Jepp.Kan man ladda ner det från USA storen och använda det från sitt EU konto?
Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser |
Postad 18 May 2009 - 16:11
Postad 18 May 2009 - 20:24
Postad 18 May 2009 - 20:36
Spelet försvinner ejGött! Vilket lyx med gratisspel! En följdfråga... Om jag skulle ta bort mitt US konto, försvinner spelet från mitt EU konto då? Kan ju iofs testa men någon kanske vet.
Postad 18 May 2009 - 20:38
Gött! Vilket lyx med gratisspel! En följdfråga... Om jag skulle ta bort mitt US konto, försvinner spelet från mitt EU konto då? Kan ju iofs testa men någon kanske vet.
som jag förstår det måste kontot vara kvar på ps3an för att det ska gå att spela
Postad 18 May 2009 - 20:56
Ja nåt i den stilen har jag fått för mig. Det finns två typer av filer - delningsbara och icke delningsbara där de senare kan köras på en annan maskin med annat konto än det som köpt det sålänge köparkontot finns registrerat på maskinen.som jag förstår det måste kontot vara kvar på ps3an för att det ska gå att spela
Postad 22 May 2009 - 16:19
Postad 22 May 2009 - 16:38
Redigerat av stifflerman, 22 May 2009 - 16:38.
Postad 22 May 2009 - 16:45
Hmm lurigt. Det lyckades jag med redan innan patchen. Men testa att hosta ett spel själv, då kanske det funkarHar fortfarande inte lyckats spela mot 4 pers... kommer in i lobbyn, där är 4 pers men när host'en startar fastnar det på "waiting for other players". Det lustiga är att jag fortfarande hör klickande i bakgrunden precis som om det kommer in och ut folk från lobbyn. Har inte kunnat köra ett 4 pers spel sen jag köpte det för 1 mån sen...
Postad 22 May 2009 - 17:53
Postad 27 May 2009 - 16:22
EDIT: Ovan är old news tydligen.According to a PSN release schedule obtained by videogaming247.com, the online music video service, operated by London-based company VidZone Digital Media will be available to download from PSN on 4th June.
Until now, the Vidzone service – which allows streaming of music videos to all PS3 users in Europe for free –only had a “2009″ release schedule.
Amid fears that you wouldn’t be able to play games and listen to music simultaneously, Sony’s David Reeves said of VidZone told VG247 last year that, “Because you can listen to it – you don’t have to see the music video – and play your game at the same time.”
Men inte denna lilla bild.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 May 2009 - 16:30.
Postad 27 May 2009 - 18:53
Ser ut som att den kommer vara ordentligt grötig och full med reklam och andra tråkiga sätt att tjäna pengar.EDIT: Ovan är old news tydligen.
Men inte denna lilla bild.
Men jag lär väl dra hem den ändå (Eftersom att den är gratis).
Postad 28 May 2009 - 11:39
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 28 May 2009 - 11:41.
Postad 28 May 2009 - 18:10
[highlight]NOW UP![/highlight]
/!\ Some content not available in every Store.
DEMOS
► Cell Factor: Psychokinetic Wars
► Crash Commando
► Monster Hunter Freedom Unite (PSP)
► Rock Band Unplugged (PSP)
GAMES
► Cell Factor: Psychokinetic Wars (€ N/A) (£7.99)
► Inferno Pool (€7.99) (£6.29)
ADD-ONS
► Cuboid
○ Bundle Pack (€9.99) (£7.99)
- Booster Pack (€3.99) (£3.19)
- Level Editor (€5.99) (£4.79)
► Dynasty Warriors Gundam 2
○ Additional Mission 4 (free)
○ Additional Mission 5 (free)
○ Additional Mission 6 (free)
► Ferrari Challenge
○ Nürburgring Pack (€ N/A) (£4.49 or separate)
- Nürburgring (£2.89)
- 430 Scuderia (£1.29)
- 599 GTB Fiorano (£1.29)
- 612 Scaglietti Sessanta (£1.29)
- 330 P4 (£1.29)
- Enzo Ferrari (£1.29)
► Guitar Hero World Tour
♪ Stan Bush - "The Touch" (€1.99) (£1.59)
► LittleBigPlanet
○ 2000AD Costume Pack (€5.99 | €1.99) (£4.79 | £1.59)
- Judge Dredd
- Johnny Alpha
- Rogue Trooper
- Hammerstein
► MotorStorm Pacific Rift
○ Mohawk Signature Livery Pack (free)
► Rock Band
○ Ministry Pack 01 (€3.99 | €1.49) (£2.49 |£0.99)
♪ "Cuz U R Next"
♪ "LiesLiesLies"
♪ "The Great ********"
○ various songs (@ €1.49) (@ £0.99)
♪ The Zombies - "She's Not There"
♪ The Zombies - "Tell Her No"
♪ The Cranberries - "Linger"
► Saints Row
○ Corporate Warfare (€5.99) (£4.79)
► Sonic Unleashed
○ Apotos & Shamar Adventures (€2.99) (£2.39)
► Dynasty Warriors Strikeforce (PSP)
○ Downloadpack 1 (free)
VIDEOS
► Killzone 2
○ Badge Abilities - Assault
○ Badge Abilities - Engineer
○ Badge Abilities - Medic
○ Badge Abilities - Saboteur
○ Badge Abilities - Scout
○ Badge Abilities - Tactician
► MAG
○ Gameplay Trailer
► Trash Panic
○ Trailer
► Uncharted 2: Among Thieves
○ Multiplayer Trailer
THEMES & WALLPAPERS
► FEAR 2 - MP theme
Postad 28 May 2009 - 18:15
någon som ska köpa? jag funderar verkligen på att göra det
Postad 28 May 2009 - 18:24
Jag testade demot förut, tyckte det var jättekonstigt. Eller jag menar, kontrollerna och allting var väldigt logiska, men själva känslan i spelet kändes lite gammalt? MEn så är det väl itne ett fullprisspel heller så man ska förstås inte förvänta sig ett Unreal Tournament 4 men ändå, jag tycker vapnena t.ex. hade kunnat ha lite bättre känsla.Cell Factor: Psychokinetic Wars
Postad 28 May 2009 - 18:25
Cell Factor: Psychokinetic Wars
kanske, vad det ett multiplayer spel bara? har inte läst nåt om det men kollade på youtube och såg väl småroligt ut kanske,, dock brukar man tröttna fort på alla dessa småspel
Postad 28 May 2009 - 18:32
tyckte det kändes väldigt bra till det priset
Postad 28 May 2009 - 18:38
Börjar efter ca 600 spel bli lite trött på de banor som finns...
Postad 28 May 2009 - 18:41
När kommer add-ons/tilläggsbanor till Bad Company?
lär inte komma några då det snart är dax för uppföljaren
Postad 29 May 2009 - 06:15
finns en singelplayerdel oxå challanges
tyckte det kändes väldigt bra till det priset
Jag prövade demon igår me och tänkte samma sak,vore nog riktigt kul att köra mot er på det. Simpelt men kul tror ja.
Postad 29 May 2009 - 06:47
Jag prövade demon igår me och tänkte samma sak,vore nog riktigt kul att köra mot er på det. Simpelt men kul tror ja.
"zombiegänget" får väl sa och skaffa det då så vi har nåt att göra till nya zombiebanan kommer
ska testa demot sen så jag inte köper grisen i säcken
Redigerat av andreassofus, 29 May 2009 - 06:47.
Postad 01 June 2009 - 22:10
någon som har köt det eller kommer köpa det? kommer nog köpa det i morgon tror jag och jag tycker ni andra också ska göra det så vi kan lira,, just för tillfället känns detta roligare än cod4
Postad 01 June 2009 - 22:21
så nu har jag testat cellfactor:psychokinetic wars,, det har ju apkul. sprang omkring och teleportera mig och skjöt och hade mig och ibland kom det upp challenge complete eller vad det nu stod men sen när matchen va slut stod de bara mission failed,, vet inte vad jag gjorde för fel eller vad jag skulle göra men riktigt kul va de,, fick i alla fall 42-2 K/D
någon som har köt det eller kommer köpa det? kommer nog köpa det i morgon tror jag och jag tycker ni andra också ska göra det så vi kan lira,, just för tillfället känns detta roligare än cod4och för 90kr, nästan för billigt
du ska ha minst en kill med varje vapen för att klara den challengen
jag kan oxå köpa det imorgon så kan vi lira
Postad 02 June 2009 - 06:17
du ska ha minst en kill med varje vapen för att klara den challengen
jag kan oxå köpa det imorgon så kan vi lira
Då köper jag det ja med då
Postad 02 June 2009 - 13:23
Postad 02 June 2009 - 14:35
Jag köpte bad company för nån dag sedan, vilket ###### lirNär kommer add-ons/tilläggsbanor till Bad Company?
Postad 02 June 2009 - 14:53
Hoppade in i multiplayer direkt när jag köpte det. När jag testade SP så tyckte jag att det var ganska tråkigt i jämförelse med multiplayer.Jag köpte bad company för nån dag sedan, vilket ###### lir
Varför har det inte varit mer hype kring detta? jag är nästan mer sugen på bad company 2 än modern warfare 2. Har dock bara kört bc kampanjen, men är online hälften så bra så är det något att hänga i julgranen
Ser fram emot Bad Company 2. Ser sjukt läckert ut!
Postad 02 June 2009 - 20:08
Postad 03 June 2009 - 08:37
Har med köpt detta och är med och det blir lite multi lir. tycker challenge biten är rolig och inte kommit mycket längre.gött då är vi tre i alla fall som kan lira,, köper mitt senare idag,, ska bara sova middag först,, är så otroligt trött idag,, hatar tisdagar
Där får man nya egenskaper som man sen kan använda online.
Postad 03 June 2009 - 09:29
Har Bionic Commando Rearmed några trophies? Hörde att det har achievments, men det släpptes ju före trophies blev standard.
Nä det har inga trophies, var tal om att dom skulle patcha in det men det blev inget med det.
Postad 03 June 2009 - 09:59
Är det svårt att regga en amerikanskt konto så att man kan köpa det direkt?
Postad 03 June 2009 - 10:10
Ja tror inte det är sagts något om EU release, men det är busenkelt att regga amerikanskt konto. Kolla upp en adress som finns i usa sen är det bara att skriva in den, Sen är det typ klartNär får vi svenskar avnjuta FFVII via PS store?
Är det svårt att regga en amerikanskt konto så att man kan köpa det direkt?
Edit: Jag snabb kollade lite på nätet och hittade en liten guide.
Tänkte bara nämna att när du handlar med visa så kommer de be efter en adress, då är det bara ta samma som du skrivit innan eller en ny.- Du skapar en ny användare.
- Går till Network i XMB(Menyn).
- Skapar ett nytt PSN konto, master accunt.
För USA gör du följande:
- Anger en amerikansk adress och i övrigt helt vanliga uppgifter(mail/lösen osv) så är saken klar.
Två USA adresser:
Adress: 1144 West Griffin Road
Stad: Lakeland
Stat: Florida
Zip: 33805
eller
Adress: 333 E. Lemon St.
Stad: Lakeland
Stat: Florida
Zip: 33801
Redigerat av bazookajoe_83, 03 June 2009 - 10:15.
Postad 03 June 2009 - 10:17
Det ska jag testa!Ja tror inte det är sagts något om EU release, men det är busenkelt att regga amerikanskt konto. Kolla upp en adress som finns i usa sen är det bara att skriva in den, Sen är det typ klart
Prova och får du några problem så är det ju bara att hojta på forumet.
Edit: Jag snabb kollade lite på nätet och hittade en liten guide.
Tänkte bara nämna att när du handlar med visa så kommer de be efter en adress, då är det bara ta samma som du skrivit innan eller en ny.
Thanx man!
Postad 04 June 2009 - 09:47
Resident Evil: Director’s Cut PSone Available Tomorrow on PSN (US store)
Nån som har testat detta? Är det värt att köpa eller är grafiken riktigt dålig? Är det PS1 grafik på det?
Är riktigt sugen på det men vill inte bli besviken
Postad 04 June 2009 - 10:08
“Initially, we’re launching VidZone in the UK, Ireland, Australia, Italy, France, Spain and Germany,” said Jackson.
Demonstratiosnvideo
EDIT: Dagvild...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 June 2009 - 10:27.
Postad 04 June 2009 - 10:23
EDIT: Nu har Morlock uppdaterat sitt inlägg, så bortse från min kommentar
Redigerat av pakarlss, 04 June 2009 - 11:45.
Postad 04 June 2009 - 10:38
Postad 04 June 2009 - 11:17
Det är väl den 11:e juni, dvs nästa torsdag, som VidZone ska komma?
Hmmm, läs inlägget ovanför ditt.
Postad 04 June 2009 - 11:41
Jag reagerade på att Morlock hade skrivit att VidZone skulle komma idag, men nu har han uppdaterat datumet sitt inlägg. Det gör ju att mitt inlägg ser lite komiskt ut...Hmmm, läs inlägget ovanför ditt.
Postad 04 June 2009 - 11:47
Jag reagerade på att Morlock hade skrivit att VidZone skulle komma idag, men nu har han uppdaterat datumet sitt inlägg. Det gör ju att mitt inlägg ser lite komiskt ut...
Det visste inte jag därav mitt inlägg, no worries mate.
Postad 04 June 2009 - 15:14
Postad 09 June 2009 - 15:08
Är det Sonys fel att dom är seg att uppdatera PSS eller är vi PS3-ägare än en gång totalt j-la mobbade av hmx?
Postad 09 June 2009 - 15:15
PS Store uppdateras på torsdagar.Kommer inte Iron Maiden-låtarna ut idag till Rock Band på PSN som det gör till 360?!
![]()
Är det Sonys fel att dom är seg att uppdatera PSS eller är vi PS3-ägare än en gång totalt j-la mobbade av hmx?
Postad 09 June 2009 - 15:56
PS Store uppdateras på torsdagar.
Aja, då bör dom ju ändra policy och uppdatera när saker och ting kommer tycker man. Men men det är väl sättet jag skulle driva det om det var jag som var chef. ...å vad bra allt skulle vara då ;)
Postad 09 June 2009 - 16:33
Jag förstår hur du tänker, men jag tycker det är en rolig gimmick att alltid uppdatera på torsdagarAja, då bör dom ju ändra policy och uppdatera när saker och ting kommer tycker man. Men men det är väl sättet jag skulle driva det om det var jag som var chef. ...å vad bra allt skulle vara då
Postad 09 June 2009 - 18:40
Jag förstår hur du tänker, men jag tycker det är en rolig gimmick att alltid uppdatera på torsdagar
Förstår hur du tänker, men är väl inte varje vecka det kommer något nytt?
Ok om dom har en fast veckodag där dom släpper firmware eller annat halv-oviktigt
Tycker det är lite "förra veckans bröd" (läs: inte gårdagens) över det hela.
Redigerat av HenkeEdge, 09 June 2009 - 18:42.
Postad 09 June 2009 - 20:34
Jo, det kommer något nytt på PS Store varje torsdag.Förstår hur du tänker, men är väl inte varje vecka det kommer något nytt?
Postad 10 June 2009 - 19:10
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
15 bilder
46 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?