Apples nya iPods
404 svar till detta ämne
Postad 16 januari 2008 - 13:29
fjompa
-
fjompa
-
Användare
-
-
150 inlägg
Har fått upp ögonen för ipod touch eftersom jag söker efter en media spelare som kan spela upp både musik och som man kan se på film på. Men har lite funderingar kring subtitles till filmer. Föredrar att se på film med text så jag klurar lite på om man kan få in det när man konverterar en film från divx/xvid till sin ipod touch.
Någon som har koll? 
Finns flera konverterare som kan lägga in .srt subs. Jag använder Xvid4psp, www.winnydows.com
Postad 28 januari 2008 - 12:52
Simz
-
Simz
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Hej alla goa och glada.
Har fått upp ögonen för touchen precis som så många andra,
Har idag en Ipod nano gen3 som jag inte har ägt speciellt länge.
Köpte nydligen också ett par Q-Jays till den.
Är nöjd med dem.
Men nu till frågan.
Är det bättre ljud i touchen jämfört med den jag har idag?
Måste övertala mig själv men framför allt regeringen om att detta är prylen man skall ha.
Samt funderar på att köpa en från USA och undrar om det finns några nackdellar med detta.
MVH Simz
Postad 28 januari 2008 - 12:57
Darkie
-
Darkie
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Nej det är ingen skillad på ljudet i touchen jämfört med andra nyare ipods.
Är alla de andra funktionerna samt touchskärmen som gör den speciell.
Har haft min nu i 4 månader så har testat det mesta med den.
Både jailbreakad och orginal.
Postad 29 januari 2008 - 07:18
Bybba2
-
Bybba2
-
Rookie
-
3 inlägg
Har en vän som åker till Dallas på lördag. Funderar på att be honom köpa en 16gb Touch. Nu undrar jag vad den kan tänkas kosta i en fysiskbutik, alltså inte nån onlinebutik. kan det skilja mycket i pris i butik kontra online?
Hur är det med moms osv?
Postad 29 januari 2008 - 08:59
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Har en vän som åker till Dallas på lördag. Funderar på att be honom köpa en 16gb Touch. Nu undrar jag vad den kan tänkas kosta i en fysiskbutik, alltså inte nån onlinebutik. kan det skilja mycket i pris i butik kontra online?
Hur är det med moms osv?
Den kostar lika mycket i apples onlinebutk som i deras retail butik, dvs $399. Kanske man kan hitta den för någon follar billigare någon annanstans. Momsen i Texas ligger väl på 4%-8%. Kommer inte exakt ihåg, det var så länge sedan jag var där.
Postad 30 januari 2008 - 07:02
Bybba2
-
Bybba2
-
Rookie
-
3 inlägg
Hur är det med moms osv? Den kostar lika mycket i apples onlinebutk som i deras retail butik, dvs $399. Kanske man kan hitta den för någon follar billigare någon annanstans. Momsen i Texas ligger väl på 4%-8%. Kommer inte exakt ihåg, det var så länge sedan jag var där.
Tack för svaret. Jag är oskuld vad det gäller ipods (har bara dregglat över dom i ett antal år). Funderar om det är svårare att jailbreaka den nyaversionen (den med fler applikationer). Kommer att få min köpt i USA, så det lär ju bli lite svårare att byta den om den inte sköter sig som man vill.
Postad 30 januari 2008 - 13:01
Thomas S.
-
Thomas S.
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Tack för svaret.
Jag är oskuld vad det gäller ipods (har bara dregglat över dom i ett antal år). Funderar om det är svårare att jailbreaka den nyaversionen (den med fler applikationer). Kommer att få min köpt i USA, så det lär ju bli lite svårare att byta den om den inte sköter sig som man vill.
Speciellt om du ska Jailbreaka den, för då försvinner ju all garanti och bytesrätt… Thomas
Postad 01 februari 2008 - 01:27
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Jag kan helt klart rekomendera iPod touch till er alla som står och funderar på den. Har aldrig tidigare ägt en iPod, eller använt mig av iTunes. Men det är tammefan det enklaste och bästa program jag använt! Så grymt härligt att använda och "möblera" med musiklistor etc. iPod for ever haha 
Och touchen är helt klart det bästa köpet jag någonsin gjort  Supernöjd!
Postad 05 februari 2008 - 17:52
joakim99
-
joakim99
-
Mästare
-
-
3 433 inlägg
Det blir att köpa en touch nu när den släpps som 32 GB-version.
Postad 05 februari 2008 - 17:54
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Skojar inte. Blir min andra isf.
Finns det något officiellt ännu om nästa generation?
Postad 05 februari 2008 - 17:57
joakim99
-
joakim99
-
Mästare
-
-
3 433 inlägg
Skojar inte. Blir min andra isf. 
Finns det något officiellt ännu om nästa generation?
Man kan beställa 32GB versionen på apple usa men på den svenska sidan står det bara att den har kommit, man kan inte beställa.
Postad 05 februari 2008 - 19:06
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Nu är den hyperintressant  Jag vill helst ha en Touch med 80 gb men det funkar med 32 gb med
Postad 05 februari 2008 - 19:09
joakim99
-
joakim99
-
Mästare
-
-
3 433 inlägg
Nu är den hyperintressant Jag vill helst ha en Touch med 80 gb men det funkar med 32 gb med 
32 GB är mer än dubbelt så bra som 16 GB tycker jag i varje fall. Nu kan jag ha med mig större delen av musiksamlingen (visserligen styggt komprimerat men jag slipper ta bort hälften av låtarna). Att den sedan kan fungera som fjärris till min SB3 är inte fel heller.
Postad 05 februari 2008 - 19:16
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
ÅH! Trodde den skulle komma först i höst.. Lycka!
Beställer direkt.
Postad 05 februari 2008 - 19:37
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Det är framför allt iPeng som lockar mig  men kan man ha med sig halva musiksamlingen på fickan så gör det inget
MVH Kribban
Postad 05 februari 2008 - 19:46
Dymatize
-
Dymatize
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Äntligen, 32gb börjar likna något...
Redigerat av Dymatize, 08 februari 2008 - 14:08.
Postad 05 februari 2008 - 20:10
andreas30
-
andreas30
-
Användare
-
-
230 inlägg
Postad 07 februari 2008 - 11:29
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Nu när Touch kommer i 32gb, känns ju den ännu mer intressant! Jag har just nu 8gb, och behöver inte allt för mycket utrymme. Men 32gb skulle passa perfekt!
Låtar klarar jag mig med 1gb ungefär, och filmer/serier funkar med ungefär 7gb som blir över. Men skulle 32gb komma, kan man fylla i lite extra musik, men framför allt jag som använder den mkt till film/serier, så skulle jag kunna lägga in säkert 30gb film.
VIlket vore perfekt. Ingen som är sugen på att köpa en touch 8gb för en billig peng?  Men annars är jag supernöjd, minnet funkar helt klart för mig, men ändå! 32 skulle inte sitta fel.
Postad 08 februari 2008 - 14:13
Dymatize
-
Dymatize
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Kollade med en butik nyss och det ser ut som nya 32gb:arn dyker upp i Sverige under nästa vecka (15feb)...
Postad 13 februari 2008 - 23:11
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Vad är egentligen uteffekten på Ipod Nano och Ipod Classic?
Jag har gogglat men lyckas inte få något bra svar på detta
MVH Kribban
Postad 14 februari 2008 - 13:42
Simz
-
Simz
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Vad är egentligen uteffekten på Ipod Nano och Ipod Classic? Jag har gogglat men lyckas inte få något bra svar på detta
MVH Kribban
Hittade en spec på Classic Specifications Power supply : DC 6.0 volts(AAAX4 Batteries) or AC adapter:ouput 6V,350mA Output power:1W+1W Frequencey response:200Hz-12KHz Speaker: 50mm speaker, 4Ohms Signal cable: 22cm STR. Cord Plug: stereo 3.5mm /Simz
Postad 14 februari 2008 - 16:00
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Är verkligen frekvensomfånget inte bättre? 1 w + 1 w låter i alla fall fullt tillräckligt Edit: Detta hittade jag dock inget om uteffekten Ljud
* Frekvensomfång: 20 Hz till 20 000 Hz * Ljudformat: AAC (16 till 320 Kbit/s), skyddad AAC (från iTunes Store), MP3 (16 till 320 Kbit/s), MP3 VBR, Audible (formaten 2, 3 och 4), Apple Lossless, WAV och AIFF * Maximal ljudvolym kan ställas in av användaren
Redigerat av kribban, 14 februari 2008 - 16:03.
Postad 14 februari 2008 - 16:08
Simz
-
Simz
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Glöm det jag skrev
Fick spec på fel produkt.
Det var en högtalare till en ipod.
Pinsamt
Postad 14 februari 2008 - 16:14
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
 Det är mänskligt att fela
Redigerat av kribban, 14 februari 2008 - 16:14.
Postad 15 februari 2008 - 03:44
Unregistered70fd4719
-
Unregistered70fd4719
-
Lärjunge
-
-
272 inlägg
Så var man då ägare av en iPod Nano 8 GB - första riktiga MP3-spelaren någonsin, om man inte räknar alla SE-telefoner som passerat revy.
Spontant är jag mycket impad över denna lilla pryl. Vet inte när jag senast köpte en elektronikpryl som tog 13 sekunder att lära sig... 20 minuter senare hade jag uppdaterat programvaran och tankat över cirka 1200 spår. Bus-enkelt!
/Stonemountain
Postad 15 februari 2008 - 14:27
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Ett måste är ifall man köper en Touch är att Jailbreaka den. Hur härligt som helst! Finns ju massor med möjligheter, man kan ändra i stort sett allt i sin ipod, till menyer, ikoner, main slider, namn, lägga in spel emulatorer, iphone program, kartor, väder, radio etc...listan kan göras lång 
Så till alla som inte jailbreakat sin än, gör det!  För övrigt så verkar 32gb intressant, kanske får sälja sin 8gb för denna!
Postad 15 februari 2008 - 15:36
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Jo, jailbreaka låter ju kul men vad är bästa sidan för allt som man kan slänga in?
Gillar ju emulatorer och drömmer om att lira DotT t ex på min Ipod.. Så, länka please.
Postad 15 februari 2008 - 17:30
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Jo, jailbreaka låter ju kul men vad är bästa sidan för allt som man kan slänga in? Gillar ju emulatorer och drömmer om att lira DotT t ex på min Ipod.. Så, länka please.
Yes! Det finns ganska många sidor för jailbreaking tex www.ipodtouchfans.com där det även finns forum. Några apps jag kan rekomendera är NES emulatorn, playstation emulatorn, google maps, iPhysics, Labyrinth, väder och iRadio är bara några riktigt bra apps/spel. Skulle jag skriva i detta inlägg allt som fanns som var bra hade detta inlägg blivit långt. Du kan även kolla in Youtube där det finns mycket guider för just detta ändamål. Sedan finns även en grym apps som heter Customize som gör att du kan ändra i stort sett allt på din iPod touch i utseende syfte, du kan ändra ikoner, teman, bakgrundsbild, göra så att ikoner går att flytta runts, ändra Main slider, Shut down slider, Göra egna mappar i iPoden etc. Det går även att göra en så kallad "App slider" då du för fingret över skärmen så att ikonerna bläddras runt, riktig cool grej  Men du kan fråga mig om vad som helst angående detta om du behöver hjälp, eller vill ha något bra tips! Tveka inte att höra av dig om det handlar om jailbreak, jag kan det mesta om just det
Redigerat av Mr_nygren, 15 februari 2008 - 17:32.
Postad 16 februari 2008 - 11:45
Unregistered8f70b8cb
-
Unregistered8f70b8cb
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Tjena!
Du kanske kan skriva en liten guide om hur det går till att jailbreaka.
Måste man nedgradera firmware?
Kan inte hitta installer i min ipod , ska det finnas eller är det något man måste installera.
Behöver väl knappast säga att jag är helt ny på ipod.
Postad 16 februari 2008 - 17:02
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Tjena!
Du kanske kan skriva en liten guide om hur det går till att jailbreaka. Måste man nedgradera firmware? Kan inte hitta installer i min ipod , ska det finnas eller är det något man måste installera.
Tar du med den på jobbet på måndag så jag kan testa mina lurar?
Postad 16 februari 2008 - 17:43
Simz
-
Simz
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Jag funderar med på att jailbreaka.
Hörde dock att de gjorde en version först till senaste uppdateringen som var ganska buggig men att det skall finnas en nu som är bra.
Gäller bara att veta att man får rätt version av jailbreak.
Har sätt att det finns en hel del filmer på youtube om hur man gör med länkar och allt.
Är det någon som hittar en bra film så släng upp en länk.
Tänk bara på att om man gör det så försvinner garantin.
/Simz
Postad 16 februari 2008 - 19:44
Unregistered8f70b8cb
-
Unregistered8f70b8cb
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Tjena!
Du kanske kan skriva en liten guide om hur det går till att jailbreaka. Måste man nedgradera firmware? Kan inte hitta installer i min ipod , ska det finnas eller är det något man måste installera.
Tar du med den på jobbet på måndag så jag kan testa mina lurar?
Självklart är den med på jobbet.
Postad 16 februari 2008 - 22:24
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Jag funderar med på att jailbreaka. Hörde dock att de gjorde en version först till senaste uppdateringen som var ganska buggig men att det skall finnas en nu som är bra. Gäller bara att veta att man får rätt version av jailbreak. Har sätt att det finns en hel del filmer på youtube om hur man gör med länkar och allt. Är det någon som hittar en bra film så släng upp en länk. Tänk bara på att om man gör det så försvinner garantin. /Simz
Ja, det är den ända nackdelen. Jag körde på detta klipp: http://youtube.com/watch?v=TXfcnO4kjB4 , och det funkar utmärkt, nu finns det dock lite enklare sätt att göra det på genom att lägga till olika sources istället för att lägga in filer manuelt med datorn till iPoden. Och jag har inte haft några problem, men det KAN uppstå problem. Men det går att lösa med att man återställer den i iTunes. Sedan finns det väldigt många fler möjligheter med en jailbreakad ipod touch.
Postad 16 februari 2008 - 22:29
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Tjena!
Nej du måste fixa installern, men det är väldigt simpelt. I stora drag så behöver man nedgradera till fireware 1.1.1(eftersom det är enda versionen som går att hacka) Sedan är det en fil du skall lägga in i iPoden, och sedan är det bara att jailbreaka, efter du gjort det så uppgraderar du till version 1.1.2 eller 1.1.3. Jag hade 1.1.2 och körde på detta klipp: http://youtube.com/watch?v=TXfcnO4kjB4 , gör exakt som han säger så kommer du att få installer ikonen, där du kan ladda ner spel/applikationer etc. Hör av dig om det skulle uppstå problem, eller att du vill ha tips på lite annat smått och gått angående jailbreaking  Ett hett tips redan nu är Customize apps som ger dig möjlighet att ändra på utseende på allt i din ipod, som main slider, unlock slider, background, theme, apps slider etc....finns som sagt mycket att göra!
Postad 17 februari 2008 - 01:13
Simz
-
Simz
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Här är en länk till en sida som inehåller allt om hur man jailbreaka ipod touch. Det är den bästa sidan jag har hittat. /Simz
Postad 17 februari 2008 - 01:57
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Här är en länk till en sida som inehåller allt om hur man jailbreaka ipod touch. Det är den bästa sidan jag har hittat. /Simz
Finns bättre  Dem sidor jag nämnde ovanför innehåller mer, Youtube och ipodtouchfans.com är allt du behöver för jailbreaking  Men annars så var det en bra blogg om iPod touch! Det där med garantin kan fungera ändå, om man återställer den. Folk säger att det är svårt att ta reda på om den har varit hackad. Så man kan slippa undan.
Redigerat av Mr_nygren, 17 februari 2008 - 01:58.
Postad 18 februari 2008 - 18:16
kribban
-
kribban
-
Mästare
-
-
3 037 inlägg
Är det någon som provat gopod för att ta bort volymspärren på sin ipod? MVH Kribban
Postad 19 februari 2008 - 13:42
Unregistered8f70b8cb
-
Unregistered8f70b8cb
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Hittade en bra svensk guide om att jailbreaka på 99.se. Jailbreak
Postad 19 februari 2008 - 20:37
Slapper
-
Slapper
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Tja!
Köpte min första ipod(touch) för några dagar sen men har inte riktigt lyckas få kläm på Itunes.
Har läst igenom tråden flyktigt och inte hittat direkt svar på mina frågor.
Det första är hur man gör så att den inte måste synka mot biblioteket. För om jag lägger till några låtar nu och sen kopplar in den till min flickväns dator så synkas vill den ta bort alla mina låtar och lägga in hennes. För övrigt har hon en nano.
Jag kanske lyckats genom att kryssa för "hantera musik och video manuellt". Men vet inte om det är rätt väg och vad det egentligen innebär. Då kan jag iaf flytta in musiken till "Ipod-biblioteket" men då uppstår problemet att jag får in så många albumomslag. Och den vill inte hämta.
Så frågorna är:
Har jag gjort rätt?
Hur fixar man omslagen?
Sen sista funderingen är vilken program som är bra för att konvertera mvk till mp4.
Har testat en del men inte riktigt hittat något bra.
Riverpast crazi video vill t.ex bara spara filerna som m4a och det var tydligen bara ljud.
tacksam för svar.
Postad 20 februari 2008 - 10:44
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Den är inge vidare, finns en mycket enklare. Men den funkar
Postad 20 februari 2008 - 10:55
Thomas S.
-
Thomas S.
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Den är inge vidare, finns en mycket enklare. Men den funkar 
Varför inte tipsa om vilken det är då?
Postad 20 februari 2008 - 11:12
Unregistered8f70b8cb
-
Unregistered8f70b8cb
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Ja tipsa gärna om vilken som är enklare och förklara gärna varför denna är så dålig.
Postad 20 februari 2008 - 16:58
Slapper
-
Slapper
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Tja! Köpte min första ipod(touch) för några dagar sen men har inte riktigt lyckas få kläm på Itunes. Har läst igenom tråden flyktigt och inte hittat direkt svar på mina frågor.
Det första är hur man gör så att den inte måste synka mot biblioteket. För om jag lägger till några låtar nu och sen kopplar in den till min flickväns dator så synkas vill den ta bort alla mina låtar och lägga in hennes. För övrigt har hon en nano.
Jag kanske lyckats genom att kryssa för "hantera musik och video manuellt". Men vet inte om det är rätt väg och vad det egentligen innebär. Då kan jag iaf flytta in musiken till "Ipod-biblioteket" men då uppstår problemet att jag får in så många albumomslag. Och den vill inte hämta. Så frågorna är: Har jag gjort rätt? Hur fixar man omslagen?
Sen sista funderingen är vilken program som är bra för att konvertera mvk till mp4. Har testat en del men inte riktigt hittat något bra. Riverpast crazi video vill t.ex bara spara filerna som m4a och det var tydligen bara ljud.
tacksam för svar.
Har lyckats hitta en bra converter nu. TMPGenc . Men någon som vet varför den inte hämtar hem cd-omslagen när man hanterar filer och video manuellt? Svaret är säkert busenkelt om man kan itunes. Men e helt ny på det.
Postad 20 februari 2008 - 23:51
Schreil
-
Schreil
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Skulle inte någon kunna förklara det faktum att Apple vägrar sätta in en inbyggd radio i spelaren? Är inget radiofreak, men kan vara skönt att lyssna på hur det går för favoritlaget om man inte har möjlighet att se dem på tv.
Varför ska man upp med 500:- till på en mp3 som redan har ett överpris?
Jag skulle lätt ha köpt en iPod om den hade haft inbyggd radio, och inte för att jag inte har råd med det extra radio tillbehöret för 500:- utan att det enbart ett sätt att lura av konsumenterna än mer pengar.
###### pack!
Postad 21 februari 2008 - 10:43
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Skulle inte någon kunna förklara det faktum att Apple vägrar sätta in en inbyggd radio i spelaren? Är inget radiofreak, men kan vara skönt att lyssna på hur det går för favoritlaget om man inte har möjlighet att se dem på tv. Varför ska man upp med 500:- till på en mp3 som redan har ett överpris? Jag skulle lätt ha köpt en iPod om den hade haft inbyggd radio, och inte för att jag inte har råd med det extra radio tillbehöret för 500:- utan att det enbart ett sätt att lura av konsumenterna än mer pengar. ###### pack!
Deras marknadsundersökning säger att folk vill lyssna på sin egen musik, och inte på radio. Vill du ha en enkel mp3 spelare med radio så finns det ju hundra tals med alternativ för en liten penning.
Postad 22 februari 2008 - 01:12
UTBMF
-
UTBMF
-
Lärjunge
-
-
276 inlägg
Ingen som vet om Ipod Nano kommer komma med större kapacitet snart?
Typ 16Gb
Eller det är helt uteslutet pga Ipod Touch, att det inte får överlappa varandra så mycket?
Redigerat av UTBMF, 22 februari 2008 - 01:24.
Postad 22 februari 2008 - 09:05
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Ingen som vet om Ipod Nano kommer komma med större kapacitet snart? Typ 16Gb
Eller det är helt uteslutet pga Ipod Touch, att det inte får överlappa varandra så mycket?
Som vanligt så för-annonserar inte Apple sina nya produkter (med ett fåtal undantag). Macrumors buyersguide ger en indikation, eventuellt.
Postad 22 februari 2008 - 10:25
Unregisteredcb98efd7
-
Unregisteredcb98efd7
-
Användare
-
-
134 inlägg
Har lyckats hitta en bra converter nu. TMPGenc . Men någon som vet varför den inte hämtar hem cd-omslagen när man hanterar filer och video manuellt? Svaret är säkert busenkelt om man kan itunes. Men e helt ny på det.
Dum fråga kanske: men har du skapat ett konto på iTunes? Alltså lämnat ditt kreditkortsnummer och lite övriga upplysningar som behövs för att du ska kunna få hem skivomslagen (gratis om jag har fattat det rätt). Detta måste göras även om du inte har för avsikt att köpa nånting men som tack för ditt kontonummer så får du alltså omslagen, det som kallas Coverflow. Själv är jag sugen på det till min Nano men gillar inte idén att lägga ut mitt kortnummer "permanent" på Internet utan att jag ens ska handla. Kanske är jag paranoid men det känns helt enkelt som man tar en onödig risk. // T
Postad 22 februari 2008 - 11:18
Arvan
-
Arvan
-
Användare
-
-
208 inlägg
bytte från ipod nano g2 till en classic 80 gb..Faen vad nöjd jag är. Klockren spelare. Dock har jag skipapt itunes helt och hållat å kör med nya winamp eftersom jag alltid har kört winamp och det käns mycket mer optimerat och smidgare än itunes.
Postad 22 februari 2008 - 13:12
Mr_nygren
-
Mr_nygren
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
Ja tipsa gärna om vilken som är enklare och förklara gärna varför denna är så dålig.
jag har redan nämnt den.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Bild/Ljuduppspelning (Övriga format & Vintage)
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|