Oppo släpper UHD-spelare till jul
919 svar till detta ämne
Postad 26 December 2016 - 23:38
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Jag har inte märkt mycket av det. Lite högre "snurrljud" i början av skivan men inget som stör, inget klickande eller så.
Jag stör mig inte heller Pannan är dock tystare vid uppspelning, men låter lika vid uppstart!
En annan sak dock är att det inte verkar gå att backa eller stega långsamt bakåt på UHD BD, vanlig BD går bra.
Jasså, borde väl vara lika som "vanlig" bluray tycker man.. Jag störde mig på den ständigt blickande fjärrkontrollen istället så jag slog av ljuset helt. Nolla och dimmer samtidigt löst 
Redigerat av mcmike, 26 December 2016 - 23:39.
Postad 27 December 2016 - 00:22
UprightCitizen
-
UprightCitizen
-
Forumräv
-
-
955 inlägg
Lite surr vid uppstart gör ju inget, men jag är så less på grejer som står och surrar konstant
Postad 27 December 2016 - 07:58
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Ingen som har fått några "frysningar" i bilden vid uppspelning?
Lite surr vid uppstart gör ju inget, men jag är så less på grejer som står och surrar konstant
En avforums medlem postade dessa siffror, vs XBOX då! Jag hör inget surr 1 meter ifrån 
Xbox ett S
instrumentpanel - 63dB
början av UHD -68dB
mitten av UHD - 60dB
sluttexterna UHD - 63dB
Oppo
startskärmen 49 dB
början av UHD -57dB
mitt - 50dB
sluttexterna -53db
Redigerat av mcmike, 27 December 2016 - 08:09.
Postad 27 December 2016 - 08:48
Audiostar
-
Audiostar
-
Beroende
-
-
1344 inlägg
Har testat under julhelgen nu. jag uppdatera min på en gång så jag vet inte om den lät mer innan men den är tystare än lx88 och ub900 jag har hemma. Menyer är klart lyft i den samt alla bild val speciellt om man ska titta på hdr. Bilden blev bättre när man gick via hdmi från en chromecast ultra både 4k och hd dock så stöder inte den porten hdr (än) så får se om det blir en ny firmware snart .
Har testat lite olika skivor och än så länge är jag väldigt imponerad.
Postad 27 December 2016 - 10:59
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Nu är min Regfri 
Postad 27 December 2016 - 18:28
Audiostar
-
Audiostar
-
Beroende
-
-
1344 inlägg
Gällande det låga dollarpriset säljer men direkt till kund där, fortfarande! Maskinerna som kommer från Eng är EU märkta dvs de har "våran" strömkabel med 
Länka gärna då till vilken/vilka åf som säljer chipet för dessa pengar, kan ju finnas intresse i tråden 
Fråga på Lars Bengtsson där jag köpte den dem skulle få in kitt nästa vecka kostar 500 kr är ju inget svårt direkt att montera sj men ska man köpa en kan man lika gärna be dem göra det .
Postad 28 December 2016 - 00:04
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1040 inlägg
Jag verkar dessvärre fått en defekt spelare. När jag startar upp spelaren så verkar den låsa sig. Ingen bild kommer upp på projektorn och jag kan inte öppna släden. Jag kan inte heller stänga av spelaren efter att den låst sig. Inga knappar fungerar på spelaren eller på fjärrkontrollen. Det tar några sekunder vid uppstart sen låser den sig. Men om jag trycker på open direkt vid uppstart så öppnas släden, men sen kan jag inte stänga den.
Har det här hänt någon annan? Är det bara att skicka tillbaka?? Köpt på Lars Bengtsson.
Postad 28 December 2016 - 00:19
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1040 inlägg
Falskt alarm!! 
Jag fick ingen bild till min projektor men efter att ha bytt hdmi-kabel och hdmi-uttag på projektorn så fungerade det och jag såg då att den bad mig att uppdatera programvaran. Sagt och gjort och efter det fungerar allt. Kunde även byta till rätt HDMI-uttag på projektor med samma kabel som vid första försöket så något skumt var det i början. Nu ska det lekas lite 
ps. min spelare låter inte mycket men har inte haft någon Oppo sedan tidigare så inget att jämföra med.
Postad 28 December 2016 - 09:43
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Såg fram emot fortsättningen när killen testat den, fortfarande lyrisk nja Varning för extremt många svordomar ...
https://www.youtube.com/watch?v=6sdeud4AZ1g
Postad 28 December 2016 - 12:44
Pr0wler
-
Pr0wler
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Vad är fördelen med att köra Chromecasten genom Oppon istället för direkt i förstärkaren?
Postad 28 December 2016 - 14:57
budwhite
-
budwhite
-
Veteran
-
-
1918 inlägg
Postad 29 December 2016 - 11:12
Pr0wler
-
Pr0wler
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Uppskalning eller vilken typ av bildbehandling?
Postad 30 December 2016 - 13:53
Unregisterede8757e04
-
Unregisterede8757e04
-
Forumräv
-
-
577 inlägg
Till er som gått från 103D till UDP203 , upplever ni ett lyft i bilden vid vanlig Bluray?
Kan det bli en vinning för mig bildmässigt även om jag inte har 4K projektor?
Postad 31 December 2016 - 11:47
Zero
-
Zero
-
Beroende
-
-
1272 inlägg
Postad 31 December 2016 - 12:10
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Vad är fördelen med att köra Chromecasten genom Oppon istället för direkt i förstärkaren?
Menar du en vanlig CC el Ultra?
Till er som gått från 103D till UDP203 , upplever ni ett lyft i bilden vid vanlig Bluray?
Kan det bli en vinning för mig bildmässigt även om jag inte har 4K projektor?
Med vanlig bluray nej! Men om du tänker införskaffa Ultra HD filmer, så ja
Postad 31 December 2016 - 18:12
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16356 inlägg
"It should work from the fucking Get-Go!".
Killen på videon skrädde inte direkt när det gäller uppspelning av 4k. Idag kan tillverkarna kränga en apparat, halvfärdig, och sedan får köparen fixa resten genom att spendera tid på nätet. Rätt ruttet tycker jag. Det som är riktigt tråkigt är alla andra format som ska med i spelaren. Ge mig en renodlad Uhd-spelare, utan trams och "finesser". Jag skiter fullständigt i om den ska ut på nätet, eller om den kan spela ett format från 1983. Gör den snabb och utan en massa Lull-lull så är jag nöjd..
Postad 31 December 2016 - 18:32
vinncent
-
vinncent
-
Mästare
-
-
2899 inlägg
Killen på videon skrädde inte direkt när det gäller uppspelning av 4k. Idag kan tillverkarna kränga en apparat, halvfärdig, och sedan får köparen fixa resten genom att spendera tid på nätet. Rätt ruttet tycker jag. Det som är riktigt tråkigt är alla andra format som ska med i spelaren. Ge mig en renodlad Uhd-spelare, utan trams och "finesser". Jag skiter fullständigt i om den ska ut på nätet, eller om den kan spela ett format från 1983. Gör den snabb och utan en massa Lull-lull så är jag nöjd..
Ha ha... bra skrivet! Håller med dig till fullo! Folk köper en uhd spelare och spelar allt annat skit än just uhd i den! Märkligt !😜
Postad 31 December 2016 - 19:12
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2484 inlägg
Chipseten innehåller väl stöd för allt möjligt mishmash, och många vill ha strömmande tjänster, så det är väl riskfyllt att släppa en "ren" spelare utan halvdant gukkimoj.
Postad 31 December 2016 - 20:00
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16356 inlägg
Jag håller med dig för man vet ju hur kunderna funkar. De vill ha allt, och helst så billigt som möjligt. Det värsta är att man är själv med och bidrar till "utvecklingen". Jag vill ju gärna också ha billigt.
Köpte nyss en analog snyt (hörru ditt j*vla rättstavningsprogram..skaru har dig en snyting eller?!)
....eh var var jag? Jo en analog synt som behringer gjort. Och de har inte fått de allra bästa omdömena, precis. Men nu är det ett engelskt bolag (Midas) som trixat med synten, så jag kunde inte motstå billighets-faktorn. Så även jag bidrar med att göra saker billigare och billigare.
Postad 01 January 2017 - 12:41
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Efter sista uppdateringen av R. Masciola`s HDR10 testpatterns, så fungerar de även nu att spelas upp genom Oppo:n för "justering" av UHD 
https://www.minhembi...howtopic=329004
http://www.avsforum....patterns-6.html
Postad 01 January 2017 - 20:13
tuna74
-
tuna74
-
Forumräv
-
-
572 inlägg
Har nyligen köpt Oppo 203 och testar att den kan spela alla skivor jag har i ägo och det gjorde den.
VCD och SVCD samt dataskiva med MPEG film. Den visar också att det är en VCD och SVCD skiva. För de som inte vet vad det är så är VCD = Video-CD alltså video på en CD skiva. SVCD = Super Video-CD. Trots hård komprimering måste man ha två CD för en film för både VCD och SVCD. Den spelade dessutom upp VCD men ovanligt bra bildkvalité. Har en Pioneer 450 som också spelar VCD men den visar en kvalité sämre än VHS.
Så efter att ha utsatt Oppo 203 för dessa usla videoformat så är jag imponerad. Den klarar majoriteten av allt som finns på skiva under de senaste 23 åren med den äran. VCD kom 1993 och bakom det formatet stod Sony, Philips, Matsushita och JVC.
Kanske skulle ta och skaffa en Oppo då, har inte kunnat se min enda VCD på minst 10 år 
Postad 04 January 2017 - 08:33
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Finns en beta FW att ladda ner via USB..(UDP20X-33-1229B )
https://www.oppodigi...e-33-1229B.aspx
Jämfört med den nuvarande officiella versionen UDP20X-29-1209 , de stora förändringar som ingår i denna version är:
- Löst ett problem där hemmenyn fastställdes till 60 Hz bildfrekvens.
- Lösta en HDCP 2,2 fel vid anslutning till en HDCP 2,2 mottagare och en äldre, icke-HDCP 2,2 display.
- Lösta en svart skärm problem med vissa UHD titlar efter att återuppta uppspelning.
- Förbättrats mikro stamning problem vid utmatning UHD, BD och DVD-titlar på 24 Hz.
- Lösta en uppspelning SACD fråga där spelaren omedelbart skulle återvända till huvudmenyn.
- Optimerad skiva loader prestanda för bättre skivkompatibilitet och centrifugeringshastighet kontroll.
- Löst ett problem där spelaren inte kunde känna igen musikfiler när du använder Serviio server.
- Löst ett problem där RS-232 kommando #SRC inte skulle fungera på UDP-203.
- Genom att trycka och hålla Resolution knappen på fjärrkontrollen i tre sekunder återställs spelarens Output Resolution, HDR, färgrymd och inställningar färgdjupet till fabriksinställningarna.
- Förbättrad oavbruten uppspelning funktion för ljudfiler.
- Home-menyn stöder nu en wrap-around funktion.
- Förbättrad övermättnaden hos färgerna när du använder den experimentella Strip Metadata funktionen. Observera att den svarta nivån temporärt fäst vid en mycket låg nivå när du aktiverar remsan Metadata funktionen.
Alla funktioner och förbättringar av tidigare firmware ingår också i den här versionen.
Uppgradering Instruktioner:
Notera: Eftersom detta är en publik beta testversion, kan det inte installeras med "Via nätverket" uppgraderingsmetoden. Välj "Via USB" eller "Via skiva" metod istället. Alternativt kan du vänta på denna betatestversion att betraktas som en officiella versionen, och sedan utföra en uppdatering till den senaste officiella utgåvan via Internet.
Redigerat av mcmike, 04 January 2017 - 08:35.
Postad 04 January 2017 - 09:09
Audiostar
-
Audiostar
-
Beroende
-
-
1344 inlägg
Blir att installera ikväll
Postad 04 January 2017 - 09:15
sohe
-
sohe
-
Användare
-
-
175 inlägg
Betan är väl än så länge bara för nordamerikanska spelare? Borde dyka upp en europeisk version på UK sidan inom kort får vi hoppas.
Postad 04 January 2017 - 09:16
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Precis denna kommer inte fungera på EU modellerna, men innehållet av EU/FW kommer förmodligen vara densamma Gillar speciellt nr12!
Redigerat av mcmike, 04 January 2017 - 09:17.
Postad 04 January 2017 - 12:04
wesslan
-
wesslan
-
Beroende
-
-
1438 inlägg
Med panasonics nya CES spelare som verkar sakna DV är Oppo fortfarande den enda garanterade framtidssäkrade just nu tills vi vet med om LGs osv.
Postad 04 January 2017 - 12:45
Unregisterede8757e04
-
Unregisterede8757e04
-
Forumräv
-
-
577 inlägg
Menar du en vanlig CC el Ultra?
Med vanlig bluray nej! Men om du tänker införskaffa Ultra HD filmer, så ja
Ok, så vinsten med 4K blir inte förstörd av att Projjen bara visar 1080..?
Postad 04 January 2017 - 13:06
Unregistered5b498a2a
-
Unregistered5b498a2a
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Hej,
Testar att fråga i denna tråd...
Kopplade igår kväll upp min nya OPPO 203:a till min 55B6V och fick bild men inget ljud.
Efter lite meckande så fick jag ljud då jag tog ur HDMI sladden från min Samsung UHD satelitmottagare, det verkar som att de två ingångarna "konkurrerar" med varandra, är det ngn som upplevt detta eller liknande och hur har ni isf löst det.
Väldigt kort beskrivning men det är typ så det ser ut.
Kopplar bildsignalen direkt från Oppon till skärmen och ljudet går ut från Oppon till min reciever av lite äldre modell, en Onkyo TX-NR905.
Är det ngn som har den idé?!
Tack på förhand!
//DaBear
Postad 04 January 2017 - 13:19
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Ok, så vinsten med 4K blir inte förstörd av att Projjen bara visar 1080..?
Jo men du får högre bitrate och bättre färgdjup med nedskalad UHD. Har en bildjämförelse i mitt galleri, även om en bild inte säger så mycket 
Är det ngn som har den idé?!
Tack på förhand!
//DaBear
Arc kan ställa till det ibland 
Redigerat av mcmike, 04 January 2017 - 13:20.
Postad 04 January 2017 - 17:20
sohe
-
sohe
-
Användare
-
-
175 inlägg
Betaversionen UDP20XEU-33-1229B finns nu tillgänglig för EU modellen!
Postad 04 January 2017 - 21:49
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Någon som provat och lyckats med uppdateringen? 
Postad 04 January 2017 - 21:56
sohe
-
sohe
-
Användare
-
-
175 inlägg
Någon som provat och lyckats med uppdateringen? 
Jag har uppdaterat, inga problem.
Trodde att "1. Resolved an issue where the Home Menu was fixed to a 60 Hz frame rate." skulle lösa ett problem jag har, men tyvärr kvarstår det.
Postad 04 January 2017 - 21:59
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Jag har uppdaterat, inga problem.
Trodde att "1. Resolved an issue where the Home Menu was fixed to a 60 Hz frame rate." skulle lösa ett problem jag har, men tyvärr kvarstår det.
Ok! Har du testat strip funktionen?
Postad 04 January 2017 - 22:00
sohe
-
sohe
-
Användare
-
-
175 inlägg
Ok! Har du testat strip funktionen?
Nope.
Postad 04 January 2017 - 22:07
PEH61
-
PEH61
-
Användare
-
-
244 inlägg
Uppdaterat med betafirmware och allt ser ut att fungera bra förutom chromecast ultra på hdmi ingången får bara ljud ingen bild provade inte med gamla firmware då jag skaffade cromecast idag, någon annan som provat?
Verkar i övrigt ett mycket solid maskin med många inställningsmöjligheter spontant känns bilden bättre än Samsung och Pananonic.
Postad 04 January 2017 - 22:23
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Inga problem med CCU och bilden för mig👌
Redigerat av mcmike, 04 January 2017 - 22:24.
Postad 04 January 2017 - 23:03
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
strip metadata funktionen fungerar nu, men som utannonserat alldeles för mörk bild😊
Redigerat av mcmike, 05 January 2017 - 00:36.
Postad 05 January 2017 - 15:04
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3993 inlägg
Den mörka bilden i SDR BT2020 kan tillfälligt kompenseras genom att höja brightness i Oppon och då ser det klart bättre ut!
I nästa FW lär dom ha fixat detta också. Och skönt att 24p material nu outputtas med rätt frame rate.
Grymt nöjd med Oppon än så länge.
Redigerat av Mentos, 05 January 2017 - 15:06.
Postad 05 January 2017 - 23:32
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Den mörka bilden i SDR BT2020 kan tillfälligt kompenseras genom att höja brightness i Oppon och då ser det klart bättre ut!
I nästa FW lär dom ha fixat detta också.
Tyvärr räcker det inte till här hemma för bästa bilden, kör på med "gamla" kombinationen 
Grymt nöjd med Oppon än så länge.
Gött hoppas jag med bli inom snar framtid 
Redigerat av mcmike, 05 January 2017 - 23:33.
Postad 06 January 2017 - 15:25
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3993 inlägg
Kan rekommendera appen "oppo media control" (finns både för android & iOS) till 203an, mycket smidigare navigering fram för allt till media filer från USB, extern hårddisk osv.
Den stödjer officiellt inte 203an ännu men en uppdatering är på g, under tiden går det bra att manuellt lägga till spelaren genom att skriva i IP nummer som spelaren är kopplad till på lokala nätverket.
Android
iOS
Postad 06 January 2017 - 16:41
Audiostar
-
Audiostar
-
Beroende
-
-
1344 inlägg
Beta uppdateringen fungerar utmärkt väntar bara på gamma korrektion .
Postad 07 January 2017 - 22:57
Resal
-
Resal
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Är det någon som köpt Oppon från England? Och i såfall av vem?
Är det värt de ca 2700 som man tjänar på köpet därifrån, garanti/personlig kundkontakt osv
Redigerat av Resal, 07 January 2017 - 22:57.
Postad 08 January 2017 - 11:08
sohe
-
sohe
-
Användare
-
-
175 inlägg
Är det någon som köpt Oppon från England? Och i såfall av vem?
Är det värt de ca 2700 som man tjänar på köpet därifrån, garanti/personlig kundkontakt osv
Om du skummar tråden tror jag du hittar flera som nämner att de köpt spelaren i England från olika handlare.
Jag köpte min från http://www.audiocomav.co.uk och det fungerade väldigt bra med kontakt och leverans, bud till dörr på två dagar. Om det är värt prisskillnaden är nog upp till vara och en att avgöra. Generellt upplever jag att de engelska butikerna har bra servicegrad, visst, får du problem med något du köpt utomlands får du i värsta fall skicka tillbaka den dit. Personligen ser jag inte det som ett hinder i dagens värld, det är inte speciellt krångligt eller dyrt inte konstigare än att handla i svensk webbutik. Däremot kanske andra värdesätter att kunna gå ner till den lokala butiken och reklamera, som sagt, upp till var och en.
Anledningen till att jag köpte den i England var inte främst priset utan helt enkelt för att den inte fanns tillgänglig i Sverige ännu när jag ville ha den. Sedan är det väl inte så dumt att spara ett par tusenlappar 
Postad 08 January 2017 - 12:21
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Instämmer helt med ovan talare, jag beställde från http://www.quantumav.co.uk/😊
Redigerat av mcmike, 08 January 2017 - 12:22.
Postad 08 January 2017 - 20:43
Resal
-
Resal
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Om du skummar tråden tror jag du hittar flera som nämner att de köpt spelaren i England från olika handlare.
Jag köpte min från http://www.audiocomav.co.uk och det fungerade väldigt bra med kontakt och leverans, bud till dörr på två dagar. Om det är värt prisskillnaden är nog upp till vara och en att avgöra. Generellt upplever jag att de engelska butikerna har bra servicegrad, visst, får du problem med något du köpt utomlands får du i värsta fall skicka tillbaka den dit. Personligen ser jag inte det som ett hinder i dagens värld, det är inte speciellt krångligt eller dyrt inte konstigare än att handla i svensk webbutik. Däremot kanske andra värdesätter att kunna gå ner till den lokala butiken och reklamera, som sagt, upp till var och en.
Anledningen till att jag köpte den i England var inte främst priset utan helt enkelt för att den inte fanns tillgänglig i Sverige ännu när jag ville ha den. Sedan är det väl inte så dumt att spara ett par tusenlappar 
Jodå jag har läst tråden, men tyckte det var enklast att ställa frågan 
Prisfrågan har diskuteras tidigare hur det skiljer från USA till England och här i Svedala
Tack i alla fall för ett bra svar 
Postad 09 January 2017 - 19:45
Dragnet
-
Dragnet
-
Lärjunge
-
-
354 inlägg
Jag tittar lite då och då på gamla Star Trek Voyager DVD och min fina gamla Denon DVD-3930 har tidvis (!) märkbara problem med de-interlace, ofta i samband med textningen. Min gamla BD-spelare (Pioneer BDP-23FD) är lite bättre vad gäller de-interlace men har klart taggigare textning.
Så jag testade i Oppon och den var bättre i båda avseendena plus att texten ju går att flytta 
(Har inte provat 24 fps DVD funktionen, har uppgraderat till Blu-ray för de filmer som är värda det.)
Postad 11 January 2017 - 09:49
Crille99
-
Crille99
-
Forumräv
-
-
801 inlägg
Hur fungerar det att streama filmer över nätverket?
Har en NAS som jag skulle vilja använda till Oppon.
Men har inte sett några bilder på hur filmer/media presenteras i network menyn.
Presenteras de bara i text eller får man en bilder på filmerna också ?
Postad 11 January 2017 - 15:55
Unregistereded802403
-
Unregistereded802403
-
Användare
-
-
116 inlägg
Har 203an stöd för HDCD som 105an hade? Någon som vet när 205an kommer och vad skillnaden på den och 203an blir i stora drag?
Postad 11 January 2017 - 16:20
sohe
-
sohe
-
Användare
-
-
175 inlägg
Har 203an stöd för HDCD som 105an hade? Någon som vet när 205an kommer och vad skillnaden på den och 203an blir i stora drag?
Inget stöd för HDCD i UDP-203. Det är förknippat med en licenspeng till Microsoft som Oppo nu valt att avstå.
Postad 11 January 2017 - 20:00
Unregistereded802403
-
Unregistereded802403
-
Användare
-
-
116 inlägg
Inget stöd för HDCD i UDP-203. Det är förknippat med en licenspeng till Microsoft som Oppo nu valt att avstå.
vad för format är egentligen hdcd`? finns det mycket i detta format att tillgå eller köpa på marknaden?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
High Definition
-
→
Ultra HD ("4K")
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|