Die COD4 DIE!
Hatisk på Fredagskvällen?
Angående Friendslisten, jo det blev en hel del fler personer på den efter COD4. Hade väl 5st innan och 60 efter, ändå har jag tagit bort en del som aldrig är online.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 07 March 2008 - 19:01
Hatisk på Fredagskvällen? Angående Friendslisten, jo det blev en hel del fler personer på den efter COD4. Hade väl 5st innan och 60 efter, ändå har jag tagit bort en del som aldrig är online. Postad 07 March 2008 - 19:23
Har nog lagt till 100-120 st sen jag skaffade COD4
Postad 07 March 2008 - 20:20
Friends listen har jag typ alltid 95-98 rensar ganska ofta.
CoD4 höjde väl den med 50 pers. Postad 08 March 2008 - 23:49
Är inne i nån jävligt bra streak nu.
Drar ca 30-35 kills per match team hardcore. Otroligt roligt Behöver knappt göra weapon-challenges då man tjänar 7-800 xp per gång xD Postad 09 March 2008 - 12:05
Jag skiter i challenges nu, spelar med vapen som jag faktiskt kan skjuta med ist. Går lite bättre då =P Vi bstämma nån kväll o få ihop en 12st o lira!
Postad 09 March 2008 - 13:12
Jo jag märkte det igår du, jag och heavytompish snittade typ 10 per match och så kommer du och slaktar med 40 Postad 09 March 2008 - 20:46 Det roliga är ju att jag bara lirat konsoll-fps sen november Postad 10 March 2008 - 20:37
Vad tomt det känns nu . Guld korset är klart & vapnen är klara & nu även alla challenges .
Är det bara att sätta sig & vänta på 5an ?? . Blev nytt klan namn (Done) Postad 11 March 2008 - 11:23
Jag orkar varken bry mig om challenges eller prestige längre. Försöker jobba upp min statistik (death/kill ratio) istället och på tanke på hur kass man var i början finns det några till kvar och döda innan jag är ifatt
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 11 March 2008 - 11:25. Postad 11 March 2008 - 11:51
Nu när jag fått mitt guldkors å e på rank 55 så har jag lagt CoD4 på hyllan ett tag för att kunna koncentrera mig mer på mina 5 hittills orörda spel (får lite achievementsnojja snart).
CoD4 har ju fått all min uppmärksamhet dem senaste 4-5 månaderna. Och så länge dem inte släpper nya banor så kommer den stå på hyllan. Att det inte är lika många som spelar CoD4 som förrut gör saken inte mkt bättre. Postad 11 March 2008 - 17:01
Jag tycker fortfarande det är ganska många som lirar cod4 när man loggar in på liven. För min egen del gör det inget om det bara är 5-6 stycken som lirar när jag loggar in då jag är trött på groundwar... Jag spelar i stort sett bara med 10-15 stycken och de har jag spelat med från start och de lirar fortfarande, hälften är väll här från min hembio sedan är det några outsiders som snigelslemmet och tumbauffe m.m...
Hade ju vart kul och fortsätta lira med samma gubbar sen när cod4 hamnar på hyllan, frågan är vilket som blir nästa skjutarspel man ska lägga all uppmärksamhet på. BF Bad Company kanske? Postad 11 March 2008 - 17:51 Jag är gärna med å pangar lite när Battlefield kommer ut Postad 12 March 2008 - 01:39
Själv har jag nog inte spelat på 3v. HUr bra det än är så tröttnar man lite men kommer det nya banor så är man nog mer på igen
Postad 12 March 2008 - 07:51
Jag är så förbannad på min internetleverantör.
Enligt TP-test har jag som lovat 2 Mbit men kan jag spela COD 4 Lve? Nä det kan jag fan inte, laggar ********. Postad 12 March 2008 - 09:38
Jag har lite svårt att fokusera på 2 skjutarspel på samma gång. Brukar va att man har ett fps-spel man kör och ett bilspel och sen något annat spel typ nhl 08... men att tex både spela cod4 och battlefield så blir det jobbigt och välja vilket man ska spela varje kväll, framförallt om det är som i cod4 där man levlar hela tiden då vill man ju lägga all fokus på det. Cod4 är ju sjukt bra och kul och det kommer hålla länge men till sist tröttnar man som någon sa. Och de nya banorna kommer man väll köra sönder på några veckor antar jag....
Hade tänkt spela army of two men blir nog att hoppa det och sikta in sig på BF bad company och sedan lite längre fram i sommar Farcry 2! Tror att BF kan bli riktigt skoj i mp-läge... är det ens nån ide och köra Sp där? Spelade aldrig BF2 så vet inte hur det utvecklats... Körde BF1942 och vietnamn på PC och det var skitkul i mp-läge Redigerat av Unregistered2b236a0e, 12 March 2008 - 09:44. Postad 12 March 2008 - 16:49
Tja
Jag införskaffade detta idag. Hur hittar man folk som man vill spela med? Är inte så sugen att spela med tyskar. O.B.S Detta är absolut mitt första spel på 360 så jag har skit dålig koll. Tag: mocusSWE Postad 12 March 2008 - 18:03 Adda svennar, där hittar du de flesta Postad 12 March 2008 - 18:57 Adda svennar, där hittar du de flesta Ok, visst. men hur och vart? Som sagt helt grön Postad 12 March 2008 - 21:35 Du väljer bara Add Friend, sen skriver du in personens Gamer Tag. Sen ska du se att det löser sigAdda svennar, där hittar du de flesta Kill you later Postad 13 March 2008 - 12:52
Kanske gammal men nu spritter det i kroppen lite
http://www.gamespot....;om_clk=topslot ![]() Broadcast ![]() Creek haze_ förstår du är helt till dig över denna haha. Large outdoor map Sen 2 till som det inte finns info om ännu Redigerat av asbra, 13 March 2008 - 12:55. Postad 13 March 2008 - 12:59
Ja fifan dra ballen långsamt i gruset!!, det där ser riktigt najs ut!
Kommer bli så skoj och köra tex search and destroy på de nya mapsen! Var det tre stycken nya som skulle komma? Första banan ser ut som nåt köpcenter... Tydligen en TV-stationen från SP-läget, lite RB6 Vegas-vibbar där!! Redigerat av Unregistered2b236a0e, 13 March 2008 - 13:05. Postad 13 March 2008 - 13:10
Det blir fyra, vart tänkt att bli 3.
Tänkte dra en lite episod. Igår tänkte jag avbeställa mitt autogiro för xbox live och jag ringer supporten. xbox live supporttjej: Välkommen till Xbox live support vad kan jag stå till tjänst med? jag: Jo hej jag skulle vilja stänga av mitt xbox live prenumeration xbox live supporttjej: Visst kan vi ordna det, då skulle jag behöva din gamertag jag: ahum.. den är *klick* Jag la på alltså. Kommer aldrig bli av med mitt xbox live. Jag sitter ju i samma klubb som diareehampus och fittsnopp. In it for life haha. Postad 13 March 2008 - 15:03
Finns de nåt sjyst erbjudande på cod4 ute i butikerna nu eller? Gärna i gbg området eller internet
Är det många som lirar på Live fortfarande? Redigerat av Unregistered801fc485, 13 March 2008 - 15:16. Postad 13 March 2008 - 15:15
Spara inte hår om du inte kan klippa av det som det gamla ordspråket går =P Postad 13 March 2008 - 15:35
Ni som krigar mycket på Live, vilken puffra rekomenderar ni? Jag tycker att vilken jag än väljer så verkar alla andras vapen ta bättre än mina ärtor... Eller så siktar jag som en kråka?
Postad 13 March 2008 - 16:11
M16 eller MP5 med stopping power, gör underverk.
Men smaken är som baken liksom. Postad 13 March 2008 - 19:18
Spelet ligger etta på Live-listan, så ja. Kommer nog att spelas mycket i minst två år framåt. Gears of War ligger ju fortfarande fyra liksom, och dess onlineläge är mycket mer begränsat än COD4. Postad 13 March 2008 - 19:54
Allt är en smaksak. Men tycker du dina vapen inte tar mycket skada, testa perken Stopping Power. Den förbättrar verkligen det. Men mina favvo vapen är M16, AK-47, AK-74u och M21. Sen till dig asbra. Tack som fan för bilderna. De nya banorna ser helt underbara ut. Kan inte vänta på dem. / Alex Postad 13 March 2008 - 20:12
Varför skulle du vilja bli det? 'The map pack will be available on the Xbox 360 and PlayStation 3 in the coming months'. Låter ju jättelovande, lagom till midsommar då kanske. Postad 13 March 2008 - 23:14
Köpte spelet idag, ######r va snyggt de e
Well well, 449 kr på Elgiganten. Nu kommer det konstiga. Jag tänkte beställa det på deras hemsida för det priset och när jag sen skulle välja betalningssätt så kunde man antingen välja VISA/Mastercard eller Collect@store. Då visar det sig att om man, som jag, väljer Collect@store så "bokar" man spelet och kan betala och hämta ut det i butik - för internet priset. helt galet. Deras butikspris var 599. Aja, gött va de iaf. Postad 13 March 2008 - 23:43 Hade samma problem förut. Ringde supporten när mitt Live knasade, och då bad dom om min mailaddress, som nu råkar vara Duochdinmamma@.... Så ni kan ju själva tänka er hur det blev. Supporttjejen trodde att jag drev med henne först:D Postad 14 March 2008 - 00:40
Det går ju faktiskt att byta gamertag, även om det kostar några MS-pengar. Postad 14 March 2008 - 07:04
Var hittar man den Live-listan? Postad 14 March 2008 - 07:58
Men vart på hemsidan står det att 449:- är deras internetpris - INGENSTANS. Jag körde med detta mot EG i Gislaved som också tog 599:-, och fick prisgaranti. Inte 449 kr men ändå 499:- = 100 kr rabatt. Postad 14 March 2008 - 10:27 Jag ringde deras kundtjänst för att kolla om 449 gällde i butik också, men det var endast internet pris. Som tur va så fanns det ju Collect@store. Gött Postad 14 March 2008 - 11:12
OT:
Kolla köpvillkoren på EG:s hemsida: Alla priser på hemsidan är priser som endast gäller i internetbutiken. De gånger det står "internetpris" bredvid så betyder det tydligen att: "Dessa produkter har vi priskollat mot våra huvudkonkurrenter på internet..." Detta är naturligtvis en medveten strategi för att locka folk till varuhuset i tron att det är samma pris där som på hemsidan. När folk sedan står där med lång näsa så är det nog många som handlar ändå, när de ändå har åkt dit. OT slut... Postad 14 March 2008 - 11:15 Jo, det är inte ofta man ger ut mailen till folk då den är samma som mitt gamertag Ganska pinsamt när man är tvungen att säga den Postad 14 March 2008 - 14:16
Haha, klart man kan byta men jag har redan lagt ut pengar på att byta namn 2 gånger iår ;D
Typ de pengar jag sparar Fan har youtubeat snipervideos. IRL och cod4, jag är fan peppad på att börja slunga iväg kulor och vara den alla hatar, mer än vanligt. Postad 14 March 2008 - 15:11
Hur stor chans tror ni att det är att CoD4-gänget uppdaterar spelet med en Splitscreen över LIVE? Tydligen är detta något som många vill ha och folk har skrivit på massa petitions å sånt. Vore coolt att lira tillsammans över LIVE.
Samt varför i h e l v e t e finns inte alla online maps med i Splitscreen mode? Redigerat av Unregistered801fc485, 14 March 2008 - 15:17. Postad 14 March 2008 - 17:40
Noll eller mindre. Postad 14 March 2008 - 18:41 Jag får nog hålla med herr Bananplanta om den saken. Chansen för att dom lägger till ett splitscreen läge online är nog som sagt mindre än noll, då dom istället jobbar med CoD5. Vi får vara glada att dom har lagt ned lite jobb på att släppa några nya maps istället. Postad 15 March 2008 - 02:52 Det är väl inte ens samma utvecklare till cod5 som 4a?Jag får nog hålla med herr Bananplanta om den saken. Chansen för att dom lägger till ett splitscreen läge online är nog som sagt mindre än noll, då dom istället jobbar med CoD5. Vi får vara glada att dom har lagt ned lite jobb på att släppa några nya maps istället. Det enda jag läste var att det var önskat och att folk hade skrivit på petitions å sånt. Postad 15 March 2008 - 10:25 Det är väl inte ens samma utvecklare till cod5 som 4a?Jag får nog hålla med herr Bananplanta om den saken. Chansen för att dom lägger till ett splitscreen läge online är nog som sagt mindre än noll, då dom istället jobbar med CoD5. Vi får vara glada att dom har lagt ned lite jobb på att släppa några nya maps istället. Nej det är ju två olika utvecklare så det låter osannolikt att det skulle vara därför =p Postad 15 March 2008 - 11:33
Stämmer bra att det är olika utvecklare, men det är ändå inte troligt att det kommer någon sådan uppdatering.
Postad 15 March 2008 - 11:39
Varför ska de byta utvecklare igen? Nu vet jag inte hur bra Treyarch är men vad jag hört var 3:an inte lika vass som de övriga, har själv bara lirat 1:an, 2:an och Modern Warfire och jag tycker infinity ward gjort sitt jobb utmärkt!! De har ju fått massa priser och beröm så varför bryta ett vinnande koncept?
Förhoppningsvis kommer Infinity ward fortsätta uppdatera Modern Warfire med banor och dylikt framöver trots att en 5:a kommer släppas. Ett tröst är väll att kanske ett nytt Cod från Infinity ward kanske bara är 20 månader bort. "Högste chefen på Activision Blizzard, Robert Kotick, passade även på att säga att man tänker anamma EA:s modell med att släppa spel ur sina stora serier varje år. En modell som inte brukar vara helt omtyckt av spelare som menar på att kvaliteten blir lidande." Gör IW och Treyarch ett spel varannat år så behöver det inte bli lidande för då har de 2 år på sig och göra sitt lir. Och dessutom tillbaka till WW2 i Cod5... kanske kan va skoj men föredrar de nya coolare höghastighetsvapnen som används nu istället för de gamla träbössorna! Redigerat av Unregistered2b236a0e, 15 March 2008 - 11:43. Postad 16 March 2008 - 11:18
Ja inte faen äre lika coolt! Frågan är ju om man kan göra det mycket bättre är COD4 i dagsläget, kommer det nya banor så finns de väl inte mycket att gnälla på? Postad 16 March 2008 - 12:49
tror d var spelare från detta forum som lirade lite matcher online i lördags. Ville bara tacka för inviten! Första gången jg spelade med svenskar online och d var grymt kul =)
Dock fick man besök redan efter 2:a matchen, så blev en kort sepssion för mig..o. Hoppas vi möts ngn mer gång! Postad 16 March 2008 - 18:50
men allvarligt, hae du väntat ända till nu och får det inte billigare än så, jag köpte det på Elgiganten i karlstad i början av november för 479kr. surt för dig 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |