Är lite sugen på den här TV:n, men jag undrar en sak.
Skall man slå till nu på en ps63c7705 eller vänta tills pn64d7000 kommer om nån månad.
Efter vad jag har sett så känns det som den kommer va ganska dyr till en början.
Jag har inte läst på något om de nya TVna som kommer detta år men måste säga att jag är toppen nöjd med min TV och då framförallt med 2D bilden. Det enda som riktigt stör mig ibland är line bleed som syns vid vissa tillfällen men så klart inte hela tiden. Tittar man på film eller TV så är ju bilden super tycker jag varjefall. Dock skulle Samsung jobba lite mera med sina menyer och få dem lite bättre kanske. Jag skulle tex vilja ha en enda knapptryckning eller två tillsammans för att stänga av bilden, detta kan man göra nu med att gå in i menyn under Eco och slå av bilden.
Spelmode borde också vara en av standard moderna vilket det inte är nu utan ligger helt off i menysystemet.
Sen undrar jag om andra har samma problem som jag när jag går in i TV-guiden så försvinner bilden och där det ser ut som en miniatyrbild ska finnas då finns där bara en cirkel som snurrar och ser ut att försöka ta in kanalen ?
Kör med inbyggda tunern med ett comhem-kort.