Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 23 January 2010 - 18:13

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Mitt tim rekord satte jag förra helgen, spelade 10 timmar straight till kl 0630 på morgonen :)

Postad 23 January 2010 - 19:16

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Jag testade på lite COD:WaW idag som omväxling och måste säga...fan va skoj det var!
Men jag fattar det inte, hur kan det vara så mycket enklare att få kills i Waw än i MW-spelen? Låg på 20/4 i nästan alla matcher.
Dessutom så campades det betydligt mindre i WaW nu än början (kändes det som i alla fall), och i MW2 är det för mycket campande enligt mig.

Så kortfattat, prova nåt annat COD och gå tillbaka, det gör susen! Jag gick tillbaka till MW2 efteråt och I liked it, fast jag också gillade WaW.
Har inte rört COD4 sen MW2 kom, måste ta och göra det.
Och precis som Lifter skriver - AvP kommer ju snart :) Och Alan Wake. Och så vidare, och dessa spel kommer att uppta speltid i vår.

Postad 23 January 2010 - 20:09

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
vad jag förstår så finns inte buggarna på PS3:an, antar att det är för man kan koppla in Xboxen i datorn och göra allt möjligt skit med både spel och konsoll. Det är trist.
COD4 va verkligen en höjdare. Jag kommer spela Moden warefare 2 till ett liknande spel som kanske Bad Company 2 kommer. Så länge det är bra online läge så är jag med.

Postad 23 January 2010 - 20:23

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Det här spelet har historiska mått per antalet buggar och skit :)
Men gillar den ändå, dock är den inte längre det bästa spelet hos mig ;)

Om man tänker på hur många som spelar MW2, är det fortfarande mycket buggar då, i jämförelse med andra spel?

Postad 23 January 2010 - 23:17

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
Jag är också en som har tröttnat på det här spelet rätt hårt (trodde att jag aldrig skulle säga detta)... För mkt oseriöst folk som boostar på free for all, för mkt campande på hardcore matcherna, väntar i flera minuter för att komma in i en match som snart är slut, glitchar hit å dit, den har förlorat sin charm helt enkelt... Nä, nu kommer jag lägga detta spel på hyllan och koncentrera mig på andra spel som jag inte spelat igenom... jag kommer säkert spela detta spel nån gång med nån polare i framtiden men inte just nu. Synd

Redigerat av dj_komodo, 23 January 2010 - 23:26.

Postad 24 January 2010 - 00:00

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Lär nog dröja innan jag spelar det igen också. Inte alls lika lockande längre.

Postad 24 January 2010 - 00:07

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Inte spelat så mycket sista veckan, är det så mycket buggar/fusk nu för tiden alltså?

Postad 24 January 2010 - 00:28

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Nej, det är bara tråkigt.

Postad 24 January 2010 - 01:23

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
håller med... känns inget roligt längre, man får lixom inget ut något av spelet längre... blir bara argare och argare när jag dör och dem flesta verkar spela online för att prestiga eller få nuken och inte för att ha kul...

Postad 24 January 2010 - 09:56

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Håller också med, känns dessutom som att man slutat utvecklas som spelare :-/ Vill bara levla snabbt och på senaste tiden har K/D gått åt skogen jämfört med tidigare... Har inte spelat nu i helgen, men jag hoppas suget kommer tillbaks snart, men allt man gör känns liksom väldigt "done that already"... :-(

Postad 24 January 2010 - 09:59

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
Care package buggen finns kvar det kan jag bekräfta. hamnade i en match i domination igår där det kom care package HELA tiden, det va extremt jobbigt :unsure: Dom flög in en efter en efter en. Skit.

Postad 24 January 2010 - 10:01

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Ser att det inte bara är jag som lessnat på spelet nu iallafall :unsure: Tror nog CoD 4 höll längre än detta iallafall. Är så less på allt ###### lagg i spelet så det är äckligt åt det.

Postad 24 January 2010 - 10:14

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
För att inte tala om när matchen bryts för att någon lämnar spelet och så ska det luskas ut en ny "host". Sen ska det räknas ner för att ev. hoppa igång igen. Ibland lämnar även den nya "hosten" spelet och så börjar hela proceduren om igen på nytt :unsure:

Postad 24 January 2010 - 10:24

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

För att inte tala om när matchen bryts för att någon lämnar spelet och så ska det luskas ut en ny "host". Sen ska det räknas ner för att ev. hoppa igång igen. Ibland lämnar även den nya "hosten" spelet och så börjar hela proceduren om igen på nytt :unsure:

Det är väl iofs en bra sak, istället för att matchen avslutas helt när hosten lämnar?

Postad 24 January 2010 - 10:28

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Det är väl iofs en bra sak, istället för att matchen avslutas helt när hosten lämnar?

Precis. Snacka om att hänga upp sig på fel saker. :unsure:

Postad 24 January 2010 - 10:29

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Jag gillar systemet med Host migration... FÖRUTOM när man preciiiiiis tryckt upp en Predator Missile, för då skiter det sig helt och man får inte ens göra ett nytt försök :unsure:

Postad 24 January 2010 - 10:35

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
På IW:s forum var det en massa gnäll/klagomål och nu kommer man inte in där längre, hehe. Det ser ut som att IW har stängt forumet helt :unsure:
Testa: http://www.infinityward.com/forum/

Postad 24 January 2010 - 10:35

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0

Jo givetvis,men man märker ju på folks reaktioner och en själv när alla stönar "wtf!, not again" :unsure:
Hade gärna sett dedikerade servar.
I cod5 kan man åtminstone välja att spelet ska söka lokalt, utökat lokalt eller hela världen efter servrar. I cod6 kan man inte välja någonting.

Aja, oftast funkar det ok men ibland blir man trött på systemet de har nu.

Redigerat av Chrester, 24 January 2010 - 10:36.

Postad 24 January 2010 - 10:45

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Nej, det är bara tråkigt.

håller med... känns inget roligt längre, man får lixom inget ut något av spelet längre... blir bara argare och argare när jag dör och dem flesta verkar spela online för att prestiga eller få nuken och inte för att ha kul...

Håller också med, känns dessutom som att man slutat utvecklas som spelare :-/ Vill bara levla snabbt och på senaste tiden har K/D gått åt skogen jämfört med tidigare... Har inte spelat nu i helgen, men jag hoppas suget kommer tillbaks snart, men allt man gör känns liksom väldigt "done that already"... :-(

Ok då är jag med, trodde ni lagt av för att det kommit en massa nytt fusk eller nåt.

Den där "in lovekänslan" avtog mycket fortare på MWF2 än den gjorde på COD4 och på WAW, tror man får tänka på att man spelat CODspel nu i 3år i sträck och vissa av er speciellt har väl spelat varje dag nästan? :unsure:

Inte så konstigt kanske att det känns lite tjatigt.....

Postad 24 January 2010 - 10:49

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Turnering, finns intresse?

Postad 24 January 2010 - 11:24

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Kan också bekräfta att "elevatorglitchen" på Derail eller va fasen nu banan heter (snöbanan ni vet) finns kvar. Hade två i mitt lag igår som flög upp i luften. Synd att vi körde HC Ricochet:HQ Pro eftersom man då inte kunde döda dem.

Postad 24 January 2010 - 11:38

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Jag älskar fortfarande skiten :unsure:

Jag kanske har gått tillbaka i min själsliga mognad, en sk MW2-bebis.

Postad 24 January 2010 - 12:00

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Kom in i en team deathmatch på estate igår där en i vart lag hade 0-14 i k/d. Jag letar upp honom längst ner på banan och ser att nån står och skjuter på honom och han spawnar på samma plats. Dödar motståndaren och förstör deras tactical insertions, de blev ganska sura på mig efter det :unsure:. Hatar folk som försöker boostar varandra.
Gick grymt bra att lira igår, hoppas det fortsätter idag :)

Postad 24 January 2010 - 12:01

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Jo, trots buggar lirar man än, men i början var det häftigt att hitta olika ställen som att hoppa in i ett stenblock och meja ner alla fiender som kom förbi -men nej, jag gjorde inte det själv blev instruerad av ivriga vänner och det är klart har man lirat lika länge som dem och ser att deras kill-ratio är betydligt bättre då fattar man att nånting inte riktigt står rätt till, så ala de som ligger långt framför en själv kan ha nått dit med lite oärliga metoder och de som kommer in i spelet idag har betydligt 'svårare' att nå ända fram.

Webhallen Tournament! Nån här som tänker ställa upp? Platserna håller på at ta slut...

Lördagen den 13:e februari är det dags för Webhallens efterlängtade Modern Warfare 2 turnering.

Vi bjuder in till gibbfest i våra butiker i Göteborg och på Sveavägen i Stockholm, och när röken har lagt sig så kommer det segrandet laget kunna titulera sig själva "Webhallen MW2-mästare 2LAX10"

I höstas höll vi en stor turnering i den första delen av Modern Warfare, och som slutsegrare den gången stod Team Druidz från Stockholm. Mer om den turneringen kan du hitta under "Events".

Turneringen spelas på XBOX 360 i lag om fyra (4) spelare.

Tid: 11:00-16:00

Webhallen

Postad 24 January 2010 - 13:44

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
spelade HC search and destroy igår, det va riktigt mysigt, man tog det väldigt lugnt med sin Intervention. Väldigt få kills och folk tog det väldigt passivt, kanske inte direkt trevligt spel läge om du vill ha XP, men jag gillade det skarpt och det va helt idiotiskt om man stressade fram då ingen respawn finns. Nä, det får bli min favorit i MW2´s spel lägen.

Postad 24 January 2010 - 14:22

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Jag älskar fortfarande skiten :unsure:

Jag kanske har gått tillbaka i min själsliga mognad, en sk MW2-bebis.

Skönt, då är jag inte ensam :)

Postad 24 January 2010 - 15:23

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Skönt, då är jag inte ensam :unsure:

Absolut inte!

Postad 24 January 2010 - 16:55

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Jag gillar det skarpt. Visst det är inte perfekt och lagg är inte skoj eller buggar. Men vapnen är underbara med underbara ljud! Man kan spara oändligt antal kombinationer av vapen och attachments och perks och man måååste ju inte välja predator - harrier - nuke kombon.

Jag tyckte att det var jättekul att köra prestige just för att man tvingade sig själv att börja om och köra nya vapen. Då visade det sig att jag föredrog m4a1 framför SCAR:en! Tror det är viktigt att man inte låser fast sig i gamla mönster utan forskar vidare. Försöka skita i k:d stats utan lira för det är skoj!

Postad 24 January 2010 - 17:43

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
En grej som jag tycker är lite kul är att kill streaks börjar bli mindre effektiva, jag får för mig att fler och fler har börjat byta till en Cold Blooded klass, så fort det brakar loss. Så jag tror att siffror som 79-4 kommer att bli mer sällsynta i framtiden. Det jag tycker är tråkigast i spelet är Nuke, känns bara tröttsamt. Förutom när jag får den, om jag får den.

Postad 24 January 2010 - 18:10

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Nuke har jag inte uppnått än.

Postad 24 January 2010 - 18:15

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Nuke har jag inte uppnått än.

Då är vi två :unsure:

Postad 24 January 2010 - 19:51

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Då är vi två :unsure:

Ja, jag har inte ens låst upp nuken än så that makes us three :)

Postad 24 January 2010 - 20:05

MB7726
  • MB7726
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0

Ja, jag har inte ens låst upp nuken än så that makes us three :unsure:

Nuke? Jar bara blivit nukad ett par ggr... det är det närmaste jag har kommit.
Tycker att ni har börjat bli negativa i tråden. Se det positiva istället, Har ni tråkigt kan man ju alltid gå ihop ett trevligt gäng och köra mot varandra. Och räcker inte det så kan ni väl få jaga mej för nöjes skull ;-)

Postad 24 January 2010 - 20:09

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Men, är inte negativ, är lite pissed på dom andra som fått försprång på oärliga sätt.

Har inte sett ett enda spel där samtliga varit svenskar heller, skulle vara trevligt om man kunde prata svenska utan att andra stördes av detta.

Postad 24 January 2010 - 20:22

MB7726
  • MB7726
  • Lärjunge

• 273 inlägg
  • 0

Men, är inte negativ, är lite pissed på dom andra som fått försprång på oärliga sätt.

Har inte sett ett enda spel där samtliga varit svenskar heller, skulle vara trevligt om man kunde prata svenska utan att andra stördes av detta.

Jag lyckades få ihop lite nya vänner att spela med. Oftast så kommer man med ganska fort och får spela med svenska spelare. Det är helt klart mycket roligare när man kan prata med varandra och hjälpas åt.

Har du dåligt med vänner så är det bara att plocka från gamertag listan.

Postad 24 January 2010 - 20:47

Unregistered2ce256ac
  • Unregistered2ce256ac
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0
Det går ju inte spela utan att lira med polare längre (mina är inaktiva dessutom)...

Såfort jag försöker spela något på egen hand (demolition, domination , HQ osv.) så hamnar jag med en bunt idioter som redan ligger under med X mycket. Motståndarlaget har oftast åtminstone en harrier i luften.
Lyckas man komma in i en ny bana har ändå hela laget lämnat inom 2 min och man finner sig själv lira 3vs6 50% av alla matcher =S.

Någon mer med samma problem ?

Postad 24 January 2010 - 21:10

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Lägg till AC3-klanmedlemmarna i din friendlist så ska du se att du får spela med svenskar! :)

Postad 25 January 2010 - 08:36

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Körde 3 matcher FFA igår (har bara kört det 1 gång tidigare via Mosh Pit) och trodde det skulle vara riktigt svårt att hänga med, men det var förvånansvärt lätt att få killstreaks, 2 airstrikes och 1 Pavelow i ena matchen och airstrike med efterföljande Pave i andra.
Körde med M16+Red Dot å Claymores, Perks: Scavenger Pro, Stopping Power och Last Stand.
Så nu tycker jag ju att FFA är det roligaste i världen :)
Spelade HC:HQ dagen innan (och dagen innan och dagen innan och dagen innan....) och ville bara spy på eländet, så grejen för mig är nog att variera spelsätten.

Postad 25 January 2010 - 10:05

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Körde 3 matcher FFA igår (har bara kört det 1 gång tidigare via Mosh Pit) och trodde det skulle vara riktigt svårt att hänga med, men det var förvånansvärt lätt att få killstreaks, 2 airstrikes och 1 Pavelow i ena matchen och airstrike med efterföljande Pave i andra.
Körde med M16+Red Dot å Claymores, Perks: Scavenger Pro, Stopping Power och Last Stand.
Så nu tycker jag ju att FFA är det roligaste i världen :)
Spelade HC:HQ dagen innan (och dagen innan och dagen innan och dagen innan....) och ville bara spy på eländet, så grejen för mig är nog att variera spelsätten.

FFA är riktigt roligt ja, dock var det mycket roligare i cod 4 :)
Jag förstår att du har tröttnat om du bara spelat hardcore, tycker de har förstört hardcoreläget i detta spelet totalt! Alla bara campar och inget händer :). Mycket bättre med softcore :P

Postad 25 January 2010 - 10:07

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Jag upplever Free For All som mycket svårare än i Cod4, där tyckte jag en del banor var så små, så att spela tex TDM blev för intensivt och för mycket granatregn. Jag spelade nästan uteslutande FFA i cod4 och placerade mig alltid i topp 3-1, i MW2 är konkurrensen hårdare får jag för mig. Jag har visserligen bara kört runt tre matcher eller nåt.

Postad 25 January 2010 - 10:08

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Jag gillar allt softcore mer, men mina vänner är ju inbitna HC-spelare så då har jag bara böjt mig framåt och tagit emot.

Postad 25 January 2010 - 10:26

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Jag upplever Free For All som mycket svårare än i Cod4, där tyckte jag en del banor var så små, så att spela tex TDM blev för intensivt och för mycket granatregn. Jag spelade nästan uteslutande FFA i cod4 och placerade mig alltid i topp 3-1, i MW2 är konkurrensen hårdare får jag för mig. Jag har visserligen bara kört runt tre matcher eller nåt.

Känner igen mig och håller med helt! Spelade också uteslutande FFA i cod4. I MW2 känns det dock inte lika bra :/ tror nog att det beror på att banorna är större och inte lika anpassade, för konkurensen tycker jag är den samma.

Förövrigt tycker jag att banorna var väldigt mycket bättre i cod4, iaf till FFA :)

Postad 25 January 2010 - 10:36

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0

Kör i princip bara Mosh Pit tillsammans med 5 andra. Köra samma spelsätt hela tiden ruttnar man definitivt på.
Iofs kom vår win streak på 40 i 40 raka CtF-matcher :)

Postad 25 January 2010 - 10:47

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Kör i princip bara Mosh Pit tillsammans med 5 andra. Köra samma spelsätt hela tiden ruttnar man definitivt på.
Iofs kom vår win streak på 40 i 40 raka CtF-matcher :)

Lätt hänt att man blir så insnöad på ett spelsätt så när man väl byter så känns det som man tagit ut dvdn ur boxen och börjat spela ett nytt spel. Tänket och taktiken och hur man rör sig, tempo m.m. är helt olika beroende på vilket spelsätt man kör.

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 25 January 2010 - 10:48.

Postad 25 January 2010 - 12:17

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Lätt hänt att man blir så insnöad på ett spelsätt så när man väl byter så känns det som man tagit ut dvdn ur boxen och börjat spela ett nytt spel. Tänket och taktiken och hur man rör sig, tempo m.m. är helt olika beroende på vilket spelsätt man kör.

Japp, märks framför allt på att man får spela på andra banor. T ex i HC Ricochet: HQ Pro så är ju inte alla banorna med men så igår hoppade jag in i en HC:TDM och blev helt paff: "-Va fan är detta för bana?" frågade jag mig själv.
Så ni har rätt, man ska nog variera sig lite...men visst är det skönt att Bizhop böjer sig framåt ibland :)

Postad 25 January 2010 - 12:28

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
I am here to pleasure.

Postad 25 January 2010 - 16:02

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Är jobbigt att man måste komma etta i FFA för att räknas som vinst, då challengen är att komma topp 3. '
Fast det är ju rätt självklart att man ska ha mest poäng för att vinna!!

Jag har lirat MYCKET FFA, kanske därför jag ligger på drygt 900 förlustmatcher också!! :P

Postad 25 January 2010 - 20:29

Unregistered2ce256ac
  • Unregistered2ce256ac
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Är jobbigt att man måste komma etta i FFA för att räknas som vinst, då challengen är att komma topp 3. '
Fast det är ju rätt självklart att man ska ha mest poäng för att vinna!!

Jag har lirat MYCKET FFA, kanske därför jag ligger på drygt 900 förlustmatcher också!! :P

Gills det inte som vinst om man kommer top 3? Det hade jag för mig iaf =/ Annars har jag ingen aning om hur jag fick min win streak kan jag säga :D

Postad 25 January 2010 - 21:35

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Gills det inte som vinst om man kommer top 3? Det hade jag för mig iaf =/ Annars har jag ingen aning om hur jag fick min win streak kan jag säga :P

För challengen gäller topp 3, men annars gäller inte topp 3 som vinst!!

Postad 26 January 2010 - 20:12

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Se där, här gick det första NÄSTAN HELA dygnet i denna tråd sen spelet släpptes sedan det skrevs något. Märks att folk tröttnat faktiskt, eller sitter ni alla och spelar så frenetiskt att ni inte hinner skriva här? :)

Slut OT.

Redigerat av MrSpokk, 27 January 2010 - 14:55.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.