Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 23 November 2009 - 23:00

nipronz
  • nipronz
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Då var jag tillbaka, fortfarande med samma problem. Jag har bytt ut modemet. Så tror att det är routern som spökar.
Pratade med xbox supporten, de trodde de var nåt om några portar som måste öppnas.

Då kommer vi till nästa problem, när jag ska gå in i routern, så kommer jag inte in.

Vi har en Zyxel P 320W , det står att jag skriver fel lösen. Jag har kollat runt och de verkar som att de ska vara lösen 1234 , men de funkar inte iaf.

Tror ni att jag är på rätt spår att det är routern som inte vill, isf nån som har någon lösning på problemet med att komma in i routern ?

Du kan reseta routern (inskjuten knapp på baksidan av routern, håll den intryckt med en t.ex penna i en minut)
Den går tillbaks till fabriksinställningarna bl.a IP adress 192.168.1.1 och lösenord 1234.

Postad 23 November 2009 - 23:04

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0

Trodde inte det kunde campas värre än i COD:WAW men ack så fel jag hade. Hardcore Team Deathmatch borde heta Hardcore Team Campmatch. B)

Känns som att folk börjar campa mer och mer... Går inte längre att springa runt och kniva folk som förut eftersom alla bara sitter i hörn och väntar på att någon ska råka gå förbi!

Postad 24 November 2009 - 08:44

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Känns som att folk börjar campa mer och mer... Går inte längre att springa runt och kniva folk som förut eftersom alla bara sitter i hörn och väntar på att någon ska råka gå förbi!

Mm alltså kan tycka att harcore har sina fördelar men på vissa banor är det helt sjukt, somnar med kontrollen i handen nästan B) . I början var det 50-50 hardcore-softcore men jag måste säga att jag lirar nog helst softcore nu, iofs igår spelade vi mot några som campade lite mycket på softcore som det i vanliga fall görs på hardcore, det ni! :P

Postad 24 November 2009 - 09:12

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Trodde inte det kunde campas värre än i COD:WAW men ack så fel jag hade. Hardcore Team Deathmatch borde heta Hardcore Team Campmatch. B)

Alltså det snackades mycket om att i MW2 kan man inte gömma sig, tycker det verkar gå bra att ta med sig picknickkorgen och duka upp på vilken gräsplätt som helst, utan att bli attackerad.

Banorna i CoD4 var små, om nån campade, så gick man dit och knivade. Här är det svårare.

Jag tror, även om jag älskar MW2, att många kommer att gå tillbaka till MW1, jag hade WOW i en månad innan jag sålde och började spela 4:an igen.

Vadå, egentligen är det inget mer än nya banor sa,t att dom lagt till ett par nollor när man skjuter nån. CoD4 är odödligt tror jag, MW2 kommer att överges för MW3 eller MW1.

Postad 24 November 2009 - 09:26

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

Mm alltså kan tycka att harcore har sina fördelar men på vissa banor är det helt sjukt, somnar med kontrollen i handen nästan B) . I början var det 50-50 hardcore-softcore men jag måste säga att jag lirar nog helst softcore nu, iofs igår spelade vi mot några som campade lite mycket på softcore som det i vanliga fall görs på hardcore, det ni! :)

Jag gillar verkligen Hardcore mer än Softcore så jag stör mig inte så mycket på de som campar. Oftast så ligger de kvar på samma ställen så man kan få sin lilla payback ändå.

Men fyfan när vi körde Invasion igår och hela laget satt och campade vid "ambassaden" vid den amerikanska flaggan och det fanns inte en chans att komma åt dem så var det inte kul.
De rörde sig verkligen inte därifrån, och till slut lyckades vi komma åt dem. Då gick vi runt till nya ställen för att leta åter hitta dem på samma ställe....suck...
Men matchen efter på Scrapyard fick jag iaf visa dem att campa inte alltid är bäst! :P

Postad 24 November 2009 - 09:29

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

fourzerotwo We're planning to add a new hardcore playlist to #MW2 just in time for the holiday break. Look for Hardcore Ricochet: HQ Pro on Wednesday!

Postad 24 November 2009 - 11:15

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Prestige! :P

Spoiler

Postad 24 November 2009 - 11:25

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Såbra Ollieeeeeeee!
å fick du nåe annat för besväret?
Nån extra class eller liknande?

Postad 24 November 2009 - 12:01

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Undrar varför nån skulle gå tillbaka till gamla spel igen?? Folk måste väl ha tröttnat på banorna på MW1?? Men finns ju nötter som spelar CS fortfarande, så det kanske blir så...

Håller med om att jag tycker samtliga haft fel som sagt att det inte går att campa. Tycker de flesta gör det. Men som jag brukar säga till mina teamkamrater, man får anpassa sitt spel därefter!!
Men det kan vara tufft på en bana som Wasteland t.ex.

Fattar inte att det inte går att fixa leaderboardsen i något enda spel.
Kul o se folk som har en k/d ratio på 95%, 30000+ kills/300 death.
Tycker dom ska ta bort leaderboardsen i alla spel eftersom dom aldrig stämmer åndå! Förlorar liksom sin funktion!!

Just nu går det trögt för mig, level 60 nu, men det rör sig sakta framåt... Har inte direkt bråttom. ;)

Postad 24 November 2009 - 12:15

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

jo, att man får mer poäng i en match beroende på vilken lvl man är på.
Som ett exempel så kunde jag i 4:an i en HQ match få ca 800 xp när jag var på, säg lvl 55.
När jag sedan prestigat och spelar en ny runda på lvl 1 i HQ så får jag 2-300 xp.

Under båda dessa matcher så har jag/laget haft likvärdiga resultat.

Detta vet jag var så, då jag förbryllades över att jag fick så lite xp helt plötsligt då jag gått prestige.
Men jag blir ju orolig om ingen annan märkt detta och rösten i mitt huvud fortsätter hävda ovan nämnda.

Okej du menar så! Poäng för att döda, planta, defusa m.m. är densamma oavsett level men bonuspoängen man får efter matchen är högre desto högre level... så var det i de gamla spelen japp! Vet ej hur det är i nya...

Jag tror, även om jag älskar MW2, att många kommer att gå tillbaka till MW1, jag hade WOW i en månad innan jag sålde och började spela 4:an igen.

WOW ;)

Postad 24 November 2009 - 13:09

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Jo jag kom på det senare att jag kunde varit lite tydligare med att det var matchbonusen jag menade.

Sen angående att gå tillbaka till fyran, så är det inget jag känner något större behov av just nu.
Kanske det blir någon nostalgitripp i framtiden, men som jag känner nu så uppfyller MW2 alla mina behov.

Vad gäller nostalgitrippar så fick jag en redan under mina första rundor Spec ops och uppdraget då en sitter i AC-130 och en har marktjänst, jag var lallaren på marken och blev lite lycklig när jag kände igen slutet av banan från Downpour i 4:an.
Postad bild

Redigerat av Bizhop, 24 November 2009 - 13:13.

Postad 24 November 2009 - 13:47

Unregistered8665a605
  • Unregistered8665a605
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Bergan : Tack så jätte mycket för hjälpen. Det verkar som det har löst sig nu. Var bara att göra som du sa.

Och så vill jag tacka alla som försökt och hjälpa mig, ni är guld värda ;) Lika hopplöst de har känts senaste veckan, lika bra känns de nu.

Over N Out ( förhoppningsvis ;) )

Postad 24 November 2009 - 14:21

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Förresten, fick det här meddelandet när jag spelade TDM härom kvällen: "boost match join sesh" Vad betyder det, typ att man ska hoppa in i nåt spel, men varför till mig, har ingen aning om vem det var ifrån?

Postad 24 November 2009 - 14:26

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Folk som 'fuskar' genom att spela bara mot sina polare och därmed fixar de svåra challengena utan problem. Ingen riktigt match som pågår alltså, bara folk som ställer sig på rad för att nån ska göra två headshots med en kula, odyl.

Du fick förmodligen meddelandet när du hoppade in i en sån match och de ville berätta för dig att du antingen fick rätta dig i ledet eller sticka därifrån.

Postad 24 November 2009 - 14:58

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Jag tror att om det kommer nya banor hyfsat snart så finns det ingen anledning att inte fortsätta köra MW2.

Jag är än så länge rätt nöjd med spelet, det motsvarar mina förväntningar. Har tyvärr inte kunnat spela så mycket som jag velat men det kommer väl...

Postad 24 November 2009 - 15:13

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Yes. det blev inget kvällsjobb. WIN

Redigerat av asbra, 24 November 2009 - 16:22.

Postad 24 November 2009 - 16:06

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Såbra Ollieeeeeeee!
å fick du nåe annat för besväret?
Nån extra class eller liknande?

Fick en extra custom class ja ;)

******** vad svårt det var att spela HC TDM dock, kändes som att alla utom jag använde cold blooded och ninja ;) Fick rejält med pisk bakifrån alltid.

Postad 24 November 2009 - 16:11

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0

Fick rejält med pisk bakifrån alltid.

Nu får du ju det att låta som något dåligt.
Men det var ju najs med en extra custom class, då blir det prestige till helgen:)

Postad 24 November 2009 - 16:13

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Ingen har väl dött av lite pisk bakifrån ;)

Postad 24 November 2009 - 16:22

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Själv kan jag väl känna att MWF2 inte riktigt har samma dragningskraft som MWF1, det är inte för att det är sämre på något sätt utan att man spelat MWF1 och WAW en hel del, inte riktigt samma ahaupplevelse som MWF1 var för mig. Aldrig haft så kul på konsoll(eller huvud taget med ett spel tror jag) förut, nu är man lite mer mätt.

Men några dyng till kommer man nog spela MWF2, i alla fall till level 70 ;)

(möjligt att jag är ute och cyklar nu, kanske sitter där om 6mån fortfarande ;) )

Edit: Blir lite gaming för mig vid 18snåret, skall vila lite och ta en kaffe först.

Redigerat av genstruktur, 24 November 2009 - 16:23.

Postad 24 November 2009 - 16:23

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Beror på..

Märkte förresten av väldigt mycket störiga "glitchar" på banan Highrise.

Snipers som klättrar upp på taket på ett av "husen", det med glastak, sitter 20 meter upp i luften alltså. Det ser dock nästan ut som det är meningen att man ska kunna komma upp där, men att springa på en 10cm bred kant på utsidan av huset är väl lite sisådär.

Dessutom kunde folk komma upp på ovanvåningen inne i det andra huset.

Postad 24 November 2009 - 16:35

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Dessutom kunde folk komma upp på ovanvåningen inne i det andra huset.

Jo det har jag sett men är det en glitch då?

Postad 24 November 2009 - 16:41

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Är ju ingen glitch att ta sig till andra våningen. Är ju bara o hoppa ut på kranarna!!!

Postad 24 November 2009 - 19:01

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Har sett video när folk från IGN visar hur man tar sig dit. Verkar vara meningen att det ska gå, så någon glitch är det nog inte. Men man är dj-t utsatt på vägen dit, så nu när ni vet om vägen är det bara att slänga ett öga dit lite då och då och skjuta ner dem som försöker ta vägen upp.

http://www.youtube.c...h?v=rTBnfN1U5Ao

Postad 24 November 2009 - 19:32

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Står även om hur man tar sig till 2:a våningen i stora mw2-bibeln!!

Brukar även sitta snipers längst upp på balken på kranen, värt o slå ett öga där ibland..

Postad 24 November 2009 - 20:44

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Ja det verkar ju onekligen som att det är meningen med vissa av dom där ställena. Taket känns lite överdrivet dock. Roligt om utvecklarna faktiskt hade som avsikt att låta en "utforska" banorna utan att faktiskt glitcha. ;)

Postad 24 November 2009 - 21:29

Unregistered37658
  • Unregistered37658
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Jag måste bara fråga. Men är det några från forumet som spelar med clan tagen Weed här??? Jag lirade ikväll och till min förvåning så var mer än hälften svenskar. Var väldigt kul att se, då jag för det mesta hamnar med fransoser. Synd bara att man hamnade i motståndar laget med typ en svensk i.

Postad 24 November 2009 - 21:46

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Unlimited Carepackage-glitchen är ju årets WIN!

Postad 24 November 2009 - 23:07

selin
  • selin
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Nån mer än mig som börjar ledsna på kass ping och lag som är mer regel än undantag? Tycker det funkade bra första veckan, sen blev det katastrof. Mer eller mindre varannan match dör i lobbyn och när man väl kommer igång har man 1-2 staplar.

Har inga problem med min uppkoppling, som sagt funkade det bra första veckan och har aldrig vart några problem med COD4.

På IW's forum så är det fler som reagerat.

http://www.infinityw...i...26&t=165194

Postad 24 November 2009 - 23:19

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Inget jag märkt av.

Postad 25 November 2009 - 05:42

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Jag märker ofta av lagg. Har jag tre staplar eller färre så är det knappt nån idé att ens försöka spela. Syns så tydligt på killcam om det laggar. Man tycker man tömmer magget i fienden men på killcammen så avlossar man knappt ett skott. Mycket irriterande.

Postad 25 November 2009 - 07:46

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Äntligen fick man köra igår, men fan va pisk man får när man inte kan banorna.

Kom upp till Level 6 tror jag, vart ingen långkörare. Man ska ju palla jobba också :(.

Postad 25 November 2009 - 08:08

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Angående lagg. Håller med om att tre staplar kan vara på gränsen. Duger oftast rätt bra att spela med tre men ibland är det sämre och har man två staplar är det allvarligt jobbigt. Så jäkla irriterande att se sig själv i killcamen som du säger Fredrik.

Men det här problemet är inget som är specifikt för MW2 tycker jag. Det är precis likadant i alla andra spel också. Dessutom har jag konstigt nog nästan alltid tre eller fyra staplar i MW2. Då hade jag mer otur i WaW där jag ofta var med om "dåliga" hosts. Med dåliga menar jag att den enda Amerikanen i matchen kanske inte bord vara host när resten är europeer.

Hela det här problemet hänger ju på matchmaking och lokalisering. Vill man ha matcher med fyra staplar så måste man spela med skandinaver i stort sett och att hitta en match med bara såna tar ibland en stund. Xbox Live matchmaking och MW2 väljer att istället för att vänta flera minuter på den perfekta matchen göra små kompromisser och slänger efter tillräckligt många försök in dig i en match som "duger".

Redigerat av SejLax, 25 November 2009 - 08:13.

Postad 25 November 2009 - 08:29

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Jag märker ofta av lagg.

Sluta tanka porr medans du spelar :(

Postad 25 November 2009 - 09:03

xxManiacxx
  • xxManiacxx
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0
Kör trådlöst på min 360 o har istort sett alltid 4 staplar

Postad 25 November 2009 - 09:22

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Drog en vända i CoD4 igår, som uppvärming. Det första jag slogs av var att det under 6000 pers som spelade TDM :( Det är ju ingenting!

Det andra man slås av var att det ser rätt skitigt/nästan lågupplöst ut, i jämförelse med MW2.

Det tredje var kontrollen, den är mycket tightare, fick jag för mig, i MW2. En annan grej verkar vara att Sens 5-6 verkar motsvara Sens 7 i MW2.

Vapnen är mycket svårare att använda i CoD4, dom har rekyl helt enkelt, detta verkar vara avskaffat i MW2, det tycker jag är mycket synd, detta leder till att det ganska små skillnader på vapnen i MW2, vilket leder till att man inte behöver lära sig behärska de olika vapnen, som man fick göra i Cod4.

En annan grej, som jag tänkte på var att om man siktar med ett vapen, utan att skjuta, så gungar vapnet lite, detta verkar vara helt borta i MW2, vilket också är lite synd, efter som detta uppmuntrar camping, dvs så länge du står still kan du sluta sikta, ladda om och så fort du siktar är du direkt tillbaka till exakt vad du hade korn på innan.

Men TDM kändes mest rörigt i CoD4, nästan så att Free For All är bäst i 4:an tycker jag.

Postad 25 November 2009 - 09:42

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0

Angående lagg. Håller med om att tre staplar kan vara på gränsen. Duger oftast rätt bra att spela med tre men ibland är det sämre och har man två staplar är det allvarligt jobbigt. Så jäkla irriterande att se sig själv i killcamen som du säger Fredrik.

Men det här problemet är inget som är specifikt för MW2 tycker jag. Det är precis likadant i alla andra spel också. Dessutom har jag konstigt nog nästan alltid tre eller fyra staplar i MW2. Då hade jag mer otur i WaW där jag ofta var med om "dåliga" hosts. Med dåliga menar jag att den enda Amerikanen i matchen kanske inte bord vara host när resten är europeer.

Hela det här problemet hänger ju på matchmaking och lokalisering. Vill man ha matcher med fyra staplar så måste man spela med skandinaver i stort sett och att hitta en match med bara såna tar ibland en stund. Xbox Live matchmaking och MW2 väljer att istället för att vänta flera minuter på den perfekta matchen göra små kompromisser och slänger efter tillräckligt många försök in dig i en match som "duger".

Kan det inte vara så att mm prioriterar level istället för lokala spelare? Kan säga att jag hellre hade spelat mot ett par duktiga/dåliga svenskar än jämlika jänkaren med 0.5 linor.

Postad 25 November 2009 - 09:51

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Njaa. Jag hoppas och tror att den först letar efter ett urval med folk med bra ping och sen böjar plocka ut jämna spelare ur den gruppen. Men det är ju bara vad jag tror.

Står det inte något om "100ms" uppe i högre hörnet när man söker matcher förresten? Känns som att den letar efter folk med upp till 100ms ping. Men 80-100 i ping tycker jag är ganska högt, garanterat tre staplar eller sämre om jag får gissa. Vore schysst om man kunde sätta den gränsen själv. 50-60 ms kanske. Men då skulle man nog få räkna med längre väntetider.

Redigerat av SejLax, 25 November 2009 - 10:04.

Postad 25 November 2009 - 10:14

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
Jag tror på SejLax, jag har lagt märke till samma sak. Den börjar på 50ms och sen 100ms om den inte hittar något.
Jag skulle dock vilja ha att man kan söka lokalt eller i hela världen. Söker man lokalt så får man nog leva med fransmän men vad gör det när man endå bara ska panga på dem och inte prata med dem?

Postad 25 November 2009 - 10:14

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Jag märker ofta av lagg. Har jag tre staplar eller färre så är det knappt nån idé att ens försöka spela. Syns så tydligt på killcam om det laggar. Man tycker man tömmer magget i fienden men på killcammen så avlossar man knappt ett skott. Mycket irriterande.

Det är mycket irriterande och se hur killcamen ljuger. En annan irriterande sak är att om man ser en motståndare så hinner denne skjuta en trots att man hunnit bakom ett krön, händer titt som tätt. På hans skärm är jag tydligen några meter längre bak än på min skärm.

Postad 25 November 2009 - 10:53

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Mjo.. hosten kan vara sådär, vid ett tillfälle var jag host med full stapel, medans ALLA andra hade 1mindre stapel. Känns som man är rätt utpekad då. :(

Postad 25 November 2009 - 11:20

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Idag får vi Hardcore Headquaters.

Local Search är postat till Inifinity Ward-teamet. Samma gäller ju party chat och annat.
Och andra sidan tror jag de inte kommer sitta och jobba så mycket längre än till månadsskiftet. De har ju jobbat konstant i 2 år redan, de vill nog ha lite julsemester :(

Postad 25 November 2009 - 12:39

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Det är mycket irriterande och se hur killcamen ljuger. En annan irriterande sak är att om man ser en motståndare så hinner denne skjuta en trots att man hunnit bakom ett krön, händer titt som tätt. På hans skärm är jag tydligen några meter längre bak än på min skärm.

Jo det suger det där, hände mig senast igår. Jag hade kommit runt hörnet men, inte enligt motståndarens killcam :(

Postad 25 November 2009 - 12:48

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Märker ni mindre lagg när man inte kör trådlös koppling mellan Xbox och router?

Postad 25 November 2009 - 13:35

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Märker ni mindre lagg när man inte kör trådlös koppling mellan Xbox och router?

Jag bytte för en vecka sen, det känns lite stadigare faktiskt, men det kan vara inbillning. Jag har iaf mer matcher att välja på, samt att det går fortare komma in i en match.

En sak är iaf säker, förut hade jag ofta en eller två staplar, nu är det alltid fullt eller en under. (vet inte hut många staplar det är)

Postad 25 November 2009 - 13:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Jag bytte för en vecka sen, det känns lite stadigare faktiskt, men det kan vara inbillning. Jag har iaf mer matcher att välja på, samt att det går fortare komma in i en match.

En sak är iaf säker, förut hade jag ofta en eller två staplar, nu är det alltid fullt eller en under. (vet inte hut många staplar det är)

Låter otroligt i så fall, är väl första gången trådlöst är bättre än trådat i så fall :( ?
Fast det är sjysst är du fått bättre ping såklart!

Redigerat av genstruktur, 25 November 2009 - 13:41.

Postad 25 November 2009 - 14:05

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Du får nog läsa en gång till, genstruktur. ljud skriver att han bytte för en vecka sedan, på frågan "när man inte kör trådlös uppkoppling" (min fetstilning).

Postad 25 November 2009 - 15:15

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Själv märker jag att man får kass ping när man söker efter en match själv.
Dock när man är ett gäng på kanske 3-4 svenskar i samma party så brukar det oftast bli så gröna staplar man kan få :(
Hatar att spela på annat än bra uppkoppling, dvs 4/4.

Postad 25 November 2009 - 15:22

Unregistered38429
  • Unregistered38429
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Någon som vet när Hardcore Hq kommer till MW2

för jag har inte fått ngn uppdatering än.

Postad 25 November 2009 - 17:15

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Själv märker jag att man får kass ping när man söker efter en match själv.
Dock när man är ett gäng på kanske 3-4 svenskar i samma party så brukar det oftast bli så gröna staplar man kan få :blink:
Hatar att spela på annat än bra uppkoppling, dvs 4/4.

Grejen är väl att ALLA på hela servern ska ha bra uppkoppling. Kvittar ju om du har full ping på mätaren när motståndarna har en röd prick bara, det kan gå hur som helst då.

Det tråkigaste är ju när man förlorar på grund av såna saker, som att bli skjuten runt hörn man redan passerat.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.