Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 25 February 2010 - 14:31
Postad 25 February 2010 - 15:03
Det är en snubbe som jag kollat en del på, ganska roliga videos och kommentarer emellanåt. Även om han inte är jätteduktig på själva spelet, så har han en hel del kloka saker att säga ibland.
Kolla detta till exempel: KEN campaign om att spela rättvist.
Postad 25 February 2010 - 15:05
Haha, ok. Kanske skulle mailat i för väg dåAha så det är du som är Charz
Hade ingen aning om vem som hade addat mig där för nån vecka sedan, så du försvann igen tyvärr.
Postad 25 February 2010 - 15:10
Jahttp://www.tradera.c...ktion_107602319
Bara jag som blir sugen?
Postad 25 February 2010 - 15:17
http://www.tradera.c...ktion_107602319
Bara jag som blir sugen?
Det är ju Z-man75s staty? hehe
Tror att hans fru ligger bakom annonsen
https://www.minhembi...Z-man75/273025/
Redigerat av Lias08, 25 February 2010 - 15:18.
Postad 25 February 2010 - 15:37
Postad 25 February 2010 - 15:46
Bra fråga. Är det tillåtet med perks, om inte blir ju Wa2000 och M21 ganska överlägsna. Jag röstar för Intervention med perks, det som är roligt med den är att man inte kan spamma som många gör med tex Barrett 50.Är lätt på lite sniperfest. Blir det utan perks då eller? Bara intervention?
Postad 25 February 2010 - 15:58
Å softcore.
Då blir det ju lite lönt att försöka träffa någon i överkroppen.
Postad 25 February 2010 - 16:03
Jo precis, perks och intervention bara tycker jag, inge last stand/final stand eller painkiller heller.Bra fråga. Är det tillåtet med perks, om inte blir ju Wa2000 och M21 ganska överlägsna. Jag röstar för Intervention med perks, det som är roligt med den är att man inte kan spamma som många gör med tex Barrett 50.
Postad 25 February 2010 - 16:52
Softcore får det ju bli, och perks ska väl va på så man kan köra stopping power osv
Postad 25 February 2010 - 16:53
http://www.tradera.c...ktion_107602319
Bara jag som blir sugen?
Det är min auktion, men reservationspriset är något högre än nuvarande bud!!
Det är ju Z-man75s staty? hehe
Tror att hans fru ligger bakom annonsen
https://www.minhembi...Z-man75/273025/
Stämmer bra det!!
Postad 25 February 2010 - 18:05
Aha så det är du som är Charz
Hade ingen aning om vem som hade addat mig där för nån vecka sedan, så du försvann igen tyvärr.
Ta inte bort mig! Jag lovar att jag ska komma ur ME2 träsket nångång.
Postad 25 February 2010 - 19:11
Postad 25 February 2010 - 19:44
Nu tar vi det lite lugnt =)Kör vi bara quick-scope och no-scope? Är grymt mycket roligare än om folk hardscopar. Ska vi spela vid 22?
enbart quick-scope och no-scope innebär no-kill för en annan, men jag lämnar fritt val till er andra.
Postad 25 February 2010 - 19:45
22 har jag uppfattat. Quick scope är ju en definitionsfråga, ja tycker inte vi ska ha såna regler, alla fattar väl att man inte ska sitta och campa.Kör vi bara quick-scope och no-scope? Är grymt mycket roligare än om folk hardscopar. Ska vi spela vid 22?
förresten, får man föreslå scrapyard som bana?
Redigerat av ljud, 25 February 2010 - 19:48.
Postad 25 February 2010 - 19:55
Är jättegärna med! Skall försöka kika in en stund om tid finns men annars är jag garanterat med i helgen!
Gamertag: camps2much
Postad 25 February 2010 - 19:57
scrapyard funkar alldeles utmärkt för den delen.
Highrise suktar nog efter snipers osså.
Postad 25 February 2010 - 20:15
Postad 25 February 2010 - 21:58
annars är sena nätter på helgen en utmärkt tid för mig.
Postad 25 February 2010 - 22:21
Boxen tappade kontakt med modemet hela tiden men det löste sig efter lite googlande och 20m kabel från köket till vardagsrum.
Vi får göra om sniperfesten och knivkast grejen snart igen för det va riktigt roligt faktiskt, vissa fuskade ibland men jag hade trevligt iallafall
Redigerat av Lias08, 26 February 2010 - 09:49.
Postad 26 February 2010 - 02:17
Fick nog upp sniper-skillsen lite kändes det som. Sen om det går att använda i vanliga matcher där fienderna faktiskt kan skjuta med andra vapen är ju en annan sak
Postad 26 February 2010 - 05:28
Inga nya banor än alltså, rätt kasst faktiskt
BF:BC2 kommer väl få cirka en månad innan Infinity Ward släpper sitt DLC.
Från Twitter:
fourzerotwo
Lots of #MW2 DLC related meetings today, which is a good thing. Means we're oh so close to nailing down a date and locking down details!!
Postad 26 February 2010 - 08:18
Ja, ****s vilken kul spelform...satt å spände mig något så inijevulen onormalt, när man försökte quick-scopa, så jag har ont i ryggen nu.Vi hade det ju ganska mysigt ikväll
Fick nog upp sniper-skillsen lite kändes det som. Sen om det går att använda i vanliga matcher där fienderna faktiskt kan skjuta med andra vapen är ju en annan sakKlart värt att testa och öva mer på iaf
Av de banor vi plöjde igår så tycker jag Highrise passade ypperligt för uppgiften, Rust var lite för tight.
Invasion testade vi ju aldrig, den kunde ju funkat, får bli nästa gång....för det hoppas jag det blir!
Postad 26 February 2010 - 08:42
Är riktigt stolt över min prestation med quick scope, jag provade runt alla scopen och alla tillbehör. Med FMJ funkar det inte alls, rekylen blev alldeles för kraftig, thermal scope är på tok för segt, det som funkade bäst är helt klart scopet där man inte behöver hållan andan (har glömt va den heter). Bara kast kniv tyckte jag va riktigt ballt också. Hade aldrig kastat med den innan.
Sista matchen i HC: TDM va jag så trött att jag såg dubbelt
Postad 26 February 2010 - 09:28
Postad 26 February 2010 - 09:39
Jo en sak till, oj var kul det är när pingen är låg, man är ju inte bortskämd med det direkt. Jag tyckte nog att Rust var lite för "intensiv". Jag tycker nog Highrise och Scrapyard var mest passande.
Redigerat av ljud, 26 February 2010 - 09:43.
Postad 26 February 2010 - 10:21
Postad 26 February 2010 - 10:40
Tyckte det var kul att Bizhop var så snabb med snipern, blev glatt överaskad
MEEER private-partys åt folket!!
Postad 26 February 2010 - 11:13
Trevlig helg!
Postad 26 February 2010 - 11:26
Postad 26 February 2010 - 11:27
Själv satt jag otaliga gånger å kollade killcams efter att stått öga mot öga med Ollie, Allancito å diarrehampus.
Sen blev jag lite konfunderad över hur mycket hitmarks det blev av träffar i bröstet, kändes inte alltid konsekvent....vissa träffar i underkropp blev one shot-one kill medans andra i överkropp bara bidde hitmark.
Nu spelar det mindre roll då det är så ******** hektiskt så det är ju bara att jaga vidare efter att man dödat/dött.
Blir det mindre rekyl utan FMJ?
Postad 26 February 2010 - 11:32
Ställde mig och övade lite att skjuta quickscope, stod först 10 meter från en vägg och försökte dra alla skott i ett märke i väggen. Även om man tycker man drar in siktet så crosshair kommer upp så flyger skotten ibland helt åt skogen
Försökte sen skjuta en orange kon på samma avstånd med enbart quickscope. ******** vad svårt det är
Postad 26 February 2010 - 11:38
Du är ju seriösare än du behöver....du behöver ju inte köra träningsläger med quick-scopeTyckte inte jag märkte någon skillnad på hitmarkers med eller utan FMJ, men det är ju betydligt lättare att få dubbelkills med FMJ
Ställde mig och övade lite att skjuta quickscope, stod först 10 meter från en vägg och försökte dra alla skott i ett märke i väggen. Även om man tycker man drar in siktet så crosshair kommer upp så flyger skotten ibland helt åt skogen![]()
Försökte sen skjuta en orange kon på samma avstånd med enbart quickscope. ******** vad svårt det är
Postad 26 February 2010 - 11:42
Var väldigt ojämnt hur mycket liv man hade. Tog 4 skott i kroppen utan att dö under samma liv, under väldigt kort tid också.
Postad 26 February 2010 - 11:59
Postad 26 February 2010 - 14:24
Grejjen med quickscopes är ju att man utnyttjar aim-assisten så mycket det går, någon man inte har på en kon...Ställde mig och övade lite att skjuta quickscope, stod först 10 meter från en vägg och försökte dra alla skott i ett märke i väggen. Även om man tycker man drar in siktet så crosshair kommer upp så flyger skotten ibland helt åt skogen
![]()
Postad 26 February 2010 - 15:20
Och när vi körde throwing-knife only så blev jag helt yr i pallet när man sprang runt på 3 kvadratmeter och stirrade i backen för att lita nya knivar.
Men som sagt, grymt roligt var det iaf, och du Ljud/kokoskorpen var ju inte så dålig du heller.
Jag vet inte hur många närkamper vi hade där du knäppte ett no-scope på mig.
Postad 26 February 2010 - 16:29
Grejjen med quickscopes är ju att man utnyttjar aim-assisten så mycket det går, någon man inte har på en kon...
Ja du ser, jag behöver övning
Kände att det behövdes lite övning på timingen för skotten, ska ju vara väldigt precist känns det som.
Fick hem mitt första EasyCAP idag också förresten, har inte hunnit testa än men jag tänkte ställa in boxen på Pal50 och sen om jag får upp dashen på datorskärmen iaf.
Postad 26 February 2010 - 16:50
Ollieee / Bizhop: Jag är ju hemma hos OneShoot i helgen så något spelande kan nog bli av..vi hörs!
Postad 26 February 2010 - 17:41
Ja du ser, jag behöver övning
![]()
Kände att det behövdes lite övning på timingen för skotten, ska ju vara väldigt precist känns det som.
Fick hem mitt första EasyCAP idag också förresten, har inte hunnit testa än men jag tänkte ställa in boxen på Pal50 och sen om jag får upp dashen på datorskärmen iaf.
du kan inte spela MW2 i Pal50.
semi sniper, pyttsan, WA-2000 är 2 gånger bättre än intervention i min mening, glöm hitmarks, skjut iväg 2 skott i samma veva är ju bara för bra, lägg också till FMJ, då rekylen på WA-2000 med FMJ är bra mycket lägre än Intervention.
Jag tycker att det blir mindre rekyl utan FMJ på Intervention, är det bara jag som tycker så?
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 26 February 2010 - 17:43.
Postad 26 February 2010 - 17:52
Jaha. Får inte Onkel vara med och spela då?Men...Mike Myers då?
Ollieee / Bizhop: Jag är ju hemma hos OneShoot i helgen så något spelande kan nog bli av..vi hörs!
Postad 26 February 2010 - 17:54
Det råder nog ingen tvekan om att M21 och WA2000 är bättre för folk som inte snipat så mycket, som jag tex, men Intervention är nog populär pga känslan när man väl får OHK, det ska ju vara kul inte bara effektivt. På en bana som Derail så skulle jag nog vilja påstå att Intervention är ganska överlägsen när det kommer till att skjuta nån över hela banan, måste man träffa med två skott hinner målet flytta sig och man är rökt. Jag får faktiskt för mig att på större avstånd så är Intervention mer exakt än Barrett 50.du kan inte spela MW2 i Pal50.
semi sniper, pyttsan, WA-2000 är 2 gånger bättre än intervention i min mening, glöm hitmarks, skjut iväg 2 skott i samma veva är ju bara för bra, lägg också till FMJ, då rekylen på WA-2000 med FMJ är bra mycket lägre än Intervention.
Jag tycker att det blir mindre rekyl utan FMJ på Intervention, är det bara jag som tycker så?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
1 bild
172 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?