* Officiell Tråd - Sony KDF-E42/E50A11 *
2934 svar till detta ämne
Postad 10 januari 2007 - 10:07
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 757 inlägg
Det anslöts en DVD via HDMI och bilden skalades upp till 720 och viola!!! ...bilden var urkass ändå. Grynig bild och med matta grå färger. Ridå!
Jag blev riktigt besviken, men gick ändå in på Siba efteråt. Där matade dom TVn med en DVD vi scart. Oj vilken bra bil det var där! 1000 gånger bättre än den bilden på OnOffs apparat. Nu var inte heller denna bild 100% perfekt, men klart godkänd och det var ju via scart här.
Jag är lite förbryllad. Hur kan det bli såhär? Kan det verkligen vara en inställningsfråga? Eller var OnOffs tv defekt?
<{POST_SNAPBACK}>
Mycket hänger ju även på DVD:n. Troligtvis körde dom HDMI från en sunkig budget spelare
Postad 10 januari 2007 - 10:55
Unregistered5dc73451
-
Unregistered5dc73451
-
Användare
-
-
154 inlägg
Det anslöts en DVD via HDMI och bilden skalades upp till 720 och viola!!! ...bilden var urkass ändå. Grynig bild och med matta grå färger. Ridå!
Jag blev riktigt besviken, men gick ändå in på Siba efteråt. Där matade dom TVn med en DVD vi scart. Oj vilken bra bil det var där! 1000 gånger bättre än den bilden på OnOffs apparat. Nu var inte heller denna bild 100% perfekt, men klart godkänd och det var ju via scart här.
Jag är lite förbryllad. Hur kan det bli såhär? Kan det verkligen vara en inställningsfråga? Eller var OnOffs tv defekt?
<{POST_SNAPBACK}>
Mycket hänger ju även på DVD:n. Troligtvis körde dom HDMI från en sunkig budget spelare 
<{POST_SNAPBACK}>
Jag kommer inte ihåg modellnamnet på spelaren som användes, men det var en Pioneer som dom begärde 4500kr för... så ingen budgetspelare direkt.
Postad 10 januari 2007 - 19:34
_walle_
-
_walle_
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Var hemma hos polarn som har köpt en LG PC1R. Avstånd från soffa till skärm ca 3,5-4meter och DÅ såg jag att en 50tums skulle bli föör stor då LGn räckte gott å väl.
Hur långt från TV sitter ni som har denna bjässe på 50tum?
Postad 10 januari 2007 - 20:48
Falukorv
-
Falukorv
-
Forumräv
-
-
680 inlägg
Postad 10 januari 2007 - 21:39
HaloGuilty
-
HaloGuilty
-
Användare
-
-
121 inlägg
Var hemma hos polarn som har köpt en LG PC1R. Avstånd från soffa till skärm ca 3,5-4meter och DÅ såg jag att en 50tums skulle bli föör stor då LGn räckte gott å väl. Hur långt från TV sitter ni som har denna bjässe på 50tum?
<{POST_SNAPBACK}>
4,5 m
Postad 10 januari 2007 - 22:17
RallyRobban
-
RallyRobban
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Ca 3,60m.
Denna TV har definitivt ingen dålig betraktningsvinkel. Trodde inte att vi levde i ett sofflöst samhälle...
Dålig bild med denna TV uppstår när man står bakom TV:n.....
Ironiska generationen har talat.....
Postad 10 januari 2007 - 23:35
Falukorv
-
Falukorv
-
Forumräv
-
-
680 inlägg
Hehe RallyRobban du har humor du
Postad 10 januari 2007 - 23:44
Unregistered8d1fc8a7
-
Unregistered8d1fc8a7
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Jaha, kommer få lämna in min på sörrviss efter en vecka då jag köpte en Sony DVP-NS76H som framkallade ett surr ur tv:ns högtalare när den var inkopplad. Testat med två olika exemplar men det blir samma med båda.
Jippie, tre veckor utan bjässen...
Postad 11 januari 2007 - 08:09
Seren
-
Seren
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Satt knappt 2 m ifrån Tvn i våran gamla lägenhet. Nu när man flyttat till hus har avståndet ökat till 4 meter. Klart bättre...faktiskt.
Mvh Seren.
Postad 11 januari 2007 - 09:41
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Sitter ca 3.5 meter ifrån 50":arn och tokgillar bilden.
Postad 11 januari 2007 - 12:43
nuco
-
nuco
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Sitter ca 3.5m från soffan .. mina gäster sitter runt 3,7m från TV och det är definitivt inget fel på betraktningsvinkel på TV. Klart imponerande bild på det avståndet..
Postad 11 januari 2007 - 14:33
Frillesarmy
-
Frillesarmy
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Enda gången man upptäcker problem med betraktningsvinkeln är när man står upp nära
TV'n (1 m) och tittar uppifrån med mer än 45gr vinkel....men vem f-n gör det ??
( Tja, kanske när man spelar Wii dårå )
Postad 11 januari 2007 - 14:38
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Näe, ryggläge i soffan är det nog 90% av tiden
Postad 11 januari 2007 - 14:41
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Är det någon som har provat NAD T515 dvd till denna tv'n? är sugen på en sådan men vill veta om bilden blir bra.
Postad 11 januari 2007 - 14:51
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Jag har en liten fråga till  Ni som har denna TV och barn. Hur känslig är ytan på TV:en? Tål den en barnhand eller ett petande finger?
MVH Kribban
Postad 11 januari 2007 - 15:00
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Ja, jo, det verkar vara en tålig yta, min dotter har klippt till den x antal gånger och jag har inte sett ett enda märke ännu.
Postad 11 januari 2007 - 15:16
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Det låter betryggande  Jag kände inte på den igår när jag var och kollade på TV:en igen
Postad 11 januari 2007 - 15:50
Skeeter
-
Skeeter
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Skärmen drar inte till sig damm heller... suveränt
Postad 11 januari 2007 - 15:53
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Näe så sant, den har varit exeptionellt dammfri
Postad 11 januari 2007 - 17:14
Unregistered5dc73451
-
Unregistered5dc73451
-
Användare
-
-
154 inlägg
...och nu kröp den under 12.000kr.
Postad 11 januari 2007 - 18:20
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Såg det också  Om man ändå kunde få besked om det blir någon bonus eller inte
Postad 11 januari 2007 - 20:57
RallyRobban
-
RallyRobban
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Kribban;
i slutet på förra året hade vi grabbens 4-årskalas hemma......Fasen vad svettigt....Som tur var så hjälpte fuktat trasa på skärmen (händer!). Sedan verkar skärmen ej heller, som tidigare nämnts förvisso, dra till sig så mycket damm.
En annan fördel med denna TV gentemot barn är att den går att stänga av och på när man själv vill...med fjärr oxå som extra bonus...  Den varken tjatar, skriker, surar eller luktar illa ibland.Driftskostnaden är betydligt lägre oxå...
Kunde den dra in pengar oxå till hushållet vore den den ultimata kvinnan i världen
Om nu någon undrar om jag inte har någon självbevarelsedrift överhuvudtaget så stämmer det..
Ovan LITE OT kanske men summa sumarum; du kommer kanske ångra dig vad du än köper då pris samt kvalitè ständigt är föränderliga i Hifiträsket. Som konsument är man faan inte först med det sista alltför länge.....utan snarare sist med det första...
Men du kan känna dig väldigt nöjd med denna TV...eller KDS:n...eller....
Postad 11 januari 2007 - 22:21
Frillesarmy
-
Frillesarmy
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Fast en STOR nackdel har jag upptäckt....
Nu är hela grannskapets alla ungar här och lirar XBOX 360 dygnet runt ..
Har man störst TV så har man...och undertecknad får slåss om TV-tiden..
Postad 11 januari 2007 - 22:41
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 757 inlägg
Hmmm...
Jag testade att koppla in min dator i TV:n för första gången genom VGA porten (har ingen DVI-HDMI konverter än) men när jag körde film klipp och spelade spel så hackar bilden
Är det fel på TV:n eller är det grafik kortet som inte pallar att driva TV:n???
Mitt grafik kort är: NVIDIA GeForce 6800, och genom kontroll panelen så finner grafikkortet min TV modell utan att jag behövde söka efter det. Men jag finner inga inställningar som får bilden att flyta 
Surt eftersom jag tänkte bygga om datorn till en HTPC. Kanske flyter genom HDMI ingången iofs när jag skaffar en DVI konverter.
Postad 12 januari 2007 - 08:54
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Skulle nog tro att om bilden hackar så är det i regel datorn och inte TV/skärm.
Kan vara att kortet inte "gillar" den upplösningen kanske? Näe. kör du på 1280x768 ?
Postad 12 januari 2007 - 12:58
stenbrott
-
stenbrott
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Boxer testar modul för HDTV BoxerÄr det nåt som kommer funka med "våran" TV?
Postad 12 januari 2007 - 12:58
Unregistered5dc73451
-
Unregistered5dc73451
-
Användare
-
-
154 inlägg
Skulle nog tro att om bilden hackar så är det i regel datorn och inte TV/skärm. Kan vara att kortet inte "gillar" den upplösningen kanske? Näe. kör du på 1280x768 ?
<{POST_SNAPBACK}>
Kan man köra 1280x768 genom VGA-ingången? Jag trodde bara att TVn klarade 1024x768 därigenom. Hur ligger det till egentligen?
Postad 12 januari 2007 - 13:14
Skeeter
-
Skeeter
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Boxer testar modul för HDTV
Boxer
Är det nåt som kommer funka med "våran" TV?
<{POST_SNAPBACK}>
Antagligen... om det fungerar alls... Neotions pressrelease med bilder på modulen http://www.neotion.c...xer-Neotion.pdf
Postad 12 januari 2007 - 13:18
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Skulle nog tro att om bilden hackar så är det i regel datorn och inte TV/skärm. Kan vara att kortet inte "gillar" den upplösningen kanske? Näe. kör du på 1280x768 ?
<{POST_SNAPBACK}>
Kan man köra 1280x768 genom VGA-ingången? Jag trodde bara att TVn klarade 1024x768 därigenom. Hur ligger det till egentligen?
<{POST_SNAPBACK}>
Näe den ska nog klara 1280x768 på vga eller hellst 1280x720 jag kör med 768 till vga på min tv och det fungerar bra.
Redigerat av toska, 12 januari 2007 - 13:19.
Postad 12 januari 2007 - 14:00
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 757 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Nope. Jag kör 1024x768 som är max som man kan köra genom den slaktade VGA porten, iallafall på den gamla modellen som jag har.
Postad 12 januari 2007 - 14:32
Hasslingegatan
-
Hasslingegatan
-
Rookie
-
8 inlägg
Hej alla goa & glada ägare till denna magnifika pjäs!
Har nu haft min lilla älskling i 8 månader och är supernöjd men har nu stött på ett "problem".
Har precis införskaffat en HTPC men OJ vilken katastrofal upplösning det är när man kör i "windows läge". Film, program samt i MCE läge är det riktigt bra men som sagt i "windows läge" måste jag sitta 30 cm från rutan för att kunna urskilja vad som står på bilden. Har kört komponet, DVI-HDMI och VGA, får väl säga att VGA ger den bästa upplösningen.
Finns det någon som har haft samma problem och löst det skulle jag bli mycket glad för tips till lösning.
//
Peter
Postad 12 januari 2007 - 16:04
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Kanske det är så att i "windows" läge så ligger upplösningen utanför vad tv'n klarar?
Postad 12 januari 2007 - 22:09
Ulf-Kenneth
-
Ulf-Kenneth
-
Rookie
-
8 inlägg
Är det någon som har problemet att bilden är ihoptryckt?
Det känns som alla gubbar (och gummor) är korta och tjocka när jag kollar på dvd.
Dvdn är en Denon 1730 och är ihopkopplad med teven (2010) via hdmi.
Det går inte att välja skärmformat på teven utan den är fixerad på wide.
Förslag på åtgärd? Är det dvdspelaren som skickar ut en förvrängd bild måntro?
Postad 13 januari 2007 - 02:50
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 757 inlägg
Nu har jag kopplat in datorn med DVI-HDMI i 1280x720 istället för VGA.
Allt flyter perfekt med spel och film 
Så nu har jag kört Terminator 2 i HD. PERFEKT!!! 
Ska nu bygga om PC:n till en HTPC.
Postad 14 januari 2007 - 12:49
zephyr
-
zephyr
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hej alla goa & glada ägare till denna magnifika pjäs!
Har nu haft min lilla älskling i 8 månader och är supernöjd men har nu stött på ett "problem". Har precis införskaffat en HTPC men OJ vilken katastrofal upplösning det är när man kör i "windows läge". Film, program samt i MCE läge är det riktigt bra men som sagt i "windows läge" måste jag sitta 30 cm från rutan för att kunna urskilja vad som står på bilden. Har kört komponet, DVI-HDMI och VGA, får väl säga att VGA ger den bästa upplösningen. Finns det någon som har haft samma problem och löst det skulle jag bli mycket glad för tips till lösning.
// Peter
<{POST_SNAPBACK}>
Enda lösningen är att köpa nya modellen, där Sony har lagt in "PC-Mode" via HDMI. På vår cripplade tv så slår de på ett digitals förbättringsfilter som pajjar bilden totalt
Postad 14 januari 2007 - 13:03
stifflerman
-
stifflerman
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Är det någon som har problemet att bilden är ihoptryckt? Det känns som alla gubbar (och gummor) är korta och tjocka när jag kollar på dvd. Dvdn är en Denon 1730 och är ihopkopplad med teven (2010) via hdmi. Det går inte att välja skärmformat på teven utan den är fixerad på wide. Förslag på åtgärd? Är det dvdspelaren som skickar ut en förvrängd bild måntro?
<{POST_SNAPBACK}>
Har du ställt in dvd'n på widescreenläge? PS. Har själv samma uppsättning som du + en Denon 1907 Reciever
Postad 14 januari 2007 - 13:42
Ulf-Kenneth
-
Ulf-Kenneth
-
Rookie
-
8 inlägg
Är det någon som har problemet att bilden är ihoptryckt? Det känns som alla gubbar (och gummor) är korta och tjocka när jag kollar på dvd. Dvdn är en Denon 1730 och är ihopkopplad med teven (2010) via hdmi. Det går inte att välja skärmformat på teven utan den är fixerad på wide. Förslag på åtgärd? Är det dvdspelaren som skickar ut en förvrängd bild måntro?
<{POST_SNAPBACK}>
Har du ställt in dvd'n på widescreenläge?
PS. Har själv samma uppsättning som du + en Denon 1907 Reciever 
<{POST_SNAPBACK}>
Yay! Hittade inställningen på dvdn. Mången tack! Stort och fint blev det nu.
Postad 14 januari 2007 - 21:45
Silverado
-
Silverado
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Köpte en sånhär underbar Sony KDF-E50A11 i fredags, har inget å klaga på mer än 2 saker.
1. Det ser ut som ett litet "rutnät" på bilden, nästan som när man torkar av en skärm med fuktig trasa fast det syns ju absolut inte lika mkt, det ska säkert vara där, kan bero på att jag sitter mindre än 3m från tvn, men iaf. Det syns bara på väldigt ljusa ytor t.ex när man glor på hockey.
2. När jag spelar 360 och det dyker upp vita/ljusa ytor så ser man att det är små ränder som rör sig sakta uppåt, det är en störning i bilden, och jag TROR att det bara är när jag kör 360 så det måste väl nästan vara kabeln det är fel på då eller? Kör den i VGA-ingången med microsofts officiella VGA-kabel. Det är inget jag direkt stör mig på, men skulle gärna bli av med det
Det var allt för just nu
Postad 14 januari 2007 - 22:04
stifflerman
-
stifflerman
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Upplever oxå det där "rutnätet" men läste nånstans att det är så på bakprojjor...lade inte märke till det i början,men nu när man vet att det finns så e det lite störigt...men man överlever,den grymma bilden kompenserar!
Postad 14 januari 2007 - 22:15
Silverado
-
Silverado
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Upplever oxå det där "rutnätet" men läste nånstans att det är så på bakprojjor...lade inte märke till det i början,men nu när man vet att det finns så e det lite störigt...men man överlever,den grymma bilden kompenserar!
<{POST_SNAPBACK}>
Ok, "skönt" att det inte bara är på min tv då  Det märks ju som sagt inte vid normalt tittaden utan bara på väldigt ljusa ytor.
Postad 15 januari 2007 - 01:50
Dr Cain
-
Dr Cain
-
Lärjunge
-
-
492 inlägg
Köpte en sånhär underbar Sony KDF-E50A11 i fredags, har inget å klaga på mer än 2 saker.
1. Det ser ut som ett litet "rutnät" på bilden, nästan som när man torkar av en skärm med fuktig trasa fast det syns ju absolut inte lika mkt, det ska säkert vara där, kan bero på att jag sitter mindre än 3m från tvn, men iaf. Det syns bara på väldigt ljusa ytor t.ex när man glor på hockey.
2. När jag spelar 360 och det dyker upp vita/ljusa ytor så ser man att det är små ränder som rör sig sakta uppåt, det är en störning i bilden, och jag TROR att det bara är när jag kör 360 så det måste väl nästan vara kabeln det är fel på då eller? Kör den i VGA-ingången med microsofts officiella VGA-kabel. Det är inget jag direkt stör mig på, men skulle gärna bli av med det 
Det var allt för just nu
<{POST_SNAPBACK}>
1. Mjo det är "silk-screen"-effekten du ser, finns på alla bakprojar men man lär sig leva med den, inget farligt. 2. Kör inte xbox360 med vga-adaptor på denna TVn , då vga-ingången inte stöder rätt upplösning. Du kommer få bättre resultat om du kör med komponentkabel (YPrBr), ränderna fick jag även när jag körde HDMI i 60 Hz, dom försvinner om man växlar till 59.94 Hz (NTSC:s uppdateringsfrekvens).
Postad 15 januari 2007 - 09:48
Silverado
-
Silverado
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Det var allt för just nu
<{POST_SNAPBACK}>
1. Mjo det är "silk-screen"-effekten du ser, finns på alla bakprojar men man lär sig leva med den, inget farligt.
2. Kör inte xbox360 med vga-adaptor på denna TVn , då vga-ingången inte stöder rätt upplösning. Du kommer få bättre resultat om du kör med komponentkabel (YPrBr), ränderna fick jag även när jag körde HDMI i 60 Hz, dom försvinner om man växlar till 59.94 Hz (NTSC:s uppdateringsfrekvens).
<{POST_SNAPBACK}>
Ok! Stort tack till detta tips, var SÅ nära att köpa en VGA Monsterkabel igår till 360n. Men nu ska jag istället köpa en likadan komponentkabel alltså. Grejen är att jag ska köra wii:n på komponent åxå, hur gör jag då?
Postad 15 januari 2007 - 11:58
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Nu har jag kopplat in datorn med DVI-HDMI i 1280x720 istället för VGA. Allt flyter perfekt med spel och film  Så nu har jag kört Terminator 2 i HD. PERFEKT!!!  Ska nu bygga om PC:n till en HTPC.
<{POST_SNAPBACK}>
Detta är precis vad jag tänkte göra oxå, kör nu på VGA kabeln men den behöver jag till monitorn (den har ej DVI) iof. så är det kanon bild på VGA med 1280x768 nu. hur är det med PC funktionen på HDMI?
Postad 16 januari 2007 - 00:26
Franky
-
Franky
-
Användare
-
-
133 inlägg
Jag är väldigt sugen på den här pjäsen, men jag undrar om någon försökt sig på att pilla runt i servicemenyn för att ta bort/minimera overscan? Jag vet att man kan göra det från en PC genom Powerstrip eller liknande, men jag vill helst kunna göra det i själva TVn. Det enda jag hittat var en post i ett annat forum om en kille som sade att han hade en inställning som hette "picture area" som tydligen kunde justera overscan, men han förtydligade det inte närmre.
Redigerat av Franky, 16 januari 2007 - 00:27.
Postad 16 januari 2007 - 03:20
Dr Cain
-
Dr Cain
-
Lärjunge
-
-
492 inlägg
Franky: det går inte, eller ja, såvida inte optikblocket har en motor som kan flytta det. Overscannen är optisk, man behöver flytta prismat närmare skärmen för att minimera overscan. Du kan däremot minska upplösningen och på det sättet minimera overscan.
Postad 16 januari 2007 - 15:15
Sebbe89
-
Sebbe89
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Fast en STOR nackdel har jag upptäckt.... Nu är hela grannskapets alla ungar här och lirar XBOX 360 dygnet runt .. Har man störst TV så har man...och undertecknad får slåss om TV-tiden..
<{POST_SNAPBACK}>
With a great TV comes great responsibility
Postad 16 januari 2007 - 17:09
Silverado
-
Silverado
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
En snabb fråga bara:
Om jag köper en receiver med komponentingång, kan jag då koppla den till tv:n så jag sammanlagt då har TVÅ komponent med den i tv:n. Hur kopplar jag då receivern till tv:n för att få bäst bild på receiverns komponent?
Eller kan jag behålla min VGA-kabel å köra med den fast med en övergång till HDMI eller nåt sånt?
Postad 16 januari 2007 - 17:57
EgonFisk
-
EgonFisk
-
Amatör
-
-
53 inlägg
En snabb fråga bara:
Om jag köper en receiver med komponentingång, kan jag då koppla den till tv:n så jag sammanlagt då har TVÅ komponent med den i tv:n. Hur kopplar jag då receivern till tv:n för att få bäst bild på receiverns komponent?
Eller kan jag behålla min VGA-kabel å köra med den fast med en övergång till HDMI eller nåt sånt?
<{POST_SNAPBACK}>
Jag kör med 2 xboxar via reciever till tvn. Fungerar fint!
Postad 16 januari 2007 - 18:00
Silverado
-
Silverado
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
En snabb fråga bara:
<{POST_SNAPBACK}>
Jag kör med 2 xboxar via reciever till tvn. Fungerar fint!
<{POST_SNAPBACK}>
Kanske en dum fråga, men hur har du kopplat receivern till tvn? Vilken kabel och ingång i tv:n har du använt? Receivern jag kanske kommer att köpa har nämligen bara 1 komponentingång.
Postad 17 januari 2007 - 09:06
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Silverado: om du har HDMI ut från recivern så borde det gå att ta in signalen den vägen till tv'n.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Screen Research FSD på väggen
Globe
2025-05-22 08:22:42
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|