Sony BRAVIA 2013
703 svar till detta ämne
Postad 23 juni 2013 - 20:47
J-dog
-
J-dog
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
När jag går in och kollar står det att produkten utgått...
Du har så rätt, de kan inte vara många timmar sedan de tog bort den!
Postad 24 juni 2013 - 05:18
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Det var väl ett midsommarhelgs-erbjudande?
Postad 24 juni 2013 - 05:23
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Webhallen sålde 55w905abae, googlar man på det får man trätt på 55w905aba på polska och nederländska sidor.
Känns som dom gråimporterar, blir nog att avboka!
(Edit: avbokat! Vågar inte chansa när deras support öppnar 11.00, värdelöst.)
Redigerat av dhanjel, 24 juni 2013 - 05:56.
Postad 24 juni 2013 - 08:28
Unregisteredacfb0d13
-
Unregisteredacfb0d13
-
Användare
-
-
158 inlägg
Webhallen sålde 55w905abae, googlar man på det får man trätt på 55w905aba på polska och nederländska sidor. Känns som dom gråimporterar, blir nog att avboka!
(Edit: avbokat! Vågar inte chansa när deras support öppnar 11.00, värdelöst.)
AEP står för Asia Europe Pacific vilket är vår region men om det är gråimport är svårt att säg då Webhallen säljer en del egenimporterat.
Postad 24 juni 2013 - 10:37
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
ah på så sätt.
webhallen är hopplösa, svarar inte på mail eller på support-tele.
men paketet har de lyckats skicka. det åker tillbaka fortare än kvikt.
Det är kundservice det...
(Off topic nu, men är det verkligen OK att kunden ska stå för frakten vid återköp? Det har jag inte varit med om innan)
Redigerat av dhanjel, 24 juni 2013 - 10:59.
Postad 24 juni 2013 - 11:28
altair4
-
altair4
-
Veteran
-
-
1 621 inlägg
ah på så sätt.
webhallen är hopplösa, svarar inte på mail eller på support-tele. men paketet har de lyckats skicka. det åker tillbaka fortare än kvikt.
Det är kundservice det...
(Off topic nu, men är det verkligen OK att kunden ska stå för frakten vid återköp? Det har jag inte varit med om innan)
Vid ångerrätt så ska kunden stå för returfrakten. Vissa butiker brukar dock bjuda på denna kostnad ibland.
Postad 24 juni 2013 - 11:30
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2 741 inlägg
Vid ångerrätt så ska kunden stå för returfrakten. Vissa butiker brukar dock bjuda på denna kostnad ibland.
Det beror väl främst på vad skälet till returen är, vid typ öppet köp ("jag gillade inte produkten") är det väl normalt köparen, men t.ex. vid fel på produkten, felaktig produktinfo och liknande är det nog säljaren som ska stå för det.
Postad 24 juni 2013 - 11:42
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Ok, då var Dustin bara snälla senast  Misstänker att "gråimport" inte är ett giltigt skäl.
Postad 24 juni 2013 - 11:56
Kung67
-
Kung67
-
Forumräv
-
-
591 inlägg
46" 905 för 14K på Elgiganten + avancerad mobiltelefon via Sonys hemsida är ett BRA erbjudande.
Postad 24 juni 2013 - 13:51
J-dog
-
J-dog
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
46" 905 för 14K på Elgiganten + avancerad mobiltelefon via Sonys hemsida är ett BRA erbjudande.
vet du om de har något bra pris på 55 905?
Postad 24 juni 2013 - 14:15
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Fick tag på Webhallen, erbjudandet med mobilen verkar inte gälla. Frågan är om man ska häva köpet eller inte, ack vilket dilemma. vet du om de har något bra pris på 55 905?
Bjuder på en googling åt dig, 27 990 http://www.elgigante...-tv-kdl-55w905a
Postad 24 juni 2013 - 15:48
J-dog
-
J-dog
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Fick tag på Webhallen, erbjudandet med mobilen verkar inte gälla. Frågan är om man ska häva köpet eller inte, ack vilket dilemma.
Bjuder på en googling åt dig, 27 990 http://www.elgigante...-tv-kdl-55w905a
Eftersom Kung67 har fått ett bättre pris än det som jag hittar på deras sida undrade jag om han hade fått något liknande för 55 tum, jag är fullt kapabel till att googla själv..
Postad 25 juni 2013 - 09:07
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Någon som fått hem sin 55" 905 från Webhallen och kan säga om erbjudandet om mobil är med eller ej?
Webhallen hade redan skickat till mig så den mellanlandar hos mig, vore skönt att själv slippa öppna och kolla
Postad 25 juni 2013 - 10:19
Unregisteredacfb0d13
-
Unregisteredacfb0d13
-
Användare
-
-
158 inlägg
Någon som fått hem sin 55" 905 från Webhallen och kan säga om erbjudandet om mobil är med eller ej? Webhallen hade redan skickat till mig så den mellanlandar hos mig, vore skönt att själv slippa öppna och kolla 
Min anländer idag men jag hinner inte kolla förän efter 8 ikväll.
Postad 25 juni 2013 - 11:31
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Då väntar jag med att packa upp min tills du kikat  Kollade dock på tvn på MM idag, var grymt bra tryck i bilden!
Lite sugen på att behålla den, trots att jag är emot gråimporten
Postad 25 juni 2013 - 15:32
Unregisteredacfb0d13
-
Unregisteredacfb0d13
-
Användare
-
-
158 inlägg
Då väntar jag med att packa upp min tills du kikat Kollade dock på tvn på MM idag, var grymt bra tryck i bilden! Lite sugen på att behålla den, trots att jag är emot gråimporten 
Är det verkligen gråimport då?
Postad 25 juni 2013 - 15:59
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Dom har inte svarat på det så vet inte. Tycker man borde se det på nån kod på kartongen kanske.
Min skulle levererats idag, men verkar som posten glömt bort det.
Postad 25 juni 2013 - 16:26
Unregisteredacfb0d13
-
Unregisteredacfb0d13
-
Användare
-
-
158 inlägg
Dom har inte svarat på det så vet inte. Tycker man borde se det på nån kod på kartongen kanske.
Min skulle levererats idag, men verkar som posten glömt bort det.
Jag har fått min och jag har fått med promokoden för telefonen tror jag, ska verifiera det ikväll om den funkar. det står bara att det är en promokod och inte vad den är till för.
Postad 25 juni 2013 - 16:43
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Nu fick jag min, hyfsat sugen man är på att öppna  Kan inte se nåt lands specifikt mer än lite text på tjeckiska (tror jag), men der behöver ju inte betyda nåt. Jag har fått min och jag har fått med promokoden för telefonen tror jag, ska verifiera det ikväll om den funkar. det står bara att det är en promokod och inte vad den är till för.
Härligt, borde ju vara den!
Postad 25 juni 2013 - 18:56
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Kan meddela att koden verkar fungera, och att det är en sjuhelsikes tv!
Postad 25 juni 2013 - 20:51
DmD
-
DmD
-
Forumräv
-
-
525 inlägg
Kan meddela att koden verkar fungera, och att det är en sjuhelsikes tv!
Hur är betraktningsvinklarna? , har läst lite tidigare om att bilden tappar i tryck om man inte sitter EXAKT rakt framför tv:n. Är det verkligen så illa? Hur är svärtan om du kollar film på kvällen med helt nedsläckt rum?
Postad 25 juni 2013 - 21:01
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Tycker inte betraktningsvinkeln är ett problem alls. Den finns på mediamarkt om du vill testa.
Har inte suttit i ett helt mörkt rum, har inte de möjligheterna på sommaren, men jag skulle klassa svärtan som fenomenal, och då kör jag fortfarande på standardinställningarna.
Kan inte se någon clouding eller backlight bleed vid normalt användande.
Postad 25 juni 2013 - 21:53
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2 741 inlägg
Tycker inte betraktningsvinkeln är ett problem alls. Den finns på mediamarkt om du vill testa.
Har inte suttit i ett helt mörkt rum, har inte de möjligheterna på sommaren, men jag skulle klassa svärtan som fenomenal, och då kör jag fortfarande på standardinställningarna.
Kan inte se någon clouding eller backlight bleed vid normalt användande.
Håller med om detta utifrån vad jag själv sett i affären. Visst blir bilden lite sämre ut mot kanterna, men att det skulle vara en sådan katastrof som vissa påstår kan jag verkligen inte säga att jag upplevde. Kanske inte optimala TV:n för stora familjen som ska se timmar om dagen tillsammans i stora soffan, även om jag tror att många "vanliga tittare" inte ens då skulle märka nån skillnad om de inte satt väldigt långt ut på kanten. Det finns ju vissa konstiga människor som verkar titta mer på själva programmen och inte fokusera på bilden, svärtan, vinklarna, färgmatchningen och annat
Postad 26 juni 2013 - 07:46
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Iofs rätt konstigt, nästan motsägelsefullt, att stoppa in en "men vanliga människor bryr sig inte"-disclaimer varje gång en bildkvalitetsmässig-aspekt tas upp. Iövrigt tror jag att folk som "bara ska titta på programmen" gör en bättre affär om de siktar på en billigare tv än W905, det borde gå på en billigare burk kan man tycka.  men att det skulle vara en sådan katastrof som vissa påstår
När hände det? Eller menar du "katastrof" ala Sammy PS F8505 i vertikala vinklar? Lätt att ta till stora ord ibland så det är svårt att veta vad folk menar.
Postad 26 juni 2013 - 10:01
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2 741 inlägg
Iofs rätt konstigt, nästan motsägelsefullt, att stoppa in en "men vanliga människor bryr sig inte"-disclaimer varje gång en bildkvalitetsmässig-aspekt tas upp. Iövrigt tror jag att folk som "bara ska titta på programmen" gör en bättre affär om de siktar på en billigare tv än W905, det borde gå på en billigare burk kan man tycka. 
När hände det? Eller menar du "katastrof" ala Sammy PS F8505 i vertikala vinklar? Lätt att ta till stora ord ibland så det är svårt att veta vad folk menar. 
Håller helt med, "vanliga människor" bör nog eg inte köpa toppmodellerna annat än för lite mer skrytmässiga aspekter då, och enligt min erfarenhet så gör dom det sällan heller, utan lägger pengarna på annat. Därmed gör dom nog eg mkt bättre affärer än vad jag brukar göra, dels får dom säket 90% av min bildkvalite, dels skulle de aldrig kunna se de sista 10% ändå  Ja, det är vertikala vinklar jag syftar på, har för mig att det var HDTVTest eller FlatPanels som sa bra TV men bara framifrån. Tycker för övrigt att det är rätt överdrivet kring Samsungens vinklar också, dvs, jag skulle se skillnaden men 9 av 10 av mina vänner skulle det nog inte, typ såna där som kollar på en fotbollsmatch och faktiskt tittar på matchen isf att se hur väl TV:n hanterar rörelser, t.ex. vi långa uppspel
Postad 26 juni 2013 - 11:48
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Att ett problem är överdrivet pga att dina polare som inte bryr sig om problemet inte, ahm, bryr sig, är rätt krasslig logik, tycker du inte?
Förövrigt rätt säker på att alla, 10/10, skulle kunna observera skillnader om de titta efter dem (speciellt om rum och övriga inställningar tillåter det, något som knappast råder på Stormarknader t.ex.).
Att en seriös recensent pekar på problemet är inget konstigt. Vore tjänstefel att göra nått annat. Deras jobb är att ta reda på hur tv:n presterar optimalt. Iprincip så skulle man då kunna dra gränsen då två inte helt otänkbara sittpositioner kräver olika inställningar för att tv:n ska prestera optimalt. Skulle tippa att samtliga VA LCD:er faller inom den kategorin.
Att HDTVTest skulle överdrivit tycker jag det inte finns några tecken på, de hävdar att optimal bild (eller om man så vill, den bildkvalité man betalar för) bara uppnås i en förhållandevis smal kon - vilket är helt korrekt. De tryckte extra på det eftersom deras ex var sämre än "typiskt VA", känns oxå som en rimlig sak att ta upp.
Ohh well, tillbaks till W905 & Co kanske...sorry för OT.
Redigerat av pacman, 26 juni 2013 - 11:50.
Postad 26 juni 2013 - 11:57
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2 741 inlägg
Att ett problem är överdrivet pga att dina polare som inte bryr sig om problemet inte, ahm, bryr sig, är rätt krasslig logik, tycker du inte? 
Jo, och därför baserar jag inte min åsikt på det utan på vad jag själv sett med egna ögon, och då tycker jag problemet är överdrivet inom normala vinklar. Det är dock utan tvekan något som finns där absolut, och i en värld där apparaterna blir bättre och bättre och skillnaderna mellan dem mindre och mindre måste man så klart fokusera på de som faktiskt finns. Det är väl för övrigt W905 jag talar om, iaf är det den jag talat om
Postad 26 juni 2013 - 19:21
Unregisteredacfb0d13
-
Unregisteredacfb0d13
-
Användare
-
-
158 inlägg
Jag har hunnit testa lite nu och jag är supernöjd, jag ser varken clouding eller ljusläckage på mitt exemplar. Färgerna är grymt bra och svärtan är det bästa jag sett på en LCD, den klår lätt HX850 som jag funderat på tidigare. Angående betraktningsvinklarna så är dom helt ok, jag sitter inte mitt framför TVn utan ca 2,5m från centrum och ca 3,5 m från TVn i vanliga fall och kan börja ana en viss nyansskillnad på de svarta linjerna på en film men det är verkligen bara ana om jag letar efter en nyansskillnad. I höjdled är det inte lika bra men jag får ställa mig upp med huvudet ovanför TVn för att se det och det syns inte ur normala vinklar (huvudet nedanför underkanten på ovanstående avstånd och huvudet mitt i TV höjden). EDIT: Lite trigonometri på det så sitter jag med 55 ° betraktningsvinkel från mitten!
Redigerat av Unregisteredacfb0d13, 26 juni 2013 - 19:27.
Postad 28 juni 2013 - 22:02
Unregisteredacfb0d13
-
Unregisteredacfb0d13
-
Användare
-
-
158 inlägg
Nu har den hängt några dagar på väggen och jag är grymt nöjd med bilden! Dock har jag sett när bakgrundsbelysning är på max med helt svart bild så ser det ut som om där är horisontala och vertikala "gradienter" eller "veck" i hela bilden, dock syns det bara just i detta extremfall (när man väntar på att appar ska starta)
Det som är mindre bra är 3d där glasögonen flimrar, är mörka och har cross talk (dock inte mycket). Apparna är också långt från perfekta, de är sega på att starta, trycker man för snabbt några gånger vet dom inte hur dom ska bete sig, är detta en viktig punkt ska man köpa Samsung eller vänta till nästa år då LG ska använda WebOS i sina apparater.
Nu har papper gått iväg för att jag ska få min Xperia Z som jag sen ska sälja...
Postad 29 juni 2013 - 09:34
SweElite
-
SweElite
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Kan säga att efter jag kollat runt på tv i en av de större ladorna så upplevde jag bilden hos W9 som absolut bäst. Skulle nog hellre tagit en W9 än en VT60 faktiskt...
Postad 29 juni 2013 - 14:51
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Håller med Bobby_one, allt är grymt förrutom app-delen. Men bättre att fokusera på bra bild och sen köpa en apple tv / android sticka för smart-delarna.
Postad 30 juni 2013 - 23:40
john7612
-
john7612
-
Användare
-
-
147 inlägg
Jag provade 3D´n på elgiganten. Ojäklar vad brillorna flimmrade. 3D´n var riktigt bra men fick ont i huvudet ´på 10 minuter. säljaren sa att det antagligen var så många andra skärmar som störde. vet inte riktigt om jag köper det argumentet. Ni som har tv´n hur upplever ni den hemma? alltså 3D´n ,flimmret och huvudvärk. får aldrig ont på bio eller när jag tittar på en LG skärm.
Postad 01 juli 2013 - 11:02
Dalthor-san
-
Dalthor-san
-
Amatör
-
-
62 inlägg
LG har väl passiv 3D och jag vet med säkerhet att bion har det. W9 har aktiv 3D men skulle inte va helt omöjligt tror jag att det kan flimra av alla andra TV apparater där med aktiv 3D.
Postad 01 juli 2013 - 15:24
Unregisteredacfb0d13
-
Unregisteredacfb0d13
-
Användare
-
-
158 inlägg
LG har väl passiv 3D och jag vet med säkerhet att bion har det. W9 har aktiv 3D men skulle inte va helt omöjligt tror jag att det kan flimra av alla andra TV apparater där med aktiv 3D.
Alla biografer har inte passiv 3D, vi har XpanD i Halmstad som är aktiva och flimrar de med men inte lika mycket som de glasögonen som följde med till W9 Jag är känslig för flimmer och har därför valt bort plasma helt och jag har inte sett en enda aktiv 3D tv som inte flimrar när de visar 3D, W9 är inget undantag och jag klarar inga längre stunder med glasögonen på.
Postad 01 juli 2013 - 18:58
Dalthor-san
-
Dalthor-san
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Ooh trodde alla biografer (inom SF tänker jag då) hade samma standard? Fick jag lärt mig nått nytt idag då  3D är för mig egentligen inte så himla intressant för eget bruk. Jag vill ha denna för Bildkvalitén i övrigt och det låga input-lagget. Den ska bli kompis med en framtida PS4a
Redigerat av Dalthor-san, 01 juli 2013 - 18:59.
Postad 04 juli 2013 - 12:15
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Bobby_one, hört nåt mer om mobiltelefonen? De verkar inte jobba snabbt där nere i frankrike..
Ni som kör Sony-apparater och usb-diskar för inspelning, har ni tips om 2.5" disk som fungerar bra?
Postad 04 juli 2013 - 13:08
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2 736 inlägg
Alla biografer har inte passiv 3D, vi har XpanD i Halmstad som är aktiva och flimrar de med men inte lika mycket som de glasögonen som följde med till W9
Jag är känslig för flimmer och har därför valt bort plasma helt och jag har inte sett en enda aktiv 3D tv som inte flimrar när de visar 3D, W9 är inget undantag och jag klarar inga längre stunder med glasögonen på.
Jag tyckte med att det flimrade när jag såg på min HX855 och kontaktade Sonys kundtjänst som skickade mig två par filter att sätta på brillorna,det tillsammans med att ställa ner 3D ljuset i inställningarna (home-menyn) blev det faktiskt riktigt bra.
Postad 04 juli 2013 - 15:15
Megafonen
-
Megafonen
-
Amatör
-
-
68 inlägg
dhanjel. Jag skickade in mina papper till Sony den 14 Jun, fick svar idag att dom skickat min telefon med post. Får se hur många dagar det tar....
Postad 04 juli 2013 - 16:12
Unregisteredacfb0d13
-
Unregisteredacfb0d13
-
Användare
-
-
158 inlägg
Sony har inte behandlat mina papper ännu men jag fick en påminnelse idag om att skicka in det... Skickade rekommenderat för att vara säker på att det kom fram.
Postad 10 juli 2013 - 16:40
Unregistered7d664de4
-
Unregistered7d664de4
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hej, jag fick sista exet från Webhallen, jag har skickat in papper för telefonen men jag tror inte dom kommer godkänna det då TVn verkar vara rysk, men värt ett försök.
Bobby_one/dhanjel, har ni fått något mail från dom sedan ni skickat in pappren? Mitt rekommenderade brev mottogs i fredags, men jag har inte fått något mail ännu och söker jag status på koden får jag ingen träff.
Redigerat av Unregistered7d664de4, 10 juli 2013 - 16:40.
Postad 12 juli 2013 - 17:45
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
pettaW. kollade statusen precis: Rabattens status
Vi har tagit emot din fordran – din gåva har skickats via post.
Postad 12 juli 2013 - 18:01
Unregisteredacfb0d13
-
Unregisteredacfb0d13
-
Användare
-
-
158 inlägg
Jag har fått följande status idag: "Du har inte skickat in originalet av kampanjkodsbroschyren"... Jag har skickat ett meddelande till kundtjänst så jag får se nästa vecka om jag kan få rätt på det.
Postad 12 juli 2013 - 19:05
Unregistered7d664de4
-
Unregistered7d664de4
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
dhanjel: Registrerade du även TVn i deras produktregistrering efteråt? Lite överraskad att din gick igenom, verkar lovande iaf!
Postad 12 juli 2013 - 19:58
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2 495 inlägg
Uhm kommer inte ihåg, men det gjorde jag nog för att komma åt Sony Entertainment eller vad det heter på tvn.
Postad 17 juli 2013 - 18:18
Dalthor-san
-
Dalthor-san
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Just nu såg jag att på HBB så får du 55W905an för 26k.
Postad 21 juli 2013 - 16:56
joacim
-
joacim
-
Användare
-
-
182 inlägg
Vill bara säga att jag är toknöjd med min W805 55". Har läst en del och det stämmer att den inte har lika mycket tryck i färgen som W905. Även lite sämre ljus från sidan. Men som sagt. Sjukt nöjd. Sen att den är mycket snyggare än de andra i samma prisklass gör det inte sämre.
Postad 01 augusti 2013 - 22:20
Dalthor-san
-
Dalthor-san
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Elgiganten har ett paketerbjudande med 55W905A + PS3 500GB http://www.elgigante...5w905-ps3-500gb
Postad 02 augusti 2013 - 02:22
Stefan S
-
Stefan S
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Elgiganten har ett paketerbjudande med 55W905A + PS3 500GB 
http://www.elgigante...5w905-ps3-500gb
Ni som är insatt, denna eller Samsung f8005?
Postad 02 augusti 2013 - 06:52
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Ni som är insatt, denna eller Samsung f8005?
Med tanke på prisskillnaden, utan tvekan F8005. Prestanda med iofs, bättre betraktningsvinklar på F8005. Sony tycks ha ett överpris på W905, de behöver nog peta ner den snart...
Postad 02 augusti 2013 - 08:49
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2 741 inlägg
Med tanke på prisskillnaden, utan tvekan F8005. Prestanda med iofs, bättre betraktningsvinklar på F8005.
Sony tycks ha ett överpris på W905, de behöver nog peta ner den snart...
Sett till de flesta recensenter som testat båda verkar dock Sonyn dra längsta strået, vilket förvånade mig något ska sägas men faktum kvarstår.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|