Broadcast är den som hittils varit mest ok, de andra 2 (chinatown, creek) var mest tråkiga.
Någon som fick spela banan som utspelar sig i en hangar, typ shipment?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 05 April 2008 - 00:39
fan de nya banorna var ju inget vidare. snygga, men roliga? tveksamt.
Broadcast är den som hittils varit mest ok, de andra 2 (chinatown, creek) var mest tråkiga. Någon som fick spela banan som utspelar sig i en hangar, typ shipment? Postad 05 April 2008 - 02:59
Har nåt med en uppdatering som kom under kvällen att göra. Går man bara ut i dashboarden o sen in i spelet så ska det funka. Med uppdateringen kom även följande matchformer(ej exakt stavning): Variety Team Deathmatch Variety Team Objective Variety Team Hardcore Väljer man dem så kör man bara på de nya kartorna. Under nästa vecka så ska de nya kartorna in i vanliga "cirkulationen". Under helgen får man dessutom dubbel XP, för de som jagar sånt. Vad gäller kartorna så tycker jag de var bra alla fyra, riktigt snyggt gjorda dessutom. Postad 05 April 2008 - 09:47 Då måste det ha varit Heavy Tompish som inte uppdaterat, jag hade gjort det iaf Postad 05 April 2008 - 10:12
Spelade lite TM HC igår, för första gången. Det är ju rätt svårt, fast mkt roligare.
Postad 05 April 2008 - 10:13
Mmmm det é mycket roligare tycker jag med. Det andra är för folk som inte é torra bakom öronen!
Postad 05 April 2008 - 12:40
Hardcore är ju det enda man kan spela, om inte headquarters då.
Är så värdelöst med vanlig team deathmatch när man tål hur mycket somhelst. Postad 05 April 2008 - 13:31
Härligt nu kan man köra hardcore på nya banorna... finns längst ner i listan på spellägen
Postad 05 April 2008 - 14:19
Woho! (har alldeles för mycket tid att slå ihjäl på jobbet...jobbigt när man bara kan adressen till en hemsida =P)
Redigerat av jespur, 05 April 2008 - 14:33. Postad 05 April 2008 - 18:47
Köpte spelet idag och har nu kört online i 2 timmar. Jädrans vad kul det är. Jag är ju dock inte i närheten av 50/50 i k/d än men det kommer väl med tiden...
Hur som haver: ser att det är mest "gamla rävar" som härjar i tråden och undrar, är vi inte tillräckligt många nybörjare för att styra upp något? Alla under typ level 20 eller nåt? Postad 05 April 2008 - 19:27
Jag ligger på 27 i level, endel matcher med 3 kills, sen slår det till ibland och hoppar upp på 21 kills (rekordet).
Så ###### skoj det är ändå Postad 05 April 2008 - 19:29 Köpte spelet på release dagen, så jag kan väl inte kallas nybörjare direkt. Postad 07 April 2008 - 03:56
Spelade, eller hade åtminstone COD igång, i uppskattningsvis 15-16 timmar i lördags, puh
Postad 07 April 2008 - 07:25
Spelade en hel del i helgen med, i princip bara de nya banorna. Mycket Team Deathmatch men mest Harcore Variety Pack men sköna svenskar, en del nya men även "gamla" man inte spelat med på länge. Äntligen gick jag tillbaka min G36C som jag saknas som fan sen jag gick över till Prestige! Man får väl tacka de dubbla poängen man fick i helgen på de nya banorna för det, annars hade det tagit längre tid. Vi ses online!!! Gamertag är Bergan så det är bara lägga till! Postad 07 April 2008 - 08:14
Fan lirade lite i helgen också, men alldeles för lite.
Hade främmande och så har man en kärring som gnäller direkt man spelar mer än 1 timma. Postad 07 April 2008 - 08:57
Ska vi starta klubb? Postad 07 April 2008 - 10:11
Jag vill också testa de nya banorna men hittar inte var man kan sätta upp ett spel som är öppet för alla? Eller måste man ha en viss rank för att kunna göra det?
Postad 07 April 2008 - 10:20 Jepp, WNMD - Wife nags the men to death club Lätt nya clan namnet iaf Postad 07 April 2008 - 11:16
Riktigt skoj nu när man börjar lära sig de nya banorna, jag älskar vekligen Creek
Man känner sig lite som en riktig sniper när man ligger på uppe på en klippavsats och spanar Så här skulle jag nog ranka de nya banorna med spellägen efter hur roligt det är. 1. Creek - Search & destroy/Team Deathmatch 2. Broadcast - Search & destroy 3. Chinatown - Search & destroy 4. Broadcast - Team Deathmatch 5. Chinatown - Team Deathmatch Kan bara ana hur jobbigt det kan va och va torsk på Call Of Duty och va sambo. Sedan årskiftet har jag i stort sett ägnat all min lediga tid åt Cod4, det hade ALDRIG funkat om jag kilat stadigt. Det står dock att jag lirat ungefär 8 dygn, tycker det verkar lite... tycker inte jag gör nåt annat än och spelar Call Of Duty! Kollar man statsen så finns de ju dom som lirat bra mycket mer.. Micke Nilsson över 20 dygn och då har han familj också Onkel Morra: Sist jag kolla hade vi lirat nästan lika mycket, tror du ligger lite efter dock, skiljde nån timme Postad 07 April 2008 - 11:23 Jepp... där är jag på. Postad 07 April 2008 - 11:29 MMM, men då har han inget liv Postad 07 April 2008 - 11:43
Försökte lira lite igår, men det lagga som fasen! Segt, plus att ingen ville spela med mig =( =P
Postad 07 April 2008 - 12:43 Jepp... där är jag på. LOL! Postad 07 April 2008 - 13:03
Gud va Chinatown e tråkig btw. Jag föredrar helt klart creek, som den sniper jag är
Postad 07 April 2008 - 14:22
Nä chinatown är inget och hänga i julgranen. Den är lite kul bara för att den är ny men kommer antagligen bli en "vote-to-skip-bana" inom en snar framtid. Den funkar och köra search and destroy på men deathmatch är trist! Redigerat av Unregistered2b236a0e, 07 April 2008 - 14:23. Postad 07 April 2008 - 14:55
Creek är ju helt ofantligt tråkig om man inte finner glädje i att antingen spela som Sniper eller spela som snipermat...
Chinatown fattar jag inte riktigt varför folk klagar på, finner den rätt trevlig än så länge, men visst, man kan säkert tröttna. Broadcast är en riktig höjdarbana däremot tycker jag. Lagom stor, tillräckligt med vägar in och ut för att det inte ska bli enformigt jättefort och det finns bra ställen att överfalla folk på om dom inte ser sig för så mycket. Sen vad den där lilla banan heter kommer jag inte ihåg. Men den var inte byggd att spela 15 player Free-for-all på som vi gjorde häromdan... Jag kan dock inte klaga på priset, då jag gärna betalade för fler banor. Men är det här allt som kommer komma så är det inte bra gjort av dom... Postad 07 April 2008 - 14:57 Haha okej. Postad 08 April 2008 - 07:57
Jag gillar Creek som fan. Finns inget roligare än att förnedra snipers när det ligger på sin klippkant med kniven!
Kör mest med G3:an med Agoc eller M16 med Agoc där. Fungerar klockrent! Postad 08 April 2008 - 08:55 Finns inget roligare än att ligga helt still i gräset med kamoflage och sedan kniva ner en kille med G3a eller M16 Postad 08 April 2008 - 09:29
Precis som du skriver så lär Creek vara tråkig om man inte gillar och spela som sniper då det är stora öppna ytor och det är svårare och hävda sig med närstridvapen. Av samma anledning är Chinatown tråkig om man inte gillar närstrider med kulspruta, små ytor med 90 graders hörn och väldigt kuperad. Broadcast är väll en blanding med båda delarna, gillar den också! Postad 08 April 2008 - 13:25
Ikväll så skall jag i alla fall spela mellan 18-21 typ, har inte de nya banorna dock
Gamertag: MikkoK80 (börjar jag bli tjatig nu?) Välkomna! Redigerat av MrSpokk, 08 April 2008 - 13:25. Postad 08 April 2008 - 14:15
Jag lirar nog iaf en timme mellan 18-19.
Förresten, finns det något sätt att joina användare på friendlistens spel utan en invite? Känns lite tjatigt att behöva fråga om invites var gång. Postad 08 April 2008 - 14:52
Nix
Edit: Aha nu fattade jag vad du menade =P. Var för sent på dan igår Redigerat av jespur, 09 April 2008 - 06:58. Postad 08 April 2008 - 15:25
Japp det går . När du kollar på friendlisten så är det en liten pil på sidan på dom du kan joina . Postad 10 April 2008 - 13:54
Spelade lite igår efter ett par månaders uppehåll och det gick väl ungefär lika bra som man hade tänkt. Tokspök hela vägen
Postad 10 April 2008 - 16:25
Brukar vara så när man tar upp ett spel efter en längre tids bortavaro. Men det är bara att träna. Det är ju bra att du märker skillnad, då vet du ju att det är möjligt för dig att bli bättre. Något jag själv mer eller mindre har gett upp hoppet om.
Postad 11 April 2008 - 00:31
Hur vet man om man blir host till ett spel?
Jag lirade precis och bestämde mig för att lämna spelet, mitt under en omgång. När jag väl lämnar så stannar hela spelet och texten "The host ended the game" står på skärmen. Jag överöstes med fula ord och gliringar från yanks och det blev nog inte bättre av att jag själv hade haft en usel omgång. Problemet var att jag inte visste om att jag var host - och jag hade självklart inte lämnat om jag vetat om det. Varför blev just jag host och fick jag någon "notification" om detta som jag missat? Kan vara bra att veta hur det ligger till så att det inte sker i framtiden. Postad 11 April 2008 - 01:04
Jag vet ifan, känns som folk blivit bättre också. Förr när jag spelade (2mån sedan) hade jag sällan minus i statestiken. Oftast låg jag på ca 15kills/8deaths. Körde lite för 2v sedan och då var det ovanligt att jag låg på +. Känns som jag blivit en sopa! Skall testa nya banorna i helgen och förhoppningsvis inte bl helt förnedrad. Kör ni bananen, Lifter, Nyluh, bajsniklas, allancito mf. också i helgen? /Genstruktur Postad 11 April 2008 - 08:23
Tyvärr går det inte, vilket är dåligt. Det har hänt mig flera gånger att jag har stängdt av ett spel när jag är host, och man får ju inga positiva kommentarer precis. Det dumma är ju att jag visste inte att jag var host Men det finns ett sätt att kolla det på. Om du kollar på scoreboarden så kan man ju se gröna "staplar" som visar vilken ping man har. Hosten har alltid full ping, alltså fyra staplar har jag för mig att det är. Så är man den enda på servern som har full ping så är man garanterat host. Men finns det fler på servern som med har full ping så hjälper ju inte detta.... Hoppas det fixas nångång i framtiden så man kan se om man är host eller inte. / Alex Postad 11 April 2008 - 08:45
Host ended game är mycker irriterande, det förekommer ju oftare nu än innan också när folk inte vet att de själva hostar spelet...
Hoppas många svenskar ska spela ikväll, jag är så j+vla trött på engelsmännen och amerikanarna... börjar seriöst undra om alla amerikaner har medfödda hjärnskador?? I nästan varje party så är det folk som teamkillar, grälar med varandra eller bara sitter och gör jobbiga ihållande ljud matchen igenom, skrämmande att det är den generationen som kommer växa upp och styra världens mäktigaste nation Postad 11 April 2008 - 09:10
Lirar gärna ikväll, har blivit alltför lite cod på sista tiden
Om du kan kicka spelare innan spelet startar är du host. Postad 11 April 2008 - 11:13
Haha, precis som om det är något du gått och blivit Genstruktur Lätt att jag är inne i helgen. Tänkte precis höra mig för om du och lifter kommer synas till också? Alla andra har jag nyligen spelat med.. Ska snart hem från jobbet och kommer in då, men jobbar dock till sju på kvällen lördag söndag men efter det så är jag inne! CHYA MA BITCH TITTISH! Postad 11 April 2008 - 11:44
Oj, så de gamla rävarna spelar fortfarande?
Postad 11 April 2008 - 12:28
Jag skulle säga en nytändning pga de nya banorna.... kommer nog spela ikväll...
Redigerat av nickebooy, 11 April 2008 - 12:28. Postad 11 April 2008 - 12:30
Nyluh: Jaha tack för den då!
Ebola: Postad 11 April 2008 - 13:12
Klart att de nya banorna har med det att göra, men jag märkte att jag inte hade något liv utan er på lajven. Så det var bara att sätta igång med det roliga igen!
Gen: du är ju en stor och ståtlig göteborgare, borde ju kunna ta sånt! Postad 11 April 2008 - 13:34
Ja, det var fasiken ljusår sen jag lirade. Jag vågar nog inte köra igång, jag suger nog kräfta på COD4 just nu.
MEN man vet aldrig rätt var det är så dyker jag upp igen Postad 11 April 2008 - 14:09
Postad 11 April 2008 - 15:47
Jaha, och då är det inte intressant att spel med "alla andra" längre? BT4L 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |