Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
4226 svar till detta ämne
Postad 07 January 2010 - 10:52
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Jag gick Prestige (första gången) igår efter en lång tids övervägande.
Jag trodde jag skulle ånga mig direkt efteråt men blev faktiskt positivt inställd direkt då jag fick möjligheten (eller blev tvingad kanske man ska säga) att prova andra Perks än Cold-Blooded. Helt plötsligt inser jag att man gått miste om ganska mycket med t ex Hardline som är riktigt bra.
Nu experimentarar jag dessutom med andra vapen som jag inte kört med tidigare, bl a Shotguns och upptäckt att de är riktigt roliga att spela med.
Det känns dessutom som om att det går snabbare att komma upp i graderna. Kom upp till level 21 igår efter ca 3 timmars spel (endast Hardcore HQ).
Som det känns nu så kommer det inte att vara något problem att köra ytterligare Prestige när man väl kommit upp till rank 70 igen!
Postad 07 January 2010 - 10:56
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Ääääsch.... hörru, kan du inte göra lite plats i din friend list så jag får lira lite med/mot dig.
Friendreq pending  Som det känns nu så kommer det inte att vara något problem att köra ytterligare Prestige när man väl kommit upp till rank 70 igen!
Gött, så ska det låta!  På Hc Hq är det ju lättare att spela utan Cold Blooded till exempel, Lightwheight är riktigt skönt, men även hardline som du säger.
Postad 07 January 2010 - 11:06
kafferast
-
kafferast
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Dum fråga: Vad innebär "Prestige`?
Postad 07 January 2010 - 11:11
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
På Hc Hq är det ju lättare att spela utan Cold Blooded till exempel
Mmmm... Eller hur? Vill minnas att både du och jag gnällde över att ingen av de andra hade Stingers i sin klass... Prestigade själv igår. Ingen betänketid. Ville bara ha 1000 kills med F2000 först.  Tänkte köra helt utan helautomatiska vapen den här rundan. Tänkte först att det skulle vara svårt, men efter att upptäckt hur j-a skön FAMASen och SPASen var så varför byta till nått annat?  Sköt dessutom mina första med Snipern igår. Rätt skön känsla måste jag erkänna.
Postad 07 January 2010 - 11:45
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Dum fråga: Vad innebär "Prestige`?
Man levlar upp till 70, sen kan man välja att börja om på noll igen. Alla vapen och perks osv nollställs och man får en extra klass att skapa vapen i.
Postad 07 January 2010 - 15:44
Nerd
-
Nerd
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Är det någon som sitter på ljudet när man rankar upp som mp3? Jag skulle gärna ha det som SMS-signal i mobilen.
Postad 07 January 2010 - 15:45
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Prestigade själv igår. Ingen betänketid. Ville bara ha 1000 kills med F2000 först.  Tänkte köra helt utan helautomatiska vapen den här rundan. Tänkte först att det skulle vara svårt, men efter att upptäckt hur j-a skön FAMASen och SPASen var så varför byta till nått annat? 
Sköt dessutom mina första med Snipern igår. Rätt skön känsla måste jag erkänna. 
FALen är också rätt galen. Är man snabb på avtryckaren och kan sikta någorlunda så går det fortare att plocka fiender med den än med SCARen till exempel. Dessutom har man lika många skott som man har med SCARen och behöver inte skjuta i närheten lika många. Så jag har fastnat för den riktigt ordentligt, när jag inte kör med Barrett och G18, herre######r vad man kan rensa med den combon, det är GALET!
Postad 07 January 2010 - 15:56
Chrester
-
Chrester
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
FAL'en är riktigt bra. Har också kört med den ett tag nu 
Det går inte åt hälften så mycket skott som med de andra bössorna.
Postad 07 January 2010 - 16:03
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
Internet har fan inte funkat på 2 dar nu, får abstinens.
Förbannade rackel stadsnät, dom orkar inte gå ut och fixa skiten när det är lite kallt.
Postad 07 January 2010 - 16:38
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
FAL'en är riktigt bra. Har också kört med den ett tag nu  Det går inte åt hälften så mycket skott som med de andra bössorna.
Men eller hur! Det är riktigt slappt!
Postad 07 January 2010 - 20:54
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
FALen är också rätt galen. Är man snabb på avtryckaren och kan sikta någorlunda så går det fortare att plocka fiender med den än med SCARen till exempel. Dessutom har man lika många skott som man har med SCARen och behöver inte skjuta i närheten lika många. Så jag har fastnat för den riktigt ordentligt, när jag inte kör med Barrett och G18, herre######r vad man kan rensa med den combon, det är GALET!
Fal är ju grym, men den är väldigt oförlåtande i närstrid med Steady Aim, vilket drar ner betyget mycket, eftersom en sniper blir ganska överlägsen då.
Postad 07 January 2010 - 22:10
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Modern Warfare 2 Xbox 360 expansion You can't keep a good game series down and if you've rinsed out the majority of Modern Warfare 2, never fear as an expansion is heading to the Xbox 360 this Spring. It's not clear what will be included with the expansion (more missions or Spec Ops scenarios) but what is clear is that the expansion will be a timed exclusive on Xbox 360.
Postad 07 January 2010 - 23:13
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
="#006400"]but what is clear is that the expansion will be a timed exclusive on Xbox 360.[/color]
Musik..
Postad 07 January 2010 - 23:43
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Modern Warfare 2 Xbox 360 expansion
You can't keep a good game series down and if you've rinsed out the majority of Modern Warfare 2, never fear as an expansion is heading to the Xbox 360 this Spring.
It's not clear what will be included with the expansion (more missions or Spec Ops scenarios) but what is clear is that the expansion will be a timed exclusive on Xbox 360.
This spring? Måste vi vänta till april/maj då eller? Så länge håller väl våren ändå på? 
Postad 07 January 2010 - 23:59
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Det är alltså inte mp-kartor de menar utan uppdrag/missions?
Postad 08 January 2010 - 00:04
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Dom kan ju inte mena allvar med att det inte kommer nya MP-kartor innan våren!!!
Vet att dom sagt att det bara ska släppas 2 map-packs, men att vänta ända till i vår med ett första verkar på tok för långt fram i tiden!!!
Postad 08 January 2010 - 00:18
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Dom borde smida medans järnet är varmt så att säga.
Postad 08 January 2010 - 02:19
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Låter kul om dom lägger till nya Spec Ops uppdrag också
Gick helt okej att få nukes idag förresten, lyckades först på Afghan, sen en gång på Wastelands. Den tredje jag lyckades få fick jag dock inte chans att använda  Det var HQ på Rundown, vi hade kontrollen, jag sätter av en noobtube och plockar de två sista nödvändiga killsen för att få nuke, men precis efteråt så blir jag skjuten, hinner inte kalla in bomben och matchen tar slut för vi fick 200 poäng :-/
Var ju med om att Bananplanta fick sin första (?) nuke också idag på Afghan
Märker dock att jag tyvärr spelar så himla annorlunda när jag försöker få nuken, inte alls lika aktiv mot capture points och så. Men lyckas man så vinner man ju ändå
Postad 08 January 2010 - 02:54
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Fan ni börjar smiska in en del nukes här i tråden verkar det som!
Postad 08 January 2010 - 08:11
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Ja, när vi lirade Afghan blev man ju rädd för er andra. Det var väl typ 3 personer på kö till Chopper Gunnern.
Sen var det 'vem vill lägga nuken?' och då ledde vi ändå matchen med 180 mot 20. Det enda vi gjorde var att hålla HQn så fienden inte kunde ta över den medan ni andra kunde leka av er.
Postad 08 January 2010 - 08:17
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Låter som ni hade skoj igår!
Kunde tyvärr inte vara med då Fortum (strömavbrott) fick för sig att stänga av elen hemma i någon timme......
Postad 08 January 2010 - 10:29
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
det va intressant att lira mot er igår. ######r vad spö jag fick. 0-35 i kills!!!!!!!! hahahaha.... nä då fick det fan vara, hoppade av matchen och in i Demolition, thats my game. Att spela HardCore kan jag tycka är både bu och bä, vissa pratar om skills, men jag vet inte, alla vapen kräver ju bara ett skott typ för att döda, tycker jag själv är lite så där med. Hade aldrig lirat HQ förräns igår så ni får banne mig ursäkta mitt spel, man märker väl när man inte känner till deras spawn m.m då får man stor stryk. Skal göra en klass för HC ikväll och lira lite mer HQ om man skal hänga med er  Kan kanske tänka mig lite team död match ikväll??? Någon?
Skal satsa stenhårt idag på att få Nuken om jag så fan skal sitta uppe hela natten, men då försöker jag nog på Demolition eller Domination.
Postad 08 January 2010 - 10:55
x0m
-
x0m
-
Amatör
-
-
81 inlägg
hur många som helst som lagt till mig på sin friendlist, men aldrig invitar till game.. eller acceptar invite. tar bort alla idag...
Redigerat av x0m, 08 January 2010 - 10:55.
Postad 08 January 2010 - 11:03
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3878 inlägg
Kom in i lobbyn och väntade på en match där 2 av snubbarna hade namn med färg i typ såhär: Palle007, var det hackad server eller var det Infiniti Ward snubbar?
Postad 08 January 2010 - 11:13
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Det är ju en fördel att försöka få Nuken i softcore, eftersom du inte kan råka skjuta teammates och döda dig själv som jag råkade göra nån gång efter typ 20 kills :-/ Klantigt!! Däremot VET jag inte om man dör lättare av chopper gunner i hardcore, men det känns iaf som att gubbarna på marken dör snabbare och det är ju faktiskt en stor fördel  hur många som helst som lagt till mig på sin friendlist, men aldrig invitar till game.. eller acceptar invite. tar bort alla idag...
Vad har du för Gamertag?
Postad 08 January 2010 - 12:27
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Kom in i lobbyn och väntade på en match där 2 av snubbarna hade namn med färg i typ såhär: Palle007, var det hackad server eller var det Infiniti Ward snubbar? 
Har sett något liknande fast då med Clan-märkningen, har tyvärr ingen aning om vad det är.
Postad 08 January 2010 - 12:31
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Däremot VET jag inte om man dör lättare av chopper gunner i hardcore, men det känns iaf som att gubbarna på marken dör snabbare och det är ju faktiskt en stor fördel 
Tycker också det känns så, de dör som flugor på HC. Så länge man ser dem då.....
Redigerat av genstruktur, 08 January 2010 - 12:32.
Postad 08 January 2010 - 12:39
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Postad 08 January 2010 - 12:50
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Ännu mer OT:
Treyarch kopierar väl IW rakt av igen, bara ändrar utseendet lite. Men men, jag älskar att ha fel, så får väl hoppas jag har det den här gången, var ett tag sen nu.
Kanske på sin plats med en egen tråd för det spelet.
Postad 08 January 2010 - 13:57
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
OT
http://spel.feber.se...uty_i_november/

Kanske på sin plats med en egen tråd för det spelet.
Lite tidigt med en egen tråd kanske...eller inte  Tack för tipset!
Postad 08 January 2010 - 14:29
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Vad har du för Gamertag?
Enligt gamertag tråden heter han septix, så jag slipper iallafall känna mig skyldig för mobbning.
Postad 08 January 2010 - 15:00
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Förresten, igår hände det! Första dagen utan nåt MW2 spelande, sen releasen. Jag har spelat alla andra dar minst två timmar. Vad säger man..
Postad 08 January 2010 - 15:04
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Förresten, igår hände det! Första dagen utan nåt MW2 spelande, sen releasen. Jag har spelat alla andra dar minst två timmar. Vad säger man..
...tröttnat?
Postad 08 January 2010 - 15:15
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
...tröttnat? 
Nä, bara brutit ena handleden, ikväll är jag igång igen.
Postad 08 January 2010 - 15:18
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Det kan vara just detta du behöver i ditt spelande! Jag spelar fan alltid som bäst när jag kommer tillbaks från några dagars uppehåll.
Postad 08 January 2010 - 15:33
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Jag tror att det är nyttigt när man tar några korta pauser ibland i nån/några dar. Jag kommer inte att kunna spela tills på måndag och sen blir det en till lång paus till nästa lördag igen (mkt övertid  ), ska bara jobba och umgås med sonen & tjejen.
Känner folk som spelade nästan dygnet runt i veckor och idag är de trötta på spelet. Nu lirar de NHL igen
Postad 08 January 2010 - 15:49
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Det kan vara just detta du behöver i ditt spelande! Jag spelar fan alltid som bäst när jag kommer tillbaks från några dagars uppehåll.
Alltså det där med handleden vara bara ett skämt, jag var helt enkelt för trött för att spela igår. Men avbrott är bra. I höstas hade jag inte spelat Cod4 på hela sommaren och mina första tre FFA-matcher vann jag. Jag tror egentligen att man inte borde spela mer än varannan dag, då hinner man bli taggad, sen när spelet är lite äldre kan man nog ta lite längre pauser,
Postad 08 January 2010 - 16:10
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Till saken hör att jag spelat MP i drygt 1 dag totalt och är redan trött på det. Varför är det så? Vet en del andra som känner likadant...
Postad 08 January 2010 - 16:53
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
Alltså det där med handleden vara bara ett skämt, jag var helt enkelt för trött för att spela igår.
Men avbrott är bra. I höstas hade jag inte spelat Cod4 på hela sommaren och mina första tre FFA-matcher vann jag. Jag tror egentligen att man inte borde spela mer än varannan dag, då hinner man bli taggad, sen när spelet är lite äldre kan man nog ta lite längre pauser,
Fast jag vet inte, det brukar gå tre-fyra dagar mellan mina spelsessioner. Och jag känner inget direkt sug efter det. Det är ju kul och så men jag har haft mycket roligare i Halo 3 faktiskt. Online då.
Postad 08 January 2010 - 17:32
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Till saken hör att jag spelat MP i drygt 1 dag totalt och är redan trött på det. Varför är det så? Vet en del andra som känner likadant...
Jag vet inte men du kanske lirat tidigare Cod mycket? Jag hoppade av Cod5, ganska direkt, tyckte det kändes fjösigt. Jag har tröttnat ganska ordentligt på alla Assault Rifles i MW2, SCAR och ACR är sååååå tråkiga och jag snipade aldrig i 4:an, så det är nästan det enda jag gör nu, även på mindre banor. Jag tycker det blir lite mer utmaning. Men om man redan gjort dessa saker och känner sig uttråkad, då är det väl bara att skippa det så länge.
Postad 08 January 2010 - 18:55
Dodds
-
Dodds
-
Användare
-
-
148 inlägg
Jag kände också så, men jag tror det berodde på att jag precis gått från pc-spelande till konsol. Känner att det blir roligare och roligare nu när man börjar få killstreaks Det är fan hemskt, nan ligger på 1/10 och ser ingen ljusning i mörkret. Det är ett mirakel att kontrollen fortfarande är hel
Postad 08 January 2010 - 18:58
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
hur många som helst som lagt till mig på sin friendlist, men aldrig invitar till game.. eller acceptar invite. tar bort alla idag...
Är jag en av dem? Jag acepterar gärna en invite, men kan inte alltid spela med mic då frugan ligger i rummet intill och klagar på min höga röst  spelar annars i stort sätt alltid själv då de flesta här lirar HC.. är mer för SC själv. När jag är på jobb så spelar jag tyvärr alltid utan mic, blir så mycket att dra med sig till hotellet, och då kanske jag inte är så rolig att lira med när man inte kan snacka. Det är ju en fördel att försöka få Nuken i softcore, eftersom du inte kan råka skjuta teammates och döda dig själv som jag råkade göra nån gång efter typ 20 kills :-/ Klantigt!!
Däremot VET jag inte om man dör lättare av chopper gunner i hardcore, men det känns iaf som att gubbarna på marken dör snabbare och det är ju faktiskt en stor fördel ;
Japp, tror dock jag satsar på SC demolition där har jag fått mest kills hittills. Till saken hör att jag spelat MP i drygt 1 dag totalt och är redan trött på det. Varför är det så? Vet en del andra som känner likadant...
Vi har ju sett detta spela innan egentligen, kanske tycker det börjar bli lite tjatigt??
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 08 January 2010 - 18:59.
Postad 08 January 2010 - 19:25
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Det som behöver hända nu är att det kommer nya spännande maps.
Sen tror jag att det skulle vara aproligt att få till en "fullhouse private groundwar game" med folk från detta forum.
Jag menar då inte några "skojiga" matcher i 3:e person (som iof sig är roliga) utan riktiga matcher mot varandra som öppnar för lite mer jäklar anamma och som också öppnar för lite trackning vänner emellan
Redigerat av Ebola, 08 January 2010 - 19:25.
Postad 09 January 2010 - 01:56
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3878 inlägg
Riktigt jul att pröva HC HQ med er grabbar ikväll, lite svårt i början men det kommer nog med tiden 
Destå bättre gick det på vanlig HC TDM tycker jag
Ber om ursäkt för att jag "smittade" er
Postad 09 January 2010 - 02:04
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Ber om ursäkt för att jag "smittade" er 
Det var lite sjukt faktiskt
Postad 09 January 2010 - 02:11
TerMinAteD
-
TerMinAteD
-
Lärjunge
-
-
411 inlägg
Verkar som att jag har missat något.....men vad är "mike myer" eller vad ni kallar det? Riktigt jul att pröva HC HQ med er grabbar ikväll, lite svårt i början men det kommer nog med tiden Destå bättre gick det på vanlig HC TDM tycker jag
Ber om ursäkt för att jag "smittade" er Håller med dig ang. HC HQ. Var typ första gången ja körde det med ikväll. Om man som jag alltid har spelat vanliga matcher blir HC väldigt svårt. Gick mycket bättre när jag gick tillbaka till det underbara Demolition istället  Är det någon annan som har råkat ut för den nya glitchen? Kändes ju som att man fick raketskor eller något
Postad 09 January 2010 - 02:36
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Verkar som att jag har missat något.....men vad är "mike myer" eller vad ni kallar det?
Mike Myers, mördaren i Halloweenfilmerna som slaktar sina offer med kniv. Man kör som så att EN i partyt ska kniva ALLA andra, de andra får inte göra annat än att flasha och gömma sig / springa - inte skjuta Mike Myers. När det är 1vs1 kvar får man ta upp pistolen och last man standing är vinnaren  Fruktansvärt kul måste jag säga.
Postad 09 January 2010 - 08:54
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Till saken hör att jag spelat MP i drygt 1 dag totalt och är redan trött på det. Varför är det så?
Efter att spelat två matcher HC TDM så förstår jag dig. Men sen så var det tillbaks till HC HQ igen, och då blev det återigen skoj.  Tror det handlar om spelsättet. Prova nån annan variant, du kanske tycker bäst om 3rd person cage match? Vem vet? utan riktiga matcher mot varandra som öppnar för lite mer jäklar anamma och som också öppnar för lite trackning vänner emellan 
Skulle bara behöva ett sätt att välja sina lagmedlemmar på; så man återigen hade fått uppleva mellanstadiet där man oftast blev vald sist.  Är det någon annan som har råkat ut för den nya glitchen? Kändes ju som att man fick raketskor eller något 
Nä. Vad är det? Mike Myers, [....]
Fruktansvärt kul måste jag säga.
Se där. Det ÄR alltså bara spelvarianten som gjort att du tröttnat.
Postad 09 January 2010 - 10:00
Unregistered0d5d0cd6
-
Unregistered0d5d0cd6
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Är det någon annan som har råkat ut för den nya glitchen? Kändes ju som att man fick raketskor eller något 
[/quote]
JA! Helt sjukt, går ju fan inte att spela. Har provat ett antal matcher nu, HQ och S&D men de försvinner inte?!
Redigerat av Unregistered0d5d0cd6, 09 January 2010 - 10:01.
Postad 09 January 2010 - 11:06
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
Är det någon annan som har råkat ut för den nya glitchen? Kändes ju som att man fick raketskor eller något 
JA! Helt sjukt, går ju fan inte att spela. Har provat ett antal matcher nu, HQ och S&D men de försvinner inte?!
ja, hahaha... fy fan vad jag garvade. den va riktigt rolig den glitchen. Svårt som fan att kniva folk. Varade bara i 3 matcher för mig i team död match men bytte till demolition då va den borta. Fick äntligen Nuken i går på domination, 32-1 och då började jag inte ens från början utan hoppade in i matchen. Mitt livs match  säg grattis nu då!  Va gött att få den gjord nu.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|