Men ärligt, hade du inte kunnat det utantill efter övandet - om det för effektens skull behövdes ett papper hade det kanske gått med ett blankt?
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 05 October 2014 - 10:09
Men ärligt, hade du inte kunnat det utantill efter övandet - om det för effektens skull behövdes ett papper hade det kanske gått med ett blankt?
Postad 05 October 2014 - 10:55
Jag hade haft samma skräck som du med att hålla ett tal så det var ju bra att det blev så lyckat
Postad 05 October 2014 - 18:20
MEN!
Vi vill ha bild eller film bevis
Annars så hände det aldrig
Postad 05 October 2014 - 20:44
Talet blev en total homerun!
Jag hade givetvis en del seriöst och känslosamt med i talet också, och det blev också bra.
Jag kunde tom det mesta utantill så pass bra att jag kunde improvisera ganska mycket.
Så det gick skitbra.
Det var dock både första och sista gången...
Jag känner igen mig själv en hel del där. Ville nog mest bara inflika att det är en vanesak. Första gången jag höll tal på ett bröllop var jag så nervös att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Nu, två miljoner bröllop senare, så VILL jag hålla tal, även om jag knappt känner brudparet i fråga.
Hur som helst, det var gôtt att höra att ditt tal blev bra. De brukar oftast bli rätt bra, om man känt brudgummen (eller bruden) ett tag, eftersom det tenderar att finnas en hel del anekdoter att dra upp.
Postad 05 October 2014 - 21:10
Fan va mäktigt!
Jag har 32 st av Auras 3-tummare.
Dom har ännu längre slaglängd. Skitroliga små element.
http://www.parts-exp...-8-ohm--296-258
Redigerat av Bakerman, 05 October 2014 - 21:10.
Postad 09 October 2014 - 10:48
Har sett att ni har pratat om hz och sånt, är det jätteviktigt att ha det?
Postad 09 October 2014 - 11:08
Du får allt anstränga dig lite mer än så.Jag tänkte på det här med subwoofers, är det något man måste ha?
Har sett att ni har pratat om hz och sånt, är det jätteviktigt att ha det?
Postad 09 October 2014 - 11:40
HZ är väl ungefär som HK i bilar, ju fler desto bättre. Så skippa subwooferJag tänkte på det här med subwoofers, är det något man måste ha?
Har sett att ni har pratat om hz och sånt, är det jätteviktigt att ha det?
Postad 09 October 2014 - 12:17
Du får allt anstränga dig lite mer än så.
Va, ne nu förstår jag ingenting
Redigerat av Evil Homer, 09 October 2014 - 12:34.
Postad 09 October 2014 - 20:34
Har läst runt på en massa forum + recensioner och det pratas bara gott om detta steg.
Redigerat av MattiasBGD, 09 October 2014 - 20:56.
Postad 09 October 2014 - 22:58
Jag tänkte på det här med subwoofers, är det något man måste ha?
Har sett att ni har pratat om hz och sånt, är det jätteviktigt att ha det?
Du får allt anstränga dig lite mer än så.
?
Postad 10 October 2014 - 00:01
Slog till på ett begagnat Crest CA9 är så ruskigt nyfiken på hur den kommer driva jämfört med inuke 6000.
Har läst runt på en massa forum + recensioner och det pratas bara gott om detta steg.
Den får du mer än gärna komma hit med o piska mina basar också
Postad 10 October 2014 - 04:12
Den får du mer än gärna komma hit med o piska mina basar också
Ja de kan jag göra är bara rädd att jag får skicka ett mail till ett visst företag efteråt när Crest får spö utav en karaoke preppad surroundmaskin.
Skulle nog vara mer intressant att mata dina Klipsch med Crest steget för dom är nog ganska undernärda med en Marantz reciver.
Redigerat av MattiasBGD, 10 October 2014 - 04:18.
Postad 10 October 2014 - 16:46
?
Brallson misstänkte nog att Evil Homer sysslade med dragrodd (eng trolling).
Redigerat av Unregistered31eb059f, 10 October 2014 - 16:49.
Postad 11 October 2014 - 19:10
Ja de kan jag göra är bara rädd att jag får skicka ett mail till ett visst företag efteråt när Crest får spö utav en karaoke preppad surroundmaskin.
Skulle nog vara mer intressant att mata dina Klipsch med Crest steget för dom är nog ganska undernärda med en Marantz reciver.
Haha... ja risken finns nog
Klipschen klarar nog lite till ja men frågan är om man vill spela så mkt högre än det jag gjorde när du var här sist med need for speed
Men det kan ju vara intressant ur andra aspekter (ljudkvalite/kontroll)
Redigerat av robert293, 11 October 2014 - 19:12.
Postad 11 October 2014 - 22:20
En bra rulle, såg den dock med lurar för att inte störa resten utav familjen. Men denna ska ses igen, tror nog att det finns tillräckligt med bas för att höja upplevelsen.
Skål gubbar!
Postad 12 October 2014 - 22:23
Postad 12 October 2014 - 22:41
Håll koll efter hus med stort garage :-POm man ska kolla runt efter hus med stort garage som man kan tänka sig bygga om till en hemmabio. Vad ska man hålla koll på?
Eller menar du riskkonstruktioner?
Postad 16 October 2014 - 18:07
Vred på fel ratt först och märkte en ökning i basen när ena fasen var vänd på en av subbarna trots att de står på varandra
Redigerat av Degpojken, 16 October 2014 - 18:09.
Postad 16 October 2014 - 18:10
När man delar 80hz i förstärkaren ska man vrida reglaget på subben till max då? eller försöka hitta 80hz (min ratt visar 0 och 150hz)
Max om du delar externt... vissa subbar har även ett bypassreglage för detta (typ Xover bypass) annars blir det kaka på kaka och en väldig dipp i delningen.
Redigerat av MattiasBGD, 16 October 2014 - 18:13.
Postad 16 October 2014 - 18:17
Är så sjukt nöjd med svsèrna att jag sitter med muspekarn på köpknappen på golvarna med! Ultra tower, blandade recensioner på dem men jag tror karaktären passar mig perfekt, gillar det feta USA soundet. Sen ser de rätt mäktiga ut
Postad 16 October 2014 - 19:39
Någon som vet var?
Skulle varit bra att ha paa på MHB...
Postad 16 October 2014 - 19:47
Postad 16 October 2014 - 22:02
Såg riktigt trevlig ut.
Googlade site:minhembio.com bakerman badrum
Postad 16 October 2014 - 22:17
Caol Ila 12 slinker just nu ner i min strupe, mumms!
Postad 17 October 2014 - 00:05
Haha ja de har en liten stackars hund man ser skymten av 1 gång
Var den liten menar jag?
Typ Jack Russel eller något sådant
Postad 17 October 2014 - 00:20
eller ute och går med dem
Postad 17 October 2014 - 00:27
Vet att de har extremt bra luktsinne iaf,
Redigerat av Unregistered2294, 17 October 2014 - 00:59.
Postad 17 October 2014 - 00:36
Ok, natti natti då
Redigerat av Unregistered2294, 17 October 2014 - 01:03.
Postad 17 October 2014 - 07:05
https://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=294522
Såg riktigt trevlig ut.
Googlade site:minhembio.com bakerman badrum
Tack. Såna där avancerade grejer kan ju inte jag...
Postad 17 October 2014 - 18:16
Då har du lärt dig något nytt idagTack. Såna där avancerade grejer kan ju inte jag...
Postad 17 October 2014 - 19:04
Tur att jag var så nyfiken på insidan satt en rejäl klump med damm vid varje fläkt, aldrig öppnad gissar jag.
Posten får en rejäl skopa för lång leveranstid (10dagar) och för att dom lät paketen ligga i grannkommun så jag fick åka 3mil dit 3mil hem för att hämta de när vi har postkontor där jag bor
Bifogad fil(er)
Postad 17 October 2014 - 19:18
Fläktbyte på G med?
Postad 17 October 2014 - 19:32
Hehe, det var inte mycket luftflöde in i flänsen där inte.
Fläktbyte på G med?
Förmodligen har inte kopplat in den ännu så då märks det nog om det väsnas
Postad 17 October 2014 - 19:42
Bifogad fil(er)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
67 bilder
99 filmer


Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?