Om man låser upp guld vapen, får man behålla dom även när man går in i prestige? Eller behöver man bara bry sig om det när man kört klart prestige mode?
Allt börjar om från noll . Clan namnet får du behålla
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 20 January 2008 - 23:27
Allt börjar om från noll . Clan namnet får du behålla Postad 21 January 2008 - 07:55
Lv 42 på 1-2 dagar? Imponerande. Jag har spelat på Live i ca 2 veckor och jag är snart level 28 och jag har spelat nästan 11 timmar. Men ska erkänna att det är först nu, de sista 2 timmarna ungefär, som jag börjat känna mig mer och mer säker. Och poängen plockar på bra mycket fortare när man mördar en hel del folk också.
Ground War tycker jag är kul att spela! Postad 21 January 2008 - 16:25 Vad lirar du mest då?Har bara ca 40 HS kvar med w1200 får att få en golden pimp shotgun Har bara kört ground war, search & destroy, team deathmatch och de sistnämnda hardcore. Postad 21 January 2008 - 19:20
GAME People's choice award 2007 http://www.game.co.u...-_-peoplechoice
Hyfsat stor ledning för att ta första platsen som GOTY på Gamedaily. http://www.gamedaily...hoice/138/#poll Stor ledning för GOTY även på Gamespot.com. http://www.gamedaily...hoice/138/#poll IGN: Infinity Ward Runner up i kategorin Best Developer Xbox 360 specifikt: Vinnare GOTY Vinnare av Best FPS både av läsarna och IGN själva. Runner up Best original score Runner up Best graphics technology Runner up Best end credit song Runner up Best use of sound Runner up Best story Runner up Best Online Multiplayer Alla plattformar: Vinnare av Best FPS både av läsarna och IGN själva. Vinnare av Best Online Multiplayer både av läsarna och IGN själva. Runner up i Best Graphics Technology Runner up Best use of sound Runner up Overall GOTY Var även Best FPS på PS3 såg jag Redigerat av bananplanta, 21 January 2008 - 19:43. Postad 22 January 2008 - 07:39 Vad lirar du mest då?Har bara ca 40 HS kvar med w1200 får att få en golden pimp shotgun Gick upp till LV 49 igår , hoppas kunna kliva in på prestige 9 imorgon (kan tyvärr inte spela ikväll) . Kör lite allt möjligt mkt free for all & Team death match , kör även lite search and destroy men det är bara för att plocka poängen i operation . Kör sånt som går att plocka mkt kills på bara för att bygga upp vapnena finns mkt poäng att hämta på dom . Postad 23 January 2008 - 12:15
Konungen är död...leve konungen! Inte undra på att det laggar till emellanåt... Postad 23 January 2008 - 12:31
Helt rätt. COD4 framför Halo 3, ändå om Halo 3 är ett grymt bra online lir. Fast jag skulle vilja ha screenshot och film möjligheter i COD4 med som det är i Halo 3 Postad 23 January 2008 - 15:03
eller kanske för att det var fler som lirade online på CoD4 än Halo 3. Postad 23 January 2008 - 21:03
CoD4 kommer att nötas ett tag till vill jag lova:P Iaf tills jag lägger vantarna på en kopia av GTA IV Postad 26 January 2008 - 15:50
Har en fråga, Hurdan är multiplayer delen offline? jag o tjejen har snart gått igenon hela rainbox six vegas. Har denna liknande Co-Op MP??
Postad 26 January 2008 - 17:17
Tja alla.
Jag bara undrar om några ifrån SWE klanen ska vara inne ikväll och om vi kan lira ihop då? Jag har lirat ganska mycket med Amerikanare under senare tiden, men börjar tröttna på dem. Skulle vara najs att få lira med någea svenskar. Fast jag suger nog nu, håller på att levla upp några av dem sämre vapnen (scorpion, Uzi osv) men skulle vara kul ändå. Jag kommer in någon gång runt 22:00 ikväll... Postad 26 January 2008 - 17:40
Lirade lite innan med Nyluh, bananplanta och genstruktur bla. och vill tacka för alla xp ni har hjälpt mig med.
Kommer kanske in någon gång vid klockan 20 igen och vill gärna spela med svenskar. Postad 26 January 2008 - 17:49
Vassgod!
Som det är sagt innan här i tråden spelar det ingen roll hur bra/dålig man är. Det viktigta är att vi har kul, visst är det kul att vinna men inte på bekostnad av hur trevligt det skall vara. Är ingen som rackar ner på någon för att han får för lite kills osv. Bara att hoppa in och vara med! Själv kanske jag kommer in senare, skall på middag snart och jag får se i vilken form jag är i när jag kommer hem. Postad 26 January 2008 - 20:24
behöver snabbt svar. går det bara att spela 1 person per xbox på system link?
Alltså går det inte att spela 2 st per xbox360? finns det någon uppdatering eller ska det verkligen vara så? på call of duty 3 gick det att göra konstigt att det inte går på 4:an? Postad 26 January 2008 - 20:33
jag kommer nog att lira massa imorrn...om du vill lira då så kan du bara adda min tag så kan vi leka=) tagen: Skaeggstubb Postad 27 January 2008 - 12:00 Han spelar såna där Arcade spel offline har jag hört Postad 27 January 2008 - 15:26
Lifter, det var ett tag sedan
Postad 27 January 2008 - 18:39
Det va typ aslänge sedan jag spelade, det har dykt upp lite IRL-grejjer som kommit ivägen, men en vacker dag (hoppas det är fint imorgon) så kommer jag in.
Postad 28 January 2008 - 10:22
När kommer uppdateringen? Igår var det helt åt h+lvete och snipa!! Träffade kanske 1/3 skotten av dem som borde vart dödliga. Försökte improvisera lite och siktade ovanför gubbens hjälm då dog han men inte av headshot utan en vanlig död
En annan irriterande sak är när man ligger på långt håll och skjuter två perfekta skott utan att gubben dör istället dödar motståndaren mig från ett avstånd han knappt kan se mig från med 2-3 skott med nån liten usi... kulspruta och rödpunktsikte ger bättre precision på långt håll än sniperbössa med scope, hur realistiskt är det!? Redigerat av Unregistered2b236a0e, 28 January 2008 - 10:23. Postad 28 January 2008 - 10:56
Nu börjar det kännas segt även fast det inte långt kvar . Har klarat ca 30% av prestige 9 . Snart har har jag nått GULD korset .
Bifogad fil(er)Redigerat av Unregistered421f5d40, 28 January 2008 - 10:59. Postad 28 January 2008 - 12:40
Har kört en prestige till 55, men ack så mycket jag ångrade mig när jag väl valt att köra prestige.
Blir nog ingen om leveling för mig iaf. Redigerat av Unregistered710b3906, 28 January 2008 - 14:23. Postad 28 January 2008 - 13:04 Hänger du i bara för utmaningen och prestigen? Vad ska du göra när du har fått guldkorset? Kommer du fortsätta spela COD4? Nästan ofattbart att du kommit så långt! =) Och fort verkar det gå också. Åtminstone om man jämför med mig. Imponerande! Redigerat av SejLax, 28 January 2008 - 13:05. Postad 28 January 2008 - 13:10 Hänger du i bara för utmaningen och prestigen? Vad ska du göra när du har fått guldkorset? Kommer du fortsätta spela COD4? Nästan ofattbart att du kommit så långt! =) Och fort verkar det gå också. Åtminstone om man jämför med mig. Imponerande! Målet är GULD korset & alla GULD vapnen , vi får se var det slutar . Postad 28 January 2008 - 13:21
Det är ju inte så realistiskt att sätta siktet mitt i huvudet och träffa precis där heller, i verkligheten är det ju en del som påverkar kulans bana. Varför inte prova nåt annat vapen så länge, tills uppdateringen kommit? Känns ju rätt träligt o hålla på o nöta med det när det inte funkar som det ska? Postad 28 January 2008 - 14:03
Cosmoz 08, du måste vara Allancito på live va? Du e helt sick fan
Redigerat av genstruktur, 28 January 2008 - 14:05. Postad 28 January 2008 - 14:30
Nej det är sant iof, vind och väder påverkar också kulans bana men nu är ju inte det inräknat i spelet så siktar man i huvudet på någon så bör kulan hamna där så länge det inte finns några vindmätare och dylikt och kolla på. Kulans bana verkar inte påverkas med kortdistansvapnen trots långa avstånd även ifall de är mindre anpassade för det. Mjo kanske ska köra annat vapen tillsvidare men jagar challanges med snipervapnen. Visa dagar verkar gå bra men vissa dagar går det verkligen snett som igår... Postad 28 January 2008 - 15:35
Lifter / Genstruktur: "ÅÅh jag kommer in snart, jag lovar!" blablablabla ni var ju aldrig inne för fan, vilket ni aldrig är. Blir ledsen på er.
Ska köra hela kvällen med en polare, är bara att skicka invite om ni vill ha två st spelsugna. Postad 28 January 2008 - 15:42 Cosmoz har inte addat sin gamertag i CoD4 tag tråden. He must be playin with those damn canadians. Postad 28 January 2008 - 16:16
Kanske kör en sväng ikväll. Skulle behöva städa min j***a lya, men det kan jag ju göra nån annan dag
Postad 28 January 2008 - 16:23 Cosmoz har inte addat sin gamertag i CoD4 tag tråden. Stämmer COSMOZ 08 är min gammer tag om någon vill adda . Postad 28 January 2008 - 17:21 Håller helt klart med dig om Barret snipern. Den är fruktansvärt underpresterande om man jämför med hur den beter sig i verkligheten. Man ska inte kunna fortsätta att skjuta på någon som nyss har skjutit en med en 50 kaliberskanon i bröstet. Men man får väl köra hardcore så gör den sitt jobb Postad 28 January 2008 - 22:21
Jag är lite besviken över hur alla beter sig, springer som yra höns! Sen undrar jag? Kan man döda med vasomhelst på långa avstånd? Det verkar så...?
Postad 28 January 2008 - 22:36
Nja, shotgunsen är väl inte toppen på längre avstånd. Men med de flesta andra kan du döda om du siktar rätt
Postad 28 January 2008 - 22:47
Är 5 stjärnor och '55' när man kört prestige 5 ggr eller är det bara en vanlig lvl 55?
Postad 28 January 2008 - 22:51
5 silver stjärnor och lvl 55 är bara första rundan. Postad 28 January 2008 - 22:52
Akej, då tappade jag helt respekten för dom om dom är så fega att dom inte lirar prestige
Postad 28 January 2008 - 22:55
Feg vet jag inte om man kan kalla det
Postad 28 January 2008 - 23:59
Du vill ju ändå inte spela när jag väl är inne 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |