Apples nya iPods
404 svar till detta ämne
Postad 16 april 2008 - 15:11
Unregistered2d5b6d9a
-
Unregistered2d5b6d9a
-
Lärjunge
-
-
346 inlägg
Ok tack, då verkar det som man ska vänta in nya modeller med andra ord
Hoppas det blir blåtand på dom nya
Postad 19 april 2008 - 22:23
sanjuro
-
sanjuro
-
Användare
-
-
100 inlägg
Jag har några frågor om Ipod touch som jag gärna skulle vilja ha svar på:
*Kan jag föra över låtar trådlöst från min Macbook till Ipoden?
*Funkar det även tvärtom, d.v.s. kan jag streama bilder och ljud från Ipoden till datorn?
*Kan jag via WiFi komma åt musiken på Ipoden från min Xbox 360, d.v.s. kan jag dela med mig innehållet på Ipoden?
Min tanke är att spara på utrymmet på Macbooken och ha tunga filer som musik, video och bilder på Ipoden men vill gärna kunna komma åt innehållet enkelt på datorn.
Tacksam för snabba svar!
Postad 20 april 2008 - 08:43
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Jag har några frågor om Ipod touch som jag gärna skulle vilja ha svar på:
*Kan jag föra över låtar trådlöst från min Macbook till Ipoden?
*Funkar det även tvärtom, d.v.s. kan jag streama bilder och ljud från Ipoden till datorn?
*Kan jag via WiFi komma åt musiken på Ipoden från min Xbox 360, d.v.s. kan jag dela med mig innehållet på Ipoden?
Min tanke är att spara på utrymmet på Macbooken och ha tunga filer som musik, video och bilder på Ipoden men vill gärna kunna komma åt innehållet enkelt på datorn.
Tacksam för snabba svar!
Inte utan att hacka den.
Postad 20 april 2008 - 13:47
andreas30
-
andreas30
-
Användare
-
-
230 inlägg
Efter att ha installerat Squeezecenter 7.0 så slutade min Ipod Touch fungera som fjärrkontroll, någon
som vet vad felet kan va? Den fungerade klockrent förut.
Postad 11 maj 2008 - 17:33
Clabbe
-
Clabbe
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Köpte classic 80 gig i går. Har laddat ner iTunes 7.6 från apple´s hemsida., men när jag ska köra programmet( som administratör) så händer inget . Jag klickar på programmet....vista frågar om jag vill tillåta ....men sedan nada.
Någon som har någon aaaaning om vad fasiken som e problemet?
Tacksam för svar
Postad 11 maj 2008 - 19:47
Clabbe
-
Clabbe
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Körde en formatering på ipods hårddisk ..fick inte bord en massa filer. MEN nu e jag osäker. Kör de nya ipod på filsystem ntfs eller fat32?
Postad 11 maj 2008 - 19:55
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Körde en formatering på ipods hårddisk ..fick inte bord en massa filer. MEN nu e jag osäker. Kör de nya ipod på filsystem ntfs eller fat32?
Ja inte lär det funka med ntfs... antingen HFS+ eller FAT32 skall det vara. Dock så borde du endast göra en formatering genom iTunes eller genom iPod update utility (den finns eventuellt inte kvar längre).
Postad 11 maj 2008 - 20:01
Unregistered828ccd15
-
Unregistered828ccd15
-
Forumräv
-
-
935 inlägg
Någon som har någon aaaaning om vad fasiken som e problemet?
Vista kanske?
Postad 11 maj 2008 - 20:04
Clabbe
-
Clabbe
-
Amatör
-
-
85 inlägg
där ser man...hmm..Körde med sharepod ( för iTunes funkar inte för mig )och fick inte bort en massa filer. Började formatera och sen slog det mig att det kanske inte var så bra  . Någon som vet ett bra program som gör ntfs till fat32 ?
Postad 11 maj 2008 - 22:00
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
där ser man...hmm..Körde med sharepod ( för iTunes funkar inte för mig )och fick inte bort en massa filer. Började formatera och sen slog det mig att det kanske inte var så bra . Någon som vet ett bra program som gör ntfs till fat32 ?
Det är bara att återställa. Fixa iTunes.
Postad 15 maj 2008 - 07:38
Unregistered124686ac
-
Unregistered124686ac
-
Über-Guru
-
-
11 229 inlägg
Någon som vet om man kan ha två itunes applikationer på samma dator?
Har två Classic och skulle vilja synka dessa till olika applikationer, några film och musikfiler kommer att vara lika, men det mesta kommer att skilja sig åt är tanken. Musik/film-filerna kommer att ligga i samma mappar och vara gemensamma men från itunes så kopplar man ju sedan ihop vilka som hör till vilken itunes = classic. Går detta? Eller något annat förslag?
Postad 15 maj 2008 - 08:19
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Någon som vet om man kan ha två itunes applikationer på samma dator? Har två Classic och skulle vilja synka dessa till olika applikationer, några film och musikfiler kommer att vara lika, men det mesta kommer att skilja sig åt är tanken. Musik/film-filerna kommer att ligga i samma mappar och vara gemensamma men från itunes så kopplar man ju sedan ihop vilka som hör till vilken itunes = classic. Går detta? Eller något annat förslag?
Kan du inte vara ha allt i ett iTunes och sedan sätta upp regler för vad som skall kopieras till viklken iPod? Alternativt kan du ha två iTunes bibliotek. Håll inne option/alt när du startart iTunes och välj volket bibliotek du skall använda. Fungerar iaf på Mac, vet inte hur det är med PC.
Postad 15 maj 2008 - 09:35
Unregistered124686ac
-
Unregistered124686ac
-
Über-Guru
-
-
11 229 inlägg
Kan du inte vara ha allt i ett iTunes och sedan sätta upp regler för vad som skall kopieras till viklken iPod?
Alternativt kan du ha två iTunes bibliotek. Håll inne option/alt när du startart iTunes och välj volket bibliotek du skall använda. Fungerar iaf på Mac, vet inte hur det är med PC.
Tack, jag hittade följande på itunes support, det är nog precis det jag behöver (nedan är för PC): Hold down the Shift key while you open iTunes. In the dialog that appears, do the following: Click Create Library. Name and save the alternate library file. iTunes opens with your brand new library file. Open iTunes Preferences. Click the Advanced tab and then click the General tab. De-select Copy files to iTunes Music folder when adding to library checkbox if it is selected and click OK. This will prevent iTunes from creating duplicate copies of your existing media files in the new library folder. Add the specific media files you want on your iPod to iTunes either by dragging them into iTunes or using the Add to Library option in the File menu. Once you have the iTunes LIbrary just how you want it, connect and sync iPod. Once the sync is complete, quit iTunes. Hold down the Shift key while you open iTunes. Click Choose library. Choose your original iTunes Library and click Open. You can now switch back and forth between the different libraries for different iPods.
Redigerat av Unregistered124686ac, 15 maj 2008 - 09:36.
Postad 15 maj 2008 - 10:16
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Tack, jag hittade följande på itunes support, det är nog precis det jag behöver (nedan är för PC):
Hold down the Shift key while you open iTunes. In the dialog that appears, do the following: Click Create Library. Name and save the alternate library file. iTunes opens with your brand new library file. Open iTunes Preferences. Click the Advanced tab and then click the General tab. De-select Copy files to iTunes Music folder when adding to library checkbox if it is selected and click OK. This will prevent iTunes from creating duplicate copies of your existing media files in the new library folder. Add the specific media files you want on your iPod to iTunes either by dragging them into iTunes or using the Add to Library option in the File menu. Once you have the iTunes LIbrary just how you want it, connect and sync iPod. Once the sync is complete, quit iTunes. Hold down the Shift key while you open iTunes. Click Choose library. Choose your original iTunes Library and click Open. You can now switch back and forth between the different libraries for different iPods.
Precis, shift är det på PC ja, och alt på mac  .
Postad 17 maj 2008 - 10:23
andreas30
-
andreas30
-
Användare
-
-
230 inlägg
Var hittar man omslag till album? Har använt GodFather 0.70 förut men det verkar inte funka nu
när jag installerat Vista.
Postad 17 maj 2008 - 10:38
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Var hittar man omslag till album? Har använt GodFather 0.70 förut men det verkar inte funka nu när jag installerat Vista.
På internet  . Google images brukar fungera bra för mig.
Postad 17 maj 2008 - 13:52
andreas30
-
andreas30
-
Användare
-
-
230 inlägg
Hahaha på internet, lustigt  Visst går det att söka på Google bilder men det är mycket
jobbigare än att använda ett program som sköter allt jobb.
Postad 17 maj 2008 - 14:45
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Hahaha på internet, lustigt Visst går det att söka på Google bilder men det är mycket jobbigare än att använda ett program som sköter allt jobb.
Jag köper inte så många skivor så det blir inte så ofta. Men till iTunes hittar ju en del själv nu för tiden. Tyvärr kan jag windows för dåligt för att ge några tips.
Postad 17 maj 2008 - 14:50
PojPoj
-
PojPoj
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Var hittar man omslag till album? Har använt GodFather 0.70 förut men det verkar inte funka nu när jag installerat Vista.
Prova AlbumArtAggregator. Den gillar jag i alla fall.
Postad 21 maj 2008 - 11:12
Unregistered124686ac
-
Unregistered124686ac
-
Über-Guru
-
-
11 229 inlägg
Någon som vet om det finns en dockningsstation till ipod classic etc, som innehåller en 7" skärm samt högtalare?
Har sett hur många högtalaranslutningar som helst, men skulle vilja ha ut film o meny på en större skärm också, gärna allt integrerat. Apple's videodockning, är ju också så dyr lös, att den kostar lika mycket som en skärm
Postad 24 maj 2008 - 20:48
andreas30
-
andreas30
-
Användare
-
-
230 inlägg
Har ett problem.
Kan ej konvertera .img filer till min iPod Touch.
Har prövat Videora ipod converter och Im Too Movie Converter men får det
inte att fungera i något av dessa program.
Någon som vet vad problemet är eller har ett tips på något annat program.
Postad 25 maj 2008 - 08:29
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Har ett problem. Kan ej konvertera .img filer till min iPod Touch. Har prövat Videora ipod converter och Im Too Movie Converter men får det inte att fungera i något av dessa program. Någon som vet vad problemet är eller har ett tips på något annat program.
Testa att packa upp den. IMG är ju en image fil så antagligen ligger det en direkt avbildning av DVD-skivan i den. Så mitt råd är att rippa om DVD-skivan med tex handbrake (image-filen kan också kanske rippas, beroende på vad som finns i den).
Redigerat av Phindus, 25 maj 2008 - 08:30.
Postad 08 juni 2008 - 09:20
andreas30
-
andreas30
-
Användare
-
-
230 inlägg
Har installerat Handbreak men programmet hittar ju inte .img-filen , den hittar
.iso filer men jag får det inte att fungera att konvertera om filen. Nån som vet
hur man gör?
Postad 08 juni 2008 - 09:48
PojPoj
-
PojPoj
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Har installerat Handbreak men programmet hittar ju inte .img-filen , den hittar .iso filer men jag får det inte att fungera att konvertera om filen. Nån som vet hur man gör?
Döp helt enkelt om din .img fil till .iso, det borde fungera. Så gör jag med mitt brännarprogram som bara hittar .iso filer. iso och img verkar vara två transparanta format så man kan döpa filändelserna fram och tillbaka.
Postad 08 juni 2008 - 09:55
andreas30
-
andreas30
-
Användare
-
-
230 inlägg
Alla .img filer går inte att döpa om, men problemet jag har är ju att jag inte kan konvertera .iso filer
till min ipod touch. Har provat några program men har inte fått det att fungera. Någon som kan ge
ett tips om vilket progam man kan använda för att konvertera .iso filer till ipod touch?
Postad 08 juni 2008 - 21:36
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Alla .img filer går inte att döpa om, men problemet jag har är ju att jag inte kan konvertera .iso filer till min ipod touch. Har provat några program men har inte fått det att fungera. Någon som kan ge ett tips om vilket progam man kan använda för att konvertera .iso filer till ipod touch?
Vad är det för en image fil? Monterar du den på systemet först så borde det ju inte spela någon roll vad det är för filändelse. Kör du windows burkar ju Daemon Tools fungera fint.
Postad 09 juni 2008 - 23:19
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Om jag vill föra över följande, hur smidigt är det och berätta gärna lite snabbt hur det kan gå till (bara kort och enkelt):
2 st sässonger av Family Guy
18 musik album (mp3/köpta!)
220 bilder (jpg)
Ang. filmerna: Vilket format skall de vara i? Måste jag föra över via iTunes?
Ang. musiken: Måste jag föra över via iTunes?
Ang. bilderna: fixar den bilderna bra?
/Christian
Postad 10 juni 2008 - 06:14
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Om jag vill föra över följande, hur smidigt är det och berätta gärna lite snabbt hur det kan gå till (bara kort och enkelt):
2 st sässonger av Family Guy 18 musik album (mp3/köpta!) 220 bilder (jpg)
Ang. filmerna: Vilket format skall de vara i? Måste jag föra över via iTunes?
Ang. musiken: Måste jag föra över via iTunes?
Ang. bilderna: fixar den bilderna bra?
/Christian
Importera musiken och filmerna till iTunes och synka (manuellt eller automatiskt). Rippa Family Guy med tex Handbrake (förinställda profiler finns där). Bäst är MPEG4 H.264. Se bara till att upplösningen och profilen stöds, kolla helt enkelt på Apple.com. Musiken måste gå via iTunes. I iTunes kan du markera mappar som skall synkas över. Vet inte riktigt vilken modell du har, men film och bilder fungerar jätte fint på touchen. Har du en annan modell kan jag tycka att skärmen är för liten. Men då har du dock möjligheten att använda annat än iTunes.
Postad 10 juni 2008 - 08:53
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Importera musiken och filmerna till iTunes och synka (manuellt eller automatiskt).
Rippa Family Guy med tex Handbrake (förinställda profiler finns där). Bäst är MPEG4 H.264. Se bara till att upplösningen och profilen stöds, kolla helt enkelt på Apple.com.
Musiken måste gå via iTunes.
I iTunes kan du markera mappar som skall synkas över.
Vet inte riktigt vilken modell du har, men film och bilder fungerar jätte fint på touchen. Har du en annan modell kan jag tycka att skärmen är för liten. Men då har du dock möjligheten att använda annat än iTunes.
Tack! Nej, det var mer en fråga om Ipod Touch  Tänkte skaffa en sån, ladda med film och musik så jag slipper släpa på datorn under mina resor till sthlm  Tack! /Christian
Postad 10 juni 2008 - 12:37
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Tack! Nej, det var mer en fråga om Ipod Touch Tänkte skaffa en sån, ladda med film och musik så jag slipper släpa på datorn under mina resor till sthlm 
Tack! /Christian
Mycket smidig mojäng  . Hoppas du blir nöjd!
Postad 10 juni 2008 - 14:16
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Mycket smidig mojäng . Hoppas du blir nöjd!
Vänta nu.. är din Ipod köpt i USA? Hur mycket blev tullen på  *hihi* Ha dé! Christian
Postad 10 juni 2008 - 14:23
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Vänta nu.. är din Ipod köpt i USA? Hur mycket blev tullen på *hihi*
Ha dé! Christian
Jag har en iPhone, men den fungerar ju på samma sätt. Det var ingen tull för mig, då den kom som privatimport i en resväska  .
Postad 16 juni 2008 - 10:41
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
ipod.jpg 39,24K
0 Antal nerladdningarDet inringade, är det någon billig form av dockningsstation som man får med? Har inte sett någon bra bild på den..
/Christian
EDIT: Den på bilden är inte min..
Redigerat av Unregistered1331, 16 juni 2008 - 10:55.
Postad 16 juni 2008 - 10:44
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Det inringade, är det någon billig form av dockningsstation som man får med? Har inte sett någon bra bild på den..
/Christian
Det är en adapter till den universella dockan för iPods. Apple drog ned på iPod priset och slutade skicka med dockan som standard. Nu kan man köpa en docka som passar alla iPods med hjälp av adptrar.
Redigerat av Phindus, 16 juni 2008 - 10:44.
Postad 16 juni 2008 - 10:54
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
OKej tack! Jag blev ju tvungen att köpa en sån där touch 16 gb  Men nu när jag jailbreakat så hittar jag inget bra svar på vart jag hittar NES och hur jag installerar det
Vet du, Tullmäster?
/Christian
Erkänn, du har en liten klocka som ringer när någon skriver i den här tråden  Skönt med folk som har koll i alla fall!
Postad 16 juni 2008 - 10:58
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
OKej tack! Jag blev ju tvungen att köpa en sån där touch 16 gb Men nu när jag jailbreakat så hittar jag inget bra svar på vart jag hittar NES och hur jag installerar det 
Vet du, Tullmäster? 
/Christian
Erkänn, du har en liten klocka som ringer när någon skriver i den här tråden Skönt med folk som har koll i alla fall!
Givetvis har jag en klocka  . Jag prenumererar direkt på denna tråden så jag får ett mail så fort någon skriver något. Har inte kört NES på länge men du kan läsa mer om NervGass NES emulator här. ROMarna får man leta reda på annat håll dock, då legaliteten är lite osäker.
Postad 16 juni 2008 - 16:01
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Vad tycker ni är det viktigaste man bör göra när man Jailbreakat touchen? Vilka apps. bör man skaffa?
/Christian
PS Just nu känns det som om jag vill ha in hela världen i den
Postad 17 juni 2008 - 23:26
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
Lite akut hjälp: Skall inhandla en touch, frågan är bara om det blir innan eller under semestern (USA). Vad innebär "with software upgrades", fattar att det är uppgarderad mjukvara men vad är skillnaden mot den gamla? Och om man nu skulle få den gamla, kan man lätt uppdatera till nya?? ipod touchipod touch "with software upgrades"Ser flera amerikanska sidor som säljer med eller utan nya uppgraderingen, hittar ingen om det i Sverige. Hur vet man vilken version man får när man köper i Sverige?? Kan man på något smidigt sätt föra över den musik man har nu på den nya itouchen utan att använda itunes? Vill kunna använda min nya itouch när jag köper den i USA. Kommer ha tillgång till dator men inte itunes. Man borde väl bara kunna öppna den gamla som en hårddisk (den här dator-extern hd...) och kopiera av all musik som ligger där, sedan koppla in den nya och öppna (den här dator-extern hd...) och kopiera över? Tacksam för svar
Postad 18 juni 2008 - 00:14
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
I iTunes finns alla cd-omslag.. men när jag för synkar med iPoden försvinner det på dem jag lagt till manuellt Alla utom två st?! Men bara på musiken. De jag lagt till på filmerna finns.
Postad 18 juni 2008 - 00:35
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1 812 inlägg
Hara du lagt till bilderna på alla låtarna i albumet? Markera alla låtar för albumet och välj sedan att uppdatera bilden på samtliga av de markerade låtarna.
Försvinner bilden på ett album beror det troligtvis på att "första" låten saknar en omslagsbild.
Postad 18 juni 2008 - 00:39
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Funkade!
Postad 18 juni 2008 - 07:30
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Lite akut hjälp:
Skall inhandla en touch, frågan är bara om det blir innan eller under semestern (USA). Vad innebär "with software upgrades", fattar att det är uppgarderad mjukvara men vad är skillnaden mot den gamla? Och om man nu skulle få den gamla, kan man lätt uppdatera till nya?? ipod touch ipod touch "with software upgrades"
Ser flera amerikanska sidor som säljer med eller utan nya uppgraderingen, hittar ingen om det i Sverige. Hur vet man vilken version man får när man köper i Sverige??
Kan man på något smidigt sätt föra över den musik man har nu på den nya itouchen utan att använda itunes? Vill kunna använda min nya itouch när jag köper den i USA. Kommer ha tillgång till dator men inte itunes. Man borde väl bara kunna öppna den gamla som en hårddisk (den här dator-extern hd...) och kopiera av all musik som ligger där, sedan koppla in den nya och öppna (den här dator-extern hd...) och kopiera över?
Tacksam för svar
Apple släpper nya program och funktioner till iPhone och iPod Touch, men de är enligt dem själva tvungna att ta ut en avgift för Touch ägare om man vill updater, pga bokföringssystem. Köper du en med software upgrades får du med den senaste mjukvaran och behöver inte köpa till den sedan. I regel är det inte heller dyrare att köpa med senaste mjukvaran. 2.0 kommer ut i början av Juli. Du kan inte mounta den som HDD då den inte använde mappstruktur för att spela låtarna. Du måste använda iTunes eller något annat tredjepartsverktyg.
Postad 18 juni 2008 - 08:21
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
Ok, tack för svaret. Blir att köpa en hemma innan avresa.
Så 2.0 kommer nu i Juli, vad gör denna?
Vad heter den som är aktuell nu, är det "January Software Upgrade"?
Och vad heter den gamla?
Såg att det "bara" kostar 155:- att uppgradera, vissa har detta gratis men men...
Någon som vet om det är problem att uppgradera från äldre till nyare programvara, dvs man kanske har 1.0, men aldrig instarllerade 2.0. Vill nu ha 3.0. Blir det strul om man hoppat över en uppgradering??
/Dennis
Redigerat av DennisA, 18 juni 2008 - 08:27.
Postad 18 juni 2008 - 08:29
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Ok, tack för svaret. Blir att köpa en hemma innan avresa. Så 2.0 kommer nu i Juli, vad gör denna? Vad heter den som är aktuell nu? Och vad heter den gamla? Hur mycket kostar det att uppgradera?
/Dennis
Du får Exchange-stöd, möjlighet att köpa spel och andra program, ladda ned spel och program gratis osv. Just nu är det 1.1.4 som är det senaste Innan det 1.1.3 osv. Alla kostar inte pengar, utan endast de som innehåller stora förändringar, som tex 2.0. Googla på den så hittar du nog massa info om vad mer som är nytt. $10 kostar den iaf.
Postad 18 juni 2008 - 13:17
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Om man jailbreakar iPod Touch, ryker garantin då? Har ju en sån där AppleCare 2års garanti och suport
/Christian
Postad 18 juni 2008 - 13:20
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Om man jailbreakar iPod Touch, ryker garantin då? Har ju en sån där AppleCare 2års garanti och suport 
/Christian
i princip, ja.
Postad 18 juni 2008 - 13:31
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Varför är det inte svenskt tangentbord när man ställer in det under inställningarna? /Christian PS Börjar du bli less på oss som frågar så mycket?  i princip, ja.
Men om man återställer den, försvinner jailbreaken då? /Christian
Postad 18 juni 2008 - 13:37
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Varför är det inte svenskt tangentbord när man ställer in det under inställningarna?
/Christian
PS Börjar du bli less på oss som frågar så mycket? 
Men om man återställer den, försvinner jailbreaken då?
/Christian
Du håller in a resp o för att få åäö. Ingen fara  . Bara kul att hjälpa till! I princip  . Det beror lite på hur noga Apple skulle kolla om de får in den på service. Det kommer alltid finnas spår kvar efter applikationer du lägger in efter jailbreaket. Jag skulle inte jailbreaka iom att du kan förlora garantin samt att AppStore kommer snart!
Postad 18 juni 2008 - 13:53
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Du håller in a resp o för att få åäö.
Ingen fara . Bara kul att hjälpa till!
I princip . Det beror lite på hur noga Apple skulle kolla om de får in den på service. Det kommer alltid finnas spår kvar efter applikationer du lägger in efter jailbreaket. Jag skulle inte jailbreaka iom att du kan förlora garantin samt att AppStore kommer snart!
Men då får jag ju köpa allt plus att tredjepartsprogram är ju roliga
Postad 18 juni 2008 - 14:06
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Men då får jag ju köpa allt plus att tredjepartsprogram är ju roliga 
70% av alla program/spel har uppskattats till att vara gratis.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Bild/Ljuduppspelning (Övriga format & Vintage)
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|