Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Köpa Sony VPL-HS50 från tyskland

182 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 November 2004 - 00:13

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Problemet med Grosche tror jag är att de inte kommer leverera mångra projjar för det priset. Dom skriver i sista mailet att när DE HAR FÅTT pengarna så är priset fast, tar väl ca 5 dagar för dem att få en utlandsbetalning tror jag. Pga detta tror jag att de kommer att annulera de flesta ordrarna. Hoppas jag har fel! ;)

Postad 29 November 2004 - 00:18

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0

Problemet med Grosche tror jag är att de inte kommer leverera mångra projjar för det priset. Dom skriver i sista mailet att när DE HAR FÅTT pengarna så är priset fast, tar väl ca 5 dagar för dem att få en utlandsbetalning tror jag. Pga detta tror jag att de kommer att annulera de flesta ordrarna. Hoppas jag har fel! ;)

OK, har du själv betalt in och hur länge sedan i så fall? Vore extremt dåligt om de gjorde som du skriver. Väldigt mkt "Bad will" för företaget.

EDIT: Det lär ju stå datum för när du gjort själva inbetalningen också. Den dagen var priset det du betalade. Det kan de ju se på din beställning och i sin databas. Då ska de naturligtvis leverera till det priset. Oavsett om deras första leverans tar slut. Det är en annan sak om man förhandsbeställer med COD eller postförskott etc. etc.... då kan de ju höja priset om de meddelar dig först. Men har du väl betalt så skall det till väldigt speciella omständigheter för att priset ska höjas om det inte är ett ruttet företag vilket jag verkligen inte tror...

Redigerat av Unregistered74d4d0b1, 29 November 2004 - 00:23.

Postad 29 November 2004 - 00:29

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Iof, det har du rätt i.

Jag har tyvärr inte registrerat min betalning då banken har strulat, så för mig ser det mörkt ut, men men...... jag har fortf stora förhoppningar på det Powerbuy:et som finns på detta forum.

Postad 29 November 2004 - 07:17

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0

Iof, det har du rätt i.

Jag har tyvärr inte registrerat min betalning då banken har strulat, så för mig ser det mörkt ut, men men...... jag har fortf stora förhoppningar på det Powerbuy:et som finns på detta forum.

BTW när skall powerbuyet äga rum?

Postad 29 November 2004 - 10:13

Unregistereda0ef723f
  • Unregistereda0ef723f
  • Mästare

• 3439 inlägg
  • 0
Precis som Anathema säger så står ju datumet på inbetalningen från svensk bank. När jag betalade in min så hade inte priset höjts samt att jag har ordern på papper samt att Mr.Lau har lovat mig det lägre priset över mail. Skulle de nu säga ett annat pris till mig så här i efterhand så håller det inte för dem efter allt de lovat. Frågade tre(!) gånger om priset och de sa att priset var rätt. En gång kan man säger fel, men inte så många gånger. Har man även betalat in pengarna så tycker jag man får stå sitt kast och leverera.

De (Grosche.de) verkar dock vara seriösa så jag tror inte det blir några problem. ;)

Postad 29 November 2004 - 10:23

gyllis
  • gyllis
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
Precis samma för mig. Jag hoppas verkligen att det stämmer men frågan är när de levererar? Innan jul hoppas jag.

Postad 29 November 2004 - 13:08

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
så jag som inte har hunnit betalat men har lagt en order när priset va lågt så gäller inte det eller?
Har mailat grosche.de men får inget svar?
Någon som vet hur det ligger till? Åker man på prishöjningen om man inte har betalat innan prishöjningen?

Mvh
Andreas

Postad 29 November 2004 - 13:27

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Står själv inför samma fråga/dilemma, får inga svar från Grosche, har provat i ca 4 dagarn nu. ;)

Postad 29 November 2004 - 13:35

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0
hmmm, ja det är ett dilemma, dom som har betalat och även frågat tror jag kommer få den för det priset för det är annars en massa BADWILL för grosche (även om 20st hs50 för det priser innebär ca 100.000 i förlust för grosche, förutsatt att dom inte fick dom projjarna för ett lägre pris själva)

har man dock satt ett sådant tämligen idiotiskt pris utan att vara säker så får grosche skylla sig själva, och snällt skicka projjen till dom som var smarta nog att beställa.

man undrar ju lite grann vad dom sysslar med i tyskland nu står det på de flesta butikernas(grosche, redcoon, xitra) spec för hs50 att den har 1366 x 768 panel ;)

Redigerat av ZoomAir, 29 November 2004 - 14:10.

Postad 29 November 2004 - 14:27

jungleba
  • jungleba
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Klart du ska ha det priset du har fått erbjudandet om. Vi vet ju inte vad priset för dom första 20 projer han har beställd var på. Kanske han betalade 1800 Euro för dom bara för at Sony ville ha ut lite projer. Så kallad "Introdutionspris". Sen när den blir väl mottaget så höjer dom priset. Stå på du ska ha den för det priset.

Postad 29 November 2004 - 14:31

gyllis
  • gyllis
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
Nu står det 8/12 som leveransdatum hos grosche.de.

Postad 29 November 2004 - 20:39

jimler
  • jimler
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0
Hur går det?? Finns den fortfarande att få tag på billigt i tyskland??
eller har alla höjt??
Vill också ha en sony vlp-hs50 :ph34r:

Postad 29 November 2004 - 22:37

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Detta svar fick jag från grosche på tyska angående min beställning.. Men fattar ändå inte om jag måste gå på det nya eller gamla priset.

Guten Tag,

da wir bisher noch keinen Zahlungseingang verbuchen konnten, sind wir davon ausgegangen dass kein Interesse mehr besteht. Wir haben Ihren Auftrag somit storniert. Sollten Sie dennoch den Beamer wünschen, so bitten wir um Neubestellung.
Überweisungen bitte immer, so wie angegeben, mit Auftragsnummer und Kundennummer.

Postad 29 November 2004 - 22:40

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Det luktar skumt. Jag skulle tolka det som om dom plockat bort din order o vill du ha en ny så får du göra en för det nya priset. Jag har inte ens fått svar på mina mail, fattar inte vad de håller på med :ph34r:

Postad 29 November 2004 - 23:19

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0

Detta svar fick jag från grosche på tyska angående min beställning.. Men fattar ändå inte om jag måste gå på det nya eller gamla priset.

Guten Tag,

da wir bisher noch keinen Zahlungseingang verbuchen konnten, sind wir davon ausgegangen dass kein Interesse mehr besteht. Wir haben Ihren Auftrag somit storniert. Sollten Sie dennoch den Beamer wünschen, so bitten wir um Neubestellung.
Überweisungen bitte immer, so wie angegeben, mit Auftragsnummer und Kundennummer.

Har du betalt?

De har tydligen inte fått din betalning.

Om det är så att du HAR betalt så ska du inte godta deras ursäkter.

Har du inte betalt så är det mera tveksamt.

Uppenbarligen försöker de slingra sig i alla fall. :ph34r:

Postad 29 November 2004 - 23:24

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Har inte betalat då jag beställde COD och fick då på mail att jag inte kunde välja detta utanför tyskland och jag får inte loss pengar fören imorgon så jag har inte haft möjligheten att betala ännu, men i normal ordning så ska inte en order annuleras på så här kort tid...
Dom har den ju inte äns på lager.

Postad 30 November 2004 - 00:42

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Har nu skickat ett nytt mail till detta företag grosche.de om det tidigare pris och denna gång skrev jag i dadda hink å spade tydligt om det här va deras spelregler?
Så vi får väl se om det har dykit upp något roligt mail i morgon.
Skrev på tyska denna gång oxå så jag hoppas på svar ivf.

Postad 30 November 2004 - 16:08

Donut
  • Donut
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Fick ett erbjudande på £1550 incl frakt till swe på en hs50, värt?

Postad 30 November 2004 - 16:37

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0

Fick ett erbjudande på £1550 incl frakt till swe på en hs50, värt?

om det är inkl moms så är det ett jätte bra pris, definitivt värt

Postad 01 December 2004 - 01:47

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
va detta via www.gultronics.co.uk ?

Postad 01 December 2004 - 06:56

Donut
  • Donut
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

va detta via www.gultronics.co.uk ?

jepp, verkar inte stå på sidan att de levererar till sverige men mailade dit och fick svar (otrolgt snabba på att svara) om priset. De har inte dem på lager men väntar en leverans från Sony.

Postad 01 December 2004 - 11:40

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Själv har man nu åkt på en cancellerad order från Grosche. Har mailat dem säkret 3-4 ggr utan svar ang min order. Tycker att de har hanterat detta FRUKTANSVÄRT dåligt! När det gällde köp var dom intresserad o svarade snabbt men när det gäller betalning av ett lovat pris som dom tydligen tycker är för lågt så skiter dom i en totalt.

Nu står hoppet till vårat powerbuy, pengarna finns så nu ska "prutgaffeln" glödas :P

Undrar förresten hur Grosche kommer hantera de ordrar dom fått nu när Sony börjar återkalla projektorer!?

Postad 01 December 2004 - 13:06

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0

Själv har man nu åkt på en cancellerad order från Grosche. Har mailat dem säkret 3-4 ggr utan svar ang min order. Tycker att de har hanterat detta FRUKTANSVÄRT dåligt! När det gällde köp var dom intresserad o svarade snabbt men när det gäller betalning av ett lovat pris som dom tydligen tycker är för lågt så skiter dom i en totalt.

Nu står hoppet till vårat powerbuy, pengarna finns så nu ska "prutgaffeln" glödas :D

Undrar förresten hur Grosche kommer hantera de ordrar dom fått nu när Sony börjar återkalla projektorer!?

ja, det var mycket dåligt skött av grosche det måste man säga. så nu börjar sony återkalla projjar detta betyder väl att man inte får en projje innan jul eller? (vill jätte gärna ha en projje SNART!!!) jag kan ju ta Z3 men man är inte nöjd med den när man demat en HS50 :P

Postad 01 December 2004 - 16:10

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
jo, verkar som att www.gultronics.co.uk är seriösa och jävligt snabba på mailen, men tycker att £80 i frakt är hutlöst då jag har beställt från england förut och kostade det bara £45.. kan inte kosta runt tusingen att skicka från england..

Postad 01 December 2004 - 16:22

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Har mailat Gultronics för ett svar ang ev powerbuy (säkert någon som redan gjort det). Vad är erat kriterie för "kort svarstid"? Jag har inte fått svar på 5h nu.

Postad 01 December 2004 - 16:33

Unregistered0958527d
  • Unregistered0958527d
  • Beroende

• 1119 inlägg
  • 0
Andy76q,

Frakten härifrån England kostar en bit över 100kr per kilo. Projektorn väger 5,6 kilo och till det låda, packmaterial och tillbehör (kablar, fjärr etc). Räkna med minst 6,5 kilo faktisk vikt (förmodligen 7kg). Priset för frakt med ParcelForce försäkrat hamnar på ca 650kr (ca 50 pund). Går det med UPS blir det ca en tusenlapp. £80 är för dyrt som du säger men absolut inte hutlöst.

Mvh,
Marcus

Postad 01 December 2004 - 19:29

jungleba
  • jungleba
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Fick mail från Groche själv at dom har canselerad order. Kanskje bra det då det finns recall på HS51 pga chip problem.

B)

Postad 01 December 2004 - 19:39

Unregistereda0ef723f
  • Unregistereda0ef723f
  • Mästare

• 3439 inlägg
  • 0
Betalade in min proje för en vecka sedan till Grosche. De har inte svarat på mina två senaste mail. Hör jag inget snart får man väl ringa till dem och fråga vad de håller på med. B)

Postad 01 December 2004 - 20:17

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Är det bekräftat att det är knas på dom europeiska sony projjarna oxå via hdmi?
Väntar på ett besked på ett pris från england, men om det nu är strul med hdmi:n på denna projje kanske man ska lugna sig lite..

Postad 01 December 2004 - 21:19

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0
grymt pris på gultronics, hoppas att dom har kollat priset och att det inte är en grosche historia, F***NN nu verkar det som att man inte får sin hs50 innan jul det lär ju dröja nu om det är recall på dom. har nog bestämt mig för en hs50 nu i alla fall hoppas bara att leveranstiderna inte är typ februari B)

Postad 02 December 2004 - 07:19

soulis
  • soulis
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Bara en liten fundering...

Ni tror inte att priserna går ner efter nyår? Ok just nu så blir det kanske inga leveranser före nyår (om det är sant eller inte får tiden utvisa) men det märks att vissa företag håller uppe priserna över julveckan och sedan....

Visst vill man ha sakerna direkt men om det blir billigare... sen är ju frågan, hur mycket billigare.

Postad 02 December 2004 - 14:22

Unregistereda0ef723f
  • Unregistereda0ef723f
  • Mästare

• 3439 inlägg
  • 0
Några som svarar på mail är i alla fall Trusted Shops. Fick svar från dem tidigare idag. De kan man ju vända sig till om det skulle banga ur totalt med Grosche.de. Undrar vad Grosche håller på med? Varför svarar de inte på mail längre? Flyttar de till nya lokaler, eller vad?
Tidigare svarade de på mail inom 10 minuter från mig.

Postad 02 December 2004 - 14:56

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Tror grosche blir en skithistoria.. Kan du bra tyska så tycker jag du ska ringa dit och kolla vad dom håller på med..
Kommer själv att beställa från England nu, väntar bara på en bekräftelse på min köpare av min hitachi...

Postad 02 December 2004 - 14:58

jimler
  • jimler
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0
Någon som kollat vad sammanlagda priset från www.gultronics.co.uk med frakt på en sony vpl-hs50 blir?? låter verkligen intressant, men är lite nybörjare på detta blir ingen svensk skatt på det hela?? :)

Postad 02 December 2004 - 15:33

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Håller på att kolla med Gultronics ang ett samköp på ca 20st projjar med separata leveransadresser, återkommer med besked!

Postad 02 December 2004 - 16:05

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0
jag fick svar från gultronics och fakt kostanden är £80 som någon tidigare nämnt, så slut priset blir då ca £1550 och med dagens kurs (avista på seb) så bllir det ca 20000 och dom nämde i mejlet jag fick att leverans till mig skulle ta ca 7-10 dagar. så priset är jätte bra hur det stämmer med deras leveransuppgift skall jag mejla och fråga igen samt garantier m.m.

men i mejlet jag fick så verkar priset bli £1550 inkl allt samt leverans tid på 7-10 dagar

jag väntar fortfarande på pris och leveransuppgifter från patrik på pipro då jag helst beställer från dom.

Redigerat av ZoomAir, 02 December 2004 - 16:06.

Postad 02 December 2004 - 18:36

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Har oxå varit i kontakt med Gultronics nu, via telefon. Frågade vad de kunde göra på ett ev powerbuy men fick till svar precis som ZoomAir att totalpriset skulle bli £1550 oavsett. Ett bra pris helt klart men att inte ge rabatt på 20st projjar e snålt tycker jag.

Hur ställer sig Pipro till detta pris?

Postad 02 December 2004 - 19:44

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0
har ingen aning om vad priset kommer bli hos pipro men jag antar att det kommer ligga på ca 2500-2700 eur då det är det priset som deras konkurenter ligger på i tyskland vilket är ca 22500-24000 och den prisskillnaden är jag faktiskt villig att betala jämtemot t.ex. guiltronics m.m. då pipros serivce verkar vara jätte bra (dom som har beställt från pipro på forumet) samt att det alltid är bra att ha en svensk representant patrik att kunna ta ärenden med.

jag hoppas på ett paket pris på max 3000 eur för en hs50 och en dvd-s97 från pipro det är min max budget för detta paket. sedan så hoppas jag på en snabb leverans också så att det typ inte dröjer till februari :)

Postad 03 December 2004 - 00:02

Isola
  • Isola
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Men jag tror man ska reservera sig lite mot å-försäljare som säkert säger ett datum.
Så vitt jag vet så finns det inga säkra datum. Och då har jag "stenkoll" på ett fransk, tyskt, brittiskt och ett amerikanskt forum. Och inte ens amerikanarna verkar ha fått någon STOR sändning av HS51 än.

Redigerat av Isola, 03 December 2004 - 00:03.

Postad 03 December 2004 - 00:23

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Vad är detta med leverans så svårt att ge besked på? Är det Sony som har så stora problem med att skicka iväg sina projektorer till respektive leverantörer runtom i europa?
Hur är det med HBB t.ex? Dom har ju 2-4dagar på leverans?
Sony borde INTE ha problem med att leverera..
Nu är min hitachi projje såld ivf så jag hoppas jag kan skrapa ihop resterande pengar så jag kan betala imorgon..
Och så får man väl se när den dyker upp..

Postad 03 December 2004 - 00:26

Isola
  • Isola
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Det har stått "2-4 dagar" på HBB:s hemsida i massviss av veckor.
Men tydligen är det inget nytt för Sony, att en månad sätts som datum, för att flera månader går innan man faktiskt kan få tag i den. Men detta är iofs inte något unikt för Sony heller.

Redigerat av Isola, 03 December 2004 - 00:27.

Postad 03 December 2004 - 00:31

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Har inte handlat sony produkter förut, men dom är väl ändå så pass stora så leverans problem borde inte vara problem...
Men vet att när jag beställde min hitachi från england så va dom betydligt snabbare att få hem den en va det va här hemma i sverige... verkade vara många som väntade iflera veckor på att få den.

Postad 03 December 2004 - 10:14

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0

Vad är detta med leverans så svårt att ge besked på? Är det Sony som har så stora problem med att skicka iväg sina projektorer till respektive leverantörer runtom i europa?
Hur är det med HBB t.ex? Dom har ju 2-4dagar på leverans?
Sony borde INTE ha problem med att leverera..
Nu är min hitachi projje såld ivf så jag hoppas jag kan skrapa ihop resterande pengar så jag kan betala imorgon..
Och så får man väl se när den dyker upp..

vart skall du köpa ifrån andy76q om man får fråga

Redigerat av ZoomAir, 03 December 2004 - 10:15.

Postad 03 December 2004 - 10:23

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0
Han kommer köpa från Gultronics om jag inte har helt fel!

Postad 03 December 2004 - 16:04

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Har nu lagt min order till gultronics och dom hoppades på leverans innan åretsslut...
Men första leveransen av projektorerna hade redan gått så jag får min från deras andra leverans..
Så får man vänta tålmodigt..
Väntar ju oxå på nya golvhögtalare så nu är man mer ivrig än ett litet barn på julafton :(

Postad 03 December 2004 - 17:15

ZoomAir
  • ZoomAir
  • Veteran

• 2138 inlägg
  • 0

Har nu lagt min order till gultronics och dom hoppades på leverans innan åretsslut...
Men första leveransen av projektorerna hade redan gått så jag får min från deras andra leverans..
Så får man vänta tålmodigt..
Väntar ju oxå på nya golvhögtalare så nu är man mer ivrig än ett litet barn på julafton :ph34r:

HEHE, ok så dom har redan leverat en omgång hs50:ar. jag HOPPAS verkligen på leverans innan jul/nyår väntar som sagt fortfarande på pris och leverans uppgifter från pipro.

VILL HAAA NUUU :(

Redigerat av ZoomAir, 03 December 2004 - 17:17.

Postad 06 December 2004 - 15:59

Unregistered59b6c723
  • Unregistered59b6c723
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
Det verkar som Pipro börjar med ett pris på 2799 euro. Det var lite högre än jag hade hoppats på. Just nu verkar Shootandshow i England ha ett bra pris. Jag är fortsatt tveksam till tyska fantompriser. Faktum är nog att vi får leva med att handlarna kan ha lite marginal på hs50 i början. Någon i USA har ju köpt för under 3000 dollar. Jag hoppas att Z4 och ae900 kommer snart så att det bllir lite konkurrens i lcd med auto-iris. Vi får veta mer om D5 med auto-iris i början an januari för då hålls CES 2005.

Postad 06 December 2004 - 16:13

PIPRO Sverige
  • PIPRO Sverige
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Det verkar som Pipro börjar med ett pris på 2799 euro. Det var lite högre än jag hade hoppats på. Just nu verkar Shootandshow i England ha ett bra pris. Jag är fortsatt tveksam till tyska fantompriser. Faktum är nog att vi får leva med att handlarna kan ha lite marginal på hs50 i början. Någon i USA har ju köpt för under 3000 dollar. Jag hoppas att Z4 och ae900 kommer snart så att det bllir lite konkurrens i lcd med auto-iris. Vi får veta mer om D5 med auto-iris i början an januari för då hålls CES 2005.

Sanningen är väl att vi fortfarande inte riktigt vet vad priset verkligen kommer ligga på om ett tag, så det pris vi satt är något av ett "better-safe-than-sorry" pris. Det kan alltså komma att sjunka inom en snar framtid, det beror på vad SONY hittar på. Räkna med en hel del svängingar på HS50 priset framöver (hos oss och andra).

Tror en viss tveksamhet till fantompriser är klokt, oavsett om de är tyska eller inte. Som ni kanske minns var jag lite skeptisk till de här 1900 EUR priserna som några tyska återförsäljare var ute och pratade om tidigare, tyvärr fick jag rätt.

Mvh Patrik Johansson
PIPRO

Redigerat av PIPRO Sverige, 06 December 2004 - 16:15.

Postad 06 December 2004 - 17:52

Unregisteredce93e47d
  • Unregisteredce93e47d
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Idag blev pengarna dragna från mitt konto då jag betalade med kort till gultronics och priset vart 20170:- och det är då med en dyr frakt. Sen får väl jag hoppas på en leverans inom en kort framtid?

//Andreas

Postad 06 December 2004 - 18:34

Unregistereda0ef723f
  • Unregistereda0ef723f
  • Mästare

• 3439 inlägg
  • 0
Vad TRÖTT jag blir! Grosche svarar inte på mail och nu finns det inget datum på deras sida angående leverans. Trusted Shops verkar dock vara bra att ha att göra med, MEN om man måste prångla tillbaka pengarna via dom så blir det väl tidigast runt nyår. Skickade två arga mail till Grosche nyss angående hela förfarandet. Blir så himla arg på företag som är seriösa först och sedan när grejerna är betalda så skiter de FULLSTÄNDIGT i en! Det har ju gått så lång tid nu så jag tycker inte de kan ursäkta sig. Har mailat till en massa olika mailadresser hos dem nu om förklaring vad som händer. Inget bra betyg för Grosche även om jag nu kommer få någon projektor av dem? B) Får väl ringa till dem fast jag är osäker på tyska. :lol:

Får väl göra som man hade tänkt från början dvs ta den via jobbet. Då blir det ju mindre strul om inte annat.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.