Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty 4 : Modern Warfare

3032 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker ni om CoD4? (250 medlem(mar) har röstat)

5 är bäst

1. 1 (8 röster [3.20%])

Procent av omröstning: 3.20%

2. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

3. 3 (5 röster [2.00%])

Procent av omröstning: 2.00%

4. 4 (45 röster [18.00%])

Procent av omröstning: 18.00%

5. 5 (192 röster [76.80%])

Procent av omröstning: 76.80%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 01 March 2008 - 16:19

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Är det någon som vet när det kommer att dyka upp lite nya banor? Börjag ledsna lite på de som finns...
Men bara lite ;)

Det kommer 3 st nya banor under våren. Lite mer öppna ytor och mer hus att gömma sig i....allt vad en sniper kan önska sig :rolleyes:

Postad 01 March 2008 - 16:50

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Spelet som var så bra fick en patch, och blev uselt.

Ere bara jag som tycker att CoD4 har börjat bugga något så fruktansvärt mycket mer efter att dom släppte patchen?
Visst, Sniper och ACOG är bättre, men allt annat är ju sämre. Varenda server laggar trots 4 prickar i uppkoppling, vapnen skjuter av sig själva efter att man släppt avtryckaren, folk har teleporterats genom min kropp för att sedan skjuta mig i ryggen.

Riktigt dålig patch, killcam på claymore? Wuhou, yes, äntligen kan jag se var den låg?
2 killcams var coola Noobtube och Granat, men det spelar ingen roll, dom får man ju se 1/10 ggr bara så.

Bugg bugg bugg bugg bugg spel.

Edit: Stavfel

Redigerat av ShaManIX, 01 March 2008 - 16:51.

Postad 01 March 2008 - 17:26

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Det här låter inte bra, blivit sämre säger ni......... :rolleyes:

Får väl bilda mig en egen uppfattning imorgon för idag är det bärs hos en polare. ;)

Postad 01 March 2008 - 17:43

Xunder
  • Xunder
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Patchen var ju inte så bra som man hade hoppats på. Okej visst, snipern och ACOG siktet är förbättrat och enklare att träffa med. Det är ju bra, men det andra? Jag spelade ca 5 domination i morse och av de 5 så dog 3 st av hmm, ja just det Host ended game. DOM skulle ju fixa det? men nähe, det hade dom visst inte. Allt annat som skulle förbättras kan jag inte utala mig om, men det blev ju verkligen inte som man hade hoppats.

Host ended game är så tråkigt alltså ;)

Och ShaManIX, jag märkte inte av något sådant som du skriver om. Här laggade det inget. Kan har varit att ditt internet hade dålig uppkoppling just då. Sånnt händer ibland.

/ Alex

Postad 01 March 2008 - 17:54

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Tvivlar på att min internetuppkoppling blev dålig exakt den stund patchen släpptes och att det hållt i sig under hela tiden patchen funnits. När jag ALDRIG upplevt lagg annars.

Sen Host Ended Game finns ju kvar, men man behöver oftast inte söka till en ny server, utan man kommer ut och så väljer den en ny host och sen hoppar den tillbaka igen.

Sen har jag ju en fråga också: Tar vapnen mindre?
Körde RPD och märkte att dom inte längre dör av 2 skott? Utan att det tar 3.. Förut var det alltid 2.
Sen så sköt jag en snubbe med MP5 på 10 meters avstånd, 7 skott i bröstet innan han föll ihop (ne, inte juggernut). Jag vill se den person som fortfarande står efter att ha blivit träffad 6 skott i bröstet av en MP5a.
*söka på YouTube*

Redigerat av ShaManIX, 01 March 2008 - 18:04.

Postad 01 March 2008 - 18:42

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

Patchen var ju inte så bra som man hade hoppats på. Okej visst, snipern och ACOG siktet är förbättrat och enklare att träffa med. Det är ju bra, men det andra? Jag spelade ca 5 domination i morse och av de 5 så dog 3 st av hmm, ja just det Host ended game. DOM skulle ju fixa det? men nähe, det hade dom visst inte. Allt annat som skulle förbättras kan jag inte utala mig om, men det blev ju verkligen inte som man hade hoppats.

Host ended game är så tråkigt alltså :rolleyes:

Och ShaManIX, jag märkte inte av något sådant som du skriver om. Här laggade det inget. Kan har varit att ditt internet hade dålig uppkoppling just då. Sånnt händer ibland.

/ Alex

Host ended game har dom ju visst fixat. Alla är kvar i gamet, bara det att det istället startas om med en ny host. Kanske inte lika bra som vi hade hoppats på men det är bättre än att allt stängs ;).

Postad 01 March 2008 - 19:57

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
Har lirat många timmar idag med den nya patchen och har inte märkt av något av det ni snackar om. Bara ni som har dåligt internet, suckers ;)

Postad 01 March 2008 - 20:02

Xunder
  • Xunder
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Host ended game har dom ju visst fixat. Alla är kvar i gamet, bara det att det istället startas om med en ny host. Kanske inte lika bra som vi hade hoppats på men det är bättre än att allt stängs ;).

Jo det stämmer när jag tänker efter nu. Sorry att jag skrev så innan, men jag trodde faktiskt att den skulle söka ny host inne i matchen utan att den avslutar matchen. Men nu när jag tänker efter så stämmer det att alla är kvar i gamet.

Och ShaManIX, det kan vara något i det du säger. Jag använde med MP5:an, och jag tyckte att det kändes segare att döda med den nu än innan :S och sen så tycker jag det gick enklare att döda med M249 SAW än innan. Men det kanske bara är inbilning från min sida.

Men med tanke så har patchen bara gjort saker bättre. jag är nöjd med den nu :rolleyes:

/ Alex

Postad 01 March 2008 - 21:28

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0

Har lirat många timmar idag med den nya patchen och har inte märkt av något av det ni snackar om. Bara ni som har dåligt internet, suckers :P

Jo det är klart, antar att 100/100 är för lite för att klara av att dra Call of Duty 4...

Redigerat av ShaManIX, 01 March 2008 - 21:29.

Postad 02 March 2008 - 10:43

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Har aldrig lirat shooters förut innan jag testade gears of war och blev helt såld, Min fråga är då , hur ser man gubben i COD? Är d som i GOW lr som Halo 3? Pallar inte me springa runt me gubben som Halo. Utan vill ha den som GOW

Postad 02 March 2008 - 11:51

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Aldrig har det vart så mycket snack om en patch :P

Har aldrig lirat shooters förut innan jag testade gears of war och blev helt såld, Min fråga är då , hur ser man gubben i COD? Är d som i GOW lr som Halo 3? Pallar inte me springa runt me gubben som Halo. Utan vill ha den som GOW

Du ser inte din egen gubbe alls utan ser bara vapnet sticka fram och armarna sticka fram när du kastar granater och knivar folk. Kolla youtube... tex:
http://www.youtube.c...h?v=lod70CKSNDo

Postad 02 March 2008 - 13:22

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Aldrig har det vart så mycket snack om en patch :P

Du ser inte din egen gubbe alls utan ser bara vapnet sticka fram och armarna sticka fram när du kastar granater och knivar folk. Kolla youtube... tex:
http://www.youtube.c...h?v=lod70CKSNDo

För att göra det enkelt....CoD4 är ett fps-spel =)

Postad 02 March 2008 - 14:42

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Känns som att jag börjat tröttna på CoD4. Vet inte varför riktigt, men blir mest arg när jag spelar och det känns inte skoj :P.

Postad 02 March 2008 - 14:48

Unregisteredc7d58593
  • Unregisteredc7d58593
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Äntligen har jag klarat "Mile High Club" Achievementen :lol:
Det tog sin lilla tid, men äntligen kom jag till gisslan och vad händer? Jo jag skjuter gisslan i huvet B) Fan, tänker jag och börjar om, efter några försök kommer jag dit igen. Jag skjuter skurken i magen tänker jag... inte bra, får mission failed med texten "Real veterans make headshots, not flesh wounds." :P :D.
Nu börjar jag bli riktigt trött på den men jag måste ju klara den.. kör igenom den några gånger till och äntligen sätter jag ett klockrent headshot på skurken :P B)

Postad 02 March 2008 - 15:08

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Hehe, grattis grattis :P.

Postad 02 March 2008 - 18:54

Unregisteredc7d58593
  • Unregisteredc7d58593
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Känns som att jag börjat tröttna på CoD4. Vet inte varför riktigt, men blir mest arg när jag spelar och det känns inte skoj :P.

Jag hade också en sådan period, tyckte inte alls att det var kul och inte spelade på ett tag.. men så kom abstinensen och jag var tvungen att spela.. och då var det helt plötsligt kul igen.

Hehe, grattis grattis B).

Tack, tack. känns inte som om jag kommer att spela den banan igen.. Har redan lagt ner alldeles för många timmar på den.. och vad får man.. jo en achievment värd 20 gamerpoints.. :D Men glädjen över att ha klarat den gör att det är värt det. :lol:

Postad 02 March 2008 - 19:38

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Kanske får ta en liten paus ifrån spelet. ;)
Stör mig på en sak när jag spelar det. Under varje match känns det som att skivspelaren (eller vad man nu ska kalla det. DVD-rom? ;)) får jobba nå fruktansvärt. Låter som att den laddar skivan hela tiden. Låter inte så på något annat spel jag har.

Är det samma för er?

Postad 03 March 2008 - 08:25

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Har precis börjat spela det på veteran, och på vissa banor dör jag som en ###### fluga. Är det bara jag som på vissa banor kan dö typ 30 gånger innan jag fixar den? haha

Postad 03 March 2008 - 08:45

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Jag spelade igenom hela spelet på Veteran, man dör lika mycket på varenda ###### bana, helt sanslöst svårt... Men med våld, vilja och vaselin så löser man ju det mesta ;)

Postad 03 March 2008 - 08:59

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Haha ok. Fan jag trodde jag var sämst i världen i Cod 4 singleplayer. Skönt att nån mer delar min frustration.

Postad 03 March 2008 - 10:29

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
I SP-delen är väldigt svårt tack vare att gubbarna hela tiden respawnar om man inte avancerar framåt.
Det lönar sig inte och ligga och campa och döda massa utan man är ju tvungen och springa
in i kulregnet för och avancera, därav alla gånger man dör. Satte också igång veteran häromdagen,
trodde det skulle va lätt nu när man lirat så mycket online men man märker att det är 2 helt olika saker
och spela MP och SP. Svårt och lura datorgubbarna ;)

Jag hade ett mål med onlinedelen som jag började med för lite mer än nån månad sen och det var och får den guldiga dragunoven men alltid när jag satt upp mål så tröttnar jag precis på mållinjen. Hade/har bara 15 headshots kvar med R700 men inte orkat bry mig om det på 2 veckor nu. Innan det hade jag princip jagad headshots i 2 veckor. Känns för sent och börja köra prestige nu också. Tur det kommer lite nya banor snart. I nuläget tycker jag search and destroy är det enda som är riktigt kul.... HC TDM funkar också men lite trist och bara döda hela tiden och inget mer. Gillar när det är lite mer taktik och inte bara mosa ;)

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 03 March 2008 - 10:31.

Postad 03 March 2008 - 10:55

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Ville bara inflika bara sådär helt apropå, men idag så skall detta spel inhandlas från Elgiganten för 449 kr.
Verkar vara grymt prisvärt!
Fattas ju bara att det är slut när man kommer dit idag ;) ...min vanliga tur.

Postad 03 March 2008 - 13:44

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
jag märker inte så mycket skillnad, men jag är ju kass jäm ;)

Postad 03 March 2008 - 14:26

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Tyckte också det var riktigt svårt på Veteran. Men jag märkte ganska snart att det var mycket lättare om man bara rusade på och inte bara satt o campade o försökte knäppa fienderna. För som det sagts tidigare så slutar det ju aldrig komma fiender, de fyller ju bara på med fler hela tiden. Ett bra exempel är när man är inne i tvstationen. När man går in i den stora "datasalen" så störtar det ju in bra mycket fiender från alla håll och de står även uppe på "balkongen" som går runt rummet. När jag väl kom på hur man skulle göra så mötte jag 5 fiender. Gjorde helt enkelt så här, vet inte om det är en spoiler direkt, men tar det säkra före det osäkra:
Spoiler

Har fler bra exempel, men orkar f*n inte skriva mer såhär på morgonkvisten ;)

Redigerat av bananplanta, 03 March 2008 - 14:28.

Postad 03 March 2008 - 21:38

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
Tack fredrikandersson... tack... Det är precis där jag sitter fast. Ska prova det när jag startar upp nästa gång.

Postad 03 March 2008 - 22:50

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Usch ja, det där stället är jobbigt.

Postad 03 March 2008 - 23:16

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Provade att gå rakt fram först genom de mindre rummen, men det var omöjligt.

Postad 03 March 2008 - 23:33

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
Jotack. Har säkert spenderat 5 timmar med att försöka gå rakt fram genom dom små rummen... utan att tänka på att det går att gå till höger :)

Postad 04 March 2008 - 07:37

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Nappade på Elgigantens erbjudande: http://www.elgigante...alogCategoryID=
Dock så kostade det 599:- i butiken, så jag påtalade det med att de endast tar 449:- på nätet och frågade om det var mot beställning där igenom, men det kunde han inte svara på (står ingenstans på hemsidan).
Så det hela slutade med att jag fick spelet för 499:- ;) Prisgaranti mot sig själva - helt normalt eller? :P

Postad 04 March 2008 - 08:51

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Nappade på Elgigantens erbjudande: http://www.elgigante...alogCategoryID=
Dock så kostade det 599:- i butiken, så jag påtalade det med att de endast tar 449:- på nätet och frågade om det var mot beställning där igenom, men det kunde han inte svara på (står ingenstans på hemsidan).
Så det hela slutade med att jag fick spelet för 499:- ;) Prisgaranti mot sig själva - helt normalt eller? :P

Jag köpte spelet för 449 på expert stormarknad dagen efter det släpptes :)

Postad 04 March 2008 - 13:06

Unregisteredc7d58593
  • Unregisteredc7d58593
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Jotack. Har säkert spenderat 5 timmar med att försöka gå rakt fram genom dom små rummen... utan att tänka på att det går att gå till höger ;)

Jag tyckte nog att det var lättare att plocka upp en shotgun i rummet innan och sedan gå rakt fram genom de små rummen, när man kom igenom dem så var det bara att springa på till "korridoren"

Det är något som går genom hela veteran SP att man måste trycka fram snabbt och hårt :P hela tiden.
Personligen tyckte jag att "one shot, one kill" och "no fighting in the war room" var de jobbigaste på veteran. Ja efter "mile high club" då :)

/Babben

Redigerat av Unregisteredc7d58593, 04 March 2008 - 13:07.

Postad 04 March 2008 - 15:21

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

Personligen tyckte jag att "one shot, one kill" och "no fighting in the war room" var de jobbigaste på veteran. Ja efter "mile high club" då ;)

/Babben

Sitter tvärfast på slutat av "no fighting in the war room", där tunneln rakt fram är blockerad och man måste ta till väster eller höger. Några tips?

Postad 04 March 2008 - 16:48

Unregisteredc7d58593
  • Unregisteredc7d58593
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Här är hur jag gjorde, lägger det som en spoiler ifall att någon inte varit där ännu
Spoiler

Postad 04 March 2008 - 20:21

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Spoiler

Redigerat av ShaManIX, 04 March 2008 - 20:22.

Postad 05 March 2008 - 00:21

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Kollade på en filmsnutt på nätet och fick ett tips som gjorde att jag kom igenom på första försöket:

Spoiler

Så nu är man äntligen klar med Veteran

Postad 05 March 2008 - 09:35

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0

"Before closing its deal with Vivendi (which owns Sierra and Blizzard), Kotick said Activision looked at five years of data on U.S. publishers' attempts to break into the MMO market. Most resulted in failure, cancellation or low profit margins. By teaming up with Blizzard, which has proven its online mettle with World of Warcraft, he said Activision can not only pull in WoW's subscriber base to strengthen its balance sheet but also to learn from the company's veterans how to undertake new projects.

That could include tapping Blizzard talent to figure out how Activision might take Call of Duty in an MMO direction, Kotick said. Call of Duty 4: Modern Warfare, developed by Infinity Ward, was a huge hit for Activision in 2007 and routinely appears at the top of Xbox Live's weekly list of most-played games."

Jag hade fan inte bangat, typ göra uppdrag co-op och fightas mot varandra.

In other news:

Other than patch related stuff going down today, I took some screenshots of the DLC today (finally) that is being sent over to Marketing at Activision to do their thing as needed. It’s looking like there might be an extra map in the map pack than originally planned, making it a total of four maps, not 100% on that yet though as it’s early on but it’s looking like it might get finished in time to join the other three originally planned. I’ll keep you posted on that.

Bara jag som reflekterat över att de fixat lite ställen där man kunde glitcha på? Eller glitcha var väl att ta i, men ställen där man kunde gå som man nu inte kan göra.

Redigerat av asbra, 05 March 2008 - 10:25.

Postad 05 March 2008 - 14:30

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Sedan patchen kom har jag råkat ut för "Host ended game" typ dubbelt så många gånger som innan patchen kom, skumt!

Postad 05 March 2008 - 18:02

Zer0
  • Zer0
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Bara en enkel fråga angående 360 versionen av CoD 4: Tycker ni det är jobbigt att styra med handkontroll? (Föredrar själv helst mus och tangentbord)

Postad 05 March 2008 - 18:09

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Tycker inte det är några problem, lika för alla juh! =) Klaert mus ger bättre precision, men handkontroll é coolare! =P

Postad 05 March 2008 - 20:29

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Jag är ungefär lika kass med handkontroll som jag är med tangenbord och mus...

Postad 06 March 2008 - 08:18

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
No worries för dig då =D

Postad 06 March 2008 - 12:05

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0

Bara en enkel fråga angående 360 versionen av CoD 4: Tycker ni det är jobbigt att styra med handkontroll? (Föredrar själv helst mus och tangentbord)

Att sikta med vapnet tycker jag musen gör bättre, men allt annat så är handkontrollen klart bättre.
Dvs. röra sig, springa, kasta granater, sikta medans man springer, lägga sig å så snabbt upp igen, tycker att det är för bökigt å göra allt sånt med ett tagentbord, och sitter man på soffan å spelar så går tagentbord å mus fet bort.
Sen har kontrollen rumble som inte musen har, å så känns d lite mer verklighetstroget när man avfyrar ett vapen me avtryckarknappen på kontrollen än ett klick med musen.

Postad 06 March 2008 - 19:22

nr1_jag
  • nr1_jag
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0
Undrade en sak... När och hur ofta spelar ni CoD4 online? Hade varit roligt om d var ngn kväll/natt/dag som alla "hembioare" kunde köra mot varandra.

Jag har spelat online sedan någon månad tillbaka, men aldrig spelat m svenskar, och blir så mkt roligare att kunna spela match med folk. Börjar tröttna lite på att alltid spela anonymt :)

Eller finns det ngt annat sätt man kan öka chansen till spel mot svenskar?

Postad 06 March 2008 - 19:41

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Min friendslist fullkommligt exploderade i samband med COD4 och nu är det alltid någon som sitter och lirar det, dygnet runt så lägg till de i gamertagtråden så ska du se att det trillar in folk.

Postad 06 March 2008 - 23:14

nr1_jag
  • nr1_jag
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0
Hm, jag får väl ha lite tålamod nu när jag addad alla från listan =) Hur fungerar det i praktiken, kommer xbox live att automatiskt dirigera mig till kartor (förutsatt att jag valt samma speltyp t.e.x ground war) som mina "kompisar" är på? eller måste jag själv göra ngt val?

Postad 06 March 2008 - 23:41

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

• 531 inlägg
  • 0
Du kommer se små pilar vid de folk på din friendslist som du kan joina direkt. Då tar du bara join och så hoppar du in i samma spel. Annars får du fråga runt lite om folk vill spela. Har inte spelat själv på ett tag, men då jag spelade var det oftast någon från listan som skapade ett party så alla var tillsammans hela tiden.

Postad 07 March 2008 - 08:31

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Och det är inte bara kul att alltid ha någon att spela med, det är kul att jämföra statistik också :)

Postad 07 March 2008 - 12:15

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Statistiken är skoj - speciellt som jag dödade hela två pers i min första match igår :D

Postad 07 March 2008 - 17:53

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Die COD4 DIE!

Postad 07 March 2008 - 18:23

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0

Min friendslist fullkommligt exploderade i samband med COD4 och nu är det alltid någon som sitter och lirar det, dygnet runt så lägg till de i gamertagtråden så ska du se att det trillar in folk.

yepp, samma här, friends innanCoD4: 5, friends efter CoD4: 94.
Måste göra en vårstädning snart, av 94 så spelar jag med högst 20 st i dagsläget.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.