Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 04 December 2009 - 18:18

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Fattade inte vad det var för fel på min kontroll för ett par kvällar sen. Kom sen på att jag ställt ner sensitivity till 'low' för att frugan vilja testa att spela lite. :)

Postad 04 December 2009 - 18:26

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Fattade inte vad det var för fel på min kontroll för ett par kvällar sen. Kom sen på att jag ställt ner sensitivity till 'low' för att frugan vilja testa att spela lite. :)

Ja har man den på low så hinner man inte ens vända 180 grader innan det är dags för matchens nuke.

Postad 04 December 2009 - 19:21

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Hehe nä jag märkte det häromhelgen också, en polare skulle testa lite singelplayer och jag satte ner sensen för den var för hög för honom. Sen när jag skulle ut på Live och spela så tänkte jag "vad i h--vete har hänt, är det mega-lagg på servern eller". men så kom jag på att sensen var låg. Satte snabbt upp den på 10/Insane igen :lol:

Jag har väl lärt mig anpassa mina rörelser efter den höga sensen helt enkelt. ibland är det inte jättelätt att sikta på lite längre avstånd när man är i stressade situationer, men att snipa är inga problem, man rör spaken lugnt och försiktigt bara :)

Postad 04 December 2009 - 23:01

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Ska vi släppa lös våra custom setups av vapen ännu en gång. Har det hänt något sen sist.

Gärna vad ni använder på vilken bana också.

Alla små och trånga banor:
random smg + magnum+tactical knife + claymore + marathon, lightwright, commando.

sen blir det mycket blandat. SCAR-H+ silencer+red dot, bling pro, stopping power, ninja.

eller M4+kikarsiktet+noobtube, bling pro,stopping power och ninja.

PLockade upp denna på twitter- förstår han kallar det för favoritbanan haha
Postad bild

Redigerat av asbra, 04 December 2009 - 23:04.

Postad 05 December 2009 - 01:48

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Bara som tillägg i diskussionen ovan angående sensitivity - jag ligger ett par snäpp över High, dock inte på Insane som galne skåningen. :)

Postad 06 December 2009 - 11:58

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
provade lite på högsta och det går ju inte om man inte lirar med mus. är ju helt galet. kör på 3-4 max.

Postad 06 December 2009 - 13:26

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Klart det går, gäller att vara snabb (på rätt ställe, eller hur Bizhop :unsure: ), finkänslighet grabbar :blink:

Postad 06 December 2009 - 13:29

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Vilken mot-perk har man mot claymores?
Glad i hatten var jag när jag äntligen låste upp claymores men de smäller ju fan inte :S

Postad 06 December 2009 - 13:39

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Scrambler PRO ger en delay på claymore-explosioner. Dvs när den klickar har du dryga två sekunder på dig att akta dig för smällen...

Annars är det väl SitRep men den gör bara att du ser var dom är.. duger för mig dock :unsure:

Postad 06 December 2009 - 13:45

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Vilken mot-perk har man mot claymores?
Glad i hatten var jag när jag äntligen låste upp claymores men de smäller ju fan inte :S

Scramble pro heter den. Det är den perken som gör att man inte syns på radar i närheten av andra. Men i pro verisionen så fördröjer den även claymores. Jag använder den och jag har aldrig dött av en claymore. Man hinner både gå förbi den, döda den som hade satt upp den och sen gå tillbaka igen och när man är påväg där ifrån så smäller den :unsure:

Sorry. Ollieee hann före :blink:

Postad 06 December 2009 - 13:54

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
När man väl fattar sitrep så rockar den ju. Tyckte den var skräp i början; men med FMJ så spränger man claymores till höger och vänster. :unsure:

Postad 06 December 2009 - 14:13

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Jasså, kanske ska testa den då, enda fördelen annars jag har sett med den, utan att använda den själv är att claymores inte sprängs lika fort.

Postad 07 December 2009 - 09:23

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

När man väl fattar sitrep så rockar den ju. Tyckte den var skräp i början; men med FMJ så spränger man claymores till höger och vänster. :)

Rätt kul att använda FMJ och Sitrep på banan Favela. Oftast sitter det något i ett litet utrymme och "campar" tillsammans med sin claymore. Några skott rakt igenom väggen direkt på claymoren brukar ställa det mesta till rätta vilket resulterar i att camparen dör av smällen från claymoren (för det mesta iaf).

FMJ är dessutom riktigt bra när man kör Headquarters eller något annat spelsätt som oftast innebär att man sitter i ett rum och försvarar något. Skotten går som smör genom alla väggar och dödar allt som gömmer sig bakom.

Postad 07 December 2009 - 09:51

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0

FMJ är dessutom riktigt bra när man kör Headquarters eller något annat spelsätt som oftast innebär att man sitter i ett rum och försvarar något. Skotten går som smör genom alla väggar och dödar allt som gömmer sig bakom.

FMJ och extended mags på typ aug hbar. Kul att bomba sönder ett hus och få några fi på det sättet.. fast det är iofs det enda klassen duger till :)

Sen förstår jag inte varför man ska ha FMJ till sin pistol, det verkar helt värdelöst.

Redigerat av Mahti, 07 December 2009 - 09:52.

Postad 07 December 2009 - 10:28

Unregistered8b4a8e90
  • Unregistered8b4a8e90
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Det som ger mest "enkla" kills måste ju vara kniven, sen jag lärt mig att man ska kniva så fort man kommer nära någon istället för att försöka skjuta dom (dog många ggr pga det) har jag fått många fina kills. Känns som att commando perken är ett måste.

Jag tycker f.ö att det är löjligt svårt att döda någon på nära håll med skjutvapen (bortsett från hagelbrakare), men som sagt, med commando förlorar man inte många man/man strider i close quarters.

Postad 07 December 2009 - 10:50

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Det som ger mest "enkla" kills måste ju vara kniven, sen jag lärt mig att man ska kniva så fort man kommer nära någon istället för att försöka skjuta dom (dog många ggr pga det) har jag fått många fina kills. Känns som att commando perken är ett måste.

Jag tycker f.ö att det är löjligt svårt att döda någon på nära håll med skjutvapen (bortsett från hagelbrakare), men som sagt, med commando förlorar man inte många man/man strider i close quarters.

Wow. Jag är verkligen precis tvärtom - så fort jag får en tanke att "ja, va fan - jag ska kniva den fan istället för att skjuta" så dödas jag. Har dock inte provat commando-perken än.

Postad 07 December 2009 - 11:18

Unregistered8b4a8e90
  • Unregistered8b4a8e90
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Wow. Jag är verkligen precis tvärtom - så fort jag får en tanke att "ja, va fan - jag ska kniva den fan istället för att skjuta" så dödas jag. Har dock inte provat commando-perken än.

Det kanske är jag som är dålig på att sikta...

Postad 07 December 2009 - 12:52

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Det kanske är jag som är dålig på att sikta...

...och jag är kass med niiiiven. :)

Postad 07 December 2009 - 12:59

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

...och jag är kass med niiiiven. :)

Angående kniva...jag säger bara en sak...tactical knife och commando...ojojoj, det blir många kills det.
Grymt kul att bara springa runt och kniva folk.

Redigerat av BrittBastard, 07 December 2009 - 13:00.

Postad 07 December 2009 - 13:23

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Är Tactical Knife snabbare än att skjuta nån? Är siktet mer förlåtande, än när man skjuter?

Postad 07 December 2009 - 14:11

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Jepp samma här, man kan tro att min snubbe har en sådan där teaterkvin som åker in i skaftet när man knivar någon :). När jag får kills med kniven känns det oftast som misstag faktiskt.....

Postad 07 December 2009 - 14:15

_Tomten_
  • _Tomten_
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Nu har man klarat 100% på storymode
Nu vill jag får tid och fungderade lina igen så man kan klara resten :)

Postad 07 December 2009 - 14:31

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0

Klart det går, gäller att vara snabb (på rätt ställe, eller hur Bizhop :) ), finkänslighet grabbar ;)

Ibland bränner man av för snabbt....även om Fulham har hemmamatch mot Stoke.

Sen råkade jag för första gången ut för Afghan-sten-glitchen i lördags....hur jefla kul är det å sitta tryckandes i en sten en hel match??
Kan man röra sig när man väl penetrerat stenaset eller blir det bara till att hoppas någon springer rätt förbi?
Jag är iaf dum nog att lyckas gå förbi stenen några gånger...

Postad 07 December 2009 - 14:36

Unregistered8b4a8e90
  • Unregistered8b4a8e90
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Ibland bränner man av för snabbt....även om Fulham har hemmamatch mot Stoke.

Sen råkade jag för första gången ut för Afghan-sten-glitchen i lördags....hur jefla kul är det å sitta tryckandes i en sten en hel match??
Kan man röra sig när man väl penetrerat stenaset eller blir det bara till att hoppas någon springer rätt förbi?
Jag är iaf dum nog att lyckas gå förbi stenen några gånger...

På tal om gltichar så råkade jag ut för Javelin igår för första gången. Snubben satt och tryckte med ryggen mot mig jag smög fram och drog ett skott i huvudet på honom och BOOM! så var man död.

Postad 07 December 2009 - 14:40

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Förstå rinte vad vitsen är. Tycker man att man är duktig när man använder den typen av glitchar, turbokontrolller eller mus/tgb? Känns som det vore roligare att äga folk på ett ärligt sätt istället för att börja använda en massa skit som gör att man får fördelar på ett eller annat sätt.

Postad 07 December 2009 - 14:57

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Förstå rinte vad vitsen är. Tycker man att man är duktig när man använder den typen av glitchar, turbokontrolller eller mus/tgb? Känns som det vore roligare att äga folk på ett ärligt sätt istället för att börja använda en massa skit som gör att man får fördelar på ett eller annat sätt.

+1

Postad 07 December 2009 - 15:01

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Håller med. Sen efter matcherna kan de flesta fuskarna med att skicka meddelanden med innehåll som t.ex "owned" "really fucked U Up". Finns mycket konstigt folk med för mycket fritid!!

Postad 07 December 2009 - 16:17

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
Det är inte bara vi på MHB som störs av ungar som lirar Cod

Postad 07 December 2009 - 16:30

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Möter ni nån som glitchar, använd systemet för att rapportera dem som Cheaters.
Visst, det finns tillräckligt många som spelar CoD för att ni ska slippa se de här fuskarna igen; men det krävs för att systemet ska fungera.
Det är ju faktiskt det här vi betalar för. Sony-spelarna får leva med att folk glitchar tills buggarna förhoppningsvis är fixade.
Antalet Javelin glichare gick ner REJÄLT när de började banna för den. Har själv inte mött nån som suttit i stenen, men en kväll hade vi 3-4 javelin-glitchare i varje lobby. Numera kanske man träffar på en i vart femte lobby... Antalet som glitchade sjönk markant när det gick ut att de kunde bli bannade för det. Förhoppningsvis så har de fuskat nån gång innan så man slipper se dem i två veckor. :)

Önskar bara att det inte hade varit så förbannat många menyer att traska igenom för att rapportera nån...

Guide knappen -> Friends -> Recent Players -> Välj spelare -> File Complaint -> Tampering -> Cheating -> Confirm.

Redigerat av Unregistered6810b893, 07 December 2009 - 16:31.

Postad 07 December 2009 - 16:42

Unregistered37658
  • Unregistered37658
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

Guide knappen -> Friends -> Recent Players -> Välj spelare -> File Complaint -> Tampering -> Cheating -> Confirm.

Kanon. Detta visste jag inte. Brukade alltid ge killen/killarna som fuskar dåligt rep istället (unsporting) eller vad det heter.

Möte 2 goa killar igår som var polare och kom i vart sitt lag. En hade 0-26 och den andra hade 25-0 och där kom nuken. Önskar nästan att jag hade det filmat. Skulle lagt ut den på tuben och dom skulle få skämmas :)

Hoppas det kommer en patch snart som tar bort dubbla hagelbössor. Är ju grymt OP.

Postad 07 December 2009 - 18:08

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Kanon. Detta visste jag inte. Brukade alltid ge killen/killarna som fuskar dåligt rep istället (unsporting) eller vad det heter.

Möte 2 goa killar igår som var polare och kom i vart sitt lag. En hade 0-26 och den andra hade 25-0 och där kom nuken. Önskar nästan att jag hade det filmat. Skulle lagt ut den på tuben och dom skulle få skämmas :)

Hoppas det kommer en patch snart som tar bort dubbla hagelbössor. Är ju grymt OP.

Håller med dig om hagelbrakarna!!

Postad 07 December 2009 - 21:06

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Yes, det är detta man ska göra, och som jag gjorde i helgen när jag och Bizhop var i "jag-gömmer-mig-i-stenen" - matchen.

PS: Snygg avatar Bizhop :)

Redigerat av MrSpokk, 07 December 2009 - 21:07.

Postad 07 December 2009 - 21:12

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Man kan ju göra så. Men jag brukar, under spelets gång, ta upp leaderboard, välja spelare, tryck Y och sedan det du skriver från File Complaint. Går fortare, men tar ju lite tid från själva spelandet.

Postad 07 December 2009 - 22:16

Unregistered37658
  • Unregistered37658
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0

Håller med dig om hagelbrakarna!!

Jag lovar att om man kunde sätta scope på dom så skulle man kunna snipra med dom. Har ju skjut lång räckvid som är dödlig.

Postad 07 December 2009 - 23:17

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Man kan ju göra så. Men jag brukar, under spelets gång, ta upp leaderboard, välja spelare, tryck Y och sedan det du skriver från File Complaint. Går fortare, men tar ju lite tid från själva spelandet.

Ah, nice... Guide -> Friends -> Latest player tar en j-a tid...

Har förresten en idé om hur alla Javelin-glitchare ska få 2 veckors ban. De är ju så att 'reapeat offenders' får två veckor medan första gången får de bara en smäll på fingrarna (24h)...
Så gör så här istället; efter att ni gjort en file complain angående deras fusk, skicka ett meddelande till dem där du säger typ 'hope you get banned for glitching' eller liknande. INGET OBSCENT! De lär i 99% av fallen skicka tilbaks 'fuck you' eller nått annat som inte är OK enligt XBL Terms. Så rapportera bara det meddelandet också så åker de dit för två saker. :)

Ja, jag ägnar nog för mycket tid att leka Live-polis. ;)

Postad 07 December 2009 - 23:20

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Ah, nice... Guide -> Friends -> Latest player tar en j-a tid...

Har förresten en idé om hur alla Javelin-glitchare ska få 2 veckors ban. De är ju så att 'reapeat offenders' får två veckor medan första gången får de bara en smäll på fingrarna (24h)...
Så gör så här istället; efter att ni gjort en file complain angående deras fusk, skicka ett meddelande till dem där du säger typ 'hope you get banned for glitching' eller liknande. INGET OBSCENT! De lär i 99% av fallen skicka tilbaks 'fuck you' eller nått annat som inte är OK enligt XBL Terms. Så rapportera bara det meddelandet också så åker de dit för två saker. :)

Ja, jag ägnar nog för mycket tid att leka Live-polis. ;)

Helt rätt! :D

Har gett mig på SP nu och jäklar vad välgjort allt är. Fräscht att slippa spawnande A.I. också. Veteran FTW!
Oväntat bra grafik också. Jag kanske är skadad efter Dragon Age.

Postad 08 December 2009 - 00:28

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Sorry för OT, jag vill inte starta en tråd om detta.

Loggade in på live ikväll för att hyra HarryPotter filmen till min sambo såg att jag hade fått ett mail från MS som uppmanade mig att byta mitt GT som är l Combat l till nåt annat "lämpligare" under 24tim gratis!!
Vad är det för fel på mitt GT? Det här börjar bli löjligt.

Jag leta efter GT hela j-vla kvällen och som ni redan vet det är inte så lätt att byta till en ny GT bara sådär med tanke på att precis ALLT verkar vara tagna. Det blev x 0stmacka x till sist och nu hoppas man att x Ostmacka x är nu en "lämplig" GT. :D

Postad 08 December 2009 - 00:48

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Vad skulle vara olämpligt med l Combat l?

Jag har sett mycket värre, vissa har jag faktiskt anmält (varit nazze-relaterade gamertags).

Postad 08 December 2009 - 00:51

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Jag har sett mycket värre, vissa har jag faktiskt anmält (varit nazze-relaterade gamertags).

Jag vet iaf en här på forumet som har ett rätt skönt nick:
Spoiler
, men det kanske MS tycker är ok? :D

Postad 08 December 2009 - 00:59

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Ingen aning, men jag fick inte ha den av nån anledning. Jag ville inte tjafsa med ms om det heller, det var ju schysst att jag slapp betala 800msp vid bytet iallafall.

Polaren fick inte ha SuperErotica och det förstår man, han fick också byta GT inom 24h gratis.

Postad 08 December 2009 - 01:52

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Hehe, SuperErotica kan man förstå, ja. Bajsniklas är ju på svenska och jag tror inte vi svenskar är så känsliga. Om han hade haft det nicket, men på engelska, tror jag inte han hade fått ha det kvar.

Postad 08 December 2009 - 02:43

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Det är inte bara vi på MHB som störs av ungar som lirar Cod

Han är för skön :D . Hade varit kul att stöta på honom i lobbyn!

Sorry för OT, jag vill inte starta en tråd om detta.

Loggade in på live ikväll för att hyra HarryPotter filmen till min sambo såg att jag hade fått ett mail från MS som uppmanade mig att byta mitt GT som är l Combat l till nåt annat "lämpligare" under 24tim gratis!!
Vad är det för fel på mitt GT? Det här börjar bli löjligt.

Jag leta efter GT hela j-vla kvällen och som ni redan vet det är inte så lätt att byta till en ny GT bara sådär med tanke på att precis ALLT verkar vara tagna. Det blev x 0stmacka x till sist och nu hoppas man att x Ostmacka x är nu en "lämplig" GT. ;)

Va?! Ja det där förstår jag inte alls, surt.

Postad 08 December 2009 - 09:52

nybörjar micke
  • nybörjar micke
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0
ostmacka är ju grymt mycket bättre en Combat. Tänk att bli dödad av en ostmacka med kniv? :D

Postad 08 December 2009 - 10:11

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

ostmacka är ju grymt mycket bättre en Combat. Tänk att bli dödad av en ostmacka med kniv? :D

Ja inget fel på ostmacka men det tog mig flera timmar att komma på just det namnet =)
Roligaste GT:n på min kompislista är
Spoiler
, varje gång han loggar in båda jag och tjejen skrattar. ;)

Sorry för OT.

Kommer man att få nya vapen eller annat bra på prestige förutom coola ikonerna? Själv ligger jag på lvl 67 just nu.

Postad 08 December 2009 - 10:28

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Har ju ett gäng på min friendslist som är lite skumma typ
Spoiler
är ju lite roligt, men man kan ju i stort sett heta vad man vill på svenska, då dom enbart verkar vara hårda mot engelska gamertags.

Redigerat av Unregistered710b3906, 08 December 2009 - 10:29.

Postad 08 December 2009 - 11:12

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Ang javelin Glitchare, Jag stötte på en på Terminal igår (TDM), jag hade M16, Red Dot, silencer och Cold Blooded jag plockade honom fem gånger på raken, när han kom springande mot mig. Så kul!

Postad 08 December 2009 - 12:34

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Spoiler
är väl ganska kul också haha :D

Stöter då och då på javelinare fortfarande, även i Hardcore ricochet... Extremt störigt på Search & Destroy... :D

Angående Prestige: Man får nya customklasser varannan gång man går prestige, så man kan få 5st extra klasser att använda. Plus att man låser upp möjligheten till många fler titlar och emblem till din callsign ;)

Postad 08 December 2009 - 12:46

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Angående Prestige: Man får nya customklasser varannan gång man går prestige, så man kan få 5st extra klasser att använda. Plus att man låser upp möjligheten till många fler titlar och emblem till din callsign :D

Kul med nya customklasser men emblem och callsign är lite nördiga ;)

Redigerat av Lias08, 08 December 2009 - 13:09.

Postad 08 December 2009 - 14:11

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Spoiler
är väl ganska kul också haha :D

Spoiler
är nog ändå det roligaste nick jag sett ;)
Förmodligen nån här på MiHB med antar jag? Har inge koll på sånt...

Och Bice som klantag är ju bara för roligt :D

Kass humor - javisst!

Postad 08 December 2009 - 17:58

kiresv
  • kiresv
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Hej, ja o min bros skulle spela lite Free for all igår men lyckades inte komma in på samma match, han sitter i gbg o jag i borås, undra hur man gör?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.