Jag kan dock inte spela i Armadillo, även om det dyker upp en ikon på kartan. Har försökt gå dit när det står folk vid bordet men inget händer. Funkar bra på de andra ställena. Skumt.
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
12 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 25 maj 2010 - 17:28
Jag kan dock inte spela i Armadillo, även om det dyker upp en ikon på kartan. Har försökt gå dit när det står folk vid bordet men inget händer. Funkar bra på de andra ställena. Skumt.
Postad 25 maj 2010 - 17:35
Postad 25 maj 2010 - 17:39
Jag också!
Jag har nog båda er så vi hörs däromkring, tror nog typ Allancito och nån mer kan vara på då också, am I right?
Kan du fet hajja, kommer in runt 20.00....
Postad 25 maj 2010 - 18:03
Jag är gärna med också! Körde några gang-hideouts med ett par kompisar igår och det var riktigt roligt, så om det finns plats hänger jag gärna påNån som känner för att dra ihop en åtta-manna posse? Tänkte att det är nu man har chans att få ihop tillräckligt för Posse Up! achievementen.
Skadar ju inte heller om vi sen går ut och rockar på 'riktiga' Live.
Jag kommer att vara på 2200 ikväll. Förhoppningsvis tidigare. DonPidgeon är min gamertag om ni vill vara med...

Postad 25 maj 2010 - 18:04
Har dig redan på min friend-list humming men om du undrar så är gamertag charz167
Ah, är det du? Såg dig online igår men vågade inte hoppa in i eran session.

Postad 25 maj 2010 - 18:23
Ja man kan verkligen hålla sig undan huvudstoryn ett bra tag, håller just nu på med olika strangertasks och kan inte sluta förundras av att varje gång jag är klar med en så dyker en helt ny gren av events upp av alla dess slag.
Det är verkligen sjukt stort, man verkar bara ha en tredje del upplåst från början, och jag är fan lika vilsen på den fast jag har 5h speltid nu!! Kan väl Armadillo och brudens ranch någorlunda, men resten är jag riktigt lost på.
Redigerat av lenko, 25 maj 2010 - 18:25.
Postad 25 maj 2010 - 18:24
Postad 25 maj 2010 - 18:30
Jag köpte en snusnäsduk för att skydda min identitet när jag rånar eller dödar. Hur använder man det, jag menar vilken knapp?
Den finns i inventory.
Postad 25 maj 2010 - 18:34
Den finns i inventory.
Ok tack

Idag jag skulle skjuta ner några fåglar, när jag kolla upp en räv promenerade i luften!! Haha
Det finns småbugg här o där men jag älskar detta spel ändå.
Postad 25 maj 2010 - 19:14
Japp, det är jagAh, är det du? Såg dig online igår men vågade inte hoppa in i eran session.

Postad 25 maj 2010 - 19:14
Skattletande är så himla kul.Spoiler

Redigerat av jayreso, 25 maj 2010 - 19:18.
Postad 25 maj 2010 - 19:33
Bara jag som blev besviken på hur lätt SP var, och hur storyn slutade? :/
dom som tycker spelet är lätt kan ju gå in och ändra aim till expert.
då har du ingen lock on alls..
blev mycket roligare shoot outs så.
Postad 25 maj 2010 - 19:42

Postad 25 maj 2010 - 19:53
Har du inte hittat den letar du troligtvis på fel ställeMen hur hittar jag sedan skatten? Står det en kista där i ödemarken eller är det något mer jag ska göra?

Postad 25 maj 2010 - 20:52
Skattletande är så himla kul.
Spoiler
Danke, jo zoomen har jag förstått, det är väl det logiska tänket som inte är riktigt hemma just nu.

Nu ska jag in och leta redan på det där gruvschaktet igen, jag undrar hur djupt det är..i love this!
Postad 25 maj 2010 - 21:13
Jag är gärna med och kör lite multi någon dag om det finns plats och så. Har precis köpt spelet men det vore skoj att testa multiplayer-delen med. Min gamertag är infamousDungen.
Postad 25 maj 2010 - 23:37

Postad 25 maj 2010 - 23:50
Kul när man bara surfar runt lite och hittar något som verkar så här kul, ska se om jag får tag på ett exemplar imorgon.
Lägg gärna till mig på liven om ni vill, alltid kul o spela med lite svenskar, ska bara rensa lite i min friendslist imorgon bitti, tror den är full.
Gamertag: DEvON SWE (litet v)
Väl mött.
Postad 26 maj 2010 - 08:09
Sjukt roligt, kör bara single player för att få kontrollen att sitta. Kul att skjuta en hjort som promenerade omkring i luften

Redigerat av Unregisteredff20a4e9, 26 maj 2010 - 08:10.
Postad 26 maj 2010 - 08:33
Har missat trådens senaste sidor pga sjukdom och fick spelet först igår (sista exemplaret i Lund

MVH
Redigerat av eeman, 26 maj 2010 - 08:33.
Postad 26 maj 2010 - 09:04
Jo jag tänkte också på det, men har en delad uppfattning. Jag gillar dynamiken, så när det ska vara tryck så blir det högt också. Men som du skriver så är endel effekter lite för "tunna". Jag snöade ju in på fotstegen i början, när de gick på bryggan att man skulle vilja höra lite mer av deras rejäla cowboyboots. Däremot har de fått till atmosfärer och dialog riktigt skönt. Bara en sån sak att de "skriker" till varandra när de rider för att överrösta hästarna är en ganska simpel med viktig detalj. Och när man sitter inne och spelar poker så hör man olika saker vad som händer utanför salongen. Och häststeg och "kroppen" har de verkat lagt ner tid på också vilket ju är viktigt då man rider så himla mycket.Är det någon mer än jag som tycker att ljudspåren i spelet (effekter, dialog, musik osv.) känns väldigt "tunna" och dynamikfattiga och dessutom i en betydligt lägre nivå än i andra spel? Har jag förbisett någon inställning eller är detta ett medvetet drag av skaparna?
Har missat trådens senaste sidor pga sjukdom och fick spelet först igår (sista exemplaret i Lund) så ber om ursäkt om detta redan har diskuterats.
MVH
Och jag har bara nosat på spelet i 3 timmar kanske så har fortfarande mycket roliga ljud att upptäcka

Edit: Och nej jag tror inte du missat något, är ganska säker på att det är ett medvetet val.
Redigerat av Luzer, 26 maj 2010 - 09:05.
Postad 26 maj 2010 - 09:23
Postad 26 maj 2010 - 10:05
Hur mycket av detta finns kvar i spelet? Tänker på patchen som släpptes i fredags/lördags? Eller den fixade endast Xbox System Link för multiplayer?Haha, vilka sköna buggar!
http://www.destructo...es-174470.phtml
Postad 26 maj 2010 - 11:07
Haha, vilka sköna buggar!
http://www.destructo...es-174470.phtml
sjuuuukt roliga... jag hoppas nästan at dom inte fixar detta

jag vill också jaga cougar men, Rida Sara Jessica Parker
och skjuta R Kelly!
Postad 26 maj 2010 - 11:17
Tips till Er som inte köpt det ännu, Limited Edition kostar 499:- på elgiganten
Får nog bli ett köp av detta spel som verkar otroligt bra! SKall bara klara av tentan först

Postad 26 maj 2010 - 11:51
Hur mycket av detta finns kvar i spelet? Tänker på patchen som släpptes i fredags/lördags? Eller den fixade endast Xbox System Link för multiplayer?
sjuuuukt roliga... jag hoppas nästan at dom inte fixar detta
jag vill också jaga cougar men, Rida Sara Jessica Parker
och skjuta R Kelly!
Vill inte heller att de ska ta bort det

Har inte upplevt några såna buggar än, men hoppas jag gör det snart

Hade varit kul om det var ett "fusk" som i GTA typ med knappcombos så man kan sätta igång och stänga av det

Postad 26 maj 2010 - 11:55
Postad 26 maj 2010 - 12:50
Kan också vara att hörlurarna har rätt usel ljudkvalitet (TB EF X41) men har nån annan upplevt det så?
Postad 26 maj 2010 - 13:57

Postad 26 maj 2010 - 14:35
Redigerat av kottich, 26 maj 2010 - 14:41.
Postad 26 maj 2010 - 15:28
Var ute och red på natten och såg en man som blev överfallen av 2 pumor, jag tar ihjäl pumorna och mannen säger hur tacksam han är och nånting i stil med "This is the only thing i have to offer to you" och sen slår han till mig!
Det är ju western i ett nötskal!

Råkade ge min häst ett nackskott när jag var ute och bountyhuntade, min lilla polle är död.

5 min senare återuppstod han!

Postad 26 maj 2010 - 18:13
Postad 26 maj 2010 - 18:14
Postad 26 maj 2010 - 19:08
Jag fick den första dagen jag spela. Vet dock inte hur jag gjorde, blev väldigt förvånad iafNågon som lyckats med att ro hem sombrerohatten till sin avatar? Fick för mig att man bara behövde skjuta hatten av någon för att låsa upp den. Nån som vet?

Postad 26 maj 2010 - 19:14
Postad 26 maj 2010 - 20:04
Det är ju western i ett nötskal!
Råkade ge min häst ett nackskott när jag var ute och bountyhuntade, min lilla polle är död.
5 min senare återuppstod han!
Det händer ibland, speciellt om pumor kommer nära och man skjuter neråt mot dem. men 5 minuter? Får en ny bara man visslar ju

Postad 26 maj 2010 - 20:19
Det är väl bara i multiplayer den kommer direkt? Om den dör i SP brukar det stå att man måste vänta. Men fem minuter, är det verkligen så mycket?Det händer ibland, speciellt om pumor kommer nära och man skjuter neråt mot dem. men 5 minuter? Får en ny bara man visslar ju
Postad 26 maj 2010 - 21:39
Vad gäller ljudspåret så tycker jag att rösterna när man rider känns 'burkiga'; hörs inte när man spelar det genom TVn / datorhögtalarna men i hörlurarna hörs det tydligt.
Kan också vara att hörlurarna har rätt usel ljudkvalitet (TB EF X41) men har nån annan upplevt det så?
Har inte upplevt ljudet som dåligt och jag kör med hörlurar. Har du ställt om till "Headphones" i inställningarna?
Postad 26 maj 2010 - 21:51

Angående mitt tidigare klagomål på ljudet så märkte jag nyss, efter drygt 10h speltid

Postad 26 maj 2010 - 22:26
Jag bara älskar mystiken med spelet, nätterna är fan värre än alan wake!
Postad 26 maj 2010 - 23:14
Hur långt är ni kommna i SP? Jag har inte låst upp nån av de andra områdena än. Försöker göra klart allt där först tänkte jag..
Klar, tog runt 20h. Gjorde iofs en hel del sidouppdrag under tiden.
Nu ska jag bara glida omkring en stund och plocka lite achivements.
Postad 27 maj 2010 - 08:23
Angående ljudet så har det fungerat ypperligt hos mig. Ni som haft problem har ni er box ansluten mot nätet och fått uppdatera?
Provade även multiplayerläget igår som var helt ok.
Postad 27 maj 2010 - 08:30
Postad 27 maj 2010 - 10:07

Ett tips är att inte ens sticka ner fötterna i vatten... testade det och DEAD dök upp i rutan.
Postad 27 maj 2010 - 10:22
Ett tips är att inte ens sticka ner fötterna i vatten... testade det och DEAD dök upp i rutan.
Det tycker jag är tråkigt, för även när man låst upp så kan han inte simma va?
Rörligheten är också det största minuset tycker jag, fast det har alltid hängt med rockstar, att klättra och vara dynamisk med gubben är omöjligt. Går inte ens klättra upp på borden i salongerna. Vet inte hur många gånger jag dött av att ha fallit ner från någon hög höjd när man försöker vara lite smidig.
Försök tex gå längs kanten till ett stup, man har noll precision. Han tar alltid ett extra kliv.
Eller som när man hoppar mellan tågvagnarna på tågets tak. Att hoppspringa är helt omöjligt.
Det var samma problematik i GTA IV, kommer ihåg när man var i någon övergiven byggnad och skulle upp på takstolarna och hoppa, tog mig otaliga gånger innan jag lyckades, för gubbenfan hoppar ju inte dit man ville nån gång.
Redigerat av lenko, 27 maj 2010 - 10:23.
Postad 27 maj 2010 - 12:44
kändes halv kul att ligga helt väck på marken i flera minuter bara för att resa mig gå ett par steg och sen däcka igen

Bästa WTF moment.
Blev tacklad i ryggen av ett vildsvin uppe på ett berg som satte mig i rullning neråt i över en minut.
bara i RDR!
Postad 27 maj 2010 - 14:16

Postad 27 maj 2010 - 14:26
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar