Red Dead Redemption
573 svar till detta ämne
Postad 23 May 2010 - 11:31
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Tänkte mer att sommaren är här och då sitter majoriteten inte lika mkt vid konsolen, varesig det är dag eller kväll. Eller vad det bara jag som satt med en kall i handen och njöt av första varma kvällen? 
Enda nackdelen med att släppa ett spel den här tiden på året. :/
Äsch, här på Irland har det varit varmt flera kvällar redan Get used to it så kan ni fortsätta spela sen.
Postad 23 May 2010 - 11:45
jayreso
-
jayreso
-
Beroende
-
-
1115 inlägg
Ojdå... Skjut din åsna och vissla efter hästen Du har ju inte direkt något att förlora. Körde Private Free Room här och War Horse kom när jag visslade.
Eller så kan man rida nedför en slänt så att hästen tappar fästet och halkar. När den kommer till botten kan det hända att den faller och dör, det gjorde min en gång.
Postad 23 May 2010 - 12:20
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Köpte häst, av misstag då jag bara skulle kolla info men tryckte fel. Blev den dyra Kentucky Saddler för 1500. Det som är bra med köpt häst är att om den dör eller försvinner så går man bara in på inventory och trycker på ägarbeviset så vips har man den igen. Inte speciellt realistiskt men rätt skönt.
Postad 23 May 2010 - 12:29
lenko
-
lenko
-
Lärjunge
-
-
290 inlägg
Kan man inte se vilken sorts häst man har på något sätt? Allt typ spec?
För jag vet inte om jag fick war horse direkt eftersom jag fixade med koden och det där. Vill dock helst inte ha den från början..
Postad 23 May 2010 - 14:37
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Äsch, här på Irland har det varit varmt flera kvällar redan Get used to it så kan ni fortsätta spela sen.
Här i Sverige har det varit närmare 30 grader hela veckan. ###### tropisk åska och allt.
Postad 23 May 2010 - 14:44
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Ojdå... Skjut din åsna och vissla efter hästen Du har ju inte direkt något att förlora. Körde Private Free Room här och War Horse kom när jag visslade.
Åsnan blev tidigt utbytt mot en skabbig häst, och sen igen mot en något finare häst som var mörkbrun. Den duger ju helt klart men War Horse är ju klart att föredra. Ingen på min friendslista spelar detta sent en lördagskväll. 
Har de ett liv utanför spelandet eller? 
Lundakarneavalen ju  Sen efteråt orkade jag inte spela. Vad gjorde du i fredags då?  ikväll kan vi väl spela iaf?
Postad 23 May 2010 - 14:48
jayreso
-
jayreso
-
Beroende
-
-
1115 inlägg
Köpte häst, av misstag då jag bara skulle kolla info men tryckte fel. Blev den dyra Kentucky Saddler för 1500. Det som är bra med köpt häst är att om den dör eller försvinner så går man bara in på inventory och trycker på ägarbeviset så vips har man den igen. Inte speciellt realistiskt men rätt skönt.
Hur funkar det med War Horse egentligen? Kan de som inte har tillgång till LE köpa den, eller är den exklusiv? För jag tycker det känns lite fusk att ha det ägarbeviset redan från början och kunna aktivera den redan vid start. Om den är exklusiv så kunde de väl gjort den tillgänglig via nån säljare i spelet kan jag tycka, ungefär som de gjort med Deadly Assassin Outfit. Man förlorar ju liksom hela uppgraderingskedjan och sparandet till en ny fin häst.
Postad 23 May 2010 - 14:52
salllle
-
salllle
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Ja står o vevar ut kulor me min gatling gun o andra gången de kommer in en häst o vagn så hänger sig spelet.
Fan de har hänt 3 gånger nu o sen gav ja upp skiten. Någon mer?
Så ###### bittert
Postad 23 May 2010 - 16:21
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Ja står o vevar ut kulor me min gatling gun o andra gången de kommer in en häst o vagn så hänger sig spelet. Fan de har hänt 3 gånger nu o sen gav ja upp skiten. Någon mer? Så ###### bittert
Testa installera spelet på hårddisken om du inte gjort, isånnafall ta bort den och försök igen. Kanske e nåt fel på skivan så den inte klarar att ladda nåt.
Postad 23 May 2010 - 17:56
Hitman TheSwede
-
Hitman TheSwede
-
Forumräv
-
-
561 inlägg
Tänkte mer att sommaren är här och då sitter majoriteten inte lika mkt vid konsolen, varesig det är dag eller kväll. Eller vad det bara jag som satt med en kall i handen och njöt av första varma kvällen? 
Enda nackdelen med att släppa ett spel den här tiden på året. :/
Risken är ju att när det är dax att gå in å börja spela igen kommer det nya spel. Hösten måste vara det bästa att släppa spel.
Postad 23 May 2010 - 18:13
salllle
-
salllle
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Testa installera spelet på hårddisken om du inte gjort, isånnafall ta bort den och försök igen. Kanske e nåt fel på skivan så den inte klarar att ladda nåt.
La spelet på hårddisken o vips så gick d. Tack så mycke
Postad 23 May 2010 - 19:53
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Ursäkta mina skeptiska inlägg vid nya spelsläpp, men här kommer ett till: Jag har fått för mig att den friheten såna här spel erbjuder är av ondo för mig, jag blir rastlös. Jag hade tex Fallout 3 och stod ut en vecka innan det såldes, jag har inte testat GTA4, men tyckte det verkade vara för mycket gimmicks som att går på strip klubb och likn.
Jag känner ju igen folk från MW2 i den här tråden och det känns tryggt och Terminated sa att det här spelet var nåt annat än andra sandlåde spel. Vad säger ni, om man inte pallade Fallout 3 (olika spel, jag vet, men det är det närmaste jag har spelat, kommer jag gilla RDR? Multiplayer är nog viktigast för mig.
tack!
Postad 23 May 2010 - 20:08
sinnes
-
sinnes
-
Veteran
-
-
2237 inlägg
Blir köp av detta spel när löningen dimper ner på tisdag =)
Postad 23 May 2010 - 20:17
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
Blir köp av detta spel när löningen dimper ner på tisdag =)
+1
Postad 23 May 2010 - 20:45
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Är det flera som väntar på spelet från webhallen? Jag menar vi som förhandsbokade.
Postad 23 May 2010 - 21:48
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1812 inlägg
Vad säger ni, om man inte pallade Fallout 3 (olika spel, jag vet, men det är det närmaste jag har spelat, kommer jag gilla RDR? Multiplayer är nog viktigast för mig.
Det sköna med RDR är att du inte behöver tänka på levels, stats och sånt utan det är bara att spela på  Jag gillar Fallout 3, men just att behöva planera hur man levlar och lägger skills blev mest jobbigt i längden. I RDR så levlar (i multiplayer) du istället upp för att få tillgång till nya vapen, bättre häst etc. Det finns inga HP eller stats på gubben i sig att tänka på. Att ta sig runt på hästen känns också smidigt och ofta ett nöje i sig. Sedan att det händer random events på vägen ger bara spelet ännu en dimension. Helt klart det bästa sandbox-spelet jag spelat hittills. Har inte spenderat så mycket tid i multiplayer bortsett från "Free roam".
Postad 23 May 2010 - 23:03
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Det sköna med RDR är att du inte behöver tänka på levels, stats och sånt utan det är bara att spela på Jag gillar Fallout 3, men just att behöva planera hur man levlar och lägger skills blev mest jobbigt i längden. I RDR så levlar (i multiplayer) du istället upp för att få tillgång till nya vapen, bättre häst etc. Det finns inga HP eller stats på gubben i sig att tänka på.
Att ta sig runt på hästen känns också smidigt och ofta ett nöje i sig. Sedan att det händer random events på vägen ger bara spelet ännu en dimension.
Helt klart det bästa sandbox-spelet jag spelat hittills.
Har inte spenderat så mycket tid i multiplayer bortsett från "Free roam".
Tack! Man kanske ska köpa liret då.
Postad 23 May 2010 - 23:26
ryst
-
ryst
-
Forumräv
-
-
908 inlägg
Fantastiskt spel, missade 2 utgångar i helgen pga att man satt famför skärmen och knäppte banditer
Npgon som lyckats få ihop ett posse?
Postad 24 May 2010 - 00:33
TerMinAteD
-
TerMinAteD
-
Lärjunge
-
-
411 inlägg
Är det flera som väntar på spelet från webhallen? Jag menar vi som förhandsbokade.
Jag bokade mitt på webhallen. Men eftersom att jag bor nära butiken de har i Göteborg så valde jag "betala i butik" när jag bokade. Då lägger de undan ett ex när de kommer ut och så är det bara att gå dit och hämta det på releasedagen. Då slipper man det som du verkar råkat ut för. Tråkigt dock att du inte fått det ännu
Postad 24 May 2010 - 08:26
Unregistered03303df7
-
Unregistered03303df7
-
Forumräv
-
-
640 inlägg
Jag väntar från Discshop
Postad 24 May 2010 - 09:42
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5772 inlägg
Jag fick mitt i Fredags från Webhallen trots att jag bara beställde en vecka innan release. Kanske har att göra om man är guldmedlem eller ej ?
Spelet är så otroligt vackert!
Fattar inte hur dom kan lyckas kräma så mycket grafiska detaljer ur 360n, inte många PC spel som mäter sig med detta.
Postad 24 May 2010 - 09:56
helben
-
helben
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Jag fick mitt från webhallen på releasedagen. jag hade nog tur för jag bokade dagen innan  . Hoppas du får ditt snart iallafall.
Postad 24 May 2010 - 10:55
jayreso
-
jayreso
-
Beroende
-
-
1115 inlägg
Jag fick mitt från webhallen på releasedagen. jag hade nog tur för jag bokade dagen innan . Hoppas du får ditt snart iallafall.
De kanske kör med "sist in, först ut"?
Postad 24 May 2010 - 11:09
helben
-
helben
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
De kanske kör med "sist in, först ut"? 
haha, kanske det
Postad 24 May 2010 - 11:58
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1812 inlägg
Fattar inte hur dom kan lyckas kräma så mycket grafiska detaljer ur 360n, inte många PC spel som mäter sig med detta.
Kan bara hålla med. Inte dåligt för en nära 5 år gammal konsol. Njuter av att bara rida omkring och hjälpa folk jag passerar
Postad 24 May 2010 - 14:14
kottich
-
kottich
-
Användare
-
-
241 inlägg
Kan bara hålla med. Inte dåligt för en nära 5 år gammal konsol. Njuter av att bara rida omkring och hjälpa folk jag passerar 
Kanske skjuter du ett och annat djur också? Jag älskar jaktdelen, nu gäller det bara att hitta lite större djur! Blev överfallen av en Puma första halvtimmen jag spelade, sen dess har jag inte sett röken av dem. Har varit på väg att utforska mer av landskapet men har alltid fastnat på vägen, antigen genom ett sido-uppdrag eller en slaktfest på traktens djur. Älskar det här spelet!
Postad 24 May 2010 - 14:44
ryst
-
ryst
-
Forumräv
-
-
908 inlägg
mmm döda djur är roligt 
Något tips på vapen för att sänka en björn med ETT skott?
Postad 24 May 2010 - 15:03
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Jaga djur är ju sådär roligt i singleplayer. Leta präriehundar liksom?
Dock, vi hade rätt skoj i Free Roam. Vart på ett ställe där det var fullt med vargar, pumor och björnar. Skönt när man stannar upp för att kolla en grej på kartan/statistiken och man hör 8 snabba skott från en highpowered pistol, vänder sig om och precis bakom där man stod ligger där en död grizzly som tänkt äta upp en som en mumsbit.
Fast det är för mycket plocka blommor i spelet. Blommorna är nästan lika irriterande som duvorna i GTAIV.
Och inte nog med det; Free Roam hade behövt lasso funktionaliteten. Även om det hade nog missbrukats i vår posse där ens häst, mitt i full gallop, kan falla ihop under en efter ett skott i huvudet från nån uttråkad banditvän.
Postad 24 May 2010 - 15:12
Unregisteredff20a4e9
-
Unregisteredff20a4e9
-
Forumräv
-
-
767 inlägg
Satte kaffet i halsen igår när jag såg reklam på tv för spelet. Har väntat länge på detta men trodde det skulle komma först till hösten. Så nu har jag beställt från webhallen, hoppas det dyker upp redan imorgon... lade beställningen kl 14 idag...
Postad 24 May 2010 - 17:14
kottich
-
kottich
-
Användare
-
-
241 inlägg
Kör bara singleplayer, men man kanske skulle skaffa sig en ny (och obannad) box så man kan lira live. Freeroam verkar underhållande, även om man gärna sett stöd för fler spelare samtidigt.
Postad 24 May 2010 - 18:00
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jaga djur är ju sådär roligt i singleplayer. Leta präriehundar liksom?
Dock, vi hade rätt skoj i Free Roam. Vart på ett ställe där det var fullt med vargar, pumor och björnar. Skönt när man stannar upp för att kolla en grej på kartan/statistiken och man hör 8 snabba skott från en highpowered pistol, vänder sig om och precis bakom där man stod ligger där en död grizzly som tänkt äta upp en som en mumsbit. 
Fast det är för mycket plocka blommor i spelet. Blommorna är nästan lika irriterande som duvorna i GTAIV.
Och inte nog med det; Free Roam hade behövt lasso funktionaliteten. Även om det hade nog missbrukats i vår posse där ens häst, mitt i full gallop, kan falla ihop under en efter ett skott i huvudet från nån uttråkad banditvän.
You know it baby!  Riktigt mysigt där uppe i kalla skogen dock, med alla björnar och sånt, måste dock hitta älgar nånstans också!
Postad 24 May 2010 - 19:07
JollyJumper
-
JollyJumper
-
Användare
-
-
144 inlägg
Har köpt detta lir Limited Edition men jag har fan ingen Guld revolver. Hittar man den någonstans eller ska man ha den direkt från början? # Edit Fixat
Redigerat av JollyJumper, 24 May 2010 - 19:15.
Postad 24 May 2010 - 19:26
Black Ice
-
Black Ice
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Du måste skriva in den medföljande koden i startmenyn. Koden står på ett bland medföljande i fodralet.
#Såg att du fixat det nu
Redigerat av Black Ice, 24 May 2010 - 19:27.
Postad 24 May 2010 - 22:08
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Red Dead Redemption Original Soundtrack Now Available on iTunes Composed by critically acclaimed composers Bill Elm and Woody Jackson, Red Dead’s lush and dynamic score captures the haunting sound of the dying American West and Mexico at the turn of the century. Filled with sweeping strings, martial timpani, and piercing horns, this music was performed on authentic instruments of the period, and evolves as you pass through each of the game’s three huge territories. Produced by David Holmes, the soundtrack album brings the sounds of the game in a compelling stand-alone album format with 15 instrumental tracks as well as 4 exclusive tracks from contemporary artists Jamie Lidell, Jose Gonzalez, Ashtar Command and William Elliot Whitmore. The soundtrack is now available on the iTunes Store in the US, Canada, Europe and other territories worldwide. Also available on Amazon, Zune, eMusic and other leading digital music stores.
Postad 25 May 2010 - 05:12
Unregistered1b562105
-
Unregistered1b562105
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Bara jag som blev besviken på hur lätt SP var, och hur storyn slutade? :/
Postad 25 May 2010 - 08:51
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5772 inlägg
Bara jag som blev besviken på hur lätt SP var, och hur storyn slutade? :/
Hur lång är speltiden ? Jag har spelat ca 3 timmar och har klarat 10 uppdrag, jag gillar inte att rusha igenom ett spel som detta. Spelet känns mycket lättare än GTA där man får göra om vissa uppdrag 10 tals gånger. Hittills har jag bara dött av ren klantighet.
Postad 25 May 2010 - 09:02
ljungberg_sthlm
-
ljungberg_sthlm
-
Användare
-
-
170 inlägg
Har spelat igenom ca 54% av spelet på några dagar. Spelet känns genomtänkt och jag tycker Rockstar Games har klivit ett par snäpp till upp jämte GTA serien. Stämningsfull grafik speciellt nattetid med stjärnorna. Mycket bra ljud i spelet.
Det där med kod att skriva in i början skall jag prova också. Köpte limited edition men har inte gjort detta. Vet dock inte om det kommer att påverka det man spelat hittills.
Postad 25 May 2010 - 09:16
Unregistered1b562105
-
Unregistered1b562105
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Hur lång är speltiden ? Jag har spelat ca 3 timmar och har klarat 10 uppdrag, jag gillar inte att rusha igenom ett spel som detta. Spelet känns mycket lättare än GTA där man får göra om vissa uppdrag 10 tals gånger. Hittills har jag bara dött av ren klantighet.
Jag har inte heller direkt rushat igenom, bara spelat som vanligt. Jag har under 30h vet jag iaf.
Postad 25 May 2010 - 10:27
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1812 inlägg
Jag har inte heller direkt rushat igenom, bara spelat som vanligt. Jag har under 30h vet jag iaf.
Själv har jag runt 10h speltid och 20% avklarat. Har ägnat mycket tid åt bisysslor istället för själv storyn. Däremot är det lätt att man dras in i storyn och gör 4-5 missions på raken. Håller med om att spelet känns betydligt lättare än GTA. Men detta ser jag bara som en fördel. Sedan går det ju att spela om missions för att jaga guldmedaljer
Postad 25 May 2010 - 10:54
lenko
-
lenko
-
Lärjunge
-
-
290 inlägg
Tråkigt att du är besviken på slutet, det är ju jätte kul för oss som inte klarat spelet än att veta!!!!
Är blommorna collectable som duvorna i GTA eller? Vill ju veta hur många man har kvar att plocka av varje..
Postad 25 May 2010 - 11:44
kottich
-
kottich
-
Användare
-
-
241 inlägg
Det här är ju ett spel som man ska spela länge! Har inte gjort så mycket av storyn ännu utan gör lite det som faller en in. (vet att jag kommer sluta spela när storyn är slut) Men storyn är alltid där när man blir trött på att driva omkring, precis som det ska vara! Jag tycker att spelet har en grymt bra balans mellan fritt spel och story.
Duvorna i GTA är det största irritationsmomentet någonsin, förutom när man dog i slutet av ett svårt uppdrag och fick köra om allt igen. Tycker RDR är bättre på det, då man ändå får nånting för att samla blommor. Men just allt samlande i spel kan kännas drygt då man gärna ser att man klarat mer än 60% när storyn är slut. Orkar oftast inte samla på en massa onödigt, som tyvärr verkar vara standard i de flesta sandlåde-spel.
Postad 25 May 2010 - 12:04
ryst
-
ryst
-
Forumräv
-
-
908 inlägg
Tråkigt att du är besviken på slutet, det är ju jätte kul för oss som inte klarat spelet än att veta!!!!
Är blommorna collectable som duvorna i GTA eller? Vill ju veta hur många man har kvar att plocka av varje..
Nej, de är mer som utmaningar för att stiga i level. Typ Level1 samla 10 maskrosor Level 2 samla 10 rosor men dessa räknas först du är klar med level 1 (Man kan dock plocka och sälja dessa innan level 1 är klar). Samma gäller för djur o.s.v. Titta under "journal" vad som gäller för stunden.
Postad 25 May 2010 - 12:30
sczcz
-
sczcz
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Så har man då stött på sin första bug. När jag ska starta det andra uppdraget med Irish så hoppar jag på min häst efter mellansekvensen/cutscenen och väntar på att spelet ska tala om vart jag ska rida någonstans. Tyvärr så kommer jag aldrig dit eftersom Irish står still och väntar på en häst...som inte finns. Det är nämligen helt öde runt omkring. Den enda lösningen jag ser är att galoppera ihjäl Irish (det går inte att skjuta honom) ett antal gånger och sedan välja "skip mission/checkpoint".
Lite småglitchar kan man leva med (kan ibland göra spelet roligare, se "donkey woman" på youtube) men sådana här "gamebreakers" bör dom fixa rätt omgående.
Gillar annars spelet väldigt mycket!
Postad 25 May 2010 - 12:50
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Hjälpa, du menar SKJUTA?
Postad 25 May 2010 - 12:51
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Det här är ju ett spel som man ska spela länge! Har inte gjort så mycket av storyn ännu utan gör lite det som faller en in. (vet att jag kommer sluta spela när storyn är slut) Men storyn är alltid där när man blir trött på att driva omkring, precis som det ska vara! Jag tycker att spelet har en grymt bra balans mellan fritt spel och story.
Håller helt med här. Jag brukar också tappat intresset när storyn är slut även fast man kan fortsätta sandboxa på precis samma sätt som 5 minuter innan slutscenen. Lite konstigt egentligen, men så är det. Det enda som kan få mig att fortsätta är i sånt fall rimligt svåra achievements som man kan ha som små mål i spelandet. Spelet är grymt bra, har spelat kanske 4-5 timmar hittills. Men jag reagerar lite på en sak när det händer. När det kommer galningar på häst efter en ibland. Brukar ju komma i ett gäng om tre pers som är galna och skjuter på en hela tiden.. Alltså dom rider så ###### fort när dom kommer! Finns inte en suck att hinna sikta utan dead eye för då är man fan rökt alltså. Tycker det känns väldigt överdrivet och förstår inte riktigt varför det ska vara så, förutom för att öka svårighetsgraden kanske och tvinga mig använda dead eye. Det är inte irriterande för att det är svårt för man ser ju på kartan när dom kommer sen är det bara gå in i dead eye och plocka dom på avstånd innan dom omringat en. Men det är mer en onödig grej. Det ser fult ut och känns konstigt. Nån annan som tycker så?
Redigerat av SejLax, 25 May 2010 - 13:12.
Postad 25 May 2010 - 12:57
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Nån som känner för att dra ihop en åtta-manna posse? Tänkte att det är nu man har chans att få ihop tillräckligt för Posse Up! achievementen.
Skadar ju inte heller om vi sen går ut och rockar på 'riktiga' Live.
Jag kommer att vara på 2200 ikväll. Förhoppningsvis tidigare. DonPidgeon är min gamertag om ni vill vara med...
Postad 25 May 2010 - 13:22
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Nån som känner för att dra ihop en åtta-manna posse? Tänkte att det är nu man har chans att få ihop tillräckligt för Posse Up! achievementen. 
Skadar ju inte heller om vi sen går ut och rockar på 'riktiga' Live. 
Jag kommer att vara på 2200 ikväll. Förhoppningsvis tidigare. DonPidgeon är min gamertag om ni vill vara med...
Bra initiativ. Jag är gärna med som en av de åtta.  Gamertag Skitarsle.
Postad 25 May 2010 - 15:36
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jag också!
Jag har nog båda er så vi hörs däromkring, tror nog typ Allancito och nån mer kan vara på då också, am I right?
Postad 25 May 2010 - 16:20
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Kan säkert också vara med på lite posse.
Postad 25 May 2010 - 16:32
jayreso
-
jayreso
-
Beroende
-
-
1115 inlägg
Kan bara instämma i att det är lätt att tappa sugen när man är klar med de storyrelaterade uppdragen. Men det är ju iaf ingen svårighet att dra ut på det i RDR. Jaga är ju ett riktigt roligt sätt att tjäna pengar på. Och alla utmaningar man måste klara. Och att leta skatter är ju ett fantastiskt inslag. Det som kan rädda spelet efter huvudstoryn är väl multiplayerdelen då. Har inte testat den än, men jag tycker den verkar mer utarbetad än i GTA IV. Där tröttnade jag väldigt fort.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|