Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Denon 3808CI *

587 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 27 October 2007 - 12:36

Unregistered63205c6f
  • Unregistered63205c6f
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Tjena

Jag är lite intresserad av fjärrkontrollen... Är den nått att ha? Kan man t.ex. lägga in macros och andra märken osv...

mvh carl

Postad 27 October 2007 - 17:53

andreas30
  • andreas30
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0
Ajjemän, det funkar fint.
Har programmerat fjärren så att den funkar till DVD, TV, Boxer , Proj o duk.

Postad 27 October 2007 - 18:32

Noobman
  • Noobman
  • Forumräv

• 635 inlägg
  • 0

Tjena

Jag är lite intresserad av fjärrkontrollen... Är den nått att ha? Kan man t.ex. lägga in macros och andra märken osv...

mvh carl

Hej.

Beror nog lite på vad du menar med "något att ha", Den kan tex. inte det minsta jämföras med bättre multifjärrar(typ pronto). Men om man inte är sjukligt besatt av kontroll så duger den finfint ;) . Angående frågan om den hanterar macros så är jag rätt säker på det, Eftersom A1XVA:s fjärr som är nästintill identisk (iallafall utseende mässigt) gjorde det.

Mvh.
Mats

Postad 29 October 2007 - 00:34

Unregistered63205c6f
  • Unregistered63205c6f
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Tjena

mvh carl

Hej.

Beror nog lite på vad du menar med "något att ha", Den kan tex. inte det minsta jämföras med bättre multifjärrar(typ pronto). Men om man inte är sjukligt besatt av kontroll så duger den finfint :) . Angående frågan om den hanterar macros så är jag rätt säker på det, Eftersom A1XVA:s fjärr som är nästintill identisk (iallafall utseende mässigt) gjorde det.

Mvh.
Mats

hej
tack för svaret! :P
Menade nog mest om man jämför den med Logitech harmony modeller typ 555 eller liknande.

Postad 29 October 2007 - 18:25

Unregisteredb8bcc3ae
  • Unregisteredb8bcc3ae
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Jag tycke den avancerade fjärren var lite väl krånglig. Programmerade snabbt upp min Harmony 885:a för att kunna lägga undan fjärrarna som kom med.

Postad 01 November 2007 - 23:25

Torim
  • Torim
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Ingen som kunde Tyska .....

Postad 02 November 2007 - 08:11

Torim
  • Torim
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Hej på er alla,

Var ikontakt med Happy CINEMA och fick ett dagsaktuellt pris.
Denon AVR 3808
1249.- Euro
Vilket ger följande:
1249 EUR ger dig 11342.42 SEK Vilket skall jämföras med HIFIklubbens 15998SEK.
Källa: FOREX

Nästan 5000:- i skillnad, now we talking !!!

Tänk om vi var 5 som köpte ... tror vi skulle kunna få ner priset mer ....
Någon som är intresserad ??

Hälsningar Patrik..

Redigerat av Torim, 02 November 2007 - 08:46.

Postad 02 November 2007 - 09:06

PEH61
  • PEH61
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
Har en fråga på denna 3808 som jag beställt. Kommer att mata in bild och ljud från Tvix 4100 via HDMI främst ut till projektor via HDMI men vill även kunna titta på tv som bara har komponentingång så frågan är går det köra ut bild ett snäpp ner HDMI - komponent?
//P-E

Postad 02 November 2007 - 09:36

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

Hej på er alla,

Var ikontakt med Happy CINEMA och fick ett dagsaktuellt pris.
Denon AVR 3808
1249.- Euro
Vilket ger följande:
1249 EUR ger dig 11342.42 SEK Vilket skall jämföras med HIFIklubbens 15998SEK.
Källa: FOREX

Nästan 5000:- i skillnad, now we talking !!!

Tänk om vi var 5 som köpte ... tror vi skulle kunna få ner priset mer ....
Någon som är intresserad ??

Hälsningar Patrik..

Låter ju grymt juh....

Jag kan tänka mig köpa den därifrån. Varför är butiken INTE listad på prisjakt undrar jag dock?

Postad 02 November 2007 - 09:48

Unregisteredb8bcc3ae
  • Unregisteredb8bcc3ae
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Det finns ett diagram över vilka utgångar som blir aktiva när man matar stärkaren med olika insignaler i manualen. Manualen finns att ladda ned på Denon:s amerikanska sida.

Postad 02 November 2007 - 10:37

PEH61
  • PEH61
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

Det finns ett diagram över vilka utgångar som blir aktiva när man matar stärkaren med olika insignaler i manualen. Manualen finns att ladda ned på Denon:s amerikanska sida.

Tack för det tipset det var precis vad jag ville ha
// P-E

Postad 02 November 2007 - 10:51

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Varför är butiken INTE listad på prisjakt undrar jag dock?

Det finns tusentals butiker som inte är listade, men det blir fler hela tiden ;)

Postad 02 November 2007 - 11:23

Torim
  • Torim
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
BRA då är vi två som kan tänka sig att köpa från dem!!
1: Torim
2: Shuriken
3:
4:
5:
Fler ?? När vi är 5st kontaktar jag dem igen ...

Gött Mos, Patrik ..

Redigerat av Torim, 02 November 2007 - 11:28.

Postad 02 November 2007 - 11:43

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Jag är intresserad helt klart. Borde vara rätt lätt att få kanske 10 st intresserade, då kan man säkert pressa till 11k inkl frakt.

3: Martin
4:
5:

Postad 02 November 2007 - 17:59

Shrimpii
  • Shrimpii
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Vilka garantier är det som gäller om man köper från tyskland? kan man få den reparerad här i sverige om olyckan skulle vara framme? Verkar ju väldigt intressant om man skulle kunna få den för ca 11K

Men martin, kommer du endast att köra 3808:an som försteg? Har för mig att du skaffade sherwood slutsteg nyligen?

Postad 02 November 2007 - 18:03

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Japp som försteg om det nu blir så att man köper en.

Postad 02 November 2007 - 19:40

Chris Ya
  • Chris Ya
  • Forumräv

• 665 inlägg
  • 0
Är också intresserad. Men vill veta hur det är med garantier och sånt.

Postad 02 November 2007 - 20:55

Prism
  • Prism
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
I`m in!
Tar dom kort betalning eller är betalning vid leverans som gäller?

4: Prism
5:

Redigerat av Prism, 02 November 2007 - 20:59.

Postad 02 November 2007 - 21:20

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0
Hmm, vänta lite pojkar!

Jag har faktiskt tittat på Marantz 8002 ... borde kunna få ner det till samma pris i Tyskland .. och den har TVÅ st hdmi-utgångar och dessutom är den THX-certifierad. Enda nackdelen jag sett är att den väger 2.5 kg mindre.

Ska vi inte försöka leta efter en sån istället. Jävligt OT,.. eller ändå inte.

Postad 02 November 2007 - 22:39

mattdigi
  • mattdigi
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Är också intresserad. Men vill veta hur det är med garantier och sånt.

Funderar själv på att hoppa på detta tåg men har inte bestämt mig. Hoppar inte på förrän jag är 100% säker på att det är den receiver jag uppgraderar till och att budgeten tillåter det :-) Marantz tilltalar inte mig ljudmässigt och därför lockar just Denon mest just nu. (smaksak som jag vet skiljer enormt)
Går man in och samköper så ska man vara 110% säker och inte "banga ur".

Kör en Denon DVD 2930 idag införskaffad via tyskland just på grund av priset och garantierna verkar vara samma men det man ska tänka på är att fraktkostnaden vid ev. problem tillkommer. Denon prylar skickas tillbaka men när det gäller min DVD som jag tyvärr har behövt skicka tillbaka en vända så skulle jag kunna skicka den fem gånger innan det lönar sig att handla i Sverige!

Så min erfarenhet hittills tyder på att skillnaden är för stor för att hålla sig till Sverige, om ni nu inte hittar en handlare som ger er den extra service som överväger denna kostnad. Själv har jag inte hittat någon sådan än.

Postad 03 November 2007 - 01:07

Torim
  • Torim
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

I`m in!

5:

Vet ej ännu .. skall kolla med dem när jag vet hur många som vill.
Eventuellt åker jag ner till Tyskland, passar på att köpa öl när jag ändå är där.
Jag bor i Göteborg ...

Häls. Patrik Torim

Postad 03 November 2007 - 01:37

Torim
  • Torim
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

I`m in!

5:

Vet ej ännu .. skall kolla med dem när jag vet hur många som vill.
Eventuellt åker jag ner till Tyskland, passar på att köpa öl när jag ändå är där.
Jag bor i Göteborg ...

Häls. Patrik Torim

Kollade deras hemsida vilken är på Tyska översatt med babelfish:
§ 7 terms of payment
§7.1 the payment takes place alternatively by vorkasse or cash on delivery. We reserve ourselves to exclude individual payment means.
§ we call 7,2 with selection of payment means vorkasse you our bank account in the confirmation of order. The invoice amount is to be transferred within 10 days to our account.
§ 7,3 coming you into delay of payment, then the purchase price is to be paid interest on during the delay at a value of 5% over the basis interest rate. We reserve ourselves to prove and make a higher damage caused by default valid.
§ is entitled to 7,6 a right for set-off to you only if your counterclaims were validly judicially determined or recognized in writing by us.
§ 7,7 you can only exercise a right of lien, as far as the requirements result from the same contractual relation.

Standard Garanti:
§ 11 transport damages
§ 11,1 goods with obvious transport damages delivered, then lodges a complaint you such errors please immediately with the zusteller, and takes up you please as fast as possible contact to us.
§ 11,2 we asks you in your own interest to examine the transmission with acceptance carefully for transport damages. If a damage is determined, then the receiver is obligated to lodge a complaint the damage immediately with the transport enterprise and to demand the exhibition of a written notice of loss. With damage, those when unpacking or with start-up to be only noticed (e.g. CD /DVD drawer blocked housing damage or damage to mechanical parts as - also with intact packing) call you us please and depend you on the instructions of our coworkers. Importantly: Do not send back under any circumstances obviously transport-damaged equipment without written notice of loss or other proof of the damage complaint at us. During disregard of these references the customer carries the risk that the asserting of the damage remains unsuccessful with the insurance with the transport enterprise and/or.

§ 12 guarantee
§ 12,1 the guarantee takes place according to the legal regulations. With all during the legal guarantee period lack arising from two years starting from supply you have the legal right to Nacherfuellung (after your choice: Lack removal or new supply) and - when being present the legal conditions - the legal rights to reduction or resignation as well as besides on payment of damages. They must grant altogether two rework attempts to us. If the kind of the Nacherfuellung wished by you is possible only with disproportionate costs, your requirement on the other kind of the Nacherfuellung is limited.
§ we do not take over 12,2 guarantee for damage and lack, which result to careless or incorrect servicing and maintenance from inappropriate use, operation and storage, from overstressing or inappropriate repair by an not authorized service partner.

Är ni bra på Tyska kolla:
http://www.luxusheim.../root/jump/agbs

Hälsn. Torim

Postad 03 November 2007 - 21:11

Prism
  • Prism
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
Torim
Nämnde dom något om att dom kan tänka sig att skicka utanför tyskland?

/Prism

Postad 03 November 2007 - 23:28

Torim
  • Torim
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Torim
Nämnde dom något om att dom kan tänka sig att skicka utanför tyskland?

/Prism

Har Inte frågat dom, men det tror jag inte är några problem!
I vilket fall som helst kan jag tänka mig att åka ner dit. Skall ner och köpa öl i Tyskland om ca: 1 månad och deras butik ligger bara 6 mil längre in i Tyskland, så det kommer nog att bli ett besök där!
Vill försöka få ner priset lite till bara .... Har bett om pris på 5st resp. 10st i en leverans ... får se om jag får svar på måndag. Hoppas han kan göra mer på priset!

Den som bor på vägen mellan Göteborg och Malmö kan få åka med ...

Hälsningar Patrik Torim
Ps. Åker jag ner kommer jag att ta enheterna till Göteborg.

Redigerat av Torim, 03 November 2007 - 23:30.

Postad 04 November 2007 - 00:57

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0
Ja det passar ju mig skitbra då jag bor i gbg iaf :)

Så ni tycker med andra ord inte att man ska köra på Marantzen då... två hdmi-utgångar är ju ändå ganska najs till 13-15k.

Fast äh, vafan, blir vi tillräckligt många för 3808 så är jag nog på. Efter att vi sammanställt listan kan vi väl alla gå genom detaljerna så att man känner att vi kan lita på personerna och processen involverad i köpet...

Mvh

Postad 04 November 2007 - 14:55

Shrimpii
  • Shrimpii
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
sätt gärna ett deadline datum för att anmäla sitt intresse. jag själv är intresserad, men känner att jag behöver mer info om hur garantiärenden tas om hand osv. Därför jag inte anmält mig ännu.

Postad 04 November 2007 - 14:58

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Jag ser det som en intresseanmälan, sen får vi se vart det leder.

Postad 04 November 2007 - 15:01

Shrimpii
  • Shrimpii
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Oki, om anmälan inte är bindande så är jag på ^^

Postad 04 November 2007 - 15:20

J-mannen
  • J-mannen
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Här är en till som är intresserad, bor också i Göteborg. Hade tänkt vänta till efter nyår, men är det så här mycket billigare så.

Postad 04 November 2007 - 15:48

Blixten_no1
  • Blixten_no1
  • Lärjunge

• 408 inlägg
  • 0
skriv upp mej oxå. bor iofs i stockholm. men de går nog att lösa på nått sätt.

Postad 04 November 2007 - 16:27

Torim
  • Torim
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Jag ser det som en intresseanmälan, sen får vi se vart det leder.

Håller med Martin, vi ser det som en intresseanmälan än så länge!
1.På måndag-tisdag får jag förhoppningsvis nya priser från dem hoppas jag, får se vad det blir på 5st resp. 10st enheter.
2.därefter kollar jag garanti, betalning, leveranser mm(Helst åker jag ner och träffar dem så man inte blir lurad).
3. Har vi tur blir det ett pris vi inte kan stå emot och det verkar som om 5 enheter är inga problem att få ihop intressenter för, kan vi sedan få ihop 10 som vill ha denna burk till super pris !!
4.Efter det blir det bindande anmälningar och en resa ner i slutet November eller början på December.

/Torim

Postad 04 November 2007 - 16:59

Shrimpii
  • Shrimpii
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Låter bra det där torim. Dags att uppdatera intresselistan då. Hoppas det här leder någon vart och att man kan få ett superpris :)

Så här ser listan ut just nu.
5: Shrimpii
6: J-mannen
7: Blixten_no1
8:

Redigerat av Shrimpii, 04 November 2007 - 17:00.

Postad 04 November 2007 - 17:11

Noobman
  • Noobman
  • Forumräv

• 635 inlägg
  • 0
Hej.

Börjar inte detta likna ett gruppköp?? Vill inte verka gnällig men är det inte bättre att öppna en separat tråd för detta. Dom senaste inläggen har faktiskt bara rört detta köp(Hoppas det går i lås), Och allvarligt talat så är det inte därför jag prenumererar på denna tråd :) .

Mvh.
Mats

Postad 04 November 2007 - 21:32

durand
  • durand
  • Lärjunge

• 272 inlägg
  • 0
Mycket intressant! Är helt klart intresserad, priset är minst sagt lockande ;)

Redigerat av durand, 04 November 2007 - 21:39.

Postad 05 November 2007 - 09:39

J-mannen
  • J-mannen
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Jag har en Yamaha förstärkare nu och har hela tiden tänkt uppgradera till en nyare Yamaha, men så blev det så att jag köpte Denon 1940 och då blev det ju plötsligt intressant att matcha med en Denon förstärkare. Med Yamahas förstärkare kan man ju köra 5.1 ljud med 2 extra effekthögtalare som man placerar lite högre upp på sidan av fronthögtalarna, funkar det på samma sätt med 3808? Eller står 7.1 för något helt annat? Att man kan köra med två subwoofers tar jag för givet, eller?

Postad 05 November 2007 - 13:07

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Du har inga effektkanaler som Yamaha använder sig av, du får köra 7.1 surround.

Postad bild

Subwoofers kan du köra med hur många som helst, det är precis som Yamaha men det finns fortfarande bara en baskanal. Själv kör jag med 4 st subwoofers.

Postad 05 November 2007 - 15:09

J-mannen
  • J-mannen
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Sorry för OT, men finns det filmer som är 7.1 eller är det samma princip som Yamahas fast tvärtom. Tycker nog själv att man har mer nytta av de två extra kanalerna framtill, eftersom det oftast händer mer i frontarna, bakgrundsmusik t ex. Dessutom är jag inte så intresserad av att dra om alla högtalarkablar och borra ännu fler hål i väggen. Jag drar nog tillbaka min intresseanmälan om gruppköp.

Postad 06 November 2007 - 10:57

Haen
  • Haen
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Jag antar att det finns flera som läser denna tråd som verkligen har en 3808...
Min fråga är hur det gått för er med nätverkskopplingen? Jag har problem med att den "låser" hela nätet ut mot internet. Jag har mitt nät kopplat via en Netgear 614 router. Fösta gången jag försökte så rapporterade Denonen ett IP nummer som inte finns i mitt nät..vid ett senare försök fick jag ett ip som verkade korrekt, men hade ändå kvar samma problem, att ingen av mina andra datorer på nätet kommer ut mot Internet. Det gick inte ens att komma in i routerns setup.?
Någon som känner igen problemet?

För övrigt är jag nöjd. Har förvisso bara haft den i en vecka men övriga funktioner verkar helt OK.

Haen

Postad 06 November 2007 - 20:16

Kettricken
  • Kettricken
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Jag är oxo intresserda. Uppdaterar listan.

8: Kettricken

Om vi blir så här många kanske det är läge för Torim att försöka få prisförslag från flera leverantörer, även svenska?

Postad 06 November 2007 - 21:20

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

Om vi blir så här många kanske det är läge för Torim att försöka få prisförslag från flera leverantörer, även svenska?

Finns ju bara en svensk återförsäljare till Denon 3808. Vilket suger.

"Hej Hifi-klubben!

Vi är snart tio stycken (snygga och snälla) hembionördar som undrar ifall vi kan få multiorder-rabatt hos er? Vi hade tänkt oss någonting i banorna runt 12,000 svenska riksdaler."

Hifi-klubbens (troliga) svar: http://vet.hut.nu/?id=12

B)

OBS! På skämt.... mitt eget påhitt.

Postad 06 November 2007 - 21:24

Unregistered28144
  • Unregistered28144
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

Jag anmäler också mitt intresse. Det kan vara kul att se vad priset kan bli.

Postad 06 November 2007 - 22:05

Torim
  • Torim
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Torim här igen ....
Har ännu inte fått svar från dem ... hoppas de återkommer i morgon.
Har även tagit kontakt med ett par andra ... återkommer inom kort..
Är det någon som skulle vilja prova Hifiklubben? Säg att vi är 10st i ett multiköp och att man kan få loss dem från Europa till ett ca pris på 11 000:- och fråga dem vilket pris de kan ge oss.

hat gött så länge..

Redigerat av Torim, 06 November 2007 - 22:08.

Postad 06 November 2007 - 22:37

Noobman
  • Noobman
  • Forumräv

• 635 inlägg
  • 0
*host*

Postad 07 November 2007 - 09:08

Torim
  • Torim
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Sorry, är ny på det här, kan ni hjälpa mig??

La upp "Denon AVR-3808 Gruppköp" hoppas den funkar ...
Kan man flytta alla inlägg ang. "gruppköp" dit?

/Torim

Redigerat av Torim, 07 November 2007 - 11:52.

Postad 07 November 2007 - 13:45

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Ska överväga ett ev köp B)

Postad 10 November 2007 - 11:47

Unregisteredb8bcc3ae
  • Unregisteredb8bcc3ae
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Hur fungerar det om man skickar in multikanals PCM ljud i förstärkaren? Kommer förstärkarens inställningar för channel levels, speaker distance mm användas eller fungerar det som med analog multikanalsingång att det är DVD-spelaren som fixar allt?

Postad 12 November 2007 - 10:25

Hamilton
  • Hamilton
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Kom nyss hem från elektronik-shoppingcentret här i Singapore med en 3808 och en DVD-1940 som jag fick till det ganska lagom kombo-priset 10004kr! ;)

Nu kliar det i fingrarna att börja testa grejerna med kompisens Panna 50PV600 och div mindre surroundhögtalare för att se så allt funkar innan de ska paketeras säkert och skyddat i resväskan för färden hemåt om några dar! :blink:

Postad 12 November 2007 - 10:36

plasmaplytet
  • plasmaplytet
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Fråga? Rent bildmässigt tror ni denonen är bättre än Pioneers värsting på Blu ray?

Postad 12 November 2007 - 14:32

Hamilton
  • Hamilton
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Hur gör man för att köra Audyssey auto-setup om jag har frontarna kopplade via Pre-Out?

Postad 12 November 2007 - 14:35

PEF
  • PEF
  • Lärjunge

• 301 inlägg
  • 0

Hur gör man för att köra Audyssey auto-setup om jag har frontarna kopplade via Pre-Out?

Det skall inte spela någon som helst roll... Audyssey ligger i förstegsdelen och därför är val av slutsteg utan betydelse. Internt eller externt.

Koppla in systemet och placera ut högtalarna som du vill ha det och kör Audyssey sedan fixar Denon resten.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.