Officiella FIRMWARE-tråden [PS3]
Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 160GB
(Spelkonsoler)
|
2
|
(31)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 320GB 2010
(Spelkonsoler)
|
9
|
(140)
|
Inga priser |
Postad 01 February 2011 - 12:00
Postad 01 February 2011 - 12:48
http://www.thesixtha...sers-in-fw-3-6/
Synk lär det bli. Skulle även inte bli förvånad om det även blir enbart synkning med enbart en konsol i taget à la Apple.
Det går utmärkt att synka många telefoner mot samma itunes konto. PSN synkningen kommer fungera likadant.
Postad 01 February 2011 - 16:54
Däremot kommer det väl finnas en ny flagga för utvecklarna att sätta som hindrar att man synkar just deras fil till molnet.
Postad 01 February 2011 - 18:18
Postad 01 February 2011 - 20:40
Enligt joystick låter det som det sistnämnda.
the feature (called "Online Saving") gives developers the opportunity to let players set up their save files on a remote server, preserving the precious, precious space on their own hard drives, and allowing players to access save data from multiple consoles.
Postad 02 February 2011 - 09:44
Observera att i orignalinformationen från Kotaku står det "developers are able to opt out", vilket indikerar att om utvecklarna inte gör något så kommer deras spel att stödja Online Saving. Vilket starkt indikerar att även gamla spel kommer att kunna använda detta. Och även om detta inte omöjliggör "online folder" så ser jag en massa problem med en sådan lösning, så därför tror jag ändå på "synkronisering".Tycker det verkar oklart om det blir en synk (ungefär som med trophies) eller bara en online folder där vissa spel kan sparas (som kräver ständig PSN access för att kunna spara/ladda).
Postad 02 February 2011 - 10:35
Postad 04 February 2011 - 11:06
Postad 04 February 2011 - 11:49
Postad 04 February 2011 - 12:25
Men kommer inte ihåg om det bara är en PSN+ feature eller inte?
Postad 04 February 2011 - 12:28
Postad 04 February 2011 - 16:42
Ett råd i all välmening, Sony.
Postad 04 February 2011 - 16:46
Postad 04 February 2011 - 17:00
Jag tycker tvärtom. Varför skall Plus ha tillgång till spel som inte jag ens kan få köpa?
Det tycker jag inte att de ska ha. Det vore också dumt. Däremot så tycker jag att viss, liten tillgång till gratis spel, filmer och tv-serier kan ingå för plus-abonnenter. Vi som inte har plus, vi ska fortfarande kunna köpa innehållet.
Postad 04 February 2011 - 18:26
http://community.eu....D/td-p/12309619
Jag har inte gjort något fel. följde manualen till punkt och pricka. sen att jag inte sparade gamla hd är bara dumt. men inte fel.
Redigerat av discomega, 04 February 2011 - 18:28.
Postad 04 February 2011 - 18:28
Postad 04 February 2011 - 20:33
Ursäkta, men detta var kvällens roligaste inläggEftersom jag antar att Sony läser denna tråd...
Postad 07 February 2011 - 13:17
Postad 07 February 2011 - 13:22
Ska de ha en plus tjänst så ska ju de som hostar för de få känna att de får ut något utav det.
Nu när de börjar bli aktuellt med Cloude`ng igen så lär ju de enbart gälla för plus kunder.
Då kan vi börja snacka om riktiga fördelar med +konto.
Postad 07 February 2011 - 17:10
Jag tycker de är helt rätt att ta betalt för sådana features.
Ska de ha en plus tjänst så ska ju de som hostar för de få känna att de får ut något utav det.
Nu när de börjar bli aktuellt med Cloude`ng igen så lär ju de enbart gälla för plus kunder.
Då kan vi börja snacka om riktiga fördelar med +konto.
De får ta betalt för vad f-n de vill. Det är ju deras tjänster. Jag tror bara att det vore smart av Sony, generellt alltså, att försöka hålla features avgiftsfria, medan de kan ta betalt för content. Det känns intuitivt mer rätt, enligt mig. Bara för att visa djupet av min visdom listar jag några exempel nedan.
Exempel 1) Några idioter (ur din synvinkel) har knäckt konsolen. Det innebär att Sony ofta måste komma ut med irriterande säkerhetsuppdateringar. Vore det inte smart att som motdrag till detta irritationsmoment erbjuda schemalagda uppdateringar gratis? Jag tror det, men var och en får naturligtvis tycka annorlunda.
Exempel 2) Engångsuppdateringar tycker jag också de skulle kunna ta betalt för i vissa fall. Varför t ex inte sälja en uppdatering som gör BR-spelaren regionsfri? Många skulle nog kunna tänka sig att betala 100 kr för det.
Exempel 3) MKV-stöd anser jag vara en så generell funktion att jag tycker att den ska ingå vid gratis firmware uppdatering. Vartenda mediaspelare på marknaden stöder redan detta format, varför ska inte världens mest sålda mediaspelare (PS3) göra det också?
Exempel 4) Cross game chat anser jag också ska ingå fritt.
Exempel 5) Med PLUS abonnemang tycker jag att man ska få tillgång till content. Kanske en gratis filmhyra i månaden. Kanske tillgång till några spel under tiden man har plustjänsten. Kanske rabatter på spelköp på PSN.
Exempel 6) Däremot tycker jag det är osmart att ge PLUS abonnenter förtur till demos, eftersom demos ju behövs för att öka intresset för spel. Demos bör därför spridas så brett och fort som möjligt.
Postad 07 February 2011 - 17:13
Jag skulle kunna betala flera hundra för det, så länge det gäller både Blu-ray och dvd.Exempel 2) Engångsuppdateringar tycker jag också de skulle kunna ta betalt för i vissa fall. Varför t ex inte sälja en uppdatering som gör BR-spelaren regionsfri? Många skulle nog kunna tänka sig att betala 100 kr för det.
Postad 07 February 2011 - 20:04
Postad 07 February 2011 - 20:12
PAL A?Gäller väl redan för DVD. Brosan har nämligen hela The Haunting serien som är PAL A fungerar klockrent i PS3:an.
Postad 07 February 2011 - 20:19
Postad 07 February 2011 - 20:40
Finns det PAL R1?Aldrig hört om något sånt, troligen menar han region 1. Fast dom säljs som låsta till reg 1 kan dom ändå vara regfria
Postad 08 February 2011 - 00:12
Aldrig hört om något sånt, troligen menar han region 1. Fast dom säljs som låsta till reg 1 kan dom ändå vara regfria
Självklart menar jag det. Tänkte lite fel bara. Är nog som du säger att de ändå är regfria trots märkning. Tur är väl det
Postad 08 February 2011 - 09:17
De får ta betalt för vad f-n de vill. Det är ju deras tjänster. Jag tror bara att det vore smart av Sony, generellt alltså, att försöka hålla features avgiftsfria, medan de kan ta betalt för content. Det känns intuitivt mer rätt, enligt mig. Bara för att visa djupet av min visdom listar jag några exempel nedan.
![]()
Exempel 5) Med PLUS abonnemang tycker jag att man ska få tillgång till content. Kanske en gratis filmhyra i månaden. Kanske tillgång till några spel under tiden man har plustjänsten. Kanske rabatter på spelköp på PSN.
Jo altså ja håller med dig på de flesta punkterna.
Men nu menar jag ur en ren affärssynpunkt.
Det skulle inte vara värt att betala extra för plus medlemskap om man bara fick lite content, en gratis filmhyra i månaden kan ju inte locka någon med internet. Rabatter på spelköp på PSN är ju en fin tanke. Men knappast en dealbreaker. Enda anledningen till att jag skaffa PLUS va helt enkelt för att jag ville ha tillgång till Killzone 3 betan.
Det som får mig att tycka att de va ett bra köp e t ex automatiska nedladdningar utav uppgraderingar o demon.
Crossgame chat tycker jag absolut ska vara en plus tjänst. Då det känns som något som är värt att betala för.
MKV stöd tycker ja däremot inte ska vara något man ska behöva betala för.
Att erbjuda upplåsning utav regionslåsning är ju självklart inget de kan erbjuda.
Dock en fin tanke o givetvis skulle en ###### massa betala för det.
Men de vore ju att skjuta sig själva i foten då de varit med om att ta fram Blu-Ray formatet
och valt att inkludera regionsskydd för att vissa filmbolag krävt det.
Postad 09 February 2011 - 12:54
Jo altså ja håller med dig på de flesta punkterna.
Men nu menar jag ur en ren affärssynpunkt.
Mina råd är också affärsmässiga.
Det skulle inte vara värt att betala extra för plus medlemskap om man bara fick lite content, en gratis filmhyra i månaden kan ju inte locka någon med internet. Rabatter på spelköp på PSN är ju en fin tanke. Men knappast en dealbreaker. Enda anledningen till att jag skaffa PLUS va helt enkelt för att jag ville ha tillgång till Killzone 3 betan.
Så gör det till två gratis filmhyror då. Eller flera och större spelrabatter. Du verkar aningen skeptisk till filmhyra över nätet överhuvudtaget, men uthyrning av film över nätet verkar trots allt fungera, trots bredband och trots alla möjligheter till att tanka fria torrents. Många vill uppenbarligen vara lagliga, men saknar vettiga alternativ.
Jag förstår att du blev plusmedlem för att få förtur till Killzone 3 betan. Många gjorde som dig, men är det ett så smart drag av Sony egentligen? Jag menar, de vill ju sälja Killzone till så många miljoner människor som möjligt. Vore det inte affärsmässigt klokt då att sprida demo och beta så brett som möjligt? Några extra kronor via plus, kan leda till färre sålda spel.
Det som får mig att tycka att de va ett bra köp e t ex automatiska nedladdningar utav uppgraderingar o demon.
Att du tycker det respekterar jag, men jag tycker samtidigt att det är ett underbetyg till PLUS överhuvudtaget. Tänk om PLUS istället innebar att du hade 25% rabatt på snabb och säker nedladdning av senaste avsnittet av 2 1/2 män i HD format dagen efter att det gått på TV i USA?
Crossgame chat tycker jag absolut ska vara en plus tjänst. Då det känns som något som är värt att betala för.
Jag skulle nog aldrig använda tjänsten, men tjänster som förbättrar spelupplevelsen tycker jag vore smart att lansera så brett som möjligt, så att de säljer fler konsoler och fler spel.
MKV stöd tycker ja däremot inte ska vara något man ska behöva betala för.
Agreed. Det stöds ju dessutom redan av massor av fristående mediaspelare, så argumentet om piratformat börjar kännas lite mossigt. MP3 tillåts ju redan. Liksom DivX/XviD. Båda tidigare ansedda som piratformat, men nu så allmänt spridda att alla tillåter dem. Varför inte MKV?
Att erbjuda upplåsning utav regionslåsning är ju självklart inget de kan erbjuda.
Dock en fin tanke o givetvis skulle en ###### massa betala för det.
Men de vore ju att skjuta sig själva i foten då de varit med om att ta fram Blu-Ray formatet
och valt att inkludera regionsskydd för att vissa filmbolag krävt det.
Håller inte med dig. I stort sett alla tillverkare, även Sony, levererar idag regionsfria BD/DVD spelare. Den delen av bolaget har alltså redan accepterat regionsfria spelare, medan PS3 avdelningen stretar emot. Ärligt talat tror jag inte att det beror på någon genomtänkt strategi. Jag tror att det beror på en inneboende tröghet. Sälj tjänsten, och tjäna några krornor. Det är mitt förslag. Jag är rätt säker på att filmindustrin (vilken moderbolaget själva utgör en stor del av) skulle acceptera SONYs argument.
Postad 09 February 2011 - 13:24
Mina råd är också affärsmässiga.
Så gör det till två gratis filmhyror då. Eller flera och större spelrabatter. Du verkar aningen skeptisk till filmhyra över nätet överhuvudtaget, men uthyrning av film över nätet verkar trots allt fungera, trots bredband och trots alla möjligheter till att tanka fria torrents. Många vill uppenbarligen vara lagliga, men saknar vettiga alternativ.
Jag förstår att du blev plusmedlem för att få förtur till Killzone 3 betan. Många gjorde som dig, men är det ett så smart drag av Sony egentligen? Jag menar, de vill ju sälja Killzone till så många miljoner människor som möjligt. Vore det inte affärsmässigt klokt då att sprida demo och beta så brett som möjligt? Några extra kronor via plus, kan leda till färre sålda spel.
Jag känner mig inte jätte skeptisk till filmhyrning via nätet.
Tycker de är tragiskt att vi i Sverige inte får tillgång till Netflix som jänkarna får.
Finns ju ett gediget utbud utav film där som kan vara utav intresse att få se i HD.
Dock tror jag inte på att betala för enskild film. Vore mer intressant om de erbjöd en dags/vecka/månads/års avgift.
Angående Killzone 3 betan så var de ju ganska tydligt att de ville ha max 10.000 spelare som skulle testa det.
Då de även va först till kvarn för oss med Plus tjänsten. Nu har man ju kört igång den öppna betan en månad innan
release vilket jag tror på mer. Då är de förhoppningsvis mer utav de ursprungliga felen upptäckta utav de första beta testarna, och fixade till när den stora massan utav beta spelare kommer nu.
Folk tänker inte så långt när de kommer till betor att de faktiskt är just en beta. Va ju till o med vissa här på forumet som klagade på buggar i spelet. De känns ju som en självklarhet då det är just en BETA.
Jag är rädd för att många i den stora massan oxå skulle tänka "Va är de här för skit? De är ju massa fel på spelet! De här tänker ja inte köpa!) om de bara spelat en tidig beta.
Att du tycker det respekterar jag, men jag tycker samtidigt att det är ett underbetyg till PLUS överhuvudtaget. Tänk om PLUS istället innebar att du hade 25% rabatt på snabb och säker nedladdning av senaste avsnittet av 2 1/2 män i HD format dagen efter att det gått på TV i USA?
Jo i teorin låter det ju underbart! Men i praktiken så har vi ju Svenska tv-bolag som har köpt rättigheterna till
att sända de här serierna först i Sverige. Tror inte de skulle uppskatta om det gick att köpa avsnitten på
annat håll här i Sverige låångt innan avsnittet är på G i tablån.
Ang crossgamechatt
Jag skulle nog aldrig använda tjänsten, men tjänster som förbättrar spelupplevelsen tycker jag vore smart att lansera så brett som möjligt, så att de säljer fler konsoler och fler spel.
Jo de är klart att de skulle va super najse om de vore gratis. Men ja tror endå att rätt många fler än det finns idag skulle betala för PLUS medlemskap om detta var en av förmånerna man får.
Agreed. Det stöds ju dessutom redan av massor av fristående mediaspelare, så argumentet om piratformat börjar kännas lite mossigt. MP3 tillåts ju redan. Liksom DivX/XviD. Båda tidigare ansedda som piratformat, men nu så allmänt spridda att alla tillåter dem. Varför inte MKV?
Ja de är jäkla märkligt faktiskt. Då de som sagt redan idag stöds utav Sony`s stationära BD/DVDspelare.
Håller inte med dig. I stort sett alla tillverkare, även Sony, levererar idag regionsfria BD/DVD spelare. Den delen av bolaget har alltså redan accepterat regionsfria spelare, medan PS3 avdelningen stretar emot. Ärligt talat tror jag inte att det beror på någon genomtänkt strategi. Jag tror att det beror på en inneboende tröghet. Sälj tjänsten, och tjäna några krornor. Det är mitt förslag. Jag är rätt säker på att filmindustrin (vilken moderbolaget själva utgör en stor del av) skulle acceptera SONYs argument.
Där får ja låta bli att svara då jag inte är insatt i ämnet för tillfället.
Mkt möjligt att det har ändrats sedan jag kollade senast för ett halvår sedan.
Har redan en Amerikansk + Svensk PS3a så ja kan se de regionerna som för mig är intressanta.
Postad 09 February 2011 - 13:38
MKV är inget format. Det är en container.
Hmm... container... det påminner mig om att beställa 2 sådana till kommande vårstädning. Det gäller att vara ute i god tid...
Härligt. Fuskare ska bannas direkt
Bort med packet!
Postad 09 February 2011 - 14:45
Om jag kunde spela alla filmer regionsfritt på min ps3 så skulle jag ju inte köpa en dedikerad spelare.....
Postad 09 February 2011 - 15:16
MKV är inget format. Det är en container.
Ja, förlåt, du har naturligtvis rätt.
Men hursomhelst så saknar containern stöd i PS3. Det har dessutom rätt liten betydelse numera, eftersom pirater inte har några problem att ladda ner högupplösta filmer i DivX/XviD. Större problem utgör i sådant fall FAT32 begränsningen för externa diskar...
Postad 09 February 2011 - 15:29
Du tror inte det faktum att PS3 inte kan spela regionsfritt jämfört med att dedikerade spelare kan det har något bakomliggande försäljningsmotiv Kimpa.......
![]()
Om jag kunde spela alla filmer regionsfritt på min ps3 så skulle jag ju inte köpa en dedikerad spelare.....
Jag tror att tanken har flugit förbi i något styrelserum, men jag tror inte att det diskuterats särskilt ingående. Jag tror att det trots allt är väldigt få som köper fler än en spelare om de redan har en PS3. vilket kanske säger en del om problemet med BR överhuvudtaget. Det sprides inte tillräckligt snabbt.
Nå. Om SONY verkligen hade velat påverka försäljningen av dedikerade spelare, så hade de hittat på ett eget halvmystiskt exklusivt format för PS3, istället för Blu-ray. Då hade ju alla varit tvingade att köpa en dedikerad spelare. Iofs hade Sony kanske inte vunnit formatkriget då...
Hursomhelst så tycker jag att det mesta pekar på att SONY medvetet lanserat PS3 som en kompetent BD spelare. Det enda talar emot, är den (enligt mig) ologiska regionkodningen. De borde ha släppt en regionfri fix för länge sedan, som alla tillverkare gjort med sina stand alones. Märkligt att de inte förstår bättre? Kanske de fattar nu när de ser den här tråden...
Postad 09 February 2011 - 21:14
Vad gäller psn+ så håller jag med om att det måste finnas ett mervärde för att det ska vara lönt, som tjänsten ser ut så är det väl inget som jag är beredd att betala för i nuläget. Skulle man få några bra tjänster som crossgame-chat (som fungerar, till skillnad mot många spels ingame chat) kanske lite rabatter på psngrejer et cetera så kan det ju bli intressant.
Postad 11 February 2011 - 11:04
Jag kanske är ute och cyklar i ett risfält, men finns det verkligen blurayspelare som inte måste chippas för att göras regionfria på bluray?
Ja, det finns det. Sonys spelare måste dock hårdvaruchippas, så det var fel av mig att antyda att de skulle hyckla i den här frågan.
Postad 09 March 2011 - 18:38
Online Storage Available To PlayStation Plus Members From Tomorrow
http://blog.eu.plays...-from-tomorrow/
Postad 09 March 2011 - 18:41
ÄNTLIGEN! ... eller
Jag kommer skriva ÄNTLIGEN när vi får Video Store eller en streaming-tjänst. Vilket aldrig lär hända.
Postad 09 March 2011 - 18:44
Postad 09 March 2011 - 20:18
Det diskturades om detta skulle bli en synktjänst likt trophies som fungerar på alla spel, eller om det skulle vara spelen i sig som kunde välja att spara saves online.ÄNTLIGEN! ... eller
Nu verkar det bli ingetdera utan snarare än manuel kopieringsfunktion där man får gå igenom varje savefil manuellt och välja Copy to online storage.
Om det verkligen är så illa så är tjänsten inte ett dugg bättre än dagens backup till USB.
Om det här ska funka så borde den automatiskt synka (eller åtminstone automatiskt göra backup) på alla saves utan att jag ska behöva göra nåt. Om den inte kan mer än som nämns i länken så är den riktigt usel.
Åtminstone borde det finnas en copy/backup all
Många klagar på samma sak i bloggen och Sony svar så här:
Angående auto-backup
Thanks, I will pass this suggestion on as we are hopeful they will be able to update this feature. Can’t promise though.
Something we will def be looking into for the next update of the feature
Angående copy all (man måste alltså gå in manuellt per fil)
currently no, but its something we will look into
There may be scope to update this feature so I will pass this on. Cheers
something we will look into for the next update
Sony får nog fixa det där innan jag går igång på den här tjänsten
Jaha, och om din PS3a inte är uppkopplad da? Ska man inte kunna spela då?Men, varför ska saves backupas online, de ska enbart existera online, om din ps3a är uppkopplad online så ska man alltid spara till molnet, så att det är noll skillnad mot att vara inloggad på "sin" ps3a, som att vara inloggad på polarens...
Postad 09 March 2011 - 21:20
Postad 10 March 2011 - 07:30
Postad 10 March 2011 - 07:43
har en disk liggandes som jag köpte precis före förra updateringen, men bytte inte då pga av buggen.
Postad 10 March 2011 - 08:21
Postad 10 March 2011 - 08:50
Ok, men om jag startar PS3'an idag, måste jag inte uppdatera orginal disken då ??v.3.56 version 2 löste buggen om man hade kvar orginalhårdisken. skulle bli mycket förvånad om 3.60 introducerade den igen med tanke på hur galna folk blev sist...
. Ett gott råd iaf. Använd INTE orginaldisken i en 2,5" casing och lägg nya firmware på den och uppdatera den nya hårddisken. spara orginaldisken tills du ser att uppgraderingen av fw på nya hårddisken går igenom...
skall jag inte göra det ?
Annars fattar jag ditt in lägg, att jag skall plocka ut orginal disken & in med den nya som jag köpt & lägga in nyaste firmware på den ?
Måste jag ladda ner senaste firmware till ett usb minne före hårddisk bytet ?
Postad 10 March 2011 - 08:52
To back-up:
1. Select [Game] > [Save Data Utility].
2. Focus on the save data you wish to back up.
3. Open up the option menu using "triangle" and select [Copy].
4. Select [Online Storage] as the destination of back up.
Man måste altså MANUELLT kopiera och spara undan savegames.. då är det ju enklare att ha ett USB-minne som man kan ha kontroll över. Nä, jag hadde hoppats på ett där savegames syncas direkt som med trophies t.ex...
ALLA vet ju att backup fungerar uselt om man inte kör dom. Så när du sitter där med din YLOD, så kommer du på att "aj fan... det va nog nån månad sen..."
Med USB-minne ellerl iknande så vet man ju att man måste göra skiten lite då och då.
Visst.. man kanske har glömt USB-minnet hemma när man e hos polaren å vill visa sina senaste save.. men nä.. inte värt ett plus-abbonemang för att skaffa det.
Edit:
"Copy-prohibited save data" is also supported
Det skulle väl va enda anledningen.. kunna koppiera sina asassins creed 2-filer...
Redigerat av novaland, 10 March 2011 - 08:58.
Postad 10 March 2011 - 09:12
Postad 10 March 2011 - 16:55
--------------------------------------------------------------------------------
From one of those PS3 scene guys on Twitter
For now, it looks to me (at first glance) that the ps3 has been resecured, but it doesn't mean it can't be broken again from scratch..
Their previous errors were epic fails, it doesn't mean they can't do an epic save either.. they seem to have fixed all the issues they had..
@ChronosWing we already have the metldr key, the thing is that they don't use metldr anymore, at all!
Wow, in 3.60, Sony removed all the loaders, no more isoldr/lv1ldr/lv2ldr/appldr.. but they added lv0.2! Seems they found a way to secure ps3
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 March 2011 - 16:56.
Postad 10 March 2011 - 18:19
3.56 var också kört för övrigt då de bannade nyckeln som användes för att signera all homebrew.
Ingen som sysslar med hacking av ps3 har ngn som helst nytta av att hacka ngt efter 3.55. All utveckling sker på den versionen.
Det är bara folk som piratkopierar och vill kunna spela online som tjafsar om CFW på senare än 3.55 och det lär knappast hända den närmaste tiden om ens ngnsin.
Dock så kommer man fortfarande ut på PSN med 3.55.
Folk kommer dock inte kunna piratkopiera spel som kräver 3.60.
Redigerat av Unregistereddc471864, 11 March 2011 - 23:37.
Postad 12 March 2011 - 00:02
Det är bara folk som piratkopierar och vill kunna spela online som tjafsar om CFW på senare än 3.55 och det lär knappast hända den närmaste tiden om ens ngnsin.
Dock så kommer man fortfarande ut på PSN med 3.55.
Folk kommer dock inte kunna piratkopiera spel som kräver 3.60.
Yeah !
Leave them all behind, låt alla som vill köra "linux" på PS3 såsa runt med 3.55 så kan vi som vill spela få göra det i fred....
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
6 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?