Hej Hasse!måste bara säga att jag är grymt nöjd med ert utbud och fraktsätt kan inte klaga mvh Hasse nöjd kund och kommer handla mer
Superkul att höra! Varmt välkommen!

Mvh Alex, Cinemart.se
Cinemart.se - erfarenheter av denna butik?
Startad av
Cinemart
, mar 04 2009 09:51
315 svar till detta ämne
Postad 18 april 2009 - 09:07 Hej Hasse! Superkul att höra! Varmt välkommen! ![]() Mvh Alex, Cinemart.se Postad 20 april 2009 - 09:33 Nu har vi fått in lite importvaror. Det är små kvantiteter, så det gäller att hugga snabbt. Vi tar in mer om efterfrågan finns ![]() Kill Bill - Volume 1 (Blu-ray) (US import) Kill Bill - Volume 2 (Blu-ray) (US import) Universal Soldier (Blu-ray) (US import) Firefly: The Complete Series (Blu-ray) (US import) Million Dollar Baby (Blu-ray) (US import) Mvh Alex, Cinemart.se EDIT: Nya veckans filmer uppe också! Rachel Getting Married och My Best Friend's Girl! Som vanligt gäller priserna max 1st produkt per kund och så långt lagret räcker. Välkomna! ![]() Redigerat av Cinemart, 20 april 2009 - 10:26. Postad 22 april 2009 - 10:20 Nu har vi fått in en del nya titlar för förbokning, och mer kommer komma. Vi har också tagit in Låt Den Rätte Komma In på blu-ray enligt önskemål. Övriga nyheter är att vi har lagt upp en kampanj med blu-ray för 99 kr styck! ![]() Mvh Johnny, Cinemart.se Postad 22 april 2009 - 20:34 Hej select! Japp, det är det. Ibland finns det även svensk text på import-titlar. Under specifikationer på varje produktsida finns det en kolumn som heter "Textning", där står alltid vilka textspråk som finns tillgängliga! Mvh Alex, Cinemart.se Postad 22 april 2009 - 21:36
Såg det nu, va lite för slö för att orka titta bara. Tack för ett snabbt svar iaf! Postad 27 april 2009 - 13:53 Veckans filmer är Australia på DVD och Kramer Vs Kramer på Blu-ray! I övrigt så släpps Twilight och Yes Man på onsdag denna vecka, dessutom finns även storfilmen Changeling tillgänglig för förbokning. Mvh Johnny, Cinemart.se Postad 29 april 2009 - 17:09 Postad 01 maj 2009 - 09:12 Hej DjDaKa! Det är ingenting som är planerat iallafall, syftar du på den amerikanska utgåvan? Jag kan ta en närmre titt på måndag! Ha en fortsatt trevlig helg! Mvh Alex, Cinemart.se EDIT: Glömde nämna att vi nu har fått in ett par Generation Kill på DVD, finnes genom att klicka här! ![]() Redigerat av Cinemart, 01 maj 2009 - 09:16. Postad 04 maj 2009 - 03:40 Underbart med era erbjudanden och ni får ett stoort plus för att ni har Firefly: The Complete Series (Blu-ray) (US import)! :tummenup: Redigerat av -danjel-, 05 maj 2009 - 07:09. Postad 04 maj 2009 - 13:21
Hej! Härligt att höra! Då importerna är i väldigt begränsade antal så får man passa på! ![]() I övrigt så har vi nu lagt upp en ny "Veckans film"; Day the Earth Stood Still på både DVD och Blu-ray. Ha en fortsatt trevlig vecka! Mvh Johnny, Cinemart.se Postad 07 maj 2009 - 13:06 Skulle bara meddela att vi nu har lagt upp en kampanj med Universal steelbooks. Dessa finner du här! Mvh Johnny, Cinemart.se Postad 09 maj 2009 - 07:00 Postad 10 maj 2009 - 22:28 Hej! Tyvärr har vi i dagsläget inte lokalerna på ett sådant sätt att det vore möjligt. Tanken finns där, men det skulle inte fungera som det ser ut just nu ![]() Ha en fortsatt trevlig halvtimme på helgen! ![]() Mvh Alex, Cinemart.se Redigerat av Cinemart, 10 maj 2009 - 22:29. Postad 11 maj 2009 - 12:34 Mer western åt folket! ![]() Postad 11 maj 2009 - 13:49
Hej! Appaloosa kommer vi att få in ja. ![]() Det är dock den svenska utgåvan som både vi och de andra butikerna får in! ![]() /Johnny, Cinemart.se EDIT: Nu ligger dessutom "Veckans filmer" uppe förresten! Redigerat av Cinemart, 11 maj 2009 - 13:49. Postad 11 maj 2009 - 16:23
Tror nog allt att du bedriver verksamheten hemma i pojkrummet ![]() Trevligt pris på yes man förresten. Blir nog en beställning. Redigerat av belzebubb, 11 maj 2009 - 16:28. Postad 11 maj 2009 - 17:22 Haha, om det vore så väl, det skulle vara mycket billigare! ![]() Mvh Alex Postad 11 maj 2009 - 22:30 Vi sitter här i chocktillstånd över den enorma anstormningen efter Yes Man på Blu-ray, det är hästlängder över förväntan. Tyvärr har det resulterat i att den redan är slut. Vanligtvis gäller "Veckans film"-priset enbart så långt lagret räcker, men att det inte ens håller en hel dag är ju absolut inte tillräckligt. Den är beställd från leverantör och skickas så snabbt det bara är fysiskt möjligt! Ber verkligen om ursäkt för detta - men efterfrågan är som sagt otroligt långt över förväntan. Som lite plåster på såren sänker vi priset på Event Horizon Blu-ray (release 13/5!) till 179kr. Priset gäller vid förbokning, d.v.s. till och med imorgon tisdag 12/5. Mvh Alex, Cinemart.se Postad 12 maj 2009 - 16:00 Vi har nu sänkt fraktfrigränsen till 600 kr istället för 1000 kr som vi hade innan! När det gäller Yes Man på blu-ray så förväntas den komma in i lager igen på torsdag, och skickas naturligtvis samma dag till de som som har beställt sedan den tog slut. ![]() Mvh Johnny Cinemart.se Redigerat av Cinemart, 12 maj 2009 - 16:01. Postad 12 maj 2009 - 19:09 Sen undrar jag hur många filmer man kan beställa i samma leverans innan paketet blir för stort så man måste hämta ut det på posten? Jag orkar inte åka till posten nämligen ![]() Redigerat av belzebubb, 12 maj 2009 - 19:19. Postad 12 maj 2009 - 19:30 Hej! Ignorera den statusen - den är inte uppdaterad p.g.a. en bugg i systemet ![]() Tja, det beror ju på väldigt mycket. Dels hur stort brevinkast du har, och hur mycket det väger. Vi har nyligen börjat skicka allt som väger över 500g som Postpaket. Det är sällan som ett paket över 500g ändå går in i någons brevlåda ![]() Två "vanliga" filmer bör gå in i brevlådan, men det är ju tyvärr omöjligt att garantera något. Oftast brukar Posten lägga det i brevlådan om tjockleken understiger 3 cm, men det kan lika gärna hamna på postkontoret trots det. Mvh Alex, Cinemart.se Postad 13 maj 2009 - 17:49 Ville bara meddela att vi nu har fått in Yes Man på blu-ray en dag tidigare än tänkt, så nu är de redan beställda filmerna såklart skickade! ![]() Mvh Johnny, Cinemart.se Postad 14 maj 2009 - 12:11 Dock ligger dom på 200 pix =/ Och om ni inte hinner med alltid veckans film, så kör månadens film? så dra fram 4-5 st å lägg ut så. Webhallen har månadens, dock bara 3 filmer. Beställde min första rulle från er nu, ska bli spännande och se hur det artar sig, får man den imorgon vore ju det 100% lycka inför helgen och allt. Kommer försöka satsa på bara BD från er, så passa på och ha lockande & shockande priser på BD filmer ![]() EDIT: Beställde 12:47 Skickades 12:50 De klassas som speedpackning för min del =P Nu får man fan hoppas att man får filmen imorgon *Nervös* Redigerat av Toivanen, 14 maj 2009 - 12:17. Postad 14 maj 2009 - 12:50
Hej Toivanen och varmt välkommen till Cinemart! ![]() Det här med Veckans film-kampajen är något som vi funderar en hel del på. Att ha "månadens filmer" är också ett alternativ som finns med i tankarna. Vi kommer komma fram till ett mer slutgiltigt besked angående detta inom en snar framtid. Ditt paket är skickat, och du ska ha det imorgon om inte posten slarvar bort det på vägen! ![]() Mvh Johnny, Cinemart.se Redigerat av Cinemart, 14 maj 2009 - 12:54. Postad 15 maj 2009 - 05:48 Postad 15 maj 2009 - 11:39 Hej! Det med Changeling beror på att du i samma order har andra förbokningar. Problemet ligger i att om vi säger åt systemet att skicka ett mail om att det har skickats, så markeras hela ordern som levererad. Det med The Spirit kan jag avslöja att det var ett litet misstag. Din order hade inte markerats som skickad vid leveranstillfället, av någon anledning. Det är en del buggar och brister som vi jobbar med att lösa, för att minska på förvirringen! ![]() Mvh Alex, Cinemart.se Postad 16 maj 2009 - 09:03 Tusen tack. Bara en liten nyfiken fråga, är det nordea/kreditor som har hand om era fakturor osv? För jag är ju van när man skrivar i BG/PG nr å trycker på hämta namn så kommer företages namn upp (i 99 av 100 fall) Postad 16 maj 2009 - 10:46 Hej Toivanen! Tack själv! ![]() Det är Kreditor/Nordea Finans som är betalningsmottagare ja, så det är i sin ordning! ![]() Det bör stå på fakturan att fordran är överlåten på dessa, jag hoppas att det gör det? Trevlig helg! Mvh Alex, Cinemart.se Postad 16 maj 2009 - 19:33 försökte knappa in på BGnret först, men då gnällde banken då jag har redan det nr på webhallen. de va därför jag undrade Postad 17 maj 2009 - 12:04 Vi vill bara meddela att vi idag har sänkt priset på Terminator 2 - The Skull Edition (3-disc DVD + Blu-ray) från 849 kr till 749 kr. Denna prissänkning gäller naturligtvis även er som har bokat den innan idag. Passa på innan den tar slut! Mvh Alex, Cinemart.se Redigerat av Cinemart, 17 maj 2009 - 15:20. Postad 18 maj 2009 - 00:54 Postad 18 maj 2009 - 22:43 Hej belzebubb! Ursäktar det sena svaret! ![]() Vi har ingen import planerad för närvarande, men jag sätter upp den på listan och försöker återkomma under veckan med något preliminärt besked om när vi kan lägga en order från USA. Vi skulle annars kunna göra en specialbeställning baserat på efterfrågan. Kontakta mig på [email protected] med önskningar så får vi se vad vi kan samla ihop under veckan. Jag kan isåfall återkomma under nästa vecka med prisuppgift till alla som anmält intresse för någon specifik titel. ![]() Mvh Alex, Cinemart.se EDIT: Glömde nämna att veckans film är Lakeview Terrace på DVD och Blu-ray! ![]() Redigerat av Cinemart, 19 maj 2009 - 12:56. Postad 23 maj 2009 - 17:32 Synd att just denna filmen av alla ska ha ett sådant högt pris. Verkar som alla butiker har 249 kr av någon anledning. Redigerat av belzebubb, 23 maj 2009 - 17:34. Postad 23 maj 2009 - 18:10 Hej! Nej, det stämde inte, men nu bör det göra det. Beklagar missen! ![]() Jag håller med dig om priset, tyvärr är inköpspriset på denna såpass högt att vi måste sätta så högt pris. Ha en fortsatt trevlig helg! Mvh Alex, Cinemart.se Postad 23 maj 2009 - 21:08 Keep up the good work, så har ni åtminstone mig kvar som kund. Postad 23 maj 2009 - 23:25
Ja det är ju tråkigt att inköpspriserna ska vara så höga. 250 kr är tyvärr för mycket för en film enligt min mening. Lägg därtill frakten så är man nästan uppe i 300 kr. En förbannat bra film i vilket fall som helst ![]() Redigerat av belzebubb, 23 maj 2009 - 23:32. Postad 24 maj 2009 - 09:51 Postad 24 maj 2009 - 11:35 Hej! Det beror på att vi måste lägga in alla produkter helt manuellt just nu, vi hinner helt enkelt inte lägga in allt så tidigt som vi skulle vilja. Vi jobbar på att lösa detta, och hoppas på att kunna göra det inom ett par månader. Jag ska se till att få upp just dessa två titlar snarast! ![]() Mvh Alex, Cinemart.se Uppdatering: Valkyria och Revolutionary Road finns nu att boka hos oss! ![]() Redigerat av Cinemart, 24 maj 2009 - 11:57. Postad 24 maj 2009 - 20:49 Om ni förresten skulle vilja ha förslag på veckans film så säger jag Låt den rätte komma in ![]() Redigerat av belzebubb, 24 maj 2009 - 20:59. Postad 24 maj 2009 - 21:21 Skulle ni på cinemart slänga upp bolt för förbokning så har ni en till order från mig... Postad 25 maj 2009 - 17:13 Hej thomas79! Bolt kommer upp under kvällen, håll utkik! ![]() Vi ber om ursäkt för att veckans film blev lite fördröjd. Detta beror på att den planerade filmen var Gomorra - men den återkallades idag av filmbolaget p.g.a. produktionsfel. Denna veckans film blir därmed istället Changeling! Varmt välkomna! ![]() Mvh Alex, Cinemart.se Postad 26 maj 2009 - 23:41 ![]() Postad 28 maj 2009 - 19:48 Postad 29 maj 2009 - 13:03 Vi har nu dragit igång en Warner-kampanj på Blu-ray som du finner här! Samtliga titlar går för 149 kr styck. Vi har även fått in lite fler Changeling på Blu-ray. Vill även passa på att önska alla en trevlig filmhelg! ![]() Med vänliga hälsningar Johnny Cinemart.se 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |