Blir väl som i GoW skulle jag tro, när den nya kartan ska spelas kickas polaren utan kartan från partyt.
En så kallad Party Killer
Det gör ju verkligen att man vill spela ännu mer... not
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 24 March 2008 - 13:47
Det gör ju verkligen att man vill spela ännu mer... not Postad 24 March 2008 - 13:59 Precis! Men men....man får ju vara glad att dom gör nya banor iaf. Redigerat av Onkel_Morra, 24 March 2008 - 18:54. Postad 24 March 2008 - 18:24
De skulle ju inte tjäna lika mycket pengar om det räckte att en i varje party hade kartorna för att alla skulle kunna spela dem.
De kunde ju visat lite god stil genom att erbjuda åtminstone EN gratis karta. Postad 25 March 2008 - 10:20
Smakar det så kostar det. Jag kommer säkerligen köpa dem. Använder mina poäng som man får för pre-ordererbjudandet av GTA 4.
Har lite poäng liggandes också. Klarat alla achivements i detta liret nu också, ######r va nöjd jag är Postad 25 March 2008 - 11:00
Då kanske det är dags att herr Bajs börjar lira med oss andra på Live igen??
Postad 25 March 2008 - 11:46
Hände en rätt rolig sak i helgen när jag lirade.
Skickade iväg en frag-grenade och sedan en flash-grenade efter varandra över en mur. Såg sedan att jag fick en fiende på fall med en skum symbol istället för granatsymbolen, nämligen flash-grenade symbolen. Någon annan som lyckats döda någon med en sån granat? Postad 25 March 2008 - 12:35
Flash, är det den där gubben håller sig för ögonen när han bli träffad? Typ allt går i slowmotion och bilden hänger inte riktigt med? Vad är det stun-grenade gör?, blandar jämt ihop dem. Jag lyckades iaf döda en med enbart stun-grenade igår.... kanske är jättevanligt?? men nytt för mig! Tror jag klarade nån challenge genom att göra det också. Jag kastade också öven en mur... muren på bOg med ett hål i botten Redigerat av Unregistered2b236a0e, 25 March 2008 - 12:36. Postad 25 March 2008 - 12:40
Finns en challenge för varje "kastbart" vapen; stun, flash och frag. Finns under 'Humiliation' delen har jag för mig.
Redigerat av bananplanta, 25 March 2008 - 12:42. Postad 25 March 2008 - 12:44
Gick precis över till Prestige så jag har ett tag kvar till jag kommer ut den challengen igen då. Ångrar nästan att jag gick över nu... Jobbigt som bara den att jobba ihop till de vapen och siktena man vill ha. För att inte nämna digitalt camo! Saknar min G3:a!!! Redigerat av Bergan, 25 March 2008 - 12:45. Postad 25 March 2008 - 12:53
Haha....jag har någon slags hat-kärlek till den. Ibland går det hur bra som helst med den och ibland går det riktigt dåligt. Men nu när jag inte kan välja den så saknar jag den något enormt. Ge mig Overgrown med en G3 med Agoc-sikte så är jag nöjd en liten stund iaf! Postad 25 March 2008 - 17:32
Finns det någon fördel med G3 jämfört med M16? Postad 25 March 2008 - 19:51
Det är en smaksak. Alla gillar olika vapen. Men enligt mig så är M16 bättre än vad G3:an är. Möjligtvis att G3:an är lite bättre på riktigt långt avstånd, men M16 funkar rätt bra då med Postad 25 March 2008 - 20:01
Det gjordes ett tappert försök att kriga under clanen (MiHB) men det rann ut i sanden.... men jag lirar fortfarande mest med folk här ifrån forumet men om det är så seriöst så vi kan kalla oss ett lag vet jag inte Redigerat av Unregistered2b236a0e, 25 March 2008 - 20:02. Postad 25 March 2008 - 21:41
Men kan vi inte köra ihop ett litet lag på 4-5 st? Om ni är bra vill säga?
Postad 25 March 2008 - 21:51 Du kan gärna vara med oss å lira om du känner för det. Postad 26 March 2008 - 12:19
Brukar variera från dag till dag... under julledigheten körde jag enbart med fiskarter i min tag. Men jag är lätt på nån kväll och köra Hardcore TD eller helst S§D under (MiHB) tagen! Vi brukar faktiskt nästan alltid vinna, eller hur? Postad 26 March 2008 - 22:38 Klart vi vinner när Onkeln och Haze är med å snipar lite Postad 27 March 2008 - 01:17
Själv kommer jag nog köra en del efter de nya kartorna kommer, tyvärr är jag bortrest nästa vecka så ni får några dagars försprång
Redigerat av genstruktur, 27 March 2008 - 01:18. Postad 27 March 2008 - 02:48
4april har jag för mig. Står på gamespot någonstans där jag läste det Skrev det längre upp i tråden någonstans med. Postad 27 March 2008 - 07:30
Hur betalar man för dessa banor? Jag vill helst inte regga mitt kreditkort på Live, har hört att det är svårt att få det avreggat.
Postad 27 March 2008 - 08:42
De nya banorna kommer 3 april hörde jag någa amerikanare säga på liven, men det kanske blir 4 april här i Sverige,
vi ligger ju några timmar efter... Bara en vecka kvar Ska vi säga nån dag när vi kör under (MiHB) då? Fredag? Speltyp: Hardcore Search & Destroy och Hardcore Team Deathmatch. Haze Swe (Sniper) Onkel Morra (Sniper) Nosvatten (?) Tre stycken till? Hellst gunners... tror två snipers 4 gunners är en bra fördelning iaf på search & destroy... 2 snipers som övervakar A och B och 4 gunners som röjjer och plantar Postad 27 March 2008 - 08:49
På lördag är jag ledig hela dagen (sambon jobbar dygn) så jag är en fri man.
Ni får gärna lägga till mig om det blir spel. Annars med för den delen. Jag är ingen sniper... mocus016 Redigerat av mocus, 27 March 2008 - 08:49. Postad 27 March 2008 - 10:47
Jag är gärna på men jobbar helgen. Slutar 23 på lördag men bruakr komma iväg lite tidigarte om inget händer på jobbet. vilken tid spelar vi? jag kör gunner
Postad 27 March 2008 - 11:14
Jag är gärna med å kör nån gång i helgen, ska supa lördagkväll så då är nog inte siktet helt stabilt men gärna nån annan tid. Har lagt till de flesta av er (tror jag) på LIVEn, gametag: Kaercher.
Jag kör nog gunner helst. Jag har knappt kört något S&D men man lär sig väl Hur funkar det med invites och sånt? Postad 27 March 2008 - 12:23
Finns en viss risk för det
Bara att köpa MS points på typ Webhallen http://www.webhallen...od.php?id=48113 . Då får du en kod som du skriver in i Dashboarden. Postad 27 March 2008 - 14:11
Jag är ej tillgänglig under Lördag natt/kväll då den tiden kommer läggas på alkoholrusiga drycker.
Men jag är gärna med Fredag kväll/natt och under lördagen och en bit in på kvällen. Riktigt najs och grunda en fylla med 4-5 öl och lira 3-4 timmar innan man ska vidare på förfest Man blir ju alltid bättre efter några öl också. Mina bästa resultat i fps-spel har absolut presterats med måttlig berusning. Men sen någonstans där efter fem öl så vänder det och går dåligt.. märkligt Redigerat av Unregistered2b236a0e, 27 March 2008 - 14:17. Postad 27 March 2008 - 14:35 fredag funkar för mej tror jag...om jag inte är full då vill säga:P Men min M21 är alltid laddad och redo för lite Hardcore röj! Postad 27 March 2008 - 14:41 Mjo, jag håller nog med dig om att lite för många öl gör siktet lite dimmigt. För några veckor sen satt jag och lirade CoD4 på splitscreen med några polare och det gick fint tills man hade tömt en halv låda pils. Då kunde jag inte sikta för 5 öre! Så då fick jag använda kniven hela tiden istället:P....Som sagt, 4-5 öl är rent prestations höjande, men 10 till så blir det skit av allt ihop:P Postad 27 March 2008 - 17:07
Försiktigt och smygande spel med sniper brukar efte stora mängder alkohol resultera i
light machine guns + ramborusher! Sist jag spelade när jag kom hem från krogen stog jag en hel match vid kulsprutan på downpour, enda gången jag släppte RT-knappen var de gånger jag dog. Folk undrade typ vad man höll på med andjo082: Search And Destroy är precis som i Counterstrike. Ett lag har en bomb som de ska plantera ut antingen på Bombplats A eller B som är markerade på kartan. Det försvarande laget ska istället se till så så att de inte planterar bomben. Lyckas de ändå plantera bomben så har det försvarande laget 30-40 sekunder på sig att desarmera den. Man kan också vinna genom att döda alla i motståndarlaget. Man respawnar heller inte utan dör man så får man vänta tills nästa omgång. Efter 3 omgångar byter lagen sida så de som försvarar är anfallande lag osv... Jag tycker S&D är det klart roligaste liret. Lite mer tänka och va smart och inte bara panga Redigerat av Unregistered2b236a0e, 27 March 2008 - 17:19. Postad 27 March 2008 - 18:02
Du kan logga in på xbox.com och köpa där. Då binds inte kreditkortet till att betala för Live åtminstone. Postad 28 March 2008 - 09:50
"Det finns nästan ingen i hela världen som inte älskar Call of Duty 4, detta då det var ett av förra årets bästa spel, plus att det är riktigt ljuvligt krig. Nu har Infinity Ward och Microsoft berättat om ett nytt paket med banor som är på gång. Fyra banor (varav två kan ses på de pyttesmå bilderna nedan) kommer att gå loss på 800 Microsoft-poäng och kommer självklart att kunna laddas ner via Xbox Live. Vi kommer att få ta del av Creek, en öppen bana som utspelar sig i en by. Broadcast kommer att bjuda på en TV-station med såväl trånga utrymmen som mer öppna ytor, Chinatown bjuder på papperslampor, neon, urvattnade nudlar och bitvisa skurar av bly. Dessutom kommer Killhouse, en lagerbyggnad där skydd kommer att spela en viktig roll. Dessa fyra banor kommer att lanseras på Xbox Live den 3e April, samma dag som Game of the Year-utgåvan (med banorna inkluderade) lanseras i USA."
3e? Postad 28 March 2008 - 10:07 Gött. 3:e april då Postad 28 March 2008 - 19:10
Har laddat upp med några bira idag. Jag och Mole tänkte köra lite Cod4 ikväll, möt upp om ni vill! Loggar in runt 21. Vad säger du bananen? Vet att du invita mig sist men då körde jag Orange box tyvärr.
Postad 28 March 2008 - 19:14
Ska kolla på hockeyn nu 19.30, men kommer in efteråt eller tidigare om det går skit. Har kört BF betan hela dagen, så jag behöver koppla av med lite bra FPS
Postad 28 March 2008 - 19:34
Ja ja det är lugnt, ingen stress Postad 28 March 2008 - 20:30
Ölen är kyld, popcornen är poppade... nu blir det cod4 hela kvällen
Bananen: Är det Färjestad som gäller? Redigerat av Unregistered2b236a0e, 28 March 2008 - 20:35. Postad 28 March 2008 - 20:42
Popcorn= Oljig kontroll
Vi kan köra ihop gängen om det inte är för stora kanske? Postad 28 March 2008 - 21:04
Självklart haze, finns det nåt annat?
Sugen jag blev på popcorn nu då Redigerat av bananplanta, 28 March 2008 - 21:05. Postad 28 March 2008 - 21:12
hehe ja.. smörpopcorn också 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |