Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG:s PG6000 plasma

2138 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 februari 2008 - 16:34

Pudd_ols
  • Pudd_ols
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Är det säkert när 42 tummaren kommer och kommer man kunna stänga av 100hz?

150hz var det till o med men det är alltså INTE samma sak som rörelsekompensation om det är det du vill slippa.

jag hade en 42pc56:a och när man bla såg på vissa filmer och lirade xbox känsde det som bilden inte riktigt hängde med, är det detta du menar?

Postad 28 februari 2008 - 17:22

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1 097 inlägg
  • 0

Har med mycket stort intresse läst informationen om PG6000 som släppt nu de sista dagarna. Ser väldigt lovande ut!
Ett par funderingar har dock dykt upp i min skalle...

..2) Under Cabinet Description står det att den ar utrustad med "RoHS" och "UL standard" men inte "Silver-nano coating". Här undrar jag vilka funktioner dessa termer tillför, är det måhända någon slags anti-reflexbehandling?

Härnäst ser jag fram emot att se apparaten live i butik och att kunna ladda ner manualen, har för vana att läsa manualerna till alla hyfsat avancerade apparater jag funderar på att köpa (typ hårddiskinspelare, receivers och tv-apparater, men inte brödrostar).

"Silver Nano"? Vad gör det i en TV? Vad jag vet är det en teknik som Samsung använder i sina tvättmaskiner som de säger kan göra tvätten ren och bakteriefri även i låga temperaturer (med upp till 30 dagars bakteriefrihet), men som inte alls är bra för vattendragen. Många tillverkare använder också detta inuti kylskåp för att förhindra bakterietillväxt. Dock ska den som sagt inte vara särkilt miljövänlig.

Är det stora problem med baterietillväxt i TVapparater? Annars känns det inte som att det är så himla nödvändigt och att LG varit smarta som inte använt detta i PG600.

Postad 28 februari 2008 - 18:32

hallon11
  • hallon11
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
ÄR DET INGET "Silver Nano" ?? :P
Då får det bli en annan.........
Jag tänkte köra "shark tank" på min när man har gäster och då finns det ju risk för bakterieväxt... :lol:

Postad 28 februari 2008 - 22:30

Unregistered6f078552
  • Unregistered6f078552
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

2) Under Cabinet Description står det att den ar utrustad med "RoHS" och "UL standard" men inte "Silver-nano coating". Här undrar jag vilka funktioner dessa termer tillför, är det måhända någon slags anti-reflexbehandling?

RoHS har med komponenterna som TV:n är byggd av. Lite kort så kan man säga att det är "blyfritt".
Restriction of the use of certain Hazardous substances
Skulle tro att resten har med det att göra också.

Postad 29 februari 2008 - 02:31

Neond13
  • Neond13
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
Det verkar som de har 180hz (150 pal) på alla sina nya tv apparater som skulle ha 100hz, det gäller både plasma och LCD antar jag?
Gå hit:

http://www.lge.com/C...fullScreen.html

Gå vidare till "Experience - sport" så får du en förklaring på tekninken. Det konstiga är att om du går in på de enskilda apparaterna på "New LG TV series" så står det 120hz på modellerna som skulle ha det på både plasma och LCD.
Antagligen tog de ett sådant sent beslut att sätta in 150hz (pal) i apparaterna att sidan inte är uppdaterad?!?

Redigerat av Neond13, 29 februari 2008 - 02:34.

Postad 29 februari 2008 - 11:56

Snakey
  • Snakey
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Jag var alldeles nyss och såg PG6000 på MM i Västerås och blev riktigt imponerad. Jag ska försöka mig på en liten mini-recension. Ta den dock med en nypa salt, eftersom det inte är det lättaste att bedöma en plasma i en sådan miljö.

Desingen är tjusig. Ett stort steg framåt för LG. TV:n är dessutom väldigt platt. En riktig platt-TV helt enkelt :D Stativet var också det snyggt.

Svärtan såg ut att vara riktigt bra. Men jag kunde inte jämföra den sida vid sida mot t.ex. Pio Kuro, för dom stod lite längre bort. Säljaren förklarade att "film"-läget var det som blivit THX-certifierat (stämmer det?), och lät mig pilla lite med inställningarna. Det som slog mig var vilket bra "tryck" det var i bilden. Särskilt i jämförelse med Pioneers lite "ljussvagare" bild. Det var helt enkelt väldigt bra "punch" i färgerna, vilket gav en känsla av hög kontrast tillsammans med den fina svärtan.

Tyvärr visades bara Discovery HD, och inte Blu-Ray. Det jag kunde se direkt var att den inte är lika förlåtande mot sämre material som Pio 8G. Nu kan det visserligen ha varit så att LG:n inte var inställd korrekt för att återge den bästa möjliga bilden med tanke på källan, och att man med lite pill hade kunnat få ett bättre resultat. Men det såg ändå godkänt ut, men inte riktigt i närheten av Kuro (vilket inte är så konstigt med tanke på priset).

Film-läget gav känslan av en naturtrogen bild redan från start. Men även här var det svårt att göra någon vettig bedömning, eftersom den var omringad av LCD:er som såg ut att stå i hemska "dynamiska lägen". Det var med andra ord en enkel match för LG:n.

Själv ser jag mycket på Blu-Ray, så det ska bli väldigt intressant att se hur väl den presterar HD. Men redan nu fick jag en känsla av att PG 6000 + HD = :) Äve som svärtan inte håller Kuro-klass, kanske "trycket" i bilden väger upp en del. Det är synd att man inte får låna hem TV:n och leka med den under en natt i vardagsrummet :D

En liten sammanfattning:

+ Snygg design
+ Bra "Tryck" i bilden
+ Bra svärta
+ Naturtrogen bild
+ Bra pris - 18 900 kr

- Hantering av "sämre källor". Men det är osäkert om det ens är ett minus, eftersom LG:n mycket väl kan vara bland dom bättre plasmorna inom området. Men Pioneer är dock ändå ohotad kung här.

Nu ska det bli intressant att vänta in full-HD-modellen... och Panasonics motsvarande...

Redigerat av Snakey, 29 februari 2008 - 13:13.

Postad 29 februari 2008 - 12:15

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0

Tyvärr visades bara Discovery HD, och inte Blu-Ray. Det jag kunde se direkt var att den inte är lika förlåtande mot lågupplöst material som Pio 8G.

- Hantering av SD. Men det är osäkert om det ens är ett minus, eftersom LG:n mycket väl kan vara bland dom bättre plasmorna inom området. Men Pioneer är dock ändå ohotad kung här.

Men Discovery HD är ju knappast lågupplöst :). Eller är det jag som inte hänger med riktigt? Såg du LG'n med exempelvis digitaltv eller dvd?

Stort tack dock för din recension! Mest info hittills.

Postad 29 februari 2008 - 13:12

Snakey
  • Snakey
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Men Discovery HD är ju knappast lågupplöst ;). Eller är det jag som inte hänger med riktigt? Såg du LG'n med exempelvis digitaltv eller dvd?

My bad. Men sändningen var full av artefakter och liknande. Så det var enkelt att se skillnaden mellan hur Pios plasmor hanterade dessa jämfört med PG6000. På Pio syntes dom knappt, men tyvärr syntes dom allt för väl på LG:n. Jag drog slutsatsen att detta fenomen bara skulle bli tydligare, ju sämre signalen är.

Får väl kalla Discovery HD för ful-HD eller något annat :(

Postad 29 februari 2008 - 13:36

hensa
  • hensa
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Nu är den beställd! Men jag får vänta ändå till torsdag innan leverans. Hur ska det gå... ;)

Postad 29 februari 2008 - 13:39

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

• 980 inlägg
  • 0

Nu är den beställd! Men jag får vänta ändå till torsdag innan leverans.

Vart beställde du din TV?

Postad 29 februari 2008 - 14:26

PM_1975
  • PM_1975
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Men Discovery HD är ju knappast lågupplöst ;). Eller är det jag som inte hänger med riktigt? Såg du LG'n med exempelvis digitaltv eller dvd?

My bad. Men sändningen var full av artefakter och liknande. Så det var enkelt att se skillnaden mellan hur Pios plasmor hanterade dessa jämfört med PG6000. På Pio syntes dom knappt, men tyvärr syntes dom allt för väl på LG:n. Jag drog slutsatsen att detta fenomen bara skulle bli tydligare, ju sämre signalen är.

Får väl kalla Discovery HD för ful-HD eller något annat :(

Det här lät ju inte bra. Mer efterforskningar kring hantering av tv-sändningar hos PG6000 efterlyses härmed.

Postad 29 februari 2008 - 14:32

hensa
  • hensa
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Jag traskade in till Elgiganten. Fick samma pris som på webben, 12990:-

Postad 29 februari 2008 - 15:21

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

• 980 inlägg
  • 0

Jag traskade in till Elgiganten. Fick samma pris som på webben, 12990:-

Trevligt, funderar starkt på samma sak, kan dock få den för 11.500:- på Dustin, fast då måste jag vänta tills April.... ;)

Postad 29 februari 2008 - 15:40

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0
April?

Var har du fått det ifrån?

På deras hemsida står det fortfarande 080327.

Vilken storlek är det föresten som förevisas på MM?

Postad 29 februari 2008 - 15:42

Snakey
  • Snakey
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

April?

Vilken storlek är det föresten som förevisas på MM?

50". Tror dom hade en på lager. Först till kvarn antar jag.

Postad 29 februari 2008 - 16:20

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0

Tror dom hade en på lager. Först till kvarn antar jag.

Menar du att dom hade en kvar på MM?

Postad 29 februari 2008 - 20:18

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

• 980 inlägg
  • 0

April?

Ja, det är ju så gott som i April ;)

Postad 29 februari 2008 - 20:44

PM_1975
  • PM_1975
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Någon som vet om dom flyttat upp demoexet till övervåningen på MM i kungens kurva? Känns som det är dags att se lite tv-sändningar och vad svärtan kan prestera och samtidigt jämföra mot några andra skärmar bredvid.

Postad 29 februari 2008 - 20:53

Zuprdude
  • Zuprdude
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Västkusten får se PG6000 nästa vecka tydligen.. Jag pratade idag med Ullared Digital som verkar vara en hyvens butik och dom får in 50PG6000 på måndag som man kan titta på, iaf vad dom sa till mig idag på tel, men ring dit först om ni ska ta er en titt.. Ullared Digital: 0346-30500... Spännande, det närmar sig nu... =))

Postad 29 februari 2008 - 21:27

Hybe
  • Hybe
  • Beroende

• 1 429 inlägg
  • 0
de har inte tvn på MM i Göteborg ännu?

Postad 29 februari 2008 - 22:40

Mr_Foppa
  • Mr_Foppa
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Bara jag som blir rejält fundersam när de säger att visningsexemplaret bara kör 100 Hz, men det kommer att bli 150 på resten... fast på hemsidan står det 100.

?

Ser det som riktigt konstigt att tillverka ett, 1, exemplar med annan uppsättning än resten av serien - samtidigt som specifikationen på hemsidan är samma som visningsexemplaret? Gillar det inte riktigt. Var/är annars rejält intresserad av den här serien.

Postad 29 februari 2008 - 22:47

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0
Jocke har ju redan svarat på dina funderingar förut. läs inläggen tidigare som han har skrivit.

Postad 01 mars 2008 - 00:05

emilstaahl
  • emilstaahl
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Fick hem min idag. Har kollat på comhems digitala sändningar hela kvällen och måste säga att jag är väldigt nöjd.
Inga konstiga pixlar eller liknade som man kunde se i butiken. Dåliga kablar eller nåt?!? ska testa hd från datan imorgon får se hur det blir

Postad 01 mars 2008 - 00:49

Unregisteredaa36c725
  • Unregisteredaa36c725
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0
Surrar det om den? Hur mycket i så fall?

Postad 01 mars 2008 - 01:37

joslse
  • joslse
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
Du får väldigt gärna kolla hur lätt det blir ghostningar......
om du ser en film med svarta kanter syns det vars undertexten legat efter 10min?
om du drar upp menyn i 10 sek när du har en svart bakgrund hur tydligt syns den?

Bör tillägas att dessa tester bör utföras i så mörkt rum som möjligt så man lätt ser ghostningarna eller bristen på dom ;)

Mvh Jonas

Postad 01 mars 2008 - 02:58

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1 450 inlägg
  • 0
Sedan kan det ju också vara bra att vänta med sådana tester tills TV'n gått några timmar.

Postad 01 mars 2008 - 07:32

Zuprdude
  • Zuprdude
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Bara jag som blir rejält fundersam när de säger att visningsexemplaret bara kör 100 Hz, men det kommer att bli 150 på resten... fast på hemsidan står det 100.

?

Ser det som riktigt konstigt att tillverka ett, 1, exemplar med annan uppsättning än resten av serien - samtidigt som specifikationen på hemsidan är samma som visningsexemplaret? Gillar det inte riktigt. Var/är annars rejält intresserad av den här serien.

Jag fick också lite avsmak av detta innan, som Joakim skrev den 7.e feb att PG6000 ska tydligen få 150 Hz men det är inget som dom tar upp i specen. Ska se TVn live i veckan nu i GBG och gillar jag den så blir det affär..

=)

Postad 01 mars 2008 - 10:08

torkelab
  • torkelab
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

?

Jag fick också lite avsmak av detta innan, som Joakim skrev den 7.e feb att PG6000 ska tydligen få 150 Hz men det är inget som dom tar upp i specen. Ska se TVn live i veckan nu i GBG och gillar jag den så blir det affär..

=)

Hej!

Var nånstans i Göteborg finns den för visning?

Postad 01 mars 2008 - 10:35

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0

Fick hem min idag. Har kollat på comhems digitala sändningar hela kvällen och måste säga att jag är väldigt nöjd.
Inga konstiga pixlar eller liknade som man kunde se i butiken. Dåliga kablar eller nåt?!? ska testa hd från datan imorgon får se hur det blir

Grattis!

Vilken storlek är det du har köpt och på vilket avstånd sitter du från tv'n? Gällande upplevelsen är det ju alltid en subjektiv bedömning så info om avstånd-storlek är rätt viktig för att andra ska kunna ha någon hjälp av det som skrivs.

Du vet väl att man blir bannad om man inte lägger upp många bilder jättefort? ;)

/Andreas (som fortfarande inte har bestämt sig för om det ska bli en 50" eller en 42"....)

Postad 01 mars 2008 - 11:07

sailorboy
  • sailorboy
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
låter intressant och höra vad du tycker om din nya tv, jag har funderat länge nu och väntat om man ska köpa 42" av denna LG eller PX80, får köpa LG:n för 11200:- borde väll vara ett givet val eller vad tror ni*?

Postad 01 mars 2008 - 11:28

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0
Tror inte du blir besviken vilken du än väljer ;) . Men det är klart, LG'n har ju mer lull-lull specat om det nu är viktigt. Det är det förmig aif.... :rolleyes:

Postad 01 mars 2008 - 12:30

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

• 980 inlägg
  • 0

Ge oss bilder ;)

Postad 01 mars 2008 - 12:54

joslse
  • joslse
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Sedan kan det ju också vara bra att vänta med sådana tester tills TV'n gått några timmar.

Att köra med låga inställningar är jag fullt med på men att man inte ska kunna se en film med tex svarta kanter innan dom 200 första timmarna är avklarade tycker jag att man inte ska behöva, inte heller att inte dra fram en meny i 10 sek med svart bakgrund ska vålla några bekymmer med en ny plasma.....

Kör med mild i bild inställningar så kan du använda tv till vad som helst, i mitt tycke iallafall

Skrev 200 tim för det verkar vara den siffran jag sett mest nämnas i inkörnings sammanhang

Mvh Jonas

Postad 01 mars 2008 - 13:55

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1 097 inlägg
  • 0
Jag är mest sugen på att höra hur denna Tv fungerar med vanlig analog kabeltv. Ingen som har detta och funderar på att inhandla/ har inhandlat en?

Postad 01 mars 2008 - 15:15

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0
Varför titta analogt för ?? om du har råd att köpa en tv för 10-20 000 (42 eller 50 tum) så kanske man har råd med att skaffa sig en digitalbox, eller ??

Postad 01 mars 2008 - 16:15

hallon11
  • hallon11
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Om man redan har kabeltv med grundutbudet som fungerar i alla uttagen samtidigt!
Då vill man kanske inte ha en "robert" som bara fungerar på 1 tv åxo.
Därför kan det vara intressant att höra hur bilden blir analogt. ;)

Postad 01 mars 2008 - 16:21

Zuprdude
  • Zuprdude
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Pratade precis med MM i GBG och nu har dom LG 50PG6000 i lager samt uppställd för visning...

ska nog dit imorrn och kolla..

=)

Postad 01 mars 2008 - 16:27

Neond13
  • Neond13
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0

Om man redan har kabeltv med grundutbudet som fungerar i alla uttagen samtidigt!
Därför kan det vara intressant att höra hur bilden blir analogt. :rolleyes:

Jo men du har nog råd att investera i en digitalbox då och låta det vara analogt i de andra ;)

Postad 01 mars 2008 - 16:31

sailorboy
  • sailorboy
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
ska bli intressant å se riktigt test av denna tv borde väll komma i nån tidning snart och även på PX80

Postad 01 mars 2008 - 16:33

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0

Därför kan det vara intressant att höra hur bilden blir analogt. ;)

Ok. Men bildkvaliten är faktiskt som natt och dag mellan analogt och digitalt, iaf hemma hos mig :rolleyes: Skulle faktiskt inte kunna titta på tv utan en digitalbox !

Postad 01 mars 2008 - 16:56

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0
Jag lever fortfarande i vanföreställningen (tydligen) att det är upp till var och en om de vill se analog tv eller digital dito.....

Back on topic?

Redigerat av Unregistered5480a0bb, 01 mars 2008 - 17:00.

Postad 01 mars 2008 - 17:09

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1 450 inlägg
  • 0

Att köra med låga inställningar är jag fullt med på men att man inte ska kunna se en film med tex svarta kanter innan dom 200 första timmarna är avklarade tycker jag att man inte ska behöva, inte heller att inte dra fram en meny i 10 sek med svart bakgrund ska vålla några bekymmer med en ny plasma.....

Kör med mild i bild inställningar så kan du använda tv till vad som helst, i mitt tycke iallafall

Skrev 200 tim för det verkar vara den siffran jag sett mest nämnas i inkörnings sammanhang

Mvh Jonas

Nu menade jag mer att ghosting troligen kommer att synas när TV'n är väldigt ny, och att ett sådant test därför inte säger så mycket om TV'ns prestanda om man börjar kolla efter sådant alldeles i början. Vad gäller bestående problem så finns det flera här på forumet som kört på "fullt" på sina PV/PX 60/70 från första dagen utan att få problem. Så jag tror inte att inkörning 100-200 timmar gäller i samma utsträckning för nya plasma.

Redigerat av Unregistered24c8b9de, 01 mars 2008 - 17:15.

Postad 01 mars 2008 - 17:40

Zuprdude
  • Zuprdude
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

ska bli intressant å se riktigt test av denna tv borde väll komma i nån tidning snart och även på PX80

Dom är testade bägge två (LG 50PG6000 samt Panasonic PX80) på www.prylportalen.se =)

Postad 01 mars 2008 - 18:32

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0
Jo men vi vill ha ett seriöst test av dom båda ;)

Postad 01 mars 2008 - 18:55

Hybe
  • Hybe
  • Beroende

• 1 429 inlägg
  • 0

Pratade precis med MM i GBG och nu har dom LG 50PG6000 i lager samt uppställd för visning...

ska nog dit imorrn och kolla..

=)

japp! var där å kolla idag, å visst fan e den snygg! å tunn!

Kan inte säga något om bildkvaliten, matades med helt värdelös källa, och den var säkert inte alls kalibrerad.

Postad 01 mars 2008 - 19:25

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0

....... matades med helt värdelös källa, och den var säkert inte alls kalibrerad.

Ungefär som den kommer att få vara hemma hos de flesta som köper den ;) . Med tanke på hur lite information det ändå finns om den är varje ord guld värt. Så kom igen nu och ge oss lite subjektiva härligheter. Skulle jubeställt igår men kommer tydligen inte till skott........

Redigerat av Unregistered5480a0bb, 01 mars 2008 - 19:26.

Postad 01 mars 2008 - 20:07

Hybe
  • Hybe
  • Beroende

• 1 429 inlägg
  • 0

....... matades med helt värdelös källa, och den var säkert inte alls kalibrerad.

Ungefär som den kommer att få vara hemma hos de flesta som köper den :rolleyes: . Med tanke på hur lite information det ändå finns om den är varje ord guld värt. Så kom igen nu och ge oss lite subjektiva härligheter. Skulle jubeställt igår men kommer tydligen inte till skott........

tjaa, det såg inte bra ut alltså.
både PX70 och PV60 som stod brevid såg bättre ut..., kontrasten var uppfläkt på tok för högt, fäger och skärpa likaså.
Artikfakter och konstiga pixelfeneomen som tidigare nämnt fanns också där.

Men som sagt så gör jag inga som helst bedömningar av vad jag såg på MM. Tv-bilden måste gå att få betydligt bättre än så.

Men den var snygg ;)

Postad 01 mars 2008 - 20:31

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0
Inget THX-läge där alltså...

Borde det inte i rimlighetens namn ligga i LG's intresse att promota produkten på ett "bättre" sätt. Se och lär av Pioneer som ser till att personalen är utbildad på de modeller de ska sälja och att skärmarna åtminstone har dynamiskt läge avslaget ;) .

Just det, höll på att glömma. Vilket avstånd kollade du på och vad matades skärmarna med? Känns som mitt mantra de senaste dagarna.........

Redigerat av Unregistered5480a0bb, 01 mars 2008 - 20:32.

Postad 01 mars 2008 - 20:51

Hybe
  • Hybe
  • Beroende

• 1 429 inlägg
  • 0

Inget THX-läge där alltså...

Borde det inte i rimlighetens namn ligga i LG's intresse att promota produkten på ett "bättre" sätt. Se och lär av Pioneer som ser till att personalen är utbildad på de modeller de ska sälja och att skärmarna åtminstone har dynamiskt läge avslaget ;) .

Just det, höll på att glömma. Vilket avstånd kollade du på och vad matades skärmarna med? Känns som mitt mantra de senaste dagarna.........

stod väl ett par meter ifrån, och vad som visades var SVT1,
om det var analogt eller digitalt vet jag ej.
Personalen där verkade ganska upptagna med att lura på okunniga barnfamiljer fjolårets samsung LCDer eller nåt..., så jag fick inte tag på någon att prata med.

Postad 01 mars 2008 - 21:03

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0
Hehe, business as usual alltså.....

Till Toler förresten. Bara nyfikenhet och för dåligt ekonomiskt sinne. Ser mer film än vad jag spelar spel.

Redigerat av Unregistered5480a0bb, 01 mars 2008 - 21:04.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.