Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#29501

Postad 20 September 2014 - 20:39

magnusson_85
  • magnusson_85
  • Beroende

  • 1219 inlägg
  • 0
Haha. Ja den subben! Jag tyckte mest att det såg ut som att strömkabeln skulle äta upp subben :D

Ska försöka lägga upp en bild, men sitter via appen på telefonen nu, och det verkar inte fungera, så fixar det om en liten stund :P

Atmos style ;)

Jag vet, den är inte lätt att hitta :D

Bifogad fil(er)



#29502

Postad 20 September 2014 - 20:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5655 inlägg
  • 2
Var inne i det rummet, la aldrig märke till den suben ens :D'

Fast funderade en kort stund på att ta Rotelsteget på andra bordet och springa ;)

Redigerat av genstruktur, 20 September 2014 - 20:41.


#29503

Postad 20 September 2014 - 20:40

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

  • 2085 inlägg
  • 0
Ump ump ump

#29504

Postad 20 September 2014 - 20:42

magnusson_85
  • magnusson_85
  • Beroende

  • 1219 inlägg
  • 0
Jag tror ärligt att den subben skulle få storstryk av Atmos :)

#29505

Postad 20 September 2014 - 20:43

MattiasBGD
  • MattiasBGD
  • Veteran

  • 2068 inlägg
  • 0
Opalen 5min promenad från park aveny.

Vi hann med mycket på en dag och då anlände jag ändå kl11 på arken.

Sitter med mobilen missade quote till genstrukturs inlägg...

Redigerat av MattiasBGD, 20 September 2014 - 20:45.


#29506

Postad 20 September 2014 - 20:44

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5655 inlägg
  • 0

Opalen 5min promenad från park aveny.

Vi hann med mycket på en dag och då anlände jag ändå kl11 på arken.


Ahh, vi orkade aldrig dit. Om jag är på humör kanske jag åker dit imorgon.

#29507

Postad 20 September 2014 - 20:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5655 inlägg
  • 0
Gick med i LTS i alla fall och fick hjälp med att plocka ut 4 gamla nummer på köpet också. Verkar vara intressanta tester i dem.


Kollade lite efter dig mattias och magnusson också, men såg er aldrig.

Redigerat av genstruktur, 20 September 2014 - 20:51.


#29508

Postad 20 September 2014 - 20:54

magnusson_85
  • magnusson_85
  • Beroende

  • 1219 inlägg
  • 0
Vi såg dig aldrig heller :P Men det va ju en del folk. Missade Adhoc1 också tyvärr, har va också där.

#29509

Postad 20 September 2014 - 20:58

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5655 inlägg
  • 0

Vi såg dig aldrig heller :P Men det va ju en del folk. Missade Adhoc1 också tyvärr, har va också där.


Jo så är det ju :). Adhoc skulle jag inte känna igen, aldrig träffat honom.

#29510

Postad 20 September 2014 - 21:03

magnusson_85
  • magnusson_85
  • Beroende

  • 1219 inlägg
  • 0

Jo så är det ju :). Adhoc skulle jag inte känna igen, aldrig träffat honom.


Man såg säkert flera forumfolk, men man vet ju inte hur alla ser ut :P

#29511

Postad 20 September 2014 - 21:35

Unregisteredd27f924d
  • Unregisteredd27f924d
  • Beroende

  • 1130 inlägg
  • 1
Dax för en tråd: så här ser jag ut....

#29512

Postad 20 September 2014 - 22:05

MattiasBGD
  • MattiasBGD
  • Veteran

  • 2068 inlägg
  • 0
Nä lite mystik ska vi väl ha :)

#29513

Postad 20 September 2014 - 22:22

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5655 inlägg
  • 0

Man såg säkert flera forumfolk, men man vet ju inte hur alla ser ut :P


Nej det är sant :).

#29514

Postad 21 September 2014 - 08:19

kalle12dussin
  • kalle12dussin
  • Beroende

  • 1456 inlägg
  • 0

Gick med i LTS i alla fall och fick hjälp med att plocka ut 4 gamla nummer på köpet också. Verkar vara intressanta tester i dem.


Kollade lite efter dig mattias och magnusson också, men såg er aldrig.

Jo och helt oberoende är dom med .

#29515

Postad 21 September 2014 - 09:18

MattiasBGD
  • MattiasBGD
  • Veteran

  • 2068 inlägg
  • 0
Jag har DIY abstinens!

#29516

Postad 21 September 2014 - 09:36

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

  • 758 inlägg
  • 0

Dax för en tråd: så här ser jag ut....

Ser ni en skallig Tuffa Viktor så ligger jag pyrt till. Dock närmare 400 mil från Göteborg just nu.

#29517

Postad 21 September 2014 - 10:39

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

  • 2085 inlägg
  • 0

Jag har DIY abstinens!


Du kan få bygga 3 topplådor åt mig.

#29518

Postad 21 September 2014 - 10:45

MattiasBGD
  • MattiasBGD
  • Veteran

  • 2068 inlägg
  • 0

Du kan få bygga 3 topplådor åt mig.


:) Jag väntar på att kompisen ska få det lite lugnare på jobbet just nu har dom haft fullt upp med att installera sin nya Homag CNC så det har blivit mycket övertid senaste veckorna så våra projekt har fått vänta.
Fräsprogrammen är i princip helt klara till golvaren vi ska bygga (ML-TL) bara lite fix med baksidan kvar.
Egentligen skulle vi börjat redan under semestern men det är ju som det är under semestertider mycket aktiviteter så hobbygrejerna fick vänta men 2-3månader är länge nu när jag sålt högtalarna jag hade hemma.


Fick ihop min sonosub med Dayton 15" när jag byggde borta i garaget iaf men där finns väldigt lite prylar till sånt.

Redigerat av MattiasBGD, 21 September 2014 - 10:47.


#29519

Postad 21 September 2014 - 11:02

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

  • 2085 inlägg
  • 0
Jag väntar också, på att kompisen ska bli klar med sin CNC-fräs. Vill inte fräsa 3st framsidor med oregelbundna elementsformer för hand.

#29520

Postad 21 September 2014 - 13:10

MattiasBGD
  • MattiasBGD
  • Veteran

  • 2068 inlägg
  • 0
Vad är det för något spännande som byggs?

#29521

Postad 21 September 2014 - 13:20

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

  • 758 inlägg
  • 0
Nu vet jag att frågan inte var riktad till mig, men här ska det byggas en sub till. Blir med ett Seas lroy i en sluten låda på ca 40 liter. Ska agera hjälpryttare till den jag har fram. Kommer drivas av hypex 4.0 el. 8.0. Om allt går som önskat så ska jag få den på plats innan årets slut.
Kommer dock byggas i garaget på handmaskiner, så det kommer få ta tid för att orka vara så nogrann som möjligt.

Det är mina höst planer :D

#29522

Postad 21 September 2014 - 13:23

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

  • 2085 inlägg
  • 0
Tre toppar (LCR eller kanske annan form på centern) med 5.25" Peerless HDS nomex och Vifa D26NC.

#29523

Postad 21 September 2014 - 13:29

MattiasBGD
  • MattiasBGD
  • Veteran

  • 2068 inlägg
  • 0

Nu vet jag att frågan inte var riktad till mig, men här ska det byggas en sub till. Blir med ett Seas lroy i en sluten låda på ca 40 liter. Ska agera hjälpryttare till den jag har fram. Kommer drivas av hypex 4.0 el. 8.0. Om allt går som önskat så ska jag få den på plats innan årets slut.
Kommer dock byggas i garaget på handmaskiner, så det kommer få ta tid för att orka vara så nogrann som möjligt.

Det är mina höst planer :D


Har börjat planera en sub åt en nära vän också eftersom hans Cerwin Vega CLS15 har dött han har jobbat mycket med PA i sina dagar och nöjer sig med att bara komma aningen djupare i en lite större låda för han prioriterar luftsparken före den riktigt djupa basen. Lutar starkt åt en AE TD15H alt. Sluten TD18H+ men jag tror 15" i portad 140liter ska fixa biffen :)

Tänkte just på inbyggnadssteg han kommer behöva högpassfilter vilket inte alla inbyggnadssteg samt delningsmöjlighet upp till minst 150hz eftersom han har CV vägghögtalare har har kikat på dessa alternativ.

ZachryDSW-500N 3000kr
Ställbart Subsonicfilter på 20, 35 eller 50Hz.
Steglöst variabelt delningsfilter mellan 30-200Hz med en branthet på 24dB

CSS
CSS PA500 199dollar
PA-500 sub woofer plate amplifier
New CSS PA500 Class D plate amplifier with switching power supply. Multiple input/output connections, switchable voltage, flat response with 20Hz subsonic filter and usual controls.

Canada's BASH 248dollar
Features: 50 to 150 Hz low-pass crossover, 0 degree or 180 degree phase, line level inputs, speaker level inputs, line outputs, master on/off switch, auto on.
Specifications: 500 watts RMS @ .5%THD into 4 ohm load. Signal to noise ratio 105 dB A-weighted, Dimensions: 12" W x 8" H x 3-1/2" D.
This amp is also available modified for a $15 additional charge.

Redigerat av MattiasBGD, 21 September 2014 - 13:30.


#29524

Postad 21 September 2014 - 14:14

MattiasBGD
  • MattiasBGD
  • Veteran

  • 2068 inlägg
  • 0

Tre toppar (LCR eller kanske annan form på centern) med 5.25" Peerless HDS nomex och Vifa D26NC.


HDS elementen skrivs det ju en del om blir säkert bra :)

Redigerat av MattiasBGD, 21 September 2014 - 14:15.


#29525

Postad 21 September 2014 - 14:34

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1158 inlägg
  • 1
Tack för bilderna från Göteborg........MattiasBGD. Bifogad fil  Nr 4.jpg   3.69K   0 Antal nerladdningar
Det är alltid trevligt att få en visuell uppfattning
av mässan.

#29526

Postad 21 September 2014 - 14:40

cobra-427
  • cobra-427
  • Beroende

  • 1158 inlägg
  • 0
Å Niklas F......Bifogad fil  KB100915 001.JPG   157.5K   1 Antal nerladdningar

#29527

Postad 21 September 2014 - 16:09

Cin3ma
  • Cin3ma
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0
Vad är detta för basar? :rolleyes:


https://www.youtube....h?v=36ugus7igcI

#29528

Postad 21 September 2014 - 16:22

Cin3ma
  • Cin3ma
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0

Tre toppar (LCR eller kanske annan form på centern) med 5.25" Peerless HDS nomex och Vifa D26NC.


Har kört med dessa 5,25" i mina gamla NHT Evolution M5, och om du har tänkt att spela riktigt starkt emellanåt så finns det bättre element, även delade vid 80hz så sätter elementet gränsen för tidigt.

#29529

Postad 21 September 2014 - 16:28

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

  • 2085 inlägg
  • 0

Har kört med dessa 5,25" i mina gamla NHT Evolution M5, och om du har tänkt att spela riktigt starkt emellanåt så finns det bättre element, även delade vid 80hz så sätter elementet gränsen för tidigt.


Jag spelar oftast inte så starkt, bor i hyreslägenhet nu. Men basarnas placering medger hög delning, kör 100Hz till KEF R100 i dagsläget.
Vill kunna dela brant ovanför topparnas egna avrullning.

#29530

Postad 21 September 2014 - 16:43

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

  • 758 inlägg
  • 0

Har börjat planera en sub åt en nära vän också eftersom hans Cerwin Vega CLS15 har dött han har jobbat mycket med PA i sina dagar och nöjer sig med att bara komma aningen djupare i en lite större låda för han prioriterar luftsparken före den riktigt djupa basen. Lutar starkt åt en AE TD15H alt. Sluten TD18H+ men jag tror 15" i portad 140liter ska fixa biffen :)

Tänkte just på inbyggnadssteg han kommer behöva högpassfilter vilket inte alla inbyggnadssteg samt delningsmöjlighet upp till minst 150hz eftersom han har CV vägghögtalare har har kikat på dessa alternativ.

ZachryDSW-500N 3000kr
Ställbart Subsonicfilter på 20, 35 eller 50Hz.
Steglöst variabelt delningsfilter mellan 30-200Hz med en branthet på 24dB

CSS
CSS PA500 199dollar
PA-500 sub woofer plate amplifier
New CSS PA500 Class D plate amplifier with switching power supply. Multiple input/output connections, switchable voltage, flat response with 20Hz subsonic filter and usual controls.

Canada's BASH 248dollar
Features: 50 to 150 Hz low-pass crossover, 0 degree or 180 degree phase, line level inputs, speaker level inputs, line outputs, master on/off switch, auto on.
Specifications: 500 watts RMS @ .5%THD into 4 ohm load. Signal to noise ratio 105 dB A-weighted, Dimensions: 12" W x 8" H x 3-1/2" D.
This amp is also available modified for a $15 additional charge.

Jag har Hypex 4.0 idag och är jättenöjd, vad jag förstått så behövs det mer kraft till slutenlåda där av att jag velar. Zachry provade jag när den kom med bytes mot Hypex,gillade den inte. På pappret bättre men saknade pondus och kontroll tyckte jag. De övriga har jag ingen koll på.
18" PA kan nog bli kul om det är vad man önskar, kan tycka att det är häftigt men jag gillar snabbare och mer musikaliska. Börjar bli gubbe tror jag


#29531

Postad 21 September 2014 - 16:45

Cin3ma
  • Cin3ma
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0

Jag spelar oftast inte så starkt, bor i hyreslägenhet nu. Men basarnas placering medger hög delning, kör 100Hz till KEF R100 i dagsläget.
Vill kunna dela brant ovanför topparnas egna avrullning.


Intressant! Hur tycker du att KEF R100 presterar de gånger du testat att spela starkt?

Och vad har du som bassystem?

Redigerat av Cin3ma, 21 September 2014 - 16:47.


#29532

Postad 21 September 2014 - 16:48

MattiasBGD
  • MattiasBGD
  • Veteran

  • 2068 inlägg
  • 0
AE är kända för att ha väldigt fina element så snabbhet och musikalitet har dom.

Redigerat av MattiasBGD, 21 September 2014 - 16:48.


#29533

Postad 21 September 2014 - 16:57

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

  • 2085 inlägg
  • 0

Intressant! Hur tycker du att KEF R100 presterar de gånger du testat att spela starkt?

Och vad har du som bassystem?


De funkar väldigt bra, trots att de förlorar mycket konarea till diskanten, delningen har ju en del med det att göra.
Jag kör 4st SLS10 i små lådor, pushpull (inte isobarik), Linkwitz transform och RB991 (RB993 till toppar).

#29534

Postad 21 September 2014 - 17:04

Cin3ma
  • Cin3ma
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0

De funkar väldigt bra, trots att de förlorar mycket konarea till diskanten, delningen har ju en del med det att göra.
Jag kör 4st SLS10 i små lådor, pushpull (inte isobarik), Linkwitz transform och RB991 (RB993 till toppar).


ok trevligt system du har, kör du även med center och surround eller enbart tvåkanal? sls10:or är trevliga element! har dock inte hört dessa element i en pushpull konstruktion.

Kef r200 kan ju du annars uppgradera till om behov eller liknande skulle uppstå, dessa högtalare gör allt som r100 gör fast lite bättre, sålänge man delar dom runt 80hz.

Redigerat av Cin3ma, 21 September 2014 - 17:08.


#29535

Postad 21 September 2014 - 17:14

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

  • 2085 inlägg
  • 0
KEF R300 menar du nog. Jag har kommit fram till att jag nog inte skulle tjäna så mycket på att ha dem, föredrar tvåvägare med så högt delade basar som jag har. Det finns som ingen vits att ha en trevägare då.

Jag kör 2.1 idag genom ett Nuforce AVP-18 försteg. Det finns en kanal över center på RB993, så R200C lockar lite, men blir att bygga Rifilou-projektet först.

#29536

Postad 21 September 2014 - 19:12

Cin3ma
  • Cin3ma
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0
Ja! givetvis menar jag R300.

Kul att höra att fler tycker om tvåvägare delat mot basar som agerar bra lite högre upp. Dock tycker jag att just R300 i detta fall har en mer potent återgivning i mellanregistret och en klart bättre soundstage gentemot R100. (Men det är ju en smaksak som allt) :)

Vad är Rifilou-projektet för något då?

#29537

Postad 21 September 2014 - 21:46

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

  • 4127 inlägg
  • 0

Jo så är det ju :). Adhoc skulle jag inte känna igen, aldrig träffat honom.


Inte många som lyckats fånga denna mystiska man på bild, men här är iaf en.

Postad bild

Å Niklas F...


Tackar :)

#29538

Postad 21 September 2014 - 21:50

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

  • 4127 inlägg
  • 0
Ligger Faktiskt nere?! :wacko:

"
General Error

SQL ERROR [ mysqli ]

Table './faktisktdb/phpbb3_sessions' is marked as crashed and should be repaired [145]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
"

#29539

Postad 21 September 2014 - 21:54

Unregistered31eb059f
  • Unregistered31eb059f
  • Veteran

  • 2085 inlägg
  • 0
Jag får samma fel på faktiskt, iaf förut när jag skulle länka till Rifilou-projektet, dvs Riri, Fifi et Loulou, Knatte Fnatte och Tjatte. De LCR jag ska bygga snart snart.

#29540

Postad 21 September 2014 - 21:56

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18233 inlägg
  • 0
Bara fräsen fixas

#29541

Postad 22 September 2014 - 01:21

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5655 inlägg
  • 0

Inte många som lyckats fånga denna mystiska man på bild, men här är iaf en.


:D

Ligger Faktiskt nere?! :wacko:

"
General Error

SQL ERROR [ mysqli ]

Table './faktisktdb/phpbb3_sessions' is marked as crashed and should be repaired [145]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
"


Fått samma meddelande hela kvällen, antar att det är så.

#29542

Postad 22 September 2014 - 10:24

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

  • 4127 inlägg
  • 0
Zooooooooom zoooooooooom ba!!
Postad bild
Postad bild

#29543

Postad 22 September 2014 - 13:13

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

  • 758 inlägg
  • 0

Zooooooooom zoooooooooom ba!!
Postad bild
Postad bild

Mycket nöjd med den, bra räckvidd. Fungerat klockrent, haft den i 3 till 4 månader.

#29544

Postad 22 September 2014 - 14:20

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

  • 4127 inlägg
  • 0
Skall försöka hitta mig en lite bättre plats för den, stod att den inte gillade metallprylar och den står precis brevid min center som är en enda stor metallbåge, har lite halvtaskig mottagning i andra sidan huset.

Hade ju vart så jäkla skönt att slippa extendern.

Redigerat av Evil Homer, 22 September 2014 - 14:27.


#29545

Postad 22 September 2014 - 16:00

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

  • 758 inlägg
  • 0
Bror ju på hur stort hus du kommer bo i men jag sitter ute på sommaren 15-20 m ifrån, inne står den mitt i huset så det blir aldrig mer än 10m

#29546

Postad 22 September 2014 - 19:16

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

  • 4127 inlägg
  • 0
Nu är det inte mer än 115kvm, men sen blir det lite större.
Skall försöka rodda fram en tp-kabel imorgon för att kunna flytta om routern, misstänker att det är murstocken som bråkar lite med mig med.

Nu sitter jag och fipplar med XBMC, den fick nästan aldrig några träffar då jag sökte på undertexter så jag tänkte uppdatera till senaste versionen men den ville inte ens starta, lätt blodsmak i munnen men efter ett par omstarter och installation av 13.1 istället så har det snurrat igång igen.

Skall se hur det var man la till filmerna nu igen, finns ju lite att välja på så att säga :D

Redigerat av Evil Homer, 22 September 2014 - 19:18.


#29547

Postad 22 September 2014 - 23:06

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

  • 9561 inlägg
  • 0

Nu är det inte mer än 115kvm, men sen blir det lite större.
Skall försöka rodda fram en tp-kabel imorgon för att kunna flytta om routern, misstänker att det är murstocken som bråkar lite med mig med.

Nu sitter jag och fipplar med XBMC, den fick nästan aldrig några träffar då jag sökte på undertexter så jag tänkte uppdatera till senaste versionen men den ville inte ens starta, lätt blodsmak i munnen men efter ett par omstarter och installation av 13.1 istället så har det snurrat igång igen.

Skall se hur det var man la till filmerna nu igen, finns ju lite att välja på så att säga :D


Du får ringa om du behöver hjälp. :lol:

#29548

Postad 23 September 2014 - 06:03

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

  • 758 inlägg
  • 0

Nu är det inte mer än 115kvm, men sen blir det lite större.
Skall försöka rodda fram en tp-kabel imorgon för att kunna flytta om routern, misstänker att det är murstocken som bråkar lite med mig med.

Nu sitter jag och fipplar med XBMC, den fick nästan aldrig några träffar då jag sökte på undertexter så jag tänkte uppdatera till senaste versionen men den ville inte ens starta, lätt blodsmak i munnen men efter ett par omstarter och installation av 13.1 istället så har det snurrat igång igen.

Skall se hur det var man la till filmerna nu igen, finns ju lite att välja på så att säga :D

Det låter ju som något stör. Min sitter på en gipsvägg 2.2 meter från golvet i rum på bottenvåningen. Har istortsätt bara installerat, fixat lösen ord och öppnat på för en nas så jag kommer åt den utifrån. Efter det har det fungerat, peppar peppar.
Tidigare routrar har blivit varma och man har fått starta om dem lite då och då , det har funkat även denna varma sommaren.
Lycka till Niklas

#29549

Postad 23 September 2014 - 08:25

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

  • 4127 inlägg
  • 0

Du får ringa om du behöver hjälp. :lol:


Skönt att veta att man har kunnig support om man behöver :D :D :D

Sitter just nu och kliar mig i skallen vad jag skall välja i XBMC för att komma åt filerna ifrån nasen, NFS SMB och så finns det något mer att välja på, sen så får jag lista ut vad det skall vara för öppningar i routern efter jag fått det klart för mig.

#29550

Postad 23 September 2014 - 08:27

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5338 inlägg
  • 0
Villket plugin för undertexter kör du, opensubtitles är default, undertexter.se måste installeras sen aktivt väljas när du söker en undertext. Sen beroende på hur filnamnet är skrivet kan du behöva söka manuellt.



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.