Fast du är iofs den enda av alla mina vänner som har Guldkorset, lvl 55, det är status
Btw, man får inget för att klara alla challanges eller nått va?
Redigerat av ShaManIX, 23 February 2008 - 11:40.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 23 February 2008 - 11:39
det kan jag väl hålla med om att du är
Fast du är iofs den enda av alla mina vänner som har Guldkorset, lvl 55, det är status Btw, man får inget för att klara alla challanges eller nått va? Redigerat av ShaManIX, 23 February 2008 - 11:40. Postad 23 February 2008 - 13:10
Hur många timmar har du lirat sammanlagt? /Nosvatten Postad 23 February 2008 - 14:52
Det var inte illa pinkat och ha klarat alla vapenchallenges... 3000 headshots Nästan lika många kills jag har sedan jag började spela Cod4, det var väll inte så längesen du fick guldkorset och började beta av dem? Arbetslös?, tjackpundare?, cagematches? imponerande iaf... måste väll ändå kännas lite vemodigt nu när du spelat så mycket för och klara allt och nu finns det inget och sträva efter längre, inget morot som man brukar säga Redigerat av Unregistered2b236a0e, 23 February 2008 - 15:15. Postad 23 February 2008 - 18:25
Anledningen till att han inte svarar är att lägenheten nu är full av dvärgar,sprit,nakna kvinnor och dyligt.
Infinity Ward bjussar på det för alla som fixar ALLT! ;D Postad 23 February 2008 - 18:39
Skulle inte det komma med den nya patchen? Postad 25 February 2008 - 07:32
Man får den nya patchen när man e värdig medlem av GULD klubben . Skojsa bara efter 14 dagars (336 timmar) pundande så var det dax att ägna sig åt lite sociala aktiviteter med riktiga mäniskor . Postad 25 February 2008 - 08:21 Overrated Livet kändes tomt & meningslöst när man nu hade nått sina mål så jag försökte fylla det med andra saker . Vill ha nya kartor & utmaningar nu . Postad 25 February 2008 - 09:32
Jag är bitter att det inte finns några Achivementpoints att hämta i onlinedelen. Hade lätt varit värt att plöja prestige 10 för 100 saftiga APs
Postad 25 February 2008 - 11:35
Borde väll inte va så svårt och lägga in så det blir 10 prestigeronder till, bara några nya ikoner...
Kanske nån ny vapenchallenge, 500 headshots med ett vapen så får man just det vapnet i ett nytt skin. I lördags när jag spela kände jag helt plötsligt att det inte var så kul längre, intresset och motivationen bara dök på en timme. Har inte lirat något sen dess. Noobfråga. Vad är achivementpoints bra för? Aldrig fattat det eller orkat kolla upp. Redigerat av Unregistered2b236a0e, 25 February 2008 - 11:37. Postad 25 February 2008 - 11:38
De är inte bra till någonting, men det är en himla bra morot för mervärde i spel, att man vill klara alla 1000 poängen
Det som är problemet med levelandet överhuvudtaget i spel. Man jag har fortfarande som mitt ultimata mål att få 20% accuracy och faktist gå 1:1 ratio på killandet. Klämma lite nivåer till tycker man ju. 100 är mer rimligt. Då snackar vi ;D Redigerat av asbra, 25 February 2008 - 11:39. Postad 25 February 2008 - 11:45
Satt och lirade lite själv online i lördags kväll runt midnatt. Var inte så många online på min lista och var det någon så lirade de ej CoD4. Hursomhelst gick det såååå dåligt den gången.
Normalt brukar man ha fler kills än deaths eller i värsta fall lika. Man brukar väldigt sällan ha fler deaths än kills. Körde banan Overgrown och katastrofen var ett faktum. 0 kills, 0 assists och 14 deaths!!! Jag är sällan våldsam eller dålig förlorare, men nu höll xboxen på att flyga från balkongen med mig strax efter! Postad 25 February 2008 - 15:00
Jo 1:1 ratio kills/death vore något och sträva efter. Tycker oftast jag har mer kills än deaths men kollar man statistiken så har jag dött bra mycket mer gånger än jag dödat. Man var ju rätt kass i början så det drar väll ner statistiken.
Postad 25 February 2008 - 15:57
Jag har väl dödat ca 3000 pers och dött ca 2300 gånger så jag ligger hyffsat iaf. Men just att jag inte fick en enda person med mig i mitt fall var sjukt irriterande. Behöver jag tillägga att jag sköt mot många personer utan att träffa dem den rundan. Postad 25 February 2008 - 16:14
Är väl säkert lite av bullet-lag som gör det i såna fall. Har märkt av det när man kör mot folk från Kanada och därikring också. Kollar man på kill-camen så brukar jag springa fram och stå som ett fån medans de skjuter ner mig, men jag tycker dock jag sprayat av ett mag i huvet på dom under tiden...
Fast det brukar alltid gå sämre för mig när inte spelar med folk jag känner (typ härifrån). Det är väl för att vårt teamwork äger helt enkelt... Postad 25 February 2008 - 16:16
Samma här, har alltid legat runt 1000 efter. Men jag kämpar Postad 25 February 2008 - 16:22
Nån mer än jag som kör med trådlösa adaptern? Jag tycker faen inte att den är perfekt, eller det går upp o ner. Ibland så funkar den hur bra som helst, men vissa dagar strejkar den totalt! Grrr
Postad 25 February 2008 - 21:28 Själv ligger man plus 2500-3000 kills tror jag....men det kan bero på att jag använder Bajsniklas som mänsklig sköld... Postad 25 February 2008 - 22:11
Jag kör med den trådlösa och den fungerar perfekt för mig iaf. Postad 26 February 2008 - 01:47
Har en ratio på 1.41 och ständigt stigande
/Babben Postad 26 February 2008 - 09:02
Vissa kvällar har det gått så ###### dåligt. Oftast har jag fortsatt spela istället för att sluta. Så det är mitt eget fel. 2.0 är ju målet helt klart.
Postad 26 February 2008 - 09:14
För att göra lite folk besvikna, det är 3 nya banor som kommer till våren nu.
http://www.gametrail...ayer/31103.html Redigerat av asbra, 26 February 2008 - 09:15. Postad 26 February 2008 - 09:59
Större banor med mer snipergömmen och mer hus som man kan gå in in. Tycker det låter rätt najs
Postad 26 February 2008 - 18:36
Message of the day.
Welcome to the BETA! Max rank for the BETA is currently Master Sergeant I [Lv.20]. Enjoy the game! LOL! Postad 27 February 2008 - 16:22
Såg den igår, Infinity Ward är helt kapabla att göra top notch spel men städa och sköta om har de betydligt svårare med
Postad 27 February 2008 - 18:02
Har blivit lite klent med spelandet på senaste tiden, men jag ska bättra på det nu under veckan. Sportlov spenderas ju bäst framför teven!
Postad 27 February 2008 - 20:21
fasen, galet frustrerad just nu - tycker alla vapen jag har tillgång till som inte är klara redan suger oxpu.. klena ärtbössor eller räckvidd marginellt bättre än kniven. har iofs inte gjort några snipes ännu men orka bli hatad av alla för man kampar i buskarna, hahaah - fast får nog bli så för känner mig annars helt stuck.. eller så fimpar jag all weapon hunting och bara kööööör dom jag redan klarat... får se!
Postad 27 February 2008 - 22:41
Jag tycker de flesta vapen är bra på sitt sätt, alla förutom M14
Man skjuter ett skott med den så är siktet nånstans runt månen och det tar en bra stund innan den utgår till standardläge. Scorpion gillar jag, den skjuter spikrakt, så där träffar man iaf var man siktar, även om man köra lite spray'n'pray Postad 27 February 2008 - 23:06
Nu har man fått tebax spellusten igen efter 1 dagars uppehåll. Hann knappt ta av mig ytterskorna innan boxen åkte på idag, skulle egentligen bara lirat nån halvtimme för och levla en bössa och sedan fixa med annat men en halvtimme blev snabbt 5 timmar
Postad 28 February 2008 - 09:18
Ikväll ska jag lira helt klart. Var iväg på annat igår kväll så. Men som haze sa, kommer knappt få av mig skorna innan jag sätter på boxen
Postad 28 February 2008 - 10:54
Idag blir det absolut och spela efter att jag installerat mitt nya hembiosystem jag ska åka och köpa efter jobbet
Ikväll ska det smälla så grannens fönster kommer blåsa sönder! Postad 28 February 2008 - 13:30
Idag kommer Onkeln att spela...första gången på länge. Har inte haft boxen igång så mkt på sista tiden, men när den väl har varit igång så har jag lirat Viva Pinata xD
Postad 29 February 2008 - 00:58
Hur går jag med i klanen? Bara lägga till MHB (om ni har kvar det) och sen nöta på?
Heter Sabnack på Xbox live. Boxen är hemma ifrån tyskland och nu är jag spelsugen Redigerat av Unregistered1594247d, 29 February 2008 - 00:59. Postad 29 February 2008 - 07:52
Är det någon som ska spela ikväll? Jag har jour samt flickvännen på krogen så det blir nog en del Gears och COD4 känns det som!
Postad 29 February 2008 - 15:30
Jasså, f+n vad najs! recension någon? Hinner tyvärr inte spela ikväll, ska ut och dricka sprit! Får se om man kommer in inatt........ Postad 29 February 2008 - 15:36
Haha lyckost, nä jag har inte testat själv. Men läste det som nyhet att den skulle finnas för nedladdning.
Bjurrar på en sen Postad 29 February 2008 - 15:38
Det är inte 1 april idag, nej? Kul med patch!
16.05 kliver jag in på Live. Nära till jobbet. Gamertag: Skitarsle Postad 29 February 2008 - 15:40
Såg att patchen kommit, uppdaterade cod alldeles nyss.
Nån som har lust att lira? Adda: diarrehampus EDIT: Skulle de inte fixa det där med "host ended game"? Skönt när man kan specca i first person Redigerat av pancreas, 29 February 2008 - 16:57. Postad 29 February 2008 - 18:53
Det är alltid kul med en förteckning av ändringar som avslutas med "and more!"
Postad 01 March 2008 - 08:29
Jag spelar mycket Hardcore search and destroy och Search and destroy.
Skulle vilja ha några förslag på olika perks och vapen som är perfekta för den här speltypen. Postad 01 March 2008 - 09:16
Jag gillar M4 på hardcore (iofs kör jag med den överallt), men den är bra på hardcore för den har låg rekyl och bra räckvidd (hyffsat iaf). Tänk dock på att när du kör hardcore så blir skillnaden inte sådär jättestor på vapnen och du tjänar på att köra med samma vapen och sikte ett tag så att du lär dig siktet så du hittar kornet ("pinnen" där man träffar) naturligt. Det är visserligen marginellt, men på hardcore kör man på marginaler
Postad 01 March 2008 - 09:54
Äntligen:
"Sniper and ACOG scopes have been tweaked and are really improved. I use to not snipe at all (mainly because I'm a horrible sniper), but now it's so much more fluid and natural, while still having the same difficulty to use, it has no more "what the heck I know I hit that guy!" moments." Postad 01 March 2008 - 11:27
Nya Spectator Camen är ju trevlig när man kör search and destroy. Har verkligen saknat det tidigare att kunna se som den man följer gör. Var inne och testade lite inatt, var skitfull och dog hela tiden, höll på och somna mitt i spelets gång dessutom.
Hann dock döda några med barettan och det jag märkte var att man behöver inte ha siktet helt stilla för och träffa, är siktet bara på gubben när du trycker så dör han Kommer in senare när min baksmälla lagt sig! Redigerat av Unregistered2b236a0e, 01 March 2008 - 11:31. Postad 01 March 2008 - 13:01
Är det någon som vet när det kommer att dyka upp lite nya banor? Börjag ledsna lite på de som finns...
Men bara lite Postad 01 March 2008 - 15:03
Ny patch alltså, det tog ett tag
Kanske dags att dra igång codden igen för lite skjutande........ 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |