anndo: Du får förlängt "öppet köp" i.o.m. att du har fått en defekt box.
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
8 år sedan |
![]() |
12 år sedan |
![]() |
12 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
Postad 01 september 2006 - 16:29
anndo: Du får förlängt "öppet köp" i.o.m. att du har fått en defekt box.
Postad 01 september 2006 - 17:49
So far so good !
Inte hittat något av tidigare nämnda fel

Inga problem med RF-signalen till de andra TV-apparaterna ( har 5 st)
Timeshift verkar funka utan ljudproblem
Angående oljud så tycker jag ljudnivån är OK
Men som sagt har bara skummat på ytan

Ni som hade abb sedan tidigare hur gjorde comhem med uppsägningstiden på 1 månad för er ?
Jag åkte på den månaden trots att de tidigare lovat att de skulle avsluta mitt abb omedelbart när jag tecknade det nya.
Sa jag att bolaget hette COMHEM

Men min lokala Expert butik i Kalmar var schyssta och drog av 159:- för den första måndshyran.
Heder åt dom

Postad 01 september 2006 - 18:46
Den kändes riktigt bra, t o m över förväntan... I drygt en timme.
Precis när jag anpassat min favoritlista och startat min första testinspelning så dog den. Eller hamnade i koma. Fronten blev helt svart men fläkten gick fortfarande.
Jag lät den vila en timme och nu lyser det rött på fronten. Displayen är fortfarande svart och boxen reagerar vare sig på fjärren eller knappen på boxen. Men fläkten verkar iallafall pålitlig

Bara att återvända till butiken imorgon och hoppas på ett snabbt utbyte. Men jag är ändå övertygad att denna box är grejen för mig, om den levererar det som utlovas.
Redigerat av jorwik, 01 september 2006 - 18:50.
Postad 01 september 2006 - 19:52
Jag kontaktade kundtjänst som sa att det var helt okej för mig som hade ett obundet abonnemang att förlänga det med 24 månader och köpa boxen för 1995:-. Det var i så fall bara att svara på mailet jag fick tillbaka.
Funderar på att beställa en box men det som väger tungt emot är gisslet med 3:an, 5:an och 6:an som man alltså inte kan spela in på och måste mixtra med tv-tunern för att titta vilket är SKITDRYGT!!! Om dom kunde ta sig i kragen och fixa detta någon gång SNART!!
Ja, i och med det så måste man ju ha kvar den gamla videon i alla fall för att kunna spela in från dessa kanaler. Jag tittar inte så ofta på dessa kanaler, men det händer ju ibland att det är något program man vill se. Så, kom igen nu Comhem, fixa så dessa kanaler blir digitala!
Postad 01 september 2006 - 19:58
Då har man varit ägare av den nya boxen i fyra timmar.
Precis när jag anpassat min favoritlista och startat min första testinspelning så dog den. Eller hamnade i koma. Fronten blev helt svart men fläkten gick fortfarande.
Jag lät den vila en timme och nu lyser det rött på fronten. Displayen är fortfarande svart och boxen reagerar vare sig på fjärren eller knappen på boxen. Men fläkten verkar iallafall pålitlig
Bara att återvända till butiken imorgon och hoppas på ett snabbt utbyte. Men jag är ändå övertygad att denna box är grejen för mig, om den levererar det som utlovas.
Exakt samma förfarande som för mig alltså.
Postad 02 september 2006 - 04:33
* lätthet att programmera för inspelning / Bra EPG
* väntetider vid on/off start samt kanalbyte & liknande
* bild och ljudkvalitet
Postad 02 september 2006 - 06:06
Fick min DCB-P850Z igår... Efter att ha låst sig ett par gånger så verkar den nu göra sitt jobb. Ni andra som har boxen: hur ser eran display ut? Min har fyra horisontella röda streck och några punkter tända till vänster som jag ej kan lyckats lista ut vad de betyder... Hur är det när ni byter kanal? När jag gör detta så ändras kontrasten en sekund för att sedan gå tillbaka... Boxen känns tyvärr inte riktigt stabil men det är läckert med inspelningsfunktionen!
Postad 02 september 2006 - 08:37
Hej!
Fick min DCB-P850Z igår... Efter att ha låst sig ett par gånger så verkar den nu göra sitt jobb. Ni andra som har boxen: hur ser eran display ut? Min har fyra horisontella röda streck och några punkter tända till vänster som jag ej kan lyckats lista ut vad de betyder... Hur är det när ni byter kanal? När jag gör detta så ändras kontrasten en sekund för att sedan gå tillbaka... Boxen känns tyvärr inte riktigt stabil men det är läckert med inspelningsfunktionen!
Jag undrar också över displayen finns inget överhuvudtaget om den i manualen.
Har en pil på vänstra delen som pekar åt vänster och sen en liten prick till.
Postad 02 september 2006 - 11:22
Kan också meddela att bruset på den analoga genomsignalen minskade vid byte till annan antennsladd, men det försvann inte... Sämre än med Sagem-boxen.
Postad 02 september 2006 - 16:54
Då har man varit ägare av den nya boxen i fyra timmar.
Exakt samma förfarande som för mig alltså.
Butiken bytte ut min box mot en ny. Så nu har jag lagt vantarna på hela deras första leverans...
Den nya boxen verkar fungera som det ska, än så länge. Bortsett från en "hängning" inledningsvis så har den hållit sig i skinnet under sex timmar nu *peppar, peppar*
Postad 02 september 2006 - 21:06
Det skall ju gå att döpa om filerna i boxen.. Om man döper om en videofil till .mp3 - går den då att kopiera över?Det går bra att kopiera mp3, etc. Inspelat material går inte att föra ut från boxen via usb. Krav från programbolag etc.
Postad 03 september 2006 - 17:22
Måste kolla närmare på detta och se om det finns nåt mönster. Nån mer som sett detta?
Redigerat av briskeby, 03 september 2006 - 17:23.
Postad 03 september 2006 - 21:49
Det skall ju gå att döpa om filerna i boxen.. Om man döper om en videofil till .mp3 - går den då att kopiera över?Det går bra att kopiera mp3, etc. Inspelat material går inte att föra ut från boxen via usb. Krav från programbolag etc.
Nej, det går ej. Har försökt på flera sätt att "lura" den utan att lyckas.
Postad 04 september 2006 - 08:01
Jag har flera gånger försökt att klicka i programguiden för att göra en timerinspelning av ett program. Detta är ju hur smidigt som helst. MEN, oavsett kanal, när jag är klar får jag alltid en ruta med information som säger typ "Ändra CA nivå på kanalen innan inspelning... Nuvarande nivå X-Erotik" (fritt ur minnet) . Detta gäller t ex även SVT1.
Man kan gå in och titta på de planerade inspelningarna och där syns inget skumt, men tyvärr spelar den inte in något när programmet sänds och jag misstänker skarpt att det har med detta att göra. Men hur i hel-ete ändrar jag detta? Jag hittar inget i manualen och inget i menyn.
Detta MÅSTE ju bara funka... detta är ju en av de viktiga funktionerna.
En annan sak som jag funderade på. Om man eventuellt ska uppgradera mjukvaran i framtiden, hur ska det gå till? Det finns ju inget sätt (utom mäjligtvis via USB) att lägga in ny data... Kommer man att behöva lämna in den i så fall? Det lär ju finnas buggar i mjukvaran....
Postad 04 september 2006 - 08:38
Nu har jag märkt ett till problem. Jag hoppas verkligen att någon därute vet hur man löser detta...
Jag har flera gånger försökt att klicka i programguiden för att göra en timerinspelning av ett program. Detta är ju hur smidigt som helst. MEN, oavsett kanal, när jag är klar får jag alltid en ruta med information som säger typ "Ändra CA nivå på kanalen innan inspelning... Nuvarande nivå X-Erotik" (fritt ur minnet) . Detta gäller t ex även SVT1.
Man kan gå in och titta på de planerade inspelningarna och där syns inget skumt, men tyvärr spelar den inte in något när programmet sänds och jag misstänker skarpt att det har med detta att göra. Men hur i hel-ete ändrar jag detta? Jag hittar inget i manualen och inget i menyn.
En annan sak som jag funderade på. Om man eventuellt ska uppgradera mjukvaran i framtiden, hur ska det gå till? Det finns ju inget sätt (utom mäjligtvis via USB) att lägga in ny data... Kommer man att behöva lämna in den i så fall? Det lär ju finnas buggar i mjukvaran....
Min frågar oxå efter ca nivå men spelar in allt när den står på X-Erotik, det måste ju vara så att om den står på en lägre nivå så måste man slå in koden för att spela in typ Erotik.
Postad 04 september 2006 - 09:06
Nu har jag märkt ett till problem. Jag hoppas verkligen att någon därute vet hur man löser detta...
Min frågar oxå efter ca nivå men spelar in allt när den står på X-Erotik, det måste ju vara så att om den står på en lägre nivå så måste man slå in koden för att spela in typ Erotik.
På vilket sätt "frågar den efter CA-nivå"? Min box kommer bara upp med varningen ovan. Var väljer man nivå?
Postad 04 september 2006 - 09:33
På vilket sätt "frågar den efter CA-nivå"? Min box kommer bara upp med varningen ovan. Var väljer man nivå?
Jag återkommer i eftermiddag, måste kolla när jag kommer hem !
Postad 04 september 2006 - 10:16
Nej, det går ej. Har försökt på flera sätt att "lura" den utan att lyckas.
Hmm, har måste man fundera till ordentligt alltså.. Förhoppningsvis får jag min box idag och kan sluta trakassera Briskeby och Trille med frågor.
Rent generellt kan det eventuellt gå att hitta boxen som extern hårddisk om man kopplar ihop den med sin dator. Detta skall jag i alla fall testa. Känns inte som om 160 gb räcker speciellt långt.
Uppdatering av boxen kan väl Comhem skicka via kabelnätet? Så har väl skett tidigare?
Postad 04 september 2006 - 10:24
*Om man ställer in en inspelning via EPGn och vill kolla på den tex en halvtimma efter start, när den fortfarande spelar in så går det inte utan man måste vänta tills hela inspelningen är klar. Förra boxen jag hade kunde man börja kolla när man ville (Digiality 304).
*Text-tv funktionen är inte helt ok enligt mig man får trycka två, tre ggr för att få fram text-tvn - inte bra, dessutom inte helt logiskt hur man får fram text-tvn heller.
*Textningen som boxen sköter, exempelvis TV1000 och liknande kanaler, när man tittar live är det inga problem (mer än några udda symboler och eller bokstäver ibland). Däremot när man ska titta på en inspelad film från dessa kanaler så hänger inte texten med (den blir osynkad), växlar ibland språk från svenska till norska och tillbaka, fruktansvärt störande. Kanske är det fel på min box men jag tror att detta är ett mjukvaruprblem.
Finns det någon som har nån bra lösning på dessa problem eller vet nåt om det så svara gärna jag vill helst slippa packa ner grejerna och skicka dom på 'lagning' i tre veckor.
/Ulrik
Postad 04 september 2006 - 13:12
Just nu kämpar jag med att få timer-inspelning direkt från programguiden att funka. Allt verkar funka men det dyker inte upp nån fil! Varningen jag nämnde ovan är ju bara för att se att jag har rätt "föräldranivå" men det har jag ju. Har t o m provat att byta föräldranivån och byta tillbaka ... Jag har provat en hel del men kan inte komma på vad jag kan göra för fel. All annan typ av inspelning fungerar.... Man ska väl kunna ha boxen igång och titta även vid timerinspelning?
!!!
TILLÄGG: Jag provade nu att stänga av och sätta på strömmen på boxens baksida och göra en ny timerinspelning och till min stora förvåning funkade det! Måste prova lite mer... återkommer...
!!!
Man kan ju i menyn prova att uppgradera programvaran. Nån som provat detta? Vet inte om jag vill vara först...

Att man inte heller kan se program innan de är färdiginspelade är ett klart minus (förutom vid s k timshifting). Hoppas detta också löser sig med ny mjukvara...
Redigerat av briskeby, 04 september 2006 - 13:35.
Postad 04 september 2006 - 13:32
Postad 04 september 2006 - 14:41

Postad 04 september 2006 - 15:09
Postad 04 september 2006 - 15:14
Jag vill ha en sådan här box - men den skall då fungera enligt bruksanvisning (minst sagt).
Alltså skippar jag inte inköp bara för att det är några fel på boxarna då jag förutsätter att dessa skall fungera enligt bruksanvisning.
Postad 04 september 2006 - 15:53
Jag gör på följande sätt
Går till EPG Inspelning och väljer ett program att spela in, när jag ska lämna EPG Menyn får jag texten
"se till att sätta åldersgräns till en lämplig nivå innan inspelning påbörjas aktuell åldersgräns X-Erotik" där klickar jag på OK.
Inspelade program finns sedan i Bibliotek-Video
Det fungerar även när boxen är på och man tittar på ett annat program.
Postad 04 september 2006 - 15:53
Det som stör mig mest är instruktionsboken, den saknar mängder med information.
Jag får återkomma med mer ris och ros när jag har testat boxen lite mera.
Postad 04 september 2006 - 17:03
Det enda som stör är att kommandon från fjärrkontrollen upprepas av boxen. Hittills har jag bara upplevt det med riktningsknapparna.
När jag bläddrar i menyer, listor eller "skippar" i inspelade filmer så hoppar markören ibland flera steg eller helt okontrollerat. Även om jag avlägsnar fjärren eller tar batterierna ur den.
Jag har dessutom konfigurerat min Logitech Harmony 525 samt justerat responstider mm utan resultat. Skumt...
Någon som upplevt samma fenomen?
Men som sagt, bortsett från ovanstående så fungerar allt annat kanonbra nu.
Postad 04 september 2006 - 21:48
Jag blev ägare till boxen i lördags och har nu prövat den lite men den är riktigt buggig.

-seg fjärkontroll ibland får man trycka flera gånger innan någonting händer eller
så hoppar markören ibland flera steg eller helt okontrollerat i menyerna.
-när man spelar in så fungerar inte texten antingen försviner den helt eller så fryser den
men när man stegar framåt och sedan tillbaka så fungerar texten igen i ett par minuter
och sedan så försviner den igen.
någon annan som har dessa problem.
Postad 05 september 2006 - 07:42
Jag har beställt en Samsung DCB-P850Z av er för någon dag sedan. På diverse forumsidor på internet ser jag att boxen har vissa tekniska brister. Bl a svårighet att spela in undertexter korrekt (blir osynkat), omöjligt att föra över inspelade program till USB - hårddisk (är detta ett copyright skydd?) m m.
Jag känner mig orolig över att boxen inte är så pass bra som jag trodde från början och skulle vilja veta huruvdia ni följer upp detta och efterhand uppdaterar boxarna så de fungerar. Kan ni uppdatera firmware i boxarna genom att skicka signaler över kabelnätet?
Svar idadg via email;
Nya uppdateringar av mjukvara och så vidare skickas till boxarna via nätet då nya uppdateringar släpps så det ska inte vara någon fara. Vi samlar även in buggrapporter från våra kunder som dom upplever och samlar det på en lista som sedan arbetas igenom.
Hade gärna fått svar om det där med copyright - skyddet i boxen, men nu vet vi i alla fall att uppdateringar skickas över nätet (och då förutsätter jag att dom menar kabelnätet).
Postad 05 september 2006 - 08:58
"Hade gärna fått svar om det där med copyright - skyddet i boxen, men nu vet vi i alla fall att uppdateringar skickas över nätet (och då förutsätter jag att dom menar kabelnätet)."
Se mitt svar längre bak i denna tråd. För mjukvaru-uppdatering menade de kabelnätet, så det förutsatte du helt rätt.

Postad 05 september 2006 - 09:28
Uppmaning till allihopa här;
Rapportera in era fel till Comhem så vi inte behöver sitta med illa fungerande boxar en sekund mer än vad vi borde behöva! Detta går bra att göra på Comhems hemsida
Nu håller jag tummarna att min box kommer idag! Kommer sedan hårdtesta den och lägga ett mycket lång inlägg om mina intryck.
Redigerat av thepalm, 05 september 2006 - 09:28.
Postad 05 september 2006 - 09:34
jag fick min box igår.
Den är trevlig men alltför buggig.
- Timeshiftuppspelningen hackar om boxen inte startas om mellan varje gång jag använder funktionen
- Manualen saknar en hel del info
- Prövade att spela in 2 filmer inatt. Endast 1 av dem sparades i biblioteket.
- Boxen hängde sig 2 gånger under kvällen.
- Usb hårddisken syns inte alltid, har inte hunnit kolla mer men förmodligen pga svenska tecken eller ngt på filer eller kataloger.
- Åldersgränsmeddelandet dyker upp vid inspelning, hur får man bort den?
- När jag spelar in så syns ingen previewbild i guiden, ska det vara så?
Känns mest som vi är betatestare av boxen....
Hur vore det om comhem lade upp en sida med kända fel och status för planerade uppdateringar?
Postad 05 september 2006 - 09:45
Tänkte bara ge er lite info, jag vet inte om det bara rör Göteborg.Från Poseidons hemsida.
Per
2006-06-30
Framtidenkoncernen säger upp avtal med Com Hem
Framtidenkoncernens bostadsbolag, Poseidon, Bostadsbolaget, Familjebostäder, Gårdstensbostäder och HjällboBostaden, har idag beslutat att säga upp avtalet om leverans av kabel-tv, bredband- och telefonitjänster. Avtalet löper ut vid årsskiftet.
Nu görs en upphandling av kabel-tv, bredband- och telefonitjänster, som blir den mest omfattande i landet, för koncernens närmare 70 000 hushåll.
- Det ska bli spännande att se vilka aktörer som kan erbjuda oss konkurrenskraftiga priser, bra produkter och ökad valfrihet för hyresgästerna, säger Framtidenkoncernens vd Kurt Eliasson.
Framtidenkoncernens styrelse beslutade tidigare i år att bygga ett eget öppet bredbandsnät i Kortedala i ett antal av bolagens gemensamma fastigheter. Pilotprojektet omfattar 6 000 lägenheter och 200 kommersiella lokaler. Investeringen uppgår till 46 miljoner kronor.
Frågor besvaras av Olle Lundgren, chef för affärsstöd Bostads AB Poseidon, 031-332 10 06.
Postad 05 september 2006 - 10:50
Aningens offtopic, men halvintressant för Göteborgare kanske..
On topic;
Kanske man även skulle hoppa på Samsung? Det är ju trots allt dom som skapat denna maskin.
Håller med om att det käns väldigt jobbigt att vi skall behöva vara betatestare av något som borde fungera ganska bra. Det handlar ju inte om en rymdraket direkt..
Känns bara trist att dessa fel finns på boxarna. En av de allra största anledningarna till att jag valde denna box är för att alla DVD - inspelare med hårddisk som finns ute på marknaden idag - är kass.
Alla har problem med olika saker (men timer-inspelning verkar vara ett återkommande tema).
Samsungs DVD-HDD inspelare har dock fungerat hyfsat vad jag förstår - i alla fall relaterat till priset. Sålunda drog jag slutsatsen att denna box borde funka bra eftersom det knappast handlar om "Cutting-edge technology", och för att Samsung tidigare producerat HDD - inspelare med skapligt resultat i alla fall.
Ärligt talat - det känns på gränsen till skandal det här..
Någon som kan posta nåt positivt om boxen innan jag bryter ihop och börjar gråta?
Postad 05 september 2006 - 12:29
Men kan ComHem ge upp någon gång och skaffa TV3, Kanal5 & TV6 digitalt. Det här gisslet sätter ju stopp för allas framtidsplaner. Man kan inte nyttja HTPC fullt ut, inte köpa en ny box (då dessa oftast bara har digital mottagare) mm. mm. Tänk om dom kunde fatta att som ska göra kunderna nöjda och att dom förmodligen skulle få sälja en drös med fler "Stora ComHem"-paket om allt var digitalt och inte analogt. Jag hade då gjort det omedelbums.
Näe, då tycker dom att det är bättre att man får sitta med sin gamla skur-Sagem box och titta på Digital-Tv med en trött scartkontakt och analogt ljud eller ha en "nyare" box med endast digital mottagare och hålla på nöta ut fingrarna när man vill se 3:an, 5:an & 6:an. Näe, fy fan säger jag bara. Bodde jag inte i ett ComHem hyreshus så hade jag skaffat Boxer blixtsnabbt bara för att ######s.
precis vad jag tycker, så jag gav f*n i extrakostnaden för det comhem paket jag hade tecknat för bara någon månad sedan. Jag slängde in comhem's sur-box i ungarnas rum. De tittar ändå bara på mtv och dylik kvalitetstiv. Själv köpte jag en bordsantenn och ett boxer abb plus Dilog box. Är 102% nöjd efter att ha löst de initiala problemen (se separata trådar om Dilog DT550-PVR).
ALDRIG MER COMHEM FÖR MIN DEL!
Anders
Postad 05 september 2006 - 12:44
Nu görs en upphandling av kabel-tv, bredband- och telefonitjänster, som blir den mest omfattande i landet, för koncernens närmare 70 000 hushåll.
- Det ska bli spännande att se vilka aktörer som kan erbjuda oss konkurrenskraftiga priser, bra produkter och ökad valfrihet för hyresgästerna, säger Framtidenkoncernens vd Kurt Eliasson.
Frågor besvaras av Olle Lundgren, chef för affärsstöd Bostads AB Poseidon, 031-332 10 06.
Ja när det gäller digitaltv så finns det knappast några fullvärdiga konkurrenter som kan utmana Com hem när det gäller utbud eller exempelvis framtida HD-sändningar med sin närmast monopolliknande ställning.
Postad 05 september 2006 - 13:14
Min Samsungbox fungerar klockrent än så länge. Detsamma gäller för den delen även min DVD-HDD inspelare......Ärligt talat - det känns på gränsen till skandal det här..
Någon som kan posta nåt positivt om boxen innan jag bryter ihop och börjar gråta?
Postad 05 september 2006 - 14:34
Det går bra att kopiera mp3, etc. Inspelat material går inte att föra ut från boxen via usb. Krav från programbolag etc.
Inte nog med att den här boxen verkar vara beslastad med en mängd barnsjukdomar.. det går inte att använda materialet man spelar in?? Är detta sant? Vad ska man då med en PVR till? Spela in och spara tillfälligt för att sedan radera.. dem borde kalla den för en PTVR (personal temporary video recorder)

Postad 05 september 2006 - 14:41
Vilken ändelse har filerna som spelas?
Jag ska labba lite när jag får boxen.
Postad 05 september 2006 - 17:11
Prövade att spela in två program samtidigt och det funkade fint...
Återstår att se om timerinsp. funkar...Keno börjar snart

MEEN FAAN VA LAMT att man inte kan se 3, 5 och tv6...är arg....och bilden via vanliga kabelnätet blev sämre när jag anslutit samsungen....nån som vet varför?
Har kopplat in VHS:en i boxen men måste stänga av PVR:en för att kunna kolla på video..skumt eller?
Postad 05 september 2006 - 17:48
Postad 05 september 2006 - 18:01
kan lova att jag tänker hårdgranska fanskapet. Och låta er veta om det är några uppenbara brister.
I vilket fall om inte problemen löser sig får vi adressera comhem med de problem vi gememsant har på våra boxar så kanske de tar oss på allvar!
Men först som sagt skall den bara bäras hem!

Postad 05 september 2006 - 18:09
Startade boxen och kom in i installationsmenyn. Boxen började söka kanaler så jag gick därifrån.
När jag kom tillbaka så stod det "ASMSUNG" på displayen, samtidigt som REC och en lustig liten symbol lyste rött. Boxen var låst så in i attan.
*Provade att slå av och slå på.. INgenting hände (åter de röda lamporna och ingen bild på tvn.)
*Provade att slå av boxen på baksidan, vilket gick - men när jag slog på den igen så var de röda lamporna där och inget hände.
Drog ur strömsladden och fick samma resultat som ovan.
MYCKET ILLA! Helt fel person för Comhem att skicka en defekt box till kan jag säga...
Nu j****r!
Men, på den positiva sidan så kan jag säga att den inte låter speciellt mycket - och det är ju bra.. Synd bara att den inte fungerar förutom det...
Postad 05 september 2006 - 19:11
Nu har jag testat lite igen, för att slippa rutan om åldersgräns bla bla.. vid EPG-Inspelning går jag in i programguiden och väljer inspelningen därifrån istället.
Att spela in 2 program samtidigt funkar bra för mig.
Min hängde sig första dagarna men jag kopplade strömkabeln i ett eget hål i väggen istället för i grenutaget där jag hade alla andra saker kopplade, efter det så har den fungerat utan hängningar !
Jag antar att jag är lyckligt lottad när det gäller denna box men den har buggar som måste åtgärdas !
Håller med Chuck Spin om att vi får adressera comhem med de problem vi gememsant har på våra boxar så kanske de tar oss på allvar!
Postad 05 september 2006 - 20:04
Postad 05 september 2006 - 20:13
Lampan som lyser indikerar att boxen spelar in - men jag har ju inte ens hunnit konfigurera den ännu?!!?
Bifogad fil(er)
Redigerat av thepalm, 05 september 2006 - 20:24.
Postad 05 september 2006 - 20:40
Om ni kollar nära på era displayer, ser ni fyra röda horisontella linjer då? Någon som kommit på vad tecknen på displayen ner till vänster betyder?
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar