Philips 42PFL9632D
329 svar till detta ämne
Postad 28 oktober 2007 - 11:32
Viktor Berglund
-
Viktor Berglund
-
Rookie
-
8 inlägg
Hur stort är problemet med datorkopplingen när man kör Media Center? Någon som har provat?
Undrar också hur det fungerar i Media Center med olika Hz-inställningar i 1080p. Om jag kör en BD-film vill jag förståss använda 24Hz men annars är det väl 60Hz eller? Måste jag ändra det manuellt varje gång eller skickar Media Center rätt signal automatiskt?
mvh viktor
Postad 28 oktober 2007 - 11:43
The Real Mr x
-
The Real Mr x
-
Forumräv
-
-
638 inlägg
Hur stort är problemet med datorkopplingen när man kör Media Center? Någon som har provat?
Undrar också hur det fungerar i Media Center med olika Hz-inställningar i 1080p. Om jag kör en BD-film vill jag förståss använda 24Hz men annars är det väl 60Hz eller? Måste jag ändra det manuellt varje gång eller skickar Media Center rätt signal automatiskt?
mvh viktor
Tyvärr skickar inte mediacenter (oavsätt vilken) någon förändring i hz beroende på vilket material du spelar. Däremot finns det små freeware program som går att köra via script/commandprompten. Detta göra att du enkelt kan skapa en .bat-fil med vilket hz-tal du vill ha och raden efter startar du din mediaspelare. Normalt klarar du dig med datorn inställd på 50hz för dvd, Sd-tv samt HDTV-1080i. Det du behöver ställa om hz-talet för är alltså 24p filmer (BD/HDDVD) och vilket hz-tal som lämpar sig bäst (48, 72, 96) är upp till dels vilken bildvisare du har samt spelare. MVH
Postad 28 oktober 2007 - 13:10
Viktor Berglund
-
Viktor Berglund
-
Rookie
-
8 inlägg
mvh viktor
Tyvärr skickar inte mediacenter (oavsätt vilken) någon förändring i hz beroende på vilket material du spelar. Däremot finns det små freeware program som går att köra via script/commandprompten. Detta göra att du enkelt kan skapa en .bat-fil med vilket hz-tal du vill ha och raden efter startar du din mediaspelare.
Normalt klarar du dig med datorn inställd på 50hz för dvd, Sd-tv samt HDTV-1080i. Det du behöver ställa om hz-talet för är alltså 24p filmer (BD/HDDVD) och vilket hz-tal som lämpar sig bäst (48, 72, 96) är upp till dels vilken bildvisare du har samt spelare.
MVH
Tack för du klargjorde det! Vad det gäller datorkopplingen är problemet det samma oavsett Hz-tal i 1080p om jag förstår rätt. Antar att det kan bli en tråkig upplevelse att köra media center i 1080p då. Jag använder min htpc till det mesta. Tv, Dvd, mp3 och visa bilder med inte minst. Det känns som om problemet med datorkopplingen gör att philips LCD:er går bort för min del, synd....
Postad 28 oktober 2007 - 18:13
nicri
-
nicri
-
Rookie
-
4 inlägg
Visserligen interlace:ar den muspekaren och fönster när man flyttar på dom men personligen upplever jag det inte som något problem när man sitter 3m från TV. Jag har en 47pfl9732 och är hittills supernöjd så jag kan varmt rekommendera den här tv:n. Tror också att philips fixar det i nästa fw-update.
Postad 29 oktober 2007 - 00:17
uffeb
-
uffeb
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Är det någon som har bilder på ambilight surround kontra 2 kanals ambilight ??
hade varit guld värt att se skillnaden.
Jag har en 47PFL9732D och i mitt galleri har jag en bild på just hur ambilight:en ser ut på denna tv.
Redigerat av uffeb, 29 oktober 2007 - 00:19.
Postad 02 november 2007 - 09:57
Dymatize
-
Dymatize
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Allright, nu är den testad med 1080P/24 (Playstation 3) och det funkar i mitt tycke hur bra som helst... Vet ju iofs inte om TV:n gör något hokus pokus med signalen men utifrån vad jag kan se så flyter det på fantastiskt fint!
Redigerat av Dymatize, 02 november 2007 - 14:42.
Postad 03 november 2007 - 12:48
Kenan
-
Kenan
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Jag är ganska sugen på just den här TVn, men jag blir lite orolig när jag läser om problem vid koppling till datorn.
Interlacar den endast när man är ute i skrivbordet, eller även när man kollar på film? Jag kan stå ut med om det endast är när man rör musen, om film ser bra ut.
Postad 03 november 2007 - 13:04
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Håller helt och fullt med....då kan man stå ut med det mesta.
Postad 03 november 2007 - 18:34
uffeb
-
uffeb
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Lösningen på interlace problemetpå 9732/9632!!!!  Tips o Tricks Hej har ni haft problem med att TV:n interlace:ar (flimrar) i bilden när du rör muspekaren i 1920x1080 (1080P) upplösning (ovasett hz). Jag fick detta svaret från Philips kundtjänst och  det hjälpte för mig: Vi rekommenderar dig att göra följande för att förminska flimmer på din 47PFL9732D när den tar emot en 1080p signal:
Gå in i TV-menyn-installation-anslutningar och markera den HDMI anslutning du har kopplat din dator till. Trycker på högerpilknappen och markera PC och tryck sedan på vänsterpilknappen.
Vi rekommenderar dig även att uppgradera din 47PFL9732D om din mjukvaruversion är lägre än 59.28. Mer information om detta hittar du på sidan 26 i bruksanvisningen till din 47PFL9732D. Uppgraderingen kan laddas ner från vår supportwebbplats www.p4c.philips.com.
- Gå till ovanstående webbadress. http://www.p4c.philips.com/ - Skriv in 47PFL9732D i sökfältet och klicka på högerpil ikonen. - Klicka på länken för din produkt. - Klicka sedan på länken för "Programvara och drivrutiner". - Ladda ner .zip-filen för "Uppgradering av programvara"
I filen ingår ett instruktionsdokument för hur man uppgraderar 47PFL9732D.
Vi rekommenderar dig även att ställa in uppdateringsfrekvensen till 60Hz.
Vi hoppas att Du har fått svar på Din fråga.
Med vänlig hälsning Philips Kundtjänst
Redigerat av uffeb, 03 november 2007 - 18:37.
Postad 04 november 2007 - 09:48
Unregisteredb17a6071
-
Unregisteredb17a6071
-
Användare
-
-
112 inlägg
Hoppas att det finns någon som kan hjälpa mig med följande frågor. Har tänkt att köpa en 9632 philips. Har idag en philips crt tv med digital motion(som jag tycker är ett måste). Första frågan jobbar digital natural motion bra med inte alltför mycket störningar(då jag har hört att på lcd så jobbar den klars mycket sämre än på en crt tc).
Hur tror ni att ambligt ser ut mot en grön väg.
hur bra är svärtan är den bara okey eller är den bra eller mycket bra. Hoppas att någon vill svara. Det allra viktigaste för mig är hur bra d natural motion jobbar.
Postad 04 november 2007 - 13:18
Unregisterede05aa31f
-
Unregisterede05aa31f
-
Användare
-
-
147 inlägg
Efter Mycket velande Köpte jag en 47 PFL9632D Är supernöjd än så länge men har bara haft den i två dar Har visserligen inte testat dator koppligen än. Ambilight varför har man inte kommit på detta tidigare ... För min del räckte utanvidare ambilight 2 kanals i förhållande till tv:s placering. Hoppas att det finns någon som kan hjälpa mig med följande frågor. Har tänkt att köpa en 9632 philips. Har idag en philips crt tv med digital motion(som jag tycker är ett måste). Första frågan jobbar digital natural motion bra med inte alltför mycket störningar(då jag har hört att på lcd så jobbar den klars mycket sämre än på en crt tc).
Hur tror ni att ambligt ser ut mot en grön väg. hur bra är svärtan är den bara okey eller är den bra eller mycket bra. Hoppas att någon vill svara. Det allra viktigaste för mig är hur bra d natural motion jobbar.
Jag har en ljusgrön vägg och tycker att det funkar bra , ska försöka lägga upp några bilder i mitt galleri assap Jag tycker svärtan är bra , men kan nog bli ännu bättre ska kalibrera bilden bättre senare
Postad 04 november 2007 - 14:38
Unregisteredb17a6071
-
Unregisteredb17a6071
-
Användare
-
-
112 inlägg
Tackar för svaret. Hoppas att du kan ge mig ett svar på hur digital natural motion jobbar vid snabba rörelser.
Min kompis köpte en samsung q97 den har en liknande funktion som heter movie plus. Men vid snabba rörelser så hänger den inte med. Men vid halvsnabba rrörelser så jobbar den mycket bra. Men jag hoppas att d n motion gör ett bättre jobb vid snabba rörelser. Skulle bli jätteglad om du vill göra mig den tjänsten att ta en ordentlig titt på en action film och titta noga på hur bildhanteringen fungerar.
På min crt tv så funkar d n motion mycket bra.
Hoppas på ett snabbt svar.
Postad 05 november 2007 - 16:47
roax66
-
roax66
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Köpte en 9632, 37" förra veckan och är i stort sett nöjd. Det är min första LCD och jag har noterat följande:
När bilden har en mörk bakgrund och något ljusare föremål rör sig i framdelen av bilden så blir det ett efterlämnat färgavtryck i panelen där föremålet passerat den mörka bakgrunden. Det syns som ett skimrande svagt sken, oftast svagt rödaktigt. Detta skimmer försvinner när bilden byts till en med ljusare bakgrund. Man kan säga att det är som en inbränning men den är inte permanent utan har alltså kort livstid.
Är det någon som känner igen detta? Är det ett fel eller skall det vara så på en LCD skärm?
Postad 07 november 2007 - 16:57
roax66
-
roax66
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Postad 09 november 2007 - 10:29
Unregistered1b7717ae
-
Unregistered1b7717ae
-
Användare
-
-
133 inlägg
låter onekligen som ett fel. så ska det inte vara! hur länge stannar det kvar om det inte kommer en ljus bild efter?
Postad 10 november 2007 - 13:44
Kenan
-
Kenan
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Nån som kan svara på om den endast interlacar när man är ute i skrivbordet, eller även när man ser på film genom datorn?
Skulle vara väldigt uppskattat.
Postad 11 november 2007 - 11:34
roax66
-
roax66
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
låter onekligen som ett fel. så ska det inte vara! hur länge stannar det kvar om det inte kommer en ljus bild efter?
Felet uppträder bara när jag tittar via min HTPC, inte via analog mottagning. Jag antar det beror på att den analoga mottagningen har för dålig upplösning och mycket brus. Det rödaktiga skimret stannar ca 5-15 sekunder. Om nästkommande scen inte är ljus så ligger alltså skimret från föregående bild kvar in på nästa scen. Det är tämligen irriterande. Det syns allra tydligast mot svart, beige och grå bakgrund. Jag skall kolla lite vidare på detta och förmodligen göra en felanmälan.
Postad 14 november 2007 - 22:32
biffi
-
biffi
-
Rookie
-
9 inlägg
Funderar på att köpa denna TV eller Toshiba 42Z3030D.
Vilken rekommenderar ni? och varför är dena ena bättre än den andra?
Jag är nybörjar och väldigt förvirrad över alla modeller som finns på marknaden, väldigt tacksam över hjälp.
Postad 15 november 2007 - 17:19
TKN
-
TKN
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Funderar på att köpa denna TV eller Toshiba 42Z3030D. Vilken rekommenderar ni? och varför är dena ena bättre än den andra? Jag är nybörjar och väldigt förvirrad över alla modeller som finns på marknaden, väldigt tacksam över hjälp.
Det är bara DINA ögon (och plånbok) som kan avgöra vad du skall köpa. Jag köpte själv en philips 47" (9732) och är otroligt nöjd. /TKN
Postad 15 november 2007 - 20:50
roax66
-
roax66
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Felet uppträder bara när jag tittar via min HTPC, inte via analog mottagning. Jag antar det beror på att den analoga mottagningen har för dålig upplösning och mycket brus. Det rödaktiga skimret stannar ca 5-15 sekunder. Om nästkommande scen inte är ljus så ligger alltså skimret från föregående bild kvar in på nästa scen. Det är tämligen irriterande. Det syns allra tydligast mot svart, beige och grå bakgrund. Jag skall kolla lite vidare på detta och förmodligen göra en felanmälan.
Vill tillägga att jag efter noggrann felsökning kommit fram till att felet nog inte ligger i TVn eftersom samma effekt uppkommer då jag tittar på bilden via datorskärmen. Problemet verkar ha med codecs, grafikkort eller MCE att göra? Någon som känner igen det?
Postad 19 november 2007 - 16:55
naaman
-
naaman
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Hej!
Köpte en 42pfl9632:a igår! 
Han precis bara testa den igår i 5 min, men när jag såg på tv var det faktist riktigt kass bild... men de var olika från kanal till kanal.. måste väll vara sänningarna som e dåliga? ska pilla med inställnigarna.
Ska uppdatera senaste firmware idag, o koppla in ps3 an. hoppas allt går smärtfritt.
Någon som kan rekomendera några bra inställningar?
/andreas
Postad 21 november 2007 - 10:34
cruse
-
cruse
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Har alla problem avhjälpts med hjälp ny firmware, nu?
Både på 7862 och 9632!
Är sugen med vill veta om de är värda pengarna!
Redigerat av cruse, 21 november 2007 - 10:36.
Postad 21 november 2007 - 17:41
naaman
-
naaman
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Vetti fan fall 9632 e värd pengarna, köpte min på netonnet i malmö, 19.600:-
Som sagt jag e besviken att tv säningarna hos mig e så kassa ska ringa canal digital nästa vecka.
Bilden på ps3 är dock underbar
Postad 21 november 2007 - 20:29
cruse
-
cruse
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Vetti fan fall 9632 e värd pengarna, köpte min på netonnet i malmö, 19.600:- Som sagt jag e besviken att tv säningarna hos mig e så kassa ska ringa canal digital nästa vecka. Bilden på ps3 är dock underbar 
Ok, kan du inte försöka lägga upp lite foto på TV-bilden, om det går?
Postad 23 november 2007 - 00:15
naaman
-
naaman
-
Amatör
-
-
59 inlägg
ingen digitalkamera tyvärr, ska se om bilden blir bättre nästa vecka efter att ha pratat med canal digital och min hyresvärd. för tror inte det är fel på tvn.
Postad 26 november 2007 - 11:46
Shiny182
-
Shiny182
-
Rookie
-
9 inlägg
sådär! då är man nöjd ägare av en Philips 42PFL9632D! Toshiban var för slö i responstid och Sharp kunde ej leverera
och tur var väl det då jag valde philipsen, grym bild på dvd&blureray samt hänger med blixtsnabbt i rörelser. Nu är man ambilightberoende ochså.
Postad 26 november 2007 - 12:54
mvee
-
mvee
-
Rookie
-
1 inlägg
Ni som har en 9632:A hemma, hur är bilden på sportsändningar, som fotboll och ishockey? Ser det bra ut, även i SD-sädningarna?
Postad 28 november 2007 - 19:53
Shiny182
-
Shiny182
-
Rookie
-
9 inlägg
Ni som har en 9632:A hemma, hur är bilden på sportsändningar, som fotboll och ishockey? Ser det bra ut, även i SD-sädningarna?
såg på champions league igår, det flyter som på min gamla tjocktv, så du behöver inte vara rädd för den saken.
Postad 29 november 2007 - 14:15
Emporio
-
Emporio
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Har någon provat köra Divx filmer direkt från USB minnet på 9732? Klarar den det?
Postad 29 november 2007 - 18:03
oscy
-
oscy
-
Användare
-
-
108 inlägg
Tror bara den kan läsa bilder/bildspel och musik eller är jag helt ute o snurrar?
Postad 29 november 2007 - 20:13
KennethL
-
KennethL
-
Rookie
-
3 inlägg
Tror bara den kan läsa bilder/bildspel och musik eller är jag helt ute o snurrar?
Stämmer! Jag är nu en lycklig ägare till en 47PFL9732D När du stoppar i ett USB-minne eller minneskort så blir det tillgängligt för "Browsing" i Mutimedia-sektionen när man trycker på Menu-knappen. Sen filtrerar den endast ut "Pictures" och "Music" från mediat. Det fungerar, men i mitt fall så fungerar detta smidigare via min PS3!  Kan tillägga att bilder har aldrig sett så bra ut på TV som när de kan visas direkt i FULL HD. Tidigare så körde jag bildspel från PC via S-Video, så detta var ju ett klart lyft...
Postad 21 december 2007 - 00:25
itouch
-
itouch
-
Rookie
-
7 inlägg
Fick min 429232D idag och är riktigt nöjd så länge, dock kör jag vidare på fabriksinställningar och skulle bli mycket tacksam om någon med 42tum och samma tv kan posta sina inställningar på bilden som de är nöjda med.
Vore grymt schyst!
Postad 21 december 2007 - 15:38
Unregisteredb17a6071
-
Unregisteredb17a6071
-
Användare
-
-
112 inlägg
Köpte igår en 9632 47tum för 25900 på netonnet. Bilden är sådär bra tycker jag då jag har fumlat runt med alla tänkbara inställningar. Men nu till det som gör att jag fick en dubbelvolt i hjärtat. Det går ju för fan inte att ändra inställningarna för zoomförmaten när du kopplar in en hdmi kabel. Jag har över 300 hundra filmer som jag vill titta på en stor bild,men det går ej att zooma ut 2:35 format (som dom flest är).
Med scart så fungerar det utmärkt men med sämre bild. Många vill titta på orginalformatet med en liten bild. Men jag vill njuta av en stor bild när man har köpt en 47 tums tv.Har alltit zoomat ut bilden med min gamla crt tv() philips)
orginalformat på en 2:35 film på 47 tum är 43cm på höjden,zooma ut en film på en 32 tum då blir bilden 39 cm.
Det skiljer nästan ingenting om man zoomar på en 32 eller har en hdmikabel på en 47tum (bilden på höjden)
Får panik att veta att alla mina filmer som jag har (över 300) skall tittas på en sån fruktansvärt liten bild (Ipå en 47 tum). Eller finns det någon genväg att komma åt zoomen med hdmi kabel.Samt att från sidan (redan vid 40 graders vinkel) så är bilden skitdålig. Dälig svärta samt kasst tittande från sidan gjorde mig väldigt besviken. Men det stor problemet som jag har nu är att det inte går att komma åt zoomen vid tittande med hdmikabel.
Öppet köp har jag så jag kanske lämnar tillbaka den (() Skall testa den mer över julen ) Jag vill ha stor bild på alla mina filmer om det finns en möjlighet att göra det.
Postad 22 december 2007 - 23:39
itouch
-
itouch
-
Rookie
-
7 inlägg
Kan någon vänlig själ som har 429632D som pillat lite på sina inställningar skriva dem här i tråden? Vore kul att ha något att börja med eller jämföra mot.
Tack på förhand.
Postad 28 december 2007 - 19:15
Galten
-
Galten
-
Lärjunge
-
-
338 inlägg
jag var imorse i kontakt med Philips support ang den senaste uppdateringen av programvaran i 9632,an (daterad 2007-12-05) som visade sig vara problem med att hämta från deras hemsida. Jag kommer att få programvaran sänd till mig på ett usb minne. ja återkommer så fort jag fått detta och uppdaterat tvn
Postad 29 december 2007 - 22:31
Bumpa Berra
-
Bumpa Berra
-
Användare
-
-
144 inlägg
000.064.014.014 är den senaste versionen tror den släpptet precis innan jul... Den kan du ju inte missa att få ned? http://www.p4c.phili...t=Link_SoftwareBlir så trött att de inte kan försöka få till en lista på vad som ändras, det är ju dessutom open source...
Postad 29 december 2007 - 22:41
Galten
-
Galten
-
Lärjunge
-
-
338 inlägg
mm det var det jag gjorde men fick ett crc fel vid nedladdningen, vi försökte flera ggr men gav upp, så om dom fixat felet på hemsidan eller om du inte prövat så vet jag inget annat, jag väntar med updateringen nu tills jag får usb minnet
Postad 29 december 2007 - 23:51
itouch
-
itouch
-
Rookie
-
7 inlägg
jag har uppdaterat, inte märkt någon skillnad hittills, men det bör ju bara vara positivt. Synd med att de inte har någon changelista som sagt.
Postad 30 december 2007 - 13:04
jolllebollle
-
jolllebollle
-
Rookie
-
8 inlägg
kommer inte ihåg om det var just i den här tråden om den här tvn som det stod om det jag ska nämna, men den här verkar mest aktiv just nu.. läste att många hade problem med fördröjning vid tvspelande. jag upplevde precis samma sak när jag spelade bla guitar hero 3 via min wii. märkte stor skillnad eftersom jag precis spelat det på min gamla tjock tv. jag har installerat senaste firmware utan skillnad. nu till det bästa.... problemet försvann för mig när jag avaktiverade den digitala motion förbättringen som finns på tvn, den gör nog ngt knas med bilden som gör att det blir fördröjning vid tvspelande men som inte märks vid film och tv tittande hoppas att det här hjälper några med samma problem, meddela gärna hur ni upplever det
Postad 30 december 2007 - 13:55
Galten
-
Galten
-
Lärjunge
-
-
338 inlägg
jag har uppdaterat, inte märkt någon skillnad hittills, men det bör ju bara vara positivt. Synd med att de inte har någon changelista som sagt.
Samma här, får väl kontakta supporten och fråga om förändringarna
Postad 30 december 2007 - 18:27
Unregistereddee27721
-
Unregistereddee27721
-
Rookie
-
9 inlägg
Tjena, någon som testat nyaste updateringen eller hittat någon väg kring dessa problem? har tänkt köpa denna tv, men börjar tveka lite på köpet nu.
Postad 30 december 2007 - 19:12
itouch
-
itouch
-
Rookie
-
7 inlägg
Tjena, någon som testat nyaste updateringen eller hittat någon väg kring dessa problem? har tänkt köpa denna tv, men börjar tveka lite på köpet nu.
Jag upplever inga problem som helst med denna tvn, för varken film, datorsurfande, spelande, med rätt kombination av inställningar lirar allt galant. Som en tidigare skrev så försvann den lilla delayen i spel med hjälpfunktioner avstängda, och interlayproblemen är knappt märkbara, iaf för mig, kanske kanske ibland ser någon svag skillnad i skugga på någon ikon men det är inget jag tänker på direkt, inget man avstår denna tvn för. Lycka till med ditt val.
Postad 30 december 2007 - 22:15
Galten
-
Galten
-
Lärjunge
-
-
338 inlägg
Jag upplever inga problem som helst med denna tvn, för varken film, datorsurfande, spelande, med rätt kombination av inställningar lirar allt galant.
Som en tidigare skrev så försvann den lilla delayen i spel med hjälpfunktioner avstängda, och interlayproblemen är knappt märkbara, iaf för mig, kanske kanske ibland ser någon svag skillnad i skugga på någon ikon men det är inget jag tänker på direkt, inget man avstår denna tvn för.
Lycka till med ditt val.
Kan bara instämma
Postad 30 december 2007 - 23:47
jolllebollle
-
jolllebollle
-
Rookie
-
8 inlägg
jepp supernöjd är man. även vanlig dvd på den här tvn ser sjukt bra ut
Postad 31 december 2007 - 01:15
Unregisteredea6526e9
-
Unregisteredea6526e9
-
Användare
-
-
120 inlägg
Vill tillägga att jag efter noggrann felsökning kommit fram till att felet nog inte ligger i TVn eftersom samma effekt uppkommer då jag tittar på bilden via datorskärmen. Problemet verkar ha med codecs, grafikkort eller MCE att göra? Någon som känner igen det?
Det är sannolikt en effekt som uppstått vid komprimeringen av bildsekvensen till MPEG-2 eller vilket format din bildkälla nu har. Du kan se en likndande effekt i vanliga digital-TV sändningar om man går riktigt nära TVn och tittar på t.ex. ett ansikte. Om ansiktet rörs bara lite grann brukar man kunna se att delar av ansiktet liksom hänger kvar och inte följer med ansiktets konturer. Detta beror på hur bildkompressorn arbetar. Ju högre komprimering desto tydligare syns detta fenomen.
Postad 02 januari 2008 - 22:26
hagv^
-
hagv^
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Är lite nyfiken på denna TV men har en fundering. Har den 100ms input lag som 7862:an?
Postad 04 januari 2008 - 09:36
burnis
-
burnis
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Undrar om EPG:n, hur långta kan ni se framåt..jag kan bara se nuvarande och nästa program.(fria kanaler och antenn)
ska man inte kunna se typ 7-8 dagar fram?
Postad 04 januari 2008 - 12:25
Galten
-
Galten
-
Lärjunge
-
-
338 inlägg
Har nu haft min i ca 1 månad, testat från en massa olkika källor (xbox,dvd,blålaser,Canaldigitals HD box, den interna DVB-T mottagaren,data och ipod via min Onkyo 875. kan bara säga att ja stormtrivs med tv,n. ett litet trätomål har uppkommit, "gumman och jag e inte ense om hur ambilighten ska va" men annars har jag svårt att hitta nått att klaga på. Ps fick problem när jag skulle uppgradera den men fick kanonhjälp från Philips support
Postad 07 januari 2008 - 15:52
EdBaker
-
EdBaker
-
Användare
-
-
163 inlägg
Hej,
Har någon lyckats med att skicka DD5.1 via HDMI till TV och ut via coaxial till förstärkare?
Jag lyckas endast få ut DD2.0!
DVD (DD5.1) -> HDMI -> TV (info visar 3/2) -> Coaxial -> Receiver (DD2.0)
Någon?
Postad 07 januari 2008 - 16:18
burnis
-
burnis
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Undrar om EPG:n, hur långta kan ni se framåt..jag kan bara se nuvarande och nästa program.(fria kanaler och antenn) ska man inte kunna se typ 7-8 dagar fram?
någon som vet...?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Pioneer CMX-3000
Anton
2025-05-06 19:28:59
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|