Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - TViX M-6500A *

7525 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
TViX HD M-6500A (Mediaspelare) 4 9.071004 (168) Inga priser
TViX HD M-7000 (Mediaspelare) 5 8.970588 (33) Inga priser
54 relaterade trådar
TViX N1 (1086 inlägg) 10 år sedan
* Officiell tråd - TViX HD M-7000 * (454 inlägg) 12 år sedan
TViX UI Filmomslag för TVIX 6500 och 7000 (86 inlägg) 12 år sedan
Vilka spelare klarar av att spela upp .rar format ? (6 inlägg) 14 år sedan
Problem med stora MKV-filer i 1080 (5 inlägg) 14 år sedan
OpenTvix (0 inlägg) 15 år sedan
Nybörjare som behöver hjälp med val av mediaspelare. (17 inlägg) 15 år sedan
Vilken media extender för att spela upp DVD iso-filer? (15 inlägg) 16 år sedan
Media Extender, vilken är frågan? (34 inlägg) 16 år sedan
Nas server till mediaextenders! (35 inlägg) 16 år sedan
Tvix eller någogn annan M-E? (3 inlägg) 16 år sedan
DVD menyer och bläddra media med omslagsbild. (4 inlägg) 16 år sedan
Hjälp mig välja en media spelare (11 inlägg) 16 år sedan
Xtreamer eller Tvix HD6500A? (6 inlägg) 16 år sedan
Bästa media extender för film? (7 inlägg) 16 år sedan
Vilken mediaextender klarar allt (iaf film och bild smidigt)? (1 inlägg) 16 år sedan
Tvix 6500 DTS HD och Dolby HD (6 inlägg) 16 år sedan
Installera tvix hd6500a till nätverk (1 inlägg) 16 år sedan
Tvix HD M-6500 eller Popcorn Hour A-110 (74 inlägg) 16 år sedan
Tvix M-6500a som tv-inspelning? (8 inlägg) 16 år sedan
Hjälp med val av HTPC eller mediabox (16 inlägg) 17 år sedan
Vilket IPnr ska jag skriva in när jag ska ansluta tvixen till nätverket? (5 inlägg) 17 år sedan
Mediacenter, vill spela musik, film och ha backup... (9 inlägg) 17 år sedan
Media Extender Noll-Koll (13 inlägg) 17 år sedan
Lite frågor om TViX HD M-7000A (8 inlägg) 17 år sedan
Popcorn hour eller tvix (1 inlägg) 17 år sedan
Vilken är den BÄSTA Media Extendern? (22 inlägg) 17 år sedan
tvix 6500 problem (7 inlägg) 17 år sedan
TViX M-6500A (9 inlägg) 17 år sedan
Freecom Network Mediaplayer-450WLAN 1TB (7 inlägg) 17 år sedan
Behöver hjälp att välja?!?! (5 inlägg) 17 år sedan
Behöver hjälp att hita lösning/produkt (6 inlägg) 17 år sedan
Funkar inte att LAN-ansluta Twiwen (14 inlägg) 17 år sedan
Tvix 6500 med scart (5 inlägg) 17 år sedan
Val för nybörjare (8 inlägg) 17 år sedan
Spela MKV-filer (10 inlägg) 17 år sedan
TViX HD M-6500 vs, HTPC (10 inlägg) 17 år sedan
TViX Dvico M-6500 (7 inlägg) 17 år sedan
Dvico Tvix M6500-A (19 inlägg) 17 år sedan
TViX HD M-6500 GUI video (3 inlägg) 17 år sedan
Tvix, PCH , MB-801S (24 inlägg) 17 år sedan
mediaspelare för 4000 med minst buggar (7 inlägg) 17 år sedan
Tvix 6500a, får det inte att funka (2 inlägg) 17 år sedan
HTPC ersätta Tvix (18 inlägg) 17 år sedan
Samsung SE-S224Q (External DVD Writer) (5 inlägg) 17 år sedan
Popcorn Hour A-100 24hz (76 inlägg) 17 år sedan
Tvix M-6500A - Hårddiskar - Kablar - Tillbehör (21 inlägg) 17 år sedan
Tvix M-6500A med analogstöd (9 inlägg) 17 år sedan
Tvix 6500 nätverks-problem. (13 inlägg) 17 år sedan
Popcorn Hour & Squeezebox eller TViX 6500A (1 inlägg) 18 år sedan
Popcorn Hour eller TViX? (2 inlägg) 18 år sedan
TVIX M-5100SH vs. M-6500A (3 inlägg) 18 år sedan
MP3 eller annan audio på denna box (10 inlägg) 18 år sedan
Tvix 6500 tappar bilden (9 inlägg) 18 år sedan

Postad 01 April 2008 - 10:09

ferran
  • ferran
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Snälla ni. Det här börjar gå överstyr. Ni rör till det. Det hela är väldigt enkelt.

Du som kund skickar in till 6500 enhet till oss, vi byter ut den mot en ny felfri enhet. Inte en reparerad, utan en helt ny. För att få en adresslapp av oss skickar ni ett mail till [email protected] och meddelar oss att ni har en enhet ni önskar returnera.

För att sköta administrationen och hanteringen på ett snabbt och smidigt sätt behöver vår serviceavdelning information från er kunder om vilket fel ni upplever med er maskin. Har ni problem med klockan, skriv det. Upplever ni något annat fel, skriv det också. Det viktigaste är att det medföljer en felbeskrivning för just din enhet. Inte en hänvisning till någon forumtråd etc Detta kan tyckas osmidigt, men det underlättar oerhört för oss om vi får felbeskrivningar för varje inskickad enhet. Så vi enkelt kan rapportera vidare till DViCO.

Det du skriver ferran, är precis hur vi sköter dessa ärenden.

Hej bäste kund, vi ber om ursäkt för problemen vi orsakat dig och kommer att skicka ut en fraktfri retursedel som du använder för att skicka in din defekta enhet till oss, vi kommer dessutom se till att Dvico byter ut andra felaktigheter i din maskin så du förhoppningsvis slipper mer bekymmer med din nyinköpta Tvix i framtiden.
än en gång Hoppas vi att ni har övereseende med detta och vi jobbar hela tiden med att förbättra våra produkter tjänster.

Kan vi försöka lösa det här på ett smidigt sätt tillsammans, så kan vi fortsätta njuta av TViX som det är tänkt? :)

Har ni frågor kring det här. Skicka ett PM till mig eller ett mail till [email protected] eller direkt till serviceavdelningen på [email protected]

Ja nu är jag nöjd, blev såld av ert ruskigt fina inlägg i slutet av denna kommentar :-)

Postad 01 April 2008 - 10:10

TemplarFury
  • TemplarFury
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Har ni problem med klockan, skriv det.

Men han skrev väl så?
Eller har jag missupfattat?
Och ändå dök det upp en begäran om en mer utförlig felbeskrivning.
Det är den sortens "krångel" jag hänger upp mig på vid en reklamation.

Postad 01 April 2008 - 10:17

Canman Distribution AB
  • Canman Distribution AB
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Har ni problem med klockan, skriv det.

Men han skrev väl så?
Eller har jag missupfattat?
Och ändå dök det upp en begäran om en mer utförlig felbeskrivning.
Det är den sortens "krångel" jag hänger upp mig på vid en reklamation.

Skriver man som felbeskrivning att man har problem med klockan är det ok. Inga konstigheter. Som jag skrev tidigare, viktigt att man beskriver vilket fel man upplever med sin enhet.

Jag kan verkligen inte uttrycka mig tydligare än så här :)

Tack ferran. Tro mig, vi gör verkligen vårt yttersta för att lösa det här så snabbt vi bara kan! Men vi behöver lite hjälp från våra kunder. Hoppas vi kan titta tillbaka på det här, kanske med en pipa i handen, och skrocka lite lätt tillsammans. Kanske att vi till och med har varsin sidenmorgonrock på oss, vem vet...

Så. Jag sammanfattar det hela med följande citat:

Help me... help you. Help me, help you.

:)

Redigerat av Canman Distribution AB, 01 April 2008 - 10:23.

Postad 01 April 2008 - 10:50

ThePreToriaN
  • ThePreToriaN
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Värst vad vissa verkar brusa upp för ingenting. Det är väl ett bra sätt att lösa problemen som Canman hitills har gjort. Många andra leverantörer hade snällt bett en att invänta på uppdatering av firmware eller hoppats på att det löser utav sig självt att kunden tröttnar.

Följ bara tex. bugg-skandalen med Ericsson K850i, där Ericsson själv skiter fullständigt i det. Där får butikerna själva gå ersätta kunderna som skriker mest i den mån det har resurser till. Och det här är väldigt tidskrävande och bekmrande för kunden denna process utan info och feedback.

Postad 01 April 2008 - 11:12

P_K
  • P_K
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Ja, visst är jag irriterad över att ha köpt en felaktig dyr produkt som måste returneras men Canman sköter det snyggt tycker jag, bara en sån sak som att de finns i detta forum och svarar på frågor är en stor fördel. Fick snabbt svar på mitt mail med felbeskrivning, fraktsedeln har kommit till mig och så länge utbytesmaskinen kommer utan för lång väntetid är jag helt nöjd, bra service.

Sen är det ju bara att hålla tummarna för bättre firmwares men det är en annan fråga :)

/Peter

Postad 01 April 2008 - 11:40

Klasseman
  • Klasseman
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Än en gång… all eloge till Canman för deras agerande i detta ärende.

Postad 01 April 2008 - 11:49

putte_b
  • putte_b
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Även jag tycker att Canman har agerat på ett föredömligt sätt! Tror inte att dom önskat allt extraarbete som detta problem fört med sig, varken för kunderna eller sig själva.
Sen är det mkt tråkigt att vara utan sin Tvix ett tag, men vi får hoppas att dom får in de nya snart. :)

/Patrik

Redigerat av putte_b, 01 April 2008 - 11:53.

Postad 01 April 2008 - 12:02

[N]ex
  • [N]ex
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Ja, visst är jag irriterad över att ha köpt en felaktig dyr produkt som måste returneras men Canman sköter det snyggt tycker jag, bara en sån sak som att de finns i detta forum och svarar på frågor är en stor fördel. Fick snabbt svar på mitt mail med felbeskrivning, fraktsedeln har kommit till mig och så länge utbytesmaskinen kommer utan för lång väntetid är jag helt nöjd, bra service.

Sen är det ju bara att hålla tummarna för bättre firmwares men det är en annan fråga :)

/Peter

Håller med helt och hållet och har så långt samma, under omständigheterna, positiva erfarenhet av hanteringen. Ja, det finns uppenbarligen brister i burken av olika skäl (slarv, brådska pga konkurrens, bakfulla ingenjörstraineer etc), inte tu tal om saken. Tycker dock dvico tar sitt producentansvar på allvar och Canman som distributör sköter, enligt mig, sitt åtagande på ett föredömligt sätt. Att det blir någon form av besvär för mig som kund vid sådana här omständigheter får man leva med, huvudsaken för mig är att producent/distributör/agent/etc tydligt gör sitt allra bästa för att åtgärda produkten och minimera besväret. Jag har betydligt sämre erfarenheter från betydligt större producenter av betydligt dyrare produkter (läs: bilar med barnsjukdomar).

PS. Snyggt hanterande av Ferrans kritik och snyggt responderat av Ferran, hoppas det löser sig för dig nu också. Om alla var lika vänliga vid bemötande av kritik och snabba att förlåta skulle vi ha fred på jorden. DS.

Postad 01 April 2008 - 12:47

Unregistered44335
  • Unregistered44335
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Även jag tycker att Canman har agerat på ett föredömligt sätt! Tror inte att dom önskat allt extraarbete som detta problem fört med sig, varken för kunderna eller sig själva.
Sen är det mkt tråkigt att vara utan sin Tvix ett tag, men vi får hoppas att dom får in de nya snart. ;)

/Patrik

Jag tycker också canman har skött sig ypperligt, för att vara ett vinstdrivande företag (vilket alla företag försöker vara så länge man inte bor i ett kommunistiskt land, ok vi tar ej den diskussionen nu), jag skulle inte ha gjort på något annat sätt.

Dock en sak jag inte kan släppa helt. Är det någon som köpt sin tvix innan 20:e Mars som har en hel klocka? En liten undersökning, ni kan väl replaya ni som har en korrekt tid efter att ha haft den avstängd mer än 24h. Fast det kanske finns ganska många som aldrig stänger av sin.. Som det verkar här på forumet är ju alla drabbade inte bara en liten del. Fast det kanske bara är folk som har en trasig klocka som hörs, brukar oftast vara så. Nu vill jag inte höra Canman/Sean svara att det bara är en liten del, en liten batch... det har jag läst massor av gånger, utan jag vill veta ifall någon har en hel tvix? Om det är massor med folk som har det så ber jag tusen gånger om ursäkt!!!!

EDIT: För att vara tydlig, så vill jag bara veta ifall någon har en hel, då min tes är att det är relativt få, vill ju inte förstöra tråden helt, då vi redan ver mer än väl att det finns felaktiga klockor på tvixen.

Mvh David

Redigerat av Unregistered44335, 01 April 2008 - 13:40.

Postad 01 April 2008 - 13:05

Dudemeister
  • Dudemeister
  • Forumräv

• 501 inlägg
  • 0

Dock en sak jag inte kan släppa helt. Är det någon som köpt sin tvix innan 20:e Mars som har en hel klocka? En liten undersökning, ni kan väl replaya ni som har en korrekt tid efter att ha haft den avstängd mer än 24h.

Jag köpte min i februari någon gång från Dustin. Har inte kollat kom klockan egentligen fungerar, återkommer ikväll när jag kollat för den har defintivt varit avslagen 24 timmar nu.

/D

Postad 01 April 2008 - 13:16

No_Jah
  • No_Jah
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Dock en sak jag inte kan släppa helt. Är det någon som köpt sin tvix innan 20:e Mars som har en hel klocka?[b] En liten undersökning, ni kan väl replaya ni som har en korrekt tid efter att ha haft den avstängd mer än 24h.

Fick hem min 25:e februari från Dustin, klockan funkar inte.

Redigerat av No_Jah, 01 April 2008 - 13:55.

Postad 01 April 2008 - 13:48

JMCM
  • JMCM
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Köpte min på Dustinhome och fick hem den 22 feb , klockan funkar inte

Postad 01 April 2008 - 14:41

Unregistered6cc2d963
  • Unregistered6cc2d963
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Det här med att man måste ge en detaljerad beskrivning när man ska skicka in sin spelare kan nog uppfattas som att man inte kommer få en ny spelare uttan att dom kommer lagas och sen skickas ut till kunder igen, man undrar ju vad dom kommer att göra med alla spelare som dom får in, tyckte att jag läste i tråden att dom kommer att lagas, om nu så är fallet får ju inte dom kunder som köper en spelare om några månader att få en ny utan en bättre begagnad. Tror inte att dom skrotar alla spelare som får in.

Jag själv har ingen spelare ännu men kommer att köpa en om nån månad när det kommit nya men hur kan man då vara säker på att man får en ny och inte en av dom trasiga som skickas in av alla kunder nu? Även om dom är lagade och fungerar bra vill man ju inte ha en spelare som någon redan använt i flera månader.

Postad 01 April 2008 - 15:58

Unregistered44335
  • Unregistered44335
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Det här med att man måste ge en detaljerad beskrivning när man ska skicka in sin spelare kan nog uppfattas som att man inte kommer få en ny spelare uttan att dom kommer lagas och sen skickas ut till kunder igen, man undrar ju vad dom kommer att göra med alla spelare som dom får in, tyckte att jag läste i tråden att dom kommer att lagas, om nu så är fallet får ju inte dom kunder som köper en spelare om några månader att få en ny utan en bättre begagnad. Tror inte att dom skrotar alla spelare som får in.

Jag själv har ingen spelare ännu men kommer att köpa en om nån månad när det kommit nya men hur kan man då vara säker på att man får en ny och inte en av dom trasiga som skickas in av alla kunder nu? Även om dom är lagade och fungerar bra vill man ju inte ha en spelare som någon redan använt i flera månader.

Alltså det är så branschen fungerar, gäller allt från cyklar till elektronik. Jag gissar på att vi givetvis kommer få nya produkter, inte lagade!!! Självklart, ingen riskerar att skicka en trasig produkt till en redan missnöjd kund. Däremot så är det ju lika självklart att våra spelare som är felaktiga kommer att lagas/modifieras och säljas igen, hur de säljs som reparerade är dock olika mellan olika företag. Jag menar inte ens det största prestigé märkena inom hifi lär kasta sina produkter i en liknande situation. Om de säljs som nya så lär de ju verkligen vara nya annars gå som refurbished. T.ex. om jag blev den som köpte min skulle jag inte klaga, om den var lagad med kylfläns å allt som de skulle få.

Att de vill ha en felbeskrivning är nog av den enkla anledningen att deras data-system har ett fält som kräver det. Dessutom kan spelaren ha mer fel än klockan t.ex. då kan det ju vara bra för dem att veta det.

Ps, jag skall sluta posta om företaget Canman/Dvico och bara posta om produkten 6500 så att denna tråd handlar om det den skall, dessutom måste jag tillägga att produkten i sig är grym! ds

Redigerat av Unregistered44335, 01 April 2008 - 18:43.

Postad 01 April 2008 - 16:43

Unregistered3593016d
  • Unregistered3593016d
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Bara en liten tanke.. Jag har också tänkt köpa denna grymma spelare inom någon månad.
Jag tror att ett självklart svar från tillverkaren blir att spelaren är NY fast den kan vara en begagnad men lagad, visserligen som ny fast fortfarande inte helt ny. Detta är något en tillverkare borde hålla tyst om för att inte förlora framtida kunder, om man ser det från deras sida.

De kanske borde reparera de gamla spelarna och sälja dem till ett billigare pris?

Postad 01 April 2008 - 18:06

Dudemeister
  • Dudemeister
  • Forumräv

• 501 inlägg
  • 0
Vet inte varför jag inte kollat detta tidigare, men onekligen min klocka är 0:00 när jag nu bootar upp den vid 19:06 idag. Då blir det till att maila Canman igen. =/

Postad 01 April 2008 - 19:25

TheHulk
  • TheHulk
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Fattar inte vad folk lallar om,tycker Canman o Dvico har skött detta suveränt.
Inga som helst oklarheter.
Skickade in min Tvix idag efter att Canman skickat fraktsedel till mig.
Inga som helst problem,hur svårt kan det vara? Detta skrev jag,

Beskrivning: Tvixen har värmeproblem. Tvixen blir överhettad och låser sig, man kan inte göra nånting med den förutom att man får starta om den och detta händer ofta.
Klockan nollställer sig när Tvixen har varit avstängd mellan 10-24 timmar.

Pang boom skickades fraktsedel till mig och jag skickade tvixen,så nu väntar jag på min nya tvix. ;)

Postad 01 April 2008 - 20:11

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2179 inlägg
  • 0

Bara en liten tanke.. Jag har också tänkt köpa denna grymma spelare inom någon månad.
Jag tror att ett självklart svar från tillverkaren blir att spelaren är NY fast den kan vara en begagnad men lagad, visserligen som ny fast fortfarande inte helt ny. Detta är något en tillverkare borde hålla tyst om för att inte förlora framtida kunder, om man ser det från deras sida.

De kanske borde reparera de gamla spelarna och sälja dem till ett billigare pris?

Om du inte litar på det som sägs, det vill säga att du får en ny produkt när du har reklamerat den felaktiga - då tycker jag inte ens du ska bemöda dig att stanna vid märket. Canman uttrycker "uttryckligen", precis som DViCO, att det är ett NY produkt du får - inte en reparerad. Våga lita på det som skrivs eller sägs. Annars kommer du troligen alltid leva med misstankar, och det är helt onödigt, även efter snart två-tre sidors tjat om dessa rutiner och att - det - är - en - ny - produkt. ;)

Vänd dig direkt till DViCO med ditt förslag om att reparera de gamla och sälja dem till ett billigare pris, eller släpp tanken, är mitt förslag. :D

Postad 01 April 2008 - 20:13

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
Aja kom igen nu,, jag kan inte se hur någon (förutom den "perfekta kunden") beskriver den här cirkusen som suverän!??
Visst, efter vad som skett håller jag väl med om att man inte kan klaga på hur de (dvico/canman?/i-river?..) har hanterat situationen. Men misstaget var att släppa en produkt som inte var riktigt färdig och det är ett väldigt stort misstag. Hoppas verkligen att hanteringen funkar snabbt o smidigt nu. Något lull-lull som plåster på såret från dvico vore på sin plats. Verkligen!

...annars väldigt trevligt bemötande hos canman, å de e ju alltid bra =)

Postad 01 April 2008 - 20:54

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0
Ja då var min tvix in skickad och jag saknar den som attan.
Håller tummarna för att jag skall få tillbaka en snart :-)

Gick snabbt det där med att man skulle returnera den, en stor eloge till Canman där...

/P

Postad 01 April 2008 - 21:26

maseman
  • maseman
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Hur vet jag hur mycket minne det tar för att visa en bild? det är väl bättre att förklar på en enkelt sätt (jag fattar inte vad du menar). Man måste väl kunna få ett svar på hur det fungerar för dumies?

Antalet pixlar i bilden har mycket större betydelse än storleken på filen.
/Göran

Ja, det man behöver tänka på är att göra bilden i samma upplösning som TVn har. Inläsningen av filen tar något längre tid om den är större, men det gör inte så stor skillnad (när man sparar en JPEG kan man ange olika "kvalitet", låg kvalitet ger en mindre fil i samma upplösning). Mycket större skillnad blir det om TViXen först måste bygga upp en bild som är hela 2,5 * 4 MPixlar för att sedan skala ner den stora bilden till 1080 eller 720 pixlars vertikal upplösning.

Hej,

en fråga som kanske inte hör till detta forum. Men omjag har en bild på 1.5 MB x 6 MPixlar och vill anpassa den till minn LCD med en upplösning på 1366x768 hur gör jag då?

Postad 01 April 2008 - 23:19

Unregisteredfeb6839f
  • Unregisteredfeb6839f
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
En liten undran. Hur är ljudnivån på den här lilla lådan?

Postad 02 April 2008 - 05:23

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2179 inlägg
  • 0

- En stor grupp människor hör inte ett smack av TViX:en (mig inberäknad) när fläktenhastigheten är ställd på "Långsam 2".
- En relativt stor grupp människor tycker sig knappt höra något av TViX:en när fläktenhastigheten är ställd på "Normal".
- En mycket mycket liten grupp människor tycker inte att den är så speciellt tyst utan stör sig på den.

Det är INTE en Xbox 360 vi snackar nu. Ställer du fläkten på "Långsam 2" (det långsammaste läget) och sitter några meter ifrån (vilket du logiskt sett borde göra), och kollar på en film (vilket du troligen använder den till), så skulle jag säga att du defintivt inte kommer att höra den. Hör du den, så kör du så låg volym att jag undrar om du verkligen får en njutbar upplevelse av filmen.

Om du mot förmodan skulle höra TViX:en, så måste jag säga att du har EXTREMT höga krav på en pryl som denna och då tillhör du en mycket mycket liten grupp människor och du stör dig troligen på din väckarklocka också, där du hör visaren som tickar när du ska sova, och vattenbubblorna som rör sig i grannens element. :blush:

Någon annan med input?

Postad 02 April 2008 - 07:08

P_K
  • P_K
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Håller med Sean, min Tvix kördes med dummy-HDD och jag testade fläkten både i normal och slow 2, hörde den inte ens när filmen var pausad och min hörsel är det inget fel på. Ljudnivån är verkligen inget problem jämfört med min gamla Xbox som ändå fått bättre (och tystare) kylning. Ge mig en 6500 med uppdaterad hårdvara och stabil firmware så kanske jag till och med börjar kalla den prisvärd...

/Peter

Postad 02 April 2008 - 10:27

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Har suttit ett tag nu och läst båda trådar om Tvix och Popcorn samt hittat trådet som tar upp Popcorn vs tvix 4000. Men det jag vill veta är ju popcorn vs tvix m-6500.

Det måste ju finnas en vettig anledning till att Tvixen är dubbel så dyr. När man läst igenom en hel del poster så verkar enda skillnaden vara att pch kan klara av smågrejer som youtube osv och tvixen kan man köpa till en pryl så att man kan använda den som en inspelningsmaskin.

Ber om ursäkt om det redan finns nånsntas där det klart och tydligt står skillnaden mellan dessa, men skulle uppskatta om ni kan peka mig ditåt iaf :blush: Eller svara här :lol:

Postad 02 April 2008 - 11:27

ferran
  • ferran
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Har suttit ett tag nu och läst båda trådar om Tvix och Popcorn samt hittat trådet som tar upp Popcorn vs tvix 4000. Men det jag vill veta är ju popcorn vs tvix m-6500.

Det måste ju finnas en vettig anledning till att Tvixen är dubbel så dyr. När man läst igenom en hel del poster så verkar enda skillnaden vara att pch kan klara av smågrejer som youtube osv och tvixen kan man köpa till en pryl så att man kan använda den som en inspelningsmaskin.

Ber om ursäkt om det redan finns nånsntas där det klart och tydligt står skillnaden mellan dessa, men skulle uppskatta om ni kan peka mig ditåt iaf :blush: Eller svara här :lol:

Det som avgjorde för mig var när jag ställde buggar/nackdelar mot varandra mellan PCH och 6500, då tyckte jag 6500 var det bättre alternativet.

Exakt vad som fällde avgörandet kan jag inte säga nu då jag inte kommer ihåg allt, men har för mig att det började med att PCH inte stödjer Usb-slave och sen rullade det på.
Jag satt i veckor och lusläste alla inlägg i de båda trådarna.

Postad 02 April 2008 - 16:00

Tjofräs
  • Tjofräs
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Undrar om nån har haft problem med att vissa filer blir "korrupta" efter överföring via ftp till hddn i Tvixen ??

Har märkt att typ 9/10 filer (mkv) har laggat när jag spelat upp dom i tvixen av dom som är överförda via ftp. Bilden hänger sig en stund men ljudet fortsätter och efter en stund går filmen några sekunder för att sen hänga sig igen.

Nu har jag kopierat över samtliga som krånglat igen via usb, och dom funkar nu felfritt därav frågan.

Kör med programmet Flash FXP 3.6.0 (Build 1240).

Jag undrar även vad som gäller för tvixen om man kör direkt från datorn via nätverkskabel (dubbla nätverkskort). Är det rak eller korsad kabel som gäller ??

Jag har fått nätverket att funka med båda två kablarna och har inte märkt nån skillnad. Det enda jag reagerar på med överföringen där är hastigheten. Jag har dubbla hastigheten när jag kör över grejjer till min gamla x-box.

Får väl be om ursäkt i förhand om nåt av dom här frågorna är redan postade, men jag har inte läst tråden på ett bra tag och orkar verkligen inte läsa igenom allt

Jag reagerar verkligen inte på att den låter nåt...vet tom inte vad jag har för fläktnivå inställd på den :blush:

Redigerat av Tjofräs, 02 April 2008 - 16:04.

Postad 02 April 2008 - 16:16

Mike T
  • Mike T
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Ja jag måste bara säga att jag tycker Canman har skött det hela på ett föredömligt sätt. De enda jag fyllde i var att min klocka inte fungerade och att jag inte testat de andra problemen som uppenbarats här på forumet. Fick ett mail tillbaka att en fraktsedel skickas ut., och den har anlänt. Nu inväntar jag bara på att skicka in den, så de hinner få in de nya enheterna till lager. Dessutom så lagar de inte dem, utan de byter ut dem direkt. Kan inte förstå varför vissa av er här på forumet ger sån kritik till Canman. De svarar ju t.o.m. här flera gånger om på era påhopp om och om mig trots att informationen redan finns här. Skicka ett personligt PM till Canman eller mail om ni ändå inte har nån konstruktiv kritik att ge.
Bättre support hade då jag inte kunnat önskat eller förväntat mig.
Ta ex xbox 360 som kommer i nya utgåvor och som konsumenterna fick betala emellan för att få byta ut för deras egna småmissar med överhettning, avsaknande av HDMI utgång mm
Näe jag jobbar inte på Canman, jag är en vanlig konsument, men jobbar som Servicetekniker själv.

Postad 02 April 2008 - 16:23

Hifi-Arne
  • Hifi-Arne
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Hej alla Tvix-älskare!=) Jag funderar på att inhandla 6500A. Men jag har lite frågor som ni kanske vill svara på. Klarar den av filer med ändelsen .img? Kan man överföra filer till den från en bärbar USB-hårddisk? Sen undrar jag, om man skulle köpa en nu, får man då en som inte har kylnings och klockproblemet? Eller ska man vänta innan man köper en? Vill inte skicka tillbaka den det fösta man gör...
Tänkte först och främst använda den till att se film. Hur upplever ni bild och ljudkvalitén när man kör SD/HD-material? Flyter filmerna på utan störningsmoment? Jag är extremt lättirriterad om bilden skulle frysa 1 sekund mitt i filmen utan anledning. Och till sist men inte minst...kan man låta Tvixen ersätta sin inspelningsbara Digitalbox?

Postad 02 April 2008 - 16:35

Unregisteredfeb6839f
  • Unregisteredfeb6839f
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Tack för alla svar på min tidigare fråga. Jag har oxå gått i tankar om att införskaffa denna eller Popcorn. Det som är nuläget talar för Popcorn är att det verkar vara på G en User app som kan agera MythTV frontend. Finns något liknande till TViX eller måste man ladda över filerna manuellt alternativt mounta en smb mount på datorn?

/Gwendo

Postad 02 April 2008 - 17:27

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2179 inlägg
  • 0

Hej alla Tvix-älskare!=) Jag funderar på att inhandla 6500A. Men jag har lite frågor som ni kanske vill svara på. Klarar den av filer med ändelsen .img? Kan man överföra filer till den från en bärbar USB-hårddisk? Sen undrar jag, om man skulle köpa en nu, får man då en som inte har kylnings och klockproblemet? Eller ska man vänta innan man köper en? Vill inte skicka tillbaka den det fösta man gör...
Tänkte först och främst använda den till att se film. Hur upplever ni bild och ljudkvalitén när man kör SD/HD-material? Flyter filmerna på utan störningsmoment? Jag är extremt lättirriterad om bilden skulle frysa 1 sekund mitt i filmen utan anledning. Och till sist men inte minst...kan man låta Tvixen ersätta sin inspelningsbara Digitalbox?

- Imagefiler (.img) fungerar till 95 % om du bara döper ändelsen till ".iso" istället.
- Ja, du kan överföra filer från TViX:en till en extern hårddisk/minne/MP3-spelare osv om du ansluter en sådan via en av USB-kontakterna.
- Bild och ljudkvalitet är i topptopptoppklass. Det finns skäl till att bl.a. BRL-kedjan demar alla sina TV-väggar med TViX:ar.
- Filerna flyter på. Däremot finns risken att du snubblar över en film som är kodad med någon obskyr codec som TViX:en inte förstår. Bara för att du kan spela en film i VLC i datorn, så betyder det inte att en mediaspelare klarar allt. TViX M-6500 är en produkterna på marknaden som spelar upp material så bra som den gör, och klarar så många format som den gör.
- Köper du en tunerdel till TViX:en så kan du spela in alla sändningar som är gratis. Det går alltså inte att spela in eller få in betalkanaler så både ja och nej på den frågan, beroende på vad du kollar på.

Postad 02 April 2008 - 18:42

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Jag orkade inte vela längre så jag sket i att kolla vidare och köpte mig en Tvix. Framtiden ser ljusare ut för den och den är snyggare. Jag kan inte ha nåt fult liggandes där inte.

Jag har dock en liten fundering. Sköter den FW upgrades själv? eller ska man köra in de på nåt sätt?

Postad 02 April 2008 - 18:58

Zugar
  • Zugar
  • Lärjunge

• 495 inlägg
  • 0
Nu borde snart de "fixade" tvixarna komma ut i butiken? Hur går det för den Canman?

Postad 02 April 2008 - 19:23

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2179 inlägg
  • 0

Nu borde snart de "fixade" tvixarna komma ut i butiken? Hur går det för den Canman?

Alltså, det går inte på en vecka, att samordna, fixa logistik osv. Det tar minst en vecka för frakt att skickas från andra sidan världen. Sedan ska det tullas in, det ska in på ett lager. Därefter ska det skickas ut till butiker. Det här görs enbart veckodagar så... de är inte här riktigt än gissar jag.

Postad 02 April 2008 - 19:26

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2179 inlägg
  • 0

Jag har dock en liten fundering. Sköter den FW upgrades själv? eller ska man köra in de på nåt sätt?

Hej!

Du laddar bara hem en firmwarefil som har ändelsen ".fwp" och lägger den på hårddisken i TViX:en om du har en sådan, eller på ett USB-minne och pluggar in i TViX:en eller någon annan lösning. Du startar firmwarefilen precis som vilken annan fil (film, bild osv) som helst och du får valet om du vill uppgradera eller inte. Det tar ungefär 10 minuter.

Här har du officellt släppta mjukvaror:
http://www.tvix.co.k...0AFirmware.aspx

Här har du betamjukvaror (testmjukvaror som kanske inte fungerar fullt ut):
http://www.tvix.co.k...tafirmware.aspx

Postad 02 April 2008 - 20:11

Goya
  • Goya
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Dags att lägga in mina 2 cents...

Köpte en TViX 6500 för några veckor sedan och än så länge är jag inte jätteimponerad. Dock kan det bero på att jag ev. fått en av burkarna med hårdvarufel (något måste vara fel i alla fall, annars är den en besvikelse i min mening). Ska returnera den på fredag och väntar med att sätta slutgiltigt betyg tills jag fått en ny spelare. Dock så har jag haft följande problem fram tills nu:
- Ljudnivån är ganska hög (inte jättehög dock) när man sätter den på "normal". Klart hörbar från 3m med normalt tv-ljud.
- Sätter man den till Långsam1 (näst lägsta nivån) så är ljudnivån bra (hörs inget) men då funkar inte spelaren (blir för varm kanske?). Bilden hänger sig och man tvingas starta om...
- Ca 8ggr av 10 så hänger sig TViXen när man snabbspolar i en mkv-fil. Har testat en del nu och det fungerar inte bra.
- Om man på en mkv fil har 2 ljudspår så fungerar det inte att byta till spår2.
- Icon mode är rätt instabilt.
- GoTo funktionen fungerar ca 3ggr av 10 när det gäller mkv. 7ggr av 10 resulterar det i hängning.
- Tror att klockan har resettats också men är inte så intresserad av just den funktionen så jag vet inte till 100%.

Är det någon som känner igen ovan problem?? (d.v.s ni andra som också fått defekta spelare)

Vad gäller bildkvalitén så tycker jag att den är bra vad gäller DVD. Den får dock spö av min Marantz 6600 spelare, så jag skulle kanske inte räkna bildkvalitén som "topptopptopp" vad gäller DVD-filmer :P , men klart bra! MKV/HD ser dock fantastiskt fint ut! :)

Hoppas nu på att få en fungerande spelare så att jag kan bli nöjd med mitt köp...

Postad 02 April 2008 - 20:43

andreas30
  • andreas30
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0
Det här med att den hänger sig tycker jag är otroligt irriterande, så att man måste boota om.
.

Postad 02 April 2008 - 20:50

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2179 inlägg
  • 0

Det här med att den hänger sig tycker jag är otroligt irriterande, så att man måste boota om.
.

Jag ber om ursäkt för er som stör sig på att jag brukar försvara TViX:en, men faktum kvarstår - alla typer av filer kommer aldrig fungera. Bara för att en MKV-fil är en MKV-fil så betyder det inte att den är kodad som den ska. Därför kan det bli knas i spolningen eller motsvarande. En omstart, brukar lösa det mesta.

Postad 02 April 2008 - 21:24

Goya
  • Goya
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

.

Jag ber om ursäkt för er som stör sig på att jag brukar försvara TViX:en, men faktum kvarstår - alla typer av filer kommer aldrig fungera. Bara för att en MKV-fil är en MKV-fil så betyder det inte att den är kodad som den ska. Därför kan det bli knas i spolningen eller motsvarande. En omstart, brukar lösa det mesta.

Du behöver inte be om ursäkt för att du försvarar en produkt som du tycker är bra...

Dock så tycker jag att om man spec'ar att produkten klarar MKV så ska den f-n klara 8 av 10 (minst) filer utan problem/hängning etc. Nu kanske en välmående TViX klarar detta, det vet jag ju inte eftersom jag (förhoppningsvis) fått antingen ett måndagsex. eller en med hårdvarufel. Omstarter löste inga problem för mig, filerna fungerade fortfarande inte att spola i utan att den hängde sig igen.

Mina problem som jag skrivit ovan återspeglar bara vad jag upplevt på min nuvarande TViX vilken INTE håller måttet på något vis enligt mig. Men det löser sig väl när jag får min nya hoppas jag...

Postad 02 April 2008 - 21:29

Apocalypse Dude
  • Apocalypse Dude
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Kommer alla TViX som skickas till Canman bytas ut mot de nya varianterna med kylare på Sigma chippet samt en HDD dummy? På den tyska sidan http://www.tvix-shop.de/ säljer de nu nämligen den nya varianten med kylare och HDD dummy.

Postad 02 April 2008 - 21:51

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2179 inlägg
  • 0

.

Du behöver inte be om ursäkt för att du försvarar en produkt som du tycker är bra...

Dock så tycker jag att om man spec'ar att produkten klarar MKV så ska den f-n klara 8 av 10 (minst) filer utan problem/hängning etc. Nu kanske en välmående TViX klarar detta, det vet jag ju inte eftersom jag (förhoppningsvis) fått antingen ett måndagsex. eller en med hårdvarufel. Omstarter löste inga problem för mig, filerna fungerade fortfarande inte att spola i utan att den hängde sig igen.

Mina problem som jag skrivit ovan återspeglar bara vad jag upplevt på min nuvarande TViX vilken INTE håller måttet på något vis enligt mig. Men det löser sig väl när jag får min nya hoppas jag...

Jo, men du verkar ha något riktigt knas. Eller så hittar du extremt suspekta MKV-filer. Jag vet att det är fler här i tråden som har det absoluta omvända förhållandet om inte 9 - 1 (nio fungerar och en kanske inte fungerar). Eller att betydligt fler fungerar. Jag har nog stött på kanske två filmer jag inte kan spela upp. Annars äter den jag har allt.

Spolningen kan ni väl softa lite med. Jag menar, det finns ju ingen mediaspelare som fixar att spola korrekt och defintivt inte i snabba hastigheter. Använd go to-funktionen istället då (i den mån den fungerar istället).

Kör du med senaste firmwareversion? Det är rätt många som bland annat har satt ett omdöme på sin TViX och dragit ner det just för att de inte kan spola, och som jag har talat med i efterhand och bett byta firmware - och vips - så fungerar spolningen, även om den inte alltid är så stabil (än).

Har du senaste firmware, så gissar jag som sagt på att du kör hyperskumma saker på den, eller så är det ett måndagsexemplar. :)

Postad 03 April 2008 - 07:28

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Sean, jag tycker att du gör ett bra "jobb" påa tt svara och hjälpa folk med Tvixen. Det är inte att försvara utan det är en produkt du gillar och vill därmed hjälpa andra. Inget fel med det :)

Själv är jag lite besviken över att inte kunna nå mina filer på ett lättare sätt såsom XBMC där det enbart räckte att dela ut mappen. Men jag körde t.ex 300.mkv igår och kunde spola utan problem. Drog in en 500gb western digital (väldigt tyst hd) och jag har även min 500 externa. Jag är otroligt nöjd och kommer nog alltid att dra hem .mkv fr.o.m nu. Men det som jag är mest nöjd över är att den är så tyst. Det är så skönt att kunna se en film med lite låg volym och inte ha ett sus som en dammsugare i bakgrunden (x360 eller datorn) och visserligen var gamla xboxen den bästa av allt, men den streama fortfarande från datorn som åter igen låter som en dammsugare och gamla boxen kalrar inte hd.

Men vad är det för snack med ny version av tvixen? är dessa felaktiga? köpte jag för tidigt?

Sen åter igen tack för länken till firewire upgraden. Det funkade jättefint.

Jo, en till fråga. Tror ni att youtube och liknande leksaker kan tillkomma? eller är det bara pch som kommer att ha stöd för det?

Postad 03 April 2008 - 08:28

ferran
  • ferran
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Med risk för att vara Slö så slänger jag in min fråga som antagligen finns redan någonstanns bland alla inlägg.
Jag kör med Vista nu (la in det förra veckan) och nu funkar inte netshare längre, kommer inte åt datorn via tvixen, drog hem nån version av netshare som jag hittade på nätet, tror den slutade på .10 eller ngt (sitter på jobbet så jag kan inte kolla exakt version nu).
Är det någon som fått netshare att fungera på vista ?! är det något jag bör tänka på för att få tvixen och pc att hitta varandra !?

Postad 03 April 2008 - 09:39

Unregistered44335
  • Unregistered44335
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Kommer alla TViX som skickas till Canman bytas ut mot de nya varianterna med kylare på Sigma chippet samt en HDD dummy? På den tyska sidan http://www.tvix-shop.de/ säljer de nu nämligen den nya varianten med kylare och HDD dummy.

Det där tyckte jag var intressant.

http://www.tvix-shop.de/store/
"Dvico TVIX M-6500A (V2 - neue Revision) mit HDMI 1.3, H-264, MKV
- technisch einwandfreie, neue Version des 6500A mit Heatsink & HDD-Dummy! -"
Typ skriver att det är en ny revision v2, med heatsink och HDD-dummy.

http://canman.se/blog/2008-03-17.aspx

Samtidigt som de här(länken ovan) säger helt annorlunda. Har svårt att tro att det är en liten batch, inget här på forumet verkar ju ha en hel, iaf har ingen svarat på att det har en hel klocka på min fråga. Men å andra sidan de som hra en hel sitter väl bara å glor på film hela dagarna istället för att hänga här :)

Iofs så är det enligt mig verkligen strunt samma, produkten är bra om man inte behöver vara orolig för att den skall hettas sönder. Den har faktiskt kört samtliga filer jag matat den med, vilket gör mig till en nöjd kund. Sedan tycker jag väl kanske att de har skött hela historien lite intressant, men dock tagit sitt ansvar till 100% genom att ersätta dem med nya!

Dave

Redigerat av Unregistered44335, 03 April 2008 - 10:06.

Postad 03 April 2008 - 09:50

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Går det att lägga in covers på filmer osv? Göra det lite snyggare helt enkelt :)

Postad 03 April 2008 - 10:12

ferran
  • ferran
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Går det att lägga in covers på filmer osv? Göra det lite snyggare helt enkelt :)

Jodå, finns en hel del info om hur du gör i denna tråd, man ska använda ngt som heter GUI_builder. Vet att spirit_within har gjort detta på sin med gott resultat. Han kanske kan ge lite råd.

Postad 03 April 2008 - 11:20

Unregistered6cc2d963
  • Unregistered6cc2d963
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
En fråga om att spela musik.

Om man har flera mappar med musik som ligger i audio mappen på den interna disken i tvixen kan man då välja en låt från olika mappar och spela upp efter varan eller kan man bara spela från en mapp åt gången?

tex en låt från metallica mappen och en låt från johnny cash mappen eller måste man först spela låten från metallica och sen när den är slut gå in i cash mappen för att spela den låten?

Postad 03 April 2008 - 12:07

No_Jah
  • No_Jah
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Om man har flera mappar med musik som ligger i audio mappen på den interna disken i tvixen kan man då välja en låt från olika mappar och spela upp efter varan eller kan man bara spela från en mapp åt gången?

tex en låt från metallica mappen och en låt från johnny cash mappen eller måste man först spela låten från metallica och sen när den är slut gå in i cash mappen för att spela den låten?

Både ja och nej.
Du kan inte markera ett antal låtar ifrån olika mappar för att spela upp, men däremot så går det bra om du först skapar en spellista med tex Winamp och sedan spelar upp den.

Postad 03 April 2008 - 12:26

Goya
  • Goya
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Jo, men du verkar ha något riktigt knas. Eller så hittar du extremt suspekta MKV-filer. Jag vet att det är fler här i tråden som har det absoluta omvända förhållandet om inte 9 - 1 (nio fungerar och en kanske inte fungerar). Eller att betydligt fler fungerar. Jag har nog stött på kanske två filmer jag inte kan spela upp. Annars äter den jag har allt.

Spolningen kan ni väl softa lite med. Jag menar, det finns ju ingen mediaspelare som fixar att spola korrekt och defintivt inte i snabba hastigheter. Använd go to-funktionen istället då (i den mån den fungerar istället).

Kör du med senaste firmwareversion? Det är rätt många som bland annat har satt ett omdöme på sin TViX och dragit ner det just för att de inte kan spola, och som jag har talat med i efterhand och bett byta firmware - och vips - så fungerar spolningen, även om den inte alltid är så stabil (än).

Har du senaste firmware, så gissar jag som sagt på att du kör hyperskumma saker på den, eller så är det ett måndagsexemplar. :)

Ha ha, nej jag kan garantera att det inte är några skumma filer jag kör, helt vanliga MKV's. Kan tillägga att dom flesta filerna 8 av 10 kanske fungerar att spela upp (till en början i alla fall, har inte kollat igenom alla fullt), men fungerar inte med GoTo eller spolningsfunktionen (då hänger sig TViXen direkt).

Jag tror definitivt att det är något hårdvarufel på min, därav ska jag byta ut den strax. Enligt återförsäljaren så har dom inga problem att varken använda GoTo funktionen eller att snabbspola i MKV filer...och dom hade testat på ganska många filer sa han (dock hade dom inte uppgraderat firmware någon gång). Sedan att jag inte kan köra på Långsam1 utan att den hänger sig eller att filmerna hackar är ju också klart skumt och inte bra.

Jag har testat dels fabriksinställd, dels senaste firmwaren och nu sist även 1.41 firmwaren, gör ingen skillnad.

Men jag ska självklart ge den en chans till efter att jag fått den utbytt, alla kan ju få ett måndagsex. någon gång.....

Kan klara mig utan spolningsfunktionen förutsatt att GoTo funktionen fungerar i MKV (9 filer av 10 i alla fall) utan att det hänger sig. Men att vara utan både GoTo och spolning fungerar ju inte... :)

Postad 03 April 2008 - 12:31

Unregistered6cc2d963
  • Unregistered6cc2d963
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Både ja och nej.
Du kan inte markera ett antal låtar ifrån olika mappar för att spela upp, men däremot så går det bra om du först skapar en spellista med tex Winamp och sedan spelar upp den.

Ok det va det jag hade för mig, man får hoppas att det kommer i framtda uppdateringar.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.