Hahaha! Fint! Och klart det är möjligt! Allt är möjligt med kastkniven.Är det möjligt? haha
http://www.youtube.c...h?v=FwUeueRPr4w
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 22 December 2009 - 11:24
Postad 22 December 2009 - 12:46
Exempel:
Sabotage
Lagspel. Två lag om 4-6 spelare.
Varje lag har vid sin startpunkt en låda de ska försvara. Mittemellan lagens startpunkter finns en bomb som skall användas för att spränga motståndarnas låda. osv osv
Postad 22 December 2009 - 13:08
Och vill Mikko inte plita allt så kan han iaf lägga in denna länk i första inlägget.
Postad 22 December 2009 - 13:59
Skulle man inte kunna göra en Modern Warfare 2 FAQ i första inlägget i den här tråden? Typ vad prestige innebär, lägga in länkar till vad de olika emblemen/titlarna betyder, vapnens egenskaper, vad de olika spelsätten går ut på osv. Det är ju många frågor som ställs väldigt många gånger som lätt kunde besvaras genom att då kolla första inlägget i denna tråd.
Exempel:
Sabotage
Lagspel. Två lag om 4-6 spelare.
Varje lag har vid sin startpunkt en låda de ska försvara. Mittemellan lagens startpunkter finns en bomb som skall användas för att spränga motståndarnas låda. osv osv
Länk för att eliminera frågor
Och vill Mikko inte plita allt så kan han iaf lägga in denna länk i första inlägget.
Hmmm. Jag länkar till Bizhops länk som länkade till en länk. Ok? Orkar inte skriva ner allt...
Postad 22 December 2009 - 16:51
Vet inte om dina siffror stämmer exakt, men jag har också en känsla av att man får mer xp om man har positiv kill/death-ratio. Men det är bara en känsla jag har.Är det verkligen så??
Jag har fått för mig att man får mer xp efter match om man dör färre gånger?
Har jag 20-20 så får jag t.ex 2000 xp har jag 20-5 så får jag typ 2800 i xp.....nu kan jag definitivt vara ute å cykla utan dubbdäck men har man fått för sig något så har man.
Men det syns ju inte ute i game-lobbyn, å andra sidan. Där syns enbart poängen du får för antal kills (och plantningar, hq osv, om det är ett sånt spelsätt).
Klart är att jag får mycket mer xp i en match om mitt lag vinner än om de förlorar.
Postad 22 December 2009 - 18:33
Använder själv följande länk: DenKirson's Modern Warfare 2, har uppdaterade värden på vapen och alla egenskaper på flyg, perks etc har.Länk för att eliminera frågor
Postad 22 December 2009 - 18:57
Tror att matchbonusen blir högre om man inte dör så ofta, så har det varit för mig iaf. Dock stämmer det inte hela tiden :/ ena matchen får man jättehög matchbonus då man knappt gjort någonting medans man en annan match där man fått många kills och knappt dött något får väldigt lite bonus. Men oftast stämmer detÄr det verkligen så??
Jag har fått för mig att man får mer xp efter match om man dör färre gånger?
Har jag 20-20 så får jag t.ex 2000 xp har jag 20-5 så får jag typ 2800 i xp.....nu kan jag definitivt vara ute å cykla utan dubbdäck men har man fått för sig något så har man.
Vet någon om man får extra xp för olika accolades? T.ex om man lyckas få den "Kill/death ratio over 10".
Jag tycker förövrigt att dom i och med möjligheten att kunna välja bra killstreaks gjort att man tänker på ration. I cod 4 t.ex brydde jag mig inte mkt om ratio men nu försöker man ju få en bra killstreak vilket ofta gör att man får mer kills i matchen
Postad 22 December 2009 - 23:21
Skulle spela Ground Wars men när spelet startade så var det 18 spelare FFA på rust!
Helt galet!
Kul i några minuter men jag hoppas verkligen att patchen kommer snart...
Postad 22 December 2009 - 23:26
Hände EXAKT samma sak för mig för några dagar sen! Lite småjobbigt sådär när man inte fattade varför man blev dödad av sina teammates.Nu åkte jag på en glitch igen.
Skulle spela Ground Wars men när spelet startade så var det 18 spelare FFA på rust!
Helt galet!
Kul i några minuter men jag hoppas verkligen att patchen kommer snart...
Postad 23 December 2009 - 08:39
Hände EXAKT samma sak för mig för några dagar sen! Lite småjobbigt sådär när man inte fattade varför man blev dödad av sina teammates.
Från majornelson
Alright, just got word the #MW2 Xbox 360 patch should start going live at 2 AM.
Postad 23 December 2009 - 13:24
Patchen ute ännu?
Jag fick en uppdatering när jag startade för en halvtimma sedan.
Postad 23 December 2009 - 19:18
Använder själv följande länk: DenKirson's Modern Warfare 2, har uppdaterade värden på vapen och alla egenskaper på flyg, perks etc har.
Tar och länkar till denna med då!
Postad 24 December 2009 - 01:44
Jag fick en uppdatering när jag startade för en halvtimma sedan.
Fick också en uppdatering, men vaf...
Skulle de inte fixa balansen på Akimbo 1887:orna? Det är ju fortfarande folk som totalt mosar en på flera kilometers avstånd med dessa ##%%"&#% 1887:or...
Postad 24 December 2009 - 01:52
Men folk har börjat använda andra hagelgevär lyckligtvis, har sett många fler Spas och M1014 än innan.
Postad 24 December 2009 - 23:16
Postad 24 December 2009 - 23:28
Postad 24 December 2009 - 23:34
Edit: Damn, allan ballan var snabbare :-(
Redigerat av Unregistered78af1102, 24 December 2009 - 23:34.
Postad 24 December 2009 - 23:41
Ja det går, använder du perken som heter BLING (ligger på perkplats nr 1 (blå färg)) så kan du använda två olika attachments som INTE krockar med varandra. Du kan alltså använda både granatkastare och sikte eller ljuddämpare, men inte både Acog, Red dot, Holograph eller Thermal, av förståeliga själ
Edit: Damn, allan ballan var snabbare :-(
Ja men din förklaring va mer utförlig, så kudos åt oss båda
Postad 25 December 2009 - 12:04
Ja men din förklaring va mer utförlig, så kudos åt oss båda
Hell Yheah!
Fan man ligger väl efter nu såhär i jultider... inte spelat på säkert två dagar!!!
Postad 25 December 2009 - 12:26
Hell Yheah!
Fan man ligger väl efter nu såhär i jultider... inte spelat på säkert två dagar!!!![]()
haha.. +1.
Postad 25 December 2009 - 13:38
Jag har inget minne av att jag var tvungen att signa in, i coD4, varje gång jag ska spela. Är det nytt för MW2? Inte världens största problem kanske, men det finns inget sätt att slippa detta?
Postad 25 December 2009 - 14:01
Hej på er! Hoppas julen funkar bra.
Jag har inget minne av att jag var tvungen att signa in, i coD4, varje gång jag ska spela. Är det nytt för MW2? Inte världens största problem kanske, men det finns inget sätt att slippa detta?
signa in i LIVE menar du?
Postad 25 December 2009 - 14:10
Ja precis, jag har för mig att jag inte behövde göra den proceduren varje gång jag startade, förut.signa in i LIVE menar du?
Det kanske inte har med spelet att göra? Jag får upp "sign in profile" eller nåt när jag väljer, i det här fallet, MW2.
Redigerat av ljud, 25 December 2009 - 14:13.
Postad 25 December 2009 - 14:56
Postad 25 December 2009 - 15:00
Jag antar att jag inte är det, eftersom jag blir ombedd att signa in när jag startar spelet. Skumt, kanske är nån inställning nånstans..Jag behöver aldrig signa in, men är du signad in när du är i Dashboarden då?
Postad 25 December 2009 - 15:13
Länk, testa om det funkar.Jag antar att jag inte är det, eftersom jag blir ombedd att signa in när jag startar spelet. Skumt, kanske är nån inställning nånstans..
Postad 25 December 2009 - 23:20
Grymt, TACK!Länk, testa om det funkar.
Postad 27 December 2009 - 13:43
Spelade lite HC: HQ Pro nyss, inge skoj.
Kör lite SP på veteran, inge skoj.
What´s happening to me!?
Postad 27 December 2009 - 15:05
Hade den där där känslan för några dagar sen, det gick över ganska fort. Så lätt slipper du inte undan. Vi är beroende. Jag hade precis kört prestige, när jag kände att det var tråkigt, då blev mitt mål att låsa upp FAL, för att sen få bra scores med den.Fan...antingen har jag en dålig dag eller så har jag tröttnat på MW2 redan.
Spelade lite HC: HQ Pro nyss, inge skoj.
Kör lite SP på veteran, inge skoj.
What´s happening to me!?
Postad 27 December 2009 - 17:03
Gick prestige igårkväll... inte alls samma roliga känsla längre
Femte varvet eller*????
Postad 27 December 2009 - 17:21
Postad 27 December 2009 - 18:39
Postad 27 December 2009 - 18:47
Kanske är en vanlig streak för er men för mig var det mitt livs ögonblick nära inpå. Bittert att det bröts...
Postad 27 December 2009 - 19:02
Fy fasen vad tråkigt. Jag fick faktiskt 16-0 igår på invasion. Låg och skaka i ett hörn dom sista 30 sekunderna.Hade nyss mitt livs match på gång med 12-0 i kills och ska precis till att sitta i Bombplanet som Killstreak reward. Då lägger servern ner och vips ut i menyn. Det var mitt livs match, rörde mig som en ninja, kniva som en samuraj och sköt som en revolverman.
Kanske är en vanlig streak för er men för mig var det mitt livs ögonblick nära inpå. Bittert att det bröts...
Postad 27 December 2009 - 19:06
samma för mig igår, allt flöt så jäkla bra. Kill ratio va extremt bra och jag verkligen flög upp i rankning. Hoppas verkligen på något liknande ikväll.Fy fasen vad tråkigt. Jag fick faktiskt 16-0 igår på invasion. Låg och skaka i ett hörn dom sista 30 sekunderna.
Postad 27 December 2009 - 19:14
Var inne och körde två matcher för en stund sen, bara 4 gröna staplar. Det gör verkligen susen. Synd bara att det är en så betydande faktor i spelet.samma för mig igår, allt flöt så jäkla bra. Kill ratio va extremt bra och jag verkligen flög upp i rankning. Hoppas verkligen på något liknande ikväll.
Postad 27 December 2009 - 19:18
Var inne och körde två matcher för en stund sen, bara 4 gröna staplar. Det gör verkligen susen. Synd bara att det är en så betydande faktor i spelet.
har märkt detta också, 3-4 gröna staplar verkar vara ett måste. Har kört ganska mycket med gula staplar när jag spelar på hotellet men då är jag verkligen tvungen att köra med thermal på M4:an och ACR (när den är upplåst) och bara ta det jääääkligt försiktigt annars så är det kört. Fint när man kommer hem på helgerna och allt flyter så gudomligt bra med gröna staplar.
Postad 27 December 2009 - 23:47
Femte varvet eller*????
![]()
Japp
Har börjat köra en del med M4:an faktiskt.. helt okej när man börjar låsa upp grejer till den
Postad 28 December 2009 - 03:06
Är första gången jag skulle kunna fått en nuke, min beräkningar om att det är ytterst sällan jag skulle få en sådan verkar stämma. Detta är alltså första gången på 4-5dagars speltid jag fått en killstreak på 25 eller över.
Känns inte som jag kommer ha nuken i mina killstreakrewards i fortsättningen heller
Postad 28 December 2009 - 03:57
Postad 28 December 2009 - 11:14
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
9 filmer
21 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler