Hörru, i krig är alla medel tillåtna... Va inte en dålig förlorare nu
Precis, då ska man inte ha krångliga regler som ingen följer ändå
Jag är inte alls dålig förlorare
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Startad av
MrSpokk
, Dec 04 2008 20:24
4226 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 05 January 2010 - 11:59
Precis, då ska man inte ha krångliga regler som ingen följer ändå Jag är inte alls dålig förlorare Postad 05 January 2010 - 12:03
Någon här inne som spelar med fusk? Alltså Xfps modulen som gör att man kopplar in t-bord och mus?
Postad 05 January 2010 - 12:13
Nej, vi fuskar inte här. Vill du spela med mus och tgb köp en PC. Och tror du på fullaste allvar att någon skriver "HÄR, jag fuskar" OM nu någon använder det? hehe Postad 05 January 2010 - 12:15
Ibland börjar man seriöst fundera, endel är sjukligt skillade med den ###### styrspaken. Och nej, jag tror inte någon direkt skriver att dom gör de. Postad 05 January 2010 - 12:32
Har du tänkt att det kanske finns duktiga lirare som kan spöa folk med bara kontroll. Ollieee t ex, han kör kontroll med Insane sensitivity. Sen finns det andra i forumet som är jäkligt duktiga också som kör med bara kontroll. Postad 05 January 2010 - 12:34
Detta var en öm punkt tydligen. Nu menade jag ingen på forumet, mest i allmänhet, för det är nog endel man möter public som sitter med den ###### saken å spela med mus å t-bord som tycker dom är så ###### duktiga. Postad 05 January 2010 - 12:37 Precis, som jag, fick 3 kills och 14 deaths igår PS Jag har inte spelat så mycket HC,man märker att folk är lite bättre än i Core. Usch. Postad 05 January 2010 - 12:46
Tack själv, du är duktig men ibland har man dåliga dagar som ingenting fungerar. Jag var mest irriterad på min mic (TB X4) eftersom jag hörde inte min egen röst och jag fortsätt att testa den i lobbyn "hallå, hallå, test, test" till sist en amrikan fick nog och svarade "shaat da f*ck up astmaaka". hahaha Postad 05 January 2010 - 12:50 Ja det är nåt speciellt med hardcore, fick verkligen inte till det alls igår när vi körde, jag bara dog, dog, dog. Jag blev så förbannad att jag blev tvungen att hoppa ut och slakta lite jänkefjortisar i softcore för att inte kontrollern skullle ryka Postad 05 January 2010 - 12:53 "hallå, hallå, test, test" det är ju skitbra psykologisk krigsföring. Redan i lobbyn, det ska jag också börja med. Postad 05 January 2010 - 13:02
Alltså har man en dålig dag är hardcore riktigt frustrerande, man dör så lätt och det gäller att vara först och "på tå" hela tiden, ett skott i foten och man död Redigerat av genstruktur, 05 January 2010 - 13:02. Postad 05 January 2010 - 13:11 Igår var en sån dag Postad 05 January 2010 - 13:14
dubbelpost
Så här hade det sett ut för mig igår om det varit LAN... Redigerat av -Palle-, 05 January 2010 - 13:16. Postad 05 January 2010 - 13:18
haha, känner igen mig i aggressionsutbrottet Postad 05 January 2010 - 13:19
Jag tycker att softcore är ganska kul, folk campar mindre och det är mer action i matcherna.
Postad 05 January 2010 - 13:27
Gillar HC.HQ just pga mer action men man slipper tvunget köra med Stopping Power för att slippa tömma magasin efter magasin i folk för att de ska dö. Softcore blir det lätt att alla kör ungefär samma vapen eftersom de vill ha max damage. I HC är det lite mer 'favoritvapnet' man använder eftersom det kvittar om det damage ratingen är 9 eller 7, folk dör ändå efter ett par skott. Spelade lite HC:TDM för nån dag sen, men då låg alla stilla och sniprade över banan. Jätteskoj. Postad 05 January 2010 - 13:29 Det slog mig också, det var ju helt klart mer camping, än i soft core. Det gillade ja i cod4, att vapnen var, överlag, klenare så man kunde utnyttja skydd och ta lite stryk,mer dueller. Postad 05 January 2010 - 13:42
Igår kom jag in i ett party med en massa Holländare, en vanlig TDM party tror jag det var.
Matchen startar och de står i en klunga och dödar varandra, så jag börjar skicka granater och mangla folk till höger och vänster och de blev helt tokiga, de börjar skrika som dårar och jaga mig den och jag bara fortsatte å mangla å mangla å garva i micken. Till slut får jag ett voicemail som säger...."Please stop killing this is a boost match"!! Hur fan har man mage att skicka iväg något sådant, jag höll på att svälja öronen av skratt och fortsatte döda tills alla gick ut Redigerat av Ebola, 05 January 2010 - 13:42. Postad 05 January 2010 - 13:57
SC i COD4 var ingen favorit, folk dog ju fan aldrig!
Klart att spelsätten framkallar lite olika spelstilar, i HC går det inte att springa runt som en galning och vara oförsiktig, man dör för lätt för det. Iofs. så kan det fungera i små doser ibland, för att folk just sitter mer still och inte förväntar sig en galning som kommer rusande....får ett sådant ryck själv ibland Det jag gillar med HC är också att det är friendly fire, SC utan allt krafs på skärmen och med friendly fire kanske hade varit nåt i MWF2? Hur som helst så det sjysst att det finns HC och SC så att förhoppningsvis alla kan hitta något som passar! Redigerat av genstruktur, 05 January 2010 - 13:59. Postad 05 January 2010 - 14:22
Jag ska spela lite mer HC, det är en annan spelstil, mer avvaktande. Jag har precis fått smak för sniping (gjorde aldrig det i CoD4) och det belönar sig inte lika mycket i HC, om jag förstått saken rätt, eftersom nästan alla vapen är mer eller mindre one-shot-kill. Det har förstås mycket att göra med hur bra/snabb sniper man är och jag är ju lite färsking på området.
Postad 05 January 2010 - 14:26
Jo det stämmer nog säkert, kör själv aldrig sniper för jag suger gammal kamelpuckel på det. Jag brukar "snipa" folk med min UMP över nästan hela banan i HC så du är nog rätt ute Redigerat av genstruktur, 05 January 2010 - 14:26. Postad 05 January 2010 - 14:54
Enbart en vanesak det där. Du dör lättare i HC men samtidigt blir det lättare och döda också. LIka mycket som du irriterar dig på att du dör hela tiden i HC, lika mycket irriterar jag mig på att folk inte dör i core. Jag som enbart spelar HC testade och köra Core istället... Sprang och rusha motståndarnas spawn och sköt på 3 stycken som i HC-mode hade varit döda och jag haft 3-0... istället dog ingen och jag blev istället sen skjuten av en som låg kvar i en buske i spawn och det stod 0-1... hoppade ur med en gång.
Beror lite på. Jag brukar rusha i HC och försöka överraska moståndarna och plocka en efter en: Skjuta en - han dör - vidare till nästa - skjuta - han dör osv...... försökte göra precis samma sak i core som jag skrev ovan men det gick inte. Tar alldeles för lång tid att ha ihjäl nån, man kan skjuta nån och de hinner och ta skydd utan att dö och man är avslöjad. Sedan är det givetvis en fördel när man snipear då det oftast är one shot-shot-kill. Postad 05 January 2010 - 15:07 Det funkar faktiskt i core också, det är en vanesak. Jag springer runt som en galning och flankar och håller på i core och oftast är ingen beredd på det. Det är jättekul att meja ner fyra pers bakifrån och endast den sista upptäcker det, men alldeles för sent. Postad 05 January 2010 - 17:23 Ahahaha, skulle gjort detsamma. Vill de boosta sin statistik får de hitta på ett annat sätt. Postad 05 January 2010 - 17:32
En liten reflektion: Fy ******** vad prisvärt det här spelet är egentligen. Jag har snart spelat 5 dygn, eller nåt, och man jämför med andra spel som man pröjsat runt 600 bagis för, som erbjuder kanske 12 timmar spelande, så är det ju skitbilligt i jämförelse. Jag kan inte säga att jag slöspelar mw2, utan med ett engagemang som endast en högklassig film kan uppbåda och då bara i två timmar!
Postad 05 January 2010 - 17:50
Jepp, har tänkt på det också. Räknar man spelad tim/krona man lagt ut på spelet, så man nog nere på ören nästan! Sen har man nog "sparat" en del pengar på att man håller sig hemma och inte är ute och ränner på stan och gör av med cash också! Redigerat av genstruktur, 05 January 2010 - 17:52. Postad 05 January 2010 - 18:26
Bästa spelet jag kört på min Xbox 360 på länge
Skulle vara kul att veta hur hög sense ni spelar på? Själv växlar jag mellan 3 och 4. Postad 05 January 2010 - 19:04 spelar med skit låg 2-3, funkar kanon bra... vane sak.. skal jag bara springa runt och kniva folk så höjjer jag kraftigt men det är jag så less på. Kör jag med assult mfl. så ligger jag på 3 oftast. Postad 05 January 2010 - 19:09
Jag spelar på en sens mellan 7 - 10 ibland även 6 Postad 05 January 2010 - 20:39
Själv kör jag default. Det funkar bra för mig, har vant mig och allt! Funkar klockrent när man snipar plusutom!
Postad 05 January 2010 - 23:22
Hela mitt bredband och digital tv är död! J-vla sthlm lite snö och is hela stan stannar.. Redigerat av Lias08, 05 January 2010 - 23:24. Postad 05 January 2010 - 23:24 Hahahahahaha, fråga Bananen hur snö ser ut här uppe Postad 05 January 2010 - 23:44
Kan tänka mig, här är det lite snö men mest kallt ca 18-20 grader och ingenting fungerar. Jag som ville lira några timmar eftersom jag är ledig imorn. Postad 06 January 2010 - 02:59
Kör på högsta sensen såklart, allt annat leder till ofrivillig camping!! Jag lovar!!
Idag fortsatte winstreaken Redigerat av Unregistered78af1102, 06 January 2010 - 02:59. Postad 06 January 2010 - 12:31
Är det någon som vet om det går att alla har samma vapen som jag har på MP när man spelar split-screen?
Är ju lite orättvist när en annan kan göra egna klasser med bättre vapen Postad 06 January 2010 - 12:51
+1 Känns ju lite tråkigt att inte alla kan använda kastknivar till exempel Postad 06 January 2010 - 12:55
Man har en offline-profil som man får levla offline och den har exakt samma saker som online bara att man måste börja om från början. Postad 06 January 2010 - 13:33
jag försökte på High igår och förstår inte hur någon kan spela på det ens och döda någon. jag missar med en halv meter hela tiden. Du är störd Postad 06 January 2010 - 14:46 Ja den matchen sammanfattade min första vecka i CoD4, ganska bra. Jag var helt mörbultad efter allt stryk.. Postad 06 January 2010 - 16:06 Var precis dem jag tänkte på Får väl skapa några profiler som jag boostar till högre levels. Postad 06 January 2010 - 18:12 Jag spelar också på högsta sensen, men jag är å andra sidan kass... Postad 06 January 2010 - 18:17
Märkt att det gått bättre när jag gick ner från high till någonting mellan medium och low.
Tar evigheter att svänga, men nu kan man ju åtminstonde träffa... Att bara kolla i killcamen när 9-sensitivity killarna spelar gör en yr... Fattar inte hur man träffar på avstånd... Postad 06 January 2010 - 18:50
Jej idag gick jag upp till 1:1 i k:d ratio. Inte så mycket för somliga här tror jag men bra milstolpe för en annan! Jag är på prestige runda 1 lvl 22
Postad 06 January 2010 - 19:22
Ääääsch.... hörru, kan du inte göra lite plats i din friend list så jag får lira lite med/mot dig. Skulle vara kul att se en sådan super killer lira Postad 06 January 2010 - 20:22 Själv ligger jag på 1,19. Lvl 31 utan prestige! Postad 06 January 2010 - 22:09
Jo sant men kör man TDM så är det ju killcam och de som man dödar ser vart man är och när de spawnar några sekunder senare så är man körd.
Hade MW2 vart inbyggt i boxen så man var tvungen och köpa en box för 3000 kr för att kunna spela och utan att kunna spela något annat spel på den boxen hade jag köpt det med en gång ändå utan att passera gå! Jag spelar i princip inget annat spel på min xbox. Kommer införskaffa Vancouver 2010 nu nästa vecka då det är ett bra "fylle-spel" om man är några polare men är jag ensam är det COD för hela slanten Redigerat av Unregistered2b236a0e, 06 January 2010 - 22:11. Postad 06 January 2010 - 22:11 Jo men grejen är ju att man springer vidare like a bat out of hell. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |