... efter att ha kopplat in ett Logitech Z-5500 :-)Tystnade kanske tyder på att någon soppar glas och gör allt för att grannarna inte ska gå till hyresvärden
:-P
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Startad av
Bakerman
, Mar 24 2010 22:28
35062 svar till detta ämne
Postad 17 August 2014 - 12:57 ... efter att ha kopplat in ett Logitech Z-5500 :-) :-P Postad 17 August 2014 - 15:14
Haha, nejfan, förutom att jag fick en j*vla värk av 3 x Wall clocks (tror jag den hette) så gick det fint. Men du tusan vilken tryckande vad det var i del låten. Så körde jag med öppna dörrar dessutom. Ojoj så mycket hemskheter den listan har. Även tesla bass low var duktigt jobbig. Men inget sönder här hemma inte
Nej, jag sålde mitt sånt system för en tid sen. Fy fasen, hade varit perfekt för spelrummet nu när det ska göras i ordning. Någon gång. Postad 17 August 2014 - 16:07 Hur högt spelade du egentligen? Postad 17 August 2014 - 16:20
Man får ju skruva upp 15dB från allt annat material på spotify, då är det finfint. Men sen testade jag att skruva upp basarna några dB till, där tog det dock stopp med fladder och lägre output. Jag har ju dock aldrig siktat på imponatorbas, det finns det inte resurser till. Caution, digital cannons! Postad 17 August 2014 - 16:38
Översättning: så öronen trillade av
Redigerat av Zartok, 17 August 2014 - 16:38. Postad 20 August 2014 - 19:00
Jag som verkar vara en av få som jobbar här har varit lite rastlös på kvällarna. Tog bort gallren för att måla om,de är väldigt repkänsliga. Börjar med att bifoga insidan av basgallret och sen hur basen står ilådan. Man kan nog säga att den rör på sig
Bifogad fil(er)Postad 20 August 2014 - 19:05
Testa att ställa dem på mjukfötter så kanske de flyttar mindre på sig. Hur som helst så verkar det som att du behöver fler bejsers.
Postad 20 August 2014 - 19:26
Den står på sdfötter, Japp det ska komma mera grejerna finns nu ska vi hoppas lite tid så det kan bli en till i år . Förhandlingar otid går inte så bra sen det lilla löftet om inget mer i år sätter lite käppar i hjulet , hehe
Redigerat av MikaelJ, 20 August 2014 - 19:29. Postad 21 August 2014 - 12:36
Komorok, vet du om någon har testat klippeffekten på en bryggad AMP27? Specen säger 1600 watt.
Postad 21 August 2014 - 12:56
LTS mätte upp 530W innan klippning. Men har inte mätt det i bryggkopplat läge. Någonstans mellan 1600-2000W ligger det nog på.
Postad 21 August 2014 - 18:12
Kanske jag med
Kunde ju vara kul att träffa några här från forumet... jag kanske blir tvungen att gå själv annars alternativt att lådbyggarkompisen vill hänga med. Postad 21 August 2014 - 18:57
Ja åker själv, tycker att det är ganska soft.
Har inga likasinnade vänner som tycker att sådant är kul Hoppas att man får höra MBL i år igen, mina favoriter sen 2012. Läste att XTZ ska dema den NYA Cinema serien inkl subbarna. Blir intressant! Fotto från mässan kommer att postas sen efter besöket så klart Postad 21 August 2014 - 19:36
Jag skall gå. Och en kompis tror jag. Postad 21 August 2014 - 19:49
Jag skall dit Postad 21 August 2014 - 19:59
Vilka dagar hade ni folk tänkt att gå? Jag är också inne på en tvådagars som herr MKarlsson
Postad 21 August 2014 - 20:05
Eller så kör vi efterfest hos dig sen så man får höra vidundren någongång Slutstegsbrist.... det är lugnt jag tar med mig karaoken Redigerat av robert293, 21 August 2014 - 20:07. Postad 21 August 2014 - 20:09
Jag går bara 1 dag, brukar tröttna rätt fort. Sist var jag där i några timmar bara.
Postad 21 August 2014 - 20:15
Haha. Jag har ju 16 mil till GBG, det är en bit för efterfest Postad 21 August 2014 - 20:28
Äh ett stenkast ifrån Gott, hoppas du får nytt steg, måste ju varit fel på steget ifrån första början kan man ju tycka iom att det small bara sådär....Haha ja karaoken har du ju redan bekantat dig med lite grann sen innan och den är ju van vid tc sounds vid det här laget Postad 22 August 2014 - 00:00
Tveksamt om ja hade klarat 3kg morotskaka, sisst kroknade jag på 40 kanelbullar.
Postad 22 August 2014 - 06:09
Har skruvat loss projektort och tänkte rengöra den.
Några förslag på vad man kan använda? En kompis nämnde T-röd och en annan grön såpa. Bifogad fil(er)Postad 22 August 2014 - 18:38
Var lite förbannad och bad dom ta bort kontot, men mod förstod att jag var i lite affekt så han tog mig inte på orden och lät mig coola ner lite
Jag håller mig här och i fisketråden så bör jag väl klara mig ifrån att få semester igen antar jag Ultraljudstvätt dyker upp som första träff i hjärnkontoret. Postad 22 August 2014 - 18:43 Du råkar inte ha en hemma? Min är trasig Har för mig att vi har en på jobbet men jag är tveksam att jag får låna den Postad 23 August 2014 - 10:02
I ditt fall vore det najs
Jag vill bara få den ren visuellt, den ska stå som en prydnad (inga tanka på att få den rulla) 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |