Byter gärna. Filmerna är oöppnade.
Bor i Umeå men kan skickas med posten.
Edit:
Bara Swordfish kvar nu om någon är intresserad.
Redigerat av YodaX, 19 February 2008 - 00:56.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Någon som fått de utlovade filmerna?
Startad av
Unregistered38aaaed3
, Jan 08 2008 20:57
252 svar till detta ämne
Postad 17 February 2008 - 19:23
Fick också dubbletter av Full metal jacket ( ej swesub), Riddick, World trade center, Swordfish och Hulk
Byter gärna. Filmerna är oöppnade. Bor i Umeå men kan skickas med posten. Edit: Bara Swordfish kvar nu om någon är intresserad. Redigerat av YodaX, 19 February 2008 - 00:56. Postad 18 February 2008 - 15:28
Inga dubletter kvar men jag kan tänka mig att byta ut min Riddick.
De jag främst är ute efter: Sleepy Hollow, We were Soldiers, Tremors eller annan billig/nedsatt HD-DVD. Bytet skulle då vara Riddick + 50kr mot en sådan titel. Kan nog förresten tänka mig Hulk oxå (Kan även tänka mig en vanlig dvd om det är en intressant titel) PM:a gärna. Redigerat av Unregistereda5463e9c, 21 February 2008 - 10:34. Postad 18 February 2008 - 17:06
Har dubbletter av
Hulk, the prestige, Van Hellsing, Corpse Bride och Black Rain . Bor i Stockhom. PM'a gärna. Postad 18 February 2008 - 18:51
Fick svar idag från Mathias.
Postad 18 February 2008 - 18:57 Det var alltså inte meningen att det skulle bli dubbletter, då har vi som fått det bara haft "tur" alltså? ganska många som fått det verkar det ju som Postad 18 February 2008 - 19:49
Kul, jättekul! Här sitter folk med dubbla uppsättningar och det svaret jag får är:
Dear Sir, it seems we did not receive your voucher. Would you mind to resubmit them to us by email? Kind regards, toshiba | synerlogis Jättekul...skickade in lappen 5 januari...så det blir till att vänta igen... Postad 18 February 2008 - 21:27
Du det var ju inte roligt alls du :/ eftersom att det skulle ta minst 28 dagar tills att filmerna kommer. Lider med dig! Postad 18 February 2008 - 21:46
Dubletter här med, byter gärna mot vad som helst. Skicka PM bara så löser vi det. Bor i Mölndal (Göteborgsområdet) men kan skicka per post också, så klart.
Filmerna: Van Helsing, Hulk, Troja, The Prestige, Dreamgirls. Hälsningar John Postad 19 February 2008 - 08:25
Även jag har dubletter på dessa: Serenity, The fast and the furios tokyo drift, Troja, Full metal Jacket och world trade center.
Säljer eller byter mot ngt skoj, dock inte andra filmer då jag redan sålt min spelare! Skicka PM om det är ngn du vill ha! Postad 19 February 2008 - 11:02
Jag kan tänka mig att byta till mig lite filmer. Vet inte riktigt vad jag kan erbjuda just nu, men en MP4 spelare, nån mp3 spelare, en SE T630 mobil låst till telia finns att tillgå. Får gå igenom lite när jag kommer hem från jobbet. Hör av dig om du är intresserad.
De filmer jag INTE är intresserad av som ingår i kampanjen är Swordfish, Full metal jacket, Roddick, Van Helsing och World Trade Center. De får jag förhoppningsvis från Toshiba. Innan sommaren ivarjefall... Edit: Lägger till bilder på lite av mina grejor som mest ligger o samlar damm här. Kanske någon som har bättre nytta av det. Hoppas det är ok att det blir en liten bytesannons här... bild1 bild2 bild 3 Redigerat av boltis, 19 February 2008 - 19:43. Postad 19 February 2008 - 11:38
Jag har dubletter av WTC, Tokyo drift samt Riddick och skulle vilja byta till mig Black rain, Prestige samt hulken är det någon som är intresserad så skicka ett PM.
Postad 19 February 2008 - 13:28
Mejlade Toshiba i fredags eftersom jag inte fått några filmer heller! Skrev vilka filmer jag ville ha! Fick mejl idag att filmerna är på väg!! Härligt! Lundis Postad 19 February 2008 - 15:38
Nu börjar det blir RIKTIG parodi på det hela!
Som jag tidigare skrev så fick jag efter förfrågan veta att "dom inte fått" min lapp som jag skickade in. Nåväl, fixade igår, skickade in lapp via mail, både kopia på kvitto, serienummer samt filmval. Fick svar idag: "Dear customer, thank you for buying a TOSHIBA product. We received your voucher - the shipment is already on its way. Your selected HD DVDs will arrive within two weeks time. Because of the great success of the bundle feature there may be a delay in single cases. Sorry for any inconvenience resulting from this. We thank you for having decided on a product of TOSHIBA and have a nice day. Kind regards," Visst, kan jag leva med. 2 veckor. Sen nu, får jag följande mail: "Dear customer, thank you for buying a TOSHIBA product. Today you received an email from us informing you about the shipment of your HD DVDs. We are sorry to inform you that this email was sent by error. The shipment could not be initiated yet as we are missing the following information from you. Invalid movie selection:Please send us a list of your selected films so we can dispatch your HD DVDs. Please send your answer to the following email adress: [email protected] using the reference "Toshiba Klaerfall". If you prefer to send the requested information by fax: 0049 431 23989533 using the reference "Toshiba Klaerfall". We thank you for having decided on a product of TOSHIBA and have a nice day. Kind regards, " Börjar bli trött på detta nu.... Edit: La till länkar till lite "bytesgods" en bit upp i tråden Redigerat av boltis, 19 February 2008 - 19:44. Postad 19 February 2008 - 20:53
Hämtade ut mina dubletter idag...
Jag har nu dubletter av följande: - Corpse Bride - Tokyo Drift - Van Helsing - Black Rain - The Prestige Samtliga oöppnade... Skulle kunna tänka mig att byta till mig någon/några av följande i prioritetsordning: - Serenity - Hulk - Riddick - Swordfish - Full metal jacket - Dreamgirls - Troja - World Trade Center Jag finns i Borlänge, men kan skicka... Skicka PM med förslag! Mvh MHo Ps. Nån som hört någon kommentar från den där Mattias, så det inte kommer en obehaglig överraskning och återkrav av filmerna om ett tag??!? Postad 19 February 2008 - 22:34
Ahh.. missade det... OK, då är det bara att köra då... /MHo Postad 19 February 2008 - 23:30
fick med ett mail om att mina filmer var på väg idag. Fick även nu ikväll exakt samma mail som du fick om att dom inte alls är påväg och att jag skla kontakta dem igen. Sjukt ###### dåligt.
Postad 20 February 2008 - 12:50
Jag fick först 5 filmer med Elgiganten spelaren i REA´n, sen fick jag 5 andra filmer med posten 1 månad senare + ytterligare 5 filmer några dagar senare..hehe.. 10 st som jag behöll och 5 som såldes
Postad 20 February 2008 - 14:04
Jag har fått dubbletter samt ett mail där de skriver att de inte kan skicka mina filmer förrän de får serienummret igen. Undrar om jag då kan få 5 filmer till? Dom verkar ha det lite snurrigt där på Toshiba.
Postad 20 February 2008 - 18:25
Detta är ju bara ett trick att få ut fler filmer i omlopp. Så tror inte detta är några misstag av Toshiba om man säger så, detta lär de börjat med för flertalet veckor sedan då de insett att blu-rayförsäljningen tagit över. På så sätt få ut fler filmer så kanske kunderna väljer att spendera pengar på hd-dvdspelare etc.. Är min tanke om detta.
Postad 20 February 2008 - 22:21
Jag har en dublett kvar av Tokyo Drift. Byter gärna med någon. PM:a gärna!
Önskar gärna Van Helsing eller King Kong... Redigerat av Audiovector, 22 February 2008 - 00:06. Postad 21 February 2008 - 01:45
Jag har också dubletter av Troja, Hulken, Riddick,
Redigerat av Unregisteredd3e6445d, 22 February 2008 - 00:29. Postad 21 February 2008 - 08:48
Har Swordfish som jag gärna byter mot Dreamgirls eller Van helsing i den ordningen.
Oöppnad och kan skickas med post. Postad 21 February 2008 - 09:15 Hmm, du är inte ensam om det, skickade in min voucher i mellandagarna och fick också just de där två mailen nu sista dagarna :-( Postad 21 February 2008 - 21:13
Så fick man äntligen sina filmer från Nyårsköpet av HD-E1
Prestige - (hade jag redan så jag byter gärna bort den mot något jag inte har) Van Helsing World Trade Center Fast and Furious Tokyo Drift Full Metal Jacket bara Prestige som var svensk utgåva, men den hade jag redan ändå =/ Postad 21 February 2008 - 21:48
Har kvar dubletter på Hulk och Riddick. Har bytt till mig de filmer jag är iaf någorlunda intresserad av, men kan tänka mig Van Helsing också. Annars tar jag gärna emot förslag på lättare beg filmer om någon har något skoj.
Skicka gärna pm. Postad 22 February 2008 - 23:53
Van Helsing är borta!
Redigerat av rnrlifestyle, 12 March 2008 - 17:47. Postad 23 February 2008 - 16:21
Jag har också fått dubletter nu, vill gärna byta el sälja till nån i Göteborg.
Prestige Corpse bride World trade center Serenity Riddick Vill gärna ha Full metal jacket (Nya vers), Black rain, Pitch black, De skoningslösa, King Kong mm. Skicka ett PM! Postad 24 February 2008 - 11:15
jag är inte säker men kan tänka mig att de menar den med svensk text kanske?
Postad 24 February 2008 - 13:02
Gammal: ![]() Ny:
Postad 24 February 2008 - 15:43
Aha! Thanx! Jag fick alltså den nya, tyvärr bara med dansk och norsk text... Var det någon som fick med svensk?
Postad 24 February 2008 - 16:01
Jag fick en av varje. Den gammla är med svensk text fast utan extra material och den nya är utan svenskt text fast med extra material. Postad 24 February 2008 - 16:09
Den första jag fick var den med svensk text. Sedan fick jag den nya andra omgången. Det var den jag skickade till dig MR Linde.
Postad 24 February 2008 - 17:45
Är det bättre ljud och bild på den nya versionen av FMJ, eller vad skiljer egentligen?
Postad 24 February 2008 - 20:34
Den första FMJ är nog den sämsta transfern jag har på HD-format, framförallt bilden saknar HD-kvalitet.
Postad 24 February 2008 - 21:10 Wall Street på Blu-ray är inget ögongodis heller direkt... MVH /Chuck Postad 25 February 2008 - 11:29
Detta var från köpet av ep35an från komplett Postad 25 February 2008 - 12:02
Köpte min ep-30 på hihi-klubben i början av februari. Det var ju osäkert om filmerbjudandet gällde då. Men jag chansade och skickade in kupong och kvitto. Sen fick man ju beskedet från hifiklubben att det inte gällde och fick 500 kr presentkort i kompensation. Idag fick jag email från toshiba att mina filmer är på väg
Nu har man ju hunnit köpa på sig filmerna redan men man får väl sälja eller byta bort dem Man kanske inte ska ropa hej förrän man är över ån Någon annan som chansade och fick utdelning Postad 25 February 2008 - 13:01
har ej fått mina filmer ännu skickade in talong och kvitto för över 2 veckor sen, snabbt går det iaf!!
Postad 26 February 2008 - 09:12
Igår fick jag mina filmer, fick dock van hellsing istället för children of men vilket inte gjorde mig överlycklig. Men filmerna har kommit iallaflal
Postad 26 February 2008 - 16:31
Samma här, fick mina igår och Van Heksing kom istället för Children of men.
Nya Full metal jacket utgåvan var det som trillade in också. Postad 26 February 2008 - 17:29
Äntligen! Efter många om och men kom mina filmer igår! Hade dock inte tid att hämta dem igår så det fick jag göra idag. Blev lite konfunderad när man får rekommenderade brev på detta viset. Trodde aldrig dom skulle skicka det rekommenderat.
Fick samtliga filmer jag valt: Swordfish, Van Helsing, World Trade Center, Riddick och Full Metal Jacket. Samtliga filmer med svensk text förutom World Trade Center om man läser på omslagen. Även den "nya" full metal jacket verkar vara på svenska. Svenskt omslag och det står med under textningar ivarjefall. Ska kolla ikväll! Postad 26 February 2008 - 19:40
Har bara Hulk kvar som dublett nu.
Har redan: Serenity Van Helsing The Prestige Black Rain Tokyo Drift Riddick Swordfish Troja samt Hulk förstås Är inte så sugen på att byta till mig någon av Dreamgirls, Corpse Bride eller WTC. Möjligen kan jag tänka mig FMJ. Men har du någon film att erbjuda i utbyte, vad som helst egentligen, pm:a gärna... Postad 26 February 2008 - 22:21
Jag har nu bara dublett av TROJA kvar, är det någon som vill byta den mot SERENITY.
Skicka ett PM 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |