Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty 4 : Modern Warfare

3032 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker ni om CoD4? (250 medlem(mar) har röstat)

5 är bäst

1. 1 (8 röster [3.20%])

Procent av omröstning: 3.20%

2. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

3. 3 (5 röster [2.00%])

Procent av omröstning: 2.00%

4. 4 (45 röster [18.00%])

Procent av omröstning: 18.00%

5. 5 (192 röster [76.80%])

Procent av omröstning: 76.80%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 07 February 2008 - 14:15

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Visste inte ens att kniven hade ett sikte :(

Knivningar är effektiva om man vet att någon sitter och väntar på att man ska komma bakom ett hörn i tex search and destroy och man vet att han sitter där... Springer man fram och försöker skjuta kan det gå hur som hellst men springer man snabbt och hugger med kniven vinner man nästan alltid.

Häromdagen så knivade jag en snubbe men blev sedan skjuten av samma kille då han hade Last Stand. Trodde man stendog direkt av kniven?? för det har aldrig hänt mig innan, kanske det var första personen med last stand jag kniva?

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 07 February 2008 - 14:18.

Postad 07 February 2008 - 14:52

Xunder
  • Xunder
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Visste inte ens att kniven hade ett sikte :(

Knivningar är effektiva om man vet att någon sitter och väntar på att man ska komma bakom ett hörn i tex search and destroy och man vet att han sitter där... Springer man fram och försöker skjuta kan det gå hur som hellst men springer man snabbt och hugger med kniven vinner man nästan alltid.

Häromdagen så knivade jag en snubbe men blev sedan skjuten av samma kille då han hade Last Stand. Trodde man stendog direkt av kniven?? för det har aldrig hänt mig innan, kanske det var första personen med last stand jag kniva?

Man har väl crosshair på kniven med, eller har man inte det :S aja kanske något jag bara fått för mig då.

Men tänk på att vara rak mot motståndaren och sedan om ni vill ha dammsugar effekten så ska man nog springa in i motståndaren, alltså inte stå still. Ska försöka kolla ikväll om jag ska spela lite då. Men tror man måste komma springade in i dem.

Postad 07 February 2008 - 17:29

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Kör du hardcore så har du inget crosshair överhuvudtaget. Men annars har du crosshair när du har din bössa eller knallpåk framme. Och när du ska kniva så kommer ju kniven bara upp ett kort ögonblick, så du kan ju använda det sikte du har med bössan att sikta in kniven med...om du nu inte kör Hardcore dvs. :( Annars får man köra en Steven Seagal och kniva allt som rör sig. B)

Postad 07 February 2008 - 20:16

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Va less man blir på helikoptern ibland... Är det rambo som sitter och skjuter med hjälp av nån super-radar och autoaim tro? Den ser ju allt och träffar allt! Det är iof gött när man själv får den :(

Postad 07 February 2008 - 22:24

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Ställer frågan igen: Hur får man achievementen "Save the Farmer"? På vilken bana osv..

Postad 07 February 2008 - 23:10

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Ställer frågan igen: Hur får man achievementen "Save the Farmer"? På vilken bana osv..

Google.com -------> achievements + Save the Farmer? ------------->

Man of the People(10GP)
Save the farmer

This achievement is obatained on the level "Hunted". Near the beggining of the level you will enter a house and through a large window you will see three enemies harassing a farmer, when Captain Price gives the order to save him, shoot and kill the enemy closest to the farmer. But you must wait until the order is given to kill the enemy otherwise you will not get the achievement.

:(

Postad 08 February 2008 - 05:59

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Du är bra duktig du genstruktur :(

Postad 08 February 2008 - 09:52

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0

Va less man blir på helikoptern ibland... Är det rambo som sitter och skjuter med hjälp av nån super-radar och autoaim tro? Den ser ju allt och träffar allt! Det är iof gött när man själv får den :P

Har laget radar på så dödar den rubbet, den är inte lika bra utan. :(

Asbra: Fan så du är en riktigt Psycoknivare du! ;) . Tränat mycket med duschdraperiet? ;)

Inne på säkert mitt 20e drapperi nu, tur jag inte duschar så ofta. Hinner ju inte spela då :rolleyes:

Redigerat av asbra, 08 February 2008 - 09:52.

Postad 08 February 2008 - 13:27

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Bananen: Fan vad jag hade garvat där om du hade citerat mitt inlägg :) . Nu blev det inte så roligt...(mummel)

Asbra the poo : Nej duscha är överskattat. Själv gör jag det bara vid parningssäsong :lol: .

Postad 08 February 2008 - 15:22

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Därför jag inte gjorde det Einstein :)

Postad 08 February 2008 - 15:43

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Kommer du ikväll bananen? Vi vill ligga sked.

Postad 08 February 2008 - 15:56

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Mja, kanske blir lite upptagen på annat håll :) Vågar inte lova nåt nu tyvärr :S

Postad 08 February 2008 - 16:13

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Ska du få ligga på annat håll alltså?

Hörde jag ordet SELLOUT? yes you heard me. :)

Postad 08 February 2008 - 16:17

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Hehe, du har inte hört nånting.

Blir nog några timmar inatt. Om det nu är någon inne? Alltid när jag går in så står det Last online 5 minutes ago på alla :S

Postad 08 February 2008 - 18:05

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Ja ja bannanjoe, bjud inte till då :) .

Själv skall jag lägga mig o läsa lite ur en bok, har lovat läsa ut den innan Måndag men lite senare är det inte omöjligt att jag drar fram Codden :lol: .

Redigerat av genstruktur, 08 February 2008 - 18:06.

Postad 08 February 2008 - 19:36

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Ja ja bannanjoe, bjud inte till då :lol: .

Själv skall jag lägga mig o läsa lite ur en bok, har lovat läsa ut den innan Måndag men lite senare är det inte omöjligt att jag drar fram Codden B) .

Kör på Talbok, streama till 360in medans du coddar :)

Postad 08 February 2008 - 20:28

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Call of Duty 4 patch out now in Europe

Members of the European Playstation forums are reporting that a Call Of Duty 4 patch (V1.10) is now available.

VAFAn, när kommer våran patch då? :)

Postad 08 February 2008 - 20:44

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Activision Publishing CEO Mark Griffiths laid out the slate of new games that gamers can expect in the company’s fiscal year 2009 (starting April 1, 2008). He said, “There will be a full slate driven by our strongest brands.” New titles will be coming in the Guitar Hero and Call of Duty franchises, along with additional downloadable content for the current titles Guitar Hero III and Call of Duty 4: Modern Warfare.

Postad 08 February 2008 - 20:54

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Call of Duty 4 patch out now in Europe

Members of the European Playstation forums are reporting that a Call Of Duty 4 patch (V1.10) is now available.

VAFAn, när kommer våran patch då? :lol:

JA, GE HIT DEN! B)

Vad inehåller den förresten? :)

Nu har jag förresten bara 150sidor kvar i boken så kan jag softa lite, någon spelar ikväll?

Redigerat av genstruktur, 08 February 2008 - 20:57.

Postad 08 February 2008 - 20:57

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
genstruktur: Sprit, horor och knark
Nä men det där hosting-fixarna. Bättre snipersikte och massa annat, lär ju få jul-versionen av Crash också.

Postad 08 February 2008 - 21:00

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

genstruktur: Sprit, horor och knark
Nä men det där hosting-fixarna. Bättre snipersikte och massa annat, lär ju få jul-versionen av Crash också.

Vad sött, springa runt med tomteluva och visa ehrmm vill inte bli varnad :) men med tanken på spelnamnet så får jag vissa assosiationer :lol: . Får hoppas patchen kommer snart till xbox live med då.

Postad 09 February 2008 - 15:26

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

• 1364 inlägg
  • 0
Nu är man havlvägs igenom prestige 10 .

2 GULD vapen är fixade Shotgun 1014 & LMG M60 , 3 av 7 assault vapen är oxå klara .

:) :D :D :) ;) :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Bifogad fil(er)

Postad 09 February 2008 - 20:05

Unregisteredf664f8f0
  • Unregisteredf664f8f0
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Nu är man havlvägs igenom prestige 10 .

2 GULD vapen är fixade Shotgun 1014 & LMG M60 , 3 av 7 assault vapen är oxå klara .

B) :wacko: :wacko: ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

######r ;O!
Congrats :lol:!

Postad 09 February 2008 - 22:18

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Folk som kör prestige fick inte tillräckligt mycket tutte som små :lol:

Postad 09 February 2008 - 23:42

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Samma med de som kör GoW istället för COD4 B)

EDIT

Verkar som IW kanske får tummen ur och gör egna kartor. Men eftersom de frågar efter förslag så kanske de inte ens har börjat med dem än :lol:
http://www.infinityw...p?topic=14284.0

Redigerat av bananplanta, 10 February 2008 - 07:47.

Postad 10 February 2008 - 10:37

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Det finns ett sammanhang här :lol:

Postad 10 February 2008 - 22:57

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Det finns ett fel de bör fixa och det är att namnen över spelarna inte alltid synns. Tex om man sitter bakom ett stängsel, eller bakom en bil och kollar genom de sönderskjutna rutorna. Jag tror det är när man sitter bakom saker men inte säker. Jag har skjutit ner ganska många i egna laget senaste tiden och det är inte så poppis, iaf inte om man kör hardcore.

Postad 11 February 2008 - 06:43

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
appropå hardcore så har jag upptäckt till min fasa att jag suger så in i **** i det spelläget! så att man skäms att ställa upp.. svårt att sätta fingret på exakt varför det går så dåligt, har liksom inte känslan att man är SÅ beroende av radar och dom här andra grejerna man blir av med..men tydligen! :)

Postad 11 February 2008 - 08:06

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Jo det stämmer haze. Står man bakom en bil, traktor eller bulldozer och kollar genom rutorna så ser man inte namnet på spelarna. Då gälller det att komma ihåg vilka uniformer man har, vilket inte alltid är så lätt i stridens hetta :)

Tänkte spela lite igår efter jobbet, hade börjat tidigare så jag kom hem ca 21. Men jag slocknade nästan på en gång när jag kom hem tyvärr.

Redigerat av bananplanta, 11 February 2008 - 08:07.

Postad 11 February 2008 - 11:16

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Själv behöver jag variation känner jag, har spelat 99% Free for all men om intresset ska fortsätta får jag testa andra spellägen. Fast sitta och prata med tonåringar från andra sidan atlanten i något teamläge känns direkt otrevligt med tanke på deras beteende online. Fast jag antar att ska Team vara kul bör man ha lite taktiksnack osv.

Vilket spelläge spelar folk mest här?

Gick så dåligt att jag ville slänga handkontrollen i väggen igår när jag lira, ibland kommer jag in i ett stimm där moståndarna hoppar upp i baken och skjuter en på det mest slumpmässiga sätt. Sitter och skrattar med galet läte när jag ser repriserna. Grannarna lär tro att jag tappat det sista av mitt förstånd. Men så svänger det i nästa omgång, siktet är stadigt och jag är en killer igen. Varje omgång lever sitt eget liv...

Redigerat av RealDaBratt, 11 February 2008 - 11:19.

Postad 11 February 2008 - 11:39

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Själv lirar jag nästan enbart hardcore, men ibland kan det bli en å annan headquarters eller ground war. Riktiga män rakar pungen med vinkelslip och spelar hardcore:D

Postad 11 February 2008 - 11:45

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
Jag älskar fortfaraden Hardcore Search & Destroy, man måste va väldigt försiktig å tänkar sig för innan man går runt ett hörn. Inte bara å springa å skjuta på. Annars är headquarters rätt så kul, å så team deathmatch.

Postad 11 February 2008 - 11:52

sireric
  • sireric
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
För er som bara lirar Team Deathmatch eller liknande lägen och börjar tröttna bör ju prova Search & Destroy vilket är ett nytt spel i sig. Vi är ett gäng svenskar som lirar typ varje dag och om någon är sugen på att hänga på så är ni välkomna att adda mig, min tag är Erichaag. Och ja, om ni vill igenom alla prestige så fort som möjligt så är Search & Destroy spelläget som gäller. Om man är hyfsad bra så snittar man nog 800-1000 xp per match på mindre spelad tid än vad en team deathmatch tar.

Postad 11 February 2008 - 11:56

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Jag tycker det gäller att blanda vad man spelar, annars blir det lätt långtråkigt.

Så jag flippar runt mellan TD, SaD, HC-TD och HC-SaD :)

Postad 11 February 2008 - 12:04

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Snittar man 800-1000 XP(challenges borträknat) så är man lite mer än hyfsad skulle jag vilja säga :)
Spelar i stort sett bara Hardcore SaD. Som Allan säger så är det lite mer smyga och tänka(även om det inte är alltid så det går till väga :) ) vilket jag tycker är lite roligare än bara springa runt och kötta. Nu har levlingshysterin lagt sig hos mig, så jag är helelr inte intresserad utav att bara få en massa kills utan koncentrerar mig mer på att spela smart, men där har jag en lång väg att vandra ;)
Anledningen till att jag väljer Hardcore framför "vanlig" SaD är att jag själv känner att det krävs lite mer skills och att det blir mer verklighetstroget utan en massa hjälpmedel som ex crosshair och radar. Och eftersom man kan döda de i sitt eget lag så får man tänka till lite och inte bara kasta granater överallt och hålla inne avtryckaren konstant. Nackdelen är väl att man kan träffa på idioter som trycker av en RPG direkt vid spawn eller liknande.

Postad 11 February 2008 - 12:48

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Själv behöver jag variation känner jag, har spelat 99% Free for all men om intresset ska fortsätta får jag testa andra spellägen. Fast sitta och prata med tonåringar från andra sidan atlanten i något teamläge känns direkt otrevligt med tanke på deras beteende online. Fast jag antar att ska Team vara kul bör man ha lite taktiksnack osv.

Vilket spelläge spelar folk mest här?

Gick så dåligt att jag ville slänga handkontrollen i väggen igår när jag lira, ibland kommer jag in i ett stimm där moståndarna hoppar upp i baken och skjuter en på det mest slumpmässiga sätt. Sitter och skrattar med galet läte när jag ser repriserna. Grannarna lär tro att jag tappat det sista av mitt förstånd. Men så svänger det i nästa omgång, siktet är stadigt och jag är en killer igen. Varje omgång lever sitt eget liv...

Jag kör uteslutande search and destroy och team deathmatch (helst hardcore) såvida jag inte blir inbjuden och det liras något annat i det partyt... men brukar lämna ganska omgående om det typ liras Headquarters, domination eller nåt annat spelläge där det bara smäller granater hela tiden och man blir skjuten 3 sekunder efter man spawnat, jag är verkligen kass på närstrider och hatar verkligen dessa spawnkills i TDM-läge... Precis som bajsniklas skrev så gillar spellägen där man får smyga och tänka lite istället för och bara kötta och mosa. Search And destroy är perfekt :) Där handlar det inte bara om att kunna sikta bäst och skjuta snabbast utan även att va smart och att lura motståndarna.

Allt går i omgångar ibland dödar man massor och dör lite och sen är det ju de gångerna när man ALLTID blir skjuten i ryggen och man kan mata ett magain i folk utan att de dör. Har dock lyckats hålla mig ifrån att kasta dosan... Värre var det när man lirade på datorn, då hände det emellanåt att man drog näven i tangentbordet så det yrde tangenter i lägenheten :)

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 11 February 2008 - 12:52.

Postad 11 February 2008 - 15:17

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Har slängt upp lite nya bilder på nya hemmet. Bl.a. hur jag spelar COD numera!!! :) ;) :wacko: Kommer ju inte behöva glasögon på ett bra tag! :)

Postad 11 February 2008 - 22:07

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Va less man blir på helikoptern ibland... Är det rambo som sitter och skjuter med hjälp av nån super-radar och autoaim tro? Den ser ju allt och träffar allt! Det är iof gött när man själv får den :P

Har laget radar på så dödar den rubbet, den är inte lika bra utan. :)

Hur fungerar det om man själv har UAV Jammer. Jag har alltid det men helikoptern ser mig ändå, ävenj ifall den åker åt ett annat håll och jag står bakom en vägg... Hur är det i Hardcore mode, fungerar inte UAV Jammer där?

Postad 12 February 2008 - 07:32

sireric
  • sireric
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Snittar man 800-1000 XP(challenges borträknat) så är man lite mer än hyfsad skulle jag vilja säga :P
Spelar i stort sett bara Hardcore SaD. Som Allan säger så är det lite mer smyga och tänka(även om det inte är alltid så det går till väga :rolleyes: ) vilket jag tycker är lite roligare än bara springa runt och kötta. Nu har levlingshysterin lagt sig hos mig, så jag är helelr inte intresserad utav att bara få en massa kills utan koncentrerar mig mer på att spela smart, men där har jag en lång väg att vandra :)
Anledningen till att jag väljer Hardcore framför "vanlig" SaD är att jag själv känner att det krävs lite mer skills och att det blir mer verklighetstroget utan en massa hjälpmedel som ex crosshair och radar. Och eftersom man kan döda de i sitt eget lag så får man tänka till lite och inte bara kasta granater överallt och hålla inne avtryckaren konstant. Nackdelen är väl att man kan träffa på idioter som trycker av en RPG direkt vid spawn eller liknande.

800 xp är med bonusen som ju är högre i SaD, dock beroende på tiden samt om du plantar eller defusar samt vilken lvl du är. Men en matchbonus på 400 xp är vanligt skulle jag vilja påstå.
Hardcore SaD kan vara kul kul, dock kan jag inte hålla med om att det krävs mer skill än i vanlig. Sikta behövs knappt då man dör direkt även om din motståndare skjuter dig i foten.
Att man tål så lite oavsett vapen gör ju att en bra connection är att föredra och det är sällan man kommer upp i mer än 3 gröna när man spelar på en amerikansk server. Hardcore är också för snipers som inte kan snipa... :)
Det är också humor på de killarna som kör Martyrdom som perk på hardcore... :)

Jag gillar däremot skarpt att ens Hud är borta, ser verkligen snyggt ut då.

Postad 12 February 2008 - 09:06

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
UAV jammer funkar allt i Hardcore också, åtminstone så att motståndarna inte ser dig om de får radar. Vet dock inte om UAV jammer påverkar helikopterns förmåga att hitta en i någon av spelformerna?

Det bästa jag vet är att dra fram noobtuben på SaD Bog o lyckas radera ut 3-4 stycken i motståndarlaget direkt vid spawn, då mår jag bra :)

Redigerat av bananplanta, 12 February 2008 - 09:08.

Postad 12 February 2008 - 09:22

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

UAV jammer funkar allt i Hardcore också, åtminstone så att motståndarna inte ser dig om de får radar. Vet dock inte om UAV jammer påverkar helikopterns förmåga att hitta en i någon av spelformerna?

Det bästa jag vet är att dra fram noobtuben på SaD Bog o lyckas radera ut 3-4 stycken i motståndarlaget direkt vid spawn, då mår jag bra :rolleyes:

Lika bra som du mår då, lika dåligt mår man om man blir träffad av noobtuben vid spawn.
Jobbigast är om man startar vid bomben och det är 2 stycken med noobtube på andra sidan och en som skickar iväg en granat mot spawnen och en mot bomben, då är man körd!

Hatar verkligen den där granatkastarn, så pass mycket att jag överväger att själv börja använda den :)

Typ den här uppsättningen :P
Kulspruta med granatkastare
Special Grenades x 3
Sonic Boom
Martyrdom

Någon som använder Sonic boom, stor skillnad?

Postad 12 February 2008 - 09:48

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Jag märker ingen skillnad med Sonic Boom, använder hellre Stopping Power eller UAV Jammer.

Postad 12 February 2008 - 11:31

Xunder
  • Xunder
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Tja. JAg tycker det gått sämre för mig ett tag nu. Vet inte riktigt vad det är, men får en känsla av att jag inte träffar dem lite bra nu. Börjar fundera på om det är red dot som inte passar längre.

Aja vad kör ni för vapentilläg eller vad man ska kalla det. Alltså Red dot, granatkastare, ljuddämpare eller ACOG siktet?. Eller ni kanske inte kör något?

Jag planerar att inte köra någoting....

/ Alex

Postad 12 February 2008 - 11:45

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Tja. JAg tycker det gått sämre för mig ett tag nu. Vet inte riktigt vad det är, men får en känsla av att jag inte träffar dem lite bra nu. Börjar fundera på om det är red dot som inte passar längre.

Aja vad kör ni för vapentilläg eller vad man ska kalla det. Alltså Red dot, granatkastare, ljuddämpare eller ACOG siktet?. Eller ni kanske inte kör något?

Jag planerar att inte köra någoting....

/ Alex

Jag tycker red dot är överlägset bästa siktet på automatvapnen.
Med ACOG-siktet blir sikten så begränsat. Med röd punkt
kan man gå omkring med inzomat utan några större problem
medans ACOG siktet ger tunnel-seende så man ser inte faror
som kommer på sidorna. Det vanliga siktet har ju den fördelen
att man kan välja till nåt annat tillbehör som granatkastare, grip,
ljuddämpare m.m. men jag ser inte ett skit i inzoomat läge med det.

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 12 February 2008 - 11:46.

Postad 12 February 2008 - 11:48

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Jag kör fortfarande enbart med en M4-naturelle och en m1014 (när jag väl kör, vilket är sällan. Ja ja sluta tjata) :P

Postad 12 February 2008 - 12:00

sireric
  • sireric
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Det bästa jag vet är att dra fram noobtuben på SaD Bog o lyckas radera ut 3-4 stycken i motståndarlaget direkt vid spawn, då mår jag bra :lol:

Lika bra som du mår då, lika dåligt mår man om man blir träffad av noobtuben vid spawn.
Jobbigast är om man startar vid bomben och det är 2 stycken med noobtube på andra sidan och en som skickar iväg en granat mot spawnen och en mot bomben, då är man körd!

Hatar verkligen den där granatkastarn, så pass mycket att jag överväger att själv börja använda den :P

Typ den här uppsättningen :P
Kulspruta med granatkastare
Special Grenades x 3
Sonic Boom
Martyrdom

Någon som använder Sonic boom, stor skillnad?

Testa också Overkill med dubbla granatkastare, kanske Extreme Conditioning till det... :P
Ett trevligt ställe att använda noobtuben på är också på Showdown, springa igenom korridoren i mitten, flanka höger och snabbt avfyra en granat mot deras korridor, har man tur springer hela motståndarlaget där.

Postad 12 February 2008 - 12:06

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Det roligaste är att folk blir så j***a irriterade när man kör med noobtuben :P
Antingen blir folk sura för att man campar elelr så blir de sura för att man springer fram o dödar alla direkt vid spawn :P Eller så blir de sura även om man inte gör nåt av det men vinner ändå, för då laggar man bara för att man bor på andra sidan atlanten och har en egen "jänkehatarserver".
Var längesen jag mötte några som var trevliga.

Redigerat av bananplanta, 12 February 2008 - 12:07.

Postad 12 February 2008 - 13:12

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
bananen: sluta vara snubben alla hatar istället haha. GET WITH THE PROGRAM! :*

http://www.infinityw...p?topic=15187.0
LOL

Postad 12 February 2008 - 14:54

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Vet inte men alla grejjer ni rackar ner på finns i spelet liksom, så det är väl ok att använda dem :P ? Kan själv tycka det är svinjobbigt med martyrom te.x, även snipers för att jag själv suger på det men det är väl bara att köpa liksom? Alla kan inte spela på samma sätt. Kör sällan med den så kallade noobtuben men kan själv slänga iväg en granat lite på måfå, skjuta genom en vägg för att jag tror det sitter en där osv. Part of the game anser jag men jag kanske har fel :P .

Postad 12 February 2008 - 14:57

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Gnälla är kul, så äre ju bara :P
De var skitroliga i början, men vissa missbrukar, jag med, lobbar alltid 4 granater i början mot dem haha.
Bästa är ju att man kan skicka iväg dem lika långt som 3 fotbollsplaner :P

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.