Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 29 January 2010 - 06:33

Unregisteredb551fb4f
  • Unregisteredb551fb4f
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Tog mig till lvl 70 och tryckte på knappen förra helgen. NU undrar jag varför i h******e jag gjorde det! Det är samma sak som i CoD4 och WaW. Jag lovar dyrt och heligt att jag inte ska gå prestige, men ändå så gör jag det. Sjukt dumt.
Blir nog till att damma av mitt gamla N-64 och börja spela Turokserien igen.

Det du gjorde är manligt! =)
Gjorde samma sak förra helgen är på level 26 nu, o fan vad jag saknar ACR:n..........

Postad 29 January 2010 - 08:58

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Jämför du MW2 med WoW? Konstig jämförelse.

Känns som att jämföra äpplen och bergsgetter ungefär.

Helt sjuk jämförelse, jag håller med.
Jag menade iof Waw. :)

Postad 29 January 2010 - 09:20

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
Efter att lirat HC search and destroy en del nu så känns det som att det är så spelet är ägnat till att spela. Fruktansvärt seriöst spel läge. Finns ingen som helst utrymme för fusk eller dylikt. Tycker S&D är det svåraste jag spelat.

Postad 29 January 2010 - 09:49

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Efter att lirat HC search and destroy en del nu så känns det som att det är så spelet är ägnat till att spela. Fruktansvärt seriöst spel läge. Finns ingen som helst utrymme för fusk eller dylikt. Tycker S&D är det svåraste jag spelat.

Håller med, det enda som gör att jag inte spelar det så mycket är att de flesta är så äckligt bra, ibland har man tur och hamnar med lite medelspelare, annars blir det mest och sitta och titta när andra spelar.

Postad 29 January 2010 - 10:02

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Håller med, det enda som gör att jag inte spelar det så mycket är att de flesta är så äckligt bra, ibland har man tur och hamnar med lite medelspelare, annars blir det mest och sitta och titta när andra spelar.

inte sant, vissa spelar som om dom aldrig gjort något annat i livet..

Postad 29 January 2010 - 12:59

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Det jobbiga med S&D är när man får reda på att man är den sista kvar, och man vet att hela laget sitter och kollar på vad man gör. Skitnervöst ju. :)

Postad 29 January 2010 - 13:15

nybörjar micke
  • nybörjar micke
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0
Tänkte testa lite S&D i helgen. Några bra tips och tricks?

Postad 29 January 2010 - 13:46

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Det jobbiga med S&D är när man får reda på att man är den sista kvar, och man vet att hela laget sitter och kollar på vad man gör. Skitnervöst ju. :)

Jag fy fasen, det kan va jäkligt nojjigt, men också väldigt kul när man råkar vara bra.

Postad 29 January 2010 - 13:53

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Tänkte testa lite S&D i helgen. Några bra tips och tricks?

Jag brukar köra med HBS ibland, det är fortfarande ganska många som inte kör med Ninja. Ninja perken är ett måste, sen gäller det att spela lite mer avvaktande, om man nu inte vet exakt vad man gör. Jag bruka köra med säkra kort när det kommer till vapnen, typ SCAR eller UMP45, men huvudsaken är kanske att man är bra med det vapen man väljer. En annan sak är att ha två olika klasser beroende på om man är Offense eller Defence. Jo ljuddämpare på allt (förutom snipers i Core), tycker jag är bra.

Kolla helt enkelt hur dom andra gör och vilka Perks och vapen dom har.

Redigerat av ljud, 29 January 2010 - 13:54.

Postad 29 January 2010 - 14:01

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Rör man sig mycket så behöver man inte ljuddämpare tycker jag. Kan fungera som lockbete ibland. :)

Glöm inte heller det viktigaste momentet i S&D. En spawn-tub tvärs över banan är alltid välkommen. :blush:

Postad 29 January 2010 - 14:43

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Rör man sig mycket så behöver man inte ljuddämpare tycker jag. Kan fungera som lockbete ibland. :)

Glöm inte heller det viktigaste momentet i S&D. En spawn-tub tvärs över banan är alltid välkommen. :blush:

ja spawn tuben kan vara lite jobbig, dock så har det blivit betydligt mindre av dem då jag tycker banorna har blivit lite bättre än CoD4 när det gäller just spawn punkten.. men visst skickas det iväg ett gäng, dock lätt att undvika.

Ninja är given.. heartbeat sensorn låter också bättre i HC tycker jag. Eller det är bara jag kanske?
Som sagt ett förbannat svårt spel läge S&D men betydligt mer "spel".

Postad 29 January 2010 - 15:52

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Att man inte dyker på radarn när man har ljuddämpare är bara en av fördelarna, dem nästan största fördelen är att sikten blir bättre, det blir ju inte lika mycket eld och skit vid mynningen, vilket förbättrar siktet en del. Sen tycker jag inte att bössorna blir så mycket svagare med dämp, bara på längre avstånd. Tex AK-47 är ganska jobbig utan silencer, men med är den äckligt bra.

Postad 29 January 2010 - 15:54

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Att man inte dyker på radarn när man har ljuddämpare är bara en av fördelarna, dem nästan största fördelen är att sikten blir bättre, det blir ju inte lika mycket eld och skit vid mynningen, vilket förbättrar siktet en del. Sen tycker jag inte att bössorna blir så mycket svagare med dämp, bara på längre avstånd. Tex AK-47 är ganska jobbig utan silencer, men med är den äckligt bra.

Intervention med dämpare är mumma och G18.

Postad 29 January 2010 - 16:05

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Intervention med dämpare är mumma och G18.

Ja, du kanske är en jäkel på att sikta, men jag får mest hitmarkers med ljuddämp på den.

Postad 29 January 2010 - 17:33

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Det jobbiga med S&D är när man får reda på att man är den sista kvar, och man vet att hela laget sitter och kollar på vad man gör. Skitnervöst ju. :(

Meh, det är ju då adrenalinet kickar in och sätter fart på reaktionerna :(
Häftigaste känslan är väl ändå om man lyckas plocka hela motståndarlaget när man är själv kvar och vinner ronden :P

Postad 29 January 2010 - 18:27

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Ja, du kanske är en jäkel på att sikta, men jag får mest hitmarkers med ljuddämp på den.

Inte i HC va? När jag kör med snipern skal jag ha headshot direkt annars så ger jag fan i att dra iväg ett skott. Men mina kills blir inte så många dock men det gör inget då jag kör mitt egna lilla race nu, prestiga är inte viktigt för mig mer. Försöker hitta en spel känsla som jag är nöjd med utan att tröttna på spelet.

Postad 30 January 2010 - 00:02

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
http://www.modern-wa...uke-pa-skidrow/
25 kills, bara kniv på Skid Row. Knivningar är LIVET! det är ju lätt 70% av ens kill om man kör run and gun profilen.

Postad 30 January 2010 - 01:40

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

http://www.modern-wa...uke-pa-skidrow/
25 kills, bara kniv på Skid Row. Knivningar är LIVET! det är ju lätt 70% av ens kill om man kör run and gun profilen.

Kniva e kul. Men vad var det för sopor han lira mot i videon??? Inte svårt o få nuke då!!

Postad 30 January 2010 - 10:03

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Och varför drar han runt på en sniper?

Postad 30 January 2010 - 11:01

Dodds
  • Dodds
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Han kanske anser att ghillie-suiten syns mindre när han campar, eller nåt :(

Redigerat av Dodds, 30 January 2010 - 11:01.

Postad 30 January 2010 - 11:33

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Ja ghillien är ju användbar, kanske tycker han inte den extra mobilityn ger så mycket när han bär på en smg... jag kör dock alltid smg då jag inte kört sniper så mycket, därmed inte låst upp ghillie till alla miljöer :(

Postad 30 January 2010 - 12:00

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Inte i HC va? När jag kör med snipern skal jag ha headshot direkt annars så ger jag fan i att dra iväg ett skott. Men mina kills blir inte så många dock men det gör inget då jag kör mitt egna lilla race nu, prestiga är inte viktigt för mig mer. Försöker hitta en spel känsla som jag är nöjd med utan att tröttna på spelet.

Låter sunt. Jag är inne på min andra prestige, nu köra jag till 70 sen får det vara bra. Är det inte kul då, då får jag ta en paus med MW2. Jag bryr mig inte heller så mycket om att få många kills, jag brukar snitta på runt 10-15 kills på nästan alla banor och jag kör mest sniper. Tyvärr har jag ofta 7-9 deaths, men så får det vara, sista tiden har det bara varit roligt med sniper.

Jag har kommit fram till att det går bra att köra med sniper fram till 23:00 sen blir det lag av nån anledning och då blir det hitmarker-fest. Ikväll ska jag ge FAL en omgång, men den är fan inte lätt att vara framgångsrik med.

Postad 30 January 2010 - 12:35

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Helt sjuk jämförelse, jag håller med.
Jag menade iof Waw. :(

Aha! Det borde jag ju ha förstått. Får skylla på att jag var trött i veckan som gick, för mycket jobb.

Det ska spelas när man är en hel lobby (alltså 6 pers) som känner varandra och kan prata ihop sig. Blir betydligt lättare på det sättet. Roligare också. Jag spelar aldrig S&D med helt okända människor.

Postad 30 January 2010 - 13:59

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Va dålig ping det va igår natt, det gick knappt att döda folk.
Tur att man har claymores :D

Postad 30 January 2010 - 15:08

Dodds
  • Dodds
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Jag har börjat störa mig något fruktansvärt på att inte få välja bana själv. Jag vill spela Terminal, Highrise och Skidrow men det är ytterst sällan dessa banor spelas känns det som. Hela tiden Invasion, Karachi och Rundown just nu :D

Postad 30 January 2010 - 15:19

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...feature=related

:D ^_^ :P

Postad 30 January 2010 - 16:09

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

:P ;) :blush:

LOL. :D

Jäkla konstigt idag, hittar fan inte en enda server att spela på.. Och när jag väl hittar nån så har jag bara 2 gula i ping. Har bra ping på Steam.. Antar att det bara är amerikaner som spelar eller att det fortfarande är fel hos telia. ^_^

Postad 30 January 2010 - 16:58

Golfare
  • Golfare
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Tänkte ta upp ett problem jag har och hoppas att ni har lite tips:)

Har märkt att jag den senaste tiden haft riktigt dålig ping:( , viket gjort att min KDr sjuknit som en sten(1,57-1,46) på kort tid! Finns det något att göra åt detta problem? Kör trådlöst och hade inte några problem i början...
Om ngn vet vad man kan göra så är jag tacksam för det! Har testat att starta om modemet om det skulle hjälpa men icke...

Alla tips och spekulationer är välkomna!

Måste säga att jag gillar detta spel oerhört men tröttnar lite beroende på dålig ping:(
Springen mest runt med Intervention och då känns det som att bra ping är nödvändigt för att kunna klara sig undan med en schysst score!

Postad 30 January 2010 - 17:05

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

:D ^_^ :P

HE HE ja man hade varit lite sur helt klart!

Postad 30 January 2010 - 17:29

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0

Tänkte ta upp ett problem jag har och hoppas att ni har lite tips:)

Har märkt att jag den senaste tiden haft riktigt dålig ping:( , viket gjort att min KDr sjuknit som en sten(1,57-1,46) på kort tid! Finns det något att göra åt detta problem? Kör trådlöst och hade inte några problem i början...
Om ngn vet vad man kan göra så är jag tacksam för det! Har testat att starta om modemet om det skulle hjälpa men icke...

Alla tips och spekulationer är välkomna!

Måste säga att jag gillar detta spel oerhört men tröttnar lite beroende på dålig ping:(
Springen mest runt med Intervention och då känns det som att bra ping är nödvändigt för att kunna klara sig undan med en schysst score!

Mycket beror på när du spelar. På kvällarna dyker amerikanerna upp och då blir folk ofta matchade med dem. Då dyker oftast pingen om du joinar någon av deras spel. Men har märkt senaste dagarna att jag ramlat in i många högpings-spel.
Men thats life tyvärr. Infinity Ward har inte löst Local Search ännu och lär nog dra på det tills folk tröttnat som vanligt

Postad 30 January 2010 - 18:52

Golfare
  • Golfare
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Ok!

Spelar lite när som helst.. Oftast mitt på dagen när tid finns då jag är student och är ledig lite när som.. Tycker att amerikanerna inte borde va så aktiva mitt på dagen här hemma men men.. Tycker iaf att det blivit lite sämre då jag till 80 procent har endsat 2 staplar! Blir överlycklig om man har 3 :D

Någon mer här inne som springer runt och sniprar förresten? ^_^
Kör som mest med Intervention då jag älskar det vapnet och utvecklar mig mest, ibland med Barret på lite mindre banor som Favela.
Vore roligt att höra vad ni kör med? Slight of hand pro är ett måste för min del iaf:)
M21 EBR(?) har jag inte rört då det inte känns som ett "riktigt" sniper gevär:P

Postad 30 January 2010 - 19:29

Dodds
  • Dodds
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Jag föredrar faktiskt M21 med ACOG framför de andra sniper-vapen. M21 med Sleight of hand, Stopping Power och Scrambler, passar mig underbart om jag är på de humöret. Man känns mycket flexiblare och springer mest runt istället för att sitta och nöta på en plats en längre tid ^_^ Istället för ett skott så drar man av en skottsalva på 2-3 kulor och bam :D

Postad 30 January 2010 - 19:59

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Jag föredrar faktiskt M21 med ACOG framför de andra sniper-vapen. M21 med Sleight of hand, Stopping Power och Scrambler, passar mig underbart om jag är på de humöret. Man känns mycket flexiblare och springer mest runt istället för att sitta och nöta på en plats en längre tid ^_^ Istället för ett skott så drar man av en skottsalva på 2-3 kulor och bam :D

Scrambler måste vara den sämsta perken, man märker direkt när någon närmar sig. Nä, ninja pro är givet på perk 3. Annars kör jag mycket med Intervention FMJ - scavanger, cold blooded (beroende på om det är HC eller Soft) Ninja (pro) G18 som second, även den med FMJ.
Spelar jag soft core, så kör jag uteslutande med M4:an med Thermal - Scavanger, stopping power, steady aim ev. ninja

Postad 31 January 2010 - 00:58

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Scrambler måste vara den sämsta perken, man märker direkt när någon närmar sig. Nä, ninja pro är givet på perk 3. Annars kör jag mycket med Intervention FMJ - scavanger, cold blooded (beroende på om det är HC eller Soft) Ninja (pro) G18 som second, även den med FMJ.
Spelar jag soft core, så kör jag uteslutande med M4:an med Thermal - Scavanger, stopping power, steady aim ev. ninja

Scrambler är ju skitbra! :D Folk brukar bli måttligt förvirrade när man närmar sig! Dessutom fördröjer Scrambler Pro claymores. Det har fått mig att undvika ett par dödsfall! Jag kör alltid med scrambler faktiskt. På softcore TDM.

Postad 31 January 2010 - 01:02

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Så ###### tråkigt när folk fuskar.
Där är ju något fusk där dom får hur många killstreaks som helst, bara kommer flygplan efter flygplan och dumpar 4paket. :D
Kan man anmäla dom till Xbox Live för fusk då eller?

Postad 31 January 2010 - 02:43

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0

Så ###### tråkigt när folk fuskar.
Där är ju något fusk där dom får hur många killstreaks som helst, bara kommer flygplan efter flygplan och dumpar 4paket. :D
Kan man anmäla dom till Xbox Live för fusk då eller?

File Complaint som vanligt. Men det händer aldrig något. Människan måste nog få flera hundra anmälningar på sig.

Det är Care Package-glitchen. Som är så löjligt lätt att göra.

Postad 31 January 2010 - 08:18

turbotobbe100
  • turbotobbe100
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

File Complaint som vanligt. Men det händer aldrig något. Människan måste nog få flera hundra anmälningar på sig.

Det är Care Package-glitchen. Som är så löjligt lätt att göra.

Sååå tråkigt att alla fuskar... nu vill man bara sälja spillet

Postad 31 January 2010 - 08:47

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Det stämmer inte alls. Första complainten är dock bara 24h så det är nog därför du inte tror det händer något.
Det är därför man ska göra dubbeln; först file complaint om att de fuskar, sen skicka ett (snällt! Inga svordomar odyl) meddelande till honom. Vänta på svaret (som kommer att innehålla både hot och förolämpningar). Anmäl svaret.

Dubbla complaints inom en sån kort tid ger deme en bye-bye på två veckor.

Skrattade som fan när Ollie beskrev hur han hade försökt göra så mot en men bara fått ett snällt svar tillbaks. Men sen när fuskaren kom tillbaks från 24h banningen så skickade han ett argt brev. Big mistake. :D

Edit: Kom bara ihåg hur complaint-systemet fungerar. Skickar du mycket 'skit' anmälningar där det inte ligger nån -verifierbar- sanning bakom, så blir du taggad som icke-trovärdig. Det träsket är svårt att komma ur eftersom de kommer att strunta i framtida anmälningar. Det fungerar lika bra åt andra hållet, skickar du mycket 'bra' anmälningar kommer dina framtida anmälningar att få högre prio...

Redigerat av Unregistered6810b893, 31 January 2010 - 08:51.

Postad 31 January 2010 - 09:56

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
Fick mina glasögon i fredags, har ett brytningsfel som jag bestämde mig för att göra något åt :) Jag har blivit lika förvånad varje gång jag har startat spelet nu i helgen, vilken skillnad och jag fattar inte hur jag kunnat spela som jag har gjort så länge utan glasögon, allt har blivit såååå mycket klarare på Tv skärmen så mycket snyggare. Kan nu också utskilja fiender på längre håll vilket jag inte kunde innan och förr när jag tittade i killcam och aldrig kunde förstå hur dom kunde se mig på det hållet, haha.. ville bara dela med mig av min lilla glädje då frugan är måttlig road när jag sitter och säger WOOOW... mitt i nätterna.

Postad 31 January 2010 - 11:36

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Grattis ganescha! Har med tänkt på att mig till optikern. Optimera allt som optimeras kan! Kanske borde förklara att jag spelar MW2 och behöver förbättra sikte på långa avstånd. Ibland känns som en specialslipning kan ge nytta.

Postad 31 January 2010 - 12:11

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Fick mina glasögon i fredags, har ett brytningsfel som jag bestämde mig för att göra något åt :) Jag har blivit lika förvånad varje gång jag har startat spelet nu i helgen, vilken skillnad och jag fattar inte hur jag kunnat spela som jag har gjort så länge utan glasögon, allt har blivit såååå mycket klarare på Tv skärmen så mycket snyggare. Kan nu också utskilja fiender på längre håll vilket jag inte kunde innan och förr när jag tittade i killcam och aldrig kunde förstå hur dom kunde se mig på det hållet, haha.. ville bara dela med mig av min lilla glädje då frugan är måttlig road när jag sitter och säger WOOOW... mitt i nätterna.

Fan jag är 38 år nu, jag kanske borde kolla min syn...

Grattis förresten!

Postad 31 January 2010 - 12:29

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
har gått med detta länge men började bli besvärligt nu på senaste tiden, trodde INTE det skulle göra sån här stor skillnad faktiskt. Kommer bli kanon att köra när det är mörkt då det märks mest. Inga problem med körkortsgränsen men skillnaden när man tittar på TV och kör bil när det är mörkt är verkligen påtagligt. Trevligt :) Och nu slipper jag köra med Thermal scoop på alla vapen bara för att upptäcka fienden ;) ;)

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 31 January 2010 - 12:30.

Postad 31 January 2010 - 13:01

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Nu ska du inte komma in här ganescha och få oss andra att må dåligt! ;)
Borde också kolla min syn, men jag spelar på datorskärmen, så sitter inte så långt ifrån. :)

Postad 31 January 2010 - 13:11

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Körde 5 banor igår och fick chopper gunner på 4 av dem med över 20 killstreak alla gånger :). Känns som om man börjar bli bättre nu, kanske dags att låsa upp nuken?

Postad 31 January 2010 - 14:20

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Körde 5 banor igår och fick chopper gunner på 4 av dem med över 20 killstreak alla gånger ;). Känns som om man börjar bli bättre nu, kanske dags att låsa upp nuken?

vilket spel läge lirade du?
Som jag har sagt innan så är det kanske 2 utav 5 matcher som nuken inte används i Domination, börjar bli tjatigt + alla dessa harrier strikes. Tur att det inte händer allt för ofta i HC: S&D :) Men det är rätt tillfredsställande att nuka, det erkänner jag.

Postad 31 January 2010 - 16:16

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

vilket spel läge lirade du?
Som jag har sagt innan så är det kanske 2 utav 5 matcher som nuken inte används i Domination, börjar bli tjatigt + alla dessa harrier strikes. Tur att det inte händer allt för ofta i HC: S&D :) Men det är rätt tillfredsställande att nuka, det erkänner jag.

Vanlig Team Deathmatch, gick grymt bra faktiskt. Är jobbigt i domination när folk bara campar för att komma åt nuken.

Postad 31 January 2010 - 17:46

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Nu har jag hittat min inspiration igen!
Sicken underbar kille, kolla bara på denna match (värt att se hela + lyssna på kommentarerna).
Tack för tipsen Bizhop!

Redigerat av MrSpokk, 31 January 2010 - 17:46.

Postad 31 January 2010 - 18:07

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Har faktiskt också kikat in den killen en del de senaste dagarna, riktigt underhållande och som sagt inspirerande.
Personligen så är videon Booster Justice en favorit, störtskön. :)

Postad 31 January 2010 - 19:23

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Olliee får fan skaffa ett capturecard. :)

Postad 31 January 2010 - 19:35

Golfare
  • Golfare
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Finns ett helt gäng vassa snubbar på youtube!

Här är några favoriter om ni gillar att kika på andra: tejb(svensk!), seananners, xbrzz, thekenburtonshow(inte så bra men rolig hehe).

Ni som är suckers för sniper kan söka på en kille vid namn Smoky DRFT som gör riktigt coola montage:)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.