Ang. FB: Själv förstår jag vitsen med FB och det kan säkert vara kul, men som redan nämnts i tråden, varför spamma sitt FB-konto med att du har laddat ner 23 kostymer till LBP?
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3]
Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 160GB
(Spelkonsoler)
|
2
|
(31)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 320GB 2010
(Spelkonsoler)
|
9
|
(140)
|
Inga priser |
Postad 18 November 2009 - 11:14
Ang. FB: Själv förstår jag vitsen med FB och det kan säkert vara kul, men som redan nämnts i tråden, varför spamma sitt FB-konto med att du har laddat ner 23 kostymer till LBP?
Postad 18 November 2009 - 12:53
Jag sa inte att dom äger det, bara att dom utvecklade det. Det var ju ändå svårt för MS att få det i 360 med tanke på att den kom innan allt var klart. Därav mitt svar att man inte kan jämföra dom sakerna.
Det är inte utvecklat av dem heller, de är en av finansiärena, Panasonic och Sharp har gjort lika mkt om man ska dra håret den vägen, bluray utvecklades av bluray foundation, som var ett skivprojekt finansierat av medlemmarna i gruppen.
Redigerat av simulacra, 18 November 2009 - 13:04.
Postad 18 November 2009 - 14:14
http://news.vgchartz...ews.php?id=5907
Postad 18 November 2009 - 14:46
Network Operation Director Eric Lempel confirms Firmware 3.10 for this November 18
http://news.vgchartz...ews.php?id=5907
Toppen! Då ska jag bara bestämma vilken färg jag ska ha på min profilbild!
Redigerat av Unregistered50fe2819, 18 November 2009 - 14:47.
Postad 18 November 2009 - 15:24
Väntar till alla mina inlägg på minhembio kommer upp, då dj******
Redigerat av Benkke, 18 November 2009 - 15:25.
Postad 18 November 2009 - 20:41
Du vet väll om att man kan stänga av den så kallade spam funktionen???MKV lär nog inte dyka upp eftersom det är ett "piratformat".
Om du tittat på filmen så ser du vilka facebook funktioner du kan stänga av.
Postad 18 November 2009 - 20:55
det blir nog bara spam av köpta spel o trofer.
pcw
Redigerat av Unregistered1510832b, 18 November 2009 - 20:57.
Postad 18 November 2009 - 22:52
Det värkar inte var en full facebook funktion med bilder o stats mm.
pcw
Det kommer, men lite senare. De ska bara utveckla vidare först.
Postad 19 November 2009 - 08:33
Det värkar inte var en full facebook funktion med bilder o stats mm.
Eric Lempel sa att dom tyckte det var onödigt att lägga till det som man redan kommer åt på Facebook via browsern i PS3:an.
Postad 19 November 2009 - 08:54
Snyggare blev det ju iaf.
Fast jag vill kunna ha mindre ikoner i XMB, som det var förr.
Man kan ändra färg på sin gråa ruta till nån annan rolig färg, typ röd, eller blå, eller grön osv osv.
Sådärja, rätt tråd och allt denna gången.
Postad 19 November 2009 - 09:32
BorttagJag börjar tröttna rejält på allt som har med Facebook att göra. Många jag känner har Facebook och påminner en stup i kvarten hur bra det egentligen är och att jag också minsann borde bli medlem "precis som alla andra". På TV/Radio tycker jag de tjatar hela tiden om att man måste besöka deras superbra sida på Facebook och lägga in en kommentar. Nu ska eländet dessutom in i PS3 och Xbox...
![]()
Okej, jag är lite bakåtsträvig och negativ, men LÄGG NER! Som morlock skrev är det i alla fall tur att Sony placerat FB-applikationen under Account Management så man slipper se den allt för ofta.
Kompislistan blev i alla fall mycket snyggare och att bläddra bland bilderna verkar vara mycket smidigare med det nya visningsalternativet.
Jag tycker dock att Sony börjar bli lite lama med sina uppdateringar. Kom igen! Kan de inte slå på stora trumman och ge oss en riktigt fet överraskning någon gång? Cross voice chat, MKV-stöd eller varför inte en uppdatering som låter oss spela PS1/PS2-spel. Det är något som i alla fall jag skulle vilja ha i julklapp av Sony.
Redigerat av Numero1, 19 November 2009 - 09:35.
Postad 19 November 2009 - 09:36
Får hoppas det blir några intressanta uppdateringar snart istället för att det bara kopieras funktioner mellan konkurrenterna.
Postad 19 November 2009 - 09:38
Det var detta jag menade..med mitt borttagna inlägg. :-)Tack Cloudrabbit!!!!!
helt underbart att se att finns någon mer som verkligen också är trött på att höra om Facebook vart man än är och i alla möjliga sammanhang.
När något blir så super populärt och alla tjatar om att man MÅSTE gå med så blir jag tvärt emot och börjar hata det.
Vadå MÅSTE?
Nej det måste jag inte alls, mitt liv har varit underbart utan det och lär också förbli bara jag slipper höra om den skiten exakt varje dag otaliga gånger.
det enda Facebook är till för att skryta för andra om hur många vänner man har och vem som gör häftigast saker.
de jag känner som har Facebook känner ju inte 1/10 på sin vännerlista.
ursäkta att detta var mycket OT men jag var tvungen att skriva av mig lite om detta ilandsproblem.
Tack för ordet. =)
mvh Kimme
Kunde inte skrivit det bättre själv.
Postad 19 November 2009 - 12:08
Inte ens på Sonys egen blog sida fungerar flash längre...
Postad 19 November 2009 - 13:35
Postad 19 November 2009 - 13:47
Har dom™ lovat det?Kan man inte ändra textstorlek i XMB med 3.10?? Var inte detta något av det första Sony lovade åtgärda i en ny firmware?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 19 November 2009 - 13:48.
Postad 19 November 2009 - 14:20
Har dom™ lovat det?
Jag har för mig att de lovat att titta på den saken inför framtida firmwareuppdateringar. Jag tror att de sa det i samband med att de kommenterade folkstormen. Kan det ha varit på PS3 bloggen US? Hmmm...
Postad 19 November 2009 - 14:35
Postad 19 November 2009 - 15:04
Postad 19 November 2009 - 15:15
Håller med (samma sak med video också där man inte får någon preview-snutt på externt material). Antar att det beror på att de har någon form av metadatalagring på den interna disken som är svår att applicera på externt material (via nätverk eller usb).Det nya sättet att presentera bilderna i 3.10 ser bra ut, men verkar bara gälla bilder på den interna disken, inte från mediaserver. Där är det fortfarande bara en lodrät lista. Ganska korkat att ha två olika metoder tycker jag. Har själv mina bilder på en NAS.
Postad 19 November 2009 - 15:17
http://blog.eu.plays...rmware-3-00-qa/
Postad 19 November 2009 - 16:15
Postad 19 November 2009 - 16:37
trekant på din egna friendlist så har du det på kryss direkt.
Off-topic: men smaka på den meningen, så himla 2009 !
Jag utnämner den till dagens mening, om 1000 år kommer IT-arkeologerna att storögt läsa den meningen och förundrat spekulera om vad det betyder, doktorsavhandlingar kommer att publiceras, debattprogram kommer att sändas och det kommer stötas och blötas. Kanske till och med kommer det uppstå en egen religion med meningen som motto: "trekant på din egna friendlist så har du det på kryss direkt, AMEN."
Postad 19 November 2009 - 18:34
trekant på din egna friendlist så har du det på kryss direkt.
nej det enda som finns där är "status" "kommentar" och "profil"
Postad 19 November 2009 - 18:36
nej det enda som finns där är "status" "kommentar" och "profil"
kryss sen kryss
Postad 19 November 2009 - 19:36
Kolla denna video; http://www.viddler.c...ideos/674/0.356nä det finns inget där.
3.55 in visar han dig hur du gör.
Postad 19 November 2009 - 19:37
Har dom™ lovat det?
Jag har försökt hitta info men har kanske drömt det hela. Har för mig att jag läste detta någonstans dock. Det är ju en sån simpel grej. Man kan nästan tro att det är 1 person på Sony som sitter och fipplar med PS3 firmware.
Postad 19 November 2009 - 19:59
Kolla denna video; http://www.viddler.c...ideos/674/0.356
3.55 in visar han dig hur du gör.
thanks morlock
aha inne i trophylistan alltså.. problemet är bara att min låser sig på 67% så jag kommer inte in dit längre
Redigerat av andreassofus, 19 November 2009 - 20:01.
Postad 19 November 2009 - 20:10
Postad 20 November 2009 - 00:21
Jag har försökt hitta info men har kanske drömt det hela. Har för mig att jag läste detta någonstans dock. Det är ju en sån simpel grej. Man kan nästan tro att det är 1 person på Sony som sitter och fipplar med PS3 firmware.
Hörru, j-vla dagdrömmare. Jag hittade ju länken. En sida bakåt.
Postad 20 November 2009 - 08:14
thanks morlock
aha inne i trophylistan alltså.. problemet är bara att min låser sig på 67% så jag kommer inte in dit längre
Min låste sig på 5 %, kanske nåt allmänt problem?
Tryck på X under tiden med ungefär en sekunds intervall. I Friendlist på din egen profil, inte i trofélistan i "spel".När jag försöker synka trophylistan låser den sig på 19% och ger sen ett error.
Det funkar för mig iaf.
Postad 20 November 2009 - 10:20
Postad 20 November 2009 - 11:04
Jag fick min första "hängning" igår efter uppgradering till 3.10, i slutet på Uncharted 2. Nån mer drabbats av detta antingen före eller efter uppgradering?
UC2 hängde sig en gång för mig också i slutet, det var innan updateringen.
Postad 20 November 2009 - 13:39
Det har inte ngt med den nya firmwaren att göra. Om du läser i U2-tråden så ser du att det har hänt fler.Jag fick min första "hängning" igår efter uppgradering till 3.10, i slutet på Uncharted 2. Nån mer drabbats av detta antingen före eller efter uppgradering?
Du får dom när du spelar och du gör inget speciellt med dom.Vad gör man med troféer och vart får man dom ifrån???
Postad 20 November 2009 - 17:25
Tryck på X under tiden med ungefär en sekunds intervall. I Friendlist på din egen profil, inte i trofélistan i "spel".
Det funkar för mig iaf.
jag är inte i trofélistan i "spel" utan i min friendlist men det var ingen skillnad. kanske funkar idag
funkade ine idag heller,, fastnade på 67% nu med
"ett fel har inträffat. (80022A07)
testade att gå in på troffeerna under "spel" istället och det funkade.. testade då igen på friendlisten och då funkade det där
Redigerat av andreassofus, 20 November 2009 - 17:31.
Postad 20 November 2009 - 20:25
Den har jag fått mycket sista veckan. Även före 3.10. BEror nog inte på FW utan nåt annatjag är inte i trofélistan i "spel" utan i min friendlist men det var ingen skillnad. kanske funkar idag
funkade ine idag heller,, fastnade på 67% nu med
"ett fel har inträffat. (80022A07)
testade att gå in på troffeerna under "spel" istället och det funkade.. testade då igen på friendlisten och då funkade det där
Postad 20 November 2009 - 21:13
Vad gör man med troféer och vart får man dom ifrån???
Det var snack om att man skulle kunna byta till sig saker i Home mha av troféer.
Men vad är HOME???
Nån som använt Home?
Postad 20 November 2009 - 22:27
Postad 21 November 2009 - 13:02
instämmer. hoppas dom fixar den här dasspatchen fortVilket skit med syncen av trophies. Kommer ju inte in på min profil, sjukt störande.
Postad 21 November 2009 - 13:34
Hörru, j-vla dagdrömmare. Jag hittade ju länken. En sida bakåt.
Haha, my bad
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
12 bilder
69 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?