* Officiell tråd - TViX M-6500A *
7525 svar till detta ämne
Postad 08 January 2008 - 13:05
distortion2
-
distortion2
-
Mästare
-
-
2520 inlägg
Någon som kollat på blood diamond med (FLAC 5.1 looseless) och lyckats få ljud? står i nfo att bitraten är för hög för både SPDIF och optisk. Men borde det inte gå om man kör ljudet via hdmi? Alla andra mkv:er funkar klockrent men just denna är snygg som tusan men ljudlös :-)
Du har postat i tråden för tvix-6500 som inte finns att köpa än, så troligtvis är det en tvix-4100 du har, eller? I så fall har jag för mig att flac i mkv-filer inte fungerar, ungefär som mkv-filer med ogg vorbis. Kan minnas fel dock.
Postad 10 January 2008 - 12:41
Nforce
-
Nforce
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Kollade inte denna sidan då jag såg att det var en annan här på forumet som hade skrivit en tråd om tvixen igår. http://www.digitalco...CFQthMAodYnlkQQ
Detta pris skulle vara rätt nice, landar väl på ca 2600 kr då. Hoppas prissättningen är som 4100 å 5100 strax över 3000 kr. Tror det blir svårt att sälja den om den blir allt för dyr. *Hoppas*
/Robban
då de använder ups blir det hyfsat dyr frakt och afaik garanterat tull+moms, så 2600 är en siffra som ligger hyfsat långt från verkligheten...
Jag syftar inte påa tt man skall beställa över nätet, det blir skit dyrt med tull osv. Jag menar på att det svenska priset kommer nog ligga runt 3500 kr. Mer tror jag absolut inte dem tar, marknaden minskar rätt snabbt där runt den pengen.
Beställde för några dagar sedan på digitalconnection.com en Tvix M-6500, HDMI v1.3 kabel , Toslink kabel, och slutligen en Tvix Bag inklusive post avgift USPS Priority mail (65$) utan alla tillbehör (55$), totalt fick jag betala för detta 3400kr vilket är billigt, jag kan tänka mig att en HDMI v1.3 kabel 2m kostar inte mindre än 300kr här i sverige vilket man hälst vill använda om man ska köra med denna mediaspelare, angående tullen här i sverige så kan man alltid fixa de på ett eller annat sätt om man tänker till lite Mvh Nforce
Redigerat av Nforce, 10 January 2008 - 12:44.
Postad 10 January 2008 - 14:03
Unregistered3593016d
-
Unregistered3593016d
-
Användare
-
-
231 inlägg
Skönt att någon äntligen beställt den, ska bli kul att se hur den fungerar. Inväntar ivrigt en recession av dig när du fått den
Postad 10 January 2008 - 15:37
agb007
-
agb007
-
Användare
-
-
156 inlägg
En fråga när jag läser specen för denna produkt så står det:
Audio MP3, WMA, AAC, Ogg, PCM, FLAC, M4A, WAV, DD and DTS (pass-through and downmix)
Betyder det att den kan spela DD och DTS i 5.1 och / eller mixa ner till 2.0 efter vad man själv tycker.
agron
Postad 10 January 2008 - 22:24
jls_
-
jls_
-
Lärjunge
-
-
488 inlägg
Audio MP3, WMA, AAC, Ogg, PCM, FLAC, M4A, WAV, DD and DTS (pass-through and downmix)
Betyder det att den kan spela DD och DTS i 5.1 och / eller mixa ner till 2.0 efter vad man själv tycker.
agron
Jag vet inte helt säkert hur de fungerar men jag har då ställt min på att mixa ner WMA till analogt, så när/om jag ser något sånt material så blir de Stereo bara.
Postad 11 January 2008 - 11:14
Unregistered44335
-
Unregistered44335
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
Kollade inte denna sidan då jag såg att det var en annan här på forumet som hade skrivit en tråd om tvixen igår. http://www.digitalco...CFQthMAodYnlkQQ
Detta pris skulle vara rätt nice, landar väl på ca 2600 kr då. Hoppas prissättningen är som 4100 å 5100 strax över 3000 kr. Tror det blir svårt att sälja den om den blir allt för dyr. *Hoppas*
/Robban
då de använder ups blir det hyfsat dyr frakt och afaik garanterat tull+moms, så 2600 är en siffra som ligger hyfsat långt från verkligheten...
Jag syftar inte påa tt man skall beställa över nätet, det blir skit dyrt med tull osv. Jag menar på att det svenska priset kommer nog ligga runt 3500 kr. Mer tror jag absolut inte dem tar, marknaden minskar rätt snabbt där runt den pengen.
Beställde för några dagar sedan på digitalconnection.com en Tvix M-6500, HDMI v1.3 kabel , Toslink kabel, och slutligen en Tvix Bag inklusive post avgift USPS Priority mail (65$) utan alla tillbehör (55$), totalt fick jag betala för detta 3400kr vilket är billigt, jag kan tänka mig att en HDMI v1.3 kabel 2m kostar inte mindre än 300kr här i sverige vilket man hälst vill använda om man ska köra med denna mediaspelare, angående tullen här i sverige så kan man alltid fixa de på ett eller annat sätt om man tänker till lite
Mvh Nforce
Off-topic, Jag är väl inte lika smart som dig men jag har tänkt till mycket och får ändå betala tull från USA. Alla seriösa/som oseriösa butiker är tvugna att fylla i tulldeklaration "these days", vissa få kan dock gå med på att sänka värdet på produkten. Tänk på att du inte räcker med att skriva "Gift", är det tulldeklarerat så åker du "dit" ändå. Är tulldeklarationen noll, men produkten försäkrad till 500$ så betalar du tull på 500$. Så det finns egentligen bara två sätt att bli av med tullen, få butiken att skriva ner värdet i tulldeklarationen och inte försäkra paketet. Alt ha en kompis som bor i USA och be butiken skicka den tid och sedan skicka den oförsäkrat till sverige med nill i tulldeklaration. MEN, men med stora bokstäver, har du fet otur (hänt mig med USPS, aldrig med UPS/Fedex), så är det en nitiskt tulltjänsteman som ser förbackningen och vet att en sådan kostar minst bla bla å då betalar du till på det... Det är dock ovanligt som tur är. Jag beställer mycket prylar från USA och mina erfarenheter är att sedan 2006 är det svårt helt enkelt att slippa moms. Köpa av privatpersoner på Ebay är det bästa, samt få dem att deklarera noll. Vad var ditt sätt? Dave
Postad 11 January 2008 - 19:15
distortion2
-
distortion2
-
Mästare
-
-
2520 inlägg
Det betyder att den kan skicka vidare signalen (pass-through) helt opåverkad via digitala ljudutången till din reciever om du har en som kan avkoda DD och DTS 5.1 (bästa alternativet) eller så kan du välja att låta tvixen mixa ner ljudet till stereo som går att skicka ut direkt till tv:n (eller analogt till en reciever varför man nu skulle vilja göra det). Om man jämför med popcorn hour så klarar den bara pass-through för DTS, så har du ingen reciever med digital ljudingång blir det helt tyst med DTS. Att 6500 klarar pass-though och downmix är bra alltså
Postad 13 January 2008 - 23:01
SonnyF
-
SonnyF
-
Användare
-
-
105 inlägg
Verkar som en ytterligare försening. http://www.mpcclub.c...e...cle&sid=460/S
Postad 14 January 2008 - 21:31
andreas30
-
andreas30
-
Användare
-
-
230 inlägg
Postad 14 January 2008 - 22:47
DevilGod
-
DevilGod
-
Veteran
-
-
1517 inlägg
Den som väntar på nått gott...
Postad 14 January 2008 - 22:53
Damp
-
Damp
-
Mästare
-
-
2750 inlägg
inte så värst oväntat!
Hoppas bara detta är ett gott tecken.....
Att de satsar på att få ett en vettig och fungerande FW vid lansering.
Postad 15 January 2008 - 11:09
Unregistered44335
-
Unregistered44335
-
Lärjunge
-
-
370 inlägg
inte så värst oväntat! Hoppas bara detta är ett gott tecken.....
Absolut ingen bransch-expert, men att de tog tillbaka pressreleasen gör ju att man misstänker att det kan dröjja innan den finns på marknaden. Skulle bli förvånad om den går att köpa i Sverige innan April, hoppas dock att jag har fetfel!
Postad 19 January 2008 - 10:42
Unregistered31c970fc
-
Unregistered31c970fc
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Ägde en Netgear Eva 8000 för ett tag sen... Undrar bara om Tvix 6500 kommer kunna streama musik/film på samma sett från datorn som man kunde med Eva?
Postad 20 January 2008 - 02:17
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1887 inlägg
Borta på mpcclub.com säger de att de fått bekräftat att 6500 kommer att börja skeppas ut till de som förhandsbeställt i slutet av januari.
Skönt! Väntan är äntligen över snart!
Postad 20 January 2008 - 10:35
Steele
-
Steele
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
inte så värst oväntat! Hoppas bara detta är ett gott tecken.....
Yepp FW på de nuvarande tvix modellerna verkar ju inte helt perfekta
Postad 20 January 2008 - 19:01
DevilGod
-
DevilGod
-
Veteran
-
-
1517 inlägg
Intressant... Då kan man börja vänta på att det ska trilla in lite recensioner på burken inom sådär två veckor. Spännande
Postad 22 January 2008 - 13:45
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1887 inlägg
Hi-jack på mpcclub har fått ett testexemplar men han har bara hintat lite om den än så länge. Han vill inte göra en fullständig recension än eftersom den slutgiltiga FW inte är klar än. Den kommer att vara klar när vi får våra exemplar i början av februari.
Men det han hintat om hittils är:
* Det finns plats för TV-tunern T430 från 4100.
* Fronten känns betydligt bättre eftersom den är i aluminium.
* Menyerna har ändrats och är numera högupplösta (720p)
* HDMI-kabel sänds inte med.
* 6500 kör med vectorgrafik på texningen så nu kan man:
1) Man kan välja font.
2) Man kan flytta texten upp och ner.
3) Man kan ändra storlek på fonten.
4) Man kan välja färg på texten.
Fortsättning följer...
Postad 22 January 2008 - 14:37
Damp
-
Damp
-
Mästare
-
-
2750 inlägg
Hi-jack på mpcclub har fått ett testexemplar men han har bara hintat lite om den än så länge. Han vill inte göra en fullständig recension än eftersom den slutgiltiga FW inte är klar än. Den kommer att vara klar när vi får våra exemplar i början av februari.
Men det han hintat om hittils är:
* Det finns plats för TV-tunern T430 från 4100. * Fronten känns betydligt bättre eftersom den är i aluminium. * Menyerna har ändrats och är numera högupplösta (720p) * HDMI-kabel sänds inte med. * 6500 kör med vectorgrafik på texningen så nu kan man:
1) Man kan välja font. 2) Man kan flytta texten upp och ner. 3) Man kan ändra storlek på fonten. 4) Man kan välja färg på texten.
Fortsättning följer...
Låter lovande... Men vill gärna invänta tills de testat den nya FW fullt ut
Postad 22 January 2008 - 18:57
henrikboquist
-
henrikboquist
-
Rookie
-
4 inlägg
* HDMI-kabel sänds inte med.
"Note: Update: DViCo just mentioned the HDMI cable was not included into the samples sent but will be in the final retail package. (HDMI cable 2 meter)"
Postad 22 January 2008 - 22:17
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1887 inlägg
Mer från honom efter en dags lekande: In general all MKV files play, even multiple samples proven to not work on the older units seem to work fine here now after we ran them one by one. There are no embedded subtitles available now but external subtitles function. we recommended adding a system supporting both embedded and external subtitles.
The "autoswitch" options are stil there but no longer prevent movies from starting. Notice minor bugs there where load time is delayed when activated. When deactivated, movies almost start instantly (even heavier ones) and reaction to operations like FF/RW, GoTo and other functions is instant! (So is resume)
DviCo corrected that there is a HDMI cable in the box (2 meters). Our sample was not provided with one which seems a small error in the packing at DViCo for the samples.
FF/RW on MKV both work now. FF: 2X 4X 8X are smooth and 16X and 32X skip ahead RW: Starts at 8X, 16X and 32X
GoTo: Works (and you can't enter time beyond movie length)
All SD content tested (DivX testCD) ran fine including audio selections. Good overal performance in this section but off course, as neither player, perfect
Subtitles are really fun with the vector fonts and changing abilities. You can change colors, move up and down, sync and resize
Postad 25 January 2008 - 13:24
Markuz
-
Markuz
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Tja alla, har följt den här tråden spänt ett tag, de e ingen som vet lite närmare hur de blir med prissättning och när den officiella releasen är tänkt att vara?
Det har ju florerat en del rykten om pris och release, dock tror ja att release är svårare att veta pga förseningarna, men det börjar väl bli dags snart?
Postad 25 January 2008 - 14:05
Unregistered682
-
Unregistered682
-
Användare
-
-
246 inlägg
Men grrrr..
Jag pallar snart inte att vänta mer!
Postad 25 January 2008 - 21:20
Unregistered659
-
Unregistered659
-
Användare
-
-
128 inlägg
Men grrrr.. Jag pallar snart inte att vänta mer!
Inte jag heller. Har ingen bildkälla för tillfället! Dom har ju börjat skeppas nu till dom som förbeställt, så det borde väl inte vara allt för långt kvar tills den släpps här i Sverige?
Postad 26 January 2008 - 00:14
peswe
-
peswe
-
Användare
-
-
149 inlägg
Blev något fel, den här frågan skickade jag förat till en ny tråd i stället för att posta här (kanske någon moderator kan radera den separata nya tråden och låta detta ligga kvar)
ftp programmen gillar inte svenska tecken mapp och filnamn.
Hur uppfuckat blir det om man ska flytta mappar eller filer som innehåller svenska tecken?
Sen lyckas jag köra allt trådlöst utan kryptering. Direkt jag startar WEP så skiter det sig.
Jag har en netgear wgr614 router.
Är det specifikt passphrase eller nånon av key1-4 jag ska använda i som key i tvixen?
Jag har Netgear donglar till PCarna (där anger jag samma passphrase som från routern).
Till Tvixen köpte jag den rekommenderade Linksys dongeln.
Har i routern låst mac-adresserna som finns i mitt nätverk
//Peter
Postad 26 January 2008 - 01:21
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1887 inlägg
@peswe: Känns som om ditt inlägg passar bättre i en engen tråd än här. Den känns lite fel... Annars har Hi-jack publicerat lite till rörande 6500 och DVD ISO: We are very aware hundreds of you are eagerly following the news on M-6500A so we thought about giving another update and here it is. This time it concerns DVD playback. With the last update for the M-6500A (1.1.24F) DVICo enabled ISO / IFO playback. We ran tests and finished the part for IFO and can make the following comments which covers basically everything... these are the final notes for the review too as we don't expect any changes influencing the outcome of our tests. In general IFO/ISO playback was fine. Several files that failed loading on the older players ran fine (not all) but on the other hand, several files that plaid well, now fail. There is at least a little work pending on better compatibility but in general, beside some loading problems we found good features if which some equally need some work to become better.
GoTo is featured. Entering time beyond the length of the movie will not block playback. It will continue from the spot where you entered the GoTo function if illegal time is entered. The old issue where it would block the player is long gone. Also bookmarks are featured again leading to the option loading a movie where you previously stopped playing.
As for Trick play, the unit features from 2X up to 32X. Small thing we found here is rewind starts at 8X. When using FF at any speed, pressing rewind once will not reduce the FF speed but jump to 8X rewind immediately. Step (frame by frame) is also active but only forward. The option to go back frame by frame is missing. Also Slow playback is incomplete where only 1/2X is featured.
The TViX M-6500A uses progressive zoom. For convenience, we would like to see several default zoom options to be added like Full Screen, Actual Size and Pan & Scan. A-B options are not featured as far as we could see but I guess not many use them. loading time for video is fast and reaction to all commands instant. We noticed few small glitches when using trick options like STEPPING which after usage does not resume video. Pressing "pause" few times continues so minor little bug.
In the end, the ISO/IFO playback is improved. Only playback issue was using net share with IFO files (ISO is ok). Other NFS software was fine with IFO and ISO as was direct access to NAS over both SMB and NFS. Beside some tweaking of several features and the fact DViCo must find a way avoiding files to not load in some cases, the playback is back much to its good old days. 90% of the files tested loaded fine and played OK for at least the first 20 minutes (we did not try playing longer than that).
Audio selection and Subtitle selection is OK too.
Postad 28 January 2008 - 10:01
jimmy1976
-
jimmy1976
-
Användare
-
-
157 inlägg
vart och när kan man köpa denna lilla produkt?
Postad 28 January 2008 - 11:10
tuppen
-
tuppen
-
Användare
-
-
208 inlägg
Är det inte konstigt att inte Dvico lägger ut 6500 på sin hemsida? Det finns inget spår av denna spelare där. TViX Finns ju inte heller något för andra marknader t.ex. Asien och inget under News eller produkter!
Postad 28 January 2008 - 13:06
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2179 inlägg
vart och när kan man köpa denna lilla produkt?
Väldigt väldigt väldigt snart i en butik nära dig.
Postad 28 January 2008 - 14:22
Damp
-
Damp
-
Mästare
-
-
2750 inlägg
vart och när kan man köpa denna lilla produkt? Väldigt väldigt väldigt snart i en butik nära dig. 
Hur nära? Pris.... kom igen nu Sean
Postad 28 January 2008 - 15:05
t00n
-
t00n
-
Rookie
-
7 inlägg
vart och när kan man köpa denna lilla produkt? Väldigt väldigt väldigt snart i en butik nära dig. 
ooooooooooooooooooooooooooooooooo men knappast för mig som bor i Skellefteå hit kommer inget! får väl beställa !
Postad 28 January 2008 - 19:10
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2179 inlägg
Hur nära? Pris.... kom igen nu Sean 
Pris vet jag inte handen på hjärtat. MEN, jag vet att det är riktigt nära. Riktigt riktigt nära. Jag vet att det just nu transporteras roliga saker kors och tvärs. Mer säger jag inte.
Redigerat av sean.wiklund, 28 January 2008 - 20:23.
Postad 28 January 2008 - 20:11
DragonZilla
-
DragonZilla
-
Användare
-
-
247 inlägg
ja då måste man ha en sån då
Postad 28 January 2008 - 20:16
memis
-
memis
-
Amatör
-
-
77 inlägg
ooooooooooooooooooooooooooooooooo
men knappast för mig som bor i Skellefteå hit kommer inget! får väl beställa !
ICD i Skellefteå säljer tvix...
Postad 28 January 2008 - 20:23
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1887 inlägg
Är det inte konstigt att inte Dvico lägger ut 6500 på sin hemsida? Det finns inget spår av denna spelare där.
TViX Finns ju inte heller något för andra marknader t.ex. Asien och inget under News eller produkter!
Joro det finns på deras hemsida.....den Kinesiska http://www.tvxhd.cn/main.htm
Postad 29 January 2008 - 00:27
distortion2
-
distortion2
-
Mästare
-
-
2520 inlägg
Kul, det börjar röra på sig. Jag hoppas att den slår popcorn hour på fingrarna!
Postad 29 January 2008 - 09:06
Steele
-
Steele
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Kul, det börjar röra på sig. Jag hoppas att den slår popcorn hour på fingrarna!
Ja det vore ju synd om popcorn hour var både bättre och billigare
Postad 29 January 2008 - 10:51
t00n
-
t00n
-
Rookie
-
7 inlägg
ICD i Skellefteå säljer tvix...
njet! inte föränn garantifrågan är löst!
Postad 29 January 2008 - 17:52
Unregistered94c655a8
-
Unregistered94c655a8
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Den som söker han finner. 3990 riksdaler, preliminär leverans 14 februari. http://www.webhallen...od.php?id=83991
Postad 29 January 2008 - 18:04
Unregistered94c655a8
-
Unregistered94c655a8
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Jag har som den flitige läsaren av denna tråd redan vet, spått ett betydligt lägre pris än 4300 riksdaler
Det var i och för sig innan den blev försenad, nu vet man ju inte vad de hunnit stoppa in i burken. I dagsläget tror jag på ett riktpris på sisådär 3490 riksdaler, kan ev. introduceras för några hundralappar till, max. 3790 kr.
Jag ser i kulan en lansering i början av februari, 3490 kr och två veckor senare finns den för 3290 kr!
Måste putsa lite på min kristallkula, 3990 kr är ju 500 mer än jag trodde eller kanske hoppades på. Nu är ju detta pris purfärskt, kul att se de övriga butikernas pris dyka upp senare i veckan.
Postad 29 January 2008 - 20:05
distortion2
-
distortion2
-
Mästare
-
-
2520 inlägg
Om du kollar in första sidan i denna tråd så gick det rykten om 8000kr i slutet av oktober, och folk spekulerade i att den skulle kosta 5-6000kr. Så 3990 låter rätt okej tycker jag. 5100 kostade väl samma när den lanserades så det var väl ett ganska väntat pris (även om 3490 kr hade varit trevligt det med). Vi får se om priset justerats något om några veckor, eftersom jag har en 4100 kommer jag inte byta upp mig förrän jag verkligen ser en stor fördel med 6500 jäntemot 4100.
Postad 29 January 2008 - 20:05
Hajken
-
Hajken
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
är det verkligen värt så mycket för den?
Postad 29 January 2008 - 20:08
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2179 inlägg
är det verkligen värt så mycket för den?
Det kan ju endast du svara på. För min egen del, så kan jag bara ge dig ett stort fett JA! Men det är ju jag det.
Postad 29 January 2008 - 20:10
Hajken
-
Hajken
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
är det verkligen värt så mycket för den? Det kan ju endast du svara på. För min egen del, så kan jag bara ge dig ett stort fett JA! Men det är ju jag det.
haha  det lät övertygande! får se vad som skall inskaffas! = )
Postad 29 January 2008 - 21:09
jsturess
-
jsturess
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Finns nu även på reference audio för 3990kr inkl. frakt /Johan Då hade man beställt en
Redigerat av jsturess, 30 January 2008 - 12:01.
Postad 29 January 2008 - 21:34
Damp
-
Damp
-
Mästare
-
-
2750 inlägg
är det verkligen värt så mycket för den? Det kan ju endast du svara på. För min egen del, så kan jag bara ge dig ett stort fett JA! Men det är ju jag det.
Dumt att säga något annat...om man jobbar med du gör Jag vill gärna se lite mer oberoende tester på denna maskin innan man slår till
Postad 29 January 2008 - 21:43
Reference audio
-
Reference audio
-
Forumräv
-
-
969 inlägg
Som tidigare nämdes, kommer vi ha denna i lager inom ca två veckor!
/Erik S
Postad 29 January 2008 - 21:47
Damp
-
Damp
-
Mästare
-
-
2750 inlägg
Som tidigare nämdes, kommer vi ha denna i lager inom ca två veckor!
/Erik S
Pris?
Postad 29 January 2008 - 22:51
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2179 inlägg
Dumt att säga något annat...om man jobbar med du gör
Jag vill gärna se lite mer oberoende tester på denna maskin innan man slår till 
Kanske ska inflika, om du har missat, att jag nu är privatpersonen Sean, eftersom jag inte längre jobbar på irivernordic ab.  Däremot hänger jag här ändå eftersom det är mitt intresse på fritiden, att pyssla med lite teknik och att kolla på film och film - kollar jag bäst på - på min TViX, som ska uppgraderas.
Postad 29 January 2008 - 22:59
Damp
-
Damp
-
Mästare
-
-
2750 inlägg
Kanske ska inflika, om du har missat, att jag nu är privatpersonen Sean, eftersom jag inte längre jobbar på irivernordic ab. Däremot hänger jag här ändå eftersom det är mitt intresse på fritiden, att pyssla med lite teknik och att kolla på film och film - kollar jag bäst på - på min TViX, som ska uppgraderas. 
Hade missat det helt, men hade mina aningar efter du bytt avatar och tagit bort all din text. Så nu kan man ta dig på allvar då  Se till att du får ett första ex av en 6500 så vi kan få lite mer info
Postad 29 January 2008 - 23:05
Unregistered7f802c91
-
Unregistered7f802c91
-
Lärjunge
-
-
259 inlägg
Jag har inte fattat det här med "ingen hårddisk". Det innebär väl att man MÅSTE köpa TILL en hårddisk för att överhuvudtaget kunna spela upp några filer, eller? Om ja, hur enkelt/svårt är det att sätta in en hårddisk själv? Vilken hårddisk bör man köpa om man tex. vill ha 500 GB?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|