Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
4226 svar till detta ämne
Postad 08 December 2009 - 18:04
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Hej, ja o min bros skulle spela lite Free for all igår men lyckades inte komma in på samma match, han sitter i gbg o jag i borås, undra hur man gör?
Är väl gjort så får att det inte skall "gå" att fuska antar jag. Prova med något lagspel istället, team deathmatch/search&destroy, domination etc.
Redigerat av genstruktur, 08 December 2009 - 18:10.
Postad 08 December 2009 - 18:13
kiresv
-
kiresv
-
Rookie
-
6 inlägg
Postad 08 December 2009 - 18:23
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Tack då vet ja.
Jag vet inte, det kanske funkar om du är i lobbyn och invitar din bror därifrån men då är det inte säkert han kommer med iofs. Finns nog lite mer erfarna freeforallgubbar i tråden som kan komma med tips?
Postad 08 December 2009 - 18:24
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Det är väl bara att den ena går in i en match och sedan invitar(bjuder in) den andra om det finns någon plats ledig?
Postad 08 December 2009 - 18:26
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Tror inte det går att invita till FreeForAll. Men brorsan borde kunna joina, om det finns platser kvar i lobbyn.
Postad 08 December 2009 - 18:29
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Postad 08 December 2009 - 18:33
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
Det fuskas så in i **** på free for all har jag märkt nu, det är två som kommer in, den ene har tactical insertion (dvs man väljer vart man respawnar) den andra skjuter honom och han respawnar framför honom igen osv till snubben har 25 kills å 0 deaths och han kör med tactical nuke... jag märkte detta av ren slump då två pers gömde sig eller var i ett område där man inte går i vanliga fall, och så fort jag sköt snubben som hade 23 kills och 0 deaths så försvann han ur spelet tillsammans med snubben som hade 23 deaths och 0 kills... Händer mer än hälften av gångerna jag kör free for all.
Riktigt ###### irriterande, fattar inte varför dem har tactical insertion överhuvudtaget då den uppmanar till camping å fusk...
Postad 08 December 2009 - 18:39
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Låter helt klart inte så roligt Dj komodo
Postad 08 December 2009 - 18:40
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Skitkul att joina deras nästa match och göra likadant igen. Fan vad lacka en del blir efter 5-6 matcher
Postad 08 December 2009 - 18:41
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Spela mosh pit, där ingår alla spellägen inkl. FFA. 12p FFA är helt galet på vissa kartor...
Postad 08 December 2009 - 18:42
jake84
-
jake84
-
Amatör
-
-
63 inlägg
nån som är sugen på att lira lite innan CL
Postad 08 December 2009 - 18:50
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Riktigt ###### irriterande, fattar inte varför dem har tactical insertion överhuvudtaget då den uppmanar till camping å fusk...
Tactical Insertion är väl nice iofs för Dominition och andra typer av spel där du ska hålla en plats. Men den kan klart användas til fusk, men det kan nog det mesta om man bara orkar.  Fattar inte varför folk fuskar på det sättet. Jag kan liksom förstå deras tankesätt när de kör Javelin-glitchen "Hö-hö. Kolla mig! Jag spränga alla andra när jag skjuten!!! Hö-hö.". Men att stå i ett hörn av en bana bara för att tvinga fram en tactical nuke? Ja, eller hur?
Postad 08 December 2009 - 18:59
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Finns ju de som kör rena "boostmatcher" också, fattar inte att man orkar hålla på med sånt skit.
Postad 08 December 2009 - 19:11
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Spela mosh pit, där ingår alla spellägen inkl. FFA. 12p FFA är helt galet på vissa kartor...
Mosh pit är en favorit faktiskt. Lite mer avslappnad stämning där också.
Postad 09 December 2009 - 03:26
Jonteponken
-
Jonteponken
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Brukar spela ihop med en polare, kör ett party och invite:ar private chat så man slipper höra alla andra + att de inte hör oss... nu var vi 3 polare igår som körde ett party men det funkar bara att köra private chat mellan 2pers... hur fixar vi att köra private chat på 3pers? Kör STD om det nu spelar nån roll....
mvh
Jonteponken
Postad 09 December 2009 - 05:32
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Det står i spelsättslistan i vilka matcher man kan använda party chat. Minns inte exakt vilka det är, men vet att det inte funkar i TD, HTD, S&D och HS&D.
Postad 09 December 2009 - 06:57
Ottenbaum
-
Ottenbaum
-
Rookie
-
9 inlägg
Brukar spela ihop med en polare, kör ett party och invite:ar private chat så man slipper höra alla andra + att de inte hör oss... nu var vi 3 polare igår som körde ett party men det funkar bara att köra private chat mellan 2pers... hur fixar vi att köra private chat på 3pers? Kör STD om det nu spelar nån roll....
mvh Jonteponken
Inte för att det är svar på frågan, men mutar du alla i gamet hör du varken dom, eller dom dig. Sen att det är för ###### omständligt håller jag med om.
Postad 09 December 2009 - 07:22
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Kör STD om det nu spelar nån roll....
Sexually Transmitted Disease?
Postad 09 December 2009 - 10:01
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Vi brukar använda partychatt men vi måste muta oss där inne.
Då kan folk som inte är med hoppa in för att se hur många vi är och vilka.
Det är ett bra system tycker jag om man vill bli inbjuden osv. Desutom så ser folk om det är någon ide att hoppa in eller inte.
Vissa tycker att det är jobbigt att vara där inne men väl inne i party chatt så trycker man bara på Y så mutas man där inne. (Spelar ingen roll om man står på sin rad lr vart man är bara man är inne i "Party chatt" och ser listan med folk.
Postad 09 December 2009 - 10:38
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Det verkar ha släppt en Patch till PS3, som fixar Javelin Glitch och att man kan gömma sig i stenar osv. Frågan är när det kommer till xbox?
Postad 09 December 2009 - 10:38
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Mosh pit är en favorit faktiskt. Lite mer avslappnad stämning där också.
Det är faktiskt så, men igår hade vi ganska mycket otur med motståndarna  Annars är det faktiskt ganska kul med omväxlingen, blir vääääldigt hektiskt när det blir Free-for-all dock... Men kul att köra hela FFA med bara kniv
Postad 09 December 2009 - 10:45
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Annars är det faktiskt ganska kul med omväxlingen, blir vääääldigt hektiskt när det blir Free-for-all dock... Men kul att köra hela FFA med bara kniv 
Ett ännu enklare sätt är att dricka för mycket kaffe, dessutom är det roligare.
Postad 09 December 2009 - 11:11
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Usch nä... kaffe hit och kaffe dit, drar väl i mig en eller två koppar i månaden,och då av sociala skäl
Hade jag fått i mig koffein innan jag drar igång en run-and-stab match så vetefan hur min handkontroll sett ut efteråt, typ helt köttade joysticks
Postad 09 December 2009 - 11:36
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Det är faktiskt så, men igår hade vi ganska mycket otur med motståndarna 
Jo, men fattade ju vart det barkade när ALLA som hade poäng från förra matchen hamnade i samma lag och vi som var nya blev inslängda i det andra laget. Det, om något, är ett tecken på att de sitter i samma party och att storstryk är att vänta.  Annars tyckte jag vi gjorde ett bra jobb på Search & Destroy. Du skötte precisionsskjutandet och jag kröp bakom med en Heartbeat sensor och berättade vart de var.  Dock, jag börjar fan tro på matchmakingen. Alla klagar på den, men något måste fungera... När jag kör själv så möter jag OK motstånd. Brukar ligga på mid-high i scorelistan. Men när jag hoppade in en match som du spelade (genom 'Join Session'; mao, kastar all matchmaking ut sidan) så märkte man TYDLIGT hur mycket bättre alla var. Sen när vi körde party så lägger sig motståndet någonstans mittemellan. Fast man märker ju att lagarbete slår ut skill rätt fort. Blev rätt hektiskt i Demolition när vi skulle hålla en punkt och alla 6 i motståndarlaget körde med koordinerade attacker + Tactical insertion.
Postad 09 December 2009 - 11:41
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Postad 09 December 2009 - 11:45
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Folk som glitchar bannas av Microsoft 
NÄ?!?
Redigerat av Unregistered6810b893, 09 December 2009 - 11:46.
Postad 09 December 2009 - 12:01
nybörjar micke
-
nybörjar micke
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
Spelade live för första gången igår och det var ganska kul. Dock tycker jag det vore rättvisare om man som rookie hade tillgång till alla vapen, perks osv. medan de som spelat 500 timmar bara borde klara sig med en kniv. Och utan några perks.
Postad 09 December 2009 - 12:19
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Spelade live för första gången igår och det var ganska kul. Dock tycker jag det vore rättvisare om man som rookie hade tillgång till alla vapen, perks osv. medan de som spelat 500 timmar bara borde klara sig med en kniv. Och utan några perks. 
Så kan man tycka. Tråkigt bara att väldigt mycket avgörs av hur mycket lagg det är..
Postad 09 December 2009 - 13:59
eeman
-
eeman
-
Användare
-
-
126 inlägg
Så kan man tycka. Tråkigt bara att väldigt mycket avgörs av hur mycket lagg det är..
1+ Jag har faktiskt börjat kliva ur spelen när man inser att de 2 gula/3 gröna strecken innebär eftersläpande, enligt mig helt ospelbart! Visst, det förstör väl en aning för w/l-ration men skitsamma, det går verkligen inte att spela när man måste anpassa sig till att vissa motståndare får syn på ens gubbe 1 sek innan "man själv" kliver runt ett hörn...
Postad 09 December 2009 - 14:13
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
NÄ?!?
Jo och Sony har INTE gjort det... Lite märkligt kan jag tycka att ett fel i ett spel som uttnyttjas av spelarna straffas med att man inte får använda Xbox Live. Framförallt detta typ av felet som inte kräver så mycket av spelaren. "tar fram javelin och lösgör en granat och bli skjuten"? Visserligen väldigt spelförstörande men det är spawntubing också eller varför inte "Döda alla medspelare i starten i HC Search And Destroy med en RPG i Cod4"... Blir dessa bannade? Folk har ju gjort värre saker innan utan att bli straffade som att springa utanför banan m.m. som är ett mycket mer medvetet fusk. ... och hur har MS upptäckt detta, hur vet de vilka spelare som utnyttjar detta?
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 09 December 2009 - 14:19.
Postad 09 December 2009 - 14:53
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Jag irriterar mig på dessa snubbar med radarvapnet. Undrar alltid hur det går till när de plockar mig tills jag ser reprisen. Tycker man skulle kunna bojkotta dem. Jag försöker bara räkna bort dem som inte delaktiga i spelet, blir inte lika arg då  Fusk är vad det är i mina ögon, men inte i Infinitys tydligen.
Snabba reaktioner, taktiskt tänk och god hörsel bör premieras. Inte radarvapen!
Postad 09 December 2009 - 15:05
Bizhop
-
Bizhop
-
Forumräv
-
-
825 inlägg
Jag irriterar mig på dessa snubbar med radarvapnet. Undrar alltid hur det går till när de plockar mig tills jag ser reprisen. Tycker man skulle kunna bojkotta dem. Jag försöker bara räkna bort dem som inte delaktiga i spelet, blir inte lika arg då Fusk är vad det är i mina ögon, men inte i Infinitys tydligen.
Använd Ninja perken så ser dom inte dig på Heartbeat sensorn, och om du oxå använder Cold-Blooded så syns du inte på UAV, air support, Sentry Guns, och thermal. Jag använder alltid dessa i HC, men det spelar fan ingen roll, dör något såinutavhelfvete hela tiden iaf....börjar inse vad det beror på...me suck.
Postad 09 December 2009 - 15:07
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Jag irriterar mig på dessa snubbar med radarvapnet. Undrar alltid hur det går till när de plockar mig tills jag ser reprisen. Tycker man skulle kunna bojkotta dem. Jag försöker bara räkna bort dem som inte delaktiga i spelet, blir inte lika arg då Fusk är vad det är i mina ögon, men inte i Infinitys tydligen.
Jag blev riktigt irriterad i början med på dessa som använde Heartbeat-sensor. Sen när jag väl fick den så var den riktigt svår att spela med då man oftast bara tittar på just den lilla "radarskärmen". Du får perken Ninja senare som gör att du inte syns på dessa så är det lilla problemet löst. Jag har dock inte använt Ninja på hur länge som helst utan kör med Sitrep istället så jag bryr mig inte så mycket om de har detta lilla tillbehör.
Postad 09 December 2009 - 15:07
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Jo och Sony har INTE gjort det...
Lite märkligt kan jag tycka att ett fel i ett spel som uttnyttjas av spelarna straffas med att man inte får använda Xbox Live. Framförallt detta typ av felet som inte kräver så mycket av spelaren. "tar fram javelin och lösgör en granat och bli skjuten"? Visserligen väldigt spelförstörande men det är spawntubing också eller varför inte "Döda alla medspelare i starten i HC Search And Destroy med en RPG i Cod4"... Blir dessa bannade?
Folk har ju gjort värre saker innan utan att bli straffade som att springa utanför banan m.m. som är ett mycket mer medvetet fusk. ... och hur har MS upptäckt detta, hur vet de vilka spelare som utnyttjar detta?
Tror nog herr Humming är lite sarkstisk mot dig  Detta togs upp förra veckan redan: https://www.minhembi...s...t&p=2684582
Postad 09 December 2009 - 15:32
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
1+
Jag har faktiskt börjat kliva ur spelen när man inser att de 2 gula/3 gröna strecken innebär eftersläpande, enligt mig helt ospelbart! Visst, det förstör väl en aning för w/l-ration men skitsamma, det går verkligen inte att spela när man måste anpassa sig till att vissa motståndare får syn på ens gubbe 1 sek innan "man själv" kliver runt ett hörn...
Ja det kan faktiskt handla om så mycket som en sekund såg jag igår. Känns helt meningslöst att lira då, då är det bättre att göra nåt annat, hänga tvätt eller så. Självklart hoppar jag ur lobbyn så fort matchen är slut om det laggar. Ang Heartbeart Sensor. Jag kör ninja på alla mina klasser. Alltid. Att spela med HS känns alldeles för tråkigt och stolpigt, ingen närvarokänsla alls.
Redigerat av ljud, 09 December 2009 - 15:36.
Postad 09 December 2009 - 15:35
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Jag blir galen snart, det är omöjligt att hitta matcher. Igår satt jag och vänta 35-40min innan jag kunde hitta en HC TDM men efter 2min spel loggades ut från server och min modem/router som är trådad tappa kontakt med boxen! Jag uppgraderade min comhem 50/10 till deras s.k XXL 100 och fick en ny höghastighet modem/router, sen dess har jag haft enorma problem med uppkopplingen. Kanske ska göra en port-forwarding men hur gör man det? Gick in i denna sajt men min nya router/modem Netgear CG3100 fanns inte listad. Need help
Postad 09 December 2009 - 16:04
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Tror nog herr Humming är lite sarkstisk mot dig  Detta togs upp förra veckan redan: https://www.minhembi...s...t&p=2684582
Jaså på det viset  lätt hänt och missa när man inte hänger här för jämnan
Postad 09 December 2009 - 16:12
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Kanske ska göra en port-forwarding men hur gör man det? Gick in i denna sajt men min nya router/modem Netgear CG3100 fanns inte listad.
Kollat på denna? Fast stäng inte av NAT som de snackar om; du kommer med största sannolikhet bli olyckligt då.
Postad 09 December 2009 - 17:16
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Kollat på denna?
Fast stäng inte av NAT som de snackar om; du kommer med största sannolikhet bli olyckligt då.
Tack humming,
Postad 09 December 2009 - 18:41
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jag blev riktigt irriterad i början med på dessa som använde Heartbeat-sensor. Sen när jag väl fick den så var den riktigt svår att spela med då man oftast bara tittar på just den lilla "radarskärmen". Du får perken Ninja senare som gör att du inte syns på dessa så är det lilla problemet löst. Jag har dock inte använt Ninja på hur länge som helst utan kör med Sitrep istället så jag bryr mig inte så mycket om de har detta lilla tillbehör.
De få gångerna jag plockat upp vapen med heartbeat sensor på så spelar jag som vanligt, tittar inte på skärmen alls typ. Man hör ju NÄR man behöver titta på den, och då kollar man på den, piper ju dessutom högre ju närmre fienden man är. Angående sitrep, och då främst pro, så är den ju väldigt användbar speciellt på S&D  Man hör EXAKT var fienden är, dom hörs på långt avstånd när dom kommer klampandes, till och med folk med ninja pro hörs när de springer  Sen är det ju alltid skönt att slippa claymores och dyl
Postad 09 December 2009 - 22:38
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Jag får bli en ninja då framöver. Inte låst upp så mycket ännu, tar tid att levla upp för mig  Så ska jag massakera radarfuskarna!
Postad 10 December 2009 - 08:49
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
De få gångerna jag plockat upp vapen med heartbeat sensor på så spelar jag som vanligt, tittar inte på skärmen alls typ. Man hör ju NÄR man behöver titta på den, och då kollar man på den, piper ju dessutom högre ju närmre fienden man är.
Angående sitrep, och då främst pro, så är den ju väldigt användbar speciellt på S&D Man hör EXAKT var fienden är, dom hörs på långt avstånd när dom kommer klampandes, till och med folk med ninja pro hörs när de springer  Sen är det ju alltid skönt att slippa claymores och dyl 
Tyckte Heartbeat-sensorn var riktigt bra i början när spelet kom och innan folk använde Ninja... Kunde ha 10 kills enbart pga av att titta på den. Nu har jag den bara på en klass... spelar bättre utan! Däremot kan den va bra på search o destroy om man är ensam kvar mot en eller några stycken så man får en hint om var på banan man ska vara, om man ska täcka A eller B...
Postad 10 December 2009 - 08:51
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Tyckte Heartbeat-sensorn var riktigt bra i början när spelet kom och innan folk använde Ninja... Kunde ha 10 kills enbart pga av att titta på den. Nu har jag den bara på en klass... spelar bättre utan!
Däremot kan den va bra på search o destroy om man är ensam kvar mot en eller några stycken så man får en hint om var på banan man ska vara, om man ska täcka A eller B...
Kör inte du endast S & D?
Postad 10 December 2009 - 10:38
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
till och med folk med ninja pro hörs när de springer 
Postad 10 December 2009 - 11:35
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Är lite emot såna perks som motarbetar varandra, typ som sitrep pro och ninja pro, men man kan iaf inte ha dem båda samtidigt. Typ som att ha stopping power OCH Juggernaut
Postad 10 December 2009 - 12:31
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Är lite emot såna perks som motarbetar varandra, typ som sitrep pro och ninja pro, men man kan iaf inte ha dem båda samtidigt. Typ som att ha stopping power OCH Juggernaut 
Jag tycker balanseringen av Perks och tillbehör fungerar väldigt bra. Det får ju inte bli så att en Perk är för överlägsen så att alla använder den och de som inte gör det har ett rejält underläge.
Redigerat av Bergan, 10 December 2009 - 12:32.
Postad 10 December 2009 - 14:27
Unregistered37658
-
Unregistered37658
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Jag funderar på om inte heartbeat grejen är lite buggig. Jag har ninja på alla min klasser skall sägas. Ta bara som igår kväll. Jag kommer själv runt ett hörne, det finns ingen i mitt lag i närheten av mig och bang. Stendöd. Då jag pinsamt var sista poängen eller vad man skall säga, så får man ju se en jätte rolig repris över mitt öde och vad får jag se. Jo ett jätte stort utslag på grabbens heartbeat. Till och med min polare som som vet att jag kör med ninja reagerade.
Detta har hänt flera gånger när man kollar på killcamen och jag är helt hundra på att jag har vart själv flera gånger. Har bland annat hänt när jag kört S&D och vart sista gubben i liv.
Nån mer som råkat ut för detta???
Postad 10 December 2009 - 14:29
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Tjohoo, jubileum på 1000 matcher spelade  exakt 1.00 i ratio dessutom haha.
Postad 10 December 2009 - 14:47
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Jag funderar på om inte heartbeat grejen är lite buggig. Jag har ninja på alla min klasser skall sägas. Ta bara som igår kväll. Jag kommer själv runt ett hörne, det finns ingen i mitt lag i närheten av mig och bang. Stendöd. Då jag pinsamt var sista poängen eller vad man skall säga, så får man ju se en jätte rolig repris över mitt öde och vad får jag se. Jo ett jätte stort utslag på grabbens heartbeat. Till och med min polare som som vet att jag kör med ninja reagerade.
Detta har hänt flera gånger när man kollar på killcamen och jag är helt hundra på att jag har vart själv flera gånger. Har bland annat hänt när jag kört S&D och vart sista gubben i liv.
Nån mer som råkat ut för detta???
Det är tydligen så att man syns på heartbeat-sensorn på kill-camen, men inte under själva spelets gång. Tjohoo, jubileum på 1000 matcher spelade exakt 1.00 i ratio dessutom haha.
Hur många varv har du kört prestige nu då?
Postad 10 December 2009 - 16:20
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
We all know that Modern Warfare 2 had a huge launch, but perhaps more impressive has been its staying power. Other games have had big launches but they tend to slow down rather quickly.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|