Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HBO Nordic

3030 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 January 2017 - 16:31

makasu
  • makasu
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Som nybliven ägare till en LG 55B6V OLED-TV blev jag tyvärr besviken då det ej fanns app på webOS. Frågade HBO Nordic's kundtjänst och det verkar inte bli något i framtiden heller. Trist!

"Vi uppskattar alla önskningar, men har dessvärre inget samarbete med LG i dagsläget. Vi meddelar om det blir aktuellt. Tack för intresset! Mvh Linn/HBO Nordic"

Postad 20 January 2017 - 16:49

Tomgot
  • Tomgot
  • Lärjunge

• 463 inlägg
  • 1

Även om HBO Nordic hade headhuntat nån vars enda arbetsuppgift hade varit att köra tjänsten i botten hade dom inte kunna göra det bättre än vad dom gjort.

Det är helt bedrövligt hur dåligt skött hela HBO Nordic tjänsten är och då pratar jag inte bara om det tekniska.

HBO Nordic verkar inte ha nån vision alls vare sig det gäller appar eller moderna format som 4K med HDR eller Dolby vision.

Det borde ju finnas nån där som ser gapet mellan deras högkvalitativa premium serier och det mediokra sätt dom levereras till kunden.

Och ja, jag vet att vissa kan se HBO Nordic på ett fullt adekvat sätt men det är den inkonsekventa kvaliteten på appar/apparater som är problemet.

Men jag är inte bitter.

Postad 20 January 2017 - 16:57

Tomgot
  • Tomgot
  • Lärjunge

• 463 inlägg
  • 0

Jag kom på att man inte bara ska gnälla utan även ge förslag på hur det kan förbättras.

Ett första steg skulle vara att göra en Windows 10 app (precis som Netflix) med stöd för 1080p och 5.1 ljud som absoluta minimum (helst lika bra som Netflix dock)

På det sättet ger man människor (som t.ex. makasu ovan här) som har "fel "TV chansen att bli en nöjd betalande kund då dom flesta har en dator eller laptop till hands.

Sen skulle det inte skada att gå igenom befintliga appar och se till att dom har samma minsta nivå som ovan.

Postad 20 January 2017 - 17:11

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Jag kom på att man inte bara ska gnälla utan även ge förslag på hur det kan förbättras.

Ett första steg skulle vara att göra en Windows 10 app (precis som Netflix) med stöd för 1080p och 5.1 ljud som absoluta minimum (helst lika bra som Netflix dock)

På det sättet ger man människor (som t.ex. makasu ovan här) som har "fel "TV chansen att bli en nöjd betalande kund då dom flesta har en dator eller laptop till hands.

Sen skulle det inte skada att gå igenom befintliga appar och se till att dom har samma minsta nivå som ovan.

Behövs ingen windows-app när det finns en utmärkt app till Apple TV 4. Mycket enklare och billigare.

Postad 20 January 2017 - 17:13

Tomgot
  • Tomgot
  • Lärjunge

• 463 inlägg
  • 0

Behövs ingen windows-app när det finns en utmärkt app till Apple TV 4. Mycket enklare och billigare.

Ehh nej, det blir dyrare.

Postad 20 January 2017 - 17:14

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Som nybliven ägare till en LG 55B6V OLED-TV blev jag tyvärr besviken då det ej fanns app på webOS. Frågade HBO Nordic's kundtjänst och det verkar inte bli något i framtiden heller. Trist!

"Vi uppskattar alla önskningar, men har dessvärre inget samarbete med LG i dagsläget. Vi meddelar om det blir aktuellt. Tack för intresset! Mvh Linn/HBO Nordic"

Specifika OS till olika TV-modeller kommer aldrig att vara ett tillförlitligt alternativ. Se bara på Netflix, det har kommit och gått appar till olika plattformar beroende av att TVns processor ofta är för klen för att kunna hantera apparna när dessa uppdateras. Lösningen är att ha en extern mediespelare som är uppdaterbar.

Ehh nej, det blir dyrare.

En Apple TV för 1400 kr är bra mycket billigare än att införskaffa en PC med Win 10.

Postad 20 January 2017 - 17:28

Tomgot
  • Tomgot
  • Lärjunge

• 463 inlägg
  • 0

Specifika OS till olika TV-modeller kommer aldrig att vara ett tillförlitligt alternativ. Se bara på Netflix, det har kommit och gått appar till olika plattformar beroende av att TVns processor ofta är för klen för att kunna hantera apparna när dessa uppdateras. Lösningen är att ha en extern mediespelare som är uppdaterbar.

En Apple TV för 1400 kr är bra mycket billigare än att införskaffa en PC med Win 10.

Inte om man redan har en laptop hemma. Det är ju inte så att det är ovanligt med laptops i svenska hem.

Om man mot förmodan inte har en laptop eller PC så är ju Apple TV säkert ett utmärkt alternativ.

Postad 20 January 2017 - 20:13

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Premiär idag för nya serien Six, ser rätt ok ut.

https://www.youtube.com/watch?v=GpEEJtkQN_s

Nå, ni som såg det? Är det nått att ha tro?

Postad 20 January 2017 - 20:53

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0

Helt ok. Mycket action och mindre fruar än de nyare krigsserierna (gäller avsnitt 1) men jag fruktar att fruarna tar över denna med

Postad 23 January 2017 - 09:00

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

• 4029 inlägg
  • 0
:)

Redigerat av MikeVKR, 23 January 2017 - 09:00.

Postad 24 January 2017 - 10:23

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Tyckte den va bra mycket sämre än väntat, uselt skådespeleri....

Postad 24 January 2017 - 10:55

Senjin
  • Senjin
  • Lärjunge

• 295 inlägg
  • 0

SIX var en besvikelse!

Postad 25 January 2017 - 14:41

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Hur fungerar HBO på Xbox One? 

Postad 04 February 2017 - 16:42

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0

Precis börjat kolla The Night Of, verkar bra.

Postad 04 February 2017 - 17:57

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 1

Precis börjat kolla The Night Of, verkar bra.

Den är grymmmmt bra.

Postad 19 February 2017 - 03:27

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0

Den är grymmmmt bra.

Ruskigt bra serie!

Redigerat av Mentos, 19 February 2017 - 03:27.

Postad 30 March 2017 - 05:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Så upplever jag det också. Buffrar alldeles för Ofta. Sjukt störande.

Dessutom spyr jag på hur värdelöst det är att man inte ser vilket avsnitt man är på. (Via ps4)
Kommer säga upp mitt abonnemang. Netflix är så sjukt mycket bättre. På allt.

sådär. efter ca 8 månader så aktiverade jag mitt konto igen. finns mycket jag vill se på HBO nu.  Hade en liten förhoppning om att dom skulle ha fixat problemet med att det inte finns någon markering på vilka avsnitt man sett. Men tydligen har det inte hänt någonting. amma skit alltså.

Likaså med buffrandet. Har i och för sig bara sett ett avsnitt men märkte flera gånger att bilden frös och den började buffra.  Varför ? är det så extremt bra kvalitet på det man streamar så att 30mbit internet inte hinner med? eller beror det på annat?

Någon mer som har problem med det nu också?

Postad 30 March 2017 - 06:49

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Hur fungerar HBO på Xbox One? 

Mig veterligen finns inte HBO Nordic på Xbox one.

Postad 30 March 2017 - 06:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 1
Bifogad fil  Screenshot_20170330-075550.png   531.45K   3 Antal nerladdningar

Funkar då fint här.

Postad 30 March 2017 - 07:20

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

attachicon.gifScreenshot_20170330-075550.png

Funkar då fint här.

vet inte om det är mig du svarar eller någon annan men :)

menar du markeringarna på sedda avsnitt?  glömde skriva att jag kollar via ps4 och där finns inte markeringarna. 

Men jag får gå in och kolla via mobilen istället för där syns det ju :)

Postad 30 March 2017 - 07:46

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

• 1012 inlägg
  • 0

menar du markeringarna på sedda avsnitt?  glömde skriva att jag kollar via ps4 och där finns inte markeringarna. 

Ser det inte heller på min samsung-tv. Ibland kör jag därför via min HTPC bara för att veta vilka avsnitt man sett. Helt värdelöst att man inte får kontroll över den biten på varken ps4 eller på en Samsung smart-tv.

Postad 30 March 2017 - 07:48

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0
Buffrar som s*tan senaste veckan för mig via PS4an.
Såg första delen av Vikings och allt funka perfekt men nu på 2a å 3e säsongen har jag fått starta om appen typ varje avsnitt. HBO nordic suger !!

Jag har 250 Mbit/s via ComHem...

Redigerat av fredrik11, 30 March 2017 - 07:50.

Postad 30 March 2017 - 08:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Ser det inte heller på min samsung-tv. Ibland kör jag därför via min HTPC bara för att veta vilka avsnitt man sett. Helt värdelöst att man inte får kontroll över den biten på varken ps4 eller på en Samsung smart-tv.

Undrar hur det är på apple tv. om det finns markering där. 

Någon som vet kanske? Förstår inte varför dom inte bara fixar det. Det kan ju knappast ta många minuter för dom att ordna en sådan grej.

Buffrar som s*tan senaste veckan för mig via PS4an.
Såg första delen av Vikings och allt funka perfekt men nu på 2a å 3e säsongen har jag fått starta om appen typ varje avsnitt. HBO nordic suger !!

Jag har 250 Mbit/s via ComHem...

konstigt.  är det bara på ps4 måntro?  så kan man ju inte ha det. Det komma r ju förstöra hela upplevelsen. Synd att det finns så många bra serier jag vill se där :)

Postad 30 March 2017 - 08:27

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Samma här... där är det minst uselt iaf... :ph34r:  <_< 

Men får jäkla microlagg när jag kör på HTPC, spelar ingen roll vilken hz jag sätter pcn på... på Netflix funkar det kanon(så gott som) I 60hz... fattar inte varför det är så bang med hbo Nordic... testat massa olika webläsare med...

Postad 30 March 2017 - 08:59

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Mig veterligen finns inte HBO Nordic på Xbox one.

Jaha. Då kan jag lägga ner eftersom jag inte kan titta i sovrummet. Inte okej som Lövén skulle sagt. 

Postad 30 March 2017 - 09:47

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

vet inte har inga problem alls med buffrandet  har 100 lina men har bara 3g via 3 och 4g via telia (dual sim) på mobilen och de funkar där med ... buffrar det bara via ps4 eller  även tex chromecast/mobil

Postad 30 March 2017 - 10:16

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Jaha. Då kan jag lägga ner eftersom jag inte kan titta i sovrummet. Inte okej som Lövén skulle sagt.

Haha Japp det kan du göra. Förstår inte hur HBO Nordic tänkt där. Appen finns på xbox 360 men ej på xbox one? Men å andra sidan är inget som HBO Nordic gör logiskt eller bra, så kanske inte så förvånande trots allt.

Redigerat av genstruktur, 30 March 2017 - 10:17.

Postad 30 March 2017 - 12:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 2

Haha så sjukt,syns inte i PS4 som du säger.
HBO måste ju vara sämst i världen när det gäller mjukvara,eller iaf de som har fått jobbet

Postad 30 March 2017 - 12:53

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

HBO måste ju vara sämst i världen när det gäller mjukvara,eller iaf de som har fått jobbet

Nja, men de har nog fokuserat på kanske Apple TV 4? Den appen tycker jag är minst lika bra som andra appar på ATV.

Postad 30 March 2017 - 16:11

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

det är inte automatisk uppspelning av nästa avsnitt heller. Man måste gå tillbaka flera steg och välja nästa avsnitt manuellt.  Skrattretande.

Nja, men de har nog fokuserat på kanske Apple TV 4? Den appen tycker jag är minst lika bra som andra appar på ATV.

kanske man skulle köpa sig en apple  tv.  men 1500kr bara för att kunna få en markering på avsnitten man sett är kanske lite väl saftigt. Vet inte riktigt annars vad jag skulle ha den till om jag ska vara ärlig. 

Postad 30 March 2017 - 16:51

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 1
Nåt som suger är att man inte kan lägga till serier i min lista utan bara avsnitt för avsnitt. Jag vill gärna markera en serie så jag kan titta när alla avsnitt är hemma. När jag kontaktade dom om detta var det inget som var aktuellt heller. Mailbomba dom om saker ni/vi är missnöjda med. Det är trots allt vi som är deras levebröd.

Postad 30 March 2017 - 17:04

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

ni har väl en mobil skaffa chromecast

Postad 30 March 2017 - 17:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Nåt som suger är att man inte kan lägga till serier i min lista utan bara avsnitt för avsnitt. Jag vill gärna markera en serie så jag kan titta när alla avsnitt är hemma. När jag kontaktade dom om detta var det inget som var aktuellt heller. Mailbomba dom om saker ni/vi är missnöjda med. Det är trots allt vi som är deras levebröd.

tycker också det är lite rörigt när man lägger avsnitt i sin lista. hade  massor avsnitt där från olika serier, och det står inte vilken serie avsnitten tillhör. Det står bara namnet på avsnittet.  

ni har väl en mobil skaffa chromecast

förklara mer för en som inte vet :)

Postad 30 March 2017 - 19:33

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 1

https://www.elgigant...AST2/chromecast

sen en mobil med HBO appen sen castar du det till tv från appen. behöver man  förklara :)

mobilen = fjärr  

chromecast spelar sen upp det direkt  från HBO Nordic till din tv du kan med andra ord efter du startat filmen/serien stänga av mobilen :)

Redigerat av Duckface21, 30 March 2017 - 19:36.

Postad 30 March 2017 - 20:08

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

https://www.elgigant...AST2/chromecast

sen en mobil med HBO appen sen castar du det till tv från appen. behöver man  förklara :)

mobilen = fjärr  

chromecast spelar sen upp det direkt  från HBO Nordic till din tv du kan med andra ord efter du startat filmen/serien stänga av mobilen :)

blir det som att man streamar trådlöst då? hur bra fungerar det?  har erfarenhet att streama trådlöst i HD kvalitet inte brukar fungera så bra.

Postad 30 March 2017 - 21:19

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

blir det som att man streamar trådlöst då? hur bra fungerar det?  har erfarenhet att streama trådlöst i HD kvalitet inte brukar fungera så bra.

Netflix fungerar hur bra som helst att streama trådlöst till Chromecasten åtminstone.

Postad 30 March 2017 - 21:23

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
Jo fast här streamar du inte från telefon! det blir samma som du spelar upp det på ps4 eller liknande maskin! Enda skillnaden är att du använder din telefon för att starta uppspelningen som en fjärr..
1. Öppna appen på telefon Hbo/Netflix/Svt play eller TV 4 play
2.Tryck på cast iconen i appen
3.välj film/serie
4.stäng av telefon luta dig tillbaka o ta dig en öl o titta

Redigerat av Duckface21, 30 March 2017 - 21:29.

Postad 30 March 2017 - 21:38

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jo fast här streamar du inte från telefon! det blir samma som du spelar upp det på ps4 eller liknande maskin! Enda skillnaden är att du använder din telefon för att starta uppspelningen som en fjärr..
1. Öppna appen på telefon Hbo/Netflix/Svt play eller TV 4 play
2.Tryck på cast iconen i appen
3.välj film/serie
4.stäng av telefon luta dig tillbaka o ta dig en öl o titta

men jag streamar inte trådlöst från ps4. men det gör man alltså inte med denna makapär heller då?  jag kopplar nätverkskabel till den? och sen hdmi till tv:n ?

och sen styr jag allt med appen från telefon?  det skulle ju funka ja kanske. :)

Postad 30 March 2017 - 21:41

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 1
Köper du cc2 så kör man trådlöst
Köper du cc ultra så har den möjlighet till både kabel o trådlöst o stöd för 4k..

Själv har jag cc2 o kör trådlöst funkar riktigt bra

Redigerat av Duckface21, 30 March 2017 - 21:45.

Postad 31 March 2017 - 02:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Vad funkar bäst tror ni. Apple tv eller chromecast ?

Postad 31 March 2017 - 06:21

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
Själv skulle jag säga chromecast men då e jag ett google fan och inte ett apple fan.. men om jag ska ta sida så chromecast då nästan alla appar har stöd o jag aldrig haft problem sen kan alla med en mobil casta till tv även dem som inte anslutit till ditt nätverk med en kod. o sen kostar ju cc2 bara 390kr mot apple tv som jag kan tänka mig kostar mer

Postad 31 March 2017 - 06:22

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Vad funkar bäst tror ni. Apple tv eller chromecast ?

Netflix..

:P

Nä, men på telefonen ser man iaf vilka avsnitt man sett... men även där är under all kritik... CC är smidigt och bra... den kan dock inte ändra hz per automatik... men smidig att casta i stort sett allt från telefonen/platta etc... AppleTV har jag inte testat.

Har man telia IP TV, ska det tydligen finnnas en HBO app I boxen med...

Redigerat av Garrett, 31 March 2017 - 06:23.

Postad 31 March 2017 - 06:33

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
Nyfiken va e det som e fel med hbo på chromecast/mobil ?
Vist den ställer inte hz automatiskt på cc men de kan ställas manuellt o sällan jag behövt ändra mest bara svt play som behöver 50hz

Postad 31 March 2017 - 06:39

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Vist den ställer inte hz automatiskt på cc men de kan ställas manuellt o sällan jag behövt ändra mest bara svt play som behöver 50hz

Det är inte sämre än atv4, där man också måste justera hz manuellt. Förstår inte problemet där heller  :rolleyes:

Redigerat av mcmike, 31 March 2017 - 06:40.

Postad 31 March 2017 - 06:50

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Hur gör man detta? Har v1... det är just det som kan va så irriterande, helst när det är 50hz material... kan bli en hel del judder då...

Borde va lag på att alla mediaspelare skulle ställas in hz per automatik... :P

Edit: på dom serier jag följt på hbo, har jag faktiskt inte märkt av judder på CC när jag tänker efter, men det är när det ska streamas fotboll, playkanaler som jag kan irretera mig på judder, förmodar dom är i 50hz...

Åter till ämnet... på pc tycker jag det är "smidigast" ( :wacko: ) att navigera i hbo, på telefonen, plattan, kommer det 2a... man ser iaf vilka avsnitt man sett, och hur långt i avsnitten man kommit... utöver det... så suger hbo Nordic getpu** vad gäller navigering och följa serier smidigt!" :angry:  :P

Redigerat av Garrett, 31 March 2017 - 06:53.

Postad 31 March 2017 - 09:22

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1918 inlägg
  • 0
I chromecast appen

Postad 31 March 2017 - 09:26

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

kanske man skulle köpa sig en apple  tv.  men 1500kr bara för att kunna få en markering på avsnitten man sett är kanske lite väl saftigt. Vet inte riktigt annars vad jag skulle ha den till om jag ska vara ärlig. 

Till alla streamingtjänster kanske? Jag använder den till Netflix, HBO, Viaplay, SVT och Magine. Ser inte TV via antennkabel längre då Magine blir motsvarande IPTV.

Postad 31 March 2017 - 10:02

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Hur gör man detta? Har v1... det är just det som kan va så irriterande, helst när det är 50hz material... kan bli en hel del judder då...
Borde va lag på att alla mediaspelare skulle ställas in hz per automatik... :P
Edit: på dom serier jag följt på hbo, har jag faktiskt inte märkt av judder på CC när jag tänker efter, men det är när det ska streamas fotboll, playkanaler som jag kan irretera mig på judder, förmodar dom är i 50hz...

Åter till ämnet... på pc tycker jag det är "smidigast" ( :wacko: ) att navigera i hbo, på telefonen, plattan, kommer det 2a... man ser iaf vilka avsnitt man sett, och hur långt i avsnitten man kommit... utöver det... så suger hbo Nordic getpu** vad gäller navigering och följa serier smidigt!" :angry: :P

Du måste köra google home appen där ställer du alla inställningar för CC

Postad 31 March 2017 - 11:11

prelatur
  • prelatur
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0

Köper du cc2 så kör man trådlöst
Köper du cc ultra så har den möjlighet till både kabel o trådlöst o stöd för 4k..

Själv har jag cc2 o kör trådlöst funkar riktigt bra

Nätverks adaptern till Ultra funkar för alla CC och går att köpa löst:

https://store.google..._for_chromecast

Netflix..

:P

Nä, men på telefonen ser man iaf vilka avsnitt man sett... men även där är under all kritik... CC är smidigt och bra... den kan dock inte ändra hz per automatik... men smidig att casta i stort sett allt från telefonen/platta etc... AppleTV har jag inte testat.

Har man telia IP TV, ska det tydligen finnnas en HBO app I boxen med...

Om man har HBO vi Telia så kan man bara använda deras Box eller App.

Man får inget eget konto på HBO.

Postad 31 March 2017 - 12:00

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Nätverks adaptern till Ultra funkar för alla CC och går att köpa löst:

https://store.google..._for_chromecast

Om man har HBO vi Telia så kan man bara använda deras Box eller App.

Man får inget eget konto på HBO.

Stämmer men jag  räknade standard som följer i lådan... På CC2 klarar man sig utan fast nätverk bara i fall om man har en usel router man kan behöva det...

Har man CC ultra så då e nästan kablat nät ett krav för att få 4K att funka bra dock är de väl bara  Netflix/Plex just nu som har 4K stöd inte HBO

Har Telia en egen app med HBO i?  har den inget stöd för cast?

låter konstigt de valt den vägen att man inte får ett konto till HBOs egna app. 

Redigerat av Duckface21, 31 March 2017 - 12:23.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.