Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 19 November 2009 - 12:35

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Någon som ville teama med mig och vara med i den där gamestop-tävlingen? eller är alla upptagna redan?

Personligen har jag inga större problem med matchmakingen. Ibland hamnar den lite konstigt så man får backa ur. De har inte haft chansen att testa ett system med en halv miljon som spelar. Äre problem så kommer dem fixas.
Sen angående att den byter mapp handlar om störst går först. Är ni 3 som startat och den hittar en match där det redan sitter 5 och väntar så är det ni som joinar deras och inte tvärt om.

Redigerat av asbra, 19 November 2009 - 12:37.

Postad 19 November 2009 - 12:36

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Kampanjen är rätt lätt tycker jag, bra mycket lättare än WaW på Veteran, lättare än MW också. En stor del till det ligger väl i att det inte spawnar nya fiender hela tiden, utan att det bara finns ett visst antal, vilket i mina ögon även gör det lite mer realistiskt.

Multiplayer känns lika bra som MW. Dock stör jag mig på allt skit som kommer upp på skärmen om man kör sk softcore. Knappt så man kan upptäcka några fiender när det kommer upp en massa text och skit hela tiden. Lite för mycket bling-bling för min smak. Hardcore råder ju bot på det, så det blir i stort sett bara den spelformen för mig.

Har kört igenom kampanjen och lagt ett antal timmar på specops och mp, kan inte ge annat än 5 i betyg. Ingen klockren femma, utan snarare 4.5, men jag fick lära mig i skolan att avrunda uppåt :rolleyes: För att bli en otvivelaktig femma så måste 4-6 timmar läggas till på kampanjen och större variation på kartorna i multiplayer måste till.

Redigerat av bananplanta, 19 November 2009 - 12:37.

Postad 19 November 2009 - 14:03

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Eftersom man låser upp nya grejor ju längre upp i Leveln du kommer är det super-viktigt att tom vi som är kassa får poäng. :rolleyes:

Annars hade man fortfarande varit fast på första vapnet och FNG... :(

Är man bra på spelet får man ju andra bonusar; som killstreaks vilket ger fler kills osv...

Tycker det är bra balanserat mellan de som är bra och de som är dåliga. Det är det som gör CoD4 och MW2 så bra i MP tycker jag. Alla är välkomna och alla har roligt; men det är aldrig nån tvekan om vem som var bäst när väl matchen är över...

Jo det förstår jag och det är bra att alla kan vara med, det skall vara kul att spela såklart! Jag tänkte väl kanske att man fortfrande låste upp prylar med challenges och sådär men din rang var din ranking typ eller nåt. Vet inte, det kanske inte blir bra i slutändan.
Vet bara att jag och polaren var supernöjda och kämpade hårt när vi slog 2 som hade högre rang än oss i Halo 3 och våran egen rang höjdes, den känslan får jag aldrig i MWF2 av att låsa upp grejer eller stiga i rang.

Någon som ville teama med mig och vara med i den där gamestop-tävlingen? eller är alla upptagna redan?

Vad är det för tävling?

Postad 19 November 2009 - 14:04

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Förväntar mig att dom släpper map-pack med jämna mellanrum, tyckte dom släppte bra till World at War.

Max en månad mellan varje map-pack skulle jag önska mig!!

Postad 19 November 2009 - 14:05

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Sedan att massor av glitchar börjat dyka upp ska vi inte ens prata om, tydligen svårt att göra ett glitchfritt spel!!

Som vanligt är jag helt efter när det kommer till glitchar......finns det glitchar alltså i MWF2, vart, hur och när? :rolleyes:
Har inte sett någon som använder dem tror jag, inget jag reagerat på i alla fall.

Postad 19 November 2009 - 14:06

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Vad är det för tävling?

Kolla inlägg #1247

Redigerat av Z-man75, 19 November 2009 - 14:06.

Postad 19 November 2009 - 14:12

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Kolla inlägg #1247

Ahhh, sorry. Ok ok.... :rolleyes:

Postad 19 November 2009 - 15:01

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

Som vanligt är jag helt efter när det kommer till glitchar......finns det glitchar alltså i MWF2, vart, hur och när? :rolleyes:
Har inte sett någon som använder dem tror jag, inget jag reagerat på i alla fall.

Så fort du skjuter ned mer folk än mig är det en glitch.
Den gången du fick 29/0 är en solklar glitch! :(

Postad 19 November 2009 - 15:48

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Inte heller sett nån direkt så, men har hört andra som sett folk flyga runt a'la COD:WAW-elevator.

Postad 19 November 2009 - 16:03

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0

Förväntar mig att dom släpper map-pack med jämna mellanrum, tyckte dom släppte bra till World at War.

Max en månad mellan varje map-pack skulle jag önska mig!!

Kommer någon ihåg om map-paketen kostar något?

Postad 19 November 2009 - 16:32

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Dom kostade 800MP har jag för mig.

Postad 19 November 2009 - 16:34

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Visst kostar de. Åtminstone om du laddar ner dem direkt de kommer. Väntar du ett par-tre månader kan de vara gratis (men spelar du online så behöver du ju alltid de senaste map-packen, förutom första en eller två veckorna, då det i början brukar finnas special-spelsätt med bara de nya kartorna. Efter de veckorna ingår de nya kartorna i den ordinarie rotationen av kartor).

Så har det fungerat på CoD4 och CoD WaW.

Postad 19 November 2009 - 17:41

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0

spelar du online så behöver du ju alltid de senaste map-packen

Nej, iaf inte i CoD4. Spelade tidigare i höst med en som inte hade laddat ner mappacket till CoD4, funkade fint förutom att man självklart inte spelade de nya banorna. Så något krav var det absoluit inte. Hur det är med WaW vet jag inte då jag inte tyckte det var värt att behålla så länge så första packet hann komma.

Postad 19 November 2009 - 17:43

Unregistered37658
  • Unregistered37658
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Är det nån mer som har problem med att komma in på MP idag??? När man går in och kollar hur många det är som spelar så står det att det inte är nån. Sen när man väl lyckas joina nått spel så blir man typ utkastad efter en stund eller så är det inga i spelet.

Postad 19 November 2009 - 19:06

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Är det nån mer som har problem med att komma in på MP idag??? När man går in och kollar hur många det är som spelar så står det att det inte är nån. Sen när man väl lyckas joina nått spel så blir man typ utkastad efter en stund eller så är det inga i spelet.

Ajdå, låter inte bra. Själv skall jag köra lite Spec-ops med en polare men efter kl 22 blir det HTD/TMlir! Hoppas det fungerar tills dess.

Redigerat av genstruktur, 19 November 2009 - 19:06.

Postad 19 November 2009 - 19:12

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Nej, iaf inte i CoD4. Spelade tidigare i höst med en som inte hade laddat ner mappacket till CoD4, funkade fint förutom att man självklart inte spelade de nya banorna. Så något krav var det absoluit inte. Hur det är med WaW vet jag inte då jag inte tyckte det var värt att behålla så länge så första packet hann komma.

Det går att spela utan mappacksen (COD4&WAW) men som bananoeplant säger kan man givetvis inte spela de banorna som ingår i mappacken, over and out, your a nogo for take off.

Redigerat av genstruktur, 19 November 2009 - 19:13.

Postad 19 November 2009 - 19:51

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Jag hade velat ha softcore fast utan de där effekterna som bananen pratar om. Dock inget jag egentligen stör mig på.
Men hardcore är tyvärr fortfarande för tråkigt. Alla sitter och harvar i ett hörn. tror det behöver mogna lite+lättare att döda folk i softcore än i mw. Så softcore helst.

Postad 19 November 2009 - 21:44

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Provade 3de persons persektiv idag, det var faktiskt rätt roligt. :)

Dock så var 1vs1 ingen höjdare, väntade nog i en kvart utan att hitta något game. Ibland hittade man någon att spela med, men dom lämnade direkt. Vet inte om dom ville möta en låg lvlare eller nåt.

Redigerat av Really, 19 November 2009 - 21:45.

Postad 19 November 2009 - 23:57

Rickard11
  • Rickard11
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Det är väl samma XP krav för varje level för XBOX som för PC? En kompis påstår att det inte är så, fast jag är övertygad om att det är så...

Postad 20 November 2009 - 02:36

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Läs rubriken...

Fick äntligen min "döda en fiende med kastkniv när du ligger i final stand"-challenge med tillhörande emblem och titel idag :D

Btw, skölden är riktigt rolig att spring runt med ibland :) Kul att se när folk blir så rädda att de bara springer för livet därifrån, bara för att få en kniv kastad i ryggen istället ;)

Postad 20 November 2009 - 02:51

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Jag hade velat ha softcore fast utan de där effekterna som bananen pratar om. Dock inget jag egentligen stör mig på.
Men hardcore är tyvärr fortfarande för tråkigt. Alla sitter och harvar i ett hörn. tror det behöver mogna lite+lättare att döda folk i softcore än i mw. Så softcore helst.

Jo det hade varit nåt i min smak, kan hålla med till viss del om hardcore. Har inte gillat softcore i de andra spelen i serien men i detta är det bra, man tål mindre. Kan spela båda.....

Provade 3de persons persektiv idag, det var faktiskt rätt roligt. :)

Dock så var 1vs1 ingen höjdare, väntade nog i en kvart utan att hitta något game. Ibland hittade man någon att spela med, men dom lämnade direkt. Vet inte om dom ville möta en låg lvlare eller nåt.

Mmm provade också den lite snabbt med några forummedlemmar, var kul men ack så ovant och svårt. ;)
Saknade även att kunna byta vilken axel man tittade över, bra när man står vid hörn på hus och dyl.

Redigerat av genstruktur, 20 November 2009 - 02:52.

Postad 20 November 2009 - 10:06

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Ni som talar om glitchar, kan ni förklara vilka de är och hur de ter sig?

Postad 20 November 2009 - 10:38

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0

Undrar allvarligt ifall det här spelet kommer att påverka relationer negativt mellan gifta/sambos!? ;)

Jag har fått betyget "Grinig gubbe" vid läggdags ett par kvällar i rad nu så :) ....

Postad 20 November 2009 - 11:38

Stephan Berglund
  • Stephan Berglund
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Ingen som ska spela ikväll typ efter 20.00? Alla mina polare har gått över till PS3 så det vore kul att köra ett gäng härifrån...Trött på alla 9 åriga engelsmän som bara ordbajsar hela tiden...
Gamertag: Stephan B (jag vet, jättetråkig men hade brist på fantasi)

Postad 20 November 2009 - 12:20

The 4 Rings
  • The 4 Rings
  • Forumräv

• 511 inlägg
  • 0
Gått över till Ps3? Varför gör man det :)

Postad 20 November 2009 - 13:17

PrOoF
  • PrOoF
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
Riktigt dåligt att man nu med level 62 ska till 85% lottas in på loosande matcher där man inte på ngt sätt har chans att hinna ikapp!
Detta börjar likna gears of war 2 crap :)

Postad 20 November 2009 - 14:56

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Jag går online @ Live runt 1700 :D

Postad 20 November 2009 - 14:58

Unregistered8665a605
  • Unregistered8665a605
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag tänkte lira lite på Live igår, men då funkade det inte för mig, funkar inte idag heller. Sökte efter match med hittade ingen, och de stod noll spelare på alla, Free for all m,m. Vad är fel ? Är det så för er med, eller ligga felet i min box ?

Testade även lira Fifa10 bara för att se om de var samma problem, och där stod det att det inte gick att komma åt EA - Servrar.

Nån som har någon tanke ?

Postad 20 November 2009 - 15:23

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Har du testat att göra en test på xboxen för att kolla att den har kontakt med omvärlden på korrekt sätt? Görs under System, har jag för mig.

Har du en flashad box?

Postad 20 November 2009 - 15:40

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Bör också checka så att ingen ändrats i det modem/router.
Jag tror om du kollar på MW2 när du gått in i Xbox Live, så ska det stå NAT: Open.

Postad 20 November 2009 - 16:43

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Mmm provade också den lite snabbt med några forummedlemmar, var kul men ack så ovant och svårt. :D
Saknade även att kunna byta vilken axel man tittade över, bra när man står vid hörn på hus och dyl.

Kom precis på hur man gör det, man siktar, sen trycker man på vänstra styrspaken för att ändra vilken axel man ska kolla över. :)

Postad 20 November 2009 - 16:51

Unregistered37658
  • Unregistered37658
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

Riktigt dåligt att man nu med level 62 ska till 85% lottas in på loosande matcher där man inte på ngt sätt har chans att hinna ikapp!
Detta börjar likna gears of war 2 crap :D

Detta händer mig jämt, men så är det tyvärr. Är ju inget nytt problem då det hände ganska ofta i Cod4 och WaW också. Tyvärr så finns det nog inget bra sätt att lösa det på heller. Skulle man ens försöka fixa det så skulle man helt plötsligt få vänta rätt länge innan man kan joina ett spel.

Redigerat av Unregistered37658, 20 November 2009 - 16:53.

Postad 20 November 2009 - 17:13

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Kom precis på hur man gör det, man siktar, sen trycker man på vänstra styrspaken för att ändra vilken axel man ska kolla över. :D

Ahhh där ser man, får prova det nästa gång jag provar 3person! :)

Postad 20 November 2009 - 17:17

Unregistered8665a605
  • Unregistered8665a605
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Har kollat så de kommer överens med om världen och det verkar det göra.

Och det står NAT - open. Så jag vet inte vad som kan vara fel. Och med modemet så ska inget vara ändrat. Det har funkat klockrent fram tills igår, då funkade de inte, o inte idag heller.

Fler tankar på vad som kan vara fel ?

Postad 20 November 2009 - 17:19

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Har kollat så de kommer överens med om världen och det verkar det göra.

Och det står NAT - open. Så jag vet inte vad som kan vara fel. Och med modemet så ska inget vara ändrat. Det har funkat klockrent fram tills igår, då funkade de inte, o inte idag heller.

Fler tankar på vad som kan vara fel ?

Startat om modemet? Har du säkert gjort redan :D ?
Ringa xboxsupporten kanske?

Postad 20 November 2009 - 17:38

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Startat om modemet? Har du säkert gjort redan :D ?
Ringa xboxsupporten kanske?

Betvivlar att det är nåt fel på boxen, har du startat om allting, kommer du ut på nätet via nån dator ansluten till samma router t.ex? osv

Postad 20 November 2009 - 18:09

Unregistered8665a605
  • Unregistered8665a605
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
aa de gör jag, men ska testa o starta om routern o modemet, allt annat funkar förutom live. Ska testa, återkommer.

Postad 20 November 2009 - 18:29

Unregistered8665a605
  • Unregistered8665a605
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Testade o starta om modemet och det, inget resultat. Och det funkade perfekt för någon dag sen. Sen har de bara helt plötsligt slutat att fungera.

Man blir jävligt frustrerad när det inte funkar. Fler råd? Annars får jag väl ringa supporten.

Postad 20 November 2009 - 18:31

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Testade o starta om modemet och det, inget resultat. Och det funkade perfekt för någon dag sen. Sen har de bara helt plötsligt slutat att fungera.

Man blir jävligt frustrerad när det inte funkar. Fler råd? Annars får jag väl ringa supporten.

Du kan prova utan routern också med bara modemet rätt in i 360n, vet du om det är något med routern.
Tippar på att det ä routern det är något vajsing med.

Redigerat av genstruktur, 20 November 2009 - 18:32.

Postad 21 November 2009 - 12:00

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Spelade lite SP igår, ganska kul, men inte jätte, känns liksom lite meningslöst om man kan spela MP. Det är så otroligt beroendeframkallande, jag var skittrött när jag gick från SP till MP, men ändå körde jag två timmar. Ganska underbart! Dessutom gick det bra igår. Men Scrapy Yard är jag riktigt trött på.

Postad 21 November 2009 - 18:47

Unregistered37658
  • Unregistered37658
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Måste skriva av mig lite. Fy fan säger jag bara. Har suttit nu några timmar och kört MP och alltid är det nån jävel som skall fuska genom att använda diverse glitches. Svin säger jag. Undra hur lång tid det skall ta och fixa skiten. Vad är vitsen med att fuska. Nått mer spelförstörande än nån jävel som sitter i väggen eller i en sten finns ju inte.

Var på väg att få världens omgång men nån idiot till... ja något. Skulle själv klart sitta gömd i en sten och få 25 kills och 0 death.

Postad 21 November 2009 - 18:55

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Måste skriva av mig lite. Fy fan säger jag bara. Har suttit nu några timmar och kört MP och alltid är det nån jävel som skall fuska genom att använda diverse glitches. Svin säger jag. Undra hur lång tid det skall ta och fixa skiten. Vad är vitsen med att fuska. Nått mer spelförstörande än nån jävel som sitter i väggen eller i en sten finns ju inte.

Var på väg att få världens omgång men nån idiot till... ja något. Skulle själv klart sitta gömd i en sten och få 25 kills och 0 death.

Vilken bana? Jag har fortfarande inte sett någon som glitchar, har ändå spelar i 30-40timmar MP.

Har även kommit underfund att Sabotage är jäkligt roligt, dock så har dom nog inte tänkt för långt.
T.ex varför är där räknare för lagen när det endast är en match? Det kan dvs endast bli 1-0 eller 0-1. Sen ibland går det på 3-5min att spela en runda, sen ska man ut i lobbyn igen, folk lämnar och kommer, vänta minst 1-2min, sen är det en ny bana att spela. Vore ju lite bättre om det varit 2runder på samma bana eller nåt. DOCK så kan det ju ibland bli att man spelar 15min, så då förstår jag om man går ut i lobbyn igen.

Postad 21 November 2009 - 19:10

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Suck... Gjorde en liten sökning; verkar ju finnas massor av såna j-a glitches på varenda bana...

Det är ju f-n att det ska finnas folk som ska förstöra för andra. Synd att man inte kan göra annat än att rapportera dem och hoppas att de blir bannade ett par timmar... :)

Postad 21 November 2009 - 19:15

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Vilken bana? Jag har fortfarande inte sett någon som glitchar, har ändå spelar i 30-40timmar MP.

Har faktiskt inte sett nån som glitchat heller... Nu spelar jag iofs mest Dominition där det är rätt dumt att glitcha in sig i en sten hela matchen...

Har även kommit underfund att Sabotage är jäkligt roligt, dock så har dom nog inte tänkt för långt.

Märkte också det när jag snubblade över Sabotage i Mosh Pit. Trodde det var bara i Mosh Pit man körde en runda så jag tänkte inte mer på det. Men det är ju uppenbarligen nått som IW gjort fel. I CoD4 var det väl typ 5 matcher man körde där lagen turades om att vara bombplanterare / försvarare...

Fick iallfall min 'Kleptomaniac' skylt i Sabotage som jag kör stenhårt med. :)
Lätt att hänvisa till den när man råkar sno nåns carepackage. :(

Postad 21 November 2009 - 19:35

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
humming: Hmm.. Sabotage är väl det spelsättet där det ligger en bomb i mitten av banan, sen ska man plantera och spränga motståndarnas bas?
Domination låter mer som det du snackar om, att man ska bomba 2st ställen, sen ska man skydda dessa ställen.

Postad 21 November 2009 - 20:03

IP-Plan
  • IP-Plan
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

humming: Hmm.. Sabotage är väl det spelsättet där det ligger en bomb i mitten av banan, sen ska man plantera och spränga motståndarnas bas?
Domination låter mer som det du snackar om, att man ska bomba 2st ställen, sen ska man skydda dessa ställen.

Domination är väl när man skall ha kontroll över tre punkter på banan längst tid?

Postad 21 November 2009 - 20:20

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Sabotage är med EN bomb, där man ska bomba motståndarnas bas.
Demolition ska man spränga TVÅ bomber, andra laget ska skydda dessa.
Domination gäller det att hålla TRE punkter, tills man samlat ihopa 200poäng.
:)
Man blir lite förvirrad av alla begrepp.
Ber om ursäkt att jag skrev Domination istället för Demolition.

Postad 21 November 2009 - 21:38

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Rätt övertygad om att det var Sabotage. Jag tog en bomb, sprang till ett ställe, planterade den och vaktade den tills den smällde och fick mest poäng av alla.
Är det fritt fram för båda lagen att plocka bomben i Sabotage? Minns inte riktigt hur det fungerar och jag har bara spelat det en gång som sagt var i MW2...

Har aldrig spelat Demolition (Dominition har jag dock spelat skiten ur).

Postad 21 November 2009 - 22:58

Unregistered37658
  • Unregistered37658
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

Har faktiskt inte sett nån som glitchat heller... Nu spelar jag iofs mest Dominition där det är rätt dumt att glitcha in sig i en sten hela matchen...

Kvittar nästan vilket spellägge det är. Räcker ju att du fuskar till dig 25 kill streak så vinner du ju :) Bana som jag mest råkar ut för fuskare är afghan banan. Det var den banan som jag blev mest förbanand över förut och det var dominition. Finns en jätte trevlig sten vid ena grott ingången som man kan krypa in i.

Postad 21 November 2009 - 23:03

jake84
  • jake84
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Nån som ska lira ikväll på xbox??

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.