Känns som att det är vid den tiden som lagget börjar ta över
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 11 December 2009 - 07:35
Känns som att det är vid den tiden som lagget börjar ta över
Postad 11 December 2009 - 07:48
Är det fler än jag som tycker det blir väldigt svårspelat runt tio-tiden och framåt på kvällen?
Känns som att det är vid den tiden som lagget börjar ta överHar märkt det flera dagar i rad nu.. kanske bara jag som är överkänslig och klagar för ingenting? Men ärligt talat, jag HATAR att förlora när det inte beror på skicklighet, utan på lagg som man inte kan kompensera för..
Jag har också märkt av det, tycker det blir en markant skillnad. Man kan behöva skjuta ett mag för att ens få effekt. Inte bara det som är problemet, av kanske två timmars spelande igår så gick det åt en halvtimme som man bara satt och letade matcher. Om det inte är för pissig ping så stängs lobbyn helt plötslig eller så blir det generalhäng när matchen laddas.
Spelar för det mesta Ground War med 2-3 pers i ett party.
Det börjar ta udden av det roliga nu.
Postad 11 December 2009 - 07:56
Är det fler än jag som tycker det blir väldigt svårspelat runt tio-tiden och framåt på kvällen?
Känns som att det är vid den tiden som lagget börjar ta överHar märkt det flera dagar i rad nu.. kanske bara jag som är överkänslig och klagar för ingenting? Men ärligt talat, jag HATAR att förlora när det inte beror på skicklighet, utan på lagg som man inte kan kompensera för..
Håller med, efter 21:00 - 21:30 är det mycket lagg i systemet och svårt att joina matcher (har väntat som längst 40min), kan bero på att fjortis amerikaner kommer hem från skolan då? J-vligt irriterande att vi i europa inte har egna servrar.
Skjuter man en på foten/magen räknas det som headshoot eller när jag springer förbi en motståndare och knivar men dör själv efter 2-3 sek!
Postad 11 December 2009 - 08:15
Jag tyckte vi hade riktigt dålig connection igår när vi lirade från kl 20 och framåt.
Det kan ha varit en av mina sämre dagar någonsin trots att vi ändå vann när vi körde HC Headquarters.
Körde mestadels med F2000 bössan vilket kan ha bidragit en del till min usla k/d ratio igår. Men det verkade sig som om min otur även spreds sig till de andra bössorna med senare på kvällen.
Det får helt enkelt bli nya friska ikväll med välbeprövade bössor istället!
Postad 11 December 2009 - 08:39
Fan för lagg!
Postad 11 December 2009 - 08:44
Postad 11 December 2009 - 08:44
Är bara o knalla ner till butiken o hämta upp en MW2 Superelite-box, vilken otur!!
Postad 11 December 2009 - 09:25
Spelar mest på kvällen efter 20.00
Nu när man börjat spela HTD så går det inte att gå tillbaka till "vanliga" TD eller free for all. Underbart att ha en UMP.45 med ACOG Scope och Rapid fire. Sikta och tryck och motståndaren dör. I TD eller FFA så är det sikta, töm magasinet och så kanske motståndare dör. Kör jag med SCAR så får man även där nästan tömma ett helt magasinet, dessutom gör rekylen att man skjuter hej vilt.
Redigerat av DennisA, 11 December 2009 - 09:26.
Postad 11 December 2009 - 10:00
Ollieee: Kör du med mus o tangentbord? Snackade med snubbarna igår och 4 av dom gjorde det och det underlättade någon kopiöst enligt dem. Hmmm.. skal banne mig prova det jag med. Dom hade också kopplat Xboxen till dator skärmen, vet inte hur stor hjälp det skulle vara men klart mer komfortabelt att lira så om man kör med mus. Dock va dom allihopa på prestige 3-4.
Postad 11 December 2009 - 10:06
Då var det dags igen...Ollieee: Kör du med mus o tangentbord? Snackade med snubbarna igår och 4 av dom gjorde det och det underlättade någon kopiöst enligt dem. Hmmm.. skal banne mig prova det jag med. Dom hade också kopplat Xboxen till dator skärmen, vet inte hur stor hjälp det skulle vara men klart mer komfortabelt att lira så om man kör med mus. Dock va dom allihopa på prestige 3-4.
Postad 11 December 2009 - 10:11
nä nu är jag så trött på det här knivandet, spelade mot ett gäng igår natt som bara rände runt med kniv, förstörde hela mitt upplägg med min ACR
Kill ratio= Aaaagh!!!!
Ollieee: Kör du med mus o tangentbord? Snackade med snubbarna igår och 4 av dom gjorde det och det underlättade någon kopiöst enligt dem. Hmmm.. skal banne mig prova det jag med. Dom hade också kopplat Xboxen till dator skärmen, vet inte hur stor hjälp det skulle vara men klart mer komfortabelt att lira så om man kör med mus. Dock va dom allihopa på prestige 3-4.
Så du ska fuska med hjälp av mus & tgb för att få bättre kill-ratio!! Jag är 100 på att alla härinne ink Ollieee kör med bara kontroll som man ska göra på konsol.
Postad 11 December 2009 - 10:18
Så du ska fuska med hjälp av mus & tgb för att få bättre kill-ratio!! Jag är 100 på att alla härinne ink Ollieee kör med bara kontroll som man ska göra på konsol.
Nä då, det vart bara lite ironi från min sida. Dåligt formulerat. Skrev tidigare i tråden om detta.
Jag kör uteslutande med konsol blir bara snurrig i huvudet av möss med 4000dpi.
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 11 December 2009 - 10:20.
Postad 11 December 2009 - 10:19
Kör inte du endast S & D?
Jo kör nästan bara search and destroy
Men det är ju sällan man är kvar ensam.... eller det händer alldeles för sällan för att jag ska orka köra med heartbeat sensor och spela en hel omgång för att KANSKE vara själv kvar i slutet. Sedan gäller det ju att de som är kvar inte har Ninja också. Men de få gånger jag vart ensam kvar med heartbeat sensor och motståndarna inte haft Ninja-perken så har jag nästan alltid gått segrande ur omgången
Postad 11 December 2009 - 10:19
Nä då, det vart bara lite ironi från min sida. Dåligt formulerat. Skrev tidigare i tråden om detta.
Jaha, hehe
Du startade nästan 3:e världskriget med ditt inlägg.
Redigerat av Lias08, 11 December 2009 - 10:21.
Postad 11 December 2009 - 10:25
Men nu så blir det en ofrivillig paus i helgen, då min box lämnade in för gott igår kväll..
Att spela på liten datorskärm är helt uteslutet för min del, då jag tycker att känslan är bättre på tv. Konsolspel ska liras på tv med handkontroll!!
Postad 11 December 2009 - 10:28
Konsoll ska spelas med kontroll, så är det bara!
Postad 11 December 2009 - 10:30
Det är väl bara att den ena går in i en match och sedan invitar(bjuder in) den andra om det finns någon plats ledig?
i cen hev playing in yor party??
Postad 11 December 2009 - 10:34
i cen hev playing in yor party??
En förrädare i denna tråd!
Tröttnad på PS3:an?
Postad 11 December 2009 - 10:35
Jag har svårt att förstå hur en mus och tangentbord skulle kunna "översätta" rörelserna från kontrollen på ett bra sätt?
Konsoll ska spelas med kontroll, så är det bara!
Trist: http://www.youtube.c...h?v=0x9IJUIo6Fc
Postad 11 December 2009 - 10:38
En förrädare i denna tråd!
![]()
Tröttnad på PS3:an?
hej love.
nja, jag snackade med lifter nyss och fick en liten nostalgikänsla. har inte rört ps3an sen RES5 typ, och kommer nog inte ge den fler chanser. någon som vill köpa en? haha
sett lite gameplayvideos på youtube från mw2 och blev hyffsat sugen. har ni blivit duktiga än?
Postad 11 December 2009 - 10:44
Han/hon var sämst med sin mus & tgb, handkontrollgubbarna plockade honom gång på gång dessutom kampade han väldigt mycket.
Sen är det inte så snyggt att lira med en bild på handkontroll i rutan under GP.
Postad 11 December 2009 - 10:55
Har ju ingen box själv så jag kan kolla, men tacksam om någon meddelar om/när den kommit!!
Postad 11 December 2009 - 11:04
Tragiskt mer tycker jag. Hoppas de kan komma på ett sätt att kolla om man kör på detta sätt. Är så tråkigt när man möter nån som "fuskar" eller vad man skall säga. Ibland så kan det vara ganska lätt att se vilka som kör med mus och tangetbord. Tittar man hur siktet går i kill camen så känns det som att det är mycket yviga rörelser. Många gånger så går siktet upp och ner samtidigt som det rör sig i sidled. Jag kanske är helt ute och cyklar, men så känns det som iallafall.
Postad 11 December 2009 - 11:10
En n00b-fråga:
Vad är det som gör att snipern blir ett "automatvapen", dvs att man inte behöver ladda mellan varje skott, och att man inte behöver "hålla andan". Sett flera som kör med sniper där skotten kommer i snabb följd (inte som maskingevär men det behövs inte laddas mellan varje skott).
Är det någon perk eller är det något fusk?
/D
Redigerat av DennisA, 11 December 2009 - 11:22.
Postad 11 December 2009 - 11:43
Någon som vet om updaten kommit ännu. Den ska komma idag så vi äntligen slipper alla stencampare och javelinglitchare.
Har ju ingen box själv så jag kan kolla, men tacksam om någon meddelar om/när den kommit!!
jag va inne precis och boxen uppdaterades men tänkte inte om det va till spelet just.
Postad 11 December 2009 - 12:00
Jag fick en uppdatering till spelet nu när jag loggade in.
Tack för infon!!
Postad 11 December 2009 - 12:02
Bara intervention-snipern som är bolt action, de andra är semiautomatiska.En n00b-fråga:
Vad är det som gör att snipern blir ett "automatvapen", dvs att man inte behöver ladda mellan varje skott, och att man inte behöver "hålla andan". Sett flera som kör med sniper där skotten kommer i snabb följd (inte som maskingevär men det behövs inte laddas mellan varje skott).
/D
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 December 2009 - 12:02.
Postad 11 December 2009 - 12:38
Kan vara FAL också, med då är det ju med Thermal eller ACOG. Jäkligt skönt vapen, tycker inte det finns nåt skönare än att få kill med den bössan. Tycker det verkar ganska få som använder den. Man kan ju skippa Stopping Power på den och köra ColdBlooded istället.En n00b-fråga:
/D
Postad 11 December 2009 - 12:41
Kul att lira med er förresten!Mus&Tangentbord! Fan köp en PC istället jäkla tomte.
Fast jag föredrar att sitta och vänta i lobbyn, det gör underverk för min K/D-Ratio.
Postad 11 December 2009 - 12:56
Kul att lira med er förresten!
Fast jag föredrar att sitta och vänta i lobbyn, det gör underverk för min K/D-Ratio.
LOL, ja sista matchen var ett stort skämt. Tror jag gick -30 på den fast vi vann. Tog ett tag att lunga ner sig så man kunde sova efter den
Postad 11 December 2009 - 13:11
Postad 11 December 2009 - 13:23
Postad 11 December 2009 - 14:11
Postad 11 December 2009 - 14:20
Carepackage glitch, den visste jag inte om.
har inte rört ps3an sen RES5 typ, och kommer nog inte ge den fler chanser. någon som vill köpa en? haha
Ja är det inte en underbar konsol PS3, välkommen tillbaka!
Redigerat av genstruktur, 11 December 2009 - 14:23.
Postad 11 December 2009 - 14:21
För att banna tycker jag är helt fel, fixa spelet istället.
En annan sak är det ju om man använder T&M och XFPS... Det kan man ju inte fixa med själva spelet. Där tycker jag att man ska bli bannad...
Redigerat av Ebola, 11 December 2009 - 14:21.
Postad 11 December 2009 - 14:39
M a o har de åtgärdat glitchen i spelet, men inte genom att banna folk.
Postad 11 December 2009 - 15:40
Det är ju för att du använder turbodosa.Blivit? Det var jag sen tidigare.
Postad 11 December 2009 - 15:43
Redigerat av Ebola, 11 December 2009 - 15:44.
Postad 11 December 2009 - 16:53
Blivit? Det var jag sen tidigare.
yeh well, when I'm not there some newb has to take the lead! wowaweva
Carepackage glitch, den visste jag inte om.
Ja är det inte en underbar konsol PS3, välkommen tillbaka!
Just nu är den fin, sitter o kör bad company 2-betan som INTE har släppts till 360
ps. saknat din goa röst, din musk, ditt hår, dina läppar.. ja allt, genis!
Postad 11 December 2009 - 16:58
Just nu är den fin, sitter o kör bad company 2-betan som INTE har släppts till 360
men annars - nej.
ps. saknat din goa röst, din musk, ditt hår, dina läppar.. ja allt, genis!
Jo det är gött att packa upp och installera saker på den där manicken, säg till när det är klart
Ja fifan kan du komma med din P90 och svepa mig bort i din stora famn? Köp nu en 360 och MWF2 och kom in i gemenskapen igen!
Postad 11 December 2009 - 17:26
Postad 11 December 2009 - 17:48
Det är ju för att du använder turbodosa.
Skvallerbytta!
Redigerat av bananplanta, 11 December 2009 - 17:48.
Postad 11 December 2009 - 18:02
Är LIVE nere för nån annan just nu..?? Kommer inte ut och sambon ska på fest, får inte missa detta tillfälle
Jag sitter och spelar nu iaf
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
64 filmer
15 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?