Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 02 January 2010 - 13:02

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
Man kan ju skjuta två-tre skott direkt efter varandra och ändå träffa trots att siktet inte är i närheten av målet på grund av rekylen. Så nog har Barrett sina fördelar. :)

Postad 02 January 2010 - 13:11

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Man kan ju skjuta två-tre skott direkt efter varandra och ändå träffa trots att siktet inte är i närheten av målet på grund av rekylen. Så nog har Barrett sina fördelar. :)

Jo precis, men det känns ganska slumpmässigt, inget som man vill förlita sig på i längden. Tror jag. Det är väldigt skoj med sniper, jag är mer nöjd efter en match med tex 10-8 med sniper än 19-4 med assault rifle.

Postad 02 January 2010 - 13:28

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Jo precis, men det känns ganska slumpmässigt, inget som man vill förlita sig på i längden. Tror jag. Det är väldigt skoj med sniper, jag är mer nöjd efter en match med tex 10-8 med sniper än 19-4 med assault rifle.

Jo absolut! Där håller jag med dig! Jag kör med G18 som secondary och har lyckats få hälften headshots av alla kills jag gjort med den, hur nu det gick till. :)

Postad 02 January 2010 - 13:36

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Döpte min class till "Cannon Fodder". Springer mest runt som en yr höna. Hittar varken på banan eller fienden innan jag respawnat. Det verkar inte som om servern matchar ihop dåliga spelare med andra dåliga spelare. Mycket stryk får jag. :)

Postad 02 January 2010 - 13:54

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Spelade precis klart SP.

Gjorde det mest för att jag hade börjat och man har spelet, var lite småtrött på det redan efter några uppdrag.
SP är väl helt ok men när man tänker på MP så känns det väldigt ointressant, i alla fall för mig.

Postad 02 January 2010 - 14:18

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Spelade precis klart SP.

Gjorde det mest för att jag hade börjat och man har spelet, var lite småtrött på det redan efter några uppdrag.
SP är väl helt ok men när man tänker på MP så känns det väldigt ointressant, i alla fall för mig.

Exakt så kände jag, det kändes meningslöst när MP-läget fanns. Jag upplevde faktiskt att CoD4 kampanjen hade mer nerv.

Postad 02 January 2010 - 16:10

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Får nog ta tag i SP i väntan på nya banor till MP. Har fortfarande inte ens haft tanken att köra igenom singleplayerdelen, men är nog tid för det nu!!!

Postad 02 January 2010 - 16:22

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Får nog ta tag i SP i väntan på nya banor till MP. Har fortfarande inte ens haft tanken att köra igenom singleplayerdelen, men är nog tid för det nu!!!

SP-kampanjen är ju riktigt rolig! Har säkert kört genom den tio gånger. :)

Postad 02 January 2010 - 17:03

Dodds
  • Dodds
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Hur orkar du? Brasilien var ju hemskt. Fy fend vad jag vart irriterad där, folk kom överallt och granater ven. :blink:
Oljeplattformen var guld dock, Gulag likaså. Går och hoppas på det kommer dyka upp en bana liknande oljeriggen till MP. För DE, hade varit guld värt :)

Postad 02 January 2010 - 17:46

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
har själv fortfarande inte rört SP ännu :) får se om jag tar den nu i veckan om man har allt för trist på hotellet.
jagar nuken för fullt fortfarande, vill så gärna ha den snart... börjar närma sig dock. Kill streak på 18 som bäst... har inte nerver att sitta och lur passa på folk, måste bara springa runt och då verkar det hopplöst. Ni som nukat, vilken taktik anväder ni? har förstått att Killstreak reward har en stor betydelse.

Postad 02 January 2010 - 17:49

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Hur orkar du? Brasilien var ju hemskt. Fy fend vad jag vart irriterad där, folk kom överallt och granater ven. :rolleyes:
Oljeplattformen var guld dock, Gulag likaså. Går och hoppas på det kommer dyka upp en bana liknande oljeriggen till MP. För DE, hade varit guld värt :)

Det är ju riktigt roligt! :lol:

Ja, det hade varit fina banor! Saknar lite att man inte kan välja sina egna vapen och så i SP. Gött med tre tillägg på vapnena där dock! :blink:

Postad 02 January 2010 - 18:47

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Ni som nukat, vilken taktik anväder ni? har förstått att Killstreak reward har en stor betydelse.

Nu är jag inte Mr Killstreak direkt, men enligt de experter jag spelat med så hävdar de att Chopper Gunnern är den som ger dem nuken. :)

Saknar lite att man inte kan välja sina egna vapen och så i SP.

Tycker annars att fienderna har alla möjliga kombinationer som man kan plocka ifrån. :blink:

Postad 02 January 2010 - 18:51

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Ni som nukat, vilken taktik anväder ni? har förstått att Killstreak reward har en stor betydelse.

Kolla på denna video, många bra tips men synd för killen att hosten lämnade matchen :)

Edit: vad sägs om ikväll efter 22:00? Det vore kul om vi kunde fixa ihop ett gäng och lira några matcher tillsammans. humming har inte varit online på 3 dagar! Kanske tappat lusten för MW2? :blink:

Redigerat av Lias08, 02 January 2010 - 18:55.

Postad 02 January 2010 - 18:57

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

humming har inte varit online på 3 dagar! Kanske tappat lusten för MW2? :)

Exil hos svärmor!

Tillbaks idag, dock sov dottern i bilen hem så hon lär inte lägga sig på nån vettig tid... Men så fort hon somnat så kan jag spela tills 5 imorgon bitti. :blink:

Postad 02 January 2010 - 19:03

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Tycker annars att fienderna har alla möjliga kombinationer som man kan plocka ifrån. :)

Jo det är så sant! Jag tar alltid FALen när jag hittar den. Mer underbart vapen finns nog inte i SP. One shot, one kill. :blink:

Edit: vad sägs om ikväll efter 22:00? Det vore kul om vi kunde fixa ihop ett gäng och lira några matcher tillsammans. humming har inte varit online på 3 dagar! Kanske tappat lusten för MW2? :rolleyes:

Jag ska på bio vid nio dock, så jag kan inte förrän efter tolv. Det är Avatar. Lååååång film.

Postad 02 January 2010 - 19:15

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Exakt så kände jag, det kändes meningslöst när MP-läget fanns. Jag upplevde faktiskt att CoD4 kampanjen hade mer nerv.

Jo COD4 hade en djävligt tuff inledning, som en film nästan. Man blev riktigt fast i storyn, iofs var det första Modern warfare och det var "nytt" så det kanske var nyhetens behag vad vet jag. I alla fall så hade jag kul med 4an medans MWF2 kändes mer som ett jobb. Kommer inte spela om det.....

Nu är jag inte Mr Killstreak direkt, men enligt de experter jag spelat med så hävdar de att Chopper Gunnern är den som ger dem nuken. :)

Tycker annars att fienderna har alla möjliga kombinationer som man kan plocka ifrån. :blink:

På Softcore är det nog ett bra tips, på hardcore är det många som kör coldblood och ofta är killstreakawardsen nästan värdelösa tycker jag. Man får nog ha lite tur att många kör utan om det skall funka, eller så får man vara jäkligt skarp spelare helt enkelt! :rolleyes:

Skall kolla videon och se om man kan få något tips!
Jag har inte ens sett nuken än :lol:

Redigerat av genstruktur, 02 January 2010 - 19:16.

Postad 02 January 2010 - 23:16

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Blir det nå MM ikväll?

Postad 03 January 2010 - 09:43

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
körde med harrier strike, chopper gunner och sedan nuken igår och va så jäkla nära igen. Känns som jag bara spelar för att jaga nuken nu.

Postad 03 January 2010 - 11:53

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

körde med harrier strike, chopper gunner och sedan nuken igår och va så jäkla nära igen. Känns som jag bara spelar för att jaga nuken nu.

Spelar sällan sådana spelsätt där man kan få nuke men de gånger jag gjort det och vart nära nuken så har jag dött av att tex jag inte har nån ammo kvar och måste springa fram till nåt lik och plocka upp hans vapen så blir jag skjuten i ryggen, eller att blir skjuten när jag ska plocka upp carepackage.... dör alltid på skitgrejjer, jäkla förbannad man blir!

Postad 03 January 2010 - 12:12

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Finns det något mode som inte innehåller Heart-Beat sensor? Varannan snubbe har den och det är så tråkigt att jag tappar lusten att spela. Hur i ****** kan IW lägga in en sådan gamebreaker i spelet? Förstör fullständigt själen i detta spelets multiplayer.

Postad 03 January 2010 - 12:22

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Finns det något mode som inte innehåller Heart-Beat sensor? Varannan snubbe har den och det är så tråkigt att jag tappar lusten att spela. Hur i ****** kan IW lägga in en sådan gamebreaker i spelet? Förstör fullständigt själen i detta spelets multiplayer.

Man får köra med Ninja perken :blink:

Postad 03 January 2010 - 12:33

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Har just nu ingen klass med Ninja, har inte haft några problem med HB-sensorn ändå. Kanske för att man spelar HC där alla andra har Ninja så ingen bryr sig om att ha det på sitt vapen? :blink:

Postad 03 January 2010 - 12:43

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Har just nu ingen klass med Ninja, har inte haft några problem med HB-sensorn ändå. Kanske för att man spelar HC där alla andra har Ninja så ingen bryr sig om att ha det på sitt vapen? :blink:

Jodå, jag har spelat på HC och stött på ganska många som har den ###### skit sensorn på vapnet

Postad 03 January 2010 - 12:46

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Spelar sällan sådana spelsätt där man kan få nuke men de gånger jag gjort det och vart nära nuken så har jag dött av att tex jag inte har nån ammo kvar och måste springa fram till nåt lik och plocka upp hans vapen så blir jag skjuten i ryggen, eller att blir skjuten när jag ska plocka upp carepackage.... dör alltid på skitgrejjer, jäkla förbannad man blir!

Scavanger verkar vara ett måste, detta medför lite problem för mig då jag är så van vid att ha thermal och FMJ på ACR:en.

Ninja/ninja pro, kör med den perken på alla klasser utom sniper där steady aim är tvunget att ha än så länge i alla fall.

Tycker Heart beat sensor är totalt värdelös ärligt talat, jag har aldrig blivit dödat pga att någon har den även när jag inte använt ninja perken, inte vad jag sett i killcam i alla fall.

Postad 03 January 2010 - 12:51

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Använde HB-sensorn rätt mycket själv när jag behövde få lite FMJ kills...

Skönt när man ser en fiende bakom väggen och dra av en salva. :blink:

Funkar rätt bra i S&D med silencer också.

Annars är den lite förrädisk. Kör man den så börjar man lita lite för mycket på den. Efter ett tag så dör man stup i kvarten för att nån/några har Ninja Pro och man inte ser dem på sensorn.

Postad 03 January 2010 - 12:51

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Ända gången jag kan tänka mig att använda HB är på en sniper, men för mesta kör jag Thermal, utan Bling. Den är bra till snipern då den ger en signal om när man ska byta till secondary. Jag tycker också dom kunde ha skippat den.

Postad 03 January 2010 - 15:32

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
JAg klarar fan inte av HBsensorn, provat någon gång men jag kan inte hålla koncentrationen på 2 skärmar samtidigt :blink: .
Den blir bara ett störningsmoment för mig.

SKall ta mig iväg till gymmet tänkte jag, första gången sedan innan jul :P . Senare blir det lir såklart, ses då!

Redigerat av genstruktur, 03 January 2010 - 15:39.

Postad 03 January 2010 - 16:51

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

JAg klarar fan inte av HBsensorn, provat någon gång men jag kan inte hålla koncentrationen på 2 skärmar samtidigt :) .
Den blir bara ett störningsmoment för mig.

SKall ta mig iväg till gymmet tänkte jag, första gången sedan innan jul :) . Senare blir det lir såklart, ses då!

Ja det blir ju liksom tre grejer man ska hålla koll på; HBS, kartan och omgivningen.

Postad 03 January 2010 - 17:46

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Hade dock varit mer nöjd med 19-4 med sniper :)
10-8 är väl inte bra? Att dö 8 gånger när du har ghilliesuit känns lite sådär, hela grejen är väl att försöka vara osynlig och förbli oupptäckt.

Grymt kul hade vi dock nu två kvällar i rad, i Mike Myers :)
Kul att sticka upp huvudet ovanför kanten på en stege, se folk som tror dom är säkra där uppe för att man inte kommit upp än, och slänga en kniv över kanten på dom ;)

Postad 03 January 2010 - 18:03

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Hoppade in igår en stund på 'festen', men även om sällskapet var trevligt så har jag inte tröttnat på vanlig multiplayer än. Så när reglerna blev konstigare och konstigare (tredje person vy, inga explosives, inga perks och bara headshots) så orkade jag inte försöka modifiera en klass som skulle passa... :)

Synd bara att man inte får XP för private matches, hade fått ett par multikills med RPGn. ;)

Nån som känner för 'vettig' multiplayer (HC HQ helst) ikväll? :)

Eller så kör vi turbaserad CoD-schack. Först får alla röra sig men inte skjuta, sen måste alla stå stilla, inte ens röra siktet. sen skjuta. Sen tillbaks till rörelesemomentet.
Spoiler

Postad 03 January 2010 - 18:34

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Hoppade in igår en stund på 'festen', men även om sällskapet var trevligt så har jag inte tröttnat på vanlig multiplayer än. Så när reglerna blev konstigare och konstigare (tredje person vy, inga explosives, inga perks och bara headshots) så orkade jag inte försöka modifiera en klass som skulle passa... :)

Och de personer som skapade reglarna sket i att följa dom! hehe

Postad 03 January 2010 - 20:16

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Hade dock varit mer nöjd med 19-4 med sniper :)
10-8 är väl inte bra? Att dö 8 gånger när du har ghilliesuit känns lite sådär, hela grejen är väl att försöka vara osynlig och förbli oupptäckt.

Ja, det var liksom det jag skrev. Att missa kontexten känns också "lite sådär".

Besides: Jag gillar att köra sniper på banor som Sub Base då smälter man inte in oavsett dräkt. Om man inte sitter och campar och det gör man inte.

Redigerat av ljud, 03 January 2010 - 20:19.

Postad 03 January 2010 - 20:26

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
Shit alltså. Körde lite MP idag och hade K/D ratio på över 2 på alla matcher utom en eller två (jag körde väl en tio-tolv stycken matcher) och normalt låg jag på 3-4. Rätt vansinnigt. Fattar inte riktigt hur jag lyckades dock. :) Men holographic är så otroligt mycket mysigare än red dot. I alla fall på SCARen för mig, jag gör headshots hela tiden med holo men nästan aldrig med red dot, lite lustigt.

Postad 03 January 2010 - 21:07

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Synd bara att man inte får XP för private matches, hade fått ett par multikills med RPGn. ;)

Nån som känner för 'vettig' multiplayer (HC HQ helst) ikväll? :)

Eller så kör vi turbaserad CoD-schack. Först får alla röra sig men inte skjuta, sen måste alla stå stilla, inte ens röra siktet. sen skjuta. Sen tillbaks till rörelesemomentet.

Spoiler

va samma før mig, tog en stund att førstå att det va only headshots.. hahaha.. fan vad jag skøt, trodde på allvar att nu hade det hænt något allvarligt med min sikt førmåga. Men tredje person va/ær verkligen Usssssch....
Kul grej om man ar lite små full dock.

Postad 04 January 2010 - 10:19

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0

Och de personer som skapade reglarna sket i att följa dom! hehe

herr fredrikandersson som har svårt att hålla sig borta från RPGn helt enkelt.

Postad 04 January 2010 - 10:29

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

hehe, Allancito är inte bättre, han bryter mot alla regler för att vinna :)

Redigerat av Lias08, 04 January 2010 - 10:30.

Postad 04 January 2010 - 10:32

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0

Vissa tar genvägar genom livet. Jag dödade några av misstag med andra vapen. Men det var rätt kaos ett tag.

Postad 04 January 2010 - 10:38

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Vissa tar genvägar genom livet. Jag dödade några av misstag med andra vapen. Men det var rätt kaos ett tag.

Jag tycker att tredje person är värdelös, det går fan inte att sikta och skjuta. Jag skitade mot sjärnorna gång på gång, till sist fick jag nog och byte klass till Shield eller sprang runt med bara kniven. :)
Det var nån annan som sprang runt och planterade Claymores bara och sen gömde sig nånstans..hehe

Postad 04 January 2010 - 11:41

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Det var nån annan som sprang runt och planterade Claymores bara och sen gömde sig nånstans..hehe

Säkert samma person som tog bort perksen så man inte kunde SitRepa längre. :)

Postad 04 January 2010 - 12:07

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Ja, det var liksom det jag skrev. Att missa kontexten känns också "lite sådär".

Besides: Jag gillar att köra sniper på banor som Sub Base då smälter man inte in oavsett dräkt. Om man inte sitter och campar och det gör man inte.

Nä visserligen, på de "vanliga" banorna så syns man ganska bra, och det är ganska svårt att hänga med i de snabba svängarna med snipern.. Acog + silencer är att föredra då :)

Vi körde förresten HC HQ igår på Wastelands som en sista match för natten... Jag hade en M21 med ljuddämpare, sleight of hand pro, CB pro, Ninja pro. Lyckades skjuta de första sju själv, la iväg en Harrier och bad till gudarna att inte träffa mig själv eller friendlies haha. Sen blev det Gunship och jag kunde plocka ganska rejält. Hade 29 -0 i K/D efter det :P Sen kom Nuken, 35 - 1 blev resultatet efter den sniperrundan :lol: Härligt!

Postad 04 January 2010 - 12:58

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0

Vafan! Det enda jag gjorde som inte var tillåtet var att jag använde pistolen en gång på genitalstruktur. RPGn var innan era tråkiga regler. Dåliga förlorare, det är vad ni är :)

Postad 04 January 2010 - 17:01

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Nä visserligen, på de "vanliga" banorna så syns man ganska bra, och det är ganska svårt att hänga med i de snabba svängarna med snipern.. Acog + silencer är att föredra då :)

Vi körde förresten HC HQ igår på Wastelands som en sista match för natten... Jag hade en M21 med ljuddämpare, sleight of hand pro, CB pro, Ninja pro. Lyckades skjuta de första sju själv, la iväg en Harrier och bad till gudarna att inte träffa mig själv eller friendlies haha. Sen blev det Gunship och jag kunde plocka ganska rejält. Hade 29 -0 i K/D efter det :P Sen kom Nuken, 35 - 1 blev resultatet efter den sniperrundan :lol: Härligt!

fan va nice. Lyckost!!

Postad 04 January 2010 - 19:14

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
500% completion på Multiplayer nu :) tog bara sisådär 10d att komma dit haha

Postad 04 January 2010 - 19:29

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
Alltså jag fattar inte. Flummade lite med Barrett och G18 på Terminal. Slutade med 18-6. Hur fan hände det? Det var riktigt kul i alla fall. :)

Postad 04 January 2010 - 19:41

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

500% completion på Multiplayer nu :) tog bara sisådär 10d att komma dit haha

Jag tror jag bara ja 178% på 4.5 dygn. Fan va du lirar bra.

Postad 05 January 2010 - 00:58

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Winstreak på 44 idag :) inte förlorat en endaste match idag faktiskt, har varit både roligt och lite nervigt ibland, nån gång slutade det 200-150 på HcHq... Men med ett bra lag som vet hur man ska göra så är det inte så svårt egentligen. :o

Postad 05 January 2010 - 01:11

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Tyvärr är dom flesta för fragkåta så då vågar dom inte springa in och ta headquartern, dom sitter hellre och campar och väntar på fienden ska komma dit nånstans utanför.
Jag fick den känslan ibland när jag spelade med "er" också :o man måste våga för att vinna.

Postad 05 January 2010 - 11:35

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Men med ett bra lag som vet hur man ska göra så är det inte så svårt egentligen. :o

Tack för att jag fick vara med på slutet. Alltid skoj att se proffsen arbeta. :)

Jag fick den känslan ibland när jag spelade med "er" också :) man måste våga för att vinna.

Känner jag inte igen alls... Häng ut dem med namn! :(

Postad 05 January 2010 - 11:40

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
"Häng ut dem med namn!" :o :)

Postad 05 January 2010 - 11:48

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0

Hörru, i krig är alla medel tillåtna... Va inte en dålig förlorare nu :o

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.