Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony KDF-E42/E50A11 *

2934 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 oktober 2009 - 09:25

stifflerman
  • stifflerman
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Kan inte riktigt tycka att det är såå fantastisk bild..
Helst på nästan vita bilder..Ser att det som ligger en hinna över skärmen..Riktigt irriterande

Antiglans hinna ?

Jag upplever det mer som ett finmaskigt rutnät, syns inte så tydligt men kollar man noga efter det vid ljusa scener så ser man det.

Det stör lite när man väl lägger märke till det, men ser man en bra film eller kör ett bra spel så glömmer man bort pga av den annars grymma bilden :angry:

Postad 21 oktober 2009 - 17:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Precis det jag menade :angry:

Vad jag gillar bäst är att den funkar så bra att spela på..
Aldrig märkt av minsta lagg i nått spel..

Lite orolig att nästa tv ska vara slöare

Postad 23 oktober 2009 - 12:06

Nellib
  • Nellib
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Någon som har tips om bra platser att köpa lampa på? Både med och utan housing är intressant. Det viktigaste är ju dock pris och pålitlighet.

Postad 23 oktober 2009 - 17:07

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Det finns en länk tidigare i denna tråd om en internetbutik som förut i alla fall hade billiga lampor, kan ju vara värt att kolla upp det.

Så sök i denna tråd, annars får jag göra det :D.

Postad 24 oktober 2009 - 19:08

Nellib
  • Nellib
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Jag såg någon länk, men är lite osäker på om man skall handla hållare plus lampa eller om det är enkelt att byta enbart lampan. Någon som vet? Dessutom skulle jag tacksamt ta emot tips av folk som handlat från olika affärer vad gäller pålitlighet och tull etc.

Postad 24 oktober 2009 - 22:11

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Tror inte du kan handla lampan enbart, utan den är en hel enhet.

Postad 24 oktober 2009 - 23:03

Nellib
  • Nellib
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Har kollat lite och man kan köpa XL-2400 löst för $85 t.ex. Frågan är om den är enkel, och säker, att montera.

Verkar som om det går. Kolla här t.ex.

Redigerat av Nellib, 24 oktober 2009 - 23:04.

Postad 25 oktober 2009 - 07:48

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Nice!!

Det verkar inte så svårt , använd bara rena nya bomullshandskar när man monterar den nya så ska det inte vara några problem.

Postad 25 oktober 2009 - 11:15

Nellib
  • Nellib
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Nej det verkar inte vara någon större operation. Fanns även instruktionsvideos hos ett av ställena som hade dom till försäljning :P

Postad 30 oktober 2009 - 21:59

Nellib
  • Nellib
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Nu har jag fått hem en ny lampa, a $85. Öppnade och monterade enligt instruktionsvideo.

Tyvärr startar TV:n inte längre. Lampan blinkar rött två gånger, pausar, och sedan rött två gånger etc.

Postad 31 oktober 2009 - 00:43

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Ring Sony supprt de borde kunna svara dig på vad felkoden innebär, annars schysst pris på lampan.

Postad 31 oktober 2009 - 08:54

Nellib
  • Nellib
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Ok, en bra idé det där. En lampa till juste pris har jag ju redan ;)

Den blinkar grönt sju gånger, sedan rött två, pausar med grönt ljus mellan, blinkar rött två gånger och fortsätter med två röda blinkningar i intervaller..

Redigerat av Nellib, 31 oktober 2009 - 09:17.

Postad 31 oktober 2009 - 12:30

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Vart fick du tag på lampan?
Länk thx. om man får fråga ;)

Postad 31 oktober 2009 - 17:14

Nellib
  • Nellib
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Köpte via Ebay från River Valley Electronics. Billigare på Ebay än i deras onlinebutik, för övrigt :P

Nu får jag bild, efter att ha tagit ut och satt i den rejält. Den visar bilden ett tag, sedan stängs skärmen och röd LED blinkar två gånger, pausar, sedan blinkar den två gånger och så fortsätter det.

Redigerat av Nellib, 31 oktober 2009 - 18:45.

Postad 04 december 2009 - 16:46

Caper
  • Caper
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
Jag var idag in i sevicemenyn i min E50A11, skulle kontrollera hur många timmar lampan gått.
I menyn står det:
Working time: 206:06.
Jag tittar sällan på TV men det kan ju aldrig stämma?
Köpte TV:n till vinter OS 2006, alltså snart 4 år sedan.

Redigerat av Caper, 04 december 2009 - 17:30.

Postad 04 december 2009 - 18:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Nu blinkar min till då å då plus att en rand som går nerifrån å upp rör sig från vänster till höger med jämna mellanrum

känns som jag snart får köpa mig en ny tv :)

Postad 25 december 2009 - 22:22

Caper
  • Caper
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
Någon som vet vad felet kan vara på min E50?
Uppe i högra och även vänstra hörnet syns det nu lite missfärgning det syns förstås bara på ljusa bakgrunder.
Missfärgningen är blåaktig.

Någon som har en ide vad det kan vara?

Postad 05 januari 2010 - 12:33

klikko
  • klikko
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Uppe i högra och även vänstra hörnet syns det nu lite missfärgning det syns förstås bara på ljusa bakgrunder.

Dette er grunnen til at jeg sjekker dette forumet nå. Har hatt Min KDF-a11 50" i 3 1/2 år nå. Og også her oppdaget jeg i går akkurat det samme på min Tv som du her beskriver. Er det lampen som må byttes?

Håper noen kan gi oss noen svar på dette... :o

Postad 05 januari 2010 - 13:44

Unregisteredc7b312fb
  • Unregisteredc7b312fb
  • Forumräv

• 596 inlägg
  • 0

Dette er grunnen til at jeg sjekker dette forumet nå. Har hatt Min KDF-a11 50" i 3 1/2 år nå. Og også her oppdaget jeg i går akkurat det samme på min Tv som du her beskriver. Er det lampen som må byttes?

Håper noen kan gi oss noen svar på dette... :o

Ingen aning vad det kan vara, men på gamla CRT-TV:ar så kunde det bli så om man hade nåt magnetiskt för nära, t.ex. en högtalare. Har till och med varit med om att grannens utrustning påverkat genom väggen.

Postad 05 januari 2010 - 15:28

Unregisteredacacb5f3
  • Unregisteredacacb5f3
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Har också detta fenomen på min A11, så inget ovanligt problem tydligen, såg det först uppe i högra hörnet senare har det även blivit så i det vänstra, och även lite i nedre delen, mitt i bilden, tror ej det har med lampan att göra i varje fall... Bytt lampa en gång, innan detta fenomen syntes, sen tog det väl ett år elller så innan det blev så här... Började känna att denna tv:n hade gjort sitt, och köpte en ny istället förra veckan...

Postad 05 januari 2010 - 15:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
min fick också blåa områden...det blev mer och mer...jag lämnade in min på reklamation precis innan den var 3år......hela optikenheten skickades till barcelona...inga problem med det nu

Postad 28 januari 2010 - 12:55

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Kan någon beskriva hur behovet av ny lampa yttrar sig? Min TV varvar igång med fläkten men bild kommer aldrig. Efter en minut slocknar den ner igen. "Byt lampa" knappen lyser inte och jag har ej sett några tecken på att bilden blivit gradvis sämre.

Vill inte köpa ny lampa om jag inte är säker på att det är det som fattas min kära TV.

EDIT: Den röda powerlampan blinkar 3 gånger tätt, uppehåll, 3 gånger tätt osv. Någon som vet vad det innebär?

Redigerat av RealDaBratt, 28 januari 2010 - 22:20.

Postad 01 februari 2010 - 10:51

metomas
  • metomas
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hittade detta:
"-Lamp cover is not securely attached (T1 Bd)
-Lamp is not inserted properly (T2 Bd)"

Postad 01 februari 2010 - 16:13

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Hittade detta:
"-Lamp cover is not securely attached (T1 Bd)
-Lamp is not inserted properly (T2 Bd)"

Var det angående mitt dilemma? Tackar sådanafall.

Fick svar från Sony support som lite osäkert sa att det tyder på att en säkring gått. Ska det tolkas som att det kan vara lampan, ingen aning. För det är väl svårt att se om lampan är rökt på den. Frågan är om jag ska chansa med ny lampa och hoppas det löser sig?

Postad 07 februari 2010 - 18:54

JOBEno1
  • JOBEno1
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Hej på er.
Har en SONY KDF50EA11 som nu har fått en svart kant ca 10cm kompakt från högra hörnet och in.
Kan det vara en inställning som ungarna kommit åt? Eller vad säger ni, jag är fullkomligt amatör. Jag har bytt lampa för ca 6 månader sedan.

Ber tacksamt om hjälp då man varken kan se på film eller lira konsoll utan att reta sig enormt!

MVH: JOBEno1

Postad 08 februari 2010 - 12:50

stenbrott
  • stenbrott
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Jag har börjat fått ett märkligt beteende på min tv... när man startar upp den och bilden kommer fram så byggs det upp en hinna av pixelerade rader över hela bilden. Lite svårt och förklara men... typ frysta pixlar.
Det är på samtliga ingångar... det vill säga HDMI, Scart m.m.
Sen när tv:n varit på en stund och blivit "varm"(ca 5min.) så stänger jag av den och sätter igång den igen så har de pixelerade raderna försvunnit och bilden är som vanligt igen.
Jag har inte bytit lampa sen jag köpte den.

Any thoughts?

Redigerat av stenbrott, 09 februari 2010 - 09:00.

Postad 09 februari 2010 - 22:14

metomas
  • metomas
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Var det angående mitt dilemma? Tackar sådanafall.

Fick svar från Sony support som lite osäkert sa att det tyder på att en säkring gått. Ska det tolkas som att det kan vara lampan, ingen aning. För det är väl svårt att se om lampan är rökt på den. Frågan är om jag ska chansa med ny lampa och hoppas det löser sig?

Ja, hittade det i servicemanualen. Jag skulle prova att plocka ur och sätta tillbaka lampan, det kan ju vara glapp/oxid.

Postad 11 februari 2010 - 15:39

Vimmo
  • Vimmo
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Jag har börjat fått ett märkligt beteende på min tv... när man startar upp den och bilden kommer fram så byggs det upp en hinna av pixelerade rader över hela bilden. Lite svårt och förklara men... typ frysta pixlar.
Sen när tv:n varit på en stund och blivit "varm"(ca 5min.) så stänger jag av den och sätter igång den igen så har de pixelerade raderna försvunnit och bilden är som vanligt igen.

Any thoughts?

Jag hade exakt samma problem med min tv. Fick det oftast när jag skulle spela Wii och växlade från hdmi till komponentingången. Gick jag tillbaka till hdmi var bilden alltid normal...

Har tyvärr ingen aning om vad det berodde på, och det försvann alltid av sig själv efter en kortare tid. Jag tyckte det var ett "okej" fel jag kunde leva med med tanke på vad andra har råkat ur för... Däremot fick lampnojan mig att till slut köpa en vanlig lcd. Ex-frun fick KDF:en och den tuggar tydligen på bra, utan strul...

Postad 11 februari 2010 - 19:33

Unregistered5dc73451
  • Unregistered5dc73451
  • Användare

• 154 inlägg
  • 0
Vad trevligt att den här tråden fortfarande lever... Detsamma med min TV. Det var ett mycket bra köp!

Postad 24 februari 2010 - 20:53

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1 891 inlägg
  • 0
Hej undrar vad man kan ta för en sådan här tv begagnad? Har haft den i 3år nu och det senaste 1,5 åren så har jag bara kollat på den varannan helg och varannan onsdag, så den är inte mycket använd.

Är en Sony KDF-50e2010 funkar klockrent men ska säljas pga flytt och då vill jag ha en vägghängd tv funkar bättre där. Någon som är intresserad i malmö området?

2500 timmar står det i service menyn.

Redigerat av Gurra101, 24 februari 2010 - 20:57.

Postad 25 februari 2010 - 01:16

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
efter lite snabbt googlande har jag hittat Sony KDF-50e2010 där säljaren vill ha 6k..Företag..

Skulle nog ge max 3000...Men har man tur så hittar man rätt köpare :)

Min är 3.5 år...Blir nog till å slänga den på tippen när lampan går..

Men helsike vad lampan har hållt bra..
Min har gått extremt mycket...
Positivt överaskad

Postad 25 februari 2010 - 08:58

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1 891 inlägg
  • 0

efter lite snabbt googlande har jag hittat Sony KDF-50e2010 där säljaren vill ha 6k..Företag..

Skulle nog ge max 3000...Men har man tur så hittar man rätt köpare :unsure:

Min är 3.5 år...Blir nog till å slänga den på tippen när lampan går..

Men helsike vad lampan har hållt bra..
Min har gått extremt mycket...
Positivt överaskad

Men som sagt min har "bara" gått 2500 timmar har en kompis som har en köpt nästan samtidigt och hans har gått 9100 timmar!!!

Postad 25 februari 2010 - 19:18

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Den dagen burken lägger av då är det ångest...
När min lampa slocknar blir det en ny, utan tvekan.

Postad 25 februari 2010 - 20:13

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
spelar ingen roll när man får en ny full hd får nåra 1000 extra....

aldig ja ska slösa flera 1000 på en ny lampa...sen tar den ju upp halva vardagsrummet..

stör mig nå grymt på antireflexhinnan när bilden är ljus..

Postad 25 februari 2010 - 22:20

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
flera tusen??
Nä självimport från japan typ 1500:-
Och full HD och?
Så litet vardagsrum har jag inte :)
Reflexen vart e den?
Hehehe driver lite med er men det vete fasen vill ej byta denna mot något annat.
Spöar många burkar av i dag fortfarande...

Postad 25 februari 2010 - 23:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Joo om man vill chansa :)

Vist är den helt bra och då den kom var den ju de bästa man kunde köpa storlek vs pengar...

Men nog känner jag att de är dags för en ny snart..
1 Hdmi känns lite spett :)

Postad 18 april 2010 - 07:22

peegee08
  • peegee08
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Jag bytte lampa i min Sony nyligen. Beställde från Smartimports i Japan som tipsades om här i tråden (tack). Allt var frid och fröjd och bilden var tillbaka till sin forna glans dvs mycket bra. Nu till problemet:Efter ca 1 dygn så fick jag för mig att jag skulle testa lite olika inställningar och ändrade iris. Då uppstod ett blått område längst ner på skärmen. Någon som råkat ut för nånting liknande ? Jag har sökt på tråden och sett att andra har haft blå partier på sina skärmar men inte sett nån lösning på problemet så tacksam för hjälp eller tips. Jag vill INTE byta tv för jag gillar min KDF-50A11 :D

Postad 19 april 2010 - 12:15

Silversparr
  • Silversparr
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Hej!
Min tv stänger av sig av sig själv lite då och då. Just nu gör den det med ca 10 minuters intervall. Vad tyder detta på? Är lampan slut och behöver bytas?

Märker inget fel eller försämring på bilden när tvn väl fungerar. Problemet började för flera månader sen men efter haft ute lampan o satt i den igen så funkade det rätt bra. Bara stängt av sig ett fåtal tillfällen varpå man kan sätta på den direkt igen så fungerar det. Men igår kväll så började den stänga av sig i 5-10 minuters intervaller, var likadant när jag testade nu på lunchen.

Hjälp mig snälla!

Postad 19 april 2010 - 12:26

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1 891 inlägg
  • 0
Min hade 2HDMI :) Och jag fick 3000kr för den ;) Så nu är det en Panasonic G20 50" ;)

Postad 29 april 2010 - 17:33

Silversparr
  • Silversparr
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Hej!
Min tv stänger av sig av sig själv lite då och då. Just nu gör den det med ca 10 minuters intervall. Vad tyder detta på? Är lampan slut och behöver bytas?

Märker inget fel eller försämring på bilden när tvn väl fungerar. Problemet började för flera månader sen men efter haft ute lampan o satt i den igen så funkade det rätt bra. Bara stängt av sig ett fåtal tillfällen varpå man kan sätta på den direkt igen så fungerar det. Men igår kväll så började den stänga av sig i 5-10 minuters intervaller, var likadant när jag testade nu på lunchen.

Hjälp mig snälla!

Ingen som kan svara på detta???

Postad 30 april 2010 - 00:32

stuart
  • stuart
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Nu har jag efter mycket strul lyckas ta mig in i service menyn, där jag försökte kolla brinntiden.
Där stod det "working time: 134:41". Detta säger mig ingenting, har haft tv i cirka 4 år och kollat ganska mycket varje dag. Hur många timmar är "134:41"?

Tacksam för svar.

Mvh/ Stuart

Postad 02 maj 2010 - 20:55

Walleman_2009
  • Walleman_2009
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Det är troligen den optiska enheten (dvs lcd enheten)
http://sites.google....cdrptvproblems/

Postad 02 maj 2010 - 21:02

Walleman_2009
  • Walleman_2009
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Min tv har samma fel som förra gången enligt Sony Inside i stockholm, hela optikblocket behöver bytas ut igen.
Jag har ringt och pratat med Sonys support, dom kunde bara hänvisa mig till att maila in ett "complaint" som dom kallade det, då skickas det vidare till någon som har beslutsrätt i sådana här frågor som kommer ge mig besked om jag kostnadsfritt får det åtgärdat.

Jag kommer inte ge mig i detta, blandar in allmänna reklamationsnämden om så behövs, jag gav 15 000 för tvn och tycker väl att den ska hålla för mer än ett års normalt tv-tittande i stöten.

Eftersom detta är andra gången min tv går sönder på samma sätt under drygt 2 års tid så tycker jag att jag borde få igenom det.

Enligt konsumentköplagen anses att hemelektronik ska hålla åtminstone 3 år om inte yttre påverkan eller annan oförsiktighet har skett, har man då en pryl som kostar 15 000 ny så bör det väl inte vara så svårt att få igenom.

Supporten föreslog mig att byta lampa trots att jag var skeptisk till detta.
Givetvis gav det ingen förbättring. Hittade nedanstående länk.
http://sites.google....cdrptvproblems/

När jag frågade Sony supporten om detta så fick jag följande svar:
"Hej Anders

Länken som Ni refererar till påverkar enbart de amerikanska modellerna,där problemet fanns och åtgärdades. Detta gäller ej de Europeiska modellerna.

För att få problemet åtgärdat så föreslår jag att Ni tar kontakt med närmaste verkstad.
"
Jo tack bara de amerikanska modellerna.
Det är ganska många som hänvisar till detta felet här.
Maila gärna mig om ni fått poblem med olika missfärgningar / Blå dimma etc på er Sony KDF TV

Mvh Anders

Postad 06 maj 2010 - 17:27

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
Jag har också fått det där problemet nu :)

Postad 18 maj 2010 - 13:17

Silversparr
  • Silversparr
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Jag säljer min tv nu till högstbjudande. Troligt fel i nätdelen vilket går att byta. Skicka bud via PM.

Postad 21 maj 2010 - 09:33

Hank Williams
  • Hank Williams
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Sedan jag köpte min begagnade E50A11e i våras har jag noga studerat allt jag kunnat hitta om missfärgningsproblem på de här apparaterna.

Jag är rätt säker på att det finns två HELT OLIKA problem som många tror är ett och samma.

Min tv har diffusa blå-lila-rosa missfärgningar, framför allt i hörnen. Av allt att döma rör det sig om damm som samlas inne i optikblocket. Det finns noga dokumenterade rengöringsanvisningar med många bilder på arbetsgången att hitta på nätet. Exempelvis: http://sites.google....lockreplacement
En dag när jag får riktigt gott om tid och störande moment som hustru och småbarn håller sig undan ska jag ta mig an att rengöra apparaten invändigt. Det förefaller som om jag kommer att behöva minst 3-4 timmar av arbetsro och koncentration för att klara jobbet.

Det ANDRA problemet ger också missfärgningar. Men då rör det sig om stora eller mindre partier i någon av de tre LCD-skärmarna som ger upp. Kallas ofta "blob" men kan även visa sig på andra sätt, till exempel som en "vägkarta".

Allt står att läsa på http://sites.google....tv-opticalblock

Där står också klart och tydligt,under rubriken ”Purple or pink blotches that resemble fingerprints", att missfärgningar beroende på damm INTE betyder att optikenheten är sönder.

Postad 30 maj 2010 - 21:39

Lillbonk
  • Lillbonk
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Any thoughts?

Jag har fått samma problem. Efter nån månad så gick det inte ens att se något och det hjälpt inte att byta kanal.
Nu har jag öppnat upp den bak och rensat ut så mycket damm det gick sen dess har jag bara några enstaka pixelrader kvar som försvinner efter en stund.

Kan detta bero enbart på damm?
Vågar inte plocka isär den alldeles för mycket :)

Postad 20 oktober 2010 - 15:54

MonkeyPuss
  • MonkeyPuss
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Har haft en rödaktig rand längst upp på min 50" ett tag nu.
Kom på att jag hade dubbel garanti från netonnet 2+2år.
Mailade serviceverkstaden som kontaktade mig och sa att den skulle bli dyr att laga.
En kort stund därefter så mailar netonnet mig och erbjuder mig en ny tv för samma summa alt ett presentkort.

Fick ett presentkort på hela summan idag.
Riktigt bra service av netonnet. Nu blir det att inhandla nytt.

Smidigt att ha en tv i nästan 4år och sedan när den går sönder få pengarna tillbaka.
Handlar mycket av min elektronik där. Och så kommer det att förbli. :(

Postad 28 oktober 2010 - 22:42

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
Och för mig gick butiken i konkurs :P

Postad 01 november 2010 - 09:40

Hank Williams
  • Hank Williams
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Om någon har en trasig tv av den här modellen är jag intresserad av att köpa den för att plocka reservdelar. Jag bor i nordvästra Skåne. Skicka ett mejl till henrik.williamssonSNABELAgmail.com .

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.