Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG:s PG6000 plasma

2138 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 mars 2009 - 11:59

Pudd_ols
  • Pudd_ols
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
åter till min fråga : tjoohej! har på senare tid märkt med våran pg6000 42" att när jag startar upp mitt 360 så blir det som svarta små prickar i den gröna färgen i startmenyn! grymt störande, och jag har börjat se det på andra färger nu också, någon som vet vad detta beror på ? vad kan man göra? Tack / Patrik , Någon som har koll?

Postad 07 mars 2009 - 20:29

DaveS
  • DaveS
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Supporten ringde i fredags, svaret hon fått från teknikern var att det inte fanns tv-kanaler som sände i Dolby... ;)

Efter att jag förklarat att jag var helt säker på att vissa kanaler sände i Dolby så säger hon att jag isåfall måste lägga upp ett "ärende", jag intygade tre gånger att jag förstått innebörden med att få betala undersökningskostnaden om felet inte låg i tv:n så nu väntar jag på att service-killen skall ringa och boka tid.
Fortsättning följer.

//Korpen1

Någon framgång?

Får heller inte ut DD genom den optiska till förstärkaren på min PG6000

Postad 19 mars 2009 - 19:18

jonnythefox30
  • jonnythefox30
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Jag har en Pg6000. Grymt nöjd. Uppgraderade med en Samsung BD P1500 igår. Här finns det ju lite alternativ. Det är ju en Hd redy tv så ska man köra på 720p eller ska man köra på högsta alltså 1080p? Vilket är bäst?

Postad 19 mars 2009 - 23:11

Unregistered1df9a6f7
  • Unregistered1df9a6f7
  • Veteran

• 1 973 inlägg
  • 0

Jag har en Pg6000. Grymt nöjd. Uppgraderade med en Samsung BD P1500 igår. Här finns det ju lite alternativ. Det är ju en Hd redy tv så ska man köra på 720p eller ska man köra på högsta alltså 1080p? Vilket är bäst?

Jag har kört 1080P/24 hz sen jag kopplade in min bluray spelare ,tv-n tar hand om skalning osv, grattis till nästa steg i skärpa på film :D

Postad 25 mars 2009 - 14:06

Arsenal FC
  • Arsenal FC
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej,
Har nyss införskaffat denna TV och sitter med en Boxer digitalbox, inspelningsbar men utan HDMI.
Äger ännu ingen DVD-spelare.

Står inför följande val:
1.Köpa en DVD-spelare med HDMI och använda den inspelningsbara boxern jag har.
2. Sälja boxern och använda den inbyggda DVB-T, och köpa en inseplningsbar DVD-spelare med HDMI.

Tips ang ovanstående mottages tacksamt.

Postad 25 mars 2009 - 15:29

Unregistered1df9a6f7
  • Unregistered1df9a6f7
  • Veteran

• 1 973 inlägg
  • 0
Fördel med att använda den inbyggda boxen är bildkvaliteten om du inte har high end pvr box och värsting scart sladd idag.
Så om det inte är krångligare att spela på dvdn så hade jag bytt till det och använt den inbyggda boxen. grattis till en prisvärd tv!

Postad 26 mars 2009 - 08:04

Arsenal FC
  • Arsenal FC
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
>TIX
Tack för svaret.
När det gäller CA-moduler, är det någon kvalitetsskillnad mellan dem? Ingen större prisskillnad mellan märkena vad jag har sett.

Postad 27 mars 2009 - 23:34

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

• 1 136 inlägg
  • 0

Till exempel i eftermiddags tittade jag på reprisen av melodifestivalen som sändes i DD, pratade samtidigt med en kompis som sin tur fick ut DD i sin förstärkare på samma program? Så det är ngt som spökar med utgången.

Har ju en ikon på förstärkaren som skall lysa upp vid DD signal, DVD fungerar DD på men inte TV:n.

Jag använder inte den inbyggda digitalboxen själv, så jag vet inte hur det ska eller inte ska fungera, men finns det inte nåt menyalternativ för att aktivera digitalt ljud ut?

I ett tidigare inlägg skrev någon att Pro Logic är digitalt ljud. Det stämmer väl inte? Jag har för mig att det är vanligt stereoljud (med en bakkanal (mono) matematiskt inbakad i signalen (mha fasförskjutning)). Denna extrakanal är dock bara extraherad ur den vanliga analoga stereosignalen, dvs det är inte en digital signal.
Du vill, precis som du säger, se DD-loggan lysa på förstärkaren när du tar emot en digital signal.

...för jag antar att du verkligen har och tittar på den *digitala* varianten av SVT1 och inte en analog version via gammal vanlig antennkabel, för då kan du såklart inte förvänta dig nåt digitalt ljud...

Off topic:
Är det bara jag som tycker att SVT är helt totalt sanslöst värdelösa på att mixa ljudet rätt i sina DD-produktioner? Tittar just nu på Så ska det låta, och byter (som vanligt) över från 5.1-ljud till gammal vanlig stereo eftersom pratet endast kommer från center-högtalaren och i så mycket lägre volym att hela programmet inte blir sevärt när publikens klappande och musiken dånar i 4 högtalare medan Peter Settman knappt hörs där framme i centern.

Postad 30 mars 2009 - 07:38

jonnythefox30
  • jonnythefox30
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Flytta gärna frågan om den är Off T

Har införskaffat mig en blueray spelare men tycker att bilden "släpar" lite i scener är det är mycket kamerarörelse. Jag har testat en hel del olika inställningar men inget hjälper just släpningarna. Kör 1080p på bluerayn, vilket jag fått rekomendation tidigare här på forumet att göra.
jag ser tre olika orsaker till problemet;

- plasman är inte fullHd villket då i detta fallet visar det tydligaste beviset för att man borde kostat på sig ännu lite bättre tv.
- min spelare, en samsung bpd1500 för 1690kr på elgiganten för 2 veckor sen är inte den bästa.
- flags of our fathers som jag har som test-bdvd är inte den bästa bästa att referera till och man borde köra någon annan (även om jag tycker att sweeny todd var nästan lika släpig i bilden)

Ska ju tilläggas att när kameran står still och det är minimal rörelse i bilden är den ju så klart knivskarp och helt klanderfri! Men dock tycker jag att släpningen i andra scener förstör filmerna och jag överväger att gå tillbaka helt till dvd!

Har ni några erfarenheter ang detta.

Postad 30 mars 2009 - 10:41

Unregistered1df9a6f7
  • Unregistered1df9a6f7
  • Veteran

• 1 973 inlägg
  • 0

Flytta gärna frågan om den är Off T

Har införskaffat mig en blueray spelare men tycker att bilden "släpar" lite i scener är det är mycket kamerarörelse. Jag har testat en hel del olika inställningar men inget hjälper just släpningarna. Kör 1080p på bluerayn, vilket jag fått rekomendation tidigare här på forumet att göra.
jag ser tre olika orsaker till problemet;

- plasman är inte fullHd villket då i detta fallet visar det tydligaste beviset för att man borde kostat på sig ännu lite bättre tv.
- min spelare, en samsung bpd1500 för 1690kr på elgiganten för 2 veckor sen är inte den bästa.
- flags of our fathers som jag har som test-bdvd är inte den bästa bästa att referera till och man borde köra någon annan (även om jag tycker att sweeny todd var nästan lika släpig i bilden)

Ska ju tilläggas att när kameran står still och det är minimal rörelse i bilden är den ju så klart knivskarp och helt klanderfri! Men dock tycker jag att släpningen i andra scener förstör filmerna och jag överväger att gå tillbaka helt till dvd!

Har ni några erfarenheter ang detta.

Det du ser är judder när tv gör om en signal med 24 bilder /sek till 60 bilder sek istället för 48 eller 72 bilder ,detta ser jag med vid långsamma rörleser och panorerignar medans snabba scener flyter på bra för mig, testa skicka 1080/24 från spelaren om du inte gör det redan.Trösten är att de flesta tv-s förutom px80 och vissa sony juddrar vid blu-ray.

Postad 30 mars 2009 - 12:39

jonnythefox30
  • jonnythefox30
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Tack för snabbt svar!
Bra att fått veta att det inte är en inställningsfråga då ialla fall! Kollade på Eagle Eye och den ser bättre ut än vad flags of our fathers gör, tycker jag. stör mig inte lika mycket på det där!
Är svaret då att det bara är en hd-ready tv eller skulle det inte heller spelat nån roll?

Postad 30 mars 2009 - 19:45

Unregistered1df9a6f7
  • Unregistered1df9a6f7
  • Veteran

• 1 973 inlägg
  • 0

Tack för snabbt svar!
Bra att fått veta att det inte är en inställningsfråga då ialla fall! Kollade på Eagle Eye och den ser bättre ut än vad flags of our fathers gör, tycker jag. stör mig inte lika mycket på det där!
Är svaret då att det bara är en hd-ready tv eller skulle det inte heller spelat nån roll?

Det har inte med hd-ready att göra heller utan mer bild processorn det finns lika många full hd 1080P tv som inte hanterar blu ray signalen helt rätt.
Som du redan märkt så ser man det mer eller mindre beroende på vilken film det är.

Postad 05 juni 2009 - 23:59

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

• 1 136 inlägg
  • 0
Vad är skillnaden mellan "PG" och "PS" i modellbeteckningarna?

Postad 06 juni 2009 - 00:17

cebonit
  • cebonit
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Bland annat detta:
PG=2008 HD-ready (Förutom 50PG4000,7000 och 60PG7000 som är Full HD)
PS=2009 Full HD

Kolla här och jämför: https://www.prisjakt...php?k=s38358582

Postad 16 juni 2009 - 15:19

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0

Har ni koll på vilka firmware-versioner ni kör? Jag har en 50PG6010, som är i det närmaste identisk med 50PG6000, sånär som på en rödton i nederkant.

Min skärm av S/W-version 3.08 (står på förstasidan i servicemenyn). Kikar jag runt lite ser jag betydligt senare versioner, och t.o.m. en nedladdningsbar firmwareuppdatering.
Kika här: http://www.hifi-foru...141-923-15.html

Två frågor således, vad har ni för version och är det någon som vågat ladda ner en uppdatering?

Jag blev nyfiken och började genast söka i tråden du angav och hittade till slut 3.44 som är den senaste versionen. Jag hade v3.04. Här är linken till den nya firmwaren och det jag gjorde var att formatera ett USB minne, packade upp rar filen med uppdaterningen och kopiera den till stickan. Mappen heter LG_DTV och i den ska firmware filen ligga. Stängde av tvn och satte i USBminnet sen var det bara och slå igång apparaten och efter några sekunder så dök en ruta där det stod att den hittat ett nyare firmware... Tar någon minut att installera och sen slår teven av sig och på igen... Färdigt...

Det var några som skrev att de såg förbättringar på olika saker men jag har ännu inte sett något speciellt, hade inte något problem tidigare iaf :D. Men som sagt, detta är på eget bevåg om ni ska uppdatera.

Postad 16 juni 2009 - 19:47

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

• 2 346 inlägg
  • 0

Jag blev nyfiken och började genast söka i tråden du angav och hittade till slut 3.44 som är den senaste versionen. Jag hade v3.04. Här är linken till den nya firmwaren och det jag gjorde var att formatera ett USB minne, packade upp rar filen med uppdaterningen och kopiera den till stickan. Mappen heter LG_DTV och i den ska firmware filen ligga. Stängde av tvn och satte i USBminnet sen var det bara och slå igång apparaten och efter några sekunder så dök en ruta där det stod att den hittat ett nyare firmware... Tar någon minut att installera och sen slår teven av sig och på igen... Färdigt...

Det var några som skrev att de såg förbättringar på olika saker men jag har ännu inte sett något speciellt, hade inte något problem tidigare iaf :). Men som sagt, detta är på eget bevåg om ni ska uppdatera.

Gjort som du beskriver ovan, testat både med USB hårddisk samt sticka inget händer. Måste jag aktivera något i servicemenyn?

Hur kommer jag in i S.Menyn isåfall?

Postad 17 juni 2009 - 11:32

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Hmm jag vet att du kan aktivera en meny (uppdatering av tv mjukvara) där du ska kunna läsa av stickan om du inte får upp den automatiskt.. Det du gör är att du trycker på meny, sen hoppar du över till ikonen som heter ALT. (OPTIONS) men öppna den inte utan tryck på FAV knappen 7-8 ggr. Kolla om det funkar... Jag har en 50PG6000 och har du en PG6010 så funkar det inte.

edit: På stickan ska du ha i roten mappen LG_DTV och filen i den. root:/LG_DTV/fil.fil :)

Redigerat av xdusty, 17 juni 2009 - 11:34.

Postad 17 juni 2009 - 15:36

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

• 2 346 inlägg
  • 0
Det funkade, dock så skriver den N/A på alla om den nya firmwaren. Verkar inte vilja känna igen den. Jag har en LG PG 6000 som dig.

Jag har testat att både ha filen i roten samt i mappen.

Filen heter efter upppackning .....epk

skumt.

Har du fler tips så.,... Kanske något som måste göras i service menyn?

Postad 09 juli 2009 - 20:29

Unregistered85c1235f
  • Unregistered85c1235f
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Hur kör man pixelmappat? Är det någon inställning i datorn eller tv:n? Eller betyder det bara att man ställer in upplösningen till 1366x768 i datorn?

Postad 10 juli 2009 - 17:42

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

• 832 inlägg
  • 0

Har nyligen köpt mig en LG PG 6000. Men jag tycker den har ett irriterande surr från tvn. Det påverkas inte av om man ändrar ljudnivån så det kommer ine från högtalarna. Det kommer bakifrån. Jag har varit i kontakt med LGs support och dem kunde inte hjälpga mig.

Detta är min första plasma tv och jag har hört att det ska finnas ett litet surr, men hur högt bör det vara?

Tittar jag på tv med normal ljud hör jag surret. Min flickvän säger att jag letar efter fel men jag tycker att ljudiet är irriterande. Hur högt brukar en plasma låta?

Tacksam för svar

Har nyss införskaffat mig min första plasma LG PQ 3000 kände att det var dax, plus att de nu borde vara så bra och ska funka smärtfritt, men icke! I butik är det svårt att uppleva brummet med tanke på att plasman hängde 1,5 upp på en vägg! Samma problem här, surret upplevs som ett högt nätbrumm helt otroligt irriterande.
Enl mig! Säljare var och lyssnade på brummet 4 dagar efter köpet, och även han tyckte det brummade för mycket! Han skulle kontakta LG, men som svar fick han att, står den i ett mörkt rum plus att man inte skulle ha funktionen "intelligent sensor på" för då kunde det brumma mer! Stängde av denna funktion, men det stämde inte - brummade lika mycket ändå! Har man hört en sådan dum förklaring, inte i ett mörkt rum plus att de använder sig av funktioner som brummar!!

Okey lite positiva grejer är att bildel är riktigt bra. Visst lite billigare plasma, men förväntar mig inget brumm, möjligen sämre bild, men inte är man ju medveten om! En kompis har en lite dyrare LG den låter ej lika mycket! Får nu se hur detta löser sig!!

Postad 10 juli 2009 - 19:55

Unregistered1df9a6f7
  • Unregistered1df9a6f7
  • Veteran

• 1 973 inlägg
  • 0
Om du har öppet köp åk och byt den till en ny då det skiljer sig mellan olika exemplar, det är ovanligt att LG buzzar så byt om du har möjligheten.

Postad 24 juli 2009 - 20:02

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

• 3 278 inlägg
  • 0
Hur får man in kanalerna med den inbyggda boxern på tvn?

Har Tele2 som nät, och min box från dem har dött.. tänkte om det gick att söka in de "fria" kanalerna via boxern på tvn. Men när jag gör en auto program sökning hittar den bara de analoga..

Är det spärr från Tele2? Eller har jag gjort nåt fel?

Postad 26 augusti 2009 - 14:31

cato1
  • cato1
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej

Någon som vet om LG (eller någon annan) kommer att släppa någon ny 32" Plasma? Vad jag förstått kommer den nuvarande att försvinna ur butikerna.

MVH Peter

Postad 04 september 2009 - 21:57

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1 820 inlägg
  • 0

åter till min fråga : tjoohej! har på senare tid märkt med våran pg6000 42" att när jag startar upp mitt 360 så blir det som svarta små prickar i den gröna färgen i startmenyn! grymt störande, och jag har börjat se det på andra färger nu också, någon som vet vad detta beror på ? vad kan man göra? Tack / Patrik , Någon som har koll?

Hänger på genom att kontrollera om fler har samma sympton/problem som jag har just nu.
När jag ändrar kanal osv så lyser små delar utav skärmen upp. Inte lika små som prickar mer som mindre streck, på 2-3 ställen runtom på skärmen. Det är inte ghosting, (som jag vet att pg6000 lider fullkomligt utav). Vi har haft vår tv i över 1 år nu och utan några problem. Förutom ghostingen, men det visste jag om innan inköpet.

Vidare har vi problem om vi kopplar vår digitalbox i ena scartuttaget. Då får vi ingen bild alls. Det går dock att stoppa andra enheter (testat med dvd-spelare) i samma scart-ingång. Utan problem. Men digitalboxen är förpassad till ena ingången, annars är det kört.

Men som sagt. Gällande våra "ljus-fenomen". Är det fler som har detta problem med sina pg6000?

http://www.youtube.c...h?v=R8nsRkvtfjw

Redigerat av twebbas, 12 september 2009 - 16:40.

Postad 12 september 2009 - 16:16

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1 820 inlägg
  • 0
Efter samtal via telefon och mailkontakt med LG, så ska vi nu reklamera tvn. Får se om de fixar att reparera tvn eller om man får en ny i utbyte. PG6000 är väl inte så lätt att få tag i idag?

Postad 22 januari 2010 - 12:12

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

• 3 278 inlägg
  • 0
Lite äldre tråd, men hoppas någon kan snappa upp ändå ;)

Hitta en sida på nätet där man just har testat denna Tv modell: http://www.hdtvtest.co.uk/LG-42PG6000/

I deras test har de valt att sätta Asecpt Ratio till : Just Scan..

DET jag undrar är hur i helsike har de kunnat göra det?? Finns inte ens något sånt att välja på TV´n.. förutom "Original" men den är grå markerad och kan inte väljas..

EDIT:

Löste det! :D

Redigerat av Mushunt, 22 januari 2010 - 19:03.

Postad 12 januari 2011 - 22:09

mrqs
  • mrqs
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Vet att det är en gammal tråd, men jag livar upp den lite! Hoppas någon kan hjälpa mig!

Jag har precis lagt märke till att min 42PG6000 blir väldigt varm uppe på baksidan i högra kanten. Bara på övre delen av tvn, inte på nedre. Jag kan heller inte säga om det varit såhär hela tiden, märkte det häromdagen när jag var framme vid tvn och pillade. Någon som kan säga något om detta? Blir era TV-apparater också lite varma i övre högra delen på baksidan på tvn? :)

Jag blev lite orolig bara. behöver jag fortsätta oroa mig?

Postad 14 januari 2011 - 19:12

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1 319 inlägg
  • 0
Det är nog inget onormalt. Mina föräldrar har denna TV och den blir rätt varm längs upp, fläktarna sitter där.

Postad 15 januari 2011 - 14:05

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

• 3 278 inlägg
  • 0

Vet att det är en gammal tråd, men jag livar upp den lite! Hoppas någon kan hjälpa mig!

Jag har precis lagt märke till att min 42PG6000 blir väldigt varm uppe på baksidan i högra kanten. Bara på övre delen av tvn, inte på nedre. Jag kan heller inte säga om det varit såhär hela tiden, märkte det häromdagen när jag var framme vid tvn och pillade. Någon som kan säga något om detta? Blir era TV-apparater också lite varma i övre högra delen på baksidan på tvn? ;)

Jag blev lite orolig bara. behöver jag fortsätta oroa mig?

Nu vet jag ju inte vad du klassar som "varmt"..? Men min PG6000 har stått på sen klockan 9:00 imorse, och jag tycker inte den känns väldigt varm uppe i hörnet. Men den är ju inte kall heller, men som sagt, vad är varmt? Känns det som att du håller handen runt en varm kopp kaffe :)

Postad 15 januari 2011 - 16:42

mrqs
  • mrqs
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Nu vet jag ju inte vad du klassar som "varmt"..? Men min PG6000 har stått på sen klockan 9:00 imorse, och jag tycker inte den känns väldigt varm uppe i hörnet. Men den är ju inte kall heller, men som sagt, vad är varmt? Känns det som att du håller handen runt en varm kopp kaffe ;)

Heheh, ja det kan vara svårt att deifiniera "varmt". Men en varm kopp kaffe var nog faktiskt är rätt bra beskrivning! Känns ungefär som när man håller runt en kopp kaffe när den stått på ett tag :) Fast å andra sidan inte en skollhet varm kaffekopp :lol: Aja, jag behöver nog inte oroa mig då iaf :lol: Tack tack!

Postad 05 september 2011 - 09:40

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1 319 inlägg
  • 0
Är det någon här inne som har koll på om denna tv stödjer HDCP via HDMI?

Postad 29 november 2011 - 08:37

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1 319 inlägg
  • 0
Svarar på min egen fråga ifall det skulle vara någon mera som undrar någongång.
TV'n stödjer HDCP via HDMI.

Postad 24 december 2011 - 12:01

mrqs
  • mrqs
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Förlåt för att jag återupplivar denna gamla tråden, men iaf!

Hur mycket tror ni man kan få för en Lg PG6000 idag? den är i grymt bra skick. Finns det något värde alls i den eller kan jag lika gärna ge den till katterna ?

Postad 28 december 2011 - 15:02

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1 319 inlägg
  • 0
Det är nog tyvärr inget större värde i den.

Postad 22 november 2012 - 15:00

Unregisteredb57d3682
  • Unregisteredb57d3682
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Måste bara återuppliva denna tråd :rolleyes: Då jag gick in i servicemenyn och kollade hur många timmar den gått sedan 4 år tillbaka var smått otroliga 10846 :) Hade varit roligt om någon annan hade kollat som har sin kvar?

Postad 22 november 2012 - 15:23

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16 356 inlägg
  • 0
Då har du teoretiskt ett gäng år kvar på teven. En teve idag skulle kunna hålla i femton år. :)

Postad 23 november 2012 - 22:37

Unregistered1df9a6f7
  • Unregistered1df9a6f7
  • Veteran

• 1 973 inlägg
  • 0

Måste bara återuppliva denna tråd :rolleyes: Då jag gick in i servicemenyn och kollade hur många timmar den gått sedan 4 år tillbaka var smått otroliga 10846 :) Hade varit roligt om någon annan hade kollat som har sin kvar?

Hur gör man det , känns som min rullat ett par timmar med :-) Bra kvalitet på denna fina LG plasma...

Postad 24 november 2012 - 09:46

Unregisteredb57d3682
  • Unregisteredb57d3682
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Håll inne meny på fjärren och tvn samtidigt så kommer de upp. Lösen är 0000 elr 7777. Sen står det efter UTT:

Postad 25 november 2012 - 22:15

Unregistered1df9a6f7
  • Unregistered1df9a6f7
  • Veteran

• 1 973 inlägg
  • 0
Då har du varit flitigare än jag , min har gått 8061 timmar men de senaste 2 åren som sovrumstv ! Tack för infon om servicemenyn.

3 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.