Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser |
Postad 11 June 2009 - 14:56
Postad 11 June 2009 - 15:07
VidZone kommer ju idag, men inte till Sverige. Är det någon som vet om det går att lura VidZone att köra ändå, eller är det IP-låst?
Postad 11 June 2009 - 15:22
Postad 11 June 2009 - 15:35
Ingen aning men jag skulle tro att det är stängt för oss..Iaf om man går efter hur det funkar på filmsidan
Postad 11 June 2009 - 15:44
Welcome to the dark side
![]()
Ingen aning men jag skulle tro att det är stängt för oss..Iaf om man går efter hur det funkar på filmsidan
Tackar tackar, xboxen dog och var 2 månader över den utökade garantin, så jag bytte in allt och la en liten slant emellan för en PS3 istället... toknöjd än så länge (1 dygn).
Mmm, filmgrejerna kommer nog inte till oss då rättighetsproblemet inte är löst än.
Postad 11 June 2009 - 15:49
Men bäverbajs oxå, jag får felmeddelande när jag försöker köpa saker....
Postad 11 June 2009 - 15:50
Du vet att du kan skapa flera konton?
Typ ett svenskt
Amerikanskt
Hongkong
Då kan du logga in i deras PSN shopp och ta hem grejor som inte släppts här i sverige
Postad 11 June 2009 - 16:07
Aldrig haft problem med detta tidigare.
Tänkte jag skulle ta mig en titt på kontouppgifterna men då krävs det som sagt ett lösen jag inte minns
* Lösenordet håller jag på att trixa med nu så den delen ska nog lösa sig
Redigerat av Unregisteredee312c77, 11 June 2009 - 16:16.
Postad 11 June 2009 - 16:48
Nya banor till COD 5 nere. Grymt! Var med nån zombie-grejj oxå...
Postad 11 June 2009 - 17:22
Då stämmer det inte som det står här: http://www.gamespot....rman/index.html
Eller här: http://www.destructo...ou-133805.phtml
Postad 11 June 2009 - 17:29
Kan meddela att VidZone finns att hämta om man kör ett UK-konto. När jag startar applikationen får jag dock ett felmeddelande om hög belastning på servern.VidZone kommer ju idag, men inte till Sverige. Är det någon som vet om det går att lura VidZone att köra ändå, eller är det IP-låst?
EDIT: Tjänsten är IP-låst
Redigerat av pakarlss, 11 June 2009 - 17:36.
Postad 11 June 2009 - 22:15
Största nyheten idag var ju annars att Wolfenstein 3D kom ut här hos oss i kalla norden också, (jäkla juniväder), skön re-release, synd bara att inget verkar ändrat från originalet (?). (Eller det kanske snarare är tur). Jaja, några nya troféer i samlingen och lite nostalgivibbar för priset av en pizza är ju knappast fel. Blir laddning direkt efter kvällens obligatoriska Seinfeld.
Postad 11 June 2009 - 22:34
Jo, det går med lämplig proxy-server som ändrar ditt IP till t.ex. England eller Tyskland.Riktigt synd på det där med VidZone, men borde det inte gå att ta sig runt på något sätt rent teoretiskt?
Jag testade en del ikväll. Utbudet är stort, men lite udda... T.ex. finns det en massa gamla videos med Trance Dance och Dede, och "Den glider in" med Nick Borgen
Redigerat av pakarlss, 11 June 2009 - 23:04.
Postad 12 June 2009 - 00:13
Och inget Bomberman... fan fan fan.
Då stämmer det inte som det står här: http://www.gamespot....rman/index.html
Eller här: http://www.destructo...ou-133805.phtml
Bomberman finns att köpa i amerikanska shoppen from idag (igår)
Postad 12 June 2009 - 07:57
Största nyheten idag var ju annars att Wolfenstein 3D kom ut här hos oss i kalla norden också, (jäkla juniväder), skön re-release, synd bara att inget verkar ändrat från originalet (?). (Eller det kanske snarare är tur). Jaja, några nya troféer i samlingen och lite nostalgivibbar för priset av en pizza är ju knappast fel. Blir laddning direkt efter kvällens obligatoriska Seinfeld.
Om jag fattade saken rätt så skulle man ju få nåt upplåst som man kunde använda i det "riktiga" Wolfenstein som släpps senare i år om man klarade av spelet...?? Kan ju ha missförstått saken... Nån som tagit hem och provat Wolfenstein 3D och kan säga om det är lönt att dra ner senare idag...
Redigerat av Unregistered36883, 12 June 2009 - 07:58.
Postad 12 June 2009 - 08:51
FAN vad jag hatar regioner!!!
Får läsa på forumet hur man fixar andra konton.
Postad 12 June 2009 - 11:24
Jo, det går med lämplig proxy-server som ändrar ditt IP till t.ex. England eller Tyskland.
Jag testade en del ikväll. Utbudet är stort, men lite udda... T.ex. finns det en massa gamla videos med Trance Dance och Dede, och "Den glider in" med Nick Borgen. Men det finns även en hel del klassiker och nya låtar.
Aaahh. Trance Dance!! Nostalgi!
Postad 12 June 2009 - 12:00
Sådär, nu har jag ett US-konto och har laddat ned demot.
Men hur sjutton löser jag kredit på det kontot så jag kan köpa hela spelet?
Postad 12 June 2009 - 15:04
visakort funkar bra men med mastercard blir det problem
Tydligen, gick inte med mitt mastercard så jag tog polarns visa och då lirade det utan problem.
Postad 12 June 2009 - 15:30
Om jag fattade saken rätt så skulle man ju få nåt upplåst som man kunde använda i det "riktiga" Wolfenstein som släpps senare i år om man klarade av spelet...?? Kan ju ha missförstått saken... Nån som tagit hem och provat Wolfenstein 3D och kan säga om det är lönt att dra ner senare idag...
Laddade hem det tidigare idag, och körde några nivåer, och tja, det är väl vad man kan förvänta sig, varken mer eller mindre. Jag har alltid gillat shooters, (FPS), men tyckte mycket bättre om DOOM, (II helst), när det begav sig än Wolfenstein 3D. Och detta är naturligtvis inget som ändrat sig idag, såhär, tjaa 15 år senare.
Först och främst så ska det sägas att det absolut är rätt kul, som jag trots allt hade väntat mig. Spelet går snabbt om man vill, grafiken fungerar bättre än jag trodde på storskärm, ljudeffekterna imponerar stundtals, och kontrollen fungerar bra. Faktiskt över förväntan, riktigt skön, om man bortser från de uppenbara brister spelet alltid dragits med, om man jämför med moderna spel. (T ex träffyta/"fejk 3D", etc etc). Däremot är det synd att inte spelet kan visas/gjorts om i äkta 16:9, och en uppdatering av grafiken hade ju trots allt varit ganska välkommen. Enformigt är det ju också, men detta torde väl de flesta känna till. Kort och gott är det ändå som man minns det - gillade man det då, och vill ta några enkla trophies på köpet är det helt klart värt pengarna. Har man aldrig spelat det förut däremot så lär man nog inte tycka om detta särskilt mycket. Men kult, det är det ju.
Apropå kopplingar till det med moderna Wolfenstein:
Postad 18 June 2009 - 17:07
Postad 18 June 2009 - 17:47
Postad 27 June 2009 - 16:59
Postad 27 June 2009 - 17:15
Lyssnade på ett Spelradionavsnitt från förra året där dom pratade om Linger in Shadows och tänkte att man skulle kanske ta och testa det, speciellt när det bara kostar 25kr. Men seriöst...vad är det för skit egentligen? Eller det är väl egentligen inte dåligt, men jag kände bara ett stort Jaha. Var det allt? när jag spelat igenom det.Är det någon här som verkligen har uppskattat det och vad är det jag isf har missat?
den enda uppskattningen är väl ett gäng lätta troféer
Postad 28 June 2009 - 11:36
haha jo det har du rätt iden enda uppskattningen är väl ett gäng lätta troféer
Postad 28 June 2009 - 16:04
den enda uppskattningen är väl ett gäng lätta troféer
Om man är trophywhore ja....
Postad 28 June 2009 - 19:08
Postad 28 June 2009 - 19:29
Har Fat Princess fått ngt defenitivt releasedatum än? Läste en länk i denna tråden att det skulle komma "i slutet av juni". Men där är vi ju redan och än har det ju inte kommit.
slutet av juni stämde men det har försenats till juli
Postad 28 June 2009 - 23:17
Okej, hoppas det trillar in på PSN snart då. Börjar bli riktigt peppad inför detta, köpt headset bl.a. tack vare detta speletslutet av juni stämde men det har försenats till juli
Postad 29 June 2009 - 00:10
Jag är också taggad, har kikat på alla videos från psn samt en massa annat, verkar sjukt roligt.Okej, hoppas det trillar in på PSN snart då. Börjar bli riktigt peppad inför detta, köpt headset bl.a. tack vare detta spelet
Personligen tycker jag att PSN har växt starkt nu på relativt kort tid, har kommit många härliga spel och annat skojigt. Får hoppas VidZone eller vad det heter kommer till Sverige också det vore trevligt.
Postad 29 June 2009 - 17:36
Postad 06 July 2009 - 20:08
Postad 06 July 2009 - 23:22
Topatoi är bland det bästa man kan köpa på hela PSS, tyvärr verkar det "kommit bort" på vägen bland alla de tusen hypade PSN-spel just nu, men det är verkligen så bra i mitt tycke. Underbart stundtals. Gillar man plattform av det lite långsammare slaget, med pusselinslag, finns det ingen anleding till att tveka när det gäller ett inköp, trots avasaknaden av demo. Enda spelet på rak arm som jag möjligen gillat bättre är Bionic Commando: Rearmed, och det säger ganska mycket, med tanken på den relativt jämna kvaliten på PSN-spel.
Låter intressant, väntar som attan på min YLOD:ade 60giggare, har otrolig abstinens för ALLT i spelväg nu!
Postad 07 July 2009 - 02:49
Postad 07 July 2009 - 15:31
Låter intressant, väntar som attan på min YLOD:ade 60giggare, har otrolig abstinens för ALLT i spelväg nu!
Ja, nu kan jag ju naturligtvis inte säga hur andra kommer uppleva spelet, (är tyvärr som sagt ganska dött om det överallt vad det verkar som), men min personliga uppfattning står fast- nästan ett "måste-köp", oavsett genre!. Ifall du gillar plattform i stort har jag mycket, mycket svårt att se att du kommer bli särskilt besviken.
Tankade hem Penny Arcad: Episode 1 eftersom jag kände att jag behövde spela ngt annat än SFIV nu och oj vad beroendeframkallande det var. Måste ha sträckspelat i närmare 7h timmar nu
Att ett "peka-klicka-rollspel" kunde va så roligt
Ytterligare ett svinbra PSN-spel som inte riktigt får den uppmärksamhet det förtjänar, tvåan rekommenderas även det, även om jag själv tycker charmen från ettan gått något förlorad. (Fast så är det ju alltid, och ska nog mer ses som en upplevd känsla än ett faktum). Tvåan är däremot något större, och lite, lite mer komplext. (Fast fortfarande tämligen enkelt uppbyggt, så t om en sådan som jag, som vanligtvis inte kör denna typ av spel alls, inte har några svårigheter att varken lära mig, eller vilja spela mer).
Postad 07 July 2009 - 21:39
Den första gameplayvideon från Topatoi som jag känner till. Ger en lite bättre bild av spelet än "teasern". Videon innehåller i princip en hel bana, så viss spoilervarning bör utfärdas. (Dessutom är inte kvaliten den bästa, inte heller klippningen, bla blabla, men det ger ändå en god bild av spelet).
Postad 08 July 2009 - 23:17
Ingen Episod 3 av Penny Arcade på väg? Första släpptes ju i januari, andra i april så det borde vara dags nu i juli tycker jag
Postad 09 July 2009 - 00:41
Någon som har koll på vad som släpps idag?
![]()
Ingen Episod 3 av Penny Arcade på väg? Första släpptes ju i januari, andra i april så det borde vara dags nu i juli tycker jag
Battlefield 1943 släpps idag, och med lite tur Bomberman Ultra också. Med en ännu större portion tur släpps även Trine/och eller Fat Princess, men det låter ju som alltför mycket likt en "match made in heaven", så detta lär väl inte ske tyvärr.
Ang. PA, så verkar det vara rätt dött om trean såvitt jag vet, men å andra sidan är jag tämligen övertygad om att vi kommer få se en, frågan är bara när...
Postad 10 July 2009 - 03:53
Alien Breed Evolution - first shots and details
Breeding Brilliant!
Team17 returns to it’s roots with a stunning remake of Alien Breed.
Team17 are absolutely delighted to formally confirm the return of one of it’s most cherished properties in ALIEN BREED EVOLUTION.
The Unreal3 powered next-gen title, part of Team17’s quality, independent digital line-up is a drop-dead gorgeous “retro-modern” remake of the game that helped Team17 burst onto the Amiga scene 18years ago.
Featuring an action packed, tense single player adventure and an absolute blast of a co-op game, Alien Breed Evolution helps raise the production bar on download-only titles and underlines Team17’s re-energised momentum since deciding to become an independent publisher in the digital distribution era.
Video footage, more shots, details and platform confirmations will be forthcoming later in the summer.

Postad 10 July 2009 - 10:18
Fan vilken kul nyhet, det här spelade jag sönder och samman på min gamla Amiga.....Det var tider det
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
9 bilder
84 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?