Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Cinemart.se - erfarenheter av denna butik?

315 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 mars 2009 - 09:51

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej!

Nu har fri frakt-koden slutat gälla, men ni får gärna ställa frågor till oss här och vi kommer att basunera ut lite nya erbjudanden i detta forum med jämna mellanrum. ;)

Varmt välkomna till Cinemart!
http://www.cinemart.se

Med vänliga hälsningar,
Vi på Cinemart.se

Bifogad fil  cinemart_logo_small.jpg   24,25K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Cinemart, 26 mars 2009 - 14:06.

Postad 08 mars 2009 - 12:47

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
Kul med en ny site som säljer film, glöm inte bort Asiatisk film dock. ;)
Lycka till.

Mvh

Postad 08 mars 2009 - 20:50

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej Lion_Paw, och tack för lyckönskningen!

Asiatisk film ska vi absolut inte glömma bort. Kom gärna med önskemål vad gäller vårt sortiment! Vi kommer enbart sälja det vi själva har i lager, för att alltid kunna garantera snabbast möjliga leverans. Står det att produkten finns i lager hos oss så kan ni lita på att det skickas samma dag, så länge ordern kommer in senast ca 17:30 på vardagar. Eftersom vi, ännu, inte har samma resurser som de största så kommer vårt sortiment därför vara styrt av efterfrågan och önskemål.

Vi är själva filmälskare och filmkonsumenter och har öppnat Cinemart för just oss filmälskare!

Hoppas att ni uppskattar vår sajt och vi tar mer än gärna emot synpunkter och önskemål!

Mvh
Alexander Meyer med kollegor
Cinemart.se

Postad 08 mars 2009 - 22:26

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11 286 inlägg
  • 0
Trevligt att ni har blu-ray boxar,är alltid uppskattat.

Postad 09 mars 2009 - 01:25

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0

Trevligt att ni har blu-ray boxar,är alltid uppskattat.

Du och din Blu-Ray. lol
Du vill att jag faller dit va? *asg*

Redigerat av Lion_Paw, 09 mars 2009 - 01:32.

Postad 09 mars 2009 - 01:31

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0

Hej Lion_Paw, och tack för lyckönskningen!

Asiatisk film ska vi absolut inte glömma bort. Kom gärna med önskemål vad gäller vårt sortiment! Vi kommer enbart sälja det vi själva har i lager, för att alltid kunna garantera snabbast möjliga leverans. Står det att produkten finns i lager hos oss så kan ni lita på att det skickas samma dag, så länge ordern kommer in senast ca 17:30 på vardagar. Eftersom vi, ännu, inte har samma resurser som de största så kommer vårt sortiment därför vara styrt av efterfrågan och önskemål.

Vi är själva filmälskare och filmkonsumenter och har öppnat Cinemart för just oss filmälskare!

Hoppas att ni uppskattar vår sajt och vi tar mer än gärna emot synpunkter och önskemål!

Mvh
Alexander Meyer med kollegor
Cinemart.se

Hej igen,

Så lite så. :)
Låter vettigt, att ta in nåt ex dom senaste släppen av Asiatisk film på R3 lär gå åt.
Brukar beställa från cdwow men det tar nån månad efter beställningen att få hem den av dom och ibland längre.
Tar ni hem dom så kommer jag beställa av er ist. :)

Mvh

Postad 09 mars 2009 - 11:53

pelleplutten
  • pelleplutten
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Frifrakten går tydligen inte att använda på varor som inte finns i lager. Jag trodde att man kunde beställa varor ur öppningskampanjen med frifraktkoden även om varorna inte finns på lager. Tydligen inte ,tyvärr så går ju koden ut i morgon.

Postad 09 mars 2009 - 12:38

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Frifrakten går tydligen inte att använda på varor som inte finns i lager. Jag trodde att man kunde beställa varor ur öppningskampanjen med frifraktkoden även om varorna inte finns på lager. Tydligen inte ,tyvärr så går ju koden ut i morgon.

Hej!

Antar att det är Band of Brothers eller Planet Earth det gäller. Vi har öppnat upp nu för fler ordrar av dessa, dock är båda slut hos leverantör och filmbolag så leveranstid är okänd för närvarande. Lägger du/ni en beställning på en av dessa två tillsammans med nånting som finns i lager skickar vi naturligtvis det som finns i lager direkt, och de som är slut fraktfritt så fort det kommer in.

Vi kommer naturligtvis även att uppdatera med information gällande leveranstid för dessa så fort vi får reda på någonting själva :)

Vi har även förlängt den fraktfria koden med en vecka till, så den gäller t.o.m. 2009-03-17 23:59!

Mvh
Alex på Cinemart.se

Redigerat av Cinemart, 09 mars 2009 - 12:38.

Postad 09 mars 2009 - 13:46

pelleplutten
  • pelleplutten
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Utmärkt,
Har genast lagt en order på den ultimata krigsskildringen Band of brothers.
Väntar på den med spänd förväntan, har sett den hos en kompis i full HD visserligen i 40" och utan HD ljud men bilden var otroligt bra.
Hoppas på fler erbjudanden av samma kaliber, i så fall så blir det nog till att styra över en del inköp ifrån andra firmor till cinemart.
Lycka till med er nysatsning hoppas verkligen att det går bra för er, behövs mer konkurrens på DVD marknaden.

Postad 09 mars 2009 - 14:54

metaxa
  • metaxa
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Trevligt med en uppstickare :)
Beställde nyss The Dark Knight och är väldigt sugen på Band of Brothers..

Ett litet tips är att det vore bra om man fick se alla blue ray-filmer ni har till försäljning när man klickar in sig på blue ray-kategorin. Som det är nu så är sidan blank och man måste välja genre först innan man får se vilka filmer ni har, väldigt omständigt!

Postad 09 mars 2009 - 15:13

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Trevligt med en uppstickare :)
Beställde nyss The Dark Knight och är väldigt sugen på Band of Brothers..

Ett litet tips är att det vore bra om man fick se alla blue ray-filmer ni har till försäljning när man klickar in sig på blue ray-kategorin. Som det är nu så är sidan blank och man måste välja genre först innan man får se vilka filmer ni har, väldigt omständigt!

Fixat!

Postad 09 mars 2009 - 20:55

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Trevligt detta :)

Blir alldeles säkert en beställning på "The Dark Knight" denna veckan till detta kanonpris, Band Of Brothers boxen lockar även här kan jag säga.

Postad 10 mars 2009 - 12:20

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej alla!

Vi har nu fått ett preliminärt datum för när Band of Brothers BD samt Planet Earth BD kan vara i lager igen: 2009-03-13, dvs. nu på fredag. Om datumet stämmer så skickas den naturligtvis från oss samma dag!

Mvh
Alex, Cinemart.se

Postad 10 mars 2009 - 12:35

Unregistered6134983f
  • Unregistered6134983f
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Trevlig butik verkar det som ;)

Har ni några planer på att ta hem Firefly-boxen på Blu-ray?

Postad 10 mars 2009 - 12:51

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0
Det fick bli BoB boxen för 499kr, bra erbjudande Cinemart! Postad bild

Postad 10 mars 2009 - 12:56

metaxa
  • metaxa
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Verkligen imponerande leveranstid! Beställde igår, levererat idag..

Postad 10 mars 2009 - 13:05

jollan
  • jollan
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Kul med ny butik! ;)
Blir nog beställning inom en väldigt snar framtid!
Ruggigt sugen på The Dark Knight och Band of Brothers boxen :)

Tips på film som ni kanske kan få hem, Transformers på Blu-ray.

Lycka till me butiken!!

Postad 10 mars 2009 - 13:10

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Trevlig butik verkar det som ;)

Har ni några planer på att ta hem Firefly-boxen på Blu-ray?

Tackar! :)

Kan inte säga att vi har haft konkreta planer på det, men nog ska vi kunna ta in den inom en snar framtid!

Postad 10 mars 2009 - 13:36

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Tack allihopa! Fantastiskt roligt att sidan uppskattas!
Vill bara meddela att efterfrågan på The Dark Knight på Blu-ray översteg våra förväntningar med några mil, så alla tog tyvärr slut precis. Dock har vi beställt fler, och dessa kommer in till oss imorgon! Det går att lägga fler ordrar på den, men dessa kommer alltså att skickas imorgon.

// Alex med kollegor ;)

Postad 10 mars 2009 - 13:43

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Tack allihopa! Fantastiskt roligt att sidan uppskattas!
Vill bara meddela att efterfrågan på The Dark Knight på Blu-ray översteg våra förväntningar med några mil, så alla tog tyvärr slut precis. Dock har vi beställt fler, och dessa kommer in till oss imorgon! Det går att lägga fler ordrar på den, men dessa kommer alltså att skickas imorgon.

// Alex med kollegor ;)

Måste säga att jag är riktigt imponerad av hur snabbt min order blev behandlad, jag la precis en order på "The Dark Night" för ca 20-25min sen och fick precis ett mail som sa att mitt paket skickats, det kallar jag service :)

Bra jobbat!

Postad 10 mars 2009 - 16:11

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej alla!

Uppdatering ang. The Dark Knight BD. Pga. leveransförsening från filmbolaget så kommer vi få in färre än väntat imorgon. Dessa täcker alla som har beställt fram till just nu, men lägger ni en beställning efter detta inlägg så är tyvärr risken stor att filmen inte kan levereras förrän på torsdag.

Ber om ursäkt för detta!

Postad 10 mars 2009 - 19:41

Molgan^
  • Molgan^
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Mycket trevlig butik måste jag säga, enkel och stilen sida! Bra jobbat.
Lade en beställning på Iron Man Steelbooken igår kl 21.00, 09.55 idag var den skickad! Mycket bra, kommer garanterat att bli fler beställningar framöver när ni har fått in mer i ert sortiment.

Postad 11 mars 2009 - 00:22

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11 286 inlägg
  • 0
Ja nu e jag med hos er och lagt en beställning. :)

Postad 11 mars 2009 - 03:03

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0
Blev en beställning av Band of brothers boxen.

Mycket trevlig sida måste jag säga, och bra att ni har faktura som betalningsalternativ.

Redigerat av belzebubb, 11 mars 2009 - 03:05.

Postad 11 mars 2009 - 17:01

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Tack alla, återigen!

Lite nytt angående Band of Brothers BD samt Planet Earth BD, dessvärre ingenting positivt. Band of Brothers har inte ens leverantören sett röken av ännu, så leveranstid på den är återigen okänd. :D
Planet Earth är fortfarande väldigt osäker, men enligt det vi hört senaste ska vi ha den i lager på måndag (090316). Bara att hålla tummarna, alltså.

Beklagar detta!
Mvh
Alex, Cinemart.se

Postad 12 mars 2009 - 15:30

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej alla!

Vi har nu fått in ett gäng The Dark Knight BD i lager. De beställningar som redan gjorts skickas naturligtvis idag!
Vi hoppas som sagt på att Band of Brothers ska finnas i lager på måndag, eller åtminstone under nästa vecka.

Mvh
Johnny Raneborn, Cinemart.se

Postad 12 mars 2009 - 20:56

Unregisteredb7e5102f
  • Unregisteredb7e5102f
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0
Shit!

Är riktigt imponerad av er på Cinemart för ert engagemang för service. Min nästa filmbeställning kommer garanterat att vara hos er.

Postad 13 mars 2009 - 12:35

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
La min beställning igår och fick filmen idag kalas bra service
nästa beställning från mig blir från er med

Postad 13 mars 2009 - 17:53

MarcusS
  • MarcusS
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Trevligt med nya aktörer.
Efter all god kritik här i tråden fick det bli en beställning.

Postad 13 mars 2009 - 19:07

Outrun
  • Outrun
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
La beställning sen onsdags kväll på Dark Knight (Blu-Ray), skickades torsdag, fick idag, toppen! :)

Postad 15 mars 2009 - 13:07

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej!
Hoppas att alla har en bra helg fylld av cinematisk underhållning! :)

Sagan om Planet Earth BD och Band of Brothers BD fortsätter... Ingen av dessa kommer komma in i lager imorgon måndag, vi hoppas som sagt på denna vecka iallafall.

Passa på att använda rabattkoden sista dagarna nu! The Dark Knight BD finns det inte många kvar utav, så där gäller det att vara på hugget för att kunna få den på tisdag. Tyvärr lider The Dark Knight BD lite av samma problem som Band of Brothers/Planet Earth, de har börjat sina rejält hos alla leverantörer. Kampanjpriset gäller söndagen ut, och naturligtvis gäller kampanjpriset även ifall filmen råkar ta slut, och skickas isåfall omedelbart när den är åter i lager. Detta gäller självklart även fri frakt-koden!

Vi ska försöka lägga ut ett nytt erbjudande för Minhembios medlemmar under måndagen, och även ett par nya "veckans filmer".

Mvh
Alex, Cinemart.se

Redigerat av Cinemart, 15 mars 2009 - 13:08.

Postad 15 mars 2009 - 19:19

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0

Hej!
Hoppas att alla har en bra helg fylld av cinematisk underhållning! :)

Sagan om Planet Earth BD och Band of Brothers BD fortsätter... Ingen av dessa kommer komma in i lager imorgon måndag, vi hoppas som sagt på denna vecka iallafall.

Passa på att använda rabattkoden sista dagarna nu! The Dark Knight BD finns det inte många kvar utav, så där gäller det att vara på hugget för att kunna få den på tisdag. Tyvärr lider The Dark Knight BD lite av samma problem som Band of Brothers/Planet Earth, de har börjat sina rejält hos alla leverantörer. Kampanjpriset gäller söndagen ut, och naturligtvis gäller kampanjpriset även ifall filmen råkar ta slut, och skickas isåfall omedelbart när den är åter i lager. Detta gäller självklart även fri frakt-koden!

Vi ska försöka lägga ut ett nytt erbjudande för Minhembios medlemmar under måndagen, och även ett par nya "veckans filmer".

Mvh
Alex, Cinemart.se

Ett bra tips kan vara att ta in Transformers då denna väl är en av dom absolut mest populära filmerna på blu-ray. Ett liknande erbjudande på den tror jag skulle ge er väldigt många nya kunder.

För övrigt ser jag fram emot att se vad det kommer upp för kul erbjudande imorgon :D

Redigerat av belzebubb, 15 mars 2009 - 19:20.

Postad 15 mars 2009 - 19:26

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Har The dark knight redan, men får ni in något annat bra erbjudande har ni en kund :) .

Redigerat av genstruktur, 15 mars 2009 - 19:26.

Postad 15 mars 2009 - 19:39

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Ett bra tips kan vara att ta in Transformers då denna väl är en av dom absolut mest populära filmerna på blu-ray. Ett liknande erbjudande på den tror jag skulle ge er väldigt många nya kunder.

För övrigt ser jag fram emot att se vad det kommer upp för kul erbjudande imorgon :)

Transformers är nu på ingång enligt önskemål! :D Återkommer när vi har fått in dem. Får se hur lång tid det tar, de var nämligen också slut just nu... Men det kommer!

Postad 15 mars 2009 - 21:41

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Låter bra, då har ni en kund när den är inkommen!

Redigerat av genstruktur, 15 mars 2009 - 21:42.

Postad 16 mars 2009 - 01:09

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Nu har vi släppt ett nytt erbjudande enbart för Minhembios medlemmar. Se här! ;)

Postad 16 mars 2009 - 13:24

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej!

Vi har nu lagt upp några nya "Veckans filmer" på sidan!
Vi har även passat på att sänka priset ytterliggare på Nightmare Before Christmas - Limited Deluxe Edition som vi har lagt upp ett nytt erbjudande på för Minhembios medlemmar här.

Varmt välkomna!

Med vänliga hälsningar,
Johnny, Cinemart.se

Postad 16 mars 2009 - 15:28

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Knep den sista Ultimate matrix för 799kr inkl frakt(med gratis frakt koden). Riktigt bra pris och jag var nära på att lägga en beställning då den låg på dryga 1000 lappen för någon dag sedan. Väldigt kul att behöva slippa importera och riskera att tulla:)

Postad 16 mars 2009 - 15:51

metaxa
  • metaxa
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Lite tråkigt att veckans film blev en Nobleutgåva (Righteous Kill), vilket inte ens känns värt det rabatterade priset. Det är dock förståligt att ni inte kan hålla en lika prisvärd nivå som med The Dark Knight..

Postad 16 mars 2009 - 16:16

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Lite tråkigt att veckans film blev en Nobleutgåva (Righteous Kill), vilket inte ens känns värt det rabatterade priset. Det är dock förståligt att ni inte kan hålla en lika prisvärd nivå som med The Dark Knight..

Hej metaxa!

Vi beslutade oss precis för att sänka priset till 79kr - hoppas den blir lite mer attraktiv då! ;) Priset gäller så långt lagret räcker. Vi ska nog få fram någonting mer spännande till nästa vecka, hoppas jag!

Vi har för övrigt utfört en hel del prissänkningar idag på våra importvaror, finns en hel del intressant till väldigt bra priser nu!

Mvh
Alex, Cinemart.se

Postad 16 mars 2009 - 18:24

metaxa
  • metaxa
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Hej metaxa!

Vi beslutade oss precis för att sänka priset till 79kr - hoppas den blir lite mer attraktiv då! :) Priset gäller så långt lagret räcker. Vi ska nog få fram någonting mer spännande till nästa vecka, hoppas jag!

Vi har för övrigt utfört en hel del prissänkningar idag på våra importvaror, finns en hel del intressant till väldigt bra priser nu!

Mvh
Alex, Cinemart.se

Haha, ni är ju för härliga! Med sådant kundfrieri så kunde jag inte motså att ge Nobel en chans till. Vi får väl se om den håller lika dålig kvalite som de jag varit med om tidigare.

Postad 17 mars 2009 - 00:51

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0
Ja bra pris på Righteous Kill i alla fall. 249:- på webhallen tex. Synd bara att det inte är något som tilltalar mig. Hoppas det kommer något kul nästa vecka :)

Glöm inte bort att ordna så tex priset på Righteous Kill visas på prisjakt också.

Postad 17 mars 2009 - 13:36

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej!

Vi har nu fått lite mer information från Warner angående när Band of Brothers BD kommer i lager igen. Tyvärr så kommer de först någon gång i april. Vi skickar naturligtvis dessa så fort vi får in dem igen!

För övrigt har vi nu fått in en hel del Planet Earth BD i lager igen efter att ha varit slut ett tag!

Med vänliga hälsningar
Johnny, Cinemart.se

Postad 17 mars 2009 - 17:29

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
Men beställda Dark Knight verkar inte levereras....

Postad 17 mars 2009 - 18:47

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Men beställda Dark Knight verkar inte levereras....

Hej Loo755!

Vi väntar fortfarande på leveransen från filmbolaget av The Dark Knight, den är tyvärr lite svår att få tag på just nu den också. Enligt vad vi fått meddelat så ska den nå oss senast torsdag.

Vi beklagar verkligen detta dröjsmål!
Om du har några fler frågor kring just din order, maila mig på [email protected] så tar jag en närmre titt! :)

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 17 mars 2009 - 18:54

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
Tack, men jag vill ju ha den nu :)

Postad 17 mars 2009 - 19:00

Molgan^
  • Molgan^
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

tyvärr kan man inte få allt här i världen! ;)
Jag vill ha en lägenhet nu, men inte fan får jag det :lol:

Postad 17 mars 2009 - 19:02

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Jag förstår verkligen, jag väntar själv på ett eget exemplar. :lol:

Vi håller tummarna för att den kommer så snart som möjligt!
Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 17 mars 2009 - 19:06

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
DU vinner mycket på att svara som du gör här och att erbjuda riktade rabatter.
Finns det ens någon möjlighet att skicka automatiserade email till kunder som beställt något som är restnoterat?

Postad 17 mars 2009 - 19:15

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

DU vinner mycket på att svara som du gör här och att erbjuda riktade rabatter.
Finns det ens någon möjlighet att skicka automatiserade email till kunder som beställt något som är restnoterat?

Kul att höra! :)
Tyvärr har vi ingen sådan funktion, men vi jobbar på att hålla kunderna uppdaterade så gott vi kan. Helt klart finns det mycket att förbättra i vår kommunikation, men vi arbetar på att utvecklas även där! :lol:

Mvh Alex, Cinemart.se

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.