Hoppas att det blev något skumt fel och att inte det är ännu en ny glitch :s
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 28 February 2010 - 22:05
Hoppas att det blev något skumt fel och att inte det är ännu en ny glitch :s
Postad 01 March 2010 - 07:26
Tror att "endast avhämtning" minskar din kundkrets rätt rejält.
(nej, jag hade inte köpt den även om du hade haft fraktmöjligheter.
Postad 01 March 2010 - 08:32
Det va en lirare i vårt lag som hade k/d 3-21, en annan som var lite bättre 7/17 och båda herrarna hade prestige 10!
Postad 01 March 2010 - 09:23
Igår vid 23 tiden hamnade jag i en HC TDM med med ett gäng 10 prestigare på Rundown. Vi matchen torskade vi pga dumma lagkamrater som sprang gång på gång mot ett gäng motståndare som hade gömt sig med sniper under buskarna vid macken.
Det va en lirare i vårt lag som hade k/d 3-21, en annan som var lite bättre 7/17 och båda herrarna hade prestige 10!
Ja där ser man, 10-prestigare suger
Hade en bra runda på Rundown igår. Låg på 17 - 0 efter 5 minuter. Sen tänkte jag "hmm varför inte ta en flawless" så jag gick och gömde mig och fixade lite på datorn sålänge. När det var 30 sekunder kvar levde jag fortfarande och sätter mig upp. Vad tror ni inte händer då? Jag tittar upp i himlen och ser en predatormissil komma rakt mot mig
Postad 01 March 2010 - 09:34
Ja där ser man, 10-prestigare suger
Jag får väl ta och ändra det ryktet snart, snaaart
Hade en bra runda på Rundown igår. Låg på 17 - 0 efter 5 minuter. Sen tänkte jag "hmm varför inte ta en flawless" så jag gick och gömde mig och fixade lite på datorn sålänge. När det var 30 sekunder kvar levde jag fortfarande och sätter mig upp. Vad tror ni inte händer då? Jag tittar upp i himlen och ser en predatormissil komma rakt mot migDet är typ alltid så att i sista halvminuten dör man, typ bara för att...... Men det är iofs störigt att varje gång jag ska få flawless har jag INTE cold blooded, och då får man väl skylla sig själv
haha, och alla falska 10 prestigeare är snorungar som skriker matcherna genom
Du ligger på prestige 7 snart 8 va? Själv är man på prestige 3 lvl 40 snart
Va är flawless? Vet bara att det är nån challenge.
Postad 01 March 2010 - 09:37
Flawless är helt enkelt när du inte dör på hela matchen. Accoladen "The Show" får man dock först när man har minst 10 kills och inga deaths.. den jag försökte få
Postad 01 March 2010 - 10:52
Kanske inte så många som är lika galna som du i Skövde trakten.
Tror att "endast avhämtning" minskar din kundkrets rätt rejält.
(nej, jag hade inte köpt den även om du hade haft fraktmöjligheter.)
Skulle väl kunna skicka, men 8-900 i frakt känns sådär, när det är billigare att hämta själv med bil!
Postad 01 March 2010 - 11:29
Borde inte bli mer än typ 500 spänn med bussgods.
Får ju packa den i fyra paket, så jag vet inte riktigt frakten. Men det löser sig nog i alla fall!! Är man så bekväm så man inte kan komma och hämta får man väl avstå från köp!!
Själv åkte jag ju sammanlagt 70 mil för att hämta den...
Postad 01 March 2010 - 11:51
139-16 på Wasteland. Ri-diculous. Spelsättet han spelar på är ju egentligen inte jättebra men han är på rätt ställe hela tiden och utnyttjar den värdelösa spawningen till sin fördel
Postad 01 March 2010 - 13:10
Skön lirarehttp://www.youtube.c...h?v=RB7-UhhQyrY
139-16 på Wasteland. Ri-diculous. Spelsättet han spelar på är ju egentligen inte jättebra men han är på rätt ställe hela tiden och utnyttjar den värdelösa spawningen till sin fördel
Han slaktade hela laget med M16 och SPAS-12.
Postad 01 March 2010 - 16:52
100+ kills har jag fått på Rust (konstigt?), Scrapyard och Afghan faktiskt. Har nog 6st matcher med 100+ i mitt record, får börja spela in sen också bara.
Postad 01 March 2010 - 17:04
100+ kills har jag fått på Rust (konstigt?), Scrapyard och Afghan faktiskt. Har nog 6st matcher med 100+ i mitt record, får börja spela in sen också bara.
Ja, snacka är lätt...upp till bevis skånepajk!
Postad 01 March 2010 - 17:47
av mina över 2500 matcher totalt har jag fått endast ett par stycken liksom.
Postad 02 March 2010 - 09:30
Olliee och ganescha vet jag pratar om
Jag fungerar på att testa softcore TDM ikväll, riktigt trött på HC och alla campande snorungar
Redigerat av Lias08, 02 March 2010 - 09:33.
Postad 02 March 2010 - 10:20
Jag tröttnade på HC direktFyfan va HC TDM suger ibland när motståndarlaget ligger och campar matcherna genom.
Olliee och ganescha vet jag pratar om![]()
Jag fungerar på att testa softcore TDM ikväll, riktigt trött på HC och alla campande snorungar
Men jag kanske bara har haft otur :/
Postad 02 March 2010 - 10:40
Jag tröttnade på HC direkt
För mig är det alltid som du säger, campare överallt! Sjukt tråkigt helt enkelt.
Men jag kanske bara har haft otur :/
Synd att man inte "kan" köra cold-blooded på softcore. Stoping Power är ett måste på softcore om man inte vill tömma ett magasin i folk
Ska testa ikväll softcore med cold-blooded och M16.
Postad 02 March 2010 - 10:49
Men ska snurra igång det idag och se om det går lika dåligt heh. testa något nytt kanske. Spice things up a bit
Postad 02 March 2010 - 11:07
Redigerat av genstruktur, 02 March 2010 - 11:07.
Postad 02 March 2010 - 11:07
Du kan ju alltid börja med att acceptera invites, din gamle bäver.Jag tappade totalt lusten på mw2 igår. Man blir ju bara sämre och sämre. whattup med det liksom.
Men ska snurra igång det idag och se om det går lika dåligt heh. testa något nytt kanske. Spice things up a bit
Postad 02 March 2010 - 12:41
Du kan ju alltid börja med att acceptera invites, din gamle bäver.
Du hjärtat. Jag joinar om jag inte spelar med någon redan. Sen spelar väl ni hardcore också
Postad 02 March 2010 - 13:39
Så säger du bara. =) Ja, vi tenderar att välja hardcore. Det är ju det enda som är kul=)Du hjärtat. Jag joinar om jag inte spelar med någon redan. Sen spelar väl ni hardcore också
Postad 02 March 2010 - 14:57
Så säger du bara. =) Ja, vi tenderar att välja hardcore. Det är ju det enda som är kul=)
+1
Postad 02 March 2010 - 19:03
Postad 02 March 2010 - 19:22
jag lirar med Scar och silencer med Spas 12 och silencer på den, lirar med Scavenger Pro, Cold Blooded Pro och Ninja Pro... Går riktigt bra på Soft Core.... De e ganska bra setup
kör rätt liknande setup, fast grip på spas12 istället
Postad 03 March 2010 - 09:12
Fick matchens första "kill" - visade sig att tyvärr att det inte var en fiende som fick kniven i ögat.
Lite tråkigt att det bara var jag som sprang runt och dödade/dödades. Alla andra verkade sitta och grilla korv på olika ställen.
Postad 03 March 2010 - 11:19
http://g4tv.com/thef...eaked-Out-.html
Händer grejjer på IW.
Dramat fortsätter:
Activision drops a Sledgehammer on COD series
Hmmm...detta verkar oroväckande.
Postad 03 March 2010 - 11:44
En spåkula.
Postad 03 March 2010 - 12:28
Edit: Inte helt förvånande att de kallar in Sledgehammer som ännu en CoD utvecklare.
Flytten som IW gjorde med MW2 till att kalla det 'Modern Warfare' istället för 'Call of Duty' pekade åt att Modern Warfare skulle bli fristående från CoD-serien. Så att ha en tredje studio att göra CoD när Treyarch inte gjorde det är naturligt för att kunna släppa CoD varje år eftersom IW jobbar på MW-serien...
Redigerat av Unregistered6810b893, 03 March 2010 - 12:34.
Postad 03 March 2010 - 13:00
Jag är inte alls säker men har fått för mig detta.
Vet inte om EA var inblandat på något sätt.
*edit
efter lite googlande verkar det ju som att 2015 och EA hade samröre.....
Redigerat av Bizhop, 03 March 2010 - 13:02.
Postad 03 March 2010 - 19:51
Tyvärr är det mycket camping i just HC TDM.Lite tråkigt att det bara var jag som sprang runt och dödade/dödades. Alla andra verkade sitta och grilla korv på olika ställen.
Postad 04 March 2010 - 19:15
Postad 05 March 2010 - 09:15
tycker inte det är just så mycket mer camping i HC utan att folk tar det jäkligt mycket mer försiktigare. Absolut campas det en del, men det är inga problem att SMYGA sig igenom hela banan för att döda i deras spawn t ex. mer taktik i HC än bara rush efter rush som i SC och måste komme upp i 45-30 kill/death ratio.Tyvärr är det mycket camping i just HC TDM.
Postad 05 March 2010 - 12:59
Visst, ibland har man grymt flyt och det kvittar om det är HC eller SC. Har fått riktigt grymma resultat på båda och riktiga bottenresultat också, men det är lättast att "ta det lugnt" och få bra score i HC.
Postad 05 March 2010 - 13:12
Visst, ibland har man grymt flyt och det kvittar om det är HC eller SC. Har fått riktigt grymma resultat på båda och riktiga bottenresultat också, men det är lättast att "ta det lugnt" och få bra score i HC.
"ta det lugnt" = campa på rätt plats & tillfälle
Jag spelade några softcore matcher men efter varje kill får man störande meddelande som t ex PAYBACK eller HEADSHOT
Oftast ser man inte motståndarna tills meddelandet försvinner, dödar man igen då dyker upp samma meddelande. Synd att man inte kan avaktivera den funktionen.
Postad 05 March 2010 - 13:16
Med "ta det lugnt" menade jag inte campa, utan mer smyga sig fram med typ ninja pro och ljuddämpad TAR-21 eller nåt
Postad 05 March 2010 - 13:23
Ja den texten är faktiskt ganska störig, framför allt på banor där det är mycket nivåskillnader. T ex Favela, där kan texten hamna mitt för ett fönster på andra våningen eller nåt så man inte ser så bra.
Med "ta det lugnt" menade jag inte campa, utan mer smyga sig fram med typ ninja pro och ljuddämpad TAR-21 eller nåtJAG campar ALDRIG
Du brukar campa ibland när det går riktigt dåligt för dig/laget som häromdan när du, jag och ganescha hamnade i sån campar match med ett gäng tyskar/fransmän. Fyfan va dåligt det gick för alla men du hade fortfarande 20-25 kills
Vi torskade två matcher i rad.
Hoppas att kartorna inte blir sena pga deras rättegång och skit
Postad 05 March 2010 - 14:39
Jag Overgrown och Crash är ju riktigt kul banor, båda perfekta för sniper. Skulle gärna se Strike med i det nya packet.Coolt
Det är ju alla kartor från COD4 plus några till..
Redigerat av ljud, 05 March 2010 - 14:40.
Postad 05 March 2010 - 15:06
Postad 05 March 2010 - 15:10
Vi får hoppas dom inte går i konken bara pga dettaFunderade på om jag verkligen ville stödja Activision efter deras beslut att Guitar Hero-ifiera CoD men om jag får HC HQ på Vacant är det värt det.
Postad 05 March 2010 - 15:13
Vi får hoppas dom inte går i konken bara pga detta
Skratta lagom när du sitter med CoD: Van Halen och undrar vad fan som gick snett.
Postad 05 March 2010 - 19:26
De banorna är man ju så ###### trött på vid det här laget...nä, in med mer helt nya banor!
Postad 05 March 2010 - 20:01
Jag tror man får se de gamla banorna som en bonus. Sen blir det ju nya banor med i o m de nya bössorna vi fått osv. Jag tippar på att dom banorna kommer att spelas väldigt annorlunda än i CoD4.Men...är det bara jag som tänker WTF?
De banorna är man ju så ###### trött på vid det här laget...nä, in med mer helt nya banor!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
15 bilder
172 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?