Kommande spel- Xbox 360
3515 svar till detta ämne
Postad 17 mars 2007 - 13:49
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Preview på Eternal Sonata som tydligen ser mycket bra ut och kommer snart. http://xbox360.ign.c...3/773425p2.htmlThe battle system is good, but the real treat in Eternal Sonata is the audio-visual experience. With musical themes throughout the game, one would expect a great musical score. What we've heard so far doesn't disappoint. What floored us the most was the visuals. Though Eternal Sonata isn't doing anything outstanding technically, the artistic design and vibrant style is like a breath of fresh air on a console dominated by gritty shooters. The game is being translated into English even while work is still being done in Japan to ensure that the game comes out worldwide early this summer. We're not going to complain either. The sooner this game gets here the better.
Även Stuntman 2 kommer till sommaren. Fast med en ny publisher och utvecklare. http://xbox360.ign.c...3/773201p2.htmlStuntman: Ignition seems like a really fun game at this point. To be honest, we weren't sure what to make of it our first couple runs, but after we kept trying again and again and again to perfect our takes, we can now certainly see where the appeal is. Look for its release towards the end of summer.
Samt en recension av UEFA Champions Leauge 06/07. Tyvärr en 6:a tack vare dåligt gameplay. Ett spel mindre. http://xbox360.ign.c...3/773268p2.html
Postad 18 mars 2007 - 01:20
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Colin McRae ser snyggt ut. » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... « Ser fram emot for sure
Postad 18 mars 2007 - 11:29
Damp
-
Damp
-
Mästare
-
-
2 750 inlägg
Samt en recension av UEFA Champions Leauge 06/07. Tyvärr en 6:a tack vare dåligt gameplay. Ett spel mindre.
Jag som trodde stenhårt på detta spel Nu när PES6 börjar kännas gammalt, kunde detta spel verkligen var något!
Postad 19 mars 2007 - 22:32
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
ny trailer på JERICHO http://www.n4g.com/News-30457.aspxser läskigt ut  .Kommer nog bli ett Resident evil 3 (nemesis) spel av det hela.Gå runt och sen hopp kommer detta spöke från ingenstans och vill döda dig......du hörde rätt DÖDA!!! D....Ö.....D.....A........DÖDA!!
Postad 19 mars 2007 - 22:43
Mahti
-
Mahti
-
Beroende
-
-
1 363 inlägg
läskigt, hoppas man kan lira co-op.. annars vågar man inte spela det
Postad 19 mars 2007 - 23:34
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
ny trailer på JERICHO http://www.n4g.com/News-30457.aspx ser läskigt ut
<{POST_SNAPBACK}>
Intressant. Hoppas de fixar läppsynken bara, om det inte är meningen att han ska tala med tanken. Här är bilder på The Club, från skaparna av PGR3.     Making an exclusive behind closed doors appearance at E3 2006 was the next project from award-winning UK based development studio Bizarre Creations. The super talented studio behind the definitive next-gen racing game Project Gotham Racing 3 are once again in partnership with SEGA having already enjoyed past success with the beloved Metropolis Street Racer. However this time we're replacing the cars with guns!
With this title Bizarre has created a unique take on the shooting genre, redefining and refreshing the mechanics of the 3rd person action shooter, as they have done in the racing genre with MSR and the PGR series.
This will be yet another showcase for the capabilities of the next-gen platforms, maximising the graphical, audio and multiplayer opportunities of next-gen hardware to give a gameplay experience unlike any other in the genre.
The game focuses on addictive and rewarding gameplay that tests your skills to the limit and leaves you, and the rest of the world, in no doubt about how good you really are.
A unique style, tone and storyline that drips with energy, attitude and anarchy and that demands you play again and again.
A variety of unusual, evocative locations dotted across the globe. You'll be wielding high powered weaponry in places you never imagined.
This will be the next next-gen title from Bizarre Creations - the creators of the original Formula 1, Metropolis Street Racer, and Project Gotham series. A studio who are justifiably regarded as a benchmark in next gen development, and have just won MCV's prestigious UK Development Team award.
Redigerat av Zoiler, 19 mars 2007 - 23:35.
Postad 20 mars 2007 - 10:58
Danhill
-
Danhill
-
Beroende
-
-
1 326 inlägg
Devil may cry 4 till 360; In a press announcement from Japan today, Microsoft revealed that Devil May Cry 4 -- formerly only announced for PlayStation 3 -- is headed to Xbox 360 and PC as well, following games like Virtua Fighter 5 and Assassin's Creed by being announced for PS3 first, then moving towards Microsoft's machine later. According to Capcom's Japanese website, the PS3 and 360 versions of the game will ship simultaneously, unlike Virtua Fighter 5 which is available now on PS3 and coming soon. http://ir.capcom.co....ml/e070320.htmlAce Combat 6 till 360; Ace Combat 6 - Xbox360, 2007 - Large scale aerial battles - Xbox Live enabled: Battle Royale, Team Battle, Co-op, Leaderboards, tons of rule settings http://plaza.rakuten...diary/20070320/
Redigerat av Danhill, 20 mars 2007 - 11:00.
Postad 20 mars 2007 - 11:09
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
som sagt så finns det inte så många anledningar att köpa en dyr PS3a.Är man intresserad av blu-ray ligger dock PS3an bra till.Själv har jag några egna anledningar att köpa PS3an
*går inte sönder lika lätt som 360n som har stora problem med ring of death.
*mina polare ska köpa PS3 även fast dom bara har en vanlig CRT-TV (ingen HD) varför ska dom köpa PS3an då kan man ju undra.
*naughty dogs nya spel ser väldigt bra ut.
*HOME
Postad 20 mars 2007 - 11:14
Danhill
-
Danhill
-
Beroende
-
-
1 326 inlägg
Personligen kommer jag att köpa en PS3 ev. till jul, man får en BR spelare och även en Playstation på köpet, för tillfället känns Sonys spelutbud ganska så klen, intressanta titlar för mig är Wipeout, Tekken & Gran Turismo.
Finns alldeles för många 360 spel som jag måste spela igenom först.
Postad 20 mars 2007 - 11:19
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
hehe.. skön "reason to buy" lista!
Postad 20 mars 2007 - 11:48
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Frågan är ju bara hur många 360 det går åt innan man spelat alla spel som kommer..
I det här tempot så är det 1/månad
Postad 20 mars 2007 - 11:58
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Iom att Ace Combat ryktet var sant så lär även Katamari komma till 360. Det fanns foton på någon amerikansk butiks databas där båda dessa spel listades.
Redigerat av Zoiler, 20 mars 2007 - 14:22.
Postad 20 mars 2007 - 19:20
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Codemasters (Colin McRae) utannonserar Hei$t (  ) GET IN, GET OUT, AND GET AWAY WITH THE CASH AS CODEMASTERS ANNOUNCES HEI$TTM.
FIRST DETAILS OF INXILE ENTERTAINMENT'S GAME OF PULLIN' JOBS AND ROBBIN' BANKS IN '69 REVEALED.
Kindly place your wallets, purses, jewellery and all other valuables in the swag bag as Codemasters announces HEI$T™ – an all-new job pullin', bank robbin' action-driving game set in a gritty San Francisco, circa 1969.
Currently in development at inXile Entertainment (The Bard's Tale, 2004), HEI$T™ has gamers taking charge of a group of renegade criminals as they rob, steal and shoot their way throughout the city, all the while their sights set on the big score: taking the San Francisco Mint. HEI$T™ is expected to ship Q4 2007, for next generation consoles and PC.
It's 1969, the summer of love in San Francisco. Enter Johnny Sutton, fresh out of jail and a descendant from a long line of big-time thieves, including his father who was gunned down during a job some years back. Playing as Johnny, and together with his Uncle Sal and reunited crew, players are set pull off dozens of heists that will inevitably make a name for him as the greatest bank robber of all time.
In addition to knocking off banks, each with their own set security precautions, throughout the city, players will be highly motivated to pull off further jobs. These include raiding bars, restaurants, strip clubs, armoured cars, and more in order to acquire the bigger and better tools needed to penetrate the increasingly more difficult banks.
And what great bank robbery is complete without ending in a hot pursuit police chase? After each hit, HEI$T™ will challenge players to make a quick getaway, speeding and screeching through the streets of San Francisco as the cops trail inches behind. The Fuzz will do everything within their means to prevent the great escape; they will bump and ram, form barricades, and attempt to force PIT maneuvers to spin the getaway vehicle out of control – always trying to keep civilian losses to a minimum of course.
"We designed HEI$T so that players feel like a part of the best robberies and car chases from classic movies," states Maxx Kaufman, Creative Director at inXile Entertainment. "Everything from the different types of jobs to pull and the reckless pursuits by the police through the streets of San Francisco, to the sarcastic banter back and forth between the members of the crew, gives HEI$T the action and style of the great attitude and rock-driven films of the 60's."
Prepare to lead a bunch of renegade criminals and run riot in an 1960s open world when HEI$T™ is published by Codemasters in Q4 2007.
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... « Work in progress får man anta Det hela med polisjakterna låter ju trevligt. Spelar NFS: Most Wanted nu och det är himla skoj att ha 40 bulldogs efter sig, köra i 15 minuter och sen åka fast och förlora allt man samlat ihop  . Tack gode gud för busstationen.
Redigerat av Zoiler, 20 mars 2007 - 19:20.
Postad 20 mars 2007 - 21:37
Guwwic
-
Guwwic
-
Forumräv
-
-
700 inlägg
Hahaha! Wtf!? Hade killen på första bilden till höger en eldkastare eller?
Postad 21 mars 2007 - 00:14
Danhill
-
Danhill
-
Beroende
-
-
1 326 inlägg
http://www.gametrail...age.php?id=2607 Jag är imponerad, grafiken är helt OK, i vissa fall till och med bättre än PGR3, i klipp nr 3 (tror jag) nämde han att de ska lägga till shaders m.m som sista polishing innan spelet släpps i maj, det som imponerade mest på mig är att det verkar bli en riktig bra simulator, skademodellen verkar bli as cool, längtar att äntligen köra med MS ratten "på riktigt". Skynda och ta hem klippen :-)
Postad 21 mars 2007 - 00:25
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Hahaha! Wtf!? Hade killen på första bilden till höger en eldkastare eller? 
<{POST_SNAPBACK}>
Mynningsflamma kallas det
Postad 21 mars 2007 - 01:04
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Skynda och ta hem klippen :-)
<{POST_SNAPBACK}>
Grymma reflektioner iallafall. Skarp bild, bra lightning. PGR3s miljöer är mycket mer detaljerade förstås, men det är inte direkt någon banracing där heller. Hoppas de fixar till gräset bättre också. Sen längar jag till första spelet som verkligen demolerar bilen realistiskt när man krockar in i en vägg med 200km/h. Förstår att det inte går att göra med licenserade bilar men.... några bumpers flyger av och vindrutan krossas =P?
Postad 21 mars 2007 - 01:35
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
http://www.gametrail...age.php?id=2607
Jag är imponerad, grafiken är helt OK, i vissa fall till och med bättre än PGR3, i klipp nr 3 (tror jag) nämde han att de ska lägga till shaders m.m som sista polishing innan spelet släpps i maj, det som imponerade mest på mig är att det verkar bli en riktig bra simulator, skademodellen verkar bli as cool, längtar att äntligen köra med MS ratten "på riktigt".
Skynda och ta hem klippen :-)
<{POST_SNAPBACK}>
Givet köp. Har köpt ratten för detta spelet.
Postad 21 mars 2007 - 08:00
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Ska bli kul å se om inte Metal Gear 4 kommer till 360, Hideo har ju svarat på den frågan med att säga att det är dumt att hålla sig till enbart en konsoll.
Postad 21 mars 2007 - 09:25
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Tveksamt. Han har också sagt att de har problem att få plats med spelet på 50Gb BR så isf blir det 4 dual layer DVD till 360.
Postad 21 mars 2007 - 10:35
Dolph_Lundgren
-
Dolph_Lundgren
-
Beroende
-
-
1 170 inlägg
Det låter kanske lite som jag backstabar mig själv eftersom jag inte ens har en ps3 och älskar MGS,
men jag hoppas inte att det kommer till 360.
Tycker det är så tråkigt att allt ska vara multiplatform nu för tiden.
Postad 21 mars 2007 - 12:50
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
Jag hoppas verkligen inte att MGS kommer till 360.För det första gillar jag inte MGS speciellt mycket och för det andra så vore det döden för Playstation om alla stora exklusiva spel som alltid kommit till PS helt plötsligt går multi eller om Microsoft köper Take-two (som det ryktas om) och bara släpper GTA till xbox 360.Usch det vore tråkigt.Det vore hemskt för spelindustrin om det bara är Microsoft som tänker fortsätta göra konsoller.
Postad 21 mars 2007 - 15:00
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Postad 21 mars 2007 - 15:22
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
Jag tror att Nintendo kan lägga ner konsol tillverkningen till nästa generation om det inte klickar denna gång.Om dom fortsätter så tror jag att dom gör något liknande som dom gjorde med wii.Grafiken kommer väl upp till 360ns och PS3ans standard.
Postad 21 mars 2007 - 17:53
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1 930 inlägg
Vare inte nått företag som hade hittat på en 51gigs HD-DVD skiva?
Postad 21 mars 2007 - 18:38
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Gamespot hade en preview på DIRT idag. 55 banor och alla baserade på "realworld locations"... lite fler än Motorstorm Dessutom en väldigt realistisk skademodell där man kan böja stålräcken och "wrappa" sig runt ett träd. 60 FPS också. Mycket läsvärt: Different off-road disciplines are contested on different types of courses, and DIRT will feature no fewer than 55 different tracks on which to test your off-road driving skills. Each and every one of them will be based on a real-world location, and a number of them are officially licensed re-creations of tracks currently hosting off-road competitions. Licensed tracks that have been confirmed for inclusion in DIRT to date include California's Chula Vista Raceway, England's Croft Circuit, and France's Circuit de Ducs, among others. But perhaps the most exciting is Colorado's Pikes Peak, where you'll be able to attempt the 20 kilometer International Hill Climb event that's affectionately known as The Race to the Clouds.
In keeping with the number of off-road disciplines in the game, DIRT will also feature more licensed cars than any of its predecessors--more than 45 of them, in fact. Divided up into 12 distinct classes and categories, the game's garage will include super buggies, pro 4 trucks, and a plethora of rally cars that includes everything from such classic favorites as the '70s Lancia Stratos to Colin McRae's new all-wheel drive R4 prototype. Further authenticity will come courtesy of more than 180 classic and current liveries, including those used by McRae and the American favorite Travis Pastrana at the 2006 Summer X Games. Every vehicle in the game will also purportedly offer unique and realistic handling. After witnessing more than a few spectacular crashes during our demo, we can vouch for the fact that they sustain damage that's at least as realistic as anything that we've seen previously. Damage in DIRT will invariably have an adverse effect on your vehicle's handling, and if you crash once too often or manage to wrap your car around a tree (yes, that will be possible), your race may end prematurely. We're told that even the detailed car interiors will deteriorate quite noticeably after collisions, but we didn't get to see any busted speedometers for ourselves on this occasion.
Because DIRT is being developed by the same studio responsible for the Race Driver series, it came as no surprise to us that the opponents on the track appeared to be driving realistically and, at times, aggressively. We never witnessed more than six cars racing simultaneously, but the competition was so fierce that we were still afforded plenty of opportunities to witness the vehicle damage model in full effect (light scratches and mud buildup at first, smashed glass and crumpled bodywork later) and to notice how significant a role environment objects played on occasion. Every object in DIRT's environments has its own physics, and if you ever find the time to take in the scenery (perhaps during a slow-motion replay), you'll notice that flags, foliage, and even exhaust smoke react to simulated wind systems. But how your vehicle will react to collisions with different objects is more relevant to gameplay. We can report that even small, seemingly innocuous rocks and half-buried tires can prove devastating if you hit them at the wrong speed and in the wrong vehicle. However, flimsier items, such as advertising boards, young trees, and road signs, will generally come off worse if you decide to hit them.
The work-in-progress version of DIRT that we saw showed off the graphical prowess of Codemasters' new Neon engine to great effect, with huge draw distances and impressive lighting effects being among the most memorable of its features. The highly detailed car models were also very impressive, although the only time we were ever really able to fully appreciate them was when we were treated to slow-motion replays. We rarely noticed any drops in the frame rate during the demo and were assured that the finished game will be locked at 50 frames per second. And, for those of you who prefer not to drive using an analog stick or a directional pad, we're told that force-feedback steering wheels will be supported.
Bilder » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... « Jag är SÅ impad av det här spelet. Det kommer bli en fröjd att spela  . Undrar hur TOCA kommer bli
Postad 21 mars 2007 - 19:24
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Dirt SKA jag ha  Blir grymt med ratt.
Postad 21 mars 2007 - 19:25
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Tänkte du skulle gilla det
Postad 21 mars 2007 - 23:24
Mozez
-
Mozez
-
Forumräv
-
-
836 inlägg
Suck, med alla dessa bilspel, hur ska man få råd att köpa en ratt...
Postad 22 mars 2007 - 10:14
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Mao så är utvecklarna till 360 fantastiskt mycket duktigare. Hur får de annars plats med 55 banor på en vanlig DVD9 när de bara får plats med 8 banor i Motorstorm på en 25Gb skiva.
Postad 22 mars 2007 - 10:41
Sir Anselm
-
Sir Anselm
-
Beroende
-
-
1 475 inlägg
Mao så är utvecklarna till 360 fantastiskt mycket duktigare. Hur får de annars plats med 55 banor på en vanlig DVD9 när de bara får plats med 8 banor i Motorstorm på en 25Gb skiva. 
<{POST_SNAPBACK}> Såg faktiskt en PS3:a uppställd igår, körandes Motorstorm. Blev inte speciellt imponerad, men det var visserligen någon snorunge som typ inte fattade hur man skulle göra, så han crashade typ så fort han försökte köra... Men nog om det, Dirt ser ju faktiskt ut att bli riktigt coolt! Trodde att jag bara skulle köpa ett bilspel, Forza 2, men jag får nog ändra mig
Postad 22 mars 2007 - 10:45
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Så så... Utvecklarna på PS3an blir ju också bättre... Det tog dem bara ett par månader för att hitta plats nog på 25Gb skivan för att få in online funktionen. (Gissning på hur lång tid det tar innan Faceplant dyker upp i den här tråden?  )
Postad 22 mars 2007 - 10:54
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1 680 inlägg
DIRT, f-n det rycker allt lite i baguetten nu. Har den samma kör- och spelkänsla som Rallisport Challenge 2 till Xbox är jag helsåld. Längtar så efter att blåsa uppför Pike's Peak i 250 knyck igen.
-lk
Postad 22 mars 2007 - 14:50
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Tja, DIRT är ju multiplattform
Colin McRaespelen har varit grymma på slutet. TOCA också.
Postad 22 mars 2007 - 14:58
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Lite sugen på nytt spel, gått och sneglat på Viva pinata ett tag efter att ha dissat det fett i början
Kommer det nåt kul denna månad? Stämmer det att The Darkness kommer nu i slutet på denna månad? Nåt att ha i så fall?
Postad 22 mars 2007 - 15:03
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Kommer det nåt kul denna månad?
<{POST_SNAPBACK}>
Virtua Tennis, Def Jam, NBA Street... Guitar Hero 2 i början av April. Monster Madness också i April tydligen. Hoppas. The Darkness kommer i Maj står det på Tothegame. Definivt något att se fram emot, finns en tråd om det på forumet med massa info.
Postad 22 mars 2007 - 15:15
Mahti
-
Mahti
-
Beroende
-
-
1 363 inlägg
Dessutom en väldigt realistisk skademodell
<{POST_SNAPBACK}>
när jag såg bilderna igår var det första jag tänkte på att inte en enda bil hade en repa på sig.. borde dom inte visa lite av skademodellen om den nu ska vara så grym?
Postad 22 mars 2007 - 15:26
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Virtua Tennis, Def Jam, NBA Street... Guitar Hero 2 i början av April. Monster Madness också i April tydligen. Hoppas.
The Darkness kommer i Maj står det på Tothegame. Definivt något att se fram emot, finns en tråd om det på forumet med massa info.
<{POST_SNAPBACK}>
Är det som är lite skumt tycker jag. Står olika releasedatum på olika affärer och sidor......På play.com stod det att The darkness skulle komma 30 03 07  Tyvärr var det inget av det du radade upp som locka  Men tack för försöket! Iofs tyckte polaren att guitar hero verkade grymt kul, han hade varit på mediamarkt och stått och rockat fett där i 20min som värsta eddie van halen  Får prova hemma hos honom när han köper det!
Redigerat av genstruktur, 22 mars 2007 - 15:30.
Postad 22 mars 2007 - 15:59
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Virtua Tennis, Def Jam, NBA Street... Guitar Hero 2 i början av April. Monster Madness också i April tydligen. Hoppas.
The Darkness kommer i Maj står det på Tothegame. Definivt något att se fram emot, finns en tråd om det på forumet med massa info.
<{POST_SNAPBACK}>
Är det som är lite skumt tycker jag. Står olika releasedatum på olika affärer och sidor......På play.com stod det att The darkness skulle komma 30 03 07 
Tyvärr var det inget av det du radade upp som locka Men tack för försöket! Iofs tyckte polaren att guitar hero verkade grymt kul, han hade varit på mediamarkt och stått och rockat fett där i 20min som värsta eddie van halen Får prova hemma hos honom när han köper det!
<{POST_SNAPBACK}>
Man ska aldrig kolla efter datum i affärer. De stämmer sällan. Surfa in på utvecklarnas sida. De är den enda informationen man kan lita på.
Postad 22 mars 2007 - 16:35
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Man ska aldrig kolla efter datum i affärer. De stämmer sällan. Surfa in på utvecklarnas sida. De är den enda informationen man kan lita på.
<{POST_SNAPBACK}>
Typ (och inte ens alltid då heller). Förutom när det är så nära släpp... Virtua Tennis datumet kan man t ex lita på. Men tack för försöket!
My pleasure, satsa på Guitar Hero. Annars kommer massa bra i Maj som du ser. när jag såg bilderna igår var det första jag tänkte på att inte en enda bil hade en repa på sig.. borde dom inte visa lite av skademodellen om den nu ska vara så grym?
När jag såg dem var det första jag tänkte på ljuseffekterna och uppspottande gräs/grus. Herregud Men det är väl inget att tvivla på... om IGN och Gamespot säger att de sett det spelas med bra skademodell som de även beskriver så är det så. De kanske sparar det bästa till sist  ? Toca Race Driver hade ganska bra skademodell (av samma utvecklare) och då kom det bilder på det rätt tidigt. Men det kvittar egentligen... to those who wait som de säger.
Postad 22 mars 2007 - 17:03
Unregisteredd8164c2a
-
Unregisteredd8164c2a
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Virtua Tennis, Def Jam, NBA Street har funnits ute för pal nån vecka nu ... dock inget av spelen jag skulle ta i med en extremt lång tång bara  Vila le Forza .....
Postad 22 mars 2007 - 21:23
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Huxely. X360/PC. Det här spelet lär ju säkerligen vara byggd på Ge.o.W-motorn. Visste jag inte bättre så skulle jag nog säga att det är GeOW om jag bara såg bilderna. » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Postad 22 mars 2007 - 21:40
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
100 vs 100 i huxley.Hur det ska funka vet jag inte.
Postad 22 mars 2007 - 22:31
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Det här spelet lär ju säkerligen vara byggd på Ge.o.W-motorn. Visste jag inte bättre så skulle jag nog säga att det är GeOW om jag bara såg bilderna. 
Unreal 3 är det ja. Fast Huxley visades innan Gears ens var utannonserat så det är ingen copycat iallafall Totalt ointressant för min del, enbart onlinespel. Edit: Titt av IGN på Too Human. Ser ut att arta sig. Det är bra för handlingen har med nordisk mytologi att göra, sånt gillar jag. To be blunt, the game has come a long way and I am confident that even the most critical players will be really impressed with the results. I write this knowing full well the issues the project showed at E3 and I also state that the majority of those issues have been obliterated. The game runs smoothly now. The camera dynamically follows the action, offering the most cinematic viewpoint. The combat allows for dozens of on-screen enemies. Animations are much more fluid and transitions more natural. And for you tech nuts, Too Human is running with four times anti-aliasing, eight light sources per character, soft shadowing, depth of field blur galore, and much more. The engine will wow you. Some of the in-game models are truly incredible. What you haven't really seen yet are the story and RPG character-building elements in Too Human. You're going to learn all about them next month and I can promise you that if you were excited for the project before, you will be doubly, or triply so by the time you're up-to-date. I want to be clear about something. Despite what you may have heard, this game is not God of War. It is an entirely different beast. Your main character can change on the fly, he can upgrade his attributes, different classes can be selected, and ultimately, the Baldur you begin with will be very, very different from the one you end with. Wait until you learn about the cooperative gameplay possibilities.
Microsoft wanted us to be honest about this gameplay presentation. If I felt that Too Human had serious issues, I could let them know -- and I would. But all said and done, the biggest gripes I could come up with were trivial.
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Redigerat av Zoiler, 22 mars 2007 - 22:34.
Postad 23 mars 2007 - 09:01
didrik
-
didrik
-
Veteran
-
-
1 740 inlägg
FUGLIEST hero. Eva'!
Postad 23 mars 2007 - 12:12
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Massa nya Ace Combat 6 bilder. Ser väldigt bra ut i luften, men marken kan de väl fortfarande inte göra så detaljerad. http://www.xboxyde.c...ws_4131_en.htmlOch en film på Pirates of the caribbean... blandar 2an och 3an i ett spel. http://www.xboxyde.c...ws_4132_en.htmlSer inte så pjåkigt ut för att vara en filmlicens.
Postad 23 mars 2007 - 12:19
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6 963 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Jisses! Lite skillnad mot Gears 4 vs 4...
Postad 23 mars 2007 - 12:28
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Jisses! Lite skillnad mot Gears 4 vs 4...
<{POST_SNAPBACK}>
damn.. skoja inte
Postad 23 mars 2007 - 12:37
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Huxley är väl ett mmorpg fps. Antar det kommer kosta extra att spela det som tex WoW?
Postad 23 mars 2007 - 12:50
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|