Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Rapportera rabatter & REA på Blu-ray-filmer

6743 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 januari 2009 - 11:56

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Man får filmen dagen efter om man beställer från Discshop och är man Guldkund kostar frakten 10 kr. Beställer man för 600 kr är allt fraktfritt. På Play och Amazon tar det minst en vecka och till detta tillkommer fraktavgiften.

Edit: Tycker du det är värt att vänta i minst 5-7 arbetsdagar för att göra ynka 20 kr i vinst per film som också saknar svensk text så kör på. :unsure:

Det är väl långt ifrån alla som är guldkund på Discshop så det är ju lite väl kraftigt antagande... Play är väl fraktfritt, eller har de ändrat på det?

Nu handlade det ju iofs om Axel och kan jag välja på 128:- mot 178:- så tycker jag förstnämnda är en ganska bra deal :D.

Postad 20 januari 2009 - 12:09

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

• 658 inlägg
  • 0
http://www.dvd.co.uk...954/product.htm

Spider-man 3 för ca en hundring.

Postad 20 januari 2009 - 12:36

Slasher
  • Slasher
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Jag tycker mig se att CDON har utökat antalet titlar i deras kampanj 2 Blu-ray filmer för 299 kr. Med följande kod blir det fraktfritt: 63j6W52.

Det är väl långt ifrån alla som är guldkund på Discshop så det är ju lite väl kraftigt antagande...

pa1111 skrev fraktpriset 29 kr och jag skrev då att "om man är Guldkund..." och inget annat så det är bara du som antar saker här.

Nu handlade det ju iofs om Axel och kan jag välja på 128:- mot 178:- så tycker jag förstnämnda är en ganska bra deal :D.

Spiderman hos Axelmusic är region A och saknar svenskt text. Frakttiden är som sagt var minst 5-7 arbetsdagar. Är detta något man accepterar så köper man därifrån.

Redigerat av Slasher, 20 januari 2009 - 12:39.

Postad 20 januari 2009 - 13:10

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

pa1111 skrev fraktpriset 29 kr och jag skrev då att "om man är Guldkund..." och inget annat så det är bara du som antar saker här.

Spiderman hos Axelmusic är region A och saknar svenskt text. Frakttiden är som sagt var minst 5-7 arbetsdagar. Är detta något man accepterar så köper man därifrån.

Blev förvirrad när jag läste din Edit. Ursäktar för det. Svensk text bryr jag mig personligen inte det minsta om, men jag förstår att det kan vara en dealbreaker för vissa. Hur som helst, tackar för påpekandet om den utökade kampanjen hos CDON.

Postad 20 januari 2009 - 14:20

pa1111
  • pa1111
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Det tar ca 2, 3 dagar från amazon, den har svensk text och du får alla filmer för 441 kr.

Redigerat av pa1111, 20 januari 2009 - 14:22.

Postad 20 januari 2009 - 15:31

Slasher
  • Slasher
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Det tar ca 2, 3 dagar från amazon, den har svensk text och du får alla filmer för 441 kr.

Det tar inte 2-3 arbetsdagar att få hem saker ifrån Amazon så varför skriva det? Jag har köpt en del saker därifrån och det tar alltid minst 5 arbetsdagar, men det är kanske bara unikt för mig? Att den har svenskt text kan du gå i god för? Står inget om svenskt text i produktbeskrivningen utan bara som notis från en som köpt den och vem vet om det han skriver stämmer?

Edit: 419 kr och fri frakt. Garanterad svensk text.

Redigerat av Slasher, 20 januari 2009 - 15:31.

Postad 20 januari 2009 - 16:54

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Jag tycker mig se att CDON har utökat antalet titlar i deras kampanj 2 Blu-ray filmer för 299 kr. Med följande kod blir det fraktfritt: 63j6W52.

Japp några fler filmer har blivit tillagda senaste 2v, märkte också det.

Postad 20 januari 2009 - 18:07

Martin83
  • Martin83
  • Lärjunge

• 278 inlägg
  • 0
Audio Video har som bekant gått i konkurs i Kalmar.

Fanns inga direkt bra filmer (inte kvar iaf, började sälja ut redan i helgen tror jag), men snappade upp A Knight's Tale 99:-, Resident Evil: Extinction 99:-, Supersugen 99:-, 1408 69:- (bra pris, men så är det också Noble), Wild Things 99:- (tyvärr inte Unrated :) ).

Postad 20 januari 2009 - 18:57

Mr. Smith
  • Mr. Smith
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Man får filmen dagen efter om man beställer från Discshop och är man Guldkund kostar frakten 10 kr. Beställer man för 600 kr är allt fraktfritt. På Play och Amazon tar det minst en vecka och till detta tillkommer fraktavgiften.

Edit: Tycker du det är värt att vänta i minst 5-7 arbetsdagar för att göra ynka 20 kr i vinst per film som också saknar svensk text så kör på. :)

Ingen fraktkostnad på Play.com. Det var längesedan det tog fem arbetsdagar för saker att komma till mig från play.com eller amazon.co.uk ... kanske bara din brevbärare som är seg? :)

Jag beställde prylar från amazon.co.uk i söndags och fick det idag. Förra veckan fick jag från play.com på torsdagen saker som jag beställde på tisdagen.

En annan fördel när man handlar från play.com eller amazon.co.uk är att man inte får några Noble utgåvor hemskickade eller andra svenska snikutgåvor.

Men visst är Discshop bra att ha tillhands ibland. BD-boxar är dom ju billiga på t ex.

Postad 20 januari 2009 - 19:06

Martin83
  • Martin83
  • Lärjunge

• 278 inlägg
  • 0

Ingen fraktkostnad på Play.com. Det var längesedan det tog fem arbetsdagar för saker att komma till mig från play.com eller amazon.co.uk ... kanske bara din brevbärare som är seg? :)

Jag beställde prylar från amazon.co.uk i söndags och fick det idag. Förra veckan fick jag från play.com på torsdagen saker som jag beställde på tisdagen.

En annan fördel när man handlar från play.com eller amazon.co.uk är att man inte får några Noble utgåvor hemskickade eller andra svenska snikutgåvor.

Men visst är Discshop bra att ha tillhands ibland. BD-boxar är dom ju billiga på t ex.

Låter riktigt bra. Kollar själv igenom deras sortiment och finns en hel del guldkorn.. synd att tjejen vill ha filmerna med svensk text bara :)

Redigerat av Martin83, 20 januari 2009 - 19:09.

Postad 20 januari 2009 - 20:04

Martin83
  • Martin83
  • Lärjunge

• 278 inlägg
  • 0
Discshop kör lagerrensning nu ser jag :) Tror inte jag sett det förut iaf.. Finns säkert något bra att hitta, finns några blu-ray för 149:-

Postad 20 januari 2009 - 20:06

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
gammal nyhet vi köpte upp de bästa titlarna redan en sida tillbaka i torsdags

Postad 20 januari 2009 - 20:15

Martin83
  • Martin83
  • Lärjunge

• 278 inlägg
  • 0
Men det var väl bara för guld- och silverkunder? Segt att man inte är det..

Postad 20 januari 2009 - 21:42

Unregisteredaa73c0e8
  • Unregisteredaa73c0e8
  • Forumräv

• 911 inlägg
  • 0

Det är en viktigt punkt.

Mvh

Postad 20 januari 2009 - 22:49

toadilicious
  • toadilicious
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Dum fråga kanske.. men hur kan man vara säker på att inte Noble fifflat med filmerna som finns på cdon?
Tänker beställa batman begins och pirates of the carribean 1.

Redigerat av toadilicious, 20 januari 2009 - 22:50.

Postad 20 januari 2009 - 22:57

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11 286 inlägg
  • 0
Batman och Pirates har inte Noble med att göra,så dom kan du köpa.

Postad 20 januari 2009 - 22:58

Slasher
  • Slasher
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Mindre än två dagar från England samt kanalöarna till Sverige? Har mycket svårt att tro dig.

Postad 20 januari 2009 - 23:02

toadilicious
  • toadilicious
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Batman och Pirates har inte Noble med att göra,så dom kan du köpa.

Thanks :( Blir en beställning imorron då. Funkar den där frakt-fritt koden även om man inte är guld medlem eller liknande?

Postad 20 januari 2009 - 23:38

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Band of Brorthers för $34.99 på Amazon.com enbart i 8 timmar till... (regionsfri, men risk för tull)

Postad 20 januari 2009 - 23:43

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0

Mindre än två dagar från England samt kanalöarna till Sverige? Har mycket svårt att tro dig.

Varför då, det ligger ju inte långt borta.

Jag fick två förstärkare jag beställde från Shanghai hemma vid dörren på mindre än 48 timmar... 47 typ :(
Och då gick dom Shanghai - Hong Kong - Frankfurt - Köpenhamn - Västerås - Örebro.

Det går ibland :D

Postad 20 januari 2009 - 23:55

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

• 1 470 inlägg
  • 0

men snälla, lägg ner. PMa om era erfarenheter om det är så viktigt. det här är en tipstråd, inte en "jämför e-tailers"-tråd, starta en sån vetja.

du gillar inte engelska butiker. vi har fattat det nu.

kan man inte vänta två dagar extra på en två år gammal (skit)film får man väl betala, men att raljera och tramsa och förutsätta att alla är guldkunder vid en prisjämförelse (och dessutom hitta på fakta om de andra säljarna) är ju rätt meningslöst - bevisligen är många inte det (köpte själv uppemot 500 filmer 2008, och är bara bronskund på discshop numera - tycker det säger en del om deras konkurrenskraft).
och discshop är inte direkt perfekta - ta bara en titt på casablanca-debaclet...

Postad 21 januari 2009 - 00:50

Unregistered024b721a
  • Unregistered024b721a
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
Barn är mjuka, pajer är hårda :(

Köpte nyss en laddning från AxelMusic och kan rekommendera dem varmt, inget för dem som har ADHD och måste ha filmen asap, men för oss andra (som tänker framåt och ser till att alltid ha en stock osedda filmer i lager) är de bra och billiga, köpte bl a Baraka för €16,99 och det är väl nästan en hundring mindre än i Sverige tror jag.

/Paz

Postad 21 januari 2009 - 10:38

Slasher
  • Slasher
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Varför då, det ligger ju inte långt borta.

Jag fick två förstärkare jag beställde från Shanghai hemma vid dörren på mindre än 48 timmar... 47 typ :(
Och då gick dom Shanghai - Hong Kong - Frankfurt - Köpenhamn - Västerås - Örebro.

Det går ibland :D

Skillnad på specialfrakter hos företag som UPS mot Posten. Posten anger 3 arbetsdagar för försändelser som en styck DVD-film från England till Sverige. För paket anger man 5-6 arbetsdagar. Det är bara för själva frakttiden. Lägg sedan till tiden det tar för Amazon eller valfritt företag att plocka och packa ordern.

Mirakel kan kanske hända men det har aldrig gått snabbare än 4 arbetsdagar att få hem något från Amazon i England och då var det bara en ynka film som jag beställde, som fanns på lager.

men snälla, lägg ner. PMa om era erfarenheter om det är så viktigt. det här är en tipstråd, inte en "jämför e-tailers"-tråd, starta en sån vetja.

Kan säga detsamma. Du kunde ha PM:at mig om du ville mig något. :D

du gillar inte engelska butiker. vi har fattat det nu.

Jag har inget emot Engelska butiker.

kan man inte vänta två dagar extra på en två år gammal (skit)film får man väl betala, men att raljera och tramsa och förutsätta att alla är guldkunder vid en prisjämförelse (och dessutom hitta på fakta om de andra säljarna) är ju rätt meningslöst - bevisligen är många inte det (köpte själv uppemot 500 filmer 2008, och är bara bronskund på discshop numera - tycker det säger en del om deras konkurrenskraft).
och discshop är inte direkt perfekta - ta bara en titt på casablanca-debaclet...

Fortfarande så har jag inte förutsatt att alla är guldkunder. Skrev ordagrant "om man är Guldkund..." och inget annat så det är bara du som förutsätter saker här.

Du måste köpa väldigt billiga filmer för köper man 500 filmer som kostar 10 kr styck så blir det 5000 kr och då blir man bronskund. Mig veterligen så kostar inte film 10 kr styck så... :P

Jag har aldrig heller påstått att Discshop är perfekta. Av ditt sätt att skriva så verkar du ha något emot butiken...

Barn är mjuka, pajer är hårda ;)

Köpte nyss en laddning från AxelMusic och kan rekommendera dem varmt, inget för dem som har ADHD och måste ha filmen asap...

En pik? Du är rätt bra själv på det där med pajer så...

Postad 21 januari 2009 - 11:46

X-Edge
  • X-Edge
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

Eller så köper man den på Discshop för 149 kr och får den hemlevererad till dörren dagen efter. :(

(Ingenting om att man måste vara guldkund för det priset i ditt inlägg)

I denna tråd rapporteras om bra priser. Är man bekväm eller vill ha en film snabbt så prioriteras kanske inte priset på samma sätt. Men låt denna tråd vara en "bra-pris" tråd, tack.

Postad 21 januari 2009 - 12:23

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2 495 inlägg
  • 0
Någon som spottat ett bra pris på SinCity?

Postad 21 januari 2009 - 12:58

Unregistered2133266d
  • Unregistered2133266d
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

I denna tråd rapporteras om bra priser. Är man bekväm eller vill ha en film snabbt så prioriteras kanske inte priset på samma sätt. Men låt denna tråd vara en "bra-pris" tråd, tack.

Håller med, Men det är aldrig fel att uppge bra priser i sverige heller (även om det finns i andra länder) endel vill sa svenska utgåvor.

Postad 21 januari 2009 - 15:04

Wortex
  • Wortex
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
Kanske inte precis rea, men jag köpte nyss Band of Brothers för 420 kr (39€) på thehut.com
Dom har ju löjligt låga priser. Köpte även Valkyria Chronicles (PS3) för 32€, cdon tar 599 kr

Postad 21 januari 2009 - 15:42

Slasher
  • Slasher
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

(Ingenting om att man måste vara guldkund för det priset i ditt inlägg)

Precis, då detta är en kampanj som Discshop har. Priset gäller för alla.

Någon som spottat ett bra pris på SinCity?

Det beror på vad du anser vara bra pris? Axelmusic säljer den kanadensiska utgåvan för 173 kr inkl frakt.

Kanske inte precis rea, men jag köpte nyss Band of Brothers för 420 kr (39€) på thehut.com
Dom har ju löjligt låga priser. Köpte även Valkyria Chronicles (PS3) för 32€, cdon tar 599 kr

En lite varning för The Hut. Jag och flera med mig har fått våra beställningar avbeställda då man inte har filmerna på lager som man påstår att man har eller så kan man helt enkelt inte införskaffa titlarna man har ute till försäljning.

Postad 21 januari 2009 - 19:18

Sizemore
  • Sizemore
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Hej

Ni kanske redan vet det här men men jag skriver det ändå Wall-E på Bluray kostar 159 på GAME i deras butiker om ni inte har den spring å köp :)

Postad 21 januari 2009 - 20:09

Martin83
  • Martin83
  • Lärjunge

• 278 inlägg
  • 0

Hej

Ni kanske redan vet det här men men jag skriver det ändå Wall-E på Bluray kostar 159 på GAME i deras butiker om ni inte har den spring å köp :)

Stämmer detta? Står 199:- på deras hemsida och tillfälligt slut. http://game.se/acata...ystation_3.html

Men kommer givetvis åka till Game imorgon och checka. Fick för övrigt tag på Godfather The Coppola Restoration boxen för 399:- på Mediamarkt i Kalmar, fanns minst ett dussin kvar. Ett kanonpris! Discshop ligger på 549:- för samma box. Vet inte om det är likadant på övriga MM, men fanns minst 12-15 st. kvar i Kalmar.

Postad 21 januari 2009 - 20:16

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3 278 inlägg
  • 0

Stämmer detta? Står 199:- på deras hemsida och tillfälligt slut. http://game.se/acata...ystation_3.html

Men kommer givetvis åka till Game imorgon och checka. Fick för övrigt tag på Godfather The Coppola Restoration boxen för 399:- på Mediamarkt i Kalmar, fanns minst ett dussin kvar. Ett kanonpris! Discshop ligger på 549:- för samma box. Vet inte om det är likadant på övriga MM, men fanns minst 12-15 st. kvar i Kalmar.

Har sett att boxen kostar 399 i kungenskurva och 429 i nacka forum. Köper den i KK när jag har vägarna förbi nästa gång där :)

Postad 21 januari 2009 - 20:21

Sizemore
  • Sizemore
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Japp stämmer jag köpte min där :) i gbg pris på nätet 199 men i butik 159 :) åk och kolla jag lovar du blir ej besviken

Redigerat av Sizemore, 21 januari 2009 - 20:23.

Postad 21 januari 2009 - 20:31

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0

Barn är mjuka, pajer är hårda :)

Köpte nyss en laddning från AxelMusic och kan rekommendera dem varmt, inget för dem som har ADHD och måste ha filmen asap, men för oss andra (som tänker framåt och ser till att alltid ha en stock osedda filmer i lager) är de bra och billiga, köpte bl a Baraka för €16,99 och det är väl nästan en hundring mindre än i Sverige tror jag.

/Paz

Såg inte din post förrän nu. Beställde precis Baraka för 18.49€ hos play... Nåväl förhoppningsvis kan jag njuta av den innan dig. Play är ju som vi vet snabba. :)
Ser verkligen fram emot den och tror att den kan bli en kommande demoskiva, om man ska gå efter omdömena.

Postad 21 januari 2009 - 20:55

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

• 658 inlägg
  • 0
dvd.co.uk har galna priser.

Baraka 13.45£ = 154kr
Spider-man trilogy 25.41£ = 290kr

Har en kampanj med ett gäng blu-ray där man får 2st för 18£ = 205kr

Alla filmer är reg B, vet ej vilka texter som finns.

Postad 22 januari 2009 - 00:40

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2 523 inlägg
  • 0

Såg inte din post förrän nu. Beställde precis Baraka för 18.49€ hos play... Nåväl förhoppningsvis kan jag njuta av den innan dig. Play är ju som vi vet snabba. :)
Ser verkligen fram emot den och tror att den kan bli en kommande demoskiva, om man ska gå efter omdömena.

nja det är den väl inte helt o hållet tyvärr, vart klart beviken av den. det är något som inte stämmer med den, det är ju EE inlagt också. men scener som syns från filmen i extramaterialet ser as skarpa ut såsom filmen borde sett ut så något har gått snett känns det som. äh jag vet inte. ska kika på den igen o se.

Postad 22 januari 2009 - 01:21

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0

dvd.co.uk har galna priser.

Spider-man trilogy 25.41£ = 290kr

Någon som vet ifall det är svensk text på Spider-man boxen hos dvd.co.uk?

Postad 22 januari 2009 - 07:36

rooney
  • rooney
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Med största sannolikhet ja.

Verkar vara samma som HMV säljer (samma catalogue number): http://hmv.com/hmvwe...l...&sku=697653

Postad 22 januari 2009 - 09:58

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

nja det är den väl inte helt o hållet tyvärr, vart klart beviken av den. det är något som inte stämmer med den, det är ju EE inlagt också. men scener som syns från filmen i extramaterialet ser as skarpa ut såsom filmen borde sett ut så något har gått snett känns det som. äh jag vet inte. ska kika på den igen o se.

:)
Kan du inte berätta när du sett om den, inte sett någonting negativt om baraka tidigare.

ett måste som dock inte blivit av...

mvh

Postad 22 januari 2009 - 10:22

Slasher
  • Slasher
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som har problem med Amazons kampanj "Blu-ray 3 for 2"? Lägger 3 filmer som ingår i kampanjen i varukorgen men får betala för alla...

Edit: Gäller Amazon.co.uk.

Redigerat av Slasher, 22 januari 2009 - 10:32.

Postad 22 januari 2009 - 10:55

diddi_e
  • diddi_e
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Någon mer än jag som har problem med Amazons kampanj "Blu-ray 3 for 2"? Lägger 3 filmer som ingår i kampanjen i varukorgen men får betala för alla...

jag vet inte om du har gått till kassan, eller om du bara har lagt dem i varukorgen... men när jag köpte därifrån så dras inte rabatten förrän du kommer till kassan o ska betala.

MVH/Patrik

Postad 22 januari 2009 - 12:58

Slasher
  • Slasher
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

jag vet inte om du har gått till kassan, eller om du bara har lagt dem i varukorgen... men när jag köpte därifrån så dras inte rabatten förrän du kommer till kassan o ska betala.

MVH/Patrik

Har gått så långt man kan gå utan att genomföra köpet. Jag får helt enkelt kontakta Amazon och fråga.

Edit: Har fått svar och det var tydligen något med mitt konto men nu är det åtgärdat och jag har äntligen lyckats köpa lite film till bra pris.

Redigerat av Slasher, 22 januari 2009 - 16:33.

Postad 22 januari 2009 - 14:12

Unregistered6f585bed
  • Unregistered6f585bed
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0

Inte på 2:an. Jag köpte min från amazon.co.uk.

Postad 22 januari 2009 - 16:52

metaxa
  • metaxa
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Vad går frakten på från Amazon?

Postad 22 januari 2009 - 17:12

pa1111
  • pa1111
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Halva priset på ca 100 filmer på CDON!

Postad 22 januari 2009 - 18:58

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0

Ja billigaste blu-ray för 74 spänn, bra pris

Postad 22 januari 2009 - 18:58

Slasher
  • Slasher
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Vad går frakten på från Amazon?

Beror på vilken slags frakt du väljer samt antalet titlar. Jag beställde 31 Blu-ray filmer förut och betalade då £13.97 (160 kr) i frakt. Låt oss säga att du köper 3 filmer ur deras Blu-ray kampanj "3 för 2", då betalar du £2.66 (30 kr) för standardfrakt.

Tack för tipset! Dock konstig prissättning på vissa titlar, bl.a. James Bond på Blu-ray. Billigare att köpa boxarna än att köpa filmerna löst. Sedan tycker jag synd om alla som köper Apocalypto på Blu-ray för den är som bekant bara i 1080i. Bättre att importera.

Postad 22 januari 2009 - 19:01

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0

Tack för tipset. Det blev några. :)

Postad 22 januari 2009 - 19:02

Unregisteredaa73c0e8
  • Unregisteredaa73c0e8
  • Forumräv

• 911 inlägg
  • 0
Någon som känner till några "heta" erbjudanden?

Mvh

Postad 22 januari 2009 - 19:05

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
hehe gnugga ögonen ett mkt hett i inläggen innan ditt..

Bond tripple pack 249,50 omg :)

Postad 22 januari 2009 - 19:08

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Prison break - Säsong 3 (4 disc)(Blu-Ray) 274.50 kr
Damages - Säsong 1 (3 disc)(Blu-Ray) 249.50 kr
James Bond: Tripple Pack - Vol. 2 (3 disc)(Blu-Ray) 249.50 kr
I'm Not There (Blu-Ray) 74.50 kr

Nån som vet om Scanboxs "I'm not there" är en bra utgåva med 1080p, 24p osv eller är det Noblevarning på innehållet?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.